9221 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Суспільство і сильні інституції

Суспільне виходить з Єдиного марафону. Як автор закону про Суспільне, я сприймаю це як заявку на інституційність Суспільного мовлення в Україні, яке має виконувати чітку функцію - забезпечувати чесне та збалансоване інформування суспільства про події в країні.

Знаєте, я певна, що цю війну здатні вигребти не 5-6 менеджерів, а суспільство і сильні інституції, які системно роблять свою роботу.

Один з ключових інститутів - сильний парламент, який має виконувати свою функцію - визначати політику і контролювати виконання завдань. Один з інструментів парламентського контролю - Тимчасові слідчі комісії, закон про який пафосно і голосно приймали, але який так і не запрацював як реальний інструмент.

Чи є щось важливіше сьогодні, аніж забезпечення армії, зокрема дронами, і фортифікації, від яких залежить життя воїнів і захист держави? Ні.

Ми вимагаємо ТСК з цих питань вже півроку, але це наражається винятково на ігнор монобільшості Слуг і керівництва парламенту.

Це ненормально. Це неадекватно загрозам, перед якими стоїть країна. Це неповага до подвигу людей, які віддають свої життя, бо їм нема де вберегтися і нема чим відбиватися від ворога.

Тому ми попереджаємо, що змушені вдаватися до різних засобів, в тому числі і блокування парламенту, який знаходить час на розгляд законів про очерет і джмелів, але не про фортифікації і дрони.

Воно назріло. ТСК по фортифікаціям. ТСК по дронам. Законопроект про церкву.

Топ комментарии
+10
от скажи мені, депутат вікторія сюмар, ти подала запит в конституційний суд, з приводу законності подальшого прибування, зі!простроченого на засаді президент україни?
і що тобі відповіли?
тобто, тебе, опозиційного депутата, все влаштовує?
до кого ти звертаєшся? у кого щось вимагаєш?
імітуєш, бурхливу діяльність?

від сьогодні, купка самозванців, узурпувала владу в україні!
запишись на зустріч до офісу президента. може там над тобою поржуть.
бо, у мене, нервова система вигоріла!
показать весь комментарий
21.05.2024 13:09 Ответить
+6
Народ (вірніше, нАрід) дав опозиції 27 представників у ВР. Слугам дав у 10 разів більше.
Зараз ті слуги просто насміхаються над всіма вимогами опозиції. Прямо зараз ЄС виагає винести на розгляд закон про заборону московської церкви та створення ТСК по фортифікаціям і дронам.
Хряк Стефанчук їм в очі сміється і ці питання на розгляд не вносить.

Продовжуйте вимагати з опозиції.
показать весь комментарий
21.05.2024 14:20 Ответить
+5
Подати позов до КС депутати мають право, але не меньше, ніж групою в 45 людей. А у фракції "Європейська солідарність" тільки 27. Голосята та матьківщина не зовсім дружать з ЄС. Про слуг та ЗаЖОПників можна не казати. Інші депутатськи групи олігархічні.
Ну і що ви від Вікторії Сюмар хочете?
показать весь комментарий
21.05.2024 13:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
от скажи мені, депутат вікторія сюмар, ти подала запит в конституційний суд, з приводу законності подальшого прибування, зі!простроченого на засаді президент україни?
і що тобі відповіли?
тобто, тебе, опозиційного депутата, все влаштовує?
до кого ти звертаєшся? у кого щось вимагаєш?
імітуєш, бурхливу діяльність?

від сьогодні, купка самозванців, узурпувала владу в україні!
запишись на зустріч до офісу президента. може там над тобою поржуть.
бо, у мене, нервова система вигоріла!
показать весь комментарий
21.05.2024 13:09 Ответить
👍
показать весь комментарий
21.05.2024 13:14 Ответить
Подати позов до КС депутати мають право, але не меньше, ніж групою в 45 людей. А у фракції "Європейська солідарність" тільки 27. Голосята та матьківщина не зовсім дружать з ЄС. Про слуг та ЗаЖОПників можна не казати. Інші депутатськи групи олігархічні.
Ну і що ви від Вікторії Сюмар хочете?
показать весь комментарий
21.05.2024 13:39 Ответить
ааа...
он як.
ну, то добре. як що, не може, той не треба.
хай тоді, просто наголошує та вимагає.
вони ж депутати.
показать весь комментарий
21.05.2024 13:46 Ответить
Все просто. Президент виконує свої обов'язки від інавгурації до інавгурації наступного Президента.
І не треба тут істерити з цього приводу і задурювати людям мізки.
Не подобається Зеленський? Підіть плюнте йому в обличчя. Не забудьте взяти вила.
показать весь комментарий
22.05.2024 10:55 Ответить
ключове: виконує обов'язки!
строк вичерпаний!
з 21. 05. 2024 зе!гундос, ні ким необраний, виконуючий обов'язки президента.

