9268 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Стратегічний тупик

Почитав різні коментарі та думки, щодо саміту Миру, Стамбульських угод та можливого "перемир'я" - всі обговорення з'явились майже одночасно.

Всі кинулись обговорювати та порівнювати Мінські угоди зі Стамбульськими документами. Не розумію чому стільки хейта, а що команда Президента мала робити? Підписати? Так не підписали і правильно зробили.

На мою думку, Мінськ та Стамбул це різні ситуації, які не варто порівнювати.

Стамбульська пропозиція неприйнятна, а тому була призупинена, а мінські угоди не були ратифіковані парламентом та непідписані Президентом та і загалом не могли бути втіленими.

Ми, як Держава Україна і РФ у стратегічному тупику.

В такій ситуації кожен хоче створити вигідні умови, на яких можна буде погодитись на заморожування конфлікту.

Бо ми не маємо можливостей в тактичній перспективі звільнити усі наші території, а росія захопити Україну.

Тому нормально, що Зеленський створює майданчик куди запрошує світ, щодо обговорень Миру, а Путін, як противник, кричить ми будемо воювати до останнього юаню.

У цієї війни не має кінця та початку. Вона екзистенційна. Світоглядна. Вона може призупинитися у разі виснаження сторін, що надасть паузу для підготовки майбутнього продовження війни.

Попри те, що ця війна руйнує обидві економіки та хороші перспективи майбутнього.

Щоправда Україна має єдиний позитивний момент від цієї війни - формування політичної нації, аби тільки ця нація збереглась.

Стратегічний глухий кут.

Для нас Важливо віднайти момент паузи, схопитись за нього і негайно почати відновлювати інфраструктуру та ВПК, максимально мілітаризуватися, створити абсолютну загальну військову повинність, вступити в ЄС. Рухатись до НАТО під час відновлення, а до вступу створити НАТО всередині України методом реформ та спільних програм.

А поки діятимуть санкції накладені на РФ, а рубль буде 200тим.

Наша задача мінімум зберегти країну, а головне наш людський потенціал - Націю.

Топ комментарии
+20
"позитивний момент від цієї війни - формування політичної нації"

Це він про 5-6 ефективних менеджерів, та ОП з ВР, які збираються правити вічно, бо ж воєнний стан ніхто знімати не збирається і після війни, мотивуючи благородною метою "збереженням країни та нації". Ніхто чомусь не думав, коли говорили, про корейський сценарій, що Україна буде саме Північною:
1. Мілітаризація суспільства.
2. Пропаганда самопожертви заради суспільного блага.
3. Постійне очікування нового нападу сусіда.
4. Низький рівень життя народу, мотивований необхідністю підготовки до війни.
5. Владна верхівка ні в чому собі не відмовляє і не відмовлятиме.
показать весь комментарий
17.06.2024 11:09 Ответить
+16
Нічого не буде - нація знищена.

Хто буде відновлювати ВПК ? - Арахамія?

Хто буде відновлювати енергетику? - якщо за 2 роки палець об палець не вдарили

Хто буде робити хоч щось? якщо молоді і розумні виїхали або в могилі.

Нація і етнос знищені - знищені тому що завжди вибирали гірших. Вибрали Кравчука і Кучму, вибрали Яника, вибрали Зеленського. Ця нація не здатна до державотворення - героїчно помирати так, а от славно творити - ні. Українці найчастіше вибирають гірших - тому як вид просто зникнем
показать весь комментарий
17.06.2024 11:53 Ответить
+13
В принципі адекватний аналіз .

А то, чесно кажучи ці, космонавти ( що суто за збігом обставин не можуть бути на нулі) , які безкомпромісно вимагають, вихід на кордони 91 ,кофі в Криму і трибунал Путіна вже зовсім відрвалися від реальності.

Не МОЖЕ ПЕРеМОГТИ НІЯК країна без своєї ВПК,економіки , ЗМІН В АРМІЇ ТА КЕРІВНИХ ЕЛІТ.

Для того щоб змінитися - країні перш за все потрібно навчитися ПЕРСТАТИ БРЕХАТИ СОБІ ТА ІНШИМ займатися самоцензурою ))
Україна відрізняється від Московії тим , що більшість наших людей хоче жити в Правді , а не в брехні.

Народ має змінитися . І змінити керівні теперішні недоеліти - на більш адекватні . І тоді проводити реформи .

Без внутрішніх змін суспільства - ми пертеворимося на московію - спочатку по духу ,а потім і зовні ....
показать весь комментарий
17.06.2024 11:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"позитивний момент від цієї війни - формування політичної нації"

Це він про 5-6 ефективних менеджерів, та ОП з ВР, які збираються правити вічно, бо ж воєнний стан ніхто знімати не збирається і після війни, мотивуючи благородною метою "збереженням країни та нації". Ніхто чомусь не думав, коли говорили, про корейський сценарій, що Україна буде саме Північною:
1. Мілітаризація суспільства.
2. Пропаганда самопожертви заради суспільного блага.
3. Постійне очікування нового нападу сусіда.
4. Низький рівень життя народу, мотивований необхідністю підготовки до війни.
5. Владна верхівка ні в чому собі не відмовляє і не відмовлятиме.
показать весь комментарий
17.06.2024 11:09 Ответить
п. 1 - якщо оборонятися і воювати, то типу Ізраіля (приблизно, сумніваюсь, що прям так буде);
п. 2 - див. п. 1;
п. 3 - неясно при чому тут КНДР;
п. 4 - не факт, може нижчий ніж у Швейцарії, але див. п. 1;
п. 5 - залежить від змін (реформ) і настроїв суспільства.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:09 Ответить
1. Щоб оборонятись за типом Ізраїлю треба мати техніку, як в Ізраїлі, владу, як в Ізраїлі, та ставлення одне до одного у суспільстві, як в Ізраїлі.
2. Типове совкове гасло.
3. Ви поцікавтесь, хто головний ворог в КНДР, і хто винен у всіх їх проблемах(спойлер: американські імперіалісти - зовнішній ворог). І цю ж тезу втокмачує населенню державна пропаганда.
4. Коли пенсії менші за $100 та соціальні виплати платяться за рахунок іноземних платників податків - це заможна держава? При існуючих то тарифах, та курсі гривні.
5. Реформи тут має проводити якась іноземна влада, бо на нашу рідну надії немає. Немає жодного справді позитивного прикладу за 33 роки.
показать весь комментарий
17.06.2024 22:41 Ответить
В принципі адекватний аналіз .

