9009 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Питання мови є предметом угоди про перемир’я з РФ

мова

Принаймні, у багатьох проектах, котрі нам нині передчасно підсовують, питання особливого статусу російської мови в Україні звучить. І це, на мій погляд, найбільша загроза - якщо ми погодимося віддати частку свого духовного суверенітету. Далі Москва прекрасно знає, як розідрати нас зсередини, виростити п'яту колону і всьому світові пояснити, чому нас не має бути.

Вбивство Фаріон має найбільше значення саме у цьому контексті. Це - (бойові) дії, наслідком яких буде рахунок, з яким ми завершимо війну, де у загальному заліку будуть не тільки захоплені чи звільнені території, а й захоплений чи звільнений гуманітарний простір.

Ті люди, котрі по всьому світу розторговують наші здобутки, точно це розуміють, точно беруть до уваги фактор, наскільки українці рішуче протестуватимуть проти записування особливого статусу мови агресора в підсумкову угоду.

І наявність або відсутність всередині України категоричних позицій з цього питання, суспільний статус носіїв цих позицій, кількість та якості натхненників та організаторів руху спротиву насильницькому зросійщенню України - тут грає велику роль у майбутній боротьбі.

Топ комментарии
+21
Легітимізація російської мови - гарантований шлях до зосійщення України зсередини, за прикладом не треба далеко ходити: ******* Білорусь, або та ж окупована Україна періоду СРСР.
показать весь комментарий
22.07.2024 13:04 Ответить
+16
Думаю, все-таки першим пунктом буде послаблення ЗСУ у будь-який спосіб.
Якщо це буде досягнуте, ніяка віра-мова не допоможе.
Без віри-мови, але з ЗСУ кінець трохи відтягнеться.
Висновок: ніякі умови росії не є для нас прийнятними. Всі містять отруту, яка вб'є рано чи пізно.
показать весь комментарий
22.07.2024 12:43 Ответить
+14
Ще раз переконуємось, ,що " какая разніца на каком язике разговарівать" - аргумент, придуманий росіянами саме для українців.
показать весь комментарий
22.07.2024 14:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Думаю, все-таки першим пунктом буде послаблення ЗСУ у будь-який спосіб.
Якщо це буде досягнуте, ніяка віра-мова не допоможе.
Без віри-мови, але з ЗСУ кінець трохи відтягнеться.
Висновок: ніякі умови росії не є для нас прийнятними. Всі містять отруту, яка вб'є рано чи пізно.
показать весь комментарий
22.07.2024 12:43 Ответить
Щоб там не було, питання мови людоїдів в самій Україні має бути вирішене. Не хотілося б, щоб через громадянську війну москворотих з українцями. Але вбивства на грунті мови ще будуть. У відповідь почнуться вбивства на грунті "язика". Там де є інвазія московської мови, там завжди війна.
показать весь комментарий
22.07.2024 12:56 Ответить
Тему протистояння на мовному ґрунті в Україні завжди роздмухувала росія і тільки росія.
Будь-які провокації як і будь-які провокативні заяви на цьому тлі, тим більше про вбивства, є фактичною роботою в інтересах росії.
Ви саме це робите.
показать весь комментарий
22.07.2024 15:48 Ответить
Нічого я не провокую. Це логіка усіх воєн, в тому числі в колишніх колоніях. Чи Ви думаєте, українці безкінечно будуть терпіти вбивства за українську?! Щоб Ви були готові. Щоб не вийшло так, як з повномасштабним вторгненням. "Ми нікогда нє думалі..."
показать весь комментарий
22.07.2024 16:03 Ответить
Загалом, мовну "карту" росія та російські агенти у владі використовують кожного разу, як хочуть внести розкол в суспільство та відволікти його увагу від чогось іншого.
Наприклад, від планів "злити" Україну росії змусивши фактично капітулювати, під виглядом "угоди про мир" чи чогось іншого.
От переводиться увага суспільства повністю на питання мови, а в цей же самий час, тиском, просуваються якісь інші вбивчи для України і українців "ініциативи".

П.с. Питання мови в Україні взагалі не може обговорюватися, за жодних обставин. Має бути лише одна державна мова, українська. Ніяких інших мов з ніякими іншими додатковими спеціальними статусами бути немає. Це питання національної безпеки та існування України.
показать весь комментарий
22.07.2024 16:04 Ответить
Питання мови - один із чинників цієї війни. Як би хтось не хотів сховати голову в пісок. Фаріон загинула на полі бою.
показать весь комментарий
22.07.2024 16:08 Ответить
А щодо протистояння на мовному грунті, то у кацапоїдів є два варіанти: або підняти лапки перед українцями, і сказати "здаємося", або воювати "за сваі права". Ви думаєте, всі піднімуть лапки?!
показать весь комментарий
22.07.2024 16:06 Ответить
Легітимізація російської мови - гарантований шлях до зосійщення України зсередини, за прикладом не треба далеко ходити: ******* Білорусь, або та ж окупована Україна періоду СРСР.
показать весь комментарий
22.07.2024 13:04 Ответить
Спочатку - ВІРА . Потім - мова і армія .

