11739 посетителей онлайн
8 772 61
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Танго на двох

росія,спецтрибунал

Сучасна країна – це танго на двох. Громадянин має обовʼязок дотримуватись законів, боронити свою державу та сплачувати податки. А держава має гарантувати йому безпеку, справедливість та передбачуваність. А також право брати участь в управлінні країною. В противному разі виходить гра в одні ворота, в яку хочуть грати все менше українців...

Ті, хто готовий був померти за будь-яку державу під жовто-блакитним прапором, закінчуються. Покоління, які покуштували принад відкритого глобального світу, запитує: якщо я віддам кілька років, здоровʼя чи навіть життя цій державі, що я отримаю від неї натомість? У геніальному шевченковому маніфесті незалежності: "В своїй хаті своя й правда, і сила, і воля" наголос перейшов зі слова "своя" на "правда" й "воля". Своєї управлінської імпотентності, крадійкуватості, корупції вже замало. "Україну мають грабувати українці" вже не надихає...

І тому так пробуксовує мобілізація. Бо не всі сповідують "Декалог українського націоналіста". А тому запитують, чому Британія готувала свого піхотинця під час Другої світової війни 22 тижні, а Україна під час увертюри до ІІІ Світової готує лише пʼять? Чому ВЛК в багатьох випадках стали чистою профанацією? Чому в усьому світі воює молодь (навіть до Вермахту мобілізували до 45), а в Україні – чоловіки, яких час відправляти до лікарні чи санаторію на лікування? Чому за 28 місяців великої війни корупція в тилу не тільки не подолана, а розцвіла буйним квітом? Чому захист батьківщини став податком на порядність та бідність? Чому за багатомільярдної підтримки від наших партнерів, безліч першочергових потреб у війську досі закривають волонтери (агов, яким стандартом НАТО це передбачено?)? І цим чому немає кінця...

На жаль, війна нас ментально не віддаляє від росії, а робить її дзеркальним відображенням, тільки зі знаком мінус. Чим як не рецидивом радянськості можна пояснити ставлення держави до власних громадян як до своєї власності? Закриті кордони, "бусифікація", свавілля правоохоронців, ставлення частини військових командирів до своїх підлеглих...

Та й саму перемогу ми мислимо у суто радянських термінах: "И нам нужна победа, одна на всех мы за ценой не постоим". Відкидаючи, що людські життя дорожчі за території. Що зберегти частину країни краще, аніж довести до катастрофи її всю.

Я дуже хочу почути від президента України не стенографічний звіт за пророблену за останню добу поточну роботу, а контури нового суспільного договору, який він пропонує громадянам держави, за яку він посилає їх вбивати і вмирати. Бо йти воювати за Україну тільки тому, що вона "не росія" і має такою залишатись, охочих вже майже немає. Я хочу почути, ЗА яку саме Україну ми боремось? Що ця держава пропонує своїм громадянам, окрім права героїчно померти за неї?

Я хочу почути від Верховного головнокомандувача, чому в Ізраїлі, оточеному ворогами, неможливо уявити не тільки "бусифікацію", а й закриті для чоловіків кордони під час війни? Чому в світі мобілізують тих, хто ще повен енергії та адреналіну (в середньому 18/21-45 років), а в Україні – ті, кого не шкода? Як Верховголовком хоче звільняти окуповані території і яких ресурсів йому для цього бракує? А також, яку ціну він готовий заплатити за звільнення Донбасу, Криму, Приазовʼя? Чому у нас досі немає Міністерства воєнної промисловості та озброєнь? Чому дронами займається Мінцифри? Навіщо Україні Уряд, якщо нею все одно керують "5-6 ефективних менеджерів"? Багато питань, на які після 28 місяців війни я хочу почути відповідь людини, яка наразі уособлює державу Україна. А у відповідь – щовечірній звіт клерка про зроблене за останню добу...

Суспільство більше не готово сліпо вірити своєму лідеру і не вагаючись підтримувати усі його ініціативи. Очевидно, що за останній рік офіційна стратегія Президента застаріла, бо не має реалістичного плану її втілення. Ми більше не готові воювати тільки серцем. А в голові накопичилось забагато питань, на які хотілося б почути відповідь лідера країни.

Бо чим більш схожими на росію робить нас ця війна, тим менше в нас шансів на перемогу.

