10157 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Репортаж на Курщині

бутусов,юрій

Знімаю репортаж на Курщині. ЗСУ встановили тут безвізовий режим. Ось бетонна вогнева точка російського ротного опорного пункту ЗС РФ, яку взяли штурмом українські воїни, які проломили російську оборону на кордоні на своєму напрямку у Курський області.

Ротний опорний пункт - справжня фортеця, якісна оборонна споруда на кількасот квадратних метрів, відзняв його повністю, щоб показати як якісно ворог будує фортифікації.

Топ комментарии
+13
Ніхто його не штурмував, обійшли. В орків там мало особового складу. Не має кому в "брєстську крєпость" гратись.
показать весь комментарий
13.08.2024 18:57 Ответить
+12
"....відзняв його повністю..."

Добре було би до лобів Шмигаля, Єрмачка, Зеленського, Синєгубова і інших нікчемних зелених ворюг приклеїти фото того опорного пункту.
показать весь комментарий
13.08.2024 18:03 Ответить
+8
А краще прибити соткою. Так краще сприймається.
показать весь комментарий
13.08.2024 19:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Цікаво подивитися. Якшо наші змогли взяти цю фортецю, тим більше в захваті від їхньої мужності професіоналізму. Героям слава!
показать весь комментарий
13.08.2024 17:55 Ответить
Ніхто його не штурмував, обійшли. В орків там мало особового складу. Не має кому в "брєстську крєпость" гратись.
показать весь комментарий
13.08.2024 18:57 Ответить
Як обходили в ІІ Світову інші лінії, форти, засіки і т.п..
показать весь комментарий
13.08.2024 19:33 Ответить
Знімаю репортаж на Курщині. ЗСУ встановили тут безвізовий режим.
Хорошая альтернатива форсированию Тисы !!!
показать весь комментарий
13.08.2024 18:01 Ответить
"....відзняв його повністю..."

Добре було би до лобів Шмигаля, Єрмачка, Зеленського, Синєгубова і інших нікчемних зелених ворюг приклеїти фото того опорного пункту.
показать весь комментарий
13.08.2024 18:03 Ответить
А краще прибити соткою. Так краще сприймається.
показать весь комментарий
13.08.2024 19:53 Ответить
Де фото чи відео ?
показать весь комментарий
13.08.2024 18:22 Ответить
А у нас всё лопатками копается..
показать весь комментарий
13.08.2024 18:34 Ответить
Це в Польщі навкруг Калінінградського анклава Кацапії?
показать весь комментарий
13.08.2024 19:40 Ответить
Всі ті фортифікації даремна трата коштів та людської праці. Бутусову не заважало б час від часу переглядати певні розділи військової історії, а то він геть забув про лінію Мажіно, лінію Зігфріда, лінію Сраліна, інші гігантські укріплення ХХ с.т. Навіть фінська лінія Маннергейма, яку вони будували років 20, не змогла зупинити кацапів.
О! Про "неприступний" бельгійський форт Дуомон пан Бутусов знає, не забув? Той самий, який невеликий підрозділ німецьких парашутистів підірвав.
показать весь комментарий
13.08.2024 19:30 Ответить
Вибачте - бельгійський форт ****-Емаель
показать весь комментарий
13.08.2024 19:38 Ответить
Fort ****-Emael
показать весь комментарий
14.08.2024 10:29 Ответить
фортифікації важливі чи ні? І так, і ні. Якщо є особовий склад та план оборони без провислих флангів, то фортифікації - важливі. Якщо на позиції заходдить "ополчення", комбат та ротні десь в тилу "планують", взводні "с запасом" нервово палять на дні найглибшого блиндажа, взаємодії з суміжниками немає - то до жопи ті фортифікації.