Якщо в людей ЗНЕВІРА і не має духу - вони не будуть захищати країну - скільки і якої зброї їм не дай .

Якщо люди не почнуть жити в ПРАВДІ - А будуть жити БЕЗДУХОВНО - в БРЕХНІ - ця країна зникне з мапи історії ....
показать весь комментарий
22.07.2024 13:10 Ответить
Ви там полегше, ще кинуться до МАФів мАцковського сатанату за правдой і вєрой в отєчєство.
показать весь комментарий
22.07.2024 14:18 Ответить
Гарно сказали про "сатанат"))))
показать весь комментарий
22.07.2024 14:30 Ответить
Це дуже розповсюджений тут вираз.
показать весь комментарий
22.07.2024 14:35 Ответить
Авжеж! Козаки он теж боролися найперше "за віру". І потрапили в московську пастку. Мова - це те, що безпомильно вказує, хто є хто. "Мова - дім буття нації" (с).
показать весь комментарий
22.07.2024 16:15 Ответить
Як може вказувати " безпомильно" те - ще змінюється суттєво 50- 100 років ? )))) А канадська діаспора - вже не українці ? Їхня мова суттєво відрізняється від тої ,що наразі в Україні?
Та навіть сто років назад - "українська" відріззнялась від теперішньої. Я вже не кажу про 300 років .

А з теперішніми англіцізмами - що з нею буде через сто років ? Хребтом нації не може бути мінливе , нестійке ,тимчасове творіння рук людських .

Не було б віри - не було б і теперішньої України - козаки - не йшли б насмерть заради якоїсь ефемерної "мови " чи "нації " . Понять таких не було .

Воювали за Віру , за монарха (Гетьмана, царя чи короля ) і за честь Роду (Імені )
показать весь комментарий
22.07.2024 16:35 Ответить
Це маніпуляція. Про 50-100 років. Московська мова і руська формувалися як дві окремі мови. І це не 50-100 років, а 1000. А щодо козаків, то мова - це не ефемерне поняття, а поняття ареалу розселення українців (назва Україна звучить у євангелії 1187 року).
показать весь комментарий
22.07.2024 16:46 Ответить
Назва України може і звучала з 1187 року . Але ще 200 років назад - етнос ,який зараз носить самоназву "українці " вважав себе русинами - тому ніякої української мови не було . Як самоназва - "українці " ствердилась лише перед першою світовою . А російська нація - взагалі виникла на початку 20 століття . Бо до того вони вважали себе - костромськими ,рязанськими чи ще якимись . А хто такі русскіє - взагалі не знали . Це потім комуністи вкрали назву -"руські"

Не можна підходити з мірками 21 століття і міряти ним 15 чи 11 .

Але якщо відійти від ціє складної історії - можна сказати так - старословянська мова початку 11 століття - не зрозуміла для звичайної людини - і практичного сенсу не несе . Тоді як християнські постулати віри - як були зрозумілі 1000 років назад - так і зрозумілі сьогодні .
Тому ВІРА -первинна , а мова - лише інструмент . Хоч важливий - але не головний
показать весь комментарий
22.07.2024 17:08 Ответить
Чому ж тоді така важлива мова, якою правиться служба в церкві?! ПЦУ і УПЦ - "це вам нє как лібо што".
показать весь комментарий
22.07.2024 17:15 Ответить
Я не кажу ,що мова не важлива . Вона важлива . Тому що передає СЕНСИ -СМИСЛИ . В цьому її призначення . А якщо - це просто порожнє буркотіння - то он мавпи теж ,щось кричать - але сенсу в тому нуль .
показать весь комментарий
22.07.2024 17:23 Ответить
Це для нас немає сенсу. З таким самим успіхом можна сказати і про будь-якого іноземця
показать весь комментарий
22.07.2024 17:30 Ответить
Ну, я про віру теж не кажу, що неважлива. Але в час, коли на світовій арені діють нації, питання самоідентифікації первинне. Нація для людської цивілізації - як атом для речовини. Руйнується атом, зникає речовина. Он Европа вирішила погратися в мультикультурність і розмивання національного, зараз стикається з загрозою самознищення (власне західної цивілізації)
показать весь комментарий
22.07.2024 17:37 Ответить
Я не згоден з вами . Тому що нація - це відносно недавнє поняття . Та й кого вважати "нацією ? По принципу " землі та крові ", як німці ? Чи "громадян ,що населяють цю територію " - як у французів ?
А що робити з іншими національностями на теритрії України ? Асимілювати чи вигнати ? А що з емігрантами ?
Це небезпечне підгрунтя . Дуже нестійе . І СПІРНЕ - бо кожна нація має свій погляд на історію - і претендує на ті чи інші землі .
За двісті років - всі війни найкривавіші - національні ..

