6233 посетителя онлайн
15 238 47
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Путін "мертвий"

путін

Що цікавого з нинішнім Курськом, так це якісна тиша перед операцією і демонстративне застосування реєстрових частин ЗСУ при атаках на територію РФ.

Такого раніше не було.

Навіть станом на зараз є уже важливий підсумок. Як і під час деяких попередніх рейдів на територію Московії, так і під час маршу Пригожина на Москву, відсутня належна і згуртована реакція російської державної системи. Одна частина держапарату бреше, інша намагається воювати, але явно в неї немає належних сил. Команди зверху немає на це. Евакауції немає, цивільний захист не працює.

Тому я погоджуюся, що Путін "мертвий". Вся його держава чекає на команди, а команди не йдуть і не йдуть.

Це треба пояснювати усім, хто боїться Росії.

Це було очевидно ще у минулому році, а нині - знову видно.

Топ комментарии
+21
"...Одна частина держапарату бреше, інша намагається воювати, але явно в неї немає належних сил. ... Евакауції немає, цивільний захист не працює..."

Знайома картинка ???
показать весь комментарий
07.08.2024 16:42 Ответить
+8
І російський шпигун зєля попереду, на вороному коні
показать весь комментарий
07.08.2024 18:23 Ответить
+7
Іронія зрозуміла. Але погодьтесь - операція смілива і хайпова на весь Світ. Підриває авторитет ***** і його банди.
показать весь комментарий
07.08.2024 21:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"...Одна частина держапарату бреше, інша намагається воювати, але явно в неї немає належних сил. ... Евакауції немає, цивільний захист не працює..."

Знайома картинка ???
показать весь комментарий
07.08.2024 16:42 Ответить
Так что по поводу путлера?
показать весь комментарий
07.08.2024 16:45 Ответить
показать весь комментарий
07.08.2024 16:56 Ответить
Це ти натякаєш на Сталіна у перші два тижні після нападу німців?
показать весь комментарий
07.08.2024 21:06 Ответить
Ну слабкість системи на окремих напрямках це зрозуміло, але фінал такий же як в Криму. Кацапи чомусь не вриваються, хоча 100% могли б.
показать весь комментарий
07.08.2024 17:18 Ответить
Оце понаписував Луценко!

Пане, у мене до вас єдине питання після прочитання вашого посту - Коли ЗСУ зайдуть в МаЦкву?

Бо так мені добре стало від вашого посту,що хочеться конкретики з датами руйнування Орди..
показать весь комментарий
07.08.2024 17:18 Ответить
Іронія зрозуміла. Але погодьтесь - операція смілива і хайпова на весь Світ. Підриває авторитет ***** і його банди.
показать весь комментарий
07.08.2024 21:01 Ответить
Ага, смілива операція ... а які можуть бути наслідки для інфраструктури та енергетики України?

Хочу вам, пане, нагадати, що в березні за тиждень до виборів Путла так само Будановський РДК вломився в Білгородську область ... і що потім було?

А було таке - Путло отримав неймовірну явку на своїх виборах, 87%підтримки, згуртовану отару ординців ( "вставай страна агромная!), Путло заварнякало про помсту та якусь там "санітарну зону" , після чого ракетами зруйнувало повністю українську теплову електрогенерацію та 50% гідрогенерації, а в травні Орда поперла на Харківщину створювати "санітарну зону", а цей Будановський РДК раптом кудись зник.

От і зараз я чекаю чергової істерики Путла у вигляді масованої атаки ракетами чи то по мостах через Дніпро, чи то по трансформаторам АЕС, чи то щось подібне .