Топ комментарии
+19
Автор один з небагатьох публічних осіб, має сміливість писати ПРАВДУ!, так це правда, якщо не прийдемо до тями, втратимо державу, бо страшніше за рашиків наші тушкувати псевдопатріоти!
показать весь комментарий
23.06.2024 09:18 Ответить
+17
Все абсолютно правильно написав пан Друзенко.
Єдине ,що хочу додати - все починається з брехні.
Час перестати брехати собі та іншим.
Брехню потрібно називати брехнею навіть ,якщо вона говорить патріотичні гасла.
І тоді ми зможемо глянути в очі Реальності ,яка відрізняється від від інфаНтильних ілюзій - що НЕ ПРОВІВШИ РОБОТУ НАД СОБОЮ, НЕ ПРОВІВШИ РЕФОРМИ В КРАЇНІ - можна так само бездарно витрачаючи людей ,через 2-5-10 лєт ,без чіткого плану,полагаючись на АВОСЬ , можна Пабєдіть..
показать весь комментарий
23.06.2024 09:24 Ответить
+17
Чи не забагато питань у вас виникло, пане Друзенко? А відповідь на них одна: якби ви та вам подібні виступили тоді, у травні 2019 року, коли цей "президент" і "головнокомандувач", грубо порушивши Конституцію, розігнав ВРУ, і відсторонили б його, то цих питань не виникло б, чи кількість їх була б значно меншою. Але, здається, і у вас, і у вам подібних тоді було інше гасло: "він ще навчиться". Ну ось, він і навчився, щоправда, державу при цьому майже розвалив.
А зараз який сенс йому ставити питання? З точки зору тієї ж Конституції він вже ніхто. "Местоблюститель", як кажуть у церковних колах. Все вийшло, як ви хотіли. Ну, то насолоджуйтесь!
показать весь комментарий
23.06.2024 10:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
хтось побачив, в черговій пісулькє від гєни, хоч одне прізвище?
я вже не кажу, що щелепа гєни не може вимовити "зєлєнскій".
так що, про все і ні про що.
дивно, що гєна перестав педоліровати капітуляцію "перемир'я".
показать весь комментарий
23.06.2024 08:43 Ответить
Побачив реакцію ібо. Та й старші агенти Медведчука натякнули: Гєнадій, ви двігаєтесь слішкам бистро.
показать весь комментарий
23.06.2024 09:15 Ответить
Я побачив, всі знають, що верховний головком, про якого пише Друзенко, і є Зеленський, але ти, напевно, настільки обдарований, що не знаєш цього.
показать весь комментарий
23.06.2024 14:09 Ответить
це той, що не вміє рахувати до п'яти?
і, як тобі, прикольно все склалося? продовжуєш ржати? немає різниці?
показать весь комментарий
23.06.2024 14:28 Ответить
"**** неясно", як каже класик.
показать весь комментарий
23.06.2024 16:01 Ответить
Автор один з небагатьох публічних осіб, має сміливість писати ПРАВДУ!, так це правда, якщо не прийдемо до тями, втратимо державу, бо страшніше за рашиків наші тушкувати псевдопатріоти!
показать весь комментарий
23.06.2024 09:18 Ответить
Не ображайте перелогиненого автора 😂
показать весь комментарий
23.06.2024 12:09 Ответить
Ти про себе написав, бо, судячи з твого коменту, шизофренія це саме про тебе.
показать весь комментарий
23.06.2024 14:05 Ответить
Все абсолютно правильно написав пан Друзенко.
Єдине ,що хочу додати - все починається з брехні.
Час перестати брехати собі та іншим.
Брехню потрібно називати брехнею навіть ,якщо вона говорить патріотичні гасла.
І тоді ми зможемо глянути в очі Реальності ,яка відрізняється від від інфаНтильних ілюзій - що НЕ ПРОВІВШИ РОБОТУ НАД СОБОЮ, НЕ ПРОВІВШИ РЕФОРМИ В КРАЇНІ - можна так само бездарно витрачаючи людей ,через 2-5-10 лєт ,без чіткого плану,полагаючись на АВОСЬ , можна Пабєдіть..
показать весь комментарий
23.06.2024 09:24 Ответить
То як, у Резерві+ вже поновився ? Я вже.
показать весь комментарий
23.06.2024 13:34 Ответить
Агентам кремля не положено
показать весь комментарий
23.06.2024 16:57 Ответить
Ай, маладєц !!
показать весь комментарий
23.06.2024 21:21 Ответить
Ми - кадровий рєзєрв жОПи презідєнта
показать весь комментарий
23.06.2024 21:38 Ответить
Це помітно.
показать весь комментарий
24.06.2024 02:36 Ответить
Зелена зозуля Гєна Друзенко вирішила змішатися з народом?