Тоді як духовні традциції ПОТЕНЦІЙНО МОЖУТЬ об'єднувати людей - незалежно від нації ,кольору шкіри та мови . Те що вони необ'єднують - інша справа .
Але нації - не можуть бути точкою об'єднання ...
показать весь комментарий
22.07.2024 17:46 Ответить
Засаднича помилка. Асиміляція - та політика, що має провадитися щодо нацменшин у національній державі. За винятком тих національностей, які не мають деінде своєї національної держави. Чи Ви проти асиміляції москалів в Україні?! Так вони зруйнують Україну зсередини. Власне вже руйнують.
показать весь комментарий
22.07.2024 18:32 Ответить
Окрім етнічних росіян в Україні - є кримські татари, угорці ,білоруси та інші . З ними що ?
показать весь комментарий
22.07.2024 18:40 Ответить
Угорці і білоруси мають свої національні держави. Отже, ці меншини можуть створювати для себе недільні школи за свій кошт. Ні в якому разі, не за кошти української держави. І Закарпаття дограється, якщо буде потурати сепаратистам.
показать весь комментарий
22.07.2024 18:49 Ответить
Угорці провадять доцільну для національної держави політику - асимілюють тамтешніх українців. Маємо діяти в рамках НАЦІОНАЛЬНОЇ держави. Але ж наша еліта - неукраїнська, вона незацікавлена в українській Україні.
показать весь комментарий
22.07.2024 18:52 Ответить
От бачите ви своїми відповідями показали - що етнічні конфлікти між державами неминучі - або тотальне виселення некорнної нації .
А релігії МОЖУТЬ ОБЄДНУВАТИ . Але - через деградацію духовних лідерів - вони стали слухняними слугами політиків
показать весь комментарий
22.07.2024 19:22 Ответить
Спосіб запобігти етнічним конфліктам - політика асиміляції. Політика мультикультурности в Европі призводить до конфліктів. Але ж ми з вами не ухвалюємо рішення. Для цього в України є срака замість голови.
показать весь комментарий
22.07.2024 19:32 Ответить
Політика асиміляції - це те що робить московія )
показать весь комментарий
22.07.2024 19:39 Ответить
І робить з користю для себе. Третє покоління українців у Канаді вже не ідентифікують себе українцями. Ефективність політики асиміляції. Україна має вижити, а це неодмінно тертя з тими чужими, хто поряд. А буває, і війна. Чужих треба зробити своїми. Якщо не хочуть, у них є свої національні держави.
показать весь комментарий
22.07.2024 19:45 Ответить
Тому будуть війни
показать весь комментарий
22.07.2024 19:53 Ответить
Тому завжди на часі буде гасло "Армія!"
показать весь комментарий
22.07.2024 20:23 Ответить
Не хвилюйтесь - недовго - все закінчиться ядерним армегодоном
показать весь комментарий
22.07.2024 20:36 Ответить
Поняття нації - до речі зявилося років 200 назад . Відповідно - ви зводите історію країни до 200 років))))
показать весь комментарий
22.07.2024 16:37 Ответить
не думаю пане Олександр, що у вас із @drowsy_cat вийде якийсь конструктивний діалог....
показать весь комментарий
22.07.2024 17:01 Ответить
Дякую за пораду )) Я принаймні намагався )))
показать весь комментарий
22.07.2024 17:06 Ответить
уточнення -- не саме поняття, а зміст, що вкладається в це поняття...
показать весь комментарий
22.07.2024 17:19 Ответить
Дякую за уточення - ви праві . В лекції Бумейстера він розповідав про це