Треба трохи почекати, а не радіти завчасно від набігу в Курську область .
показать весь комментарий
07.08.2024 23:05 Ответить
"Треба трохи почекати, а не радіти завчасно від набігу в Курську область ." Так одинадцятий рік "чекаємо" , вже "чекати" немає чим . Ну а щодо масованих атак кацапів , то ніби по підстанціях вони і до березня били , чи може Каховську ГЕС підірвали після цьогорічного березня ?((
показать весь комментарий
08.08.2024 03:52 Ответить
До березня Орда била по підстанціях , але в першу воєну зиму ( в другу зиму не била ), а після березневого ЗЕперфоманса з Білгородською областю вже Орда вдарила по самим ТЕЦ і не стало Зміївської, Трипільської, Бурштинської ... ТЕЦ, а також ДніпроГЕСу та деяких інших ГЕС ... Чогось більше 2-х років Орда їх не чіпала , хоча могла.

А греблю Каховської ГЕС Орда підірвала, щоб запобігти наступу ЗСУ на Півдні через форсування Дніпра і заходу ЗСУ к Перекопу та Чонгару. Але київська агентура ФСБ півроку на шМарафоні трахкотіла про неймовірний контрнаступ на Півдні та захід в Крим ... ось ординці і набудували укріплень під Токмаком, та ще й підірвали греблю Каховської ГЕС і контрнаступ провалився.
показать весь комментарий
08.08.2024 06:42 Ответить
Ну якщо ви так упевнені що провокувати ***** не можна , то поясніть мені причину наступу кацапії 24.02.2022 . Ніби ж не просто не провокували , а навіть розміновували , відступали без бою і задивлялися в очко , шукаючи там мир , ігнорували попередження США та Європи , усім рота затикали фразою " а то пукін нападьот" і звали на шашлики і горілку з холодцем патому што #акакаяразніца . Чому ж тоді так сталося як сталося , адже "лютневі перфоманси 2022" зєлі були кардинально протилежними ? Може проблема у тому що ***** плювати на те що ви робите чи не робите , а просто він робить те що хоче і може зробити тоді коли у нього це вдається зробити ? (( Не задумувалися що причиною знищення електростанцій могла бути відсутність засобів ППО через проблеми з їхнім постачанням на початку цього року , а не якийсь "перфоманс" здійснений , до речі, через відсутність *********** ?(( Раптом що , то я не з Африки пишу , тому розбитий ракетним обстрілом міст в центрі України бачив задовго до 2024 , а новини про обстріл мостів ( читайте Дніпрогесу ) в Запоріжжі з'явилися теж не у цьому році . Тому фактові що до обстрілу електростанцій дійшло аж у цьому році є логічне пояснення - кацапи накопичили необхідну для цього кількість озброєння , яке у них , як виявилося , теж не безкінечне , а також вибрали підходящий для цього момент голоду ************* в Україні . Все решта просто ваші роздуми за умови що ви не за кацапію потихеньку топите ((
показать весь комментарий
08.08.2024 11:44 Ответить
Мости через Дніпро в Запоріжжі досі цілі і їх ніхто ніколи за всю війну не обстрілював , але це поки що ... побачимо , що буде , якщо Атакамс прилетять на Кримській міст .

ДніпроГЕС до 22 березня 2024 року Орда не обстрілювала - а ні машзали , а ні греблю. Був обстріл майданчика , де знаходяться трансформатори ... біля бульвару Вінтера.

На цю війну Путла ЗЕвлада елементарно розвела як останнього донецького ЛОХА, бо утриматись ЦЬОМУ при владі обминув вибори можно було тільки за наявності війни .