Мабуть підбиває на зйомку відоса на колінах із зверненням до улюбленого президента Гєни, якого він запхав у крісло, щодня заливаючи українцям до вух отруйну брехню?

Нема каяття - нема й вороття, зозуля зелена.
показать весь комментарий
23.06.2024 09:33 Ответить
Представляю ответ зеленого автору ввиде фразы полковника в исполнении Дж.Николсона из "Несколько хороших парней":
-Правда тебе не по зубам, сынок!
показать весь комментарий
23.06.2024 10:01 Ответить
Так в нас держави, як апарата управління, вже немає. В нас є зелені мародери, які поклали болт на свої обов'язки перед країною і народом, і мародерять на крові. У прямому сенсі. А народ має виживати сам - боронити країну - сам, забезпечити себе енергетикою - сам, пенсію собі накопичити - сам. Вибачте, якщо народ все має робити сам, то на пітуна нам така влада?
показать весь комментарий
23.06.2024 10:18 Ответить
Чи не забагато питань у вас виникло, пане Друзенко? А відповідь на них одна: якби ви та вам подібні виступили тоді, у травні 2019 року, коли цей "президент" і "головнокомандувач", грубо порушивши Конституцію, розігнав ВРУ, і відсторонили б його, то цих питань не виникло б, чи кількість їх була б значно меншою. Але, здається, і у вас, і у вам подібних тоді було інше гасло: "він ще навчиться". Ну ось, він і навчився, щоправда, державу при цьому майже розвалив.
А зараз який сенс йому ставити питання? З точки зору тієї ж Конституції він вже ніхто. "Местоблюститель", як кажуть у церковних колах. Все вийшло, як ви хотіли. Ну, то насолоджуйтесь!
показать весь комментарий
23.06.2024 10:28 Ответить
А хто у 2019му(окрім фСБУ) знав, що зєля - російський шпигун?
показать весь комментарий
23.06.2024 13:36 Ответить
Та мова не про шпигунство. Навіть якщо не шпигун, то хіба не зрозуміло, що треба обирати РОЗУМНИХ, ФАХОВИХ і тд? Я не про одного Зе кажу, а про всю їхню команду!

Ну камон, чувак, ти ж за Юлю, згадай, кого вона брала в команду - Лук'яненка, Хмару, Чобота, Турчинова, Томенка. Це поважні високоінтелектуальні люди! Та й молодих облич там вистачало - Андрій Шевченко, наприклад.

Я не за Юлю, але я за ПРОФЕСІОНАЛІВ у владі! По іншим фракціям теж можу розписати. А тут в 2019 прийшли ДИЛЕТАНТИ! Ти цього тоді не бачив???
показать весь комментарий
23.06.2024 15:09 Ответить
Гєна знов лизнув своїм ЗЕленим язиком.
Нащо ти ЦЬОГО називаєш Президентом після 20 травня ... почитай уважно Конституцію.

Вже хоча б називав би ЙОГО в.о. Президента.
Хоча по-факту ВОНО з 21 травня вже Військовий Диктатор та Узурпатор Влади.

А Гєна ще базікає про якихось там "громадян" та їх права.
ЦЕЙ та ЦІ вже перетворили країну в ЗЕконцтабір з адміністрацією, охороною та ув'язненими ... та ще вимагають від в'язнів захищати свій концтабір від нападу сусіднього значно більшого концтабору.