Возвращение тоталитаризма? Трудные времена для свободы

https://www.youtube.com/watch?v=5gwTAnba_X8&t=517s
показать весь комментарий
22.07.2024 17:25 Ответить
Щоб жити в ПРАВДІ не потрібно вірити в Бога і ходити до церкви , дє ВСЄ РОЗІГРУЄТЬСЯ , як в театрі ! А особливо в РУСКУЮ ПРОВАСЛАВНУЮ , де 💯БРЕШУТЬ І ЗАКЛИКАЮТЬ ВБИВАТИ ! Вірити треба в здоровий глузд ! Але більшість неадекватів повірили , що 4* ухилянт по професії порношут , під час війни , зможе керувати бойовими генералами , здорові амбали вірять в діда мороза і астрологів , наперсточникам , які їх вже 100 разів дурили
показать весь комментарий
22.07.2024 14:14 Ответить
Скажіть тоді де взяти ЕТАЛОН оцього здорового глузду ?
показать весь комментарий
22.07.2024 14:32 Ответить
Запитай у психіатра - це його професійна компетенція ...
показать весь комментарий
22.07.2024 15:02 Ответить
Тобто кожен раз - коли ти приймаєш рішення - ти мусиш звернутися до психіатора ?)))
показать весь комментарий
22.07.2024 15:16 Ответить
А до чого тут "кожен раз"? З постановки твого питання випливає, що в тебе проблема з розумінням таких понять як "еталон", "здоровий глузд" ... У цьому випадку потрібна допомога професіонала ...
показать весь комментарий
22.07.2024 15:55 Ответить
Це ваші розумування - фантазії - не мають відношення до реальності... Бачите - немаючи чіткої точки опори - ваш "здоровий глузд " перетворюєтся на відірвані від дійсності вигадки))) навіть в самих елементарних речах
показать весь комментарий
22.07.2024 16:14 Ответить
Де ти побачив "розумування"? Ти спитав, я відповів. Яке питання така і відповідь ...
показать весь комментарий
22.07.2024 17:03 Ответить
Питання - конкретне - відповідь ,як їжачок в тумані - розпливчата і незрозуміла
показать весь комментарий
22.07.2024 17:05 Ответить
Якщо є бажання отримати зрозумілу відповідь, то не вважайте за працю, ще раз чітко сформулювати конкретне та зрозуміле питання, бажано з відповідним контекстом. Відповідь гарантую ...
показать весь комментарий
22.07.2024 18:25 Ответить
Я вам задав питання - "На яку еталонну систему цінностей ви опираєтесь при прийняті рішень?" Дякую
показать весь комментарий
22.07.2024 18:38 Ответить
Дуже смішно, звучить як тема докторської дисертації. Неясно правда в якому контексті і в якій галузі знань, але вражає. Приймемо, за умовчанням, що йдеться про мою особисту оцінку реалій поточної війни ...

Якщо тезово то "армія, мова, віра".

По-перше, армія є нашою єдиною реальною силою, що протистоїть окупанту. Саме ЗСУ розвіяло міфи про "другу армію світу" і її "анало говнет". Ядром нашої армії є добровольчі підрозділи як наймотивованіші. Так є проблеми, але вони вирішуються, зокрема й нашими партнерами. Поразка у війні ресурсів нам не загрожує. Ні в матеріальному, ні в кадровому плані. М'ясні штурми ворога говорять самі за себе і навряд чи в цьому плані щось зміниться, а московія за людським ресурсом це далеко не Китай. Та й ресурси там багатонаціональні та схильні до міжнаціональних конфліктів. Матеріальні ресурси також виснажуються, що призвело до появи на полі бою техніки часів Другої світової війни. До "в'язниці народів" підкрадається триндець. Свідченням чого є наполегливий з їхнього боку триндеж про переговори у різних їх модифікаціях. Метою ЗСУ має бути знищення "в'язниці народів" будь-якими доступними засобами: або через знищення ресурсної бази ворога, або через провокування внутрішнього конфлікту метрополії та її колоній. Власне, одне тягне за собою й інше. Ядерний шантаж лише блеф. Кацап'є, як і будь-які гопники, не схильні до суїциду. Між натисканням кнопки ядерної валізки та зльотом засобів доставки ядерного ********** дистанція величезного розміру. До того ж, десятка їх АЕС у європейській частині московії це наші ядерні боєголовки, які можна активувати звичайним ***********. Армагеддон гарантований, і ворог це теж розуміє. Радіактивна пустеля від чорного до північного моря нікому не потрібна. Це очевидно навіть без урахування реакції умовного Заходу, але й вони зміцнюють межі альянсу власними коштами, причому посилено. Завдання тилу допомагати ЗСУ та не втручатися у їхню діяльність, а зі своїми внутрішніми проблемами ЗСУ розберуться самі. Зрештою, я впевнений у перемозі ЗСУ. Нехай будуть страждання, втрати, кров та бруд. Війна іншої не буває. Не ми її почали, але ми закінчимо її знищенням "в'язниці народів".

По-друге, саме українська мова має стати об'єднуючою ознакою для громадян України і розпочинати цю роботу потрібно з дітей. Вони мають навчитися та звикнути думати українською мовою. Мова має стати фундаментом їхнього внутрішнього світу. Якщо хочете перепусткою в доросле життя, в успішне доросле життя. Що стосується сьогоднішніх дорослих, які працюють у соціальній сфері, то сьогоднішня вимога їхньої роботи з клієнтами українською мовою діє вже зараз. І це вірно. Не можеш чи не хочеш опанувати державну мову спілкування, шукай собі більш просту роботу. Не одразу, не раптом, але мовна проблема зникне. Все буде Україна!

