8941 посетитель онлайн
7 574 30
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про проблеми в ЗСУ

зсу

Я вже 3-й рік у Збройних Силах України і, виходячи зі свого досвіду попередньої роботи з іншими арміями світу, я бачу такі проблеми в ЗСУ, які ніяк не вирішуються, а погіршуються з часом і які загалом ведуть нас до поразки:

1. Військова бюрократія.

2. Корупція при державних закупівлях.

3. Неефективне використання ресурсів.

4. Неефективна система рекрутингу.

5. Неефективна базова підготовка.

6. Відсутність курсів підвищення кваліфікації рядового та офіцерського складу.

7. Відсутність аудиту ефективності солдата, офіцера.

8. Відсутність практики присвоєння класів рядовому та офіцерському складу залежно від його кваліфікації.

9. Відсутність ефективної системи нагород та стягнень.

10. Відсутність можливості пониження в посаді або звільнення з ганьбою тих офіцерів, які не відповідають.

11. Практично повна відсутність можливості зростання перспективних офіцерів.

12. Відсутність ефективного сержантського корпусу.

13. Допишіть самі...

На мою думку, ЗСУ в цілому стрімко регресують і повертаються до формату армії 2014 року. Справи в 3 ОШБр і "Азові" йдуть набагато краще, але це більше виняток, а загалом ситуацію визначає більшість.

Топ комментарии
+8
13. Наявність імітації "верховного головнокомандувача" і його продажної зеленої шайки. Зелені гниди системно руйнують армію, економіку і, в результаті, руйнують Україну. Зелена пліснява стрімко захоплює усі сфери життя в Україні. Дивного тут нічого немає, бо основний склад зеленої плісняви - або ворюги, або самодури і невігласи, або, що важливо - москальські і ригівські недобитки, яких Зеленський з Єрмачком повитягували з москви і посадили керувати Україною.
показать весь комментарий
25.07.2024 19:39 Ответить
+7
Я теж з перших днів в ЗСУ, тому відпишу за автора.
Найбільш важливі розвʼязки дванадцяти головних проблем ЗСУ:
1. Замість зедєрмака створити коаліційний Уряд порятунку України.
2. Замість гівнокомандувача гундосого призначити Урядом Головкома із числа (Редис, Кривонос, Сухаревський, допишіть далі самі.)
3. Не призначати на посади комбригів кумів, друзів, дурнів і підлабузників..
4. Офіцерів, які допустили надмірні втрати о/складу, алкоголіків і самодурів понижувати в посаді і призначати на взводну, ротну ланку, в поле. НЕ ЗВІЛЬНЯТИ з ганьбою тих офіцерів, які не відповідають, а розжалувати в рядові -і в піхоту в окопи"!!!!!!!!!!!!!!!
5. Перестати роздавати звання направо і наліво, у нас полковників у еуже більше, ніж у всьому світі..
6. На вищі посади призначати бойових офіцерів, які пройшли взвод, роту, а то у нас випускники всяких академій призначаються зразу комроти, які керують підрозділом з тилових КП .