Схоже марно чекати від Гєни каяття за 2019 рік.
показать весь комментарий
23.06.2024 11:20 Ответить
От зараз я погоджуюся зі словами автора хоч і ставлюся до нього критично...Чому він не назвав жодного ЗЕленого прізвища? Він все сказав,просто головне прізвище було названо але не озвучене. А чому все це відбувається в Україні? Тому,що коли недалекий,дурнуватий блазень заселиться в султанський палац,палац перестане бути палацом,а перетвориться в балаган...
показать весь комментарий
23.06.2024 11:25 Ответить
Підтримую 100%! У Лютому 2022 сам побіг у ТРО у свої 55 , потім вийшов бо здоров'я не дуже , але зараз без зміни влади , яка за моїм переконанням служить ****у ні защо не піду.
показать весь комментарий
23.06.2024 11:38 Ответить
поки будуть таки "специ" все це балачки:

За один рік став майором, бувший "рішала" в ДАІ коли розігнали, пішов "рішала" до МРЕО, коли розігнали МРЕО пішов в ТЦК та СП. Прийшов рядовий СОЛДАТ-КУХАР та за рік став МАЙОРОМ ЗСУ начальником відділення ТЦК та СП вже має лексуса за 24000$. До речі "відстрочка" на півроку всього 4 000$. Звертатись "для переймання досвідом" до м. Первомайський, Харківська область.
показать весь комментарий
23.06.2024 11:44 Ответить
і що ? Це в усіх ТЦК, усі працівники такі ?

Це звичайна маніпуляція.
показать весь комментарий
23.06.2024 13:31 Ответить
Я так зрозумів, що Друзенко завуальовано пропонує здатись.
показать весь комментарий
23.06.2024 11:54 Ответить
Ти нічого не зрозумів
показать весь комментарий
23.06.2024 14:06 Ответить
Танцюють двоє. Один з них - фікція. Та й партнер недоумкуватий, якщо обрав його за ведучого.
показать весь комментарий
23.06.2024 12:53 Ответить
Цей пан долучився максимально до пропоганди Зеленського під час виборів в 2019, а тепер задає питання, дивно що він не відчуває ніяког десонанс
показать весь комментарий
23.06.2024 13:03 Ответить
Автор як був малоросом с,так ним і залишиться. Да і память його почала "просідати"--раніше він все призвище називав,а зараз все пише і жодного прізвища.. Все про пустоту і про туман.Да покайтесь за минуле,а потім пишіть.
показать весь комментарий
23.06.2024 13:05 Ответить
Еще один, Абдристович№2
С тем же набором пропагандистских штампов.
""Украина превратилась во вторую Рашу"" и тп
показать весь комментарий
23.06.2024 13:24 Ответить
А що не так, хіба не перетворилась? І це не штамп, а реальність. Чи ти так передивився марафону, що перестав відрізняти реальність від пропаганди?
показать весь комментарий
23.06.2024 14:07 Ответить
Відносно вікового цензу - неоднозначне питання. Зараз війна більш мобільна, технологічна та аеромобільна. Не дивлячись на чималу копоненту позиційних боїв.

КМ утворюється і підпорядковується ВР. Навпіл з Президентом - у його віданні міністри оборони, ВС тощо.

Чому у тексті автора немає прізвища Зеленський ? !

Усе інше - + 5.
показать весь комментарий
23.06.2024 13:29 Ответить
Не перечитував коменти - написав одразу. Виявляється, про прізвище спитали 4-5 учасників.
показать весь комментарий
23.06.2024 13:36 Ответить
А чому б не зробити просто: після 40 призивати переважно на НЕБОЙОВІ посади (і після нормальної ВЛК). Виключення зробити лише для добровольців або для пенсіонерів ЗСУ/МВС, які 15-20 років прослужили.

Плюс, знизити віковий ценз до 21-23 років. І от проблема вирішена.
показать весь комментарий
23.06.2024 15:13 Ответить
Теж варіант. І не треба з 18 призивати.

Але. Підозрюю, мається на увазі, що людина закінчує освіту професійну, чи вищу. Медики мабуть до 25 вчаться.
показать весь комментарий
23.06.2024 21:20 Ответить
якби вся проблема була в одному зєлєнскому

хто такий "народ" який виступає партнером у танго ? 73% обравших зєлєнского від 45% проголосувавших - це "народ" ?

а чим він докаже що він "народ", якщо обрав людину, яка висміювала Україну "що бере з усіх сторон як повія в німецькому порнофільмові", а тепер цей "ізбраний народом" робить те ж саме, їздить і просить по всьому світові, а найчастіше саме до Німеччини ?

нє, в Бога конєчно є почуття гумору, be careful what you wish for

короче, шо хочу сказать Друзєнку : "єто просто так получілось !" - як завжди !