По-третє, питання релігійної віри, до якого особисто я ставлюся індифірентно. Вважаю за краще думати і знати, а не вірити у всяку нісенітницю. Проте цьому психозу піддана велика кількість людей, питання наскільки щиро. Це питання їхньої совісті, їхнього особистого світогляду і не повинно заважати жити людям з іншим світоглядом. Природно, що релігійні організації мають бути поза політикою та державою і не займатися антидержавною діяльністю. І ось тут постає питання щодо УПЦ МП в Україні. Це явно диверсійний підрозділ нашого сьогоднішнього ворога, а отже має бути заборонений та ліквідований, а найбільш упороті його представники мають бути покарані відповідно до чинного законодавства. Як то кажуть: кожному по справах його.

Десь так, якщо без випендрежу ...
показать весь комментарий
23.07.2024 01:00 Ответить
Будь-яка "церква" це комерційне підприємство, самозванці, які торгують "посередницькими послугами" між "богами" та тими придурками, які "вірять" у цих богів ...
показать весь комментарий
22.07.2024 14:40 Ответить
Тут має бути без варіантів: якшо руцкій--одразу найух!
показать весь комментарий
22.07.2024 14:24 Ответить
Я звісно дико вибачаюсь, але у вас прізвище російською написане)...
А щодо теми (я про мову), нажаль у нас доводі складна ситуація в суспільстві і для переходу всього населення, думаю потрібно принаймі одне покоління.
показать весь комментарий
22.07.2024 15:27 Ответить
З приводу мого ніка, так то до ЦЕНЗОР.НЕТ; в гуглі у мене вже давно інший нік, але ж модерація ЦЕНЗОРа ніяк на це не реагує. Мені цікаво, як ви реагуєте на людину, скажімо, на нік Тарас Шевченко/Степан Бандера/В'ячеслав Чорновол/Василь Кук/Ярослав Мудрий тощо? Одразу вишиванку одягаєте? Стоячи виконуєте "Ще не вмерла Україна"? Сподіваюся на вашу відповідь.
показать весь комментарий
22.07.2024 17:03 Ответить
Та про нік я так просто написав, ваш нік ваша справа). Просто я не маю уявлення як переконати людей 50-60+ які все життя говорили російською перейти на українську? Ви пропонуєте їх стріляти? Тому я більше схильний до метода Мойсея)...
А як я маю реагувати на людину з таким ніком? Так само як і на ніки "мамкін нагібатор" і "вова-патрон228", мені плювати, я меленіал який виріс в епоху інтернету, ніки людей це найменше, що може мене дивувати....
Якщо ж ви про постаті, то до них +/- лояльно, окрім Шевченка і Кука. Шевченка ваажаю переоціненим фріком (наголошу, що це лише моя суб'єктивна думка!!!), а Куком не цікавився настільки, щоб щось судити.
Щодо вишиванок, то вже як років з 12 не одягаю взагалі. Склалася в мене думка за час життя в Україні, що чим краше узор на вишиванці то тим більший ********* (хоть розумію, що вишиванка то в цьому невинна, але символізм....).
показать весь комментарий
22.07.2024 18:21 Ответить
Ще раз переконуємось, ,що " какая разніца на каком язике разговарівать" - аргумент, придуманий росіянами саме для українців.
показать весь комментарий
22.07.2024 14:40 Ответить
"Русский язык" це зброя московії що вбиває, спочатку душу, а потім і тіло ...
показать весь комментарий
22.07.2024 15:06 Ответить
Що за херня, чому ми маємо робити те, що нам диктують терористи замість того, щоб їх мочити в сортирі? Потім путінські нацисти знову прийдуть захищати російськомовних, бо для них російськомовні то рускіє, по надуманих причинах. А смерть завжди причину знайде. Мовне питання це наша внутрішня справа. А то ми знову накинемо собі на шию зашморг. Кацарилі потвори мають знати, що рускіх у нас нема, а є громадяни України зі своєю державною мовою. Кому таке не підходить, гоу на раша.
показать весь комментарий
22.07.2024 15:13 Ответить
показать весь комментарий
22.07.2024 15:17 Ответить
А давайте поговоримо про статус української мови на Московії ...
показать весь комментарий
22.07.2024 15:15 Ответить
Тим більше, що для цього є всі історичні передумови ...
показать весь комментарий
22.07.2024 15:28 Ответить
показать весь комментарий
22.07.2024 15:30 Ответить
А тим, хто пропонує особливий статус кацапської, невтямки, що поки що кацапія сама інтенсивно знищує саме носіїв кацапського єзиґа?
показать весь комментарий
22.07.2024 15:41 Ответить
Не втомлююся повторяти ще і ще і ще. Україна буде або українською зі своєю мовою, культурою, мистецтвом і традиціями, або буде однією з російських губерній (ну як Білорусь). І завжди пам'ятайте що кожний руськоязичний є ворогом України. Кожний руськоязичний є вхідним отвором для руського міру. Треба закінчувати з цим руськоязичеством.
показать весь комментарий
22.07.2024 15:42 Ответить
показать весь комментарий
22.07.2024 17:30 Ответить
Мова - це зброя! Кацапи це вже давно знаютьі використовують, на відміну від багатьох українців. Але, можливо, після таких вбивств нашої еліти, щось почнуть і самі розуміти.
показать весь комментарий
22.07.2024 16:17 Ответить
Після подій останніх 200 років ніяк не розуміли, а тепер зрозуміють?)
показать весь комментарий
22.07.2024 17:03 Ответить
13+ млн громадян України розмовляють російською.
Небажання рахуватися з правами половини населення і призвело до нинішного
показать весь комментарий
22.07.2024 17:08 Ответить
Народ і населення це дві великі різниці. Перші задаються питанням "Якщо не я, то хто?", а другі - "А чому я?" и вважають своїм головним правом свободу від будь яких обов'язків. Ну і на хріна Україні такі "громадяни"? Давно вже назріла потреба юридичного оформлення статуса "негромадян" ...
показать весь комментарий
22.07.2024 17:42 Ответить
То виходить, що мова і язик призвели до вторгнення? невже так просто?
показать весь комментарий
22.07.2024 20:35 Ответить
Я говорю по русски, ну и что? Никто, нигде и никогда меня не притеснял. НЕ надо меня защищать! Конечно, на работе розмовляб українською. В державі має бути тільки одна державна мова і це українська. В семье и быту, да и на работе межлу собой
люди могут говорить на любом языке и никаких проблем с этим в Украине никогда не было, нет и не будет.
показать весь комментарий
22.07.2024 21:03 Ответить
А що загрожує російській мові?
А ось українська швидко зникне, якщо прирівняти гіганта в правах.
Приклади: Білорусь та Ірландія. Там домінантні мови швиденько знищили національні. Вони мертві.
показать весь комментарий
24.07.2024 21:24 Ответить
всі, хто принципово захищає носіїв русского язика в Україні, мають відповісти на просте питання : "а в якій Україні хочуть жити ці носії ?" і відповідь проста : "в дємократічєской росії свєтлого будущєго". вони шукатимуть відповіді на проблеми в русской імпєрской історії, прєкрасном XIX сєрєбряном вєкє русской культури, і нічого українського їм нафіг нетреба