А то, чесно кажучи ці, космонавти ( що суто за збігом обставин не можуть бути на нулі) , які безкомпромісно вимагають, вихід на кордони 91 ,кофі в Криму і трибунал Путіна вже зовсім відрвалися від реальності.

Не МОЖЕ ПЕРеМОГТИ НІЯК країна без своєї ВПК,економіки , ЗМІН В АРМІЇ ТА КЕРІВНИХ ЕЛІТ.

Для того щоб змінитися - країні перш за все потрібно навчитися ПЕРСТАТИ БРЕХАТИ СОБІ ТА ІНШИМ займатися самоцензурою ))
Україна відрізняється від Московії тим , що більшість наших людей хоче жити в Правді , а не в брехні.

Народ має змінитися . І змінити керівні теперішні недоеліти - на більш адекватні . І тоді проводити реформи .

Без внутрішніх змін суспільства - ми пертеворимося на московію - спочатку по духу ,а потім і зовні ....
показать весь комментарий
17.06.2024 11:20 Ответить
Вимагайте у влади паузи для змін. Для цього, правда, треба поступитись чотирма областями, але це ж того варте, чи не так?
показать весь комментарий
17.06.2024 12:52 Ответить
Ок . Намалюйте мені РЕАЛЬНИЙ план відвоювання 4 областей .

Патріотичні соплі і гасла можете пропустити . Суто покроковий реальний план . Бажано з цифрами.
І
показать весь комментарий
17.06.2024 13:00 Ответить
Ми вже не кажемо про відвоювання. Це наразі неможливо. Немає ким і чим. Ми зараз в обороні, і тільки в обороні.
Мова йде про те, що від нас вимагають добровільного здавання решток цих областей, тільки за пєрєстать стрєлять і начать гаваріть.
Тобто навіть не фіксація по поточній лінії фронту.
І ні про який "мір" мова не йде.
Віддати області тільки у вигляді жесту "адєкватності і готовності к пєрєговорам".
Ви цього хочете?
показать весь комментарий
17.06.2024 13:03 Ответить
Як можна віддати те , що і так не ваше ?)))

Між Північної і Південною Кореєю ,які "пєрєсталі стрєлять " ще в 1956 році немає ніякого мирного договору про визнання ,якихось територій .
Правда якщо згадати історію - то урок корейської війни може бути для українців повчальним - саме в останній рік війни - південні корейці та їх союзники втратили біля мільйона людей -не зсунувши кордони ні на кілометр. А їхній прєзідент хотів воювать до пабєди .. . Поки союзники - не сказали йому ХОЧЕШ ВОЮВАТЬ - ВОЮЙ - АЛЕ БЕЗ НАС І БЕЗ НАШОЇ ДОПОМОГИ.

Всім тиловим патріотам час згадати цю історію і реально глянути на те, що відбувається - НАШІ ЗАХІДНІ ПАРТНЕРИ ПРОСУВАЮТЬ ПЕРМИРЯ ПО ФАКТИЧНІЙ ЛІНІЇ РОЗМЕЖУВАННЯ. і неважливо ,що ти хочеш доки тивоюєш на гроші та зброєю союзників - робити будеш , те що ПОРАДЯТЬ. А якщо не хочеш - ну то завжди можна збивати КАБИ лопатами
показать весь комментарий
17.06.2024 13:12 Ответить
Тобто ви - за те, щоб подарувати ***** Херсон (який він сам і проїбав) та Запоріжжя (до якого він вже третій рік все ніяк не дійде) просто за пагаваріть.
показать весь комментарий
17.06.2024 13:15 Ответить
Я зразу за те щоб віддати Лісабон і Варшаву . Чо мєлочиться
показать весь комментарий
17.06.2024 13:41 Ответить
А вони вже належать Україні?
показать весь комментарий
17.06.2024 13:44 Ответить
Так ніхто же не заборонить Путіну фантазувати
показать весь комментарий
17.06.2024 13:51 Ответить
Ці "фантазії" вже прозвучали як офіційна вимога.
Тобто поки він ті чотири області не отримає цілком, стріляти не припинить.
Та навіть якщо отримає як подарунок (так-так, саме подарунок), то стріляти припинить лише тимчасово. Бо далі треба буде виконувати нові вимоги, щоб не почав стріляти знову.
показать весь комментарий
17.06.2024 13:56 Ответить
Він отримає лише те ,що вигризе його армія ,якщо зможе . А всі його хотілки - це лише торги по принципу - проси неможливе , щоб отримати хоч щось .

Доля України зараз в руках Заходу - і вні буде вирішуати - де зупиниться лінія розмежування
показать весь комментарий
17.06.2024 14:03 Ответить
Від Заходу прозвучало ось це:
Статут Організації Об'єднаних Націй, включно з принципами поваги до територіальної цілісності та суверенітету всіх держав, може й буде слугувати основою для досягнення всеосяжного, справедливого та стійкого миру в Україні.
Статут ООН, розділ 1, стаття 2, пункт 4.
Усі Члени Організації Об'єднаних Націй утримуються в своїх міжнародних відносинах від погрози силою або її застосування як проти територіальної недоторканності або політичної незалежності будь-якої держави
Міжнародно визнані кордони України - це кордони станом на 1991 рік. В цих кордонах Україну визнала в тому числі і росія.
Тож Захід підтримує ідею про вихід на кордони 91 року.
Як це зробити, і чи вдасться взагалі - то велике питання.
Але якщо не вдасться і Україна не зникне як держава, війну не можна буде вважати завершеною.
показать весь комментарий
17.06.2024 14:11 Ответить
Не слухайте що Захід говорить - дивіться що РОБИТЬ .... ПО ДІЛАМ ЇХ ПІЗНАЄШ ЇХ
показать весь комментарий
17.06.2024 15:48 Ответить
Гроші та зброю поки що дає. Не так багато, як того хотілось би.
А у нас є вибір? Русня каже, що йдіть, мов до Китаю, бо Захід вас зрадив.
А Китай каже - йдіть, мовляв, домовляйтесь з руснею.
А русня відомо що каже.
показать весь комментарий
17.06.2024 15:53 Ответить
А найголовніше,зайде на правий берег Дніпра.А це погано...
показать весь комментарий
17.06.2024 15:07 Ответить
Це не просто погано, це катастрофа. Звідти до Придністров'я можна дійти за пару діб, відрізавши Україну від моря.
показать весь комментарий
17.06.2024 15:11 Ответить
Малювати реальні плани відвоювання має не Денис Войцеховський, а Верховний Головнокомандувач