Окремо про фортифікації:
1. ФАБи розносять будь-які укріплення. Питання часу.
2. Наявність нормальних фортифікаційних споруд рятує до 90% особового складу в першій тиждень.
3. Якість фортифікацій вимірюється глибиною, на яку закопалася піхота. Якість офіцерів та сержантів вимірюється глибиною фортифікацій.
4. Якщо за основу фортифікаційних робіт брати працю Роммеля "Піхота наступає", то втрати незначні. Якщо погодитися на оті рівчачки з паличками, що копає ОВА - то....
показать весь комментарий
14.08.2024 10:39 Ответить
Якби краще вивчав історію, то знав би що на лінії Зігфріда американці поклали своїх вояків незліченно. Бої йшли жорстокі. Про так звану лінію Маннергейма краще взагалі не згадувати бо там якоїсь лінії взагалі не було бо мирні фінни взагалі не збиралися воювати і економили на обороні. Історія дещо схожа з нашою. Лінія Сраліна теж ні про що бо вона залишилась недобудованою і кинутою через те що СРСР в 1939 році завоював нові території і лінія оборони залишилась далеко в тилу. Єдине що дійсно було лінією оборони, це Мажіно, яку німці взяли без проблем через тупість французів які не вивчили уроки першої світової війни.
Ну і треба згадати про лінію Суровікіна. Вже забули скільки української крові там пролито без всякого результату?
показать весь комментарий
13.08.2024 20:07 Ответить
Толіку! Не "фантазуй" Лінія Сталіна була добудована! Просто коли в 39-му СРСР зайняв територію Західної білорусі та України - Сталін ту лінію роззброїв Озброєння було перекинуте на нову лінію кордону А так як він планував у 1941 році "асвабаждать Европу ат фашизма" - то серйозних оборонних укріплень там не будували - вирішили обмежиться ДЗОТами Ти ту "лінію не бачив А я її облазив у свій час - від Нових Білокорович аж до Звягеля (Новоград-Волинського) Там серйозні доти - у кілька поверхів деякі І майже всі цілі - бо коли "червоні тікали то не встигли їх зайнять Адже крім ДОТів там потрібні були і траншеї з окопами між ними А військ (щоб їх викопать) не було І часу - теж
показать весь комментарий
13.08.2024 20:25 Ответить
У Толіка фантазія якась особлива. Запевняє, що "на лінії Зігфріда американці поклали своїх вояків незліченно. Бої йшли жорстокі.".
Фантазія у Толіка особлива тому, що він, швидше за все, доконаний йолоп.
Які "незліченні" втрати збройних сил США на лінії Зігфріда могли бути, коли всі втрати вбитими США у ІІ Світовій становили 418 тис. людей? Наприклад: загальні втрати США в операції по захопленню острова Іводзіма складали 28 тис. людей
показать весь комментарий
13.08.2024 20:55 Ответить
Чесно кажучи - я не цікавився взяттям "лінії Зігфріда" А "лінію Сталіна" (і пару дотів "Лінії Манергейма" в районі Виборга) - бачив власними очима І гарантовано кажу - "Толік "фантазує"!
показать весь комментарий
13.08.2024 21:04 Ответить
Ти ніколи не був в окопах. Всі укріплення рятують нам життя. Я - 128 ОГШБр. Найбільші втрати в роті були у нас в Соледарі і під Бахмутом - якраз через те, що не було укріплень. Не було ніякої "фортеці Бахмут". А в Авдіївці укріплення були. Тому і трималася так довго. І, я живу на "лінії сталіна". Хмельниччина. Нам такі укріплення і не снилися. На жаль...
показать весь комментарий
13.08.2024 23:55 Ответить
А я подумав"тиждень від Бутусова відео нема")))Ви ось де)Вважайте.
показать весь комментарий
13.08.2024 20:37 Ответить