так, вони можуть воювати по цей бік лінії фронту, але для них це "гражданская война мєжду свєтлой росієй будущєго (тобто Україною) і тьомнимі сіламі оборотнєй-кагєбєшніков"

а тепер мені скажіть, а в якій Україні ви всі досі жили ? це і була версія "дємократічєской росії свєтлого будущєго" : всі ваші олігархи русскоязичниє за виключенням одного-двох, всі ваші зарубєжниє інвєстори русскоязичниє, всі ваші пєсні о главном русскоязичниє, всі ваші тєлєпєрєдачі русскоязичниє

ну і як вам допомогла ця "дємократічєская росія свєтлого будущєго" в якій ви вже прожили 33 роки ?

чому путін напав на Сакартвело - там зовсім нема русскоязичних ? та напав тому що Сакартвело менше росії, щоб потренуватися перед тим як напасти на більшу за населенням Україну, size matters

чому путін не напав на Бєларусь ? та тому що не було там справжніх націоналістів, там йому опиралась виключно "дємократічєская росія свєтлого будущєго", а "росія путіна" без жодного постріла забрала собі всю економіку та соціологію, і посадила свого гауляйтера на трон нехай "ізображаєть бєларуса"
показать весь комментарий
22.07.2024 17:13 Ответить
В якій Україні будете жити, як привезуть 5 млн. бангладешців, суданців, сирійців, пакистанців, індусів та інших кольоровошкірих? Он кажуть дефвцит роьочої сили в 4.5млн осіб. Кажуть, Україна в демографічній вже не ямі, а в котловані. І вони навряд чи будуть розмовляти щирою українською. Скажете, "ета другоє"?
показать весь комментарий
22.07.2024 17:42 Ответить
хто привезе ? красниє дірєктора ? богуслаєв ?

коли привезуть - тоді й будемо думати, я сам щодня працюю в меншості серед "кольоровошкірих" і нічого, не помер !