Величайший лидер современности, гений человечества.
Только он все решает в Украине.
К нему и обращайтесь
показать весь комментарий
18.06.2024 10:34 Ответить
знаємо, "точити пилу нема коли - пилити треба"(с)
показать весь комментарий
18.06.2024 07:19 Ответить
"Не МОЖЕ ПЕРеМОГТИ НІЯК країна без своєї ВПК,економіки , ЗМІН В АРМІЇ ТА КЕРІВНИХ ЕЛІТ."

розкажи мені що тобі заважало проводити ці зміни до 22 року... ой, постривай - адже зміни були в 19-му та ще й які зміни 🤡

"А то, чесно кажучи ці, космонавти ( що суто за збігом обставин не можуть бути на нулі) , які безкомпромісно вимагають, вихід на кордони 91 ,кофі в Криму і трибунал Путіна вже зовсім відрвалися від реальності."

а ти не думав що "космонавти" не хочуть просто воювати за 5-10-20 років, а потім ще передавати війну дітям, онукам і т.д. через те що обкакані стратеги, що не здатні полічити на калькуляторі поточні втрати техніки рахованів, зате красиво патякають про "екзистенцій" (читай вічну) війну - пускають рожеві соплі про те як держава сама собою реформується мілітаризується і трансформується - тільки ось підпишіть якійсь папірець із уйхлом - а насправді просто чекають коли можна буде звалити подалі і спихнути всі ці проблеми на тих дурних патріотів які залишаться тут жити
показать весь комментарий
17.06.2024 13:57 Ответить
Багато слів та емоцій - сенсу нуль . Конретно ваші пропопозиції?
показать весь комментарий
17.06.2024 14:00 Ответить
1. Вибори президента і парламента не чекаючи ніякого перемир'я
2. Війна допоки рашка не видохнеться - тоді буде шанс відбити принаймні Південь, якщо накопичити ресурси і переконати союзників.
3. Глуха оборона, сильна армія і членство в НАТО.
показать весь комментарий
17.06.2024 15:29 Ответить
1. Вибори під час війни НЕМОЖЛИВІ згідно конституції.
2. Мобпотенціал Московії в чотири рази більший чим український і вона опирається на власну економіку - нафту ,яку продає і на Захід . ТО хто СКОРІШЕ ВИДОХНЕТЬСЯ ???
3. ЯКА МОЖЕ БУТИ СИЛЬНА АРМІЯ ПРИ МАЛЕНЬКОМУ МОБПОТЕНЦІАЛІ ,ЗАЛЕЖНОСТІ В ЗБРОЇ ВІД ЗАХОДУ І в більшості совковій українській армії ?
Про нато можете забути - Україні прямо сказали , що її не приймуть доки не закінчиться війна .

ЯКІСЬ РЕАЛЬНИЙ ПЛАН У ВАС Є ? Бо поки крім фантазій нічого не побачив .
показать весь комментарий
17.06.2024 15:47 Ответить
Апять 25 ... Далась Вам та "совкова українська армія" !! Ви там були ? Нє !

Питання 2 - то хто ж воює вже 10 років, партизани у у білих шатах ??
показать весь комментарий
17.06.2024 16:15 Ответить
Для того щоб зробити висновки - не обовязково там бути . Достатньо проаналізувати інформацію від близьких, родичів та друзів ,що там служать , щоб зрозуміти .
Коли людина ,яка воює в спецпідрозділах з 2014 року - каже в приватній розмові - що така мобілізаційна "підготовка ",яка ведеться зараз це кримінальний злочин - то це думка професійного військового , а не моя .

І да - не так вже багато в живих та цілих ,хто воює з 2014 року ...
показать весь комментарий
17.06.2024 17:46 Ответить
Це емоції частково. Реальні цифри ми взнаємо вже після війни.

Ще раз. Війна іде. ЗСУ бомлять Крим, області РФ. Палять НПЗ, топлять кораблі ЧФ.

Питання - хто це робить ? Недолугі ненавчені строковики ??
показать весь комментарий
17.06.2024 18:40 Ответить
Шановний - ви рівняєте ізвєсний орган з пальцем .

Все що ви перелічили - це удари дальнобійними засобами . Військослужбовці ,що здійснюють такі удари - майже не несуть втрат . Дистанційне ураження . Хіба від якоїсь шальної ракети і дрона ..

А штурмовики або ті, хто тримають нуль - сточуються за лічені дні ..
Нижче цитата офіцера ЗСУ ,безпосереднього учасника :

. В середньому солдат там існував близько 2х діб. За дві доби людина там або трьохсотилась і виходила. Або помирала. Джерело:

Після прочитання цієї статті - розумієш , що планування - в кращих традиціях совка
показать весь комментарий
17.06.2024 20:26 Ответить
Такі да ! Війна має різні прояви !

Посилання на статтю Чупи зачотне, звичайно, але це лише один епізод у череді багатьох різних.

Ваш родич вам не розказав, що, виявляється, в усіх війнах були прояви різної підготовки у різних
в/ч, а не тільки окремих бійців.

Це хіба що Ви хотіли закцентувати на підготовці тільки піхоти.
показать весь комментарий
18.06.2024 20:42 Ответить
В мене з цивільних ( НЕ ПРОФЕСІЙНИХ ВІЙСЬКОВИХ) друзів та родичів РЕАЛЬНО НА нулі ВОЮВАЛО ( тих ,що на нулі не рахую ) - ШІСТЬ ЧОЛОВІК , З НИХ ЧЕТВЕРО ЗАГИНУЛО ( ДВОЄ В ПЕРШИЙ МІСЯЦЬ ) ,ОДИН ВОЮЄ БІЛЯ РОКУ , ЩЕ ОДИН МАКСИМУМ МІСЯЦЬ .
Відносно в тилових частинах - ще четверо - ВСІ живі .

ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ВСІХ - Ніяка . Це все що потрібно знати про підготовку в МАСІ звичайних цивільних мобілізованих
показать весь комментарий
18.06.2024 22:47 Ответить
1. Під час якої війни? В нас військовий стан. На час виборів (пару днів чи пару тижнів) - міняється на якийсь "особливий режим" і вуаля. Зелені ще не такі шахер-махери робили, аби бажання було.

2. "Мобпотенціал Московії в чотири рази більший чим український" 21-ше сторічча на дворі, мобрезерв давно не головне.
3. "ЯКА МОЖЕ БУТИ СИЛЬНА АРМІЯ ПРИ МАЛЕНЬКОМУ МОБПОТЕНЦІАЛІ" Ізраїлю це розкажи.

"Україні прямо сказали , що її не приймуть доки не закінчиться війна ."

а ще нам "прямо" казали що не дадуть Джавеліни, потім гармати, потім Хаймарси, потім танки, потім літаки, потім ракети, потім не можна бити по рашці і т.п.

"ЯКІСЬ РЕАЛЬНИЙ ПЛАН У ВАС Є ? Бо поки крім фантазій нічого не побачив . "

реальний план має бути в тих кого оберуть замість теперешніх опудал. А мій план - підтримувати і пропагувати саме таку позицію. Якщо кожен так зробить, рейтинг Шмарклі буде плінтусний і Захід дотисне його не вибори.
показать весь комментарий
17.06.2024 17:00 Ответить
Кого оберуть замість нинішніх опудало? Ваші прогнози? Мій прогноз - Зє і ко.
показать весь комментарий
17.06.2024 17:34 Ответить
Як тільки відміняється військовий стан - почнуться протести. 100 %.
показать весь комментарий
17.06.2024 18:42 Ответить
Мій прогноз: будуть вибирати зелених нової формації - тік -токерів відбарбершоплених команадирів - які частіше виступають на ютубах та дають інтерв'ю, чим бувають на позиціях ...
показать весь комментарий
17.06.2024 20:32 Ответить
Це в Раду. А в президенти Зє.
показать весь комментарий
17.06.2024 21:55 Ответить
"На час виборів (пару днів чи пару тижнів) - міняється на якийсь "особливий режим" і вуаля."
Як ти пропонуєш провести зараз вибори у прифронтових містах та селах, за кордоном, та головне-на нулі, на першій та другій лінях ? Я вже не кажу, що у день таких виборів усюди будуть літати ракети та шахеди, а тривога лунатиме постійно через літаючі міги.
2. "21-ше сторічча на дворі, мобрезерв давно не головне."
Але остаточно території звільняються живою силою, а не роботами з ШІ чи віддаленим керуванням з Києва чи Львову. І техніка без людей-лише купа металу. Літаки самі не літають, танки чи бмп самі не їздять, арта чи міномети самі не заряджаються та не стріляють. Оператори фпв атакують орків не з калашами у руках, а з прихованих місць. Проте це відбувається практично з лінії боєзіткнення, а тому вони також ризикують власним життям, бо по наводці розвідувальних дронів по ним самім може прилетіти.
3. "Ізраїлю це розкажи."
В Ізраїлі під час війскового стану усі громадяни сидять зібрані та готові висуватись на позиції, які вкаже військове керівництво. А в нас-ховаються від повісток, оминають ТЦК та об'їзжають блокпости. Тож як тут вище казали-не рівняй орган з пальцем.
показать весь комментарий
18.06.2024 08:30 Ответить
"та головне-на нулі, на першій та другій лінях "

а як вони там проводились в 14 і в 19 ? от так само.

"Оператори фпв атакують орків не з калашами у руках, а з прихованих місць."

один ФПВшник вбиває сотні орків. Тільки встигай дрони завозити - нашо тут паритет в живій силі коли достатньо викопати надійні лінії оборони і забезпечити наших бійців хорошим РЕБом?
показать весь комментарий
18.06.2024 09:31 Ответить
"Тільки встигай дрони завозити - нашо тут паритет в живій силі коли достатньо викопати надійні лінії оборони і забезпечити наших бійців хорошим РЕБом?"
Проти кабів задовбешся копати-вони знищують усе.
показать весь комментарий
18.06.2024 13:41 Ответить
Не все, по-перше. По-друге КАБи не дрони - їх скидають до сотні в день на 1000+ км фронту. І то тільки тому що нам поки що нема чим відігнати авіацію.
показать весь комментарий
18.06.2024 16:19 Ответить
"А в нас-ховаються від повісток, оминають ТЦК та об'їзжають блокпости. Тож як тут вище казали-не рівняй орган з пальцем. "

для цього треба міняти держ. політикі разом із владою.
показать весь комментарий
18.06.2024 09:32 Ответить
"для цього треба міняти держ. політикі разом із владою."
Не зміниться абсолютно нічого. Це-відмазка така, що "от якби не ця влада-я б одразу пішов". Тому що воювати йдуть не за владу, а за Україну. Хто боїться та не хоче-того ніяк у ЗСУ не затягнеш, яка б влада не була.
показать весь комментарий
18.06.2024 13:47 Ответить
Ну якщо не нічого не зміниться то тим більше не можна припиняти війну - бо потім в армію наберем і того менше.
показать весь комментарий
19.06.2024 09:05 Ответить
Це ви про Саміт миру?