От такі бетонні ковпаки і стоять поблизу Тьоткіно і вздовж кордону аж до Гордєєвки, яку українські війська ніяк взяти не можуть. Бо ці оборонні споруди і всю лінію вже зайняло рашистське підкріплення, перекинуте через річку Сейм по мосту в райцентрі Глушково.
Без знищення цієї переправи одне із завдань ЗСУ по зачистці Глушковського району КурНР по лівому березі Сейму від рашистських військ не може бути виконане без суттєвих втрат.
показать весь комментарий
13.08.2024 21:08 Ответить
Але ж є варіант відрізати весь Глушківський район - ударом від Глухова на Рильськ. Тоді вони всі, про кого Ви кажете, залишаться в оточенні в нашому тилу. Захочуть їсти - приповзуть на колінах здаватися. Думаю, так і буде.
показать весь комментарий
13.08.2024 21:26 Ответить
Там, нажаль, вже не пробитись через кордон - рашисти підтягнули арту і резерви. Може бути як під Роботиним влітку 2023-го.
показать весь комментарий
13.08.2024 22:00 Ответить
Та є ще нестандартний варіант "навпаки": продовжити рух від Суджи через Коренево на Рильськ та далі від Рильську на власний же кордон. Але вже зрозуміло: наше командування геть нездатне до нестандартних рішень та гнучкості, на кшталт "пролізті по каналізаційній трубі в тил ворога". Стратегія Курської операції геніальна, а тактично ми отримали Роботино під Большесолдатським, Кромськими Биками, Корєнево, Гір'ї. Обійти, змініти напрям, перерозподіліти сили - релігія не дозволяє, вже який день займаються згідно заздалегідь узгодженого плану, в жуковській манері: з новими силами на тих самих нарямках. А оті чотирі села - не Бахмут і не Торецьк, їх геть чисто стерти артилерією - максимум дві години. Де фалькони, що перед наступом отримали? Так закінчилася ця історія.
показать весь комментарий
14.08.2024 07:30 Ответить
Як на мене, то головна ціль операції ЗСУ в КурНР - це злам логістики ворога через Бєлгород - перерізання його комунікацій, що живлять рашистське угрупування "Північ", яке складається з чотирьох частин:
Перші дві і самі боєздатні діють на північ від Харкова під Липцями і Вовчанськом, третя - поряд, під Грайвороном, а четверта, сама слабка була східніше Сужді. От у правий фланг цієї четвертої частини і прийшовся удар ЗСУ. І зараз вона, підсилена іншими зібраними наспіх загонами, стоїть на шляху виконання основного завдання цієї курської операції - вихід на трасу Е105 та заходження ЗСУ у тил й оперативне оточення основних сил угруповання "Північ" ворога. Для цього потрібно просунутись на 60 - 70 км на схід від Суджі.
Частково це на іншій гілці ЦН.
показать весь комментарий
14.08.2024 09:30 Ответить
Нажаль, йдеться не про мету операції, а про причини її провалу. Перша: патологічна неспроможність батьків-командирів в тактику, про яких багато чого розповідав пан Бутусів. Влаштували чотири нових Роботино - під Кромськими Биками, Большим Солдатським, Корєнево та Гір'ї, замість об'їхати, або знести ті селища, або перерозподіліти сили для швидкого прориву хоча б на одному напрямку. Далі все, стоп машина, думаю не треба нагадувати всі підробниці того, першого Роботино, яке зараз чотирикратно відтворюють в деталях.
показать весь комментарий
14.08.2024 09:59 Ответить
Друга одвічна причина - "нерішучість" (так би мовити) західних партнерів, що забороняють ракетами знести оті мости через Сейм в Рильську та Глушкове, та знести ті чотири "нових работино". І фалькони мабуть заборонили