Далі можете дописати самі...
показать весь комментарий
25.07.2024 21:05 Ответить
+7
Це принципові похідні армії бойових рабів. Якщо життя особового складу нічого не вартує і його можна бусифікцвати, то так воно і буде і іншого бути не може бо інше то професійна контрактна армія.
показать весь комментарий
25.07.2024 21:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Управління - це єдина наша перевага над руснею. Була.
Тепер, значить, розгром - лише питання нетривалого часу?
показать весь комментарий
25.07.2024 17:07 Ответить
Не було переваги в управлінні!
Так склалося, що в нас логістика була в рази коротша. Плюс - дружня територія.
показать весь комментарий
25.07.2024 19:35 Ответить
З Європи - коротша, ніж з ростова і курська?
показать весь комментарий
26.07.2024 09:41 Ответить
Яйця по 17 і соляру з патронами везли не з Європи. До того ж перші три місяці ні хаймарсів, ні Панцербюсте з Цезарями не було - усе було радімоє, саветскоє! Слава Богу NVLAW привезли завчасно - спасибі шведам і бриттам.
показать весь комментарий
26.07.2024 16:22 Ответить
Коли Херсон звільняли, власної зброї вже майже не було.
показать весь комментарий
26.07.2024 16:53 Ответить
ну можливо не розгром, але ви праві при збереженні даної тенденції, подальші події плачевні
показать весь комментарий
26.07.2024 00:22 Ответить
Точно!!!! а ми все думаємо чого нам не вистачає в боротьбі з другою армією світу, От таких експертних висновків не хватає...тридцять років пілілі країну під схематоз та доїння бюджета, ніхто з чиновників рівня від району і вище не планував залишатися в країні, а тут ВЕЛИКА ВІЙНА...і відразу з'являються хлопці з олівчиком в руках та ступенями магістра і бадьоро вказують на те чого НЕ ВИСТАЧАЄ.....Країни не вистачає друже, країни немає, якщо переможемо то її ще будувати потрібно буде(не плутати з відбудовою). А от все те, що ви перерахували-то доречно, але в мирний час...(крім корупціїзвичайно)
показать весь комментарий
25.07.2024 17:35 Ответить
Він хоть щость в ТЕМУ - а ви нешановний у дерМАКАки на підтанцьовці??
показать весь комментарий
25.07.2024 18:55 Ответить
Ти клоун подоляцький вивчи спершу різницю між країною і державою, а потім висвітлюй свої брєдні....
Потрібно буде будувати ДЕРЖАВУ на основі країни) реформатор ти наш
показать весь комментарий
26.07.2024 00:26 Ответить
Пан Сергій хоч на відміну від пінгвінойо..а дикого, пише путні речі.... Дикий правда не пише бо в нього мабуть пальці жиром заплили, але триндить добряче
показать весь комментарий
26.07.2024 01:02 Ответить
під заспокійливий рефрен (при чому, з обох таборів: що секти послідовників криголама-всенепорочного, що фан-клубу зе-лупи найвеличнішої ) байок про дебілоїдних чмобіків, про перевищення стандартів нато, про ракет на два-три залпи, про каву, яка вже стигне на набережній ялти, країна повільно йшла до поразки...
показать весь комментарий
25.07.2024 18:33 Ответить
Для цього народ і заколисували "двумя-трьома нєдєлямі" та "кавами в Ялті". Ви помітили, що людям за ці роки війни ніхто (хіба що іноді Залужний, за що й полетів у Лондон) ніколи не казав правди? Суцільна брехня від влади. А гірка правда прирівнюється до ІПСО, і роти таким людям швидко затикаються.
Не можна перемогти брехнею, бо скільки не кажи "халва" у роті солодше не стане.
показать весь комментарий
25.07.2024 21:50 Ответить
зато ця брехня як амброзія діє на ура-патріотів
показать весь комментарий
26.07.2024 00:27 Ответить
Є прохання до автора.
Він служить у ЗСУ, де раціональна сміливість потрібна для перемоги.
Добре було б, якби автор для кожної з перелічених ним дванадцяти проблем ЗСУ запропонував хоча б одну пропозицію найбільш важливого розвʼязку названої проблеми.
Зрозуміло, що кожна названа проблема досить складна і потребує не одного, а багатьох розвʼязків.
Але, якщо скласти список розвʼязків та впорядкувати його за важливістю для перемоги, то серед елементів списку для кожної з названих проблем ЗСУ знайдеться один, який очолить список. Прохання автору опублікувати на Цензорі продовження цього посту : "Найбільш важливі розвʼязки дванадцяти головних проблем ЗСУ."
показать весь комментарий
25.07.2024 19:03 Ответить
Я теж з перших днів в ЗСУ, тому відпишу за автора.
Найбільш важливі розвʼязки дванадцяти головних проблем ЗСУ:
1. Замість зедєрмака створити коаліційний Уряд порятунку України.
2. Замість гівнокомандувача гундосого призначити Урядом Головкома із числа (Редис, Кривонос, Сухаревський, допишіть далі самі.)
3. Не призначати на посади комбригів кумів, друзів, дурнів і підлабузників..
4. Офіцерів, які допустили надмірні втрати о/складу, алкоголіків і самодурів понижувати в посаді і призначати на взводну, ротну ланку, в поле. НЕ ЗВІЛЬНЯТИ з ганьбою тих офіцерів, які не відповідають, а розжалувати в рядові -і в піхоту в окопи"!!!!!!!!!!!!!!!
5. Перестати роздавати звання направо і наліво, у нас полковників у еуже більше, ніж у всьому світі..
6. На вищі посади призначати бойових офіцерів, які пройшли взвод, роту, а то у нас випускники всяких академій призначаються зразу комроти, які керують підрозділом з тилових КП .