Багато слів та емоцій - сенсу нуль, це точно
показать весь комментарий
18.06.2024 10:36 Ответить
Есть простой и дешевый вариант... Физическое устранение вислюка оманского и дермака (козыра),
и останется только остальных зе гнид - отлавливать на границах со всем,что "нажито непосильным трудом"...
показать весь комментарий
18.06.2024 12:11 Ответить
Прекрасно. Тільки що саме пропонується зробити щоб ті хто "не хочуть воювати за 5-10-20 років, а потім ще передавати війну дітям, онукам", цього не зробили?
показать весь комментарий
17.06.2024 15:52 Ответить
добити рашку. Вивчайте історію - війни високої інтенсивності як наша ніколи не бувають вічними чи на десятиліття як лякають наших дурних неуків.
План "управління ескалацією" якого достримуються США з німцями не передбачає різких проривів, але з іншого боку не дає шансу агресору перемогти у війні ресурсів.
показать весь комментарий
17.06.2024 17:02 Ответить
Добити? А Україна вже нанесла вирішальний удар щоб когось там "добивати"?
Зараз ситуація така, що це Україну добивають.
Якби воювали не люди, а роботи чи Захід свої людські ресурси відправляв, то це б можна було розповідати. А так українські ресурси вкрай обмежні.
показать весь комментарий
17.06.2024 18:37 Ответить
То давайте підпишем йухлу дарчу на ще пару областей, відкриєм кордони - і побачите скільки "ресурсу" в нас залишиться.
показать весь комментарий
17.06.2024 22:16 Ответить
наконец-то....
показать весь комментарий
17.06.2024 11:49 Ответить
ні, спершу гнати геть зеленого клоуна з його кодлой...
показать весь комментарий
17.06.2024 11:51 Ответить
Нічого не буде - нація знищена.

Хто буде відновлювати ВПК ? - Арахамія?

Хто буде відновлювати енергетику? - якщо за 2 роки палець об палець не вдарили

Хто буде робити хоч щось? якщо молоді і розумні виїхали або в могилі.

Нація і етнос знищені - знищені тому що завжди вибирали гірших. Вибрали Кравчука і Кучму, вибрали Яника, вибрали Зеленського. Ця нація не здатна до державотворення - героїчно помирати так, а от славно творити - ні. Українці найчастіше вибирають гірших - тому як вид просто зникнем
показать весь комментарий
17.06.2024 11:53 Ответить
Выплюнь мойву изо рта.
показать весь комментарий
17.06.2024 12:40 Ответить
Перестань ридати, встань з колін і не розводь істерик.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:16 Ответить
При чем тут украинцы? Все всегда выбирают худших. Это азы любой демократии. И известно это всем у кого есть глаза и уши с римских и греческих времён. Так тогда по крайней мере был имущественный ценз на голоса, а сейчас какой бардак.
По нормальному голосовать должно не более 5-7% людей от 30 до 55 , а право быть избранным должно быть не более чем у 0.5-1%. Государство должно же просто обеспечить возможность каждому гражданину заработг такое право.
показать весь комментарий
17.06.2024 21:46 Ответить
Все правильно, але.
1. ***** дасть паузу лише за рахунок чотирьох областей і тільки для того, щоб ми встигли записати подальші умови капітуляції.
2. Як правильно вже писали вище, не з цією владою відновлювати інфраструктуру та ВПК, максимально мілітаризуватися, створити абсолютну загальну військову повинність, вступити в ЄС
показать весь комментарий
17.06.2024 12:39 Ответить
З першого квітня 25 р. почне формуватися та загальна військ. повинність. Вірніше, почалася вже зараз, а потім продовжиться.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:18 Ответить
Якби вони це зробили дійсно у вигляді базової військової підготовки, з такмедом, стрільбами, орієнутванням тощо... Але від зєлєних можна чекати лише профанації.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:24 Ответить
Було б бажання. Вже є первинні курси для усих бажаючих.
показать весь комментарий
17.06.2024 18:43 Ответить
Шо за маячня?! Хто все це буде робити: "негайно почати відновлювати інфраструктуру та ВПК, максимально мілітаризуватися, створити абсолютну загальну військову повинність, вступити в ЄС. Рухатись до НАТО під час відновлення, а до вступу створити НАТО всередині України методом реформ та спільних програм." ?! Війна - це перш за все шанс для зміни еліти, від якої все і залежить. А поки цього не сталося, "перемир'я" - це те, що Україну остаточно доб'є. Тому ті, хто мають відповідні особисті якості і можливості (а війна дає унікальні можливості, які за інших обставин немислимі), не мають сидіти по кущах і боятися, а нарешті діяти. Другого шансу може й не бути.
показать весь комментарий
17.06.2024 12:51 Ответить
Пишуть, що до Армії відновлення вже залучили 145 тис. людей.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:19 Ответить
"...Зеленський створює майданчик куди запрошує світ..."

Цей майданчик створює не Зеленський, а фсб. А Зеленський просто тупоголовий інфантил, який грається іграшковим "майданчиком" поряд із ООН, ОБСЄ, ПАРЄ... Рашисти обісралися на усіх міжнародних поважних платформах і через Єрмачка із Зеленським захотіли створити свій - окремий іграшковий і підконтрольний. Але з того нічого не виходить путнього, бо 141 країна в ООН прийняли декларацію на порядки потужнішу ніж бекання-мекання по результатам цього "саміту".