Для цього спочатку наїхали та арештували улюбленого путловського цуцика Медведчука і у Путла поїхав від такого нахабства дах і він почав готуватися до війни. А потім розмінуванням та розповідями про шашлики ЦІ заманювали Путла на війну, щоб ДІД повірив, що в нього все швидко получиться. І ДІД повірив та лоханувся - влип в багаторічну війну на виснаження.
показать весь комментарий
08.08.2024 12:34 Ответить
Ви хоч самі вірите у те що написали , чи просто фантазуєте експромтом ?
показать весь комментарий
08.08.2024 17:31 Ответить
Треба вміти співставляти факти та аналізувати ... я вмію.
показать весь комментарий
09.08.2024 21:12 Ответить
І чому ви не в генштабі , без вас там не обійтися ((
показать весь комментарий
09.08.2024 21:14 Ответить
Трета бути руснявою консервою або геть тупим дегенератом щоб в 2024 році вірити буцімто удари по нашій енергетиці то якась там помста а не заздалегідь спланована акція.
показать весь комментарий
08.08.2024 12:47 Ответить
Ти хамиш, як справжній рюзьгі!
показать весь комментарий
08.08.2024 14:23 Ответить
Справжні рюзге вірять в русняві нахрюки і після кожного нашого удару чекають що ось зараз всемогутнє )(уйло
показать весь комментарий
08.08.2024 15:56 Ответить
Інфраструктуру і енергетику руйнують вже майже три роки. Не пишіть маячню. А то вас почитати - так взагалі чинити опір не потрібно. І крейсер "Москва" чіпати не потрібно було і не потрібно наносити удари вглиб росії. Мабуть військове керівництво з вами не порадилося. Ну якось так. Моя особиста думка - перенесення війни на територія окупанта - це чи не єдиний шанс на перемогу. Бо тільки тоді у русні буде мотивація і думки про припинення інтервенції. А штовхатися на місці можна роками, а час грає проти нас
показать весь комментарий
08.08.2024 13:19 Ответить
Фанатики-патріоти можуть виявитись гіршими за ворога, бо бездумною своєю войовничистю штовхають Україну до прірви, чого і хоче Путло.

Не треба впадати в фанатизм ... Вова Квартальний , Пророк Єрмак та 5-6 ефективних менеджерів без вашої допомоги досить успішно тягнуть країну у прірву.
показать весь комментарий
08.08.2024 14:33 Ответить
Ніякого фанатизму немає. Я апріорі не можу кудись когось тягнути. А вот ваші методички CTRL+C - CTRL+V вже, напевно, всім набридли
показать весь комментарий
08.08.2024 14:45 Ответить
Це наче мирний час. Корови пасуться. А ЗСУ такі, "а давайте зробимо набіг на Курську область. Для понту."

Чи обстрілів енергетики раніше не було ? Як раз усе логічно. У 2022 р. вони планували захоплення з мінім. руйнуванням. А далі вже били більш грунтовно, щоб ослабити тил і ввести населення у паніку.

Дивіться новини, проміжні результати рейду. Так, це рейд, скоріш за все. І він закінчиться відходом. А може і ні.
показать весь комментарий
08.08.2024 14:02 Ответить
Цей рейд скоріш за все закінчиться не виходом ЗСУ з Курської області, а масованим ракетним обстрілом залишків енергетики та інфраструктури України, бо Путла цей рейд вже довів до чергової порції істерики!

Навіщо підливати бензин в свій палаючий дім?

Цей рейд на Орду все одно, що маленька дробинка по слону.
показать весь комментарий
08.08.2024 14:38 Ответить
Руснявий нахрюколог нахрюкую про істерики **********, якими нібито і керується руснява армія
показать весь комментарий
08.08.2024 16:00 Ответить
Обстріли і бомбування хіба зупинялися ? Чи Каховську ГЕС рашисти не підривали ?