це, правова лакуна, котру, купка самозванців використала, для узурпації влади.
показать весь комментарий
22.05.2024 11:16 Ответить
ні, ключове "до інавгурації наступного".
показать весь комментарий
22.05.2024 11:26 Ответить
тобто, хер знає коли.
бачите, як, зручно все складається.
показать весь комментарий
22.05.2024 12:12 Ответить
інакше - ніяк. Нижче - пост воїна-порохобота, почитайте, може зрозумієте.
показать весь комментарий
22.05.2024 14:05 Ответить
вам, дуже чітко відповіли, про той пост.
з котрим, я не згоден, категорично!
показать весь комментарий
22.05.2024 14:10 Ответить
Які претензії до ЄС та Сюмар? Що має зробити парламентська опозиція в теперішніх умовах? Закидати Стефанчука гранатами? Перегризти горлянку зе-лідору в прямому ефірі? Скажіть що?? Вони діють тими законними методами та засобами, які мають в теперішній ситуації. Якби "мудрий нарід" не віддав ВСЮ ВЛАДУ В КРАЇНІ в руки зеленого виродка та його "слуг", то у ЄС було б більше голосів і вони могли б ефективніше впливати, а може й блокувати антидержавні закони, які штампував та штампує шалений антидержавний принтер в який перетворили ВР "слуги кремля". Зараз реальна єдина опозиційна до ОПешної влади сила це ЄС, бо інші де-факто вже лягли під ОП. Виконавча та законодавча влада де-факто окупована "слугою кремля" з його офісом. Ми живемо сьогодні так, як проголосували вчора.
показать весь комментарий
22.05.2024 11:42 Ответить
а, ну раз так, то добре.
як що, опозиція безпомічна, то нема питань.
хай далі висиджують свої сраки, за мій кошт.
от, коли вони стануть владою, отоді, буде щастя.
я, все розумію.
показать весь комментарий
22.05.2024 12:03 Ответить
було б непогано не лише вміти читати, а ще й розуміти те що вам відповідають. В противному випадку ви нічим не відрізняєтесь від "мудрова наріда", який дивиться та не бачить, читає та не розуміє. Думай-те.
показать весь комментарий
22.05.2024 12:10 Ответить
я обирав сюмар, гончаренка, геращенка, ар'єва, порошенка..... не для імітації бурхливої діяльності, та полум'яних промов, а для впровадження мого бачення існування україни!
як що, опозиція, не може нєхера, хай здає мандати та виходить з парламенту з піднятими руками!
показать весь комментарий
22.05.2024 12:16 Ответить
Як має, з вашої точки зору, діяти опозиція? Конкретно що саме ви пропонуєте?
показать весь комментарий
22.05.2024 13:24 Ответить
нє, ну афігєть, ****!
мені ще і за депутатів, роботу виконувати?
може кому, труселя попрати?
то, не соромтесь!
показать весь комментарий
22.05.2024 13:30 Ответить
ППЦ тобто вашої власної думки, як громадянина, у вас немає? тоді які претензії ви висуваєте опозиції??? Опозиція вам погана? Хочете її прибрати? Так вона і для влади погана. І влада теж залюбки б її прибрала, щоб остаточно монополізувати політичний простір. І чим ви тоді відрізняєтесь від влади, якщо ваші думки з ОПою щодо опозиції співпадають?
показать весь комментарий
22.05.2024 13:43 Ответить
тільки не треба навалювати своє, типу інтелектуальне, словоблуддя!
опозиція, яку я обрав, не виконує свої обов'язки!
я, як і багато інших "порохоботів", дуже добре подумаю, кого обирати наступного разу!
а як що, знову постану перед фактом, вибору меншого гімна, то взагалі не піду на вибори, і покину україну назавжди!
показать весь комментарий
22.05.2024 14:16 Ответить
"мудре рішення", нехай щастить!
показать весь комментарий
22.05.2024 14:48 Ответить
Опозиція стала при башкані мультіпаспорт-опозицією, потурає диктатурі за право їздити за кордон і не сидіти в тюрмі. Остання її поведінка дуже ганебна. На жаль. Зтанцювала перед кардиналом камарінського, а він її навіть не поплескав. Хву.
показать весь комментарий
23.05.2024 08:37 Ответить
Від депутатки народ хоче щоб вона домовлялася з іншими собі подібними і набравши необхідну кількість голосів створювали потрібні на її думку ТСК
показать весь комментарий
21.05.2024 14:12 Ответить
Народ (вірніше, нАрід) дав опозиції 27 представників у ВР. Слугам дав у 10 разів більше.
Зараз ті слуги просто насміхаються над всіма вимогами опозиції. Прямо зараз ЄС виагає винести на розгляд закон про заборону московської церкви та створення ТСК по фортифікаціям і дронам.
Хряк Стефанчук їм в очі сміється і ці питання на розгляд не вносить.