а зараз - треба зрозуміти що робити з русскоязичними

я не згодний з тими, хто каже "скандал з Фаріон треба забути якнайшвидше, не треба розхитувать човен"

будь яка відверта розмова про очевидне - це розхитувати човен ?

ну й живіть ще 33 роки, закривши очі на очевидні проблеми
показать весь комментарий
22.07.2024 17:48 Ответить
Видно, вам мало ворогів ззовні, треба ще всередині їх знайти. Ніякого особливого статусу кацапської я не підтримую. Я за всіляку підтримку та розвиток української, а російську хай собі використовують між собою, кому як зручно.

А мігрантів вже везуть. Скоро побачите. І вам буде не до мовного питання.
показать весь комментарий
22.07.2024 17:55 Ответить
що значить "знайти ворогів"? отак не хочеться вчити українську мову, що краще стану ворогом ніж вивчу її ? ну а я вам про що кажу ?

33 роки русскій язик панував в Україні - це вберегло від війни з росією ? ні ! це сконсолідувало націю ? ні ! бо половина русскоязичних перейшла на бік ворога

я сам живу в регіоні, де половина розмовляє іспанською - допомагає це мені ? ні ! треба тепер і іспанську вчити, бо як пояснити будівельнику, що stud розколовся і треба поруч поставити sister stud, щоб дах на голову не впав ? будівельна компанія американська - а всі хто реально будує дім мексиканці !

я ці проблеми бачу у себе "під носом"
показать весь комментарий
22.07.2024 18:17 Ответить
Допустимо привезуть і якою мовою з ними спілкуватимуться? Мовою жестів (???) або їм доведеться попередньо вивчити українську мову, щоб їх впустили в країну як рабсилу. Та й статусу громадян їм ніхто не надасть ...
показать весь комментарий
22.07.2024 17:55 Ответить
А їм треба статус громадян, у воюючій країні? Дуже сумніваюсь.
показать весь комментарий
22.07.2024 22:40 Ответить
А робота потрібна? У воюючій країні, під загрозою обстрілів ...
показать весь комментарий
23.07.2024 01:49 Ответить
Не подобається мова п*****й до ростова!
показать весь комментарий
22.07.2024 17:34 Ответить
показать весь комментарий
22.07.2024 17:45 Ответить
Пане Ігор, Ви на 100% праві. Кацапи як ніхто добре розуміють, що "чия мова того і влада". Саме тому вони нищили століттями нашу мову. Саме тому вони фінансували, плекали та вирощували тут, в середині України манкуртів, безбатченків, світоглядних покручів, яким "какаяразніца на каком йязикє гаваріть, главноє чтоби парєбрік бил пакрашен..." І саме тому (ІМХО) кацапи добряче вклалися в політ-проект "слуга народу" та допомогли привести у 2019 до влади команду по демонтажу української незалежної держави - світоглядного покруча, манкурта, який все своє життя піарив на пропагував зі сцени москальські антидержавні антиукраїнські наративи, плазував перед всім москальським та перед путіним зокрема. Саме тому довкола цього "найвеличнішого лідора" згуртувалося оте антиукраїнське ошміття в ОПє (5-6 ефєктівних менеджерів), які ефективно нищать українську державність, парламентаризм та демократію, перетворюючи Україну на щось проміжне між бєларусієй та рашкой. Нажаль Україні прийдеться домовлятися з кацапами і це не історичний вийняток, бо так вже робила Хорватія, Азербайджан, той самий Ізраїль. Але в перелічених країнах при владі були державницькі сили, які підписували мир, щоб накопичити сили та відібрати у ворога тимчасово окуповані землі. Питання - хто буде підписувати мир з кацапами (а те що мирні угоди вже готуються та обговорюються за лаштунками знають всі) з нашого боку? Зеленський? Єрмак? Арахамія? Татаров? Шурма молодший? Для кого з цих перелічених є важливою європейська, демократична, незалежна від кацапів, україномовна Україна зі збереженою власною історією та культурою? Відповідь напевно знають всі (навіть ті курви, які за цей непотреб проголосували)... Хочемо зберегти свою мову? Свою Історію? Свою культуру? Хочемо зрештою (так, може не зараз) але в решті решт перемогти та звільнити свою окуповану землю від москальського непотребу? Тоді спочатку треба звільнити від слуг кремля Банкову та наш Парламент!!! Бо неможливо перемогти путіна, маючи йогог слуг на чолі держави...
показать весь комментарий
22.07.2024 17:53 Ответить
Бєня Бородач майстерно і тонко познущався з українців, назвавши серіал "Слуга народу", але не вказавши якого. Українці заднім числом і заднім місцем зрозуміли, Слугу якого народу вони одержали від Бєні. Ось ти пропонуєш цього слугу з його шоблом замінити, але не вказуєш на кого. Чому? Так на кого все-таки?
показать весь комментарий
22.07.2024 18:24 Ответить
причому тут "народ" ?