якщо з шости Президентів України тільки двоє було нормальних. то право голосувати на виборах мають мати тільки ті, хто воював за Незалежність, і нехай це буде всього двісті-триста тисяч але це будуть Люди а не меншебратья

але вони вже переважно загинули . . .
показать весь комментарий
23.06.2024 13:37 Ответить
Не буду орігінальним - Зєлю геть, вибори. А військовий стан нехай зелені запхають собі "кудись". Бо питання вже стоїть - бути, чи не бути.
показать весь комментарий
23.06.2024 13:41 Ответить
...от тіки Жулю на стовпі підвісять - і одразу вибори!
показать весь комментарий
23.06.2024 20:43 Ответить
Справа ж не тількі в тому що през просрочений, а і в тому що він зібрав біля себе команду корупціонерів які грабують країну навіть під час війни. Вони буквально роблять величезні статки на крові тих хто воює.
показать весь комментарий
23.06.2024 14:38 Ответить
Ну от Друзенко ніби розумна людина - учився в КНУ і в США, непоганий юрист. І зараз він загалом недурні речі говорить. Хочеться лише спитати: от як можна було в 2019 топити за Зе? Ну він ж не алкаш із підворотні і не випускник ПТУ - в голові не пусто. Хотів посаду собі? Так йому її ніколи і не пропонували.
Ну а зараз... Бачили очі, що купували!
показать весь комментарий
23.06.2024 15:18 Ответить
Кац знову пропонує сдаца?
показать весь комментарий
23.06.2024 17:07 Ответить
Оркостан вже перемог, потому что в Украине влада ведёт себя схоже как и путлер...Автор говорит про государство, я не розумию что он имеет в виду какое государство? Государство ето про порядок , ответстсвенность, законы в конце концов...В ********* Украине не танго а скорей всего дуплет двох...Для влады всё а для суспильства...закон.
И ета гра будет продолжатся до безконечности...выбаячусь до времени когда закинчутся патриоты и останутся тильки идиоты...Весь треш котрый вчиняет ********* влада в Украине остаётся без последствий...Украина собирается победить оркостан и вступить в евросоюз и нато? Серъёзно? Нато ето мираж, как сон...потому что в стандартах Нато нет такого где солдаты во время войны строят комбригу или другому начальнику дачу или же когда комбриг занимается контрабандой подакцизных товаров...В Днепре истота под назвой котлет-оболонский среди бела дня отп*здил колишнего военного Кракена и что потрапилось? А ничего...жеваем сопли и чекаем правосудия...Такого же как и в "справе" Романа Червинского...Я впевненый что в Кракене служили и служат багато людей и среди них есть которые в отпуске, в запасе и т.д....и они могли бы показать пример и послать владе сильный сигнал и после определённого времени, когда станет понятно что котлет-оболонский это и есть влада и будет дальше бикувать, побеседует с ним в так сказать в приватном порядке и таким образом донесёт до влады посыл суспильства, что ребята не надо тал делать а то быть беде...А те кто порядочные граждане и законопослушные и далее терпите, ведь выборы не на часе, Майдан тоже не на часе...Вы ещё не поняли что вернулись те твари которые були при януковиче и рулит вами и ведут себя соответстсвенно...Как Залужный Валерий поживает, добрался до Лондона наконец то, спустя чуть ли не год после снятия с должности Головкома?Так что не надо про танго...это скорей про калинка, калинка , калнка моя...
показать весь комментарий
23.06.2024 18:55 Ответить
Тут були закиди-заклики стосовно почати по правді. Шановні, почніть у цьому ділі із себе!

Спочатку із нульової правди - що в Україні ніколи не переводились "таємні агенти плаща і кинджалу" (чорновіл, гетьман, щербань, кирпа, кравченко, гонгадзе, шеремет... ківа...); пригадайте, як сам Генерал після розмови із "серйозними людьми" відразу став "так, так, я згоден, як скажете..."; потім пригадайте сотні тисяч правоохоронців, що вже вдесятером кидаються на одного пенсіонера, тисячі слідчих-суддів-прокурорів... Ну і низка законів-покарань на вільнодумство - тільки лінія правлячої партії. Природньо, що сміливців типу Ісуса, чи хоча б якогось навального не дуже багато. Так що не потрібно штовхати когось пробувати лід, пробуйте самі!