Продовжуйте вимагати з опозиції.
показать весь комментарий
21.05.2024 14:20 Ответить
А хіба не ці ж самі люди з "нАріду", як ви кажете, голосували і в 2014-ому? Чи їх звідкись завезли в Україну?
показать весь комментарий
21.05.2024 15:01 Ответить
Ні, не завезли. Просто більшість в будь-якому суспільстві завжди голосує за переможця. У 2014 переміг Майдан, от за його представників і проголосували. Ще раніше, у 2004 році переміг Помаранчевий Майдан - проголосували за Ющенка.

Багато людей йдуть за переможцем. Потім піддаються на примітивну пропаганду і переможця змішують з лайном...
показать весь комментарий
21.05.2024 16:50 Ответить
А-аа, так ти з "притомних"? А це з яких? З гриценківських? Чи зі свободівців (там тільки половина патріотів)?
показать весь комментарий
21.05.2024 17:01 Ответить
Так, я за "Свободу" голосую давно. А чому це серед свободівців половина патріотів? Свободівців найбільше серед "Небесної сотні". В АТО і в широкомасштабній війні вони теж на передку. Чи просто причина в тому, що вони створюють конкуренцію найпатріотичнішому?
показать весь комментарий
21.05.2024 21:15 Ответить
Серед свободівців повно бариг. Тому партія і пролітає повз раду вже 10 років.
показать весь комментарий
23.05.2024 08:38 Ответить
"Суспільне виходить з Єдиного марафону".

Сюмар , нащо ти нам розповідаєш про Суспільне та Єдиний шМарафон?
Нагадати тобі та іншим депутатам з ЄС та "Батьківщини", що сьогодні - 21 травня 2024 року? Чого ви там робите в ВР ... "ЗЕслуг" обслуговуєте ?

20 травня легітимна п'ятирічка Президентства Зеленського закінчилася і він перетворився на Військового Диктатора та Узурпатора влади. У Конституції чітко говориться про те, що Президент обирається на п'ять років. І про те, що старий Президент виконує обов'язки до вступу на посаду нового Президента. Тобто легітимність Зеленського як Президента закінчилася 20 травня у зв'язку із закінченням його п'ятирічки. З 21 травня Зеленський вже не Президент, а виконуючий обов'язки Президента. Але, оскільки вибори Президента, які згідно з Конституцією, повинні були відбутися в останню неділю березня п'ятого року Президентства, не були проведені, то Зеленський однозначно - УЗУРПАТОР та ДИКТАТОР!

А виконувати обов'язки Президента може і Голова ВР ... вже є прецедент з тимчасовим Президентством Турчинова. Тільки треба позбутися від нікчемного Стефанчука і замінити нинішню Президію ВР на 3-х професійних політиків-важковаговиків.