В Охматдет наче не цілили ?
показать весь комментарий
08.08.2024 18:29 Ответить
Якщо все так, то можна йти прямо до Маскви, як прігожин.
показать весь комментарий
07.08.2024 17:24 Ответить
І російський шпигун зєля попереду, на вороному коні
показать весь комментарий
07.08.2024 18:23 Ответить
А медпрацівником поряд з "БЛазнем" - ВАНА! В медицині тямить - он як колись "Тамі флю" гендлювала!
показать весь комментарий
07.08.2024 21:09 Ответить
Як там твій коханий Януковіч? Тебе ще пізнає? Ночами не плаче?
показать весь комментарий
08.08.2024 10:01 Ответить
Ванько! Ти не забув "попку" помить - після того як це "серонув"? Ти ж прекрасно знаєш МОЇ політичні вподобання! І Я знаю ТВОЇ! Тоді до чого тут Янукович? Та "Блазень" (в даному випадку) - і то виглядить "достойніше" (на відміну від ВАНОЙ") Бо хоч словесно якусь позицію займає! А ВАНА "сидить як миш під віником" і вичікує потрібний момент - "хто буде зверху" та щоб вчасно йому "вчепиться у хвіст" - може знову до влади приведуть?
показать весь комментарий
11.08.2024 07:55 Ответить
Пальці ********* ?
показать весь комментарий
07.08.2024 17:49 Ответить
Автор грезит, как он дроном над москвой нарезает... Не судьба.
показать весь комментарий
07.08.2024 19:09 Ответить
Дрони там вже літали. Що не так ? Пріоритети змінилися.
показать весь комментарий
08.08.2024 14:04 Ответить
Залишилося це реалізувати фізично, щоб ніхто не знав де могила, як Усаму.
показать весь комментарий
07.08.2024 19:49 Ответить
Просто Зє-чорт і його апостол Дє- рьмак в **** і ауті. Зараз буде через Сцирського команда "назаааааад!!!"
показать весь комментарий
07.08.2024 21:30 Ответить
+ +
показать весь комментарий
08.08.2024 02:42 Ответить
самий час відправляти єрмака підкоряти Сибір !

як колись його пра-пра-дєдушка робив
показать весь комментарий
08.08.2024 04:40 Ответить
Все те саме можна написати й про нас. Майже один в один. Це я щодо держапарату, а не народу.
показать весь комментарий
08.08.2024 07:12 Ответить
угу ... працівники держапарату живуть на Марсі, народ на Венері ...
показать весь комментарий
08.08.2024 14:06 Ответить
Перепрошую.А не те саме казали про рейди москальських підрозділів Буданова ?

Про психологічний ефект ,відтягування якихось сил,і т.д. ?
показать весь комментарий
08.08.2024 07:46 Ответить
держави, у якої замість герба розчленований труп.
показать весь комментарий
08.08.2024 09:18 Ответить
пане авторе, щодо "його країна мертва й держапарат чекає на команди" - це дзеркальна ситуауція, яка нас стосується у першу чергу. отже, хто кого перечекає? враховуючи кацапські ресурси, боюся, вони мають фору перед нами...
показать весь комментарий
08.08.2024 11:20 Ответить
Тому я погоджуюся, що Путін "мертвий". Вся його держава чекає на команди, а команди не йдуть і не йдуть.

Це треба пояснювати усім, хто боїться Росії. Джерело:

Автор, не треба перебільшувати. Коли підуть команди на застосування ядерної зброї виконання може бути чітким.

А те що замість лінії фронту прорвали просто кордон не велике досягнення. І рашистам, при їх розмірах території, нема чого хвилюватися і поспішати. Прорив може сам зупинитися і без спротиву. От якби при битві за Бахмут, коли вся країна чекала і говорила що треба вдарити у фланг з Півночі на Південь і зрізати виступ, провели таку операцію, то це показало б дієздатність ВСУ, а так навпаки показало немічність.
показать весь комментарий
08.08.2024 11:34 Ответить
Автор, не треба перебільшувати. Коли підуть команди на застосування ядерної зброї виконання може бути чітким.

Маємо надію що до цього не дійде, бо їм обіцяли гарантовану відповідь. Крім того, це скоріш рейд і у нього могли бути різні цілі, у т.ч. приховані. Плюс вже 300 полонених, пишуть, знищена техніка, будівлі органів влади, психол. і моральний вплив.
показать весь комментарий
08.08.2024 14:11 Ответить
Підрив Каховської дамби співставна подія з застосуванням ядерної зброї. Але ті що гарантували відповідь засунули язики в дупу. Боюсь, що коли їх змусити ті язики дістати, то почуєм щось на кшталт "не було ніяких гарантій - не має такого документу, і взагалі ми не сторона конфлікту".
показать весь комментарий
08.08.2024 15:08 Ответить
Її підірвали з середини. Пояснювали ж. Завезли 2-3 тонни і ... Це не ядерка.
показать весь комментарий
08.08.2024 18:09 Ответить