я читаю назву цього серіалу як "служба народів", тобто службісти "народів російськой імперії" його створили і внедрили в суспільство

я б тільки радів, якби Президентом України став Гарі Табах або . . . хотів сказати Віталій Портніков, але після його передач про Трампа щось він мені став не дуже зрозумілим

майже всі євреї росії підтримують Україну, по-своєму але підтримують - з ними легше знайти спільну мову ніж з "натуральними русаками", бо євреї разом з іншими народами Західну Цивілізацію створювали, більшість лауреатів Нобеля з медицини, фізики, хімії - саме євреї

та Джо Дасен єврей. врешті решт, хіба цього мало щоб їх поважати, якщо вже не любити ?

зєлєнскій просто блазень та зрадник - це не значить що весь народ такий
показать весь комментарий
22.07.2024 18:58 Ответить
Євреї є різні. Я з повагою відношуся до євреїв, як нації. Але існують євреї- організація, так званий світовий кагал, який займається економічним поневоленням націй. Зокрема, 10 років маланці (спочатку Сивочолий мародер, а потім Шлемазл зі своїм паханом Бєнею Бородачем і регентом д'Єрмаком господарюють в Україні і довели її до краю прірви.
показать весь комментарий
22.07.2024 20:17 Ответить
татищо ?! дуже легко "записати в євреї" всіх "хто тобі нашкодив", Порошенка наприклад, до якого я ставлюся з щирою повагою - але який стосунок все це має до реальності ?

я думаю євреї з США задонатили на українські дрони не менше ніж українці з України - а ви мені про якийсь "кагал" розповідаєте

олігархічну систему в Україні побудував не-єврей кучма, і в той "український кагал" входили не-єврей ахмєтов, не-єврей мєдвєдчюк, не-єврей януковіч, і так далі - це був інструмент впливу нео-колоніальной політики "дємократічєской росії свєтлого будущєго", бо всі вони рефінансувалися в росії, принаймі спочатку
показать весь комментарий
22.07.2024 20:50 Ответить
Ти намолов лантух сухої полови. Може ти не знаєш, що євреї Росії привели до влади Пуйла? Від якого стільки бід Україні. Знайди фотографію, де в Лондоні перед судом стоїть Березовський з плакатом: "Путин! Я тебя породил, я тебя и убью".
показать весь комментарий
22.07.2024 23:21 Ответить
Березовський з Гусинським страждали на типово єврейську слабкість : хотіли здаватися могутнішими ніж вони були насправді

путіна привело до влади кгб, яке успішно приватизувало "золото партії" : собчак, який путіна витягнув з таксі, був агентом кгб і доручив путіну крутити "золото партії" через мафіозні клани - мовляв "це вони все вкрали в трудового народу" - і відстрілювати тих, хто занадто багато знав ; врешті потруїли і самого собчака, бо занадто багато знав

Березовський контролював єльцина, в якійсь мірі - в якій можна контролювати алкоголіка - а не путіна, а потім кгб викрутило руки і Березовському, і єльцину

будь якою країною править силовий ресурс - так оце подумай про Україну тепер, чи свій власний силовий ресурс нею править, чи чийсь інший

ти бачиш те, що тобі повісили на вуха як "зручну версію" - і не думаєш своєю макітрою
показать весь комментарий
22.07.2024 23:45 Ответить
Тобі Педро платить за кількість слів? Правильно, розводи цього жлоба на гроші!
показать весь комментарий
22.07.2024 22:59 Ответить
💯%!
показать весь комментарий
22.07.2024 19:15 Ответить
А где тебе запрещают говорить? Кремлеботы.
показать весь комментарий
24.07.2024 21:27 Ответить
Як би важко було Пуйлу пояснювати своє вторгнення без русскагаварящіх! Тепер зрозуміли, чому "па-рускі гутаріть" і втикати руссскій реп
показать весь комментарий
22.07.2024 20:49 Ответить
Першим пунктом зняття санкцій, через них вони все почали, все інше це ширма. Без обладнання не можуть добувати нафту, а без нафти вони ніхто. Ніхто не забороняє виховувати дітей українцями, якщо тут ще залишились ті які хочуть вчити дітей російської, то їх вже ніщо не виправить, навіть відсутність пункту.
показать весь комментарий
22.07.2024 21:16 Ответить
показать весь комментарий
23.07.2024 00:10 Ответить
показать весь комментарий
23.07.2024 00:11 Ответить
показать весь комментарий
23.07.2024 00:12 Ответить
Ще один повівся на стару як Україна ганчірку.

І згаяв півгодини часу.

А воювати хто буде, Колюбаєв?
показать весь комментарий
23.07.2024 02:05 Ответить