Далі можете дописати самі...
показать весь комментарий
25.07.2024 21:05 Ответить
14. прибрати таку херню, як офіцер запасу з військовою кафедрою. Встановити ліміт - 2 (максимум 3) роки, коли ті, хто закінчив військову кафедру можуть приєднатися на контракт (!!!) в ЗСУ. Якщо пройшло більше часу - то тільки рядовим.
показать весь комментарий
25.07.2024 21:25 Ответить
Ну тут від ВОС залежить - бо якщо він діловод, перекладач, МПЗ, юрист чи щось подібне (небойові посади), то чому він не може служити на офіцерській посаді за спеціальністю? Такі ж не будуть допускати втрат особового складу, бо вони нікого в атаку не гонять...
показать весь комментарий
26.07.2024 00:25 Ответить
Кожен солдат, сержант, офіцер, незалежно від ВОС - спочатку піхотинець. Кожен офіцер спочатку - піхотний офіцер. Бо зараз в нас "я не можу воювати, я заступник командира роти з МПЗ". Породжується купа посад, людей, які, начебто, в ЗСУ, а по факту - баласт. По ітогу в роті є офіцери, які не вміють командувати, є солдати/сержанти, які не вміють ані стріляти, ані вбивати.

Якщо ми хочемо витграти війну - слід комплектувати Збройні сили воїнами, а не паперовими посадами.

Поспілкуйтеся, при нагоді, з офіцерами з МПЗ - може вони мапу зможуть прочитати, чи спланувати дії взводу в обороні/наступі? Чи, взагалі, вони зможуть пройти хоча б до нуля?

Офіцер "с запасом" - це не офіцер.
показать весь комментарий
26.07.2024 12:00 Ответить
Крім глибокого реформування військових кафедр, мабуть потрібно приводити у відповідність рівень підготовки їх випускників офіцерів запасу. Через окремі спеціалізовані курси-школи (в тому числі за кордоном) колишні випускники військових кафедр мали б можливість отримати потрібні знання та навички офіцерів тактичної ланки за відповідними спеціальностями, з урахуванням досвіду війни з РФ. Мабуть доцільно використати передовий досвід США. Більшу частину офіцерів тактичної ланки в США навчають у спеціалізованих мілітарних школах при університетах, коледжах. Військових академій у США всього три. В академіях готують військову еліту США - опору держави. Для вступу в академію абітурієнту потрібно мати рекомендації від двох сенаторів США. "Підготовка офіцерських кадрів у США відбувається кількома шляхами. Перший з них - школи РОТС (ROTC - Reserve Officer Training Course), де відбувається підготовка офіцерів тактичної ланки. Ці школи за своєю суттю не є військовими ВНЗ, а фактично виконують роль позавійськової підготовки, на кшталт військових кафедр українських ВНЗ. Інший - проходження навчання в цивільних коледжах та школах підготовки офіцерів за видами Збройних Сил. Третій шлях - навчання у військових академіях різних видів Збройних Сил, як-от: у Вест Пойнт - для Сухопутних військ, у Колорадо Спрінгс - для Військово-повітряних сил, у Анаполісі - для Військово-морського флоту. Важливим елементом подальшого професійного навчання офіцерських кадрів США є підвищення кваліфікації, що передбачає участь у різноманітних курсах та навчання у ВНЗ." Джерело: https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D1%86%D0%B5%D0%B2.pdf https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D1%86%D0%B5%D0%B2.pdf

показать весь комментарий
26.07.2024 01:11 Ответить
13. Наявність імітації "верховного головнокомандувача" і його продажної зеленої шайки. Зелені гниди системно руйнують армію, економіку і, в результаті, руйнують Україну. Зелена пліснява стрімко захоплює усі сфери життя в Україні. Дивного тут нічого немає, бо основний склад зеленої плісняви - або ворюги, або самодури і невігласи, або, що важливо - москальські і ригівські недобитки, яких Зеленський з Єрмачком повитягували з москви і посадили керувати Україною.
показать весь комментарий
25.07.2024 19:39 Ответить
Міняйте 🤡 говнокомандуючого ...
показать весь комментарий
25.07.2024 20:57 Ответить
"10. Відсутність можливості пониження в посаді або звільнення з ганьбою тих офіцерів, які не відповідають."