Війна у нас ? Але ж війна з 2014 року і вже відбулися двоє виборів Президента - у 2014р. та у 2019 р. Та й сам Зеленський на стадіоні кидав Порошенку пред'яву - "А чого ви не закінчили війну за 5 років?". Про яку війну казав Зеленський?
І ще ... а Путло 15...17 березня 2024 року провів вибори Президента у Росії ... і на окупованих територіях провів , і на лінії фронту серед своїх орків провів . Ось так , пані Сюмар.

Якщо панам депутатам з ЄС та "Батьківщини" щось не ясно з легитимність Зеленського , то де роз'яснення Конституційного Суду ? Де подання до КС , пані Сюмар ? Нащо ви там сидите в ВР ? Складайте мандати та геть подалі від цієї ЗЕгнилі у ВР!

Пояснюю пані Сюмар та іншим більш-менш адекватним депутатам . ЗЕвлада ( ВР ) ще восени повинна була направити подання до Конституційного Суду для роз'яснення ситуації з легитимністю Зеленського після 20 травня. АЛЕ ... ці ЗЕдурні , коли кілька років тому наїхали на Голову КС Тупицького за якийсь компромат замість того , щоб підвісити його за компромат вирішили його позбутися ... і зараз в.о. Голови КС є С.Головатий , а він не прогинається під владу та не продається , та ще й компромату на нього немає.

Тобто вся ця ЗЕбригада і не надсилала подання до КС , бо знала , який буде висновок про легитимність Зеленського від КС під головуванням відомого та знаного правника Головатого.

Це ж елементарно , пані Сюмар! Треба не балакати про Суспільне , шМарафон та щось подібне нікчемне , а розкачувати човна у ВР на предмет неглегітимності Зеленського ... нехай ЗЕпацюків у човні почне нудити !
показать весь комментарий
21.05.2024 14:50 Ответить
Ви абсолютно праві. Так, у ЄС є тільки 27 депутатів, а для запиту в КС потрібно мати хоча б 45. Але не зрозуміло, чому депутати ЄС і їхні спікери продовжують вважати Зе легітимним президентом після 20.05.2024. Може, тому що 24.02.2022 поклялися зберігати єдність всередині країни до кінця війни (щоб не втратити державу як 100 років тому, коли сюди прийшли більшовики)? Але, де та єдність, якщо для влади опозиція це пусте місце? Чи, може, для опозиції єдність це закривати очі, на все, що відбувається в країні? Дуже дивно. Це шлях в нікуди!
Навіть якщо опозиція вирішила дочекатись падіння рейтингів Зе до 0 (до чого все і йде), стратегія мовчати зараз - неправильна та зрадницька. Може бути пізно...
показать весь комментарий
21.05.2024 16:54 Ответить
Якщо хочете знати відповідь - то прочитайте і обов'язково вникніть в суть посту нехай не простого, але рядового "порохобота", блогера і письменника, воїна ЗСУ https://t.me/dragonspech/7452 Дмитра Каленчука-Вовнянка :
ПАРУ СЛІВ ПРО ЛЕГІТИМНІСТЬ ....
показать весь комментарий
22.05.2024 11:31 Ответить
Цей військовий, безперечно, має право на власну думку. Але:
Ігнорування конституції в угоду політичній доцільності до добра не доведе. Варто було б це вже нарешті зрозуміти. Ті ж англійці чому гарно живуть і є прикладом для інших? Бо дотримуються законів і нічого не вигадують. Саме такий підхід і зробив їх тими, ким вони є сьогодні.
А ми постійно вигадуємо велосипед, який чомусь не їде...
показать весь комментарий
22.05.2024 12:24 Ответить
Ви помиляєтесь. для спростування просто нагадаю, що британці (так точніше, не лише англійці) в період своєї участі в 2WW виборів не проводили.
показать весь комментарий
22.05.2024 14:24 Ответить
Не приписуйте мені, про що, можливо, мрієте самі))
Від мене не було жодного слова про вибори. Мене лише турбує, що єдина опозиційна сила ігнорує порушення основного закону і робить вигляд, що все добре. В конституції все написано -не треба нічого вигадувати, і цей шлях виведе країну куди треба. Розвинуті демократії вже давно це зрозуміли і тому діють виключно в межах законів.
Хіба хтось заважає нинішній більшості ВРУ змінити конституцію? Ніхто ж? Але нехай спробують і побачимо, що буде.
показать весь комментарий
22.05.2024 17:17 Ответить
під час воєного стану зміни до Конституції внести неможливо - сама Конституція прямо застерігає таке порушення.
Короче: меншим злом буде дочекатись можливості проведення виборів, і лиш таким легальним способом змінити владу. Саме тому головна опозиційна партія стоїть проти порушень Закону. Чи, точніше - за менше зло для України
показать весь комментарий
22.05.2024 22:15 Ответить
Воєнний стан продовжується на 90 днів. Нічого ж не заважало більшості внести необхідні їм зміни до основного закону на 91-й день (14.05.2024), коли воєнний стан вже не діяв. А наступного дня або навіть 14.05.2024 (зразу після голосування) вони знову могли б продовжити воєнний стан на чергові 90 днів. Було б бажання.