Тим не менше, можна і при наявності цензури рухатися вперед - просто перестати брехати самому собі. Кожна доросла людина чула, що коли є нападник і жертва, то є суд - котрий місяцями пише цілі стоси паперу! - не тому, що суду нема що робити, а тому, що він хоче дійти до правди, а вся правда зовсім не зводиться до "нападник напав на жертву"!

Все відбувалося на наших очах. Хто заважає поглянути на все без емоцій? Перш ніж шукати якісь таємні змови, потрібно просто поглянути на те, що на поверхні. Просто по пунктах. Ось найпростіший приклад.

1) В 2022 росія напала на Україну - так, факт, відмітили
2) Але відразу добавляємо, що перший напад був в 2014 - це вже другий факт, відмічаємо
3) Ще в голові вискакує, що жертвою цього нападника стала Грузія у 2008 - третій факт
4) Потім згадуємо, що була Чечня - четвертий факт
5) І по інерції росія-агресор вискакує Сирія - пятий факт

Далі потрібно робити як завжди робиться в науці - висунути гіпотезу, найбільш реальну, просту, котра всі факти пояснює. У мене є така гіпотеза. Без фантазій. Вона така.
(1) Справа не так в росії, як у путіні - це страшно закомплексована людина, котра прагне світової величі. Ця людина щонайменше двічі просила США прийняти її в клуб правителів планети, на що її плескали по плечу і натякали, що ростом (економічним) не вийшла.
(2) Тоді путін поклявся (собі), що більше не буде ніякого повзучого проникнення США в райони його інтересів. В 2007 в мюнхені він сказав про це прямо - економікою я не виріс, але зброя у мене знайдеться, більше ходити в мій бувший гарем і зманювати до себе не вийде, я прийду із зброєю.

Ця гіпотеза багато чого пояснює. І вказує найкращі шляхи вирішення проблеми путіна (тільки якщо не впадати в дурні емоції, типу досить вбити путіна - і путін, і гітлер діяли в тому числі на основі настроїв у своїх країнах, потрібно спокінйно вести слідство далі).
показать весь комментарий
23.06.2024 20:05 Ответить
"Суспільство більше не готово сліпо вірити своєму лідеру" А що, Ослу хтось вірив?
В мільярд дерев, аеропорти, смартфони та іншу беліберду?
Дуже дивно...
показать весь комментарий
23.06.2024 20:29 Ответить
"жовто-блакитним прапором" - Гєна, ти прапор України взагалі бачив? чи з тебе поперло кацапо-гебняве гівно? Прапор країни, якій ти добряче насрав своєю агітацією за зєльоне чмо, СИНЬО-ЖОВТИЙ! Затям свєю гнилою тиквою!
показать весь комментарий
23.06.2024 20:42 Ответить
З повагою до Геннадія Друзенка

Тут, ніби, і якісь, начебто, логічні запитання написані, і ніби, зрозуміти їх можна, але...

Але чому Геннадій Друзенко керує шпиталем ім. Пирогова чи робить ще щось? - Хіба тому, що Президент України наказав це робити? Чи, може, Кабмін?..

... Чи хтось інший вирішив, що Геннадій Друзенко повинен і буде це робити?

(Припущення: Це було рішення самого Геннадія Друзенка.)
показать весь комментарий
24.06.2024 03:00 Ответить
Тут, ніби, і якісь, начебто, логічні запитання написані, і ніби, зрозуміти їх можна, але...