Ну-ну, уперед. Зараз як звільняться "з ганьбою" 80-90 відсотків офіцерів, будете про інші проблеми у ЗСУ писати.
показать весь комментарий
25.07.2024 21:20 Ответить
"11. Практично повна відсутність можливості зростання перспективних офіцерів."

Аби у офіцера був кар'єрний зріст, треба, щоб хтось уходив на пенсію і вивільняв місця для цьго росту. А уйти зараз по суті можна або якщо тобі 60, або якщо тобі 60 ніколи не буде. Тому знову повернусь до пропозиції з ганьбою.

"6. Відсутність курсів підвищення кваліфікації рядового та офіцерського складу."

Курси є. Ви здивуєтеся, коли дізнаєтесь наскільки їх багато. І можна за бажанням просто обмаститися тими атестатами і сертифікатами. Але вони не працюють. Чому? Дивися вище.

"2. Корупція при державних закупівлях"

Це проблема ЗСУ чи країни?

"8. Відсутність практики присвоєння класів рядовому та офіцерському складу залежно від його кваліфікації."

Класність існує. Але коли її здобуваєш, то отриманий геморой не вартує тої мізерної грошової надбавки і подальших проблем з її підтвердженням.

В цілому, з деякими речами згоден, але хотілося б почитати пост автора років за 10. Ось тоді буде цікаво.
показать весь комментарий
25.07.2024 21:48 Ответить
Це принципові похідні армії бойових рабів. Якщо життя особового складу нічого не вартує і його можна бусифікцвати, то так воно і буде і іншого бути не може бо інше то професійна контрактна армія.
показать весь комментарий
25.07.2024 21:44 Ответить
На третій вже варто здогадатися, що слід зробити спочатку - для того, щоби перемогти.
показать весь комментарий
25.07.2024 22:50 Ответить
В реальностi проблема лише одна - оголошенi бойовi дii проти народу Украiни. Владою.
Ну нема в них цiлi виграти цю вiйну, це вже не бачить хiба що тупий.
I вже ця проблема викликае каскад iнших проблем.

Вояцi повага, але мiркуе вiн не системно.
показать весь комментарий
26.07.2024 05:00 Ответить
Висновок зсу стрімко регресують,ось чому останні невдачі і втрати на фронтах ,питання, чому цей процес запустився? Можливо особистості командирів все ж мають значення?можливо у нас не все ладно з кадровою політикою при призначеннях і звільненнях? Можливо проблеми з мотивацією і організацією? Щось треба змінювати ,розбирати негативний досвід і робити правильні висновки, враховувати і брати на озброєння позитивний досвід, треба працювати, а сил і інтузіазму вже обмаль.
показать весь комментарий
26.07.2024 06:37 Ответить
Регресує ні тільки ВСУ , регресує уся країна . Ми стрімко перетворюємось на Рашу 2.1 , на гіршу і меншу копію оригіналу. І саме це і було планом ФСБ , який виконуює верховний гівнокомандувач під керівництвом представника ФСБ Дерьмака.
показать весь комментарий
26.07.2024 09:54 Ответить
Наша армія за 30 з гаком років ментально не вийшла із совка, додалося ще бідьше кумовства, бюрократії, корупції і що найгірше поуїзма. З розповідей мого сина, який служив в батальйоні РЕБ на час початку війни в його підрозділі була справна лише одна машина РЕБ, а решту аврально почали ремонтувати після повномасштабного вторгнення в т.ч. і по ночах, коли ворог вже підходив на відстань 60 км, то видали по 4 рожка, і не обучених до дій піхоти ребовців відправили рити окопи... І що ви думаєте, командир поніс якусь відповідальність?(((
показать весь комментарий
26.07.2024 10:23 Ответить
Москалі не бють по "центрам прінятій рєшєній" - тому що розуміють ,що збереження Зевлади в країні - це запорука їхньої перемоги
показать весь комментарий
09.09.2025 09:38 Ответить