Такий нікчемний гороховий шут, як Зеленський, і його кремлівські прихвостні навіть теоретично не можуть створити щось путнє, куди можна "запрошувати світ". На цей саміт гості приїхали чисто з цікавості - подивитися, що з того вийде - і побачили потужний зелений пшик.
показать весь комментарий
17.06.2024 12:57 Ответить
Все-таки в комюніке у підсумку прозвучала фраза про повагу міжнародного права. Згідно з яким росія має повернути всі окуповані території разом з Кримом. Інакше ціль - стабільний мир - не буде досягнута в принципі.
показать весь комментарий
17.06.2024 13:05 Ответить
Стабільний мир, якщо рашкостан збережеться у будь-якому цілісному вигляді, неможливий у принципі. Так працює механізм спіралі насилля. Цивілізований світ дуже повільно і болісно доходить до розуміння цього факту. Але той же цивілізований світ абсолютно не знає, що з тим робити. Усі розмові крутяться навколо ядерної війни - але це нав'язав рашкостан.
Зараз придавити до нігтя рашистів економічно, дипломатично і іншими невійськовими шляхами заважає тільки клінічне жлобство, покладене у основу ********* "капіталізму".
показать весь комментарий
17.06.2024 13:12 Ответить
Що є. Але в тексті фінального комюніке все ж міститься доволі непрозорий натяк на повний вивід руснявих військ з України.
А могло б і не міститись: д'Єрьмак так старався, так старався...
Нєт, нє получіт он ордєн, і мєдаль нє получіт. Плохо работаєт "козирь", батя нєдоволєн.
показать весь комментарий
17.06.2024 13:14 Ответить
Сьогодні кожен другий пише про те, що треба робити і зробити.
Але ніхто не пише, як.
Для адекватної части суспільства очевидно, що головною перешкодою перемозі та закінченню війни є влада, проросійська, некомпетентна, злодійкувата.
Розмови про "народ має змінитись", "створюється нація" ні про що, адже люди не міняються, а нації не створюються за пару років, на це йдуть покоління.
Єдиний інструмент, що є у народа, це вибори, яких не буде.
Змінити владу сьогодні можуть лише військові, єдиний авторитет в суспільстві. Змінити, а не захопити.
Змінити владу можна,, припинивши вплив завгоспа на "харанта".
Коли зникне вплив, це стане початком змін у владі. Кінець кінцем, хіба військові не народ?
Я не розумію, чому мовчать військові. Чекаєте, поки "народ змінться"?Терпець ще не урвався?
Може, ви знаєте, пане автор?
показать весь комментарий
17.06.2024 13:21 Ответить
Технічно є тільки один спосіб змінити владу руками військових.
Питання, а як на таке відреагує Захід?
Не забувайте, власної зброї у нас немає зовсім, грошей - майже немає.
Без підтримки Заходу України б вже не було. Тобто зовсім не було. Та мапа, що її показував алкаш на останній день раїсі, була б у російських шкільних підручниках з географії.
показать весь комментарий
17.06.2024 13:25 Ответить
Щось пропонуєте, чи констатуєте факт, що нічого зробити не можна, крім як "згуртуватись навколо лідора"?
Захід має вибір: або Україні копець і ***** біля кордонів Європи, або Захід підтримує процеси в Україні, спрямовані на укріплення країни та армії для перемоги.
Думаю, Захід вибере друге.
показать весь комментарий
17.06.2024 13:31 Ответить
Гуртуватись довкола ЗСУ.
Лідора за фактом немає.
зєля зараз має цінність суто технічного персонажу. Треба ж комусь і корисні закони та постанови підписувати, не тільки усіляку дичину.
показать весь комментарий
17.06.2024 13:40 Ответить
ДУРНЮ написав цей ГАЙ ... а прикидається таким собі аналітиком.

Яка може бути песпектива для пересічного та його дітей в воюючий країні-концтаборі з незмінюванною владою та вічною війною ( або - вічним військовим станом) з іншим великим концтабором?!

НІЯКОЇ!!!

Тому , чим далі затягується ця війна , тим більше людей мріють покинути цю нещасну країну разом з дітьми ... на планеті багато країн , де можно почати життя спочатку , хоча б заради майбутнього дітей, де немає війн десятиліттями та навіть століттями і ГОЛОВНЕ - немає такого суїцідного виборця73% , як в Україні , який абсолютно вільно та весело натиснув 21 квітня 2019 року ЗЕлену кнопку ліквідації своїй країни !

Зараз треба думати , як врятувати ті 80% України , котру досі контролюємо. Треба найскоріше морозити ситуацію без укладання миру. Для України перемогою буде вже збереження самої держави , хоча б в зменшеній территорії. Треба бути реалістом - доки в ОРДІ всередені нічого радикально не зміниться , годі й розраховувати на повернення в кордони 1991 р. ... а ознак змін в ОРДІ на найближчі десятиліття я , на жаль , не бачу. Якщо війна буде продовжуватися , то й Україна буде далі розорюватися ОРДОЮ , ще мільйони молодих та середнього віку громадян будут мріяти виїхати з країни ... що й хоче Путін. ТРЕБА ВРЯТУВАТИ ТЕ, ЩО ЩЕ МОЖНА ВРЯТУВАТИ! Але з ЦИМ і ЦИМИ Україна тільки загинне!

А лише 5 років тому була абсолютно нормальна самодостатня та вільна країна ... при тому , що тоді був той самий Путін с його Ордою , той самий Лука з його БульбоРайхом, той самий Китай та Сі Дзіньпін , той же товстяк та його Північна Корея , ті самі аятоли з їх Іраном , той самий Орбан , той самий Дуда , навіть Президентом США був Трамп, яким зараз лякають. Це ж треба так - лише за 5 років довести нормальну країну до такого жалюгідного стану ! У Зеленского великий талант РУЙНІВНИКА всего нормального та доброго!
показать весь комментарий
17.06.2024 14:46 Ответить
хоч і сумно, але не позбавлено здорового глузду.
Шкода тільки, що заморожування буде недовгим, а наслідки-руйнівними та смертоносними для тих, хто вирішить тут залишитись...
показать весь комментарий
17.06.2024 14:52 Ответить
Звичайно "заморожування буде недовгим" , бо "мудрий нарід-суїціднік73%" ( який нікуди не подівся ) лишить Сонцесяйного на посаді Президента або посадить в Президентське крісло щось подібне на кшталт Притули чи Арестовича ... тоді нова війна гарантована!
показать весь комментарий
18.06.2024 12:19 Ответить
зєля зараз має цінність суто технічного персонажу.
Та невже?! Для вас і для мене? Можливо.
А Захід іншої думки, що очевидно.
Вас же цікавить, що думає Захід?
Адекватна частина суспільства і так згуртована навколо ЗСУ.
Однак, у владі це нічого не змінює, і заміна головкома, при тому, що 73% в опитуванні були проти, яскраво про це свідчить.
Залишаюсь при своїй думці.
Як сказав ясноликий десь на початку великої війни, правда, це стосувалось переслідування опозиції, "проти неправомірних дій не ефективні правомірні методи", якось так.
Може, час в цьому погодитись?
показать весь комментарий
17.06.2024 14:48 Ответить
Чим глибше занурювався титанік - тим веселіше лабав оркестр…

Пане Мировслав, я особисто не відношу вас до класу Друзенків чи Кас'янових - це особливий різновид гуманоїдів….за вами клініки раніше не помічалося.

Що спільного між жанром фантастики та бізнес-планом під конкретний проект.