Але я відстоюю іншу диспозицію, де немає більшого або меншого зла, бо ми не знаємо наперед, як краще і як гірше. Зеленський з 21.05.2024 не має права виконувати функції президента через відсутність проведених чергових або позачергових виборів, що прямо передбачено конституцією. А тому з 21.05.2024 ці функції повинні були б перейти до голови вру. І нехай би викручувались, як можуть - вся відповідальність за ситуацію в країні все рівно б лежала на зелених.
показать весь комментарий
22.05.2024 23:22 Ответить
за один день зміни до Конституції внести неможливо. Потрібно щонайменше дві сесії парламенту, окрім висновків Конституційного Суду.
Пані Ольго, ви, пробачте, не тямите в юриспунденції; зокрема, в законодавстві.
показать весь комментарий
23.05.2024 16:36 Ответить
Ну, якщо юристи єдиної опозиційної партії вважають, що зелені і їхні сателіти в вру фізично не могли внести необхідні зміни, нехай так і буде. Дійсно, навіщо про це кричати і наполягати, якщо
це ніяк неможливо. Тим більше, якщо ще й невигідно.

Але ж притомні знають, що це неправда - у зелених така можливість була.
Я Вам нагадаю, що ксу 20.06.2019 виніс рішення щодо ухвали про розпуск вру, хоча Зеленський її підписав лише 21.05.2019. Подання від 62 депутатів надійшло 24.05.2019. Для підготовки рішення знадобились не роки, а рівно 28 днів.
Нинішня сесія вру розпочалась у лютому 2024, попередня закінчилась у січні 2024. Розриви в дії воєнного стану для фінального голосування могли б знайти 14.05.2024 або 06.02.2024.
І що тут було неможливого? Тим більше, коли в них ще й більшість, з якою вони можуть прийняти будь-що.

27 депутатів не можуть внести подання, але навіщо закривати очі на порушення і говорити своїм виборцям про легітимність після 20.05.2024?
Сподівась, у партії розуміють, що багато адекватних проукраїнських виборців розцінили таку позицію партії як зраду в угоду своїх міфічних планів. І на наступних виборах це обов'язково матиме свої наслідки, якщо вони ще колись будуть. Ось, про що я.
показать весь комментарий
23.05.2024 20:09 Ответить
чинна сесія розпочалась в лютому 22 року. Підкреслюю: двадцять другого року! І сесія триває досі, і буде тривати аж до закінчення війни.
Читайте документи і вчіть матчасть.
показать весь комментарий
23.05.2024 20:20 Ответить
Самовпевненість та категоричність звужують коридори нашого світосприйняття))
Схоже, Ви не бачите різниці між поняттям "військові дії (війна)" та поняттям "воєнний стан" і тому не до кінця розумієте (або робите вигляд, що не розумієте) перспектив у перериванні дії воєнного стану.
Цитата з однієї з постанов вру: "ВРУ дев'ятого скликання в умовах дії воєнного стану працює у режимі одного пленарного засідання, що триває до дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, але не пізніше ніж до початку наступної чергової сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання".
Виявляється, можна як скасувати, так і припинити. І це ж зовсім не випадково, мабуть.
Навіть Веніславський каже: "Це досить складна процедура внесення змін - дві сесії Верховної ради, висновок КСУ, і також необхідно пам'ятати, що в умовах воєнного стану Конституція не може бути змінена, це норма самої Конституції". Тобто, навіть колишній представник слуг в ксу не каже, що внести зміни під час війни неможливо.