показать весь комментарий
14.08.2024 10:03 Ответить
Та, вибачте, що за нісентиці про логістику через Бєлгород? Вони спокійно возять й східніше: Воронеж, Валуйки, та хоч Ростов-на-Дону.
показать весь комментарий
14.08.2024 10:00 Ответить
Залізнична станція Вовчанськ знаходиться на гілці Бєлгород - Куп'янськ.
Всі перелічені Вами станції і напрямки прямують через вузлову Сараєвка і її не оминути, щоби доїхати туди.
Карта залізничних шляхів - https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-gj-rev1&sca_esv=3432430361d16391&sca_upv=1&sxsrf=ADLYWILtYBCXJsAtwnWlJpLkTlxUJv-5eA:1723621555488&q=%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8B%D0%B5+%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B8+%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B9%D0%BA%D0%B8&udm=2&fbs=AEQNm0D0oK7Jf-o3jr_XbPGi_BP2OlY9GmzR2jTXPwPdEkA2xYYtATjA8t0lnYO8YDjhDSKDTYjsRUl6QhDT531EAD0PjusnbMpZbHxdEeVB1fIRU17BoJX04ImUv23nWe3DJItXYDHzYddaWzrNvPfd7BgYxUOndsWKmJNHRGa2sNrvQaTqhQOlzR8i3OFKtOl20fRjC0sBhRQjqVDMTX5pTE3xckHElL1wa2FOpMpSCAM4Y4A__HVSsEmhOsrfLbvj1M9j9Wwn&sa=X&ved=2ahUKEwij4KrU_vOHAxUxRfEDHWraHsYQtKgLegQIGxAB&biw=412&bih=652&dpr=1.75#vhid=kMpJDOMjSQNy5M&vssid=mosaic тут .
показать весь комментарий
14.08.2024 11:13 Ответить
Я кажу, до Ростова чи Воронежу можна доїхати хоч з Владівостока ти Урала, так? А далі вже якось, хоча б й автівкою до Вовчанська.
показать весь комментарий
14.08.2024 11:44 Ответить
Йшлось про доправку важкої техніки і палива, артилерії і ***********. Їх возять на відстані 100 і більше км залізницею.
А легка піхота, то, звісно, на Уралах і Камазах автоколонами.
До-речі, повідомляють, що рашистський боєздатний підрозділ "Пятнашка", якого поспіхом зняли з Торецького напрямку, разом із своїми досвідченими дроноводами вчора прибув в Курськ, а сьогодаі, певне, вступить у бій із ЗСУ на схід від Суджі.
показать весь комментарий
14.08.2024 13:08 Ответить
Так, рашистські ЗМІ передавали, що на відео в Гир'ї, де проїзджає Страйкер, це був, начебто не наш, а затрофеєний. І звідси слідувало, що українських військ в тому районі не було.
Але, як виявилось згодом, це не так. В дійсності там були бої і машина була українська.
показать весь комментарий
14.08.2024 13:20 Ответить
А от і ні. В Гір'ї проїжав БТР-4, а я кажу саме про страйкер, вже увішаний власівськими прапорами (сподіваюся Вам відомо, як вони виглядають). Ето другоє.
показать весь комментарий
14.08.2024 15:08 Ответить
Та чи не переплутали Ви лівий берег із правим? Корєнево - на лівому березі. Зрозуміло що зачищати треба обидва берега. Але правий - вже наш глибокий тил. Здадуться сами, ніде не подінуться.
показать весь комментарий
13.08.2024 21:29 Ответить
Ні, все вірно. Йдеться про лівий берег річки Сейм, лівої притоки Десни, що тече у напрямку до кордону України.
показать весь комментарий
13.08.2024 22:14 Ответить
Суцільні єфрейтори-генералісимуси та генії оперативного мистецтва в коментах.
показать весь комментарий
14.08.2024 08:53 Ответить
Операція на "курську" не закінчена.
Так,кращі відібрані підрозділи,як напр.80-та,Альфа зайшли відносно легко з відмінною зах.зброєю.
Що буде по закінченню операції,скільки ще територій займуть касапи за час курського рейду-ось питання.Та ще,якщо би поряд з "курчанами" були козирь з буратінкою...
показать весь комментарий
18.08.2024 12:31 Ответить