Хто і як все це буде втілювати? На вашу думку, при заморозці конфлікту, хтось виділить гроші під 95-й квартал? А наявний бюджет україни куди піде? Сподіваєтесь на вступ до єс в найближчі 100 років?

Є прості, абсолютно реальні речі, які можуть визначити існування україни як держави загалом - ярмака / татарова на вулицю без переміщення послами в швейцарію, створення коаліційного уряду, антикорупційні органи під міжнародний контроль.

Все інше - іпсо банкової та повільна агонія.
показать весь комментарий
17.06.2024 15:32 Ответить
Простіше кажучи - передати Україну під зовнішнє управління. А хтось візьме? Точно так само, як в НАТО та ЄС - не беруть. хоч дуже обіцяють і підтримують.
показать весь комментарий
17.06.2024 15:48 Ответить
Чому ? Можуть і взяти. Тільки розплачуватися треба буде стратегічними ресурсами - банк. сфера за безцінь, енергетика, копалини, ліси і поля.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:27 Ответить
Якщо нема кому втілювати відновлення і реформи, то дуже наївно вважати, що тоді краще буде воювати ще бог знає скільки і здобувати якусь там "перемогу".
Бо на це теж немає кадрів і полководців.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:02 Ответить
Є і кадри і полководці. Але за нинішньої "зеленої" узурпації, будь-які притомні кадри витісняються на маргінес.
показать весь комментарий
17.06.2024 18:07 Ответить
Та щось не видно їх, керування армією лише становиться гірше.
показать весь комментарий
17.06.2024 18:32 Ответить
негайно почати відновлювати інфраструктуру та ВПК

Це якщо сріляти не будуть.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:04 Ответить
Додам свої 5коп

Наша мета має бути не в нескінченній війні, а в створенні таких умов, щоб ця війна ніколи не повторилася, щоб унеможливити її. І тут є кілька варіантів:

1) роззброєння, прийняття російської мови, як хоче Росія і це вже можна було зробити в той момент, коли у нас було більше можливостей для маневру - під час Мінських чи Стамбульських домовленостей, і ми вже історично до цього наближалися - всю незалежність ми роззброювалися, а зараз за місяці перегнати Росію в рівні мілітаристського фашизму ми не зможемо)

2) навпаки максимальне озброєння і мілітаризація, щоб Росія ніколи, ніколи, ніколи, ніколи більше не наважилася зазіхнути на наші території і суверенітет, але це великою мірою залежить від наших західних партнерів і вони за моїми відчуттями не поспішають, і ми теж

3) створення нації не хай-поздихають-вороженьки, бо це якийсь рудиментарний інфантилізм, через який ми самі наражаємося на небезпеку, а ми всі друзі і дуже далекі родичи, давайте існувати в повазі і взаємоповазі. Нації можуть існувати без політики. Так склалося, що на історичну арену вийшли політичні держави і утворилися якісь нації, але з точку зору вічності це лише мить) Ми маємо орієнтуватися на вічність, а не на ворогів! Росія так чи інакше імплементує всі елементі ліберальної демократії і ці захоплені землі чи їх копалини будить продані якійсь американській компанії на кшалт ЕксонМобіл. Наші українські землі вже не наші, скуплені і перепродані олігархами під час війни за безцінь! Рвати одне місце, щоб прискорити те, що неминуче це якийсь інший підлітковий інфантилізм)

Була стаття на УП про новий соціальний договір для нескінченної війни і там на першому місці збереження приватної власності замість того, щоб зробити ревізію чи переоблік під час особливого стану, який це владі дозволяє зробити, бо цей особливий стан держави викликаний саме тим, що наші можновладці не робили нічого, щоб унеможливити його. А виходить так, що такий договір саме цементує проблемний статус кво, наші проблеми і хвороби, і нічого не вирішує - це ж якийсь підлітковий ідіотизм, ось цю даність вважати завершеною і найкращою. Люди нічого кращого не можуть уявити, окрім цієї олігархічною, неправової, недолугої держави і її ж максимально стабілізують в "підписахздесь". Майже те саме пише пан Мирослав, але в більш просторих, художніх і вільних формулюваннях)

Коротше кажучи, у нас є проблема, так? Вона загострилася, але люди так захоплені нею, що хочуть цю проблему закріпити новим договором. Ми весь час знаходимося в точці "СТРИБОК В НЕВІДОМЕ", але обираємо те саме лайно)
показать весь комментарий
17.06.2024 16:26 Ответить
В китайському чань-будизмі є поняття про буття, схоже на голограму, тобто таку структуру або формацію, найменша частина якось містить всю повноту цілого.

І так само ми, якими би маленькими не були, в кожен момент знаходимося в цій повноті буття - життя, смерть, роззброєння, озброєння, хай-повиздихають, хай-буде-мир, у відкритості і децентралізованності буття.

Відчуйте це саторі
показать весь комментарий
17.06.2024 16:45 Ответить
Поважаю пана Дикого як патріота і воїна, але не згоден з оцінкою Стамбульської угоди. Одні переговірники чого варті: О. Чалий, М. Подоляк, К. Тимошенко, недоукраїнець Д. Арахамія. Влада запустила цю команду для обговорення капітуляційних умов припинення війни. Це було кулуарною зрадою державних інтересів. Розголос зупинив цю оборудку, бо вона би стала кінцем зевлади дуже швидко.
Влада зараз не може визначитися з формулою призупинення інтенсивних бойових дій, бо з усіх боків рейтингозалежним популістам буде гаряче. То ж, держава тут на другому плані.
Щодо формування політичної нації, на третьому році війни почався певний відкат. Ядро, звичайно, досить міцне, хоч багато кращих атомів вибито. Але маса, що притягується ядром, зменшилась. Винна, у цьому, перш за все, діюча влада. Це не критично, можливо, сьогодні, та буде вкрай важливим завтра.
показать весь комментарий
17.06.2024 16:41 Ответить
Побалакали і розійшлися.Нічого небуде.майбутнього немає бо нема державників яким болить Україна,ті що при владі просто "елітні" заробітчанє.
показать весь комментарий
17.06.2024 20:17 Ответить
Человек - это животное, которое непрерывно меняется, кажется, что целенаправленно, морально. Другие животные тоже могут меняться, целенаправленно, это легко и просто - это делаем мы, которые выше животных - без нас они оставались бы на одном месте. А кто над нами, кто меняет нас? Похоже, что это самодвижение, точно никто не знает.