Виглядає так, ніби Геннадій Друзенко зробив кілька помилок:
показать весь комментарий
24.06.2024 03:53 Ответить
1. Якщо Ви дійсно хочете почути відповідь на якісь питання від людини, яка зараз уособлює державу Україна, то ЗАПИТАЙТЕ СЕБЕ! - Тому що саме ВИ ТА ЛЮДИНА, ЯКА ЗАРАЗ УОСОБЛЮЄ ДЕРЖАВУ УКРАЇНА.
- Ти знаєш, що ти ЛЮДИНА?
- Ти знаєш про це чи ні?
Хто там де сидить на яких посадах і що робить - це не істина в останній інстанції. Тож, якщо вони не можуть дати Вам відповіді на Ваші запитання, тоді Вам доведеться самостійно знайти відповіді. Або знайдіть відповіді разом з людьми, з якими Ви працюєте... - Знайдіть відповіді на запитання і повідомте іншим людям.
показать весь комментарий
24.06.2024 03:55 Ответить
2. От тільки запитання "чому?" - це неправильне запитання, тому що відповідь на нього може описати тільки вже наявний стан: "як є? що є? ... і чому", тобто у цій відповіді не буде нічого про те, "як має бути? як треба, як ми хочемо, щоби було?" Значить, це запитання "чому?" не наблизить нас до бажаного майбутнього, а навпаки - тільки поверне нас у минуле і прив'яже нас там. - Правильні запитання, приблизно: "які наші цілі? чого ми хочемо досягти? для чого (чому) ми хочемо досягти цих цілей? чим наш цільовий стан був и кращим за наявний стан, а чим гіршим (плюси і мінуси)? як досягти цих цілей?"
показать весь комментарий
24.06.2024 03:56 Ответить
3. Вибір хибний. - Варіанти вибору описані помилково: це не якийсь звичайний завойовник - це потоп.
Специфіка саме цього ворога така, що ми для нього - вірус, альтернативна інформація, існування якої неприпустиме (з його точки зору), тож вибір для нас є не в тому, в якій державі жити, а він є такий: загинути чи вижити.
Доказів тому ворог показав повно: вбивства цивільних, вбивства полонених, викрадення і перепрограмування дітей, пошук (фільтрація) і вбивство УСІХ людей, які хоч якось проявили себе у захисті чи розбудові України - УСІХ людей, які були за Україну, і ще деяких людей - просто задля задоволення садистів серед загарбників і заодно для залякування решти, і ще деяких людей у ролі гарматного м'яса для завоювання наступних територій... і т.д..
показать весь комментарий
24.06.2024 03:57 Ответить
(1) БУДЬ-ЯКИЙ (навіть частковий) УСПІХ АГРЕСОРА МОТИВУЄ АГРЕСОРА ДО НОВИХ АГРЕСІЙ.

(2) Віра у можливість успіху (тобто, надія на успіх) агресії мотивує агресора до нових агресій і, як мінімум, продовжувати вже почату агресію.

(3) ЗАГРОЗА ПОКАРАННЯ для АГРЕСОРА МОТИВУЄ АГРЕСОРА ПРОДОВЖУВАТИ ВЖЕ ПОЧАТУ АГРЕСІЮ.
показать весь комментарий
24.06.2024 04:00 Ответить
На жаль, влада зацікавлена у тому, щоб війна продовжувалась безкінечно. За час війни влада і її оточення накраде свої мільярди доларів, з якими буде гарно жити в Ізраїлі, в Саудівській Аравії і гарно там житиме на вкрадені українські гроші після програшу України у війні. У випадку перемоги України життя ефективних менеджерів не буде таким же солодким та безхмарним., доведеться відповідати на багато питань.

Ця влада і не думає перемагати.
показать весь комментарий
24.06.2024 09:04 Ответить
А як цікаво в одних і тих самих людях вживаються комунізм , соціалізм з принадами відкритого глобального світу? Може людям банально бракує освіти і мудрості? Вони голосують за одне, а потім вимагають інше. Ну це ж маразм. Суспільство хворе. Не влада.
показать весь комментарий
24.06.2024 10:01 Ответить
Взагалі ви знаєте хто уособлює собою образ середньостатистичного українці?
Це не якийсь герой з окопів.
А банально Коля котлєта. І це абсолютна правда.
показать весь комментарий
24.06.2024 10:02 Ответить
І це пише той що радів "електоральній революції" (це ж треба таку фігню придумати). А тепер виходить "праізашла чудовіщная ашипка".
показать весь комментарий
24.06.2024 10:05 Ответить
Щодо немобілізації молодих - це просто, опа вважає їх своїм лохторатом. І це частково так
показать весь комментарий
24.06.2024 10:36 Ответить
У війні, де 90% втрат від дронів та артилерії - особисті якості бійця і його вік впливають на хід битви ще менше, аніж то було у Першу та Другу світові... 20-тирічний просто втікатиме від дрона на 10 секунд довше за 50-тирічного, але обидвоє в кінці кінців не втечуть.
показать весь комментарий
24.06.2024 11:11 Ответить