Аргументацію можна було б продовжити, але це не має сенсу, бо предмет нашої початкової дискусії був зовсім про інше: про негативну реакцію майданного ядра виборців щодо мовчазної реакції опозиції на порушення конституції.
Риторичне запитання: Хіба підписаний в т.ч. опозицією меморандум про проведення виборів тільки після війни і воєнного стану забороняє опозиції піддавати сумнівам легітимність однієї особи після 20.05.2024?
Є відчуття, що зелені знову затягли одну проукраїнську силу на стадіон і знову її там зроблять (дискредитують).
показать весь комментарий
24.05.2024 20:05 Ответить
тільки недалекі графомани можуть таке пропагувати...
показать весь комментарий
25.05.2024 15:04 Ответить
Вовнянко не юрист. Процедура відома. Опозиція зробила помилку, або прогнулася за смаколики. Дуже соромно. От і все.
показать весь комментарий
23.05.2024 08:59 Ответить
А ви вважаєте, що в опозиції нема юристів від слова "зовсім"?
показать весь комментарий
23.05.2024 16:37 Ответить
Була б опозиція, були би в неї і юристи. А в мультіпаспорт-опозиції - мультіпаспорт-юристи.
показать весь комментарий
24.05.2024 08:15 Ответить
"... що британці (так точніше, не лише англійці) в період своєї участі в 2WW виборів не проводили".

НЕ ТРЕБА БРЕХАТИ! Черчиль та торі програли вибори лейбористам та Етлі влітку 1945 року ... посеред Потсдамської конференції . А друга світова ще продовжувалась ... на Тихому океані та в Китаї з Японією.
показать весь комментарий
22.05.2024 19:42 Ответить
соррі. Справді, Але цимус в тому, що в добитті Японії британці участі не брали, тому і провели вибори в себе.
показать весь комментарий
22.05.2024 22:10 Ответить
як ви збираєтесь поміняти хряка Стефанчука на притомного проукраїнського державного діяча? Назовіть легітимний спосіб.
показать весь комментарий
22.05.2024 11:34 Ответить
то я, згодний. не треба нічого міняти.
депутатські грошики капають, компенсації нараховують.
до речі депутати теж засідають, до обрання наступного парламенту. тобто, хер знає коли.
бачите, як, зручно все складається.
показать весь комментарий
22.05.2024 12:11 Ответить
якщо зміна дасть ще більше зло - то її проводити зась. До речі, доведено не раз; вибори в 2019-му році - не перше, і не останнє доведення цієї істини.
показать весь комментарий
22.05.2024 14:07 Ответить
Ну, скоро Суспік відключать від грошей, ото і всьо. Сумно, що ЄСівці роблять ку перед перепрезиком. Хву!
показать весь комментарий
21.05.2024 17:00 Ответить
ЗЕ є плід спецоперації кремля "слуга народа", всі інші "слуги" просто пристосуванці, коритники, їх використовують як презер****ви. Маємо щось робити.
показать весь комментарий
21.05.2024 17:45 Ответить
Господи, Вікторія Сюмар, це про що?
показать весь комментарий
22.05.2024 07:36 Ответить
Пані Вікторіє, поважаю Вас за чітку україноцентричну позицію, але пора не ТСК по інженерному обладнанню ліній оборони створювати, точніше, - НАМАГАТИСЬ створювати...
Потрібно діяти
Інакше, ви, парламентарі, ВСІ, дочекаєтесь, коли фронтовики посадять весь парламент в автобуси, відвезуть на Харківщину або під Покровськ і "поселять" вас на ДРУГУ (не першу) лінію оборони - не воювати, а просто пожити там, один тиждень...
Може через інстинкти дійде, що потрібно діяти а не говорити , бескінечно, правильні слова.
показать весь комментарий
22.05.2024 08:36 Ответить