Но сейчас я о том, что движение - это либо притяжение, либо отталкивание. Притяжение плохо видно, может и есть. А вот отталкивание - оно очевидный двигатель. Смотришь на себе подобных и такая ненависть поднимается... Не у меня одной, это повсеместно, на поверхности лишь громкие случаи типа самосожжений или расстрелов. Когда война, то все это становится предельно очевидным - две расы, одни за жизнь, другие за смерть - и обе считаются людьми.

До сих пор побеждают которые за смерть, сначал они убили все остальные разумные виды (это уже факт), потом начали убивать сами себя, это продолжается. 21 век от "не убий" - достаточно только крикнуть погромче и мгновенно провал в минус 21 век - опять базовая модель - зверь, трусливый, агрессивный, всех ненавидящий, в генах которого наслаждение от убийств. Иногда думаешь, что инъекция разума в самое гадкое животное была сделана специально, интересно же, что будет. Есть немногие эксперименты с реальными маугли - таки да, противнее существа не сыскать. Но в европах мы уже запрещаем цирк животных и варить раков живыми? Ну да, взамен мы приветствуем цирк людей-гладиаторов и сжигание их живыми. Это такой прогресс?

Есть два похожих животных: человек и кошка. Оба убийцы. Оба бесконечно лицемерны. Не притворством, а как бы по факту своей жизни. И даже с кошками непросто - милые киски убили уже половину мира Новой Зеландии, власти предлагают умерщвление 25 млн. кискис... Хоть какой-то вариант. А что делать с людьми? Там же есть и другая раса, которая за жизнь, они могут понять друг друга? Мне кажется, что да - достаточно тому, кто за войну, оторвать войной ногу, руку, несколько метров кишок... - не хочется верить, что генетические различия, скорее, просто не то воспитание, не вырос еще человек душою.
показать весь комментарий
17.06.2024 20:42 Ответить
Автор написав частину правильно, але частиною помилився, а саме:

Ця війна екзистенційна, світоглядна - повністю правильно.

Однак ХТО Є СТОРОНАМИ у ній? - Автор помилився. Тому що не тільки Україна і РФ є сторонами. Тому що такі стоорони світогляду мають і інші країни. І вони вже зрозуміли досить чітко, що відбувається.

Якби тільки Україна і РФ були сторонами, то навіть не хочу розглядати такий сценарій, то це був би кінець світу...

Правда, це і є кінець світу, але у доброму смислі. - Серед іншого, це початок кінця злочинного світу. Адже вже відомо, що путінська РФ стала координаційним центром, який намагається об'єднати організовану злочинність у різних країнах світу для спільних дій, як єдиної організованої сили. Але не тільки це, бо справа стосується не тільки вже існуючих злочинців, але
САМИХ СХЕМ, які лежать В ОСНОВІ ЗЛОЧИННОСТІ, ЯК ЯВИЩА,
через що знешкодження попередніх злочинців не запобігає появі нових злочинців.
показать весь комментарий
18.06.2024 02:44 Ответить
На щастя, Україна не одна у цій боротьбі.

Тому ресурси і можливості сторін у цій війні зовсім інші, аніж описав автор.

Навіть якщо грубо оцінити сторони:
РФ, Китай, Північна Корея. Іран.
Україна, "Захід", Японія, Південна Корея.
То ресурси, очевидно, інші. Особливо, вони якісно інші, технологічно інші.
показать весь комментарий
18.06.2024 02:52 Ответить
Якщо припущення про СХЕМИ-ОСНОВИ ЗЛОЧИННОСТІ ЯК ЯВИЩА прийняти за аксіому,

то схоже, що для перемоги у цій війні доведеться ЗНАЙТИ

НОВІ СХЕМИ - НОВІ ЗАСОБИ, СПОСОБИ, АЛГОРИТМИ, ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХИСТУ ВІД ЗЛОЧИННОСТІ (як явища).
показать весь комментарий
18.06.2024 02:58 Ответить
(1) БУДЬ-ЯКИЙ (навіть частковий) УСПІХ АГРЕСОРА МОТИВУЄ АГРЕСОРА ДО НОВИХ АГРЕСІЙ.

(2) Віра у можливість успіху (тобто, надія на успіх) агресії мотивує агресора продовжувати вже почату агресію.

(3) ЗАГРОЗА ПОКАРАННЯ для АГРЕСОРА МОТИВУЄ АГРЕСОРА ПРОДОВЖУВАТИ ВЖЕ ПОЧАТУ АГРЕСІЮ.
показать весь комментарий
18.06.2024 03:28 Ответить
таку ***** написав....що путін що зеленський - служать одному кагалу.задача кагала - знищення України і українців.керований хаос і гарантії агрессору уникнення покарання.всьо на ліцо.
показать весь комментарий
18.06.2024 07:42 Ответить
Українці в Україні ВЖЕ "успішно" закінчуються, через це пройдисвіти починають співати про ПОЛІТИЧНУ????? націю????
показать весь комментарий
18.06.2024 10:26 Ответить
Тому нормально, що Зеленський створює майданчик куди запрошує світ, щодо обговорень Миру, а Путін, як противник, кричить ми будемо воювати до останнього юаню.

Мирославе, ви здивували

Та воно створює цей майданчик, щоб і надалі його вважали легітимним.
Ніякої іншої користі від цього майданчика майже не має.
Дірка від бублика
Щось типу "говорили-балакали..."

Для продовження легітимності ЗЄ, ви побачите ще не один такий майданчик
показать весь комментарий
18.06.2024 10:51 Ответить
Верховний Правитель України А.Б.Єрмак знає, шо робе. Справа лохів - підкорятись, виконувати накази. І не бздіти.

Багато хто, як автор, ностальгує за гуморниим екс-президентом Зеленським (20.05.2019-20.05.2024), але не все котові масляна.

Треба починати працювати.
показать весь комментарий
18.06.2024 12:27 Ответить
І тебе Мирослав ,єрмак купив?що ви продажні всі такі.
показать весь комментарий
23.06.2024 23:47 Ответить