5493 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Дозвіл Україні стріляти вглиб рф

“Дайте можливість Україні завдавати ударів у відповідь” – напис на моїй та Олега футболках і те, з чого зараз варто починати виступ на усіх міжнародних заходах.


Це ми адвокатували в Румунії разом із важкопораненим ветераном Олегом Симорозом та Головою Комітету свободи слова Ярославом Юрчишиним на заході, організованому випускниками Бундестагу.

Виступили перед представниками 13 європейських країн та їх посольств. 

Виступ і розпочали, і закінчили із першочергового адвокаційного меседжу - відсутність дозволу Україні цілити вглиб по території ворога зараз найбільше віддаляє нашу перемогу. А відповідно і знімає з першого фокусу такий важливий як боротьба з корупцією.

Нас запитували про те, як ми оцінюємо рівень боротьби з корупцією в Україні.  Чи є якийсь поступ в антикорупційній боротьбі за останні роки. Ми відповідали як є насправді.

Але знаєте що?

У мене стійке відчуття після розмов в кулуарах, що всі ці питання нам на публічних панелях - це просто перевірка. Перевірка, аби впевнитись в тому, що вони і так уже добре знають.

Бо питання від експертів - «А це правда, що у вас новий Уряд не зовсім незалежний, а з підконтрольних осіб пану Єрмаку?»

Таке питання свідчить лише, що міжнародники дуже добре в контексті того, що відбувається в країні. Особливо - у внутрішньо політичних процесах. Як це впливає на імідж країни - мовчу.

Як би нам не намагались тут в Україні довести протилежне.

Дуже прошу усіх, хто найближчим часом буде виступати на будь яких майданчика, де будуть впливові іноземці не забувати за першочерговий заклик - дозвіл Україні цілити вглиб території ворога.

Топ комментарии
+3
"Дайте можливість Україні завдавати ударів у відповідь"

На заході дійсно треба ходити в таких футболках.
Але повертаючись в Україну треба перевдягатися у футболки з іними написами.
Наприклад:

"...Вова Зеленський ! - не хочеш з Єрмаком покидатися у рашистів шматками асфальту...?"

"...Вова Зеленський ! - морда не тріскається від сорому, коли триндиш про ракети...?"

"...Вова Оманський ! - коли ти з Єрмачком перестанеш саботувати виробництво українських ракет...?

Ну, щось таке...
показать весь комментарий
10.09.2024 15:40 Ответить
+2
То була панацея танки. Дали. Затихли, потім літаки, дали, затихли. Зрозуміли що не панацея. Тепер нове, щоб далеко бити. А може треба ефективніше бити хоча би недалеко по піхоті орковській яка наступає майже по всій лінії фронту.
показать весь комментарий
10.09.2024 16:07 Ответить
+2


На кожну дію знаходиться протидія, але мій пост не про те, я питав, чи готові ми і союзники до ескалації, чи готові підвищувати ставки у війні, я ще з 14 року готовий, та чи побачу я всіх тих, хто зараз кричить про необхідність надання зброї і тп хочаб на 3 лінії ? Не дарма я питав і про кількість, скільки треба щоб виграти ? Ну ок, наша енергосистема буде в порядку, то що далі? Нарощування впк, формування резервів і знову в бій? чи не зробить це війну чимось далеким від людей ? Мене відповіді на ці питання цікавлять. Про які дозволи можна балакати, якщо уряд планує закінчення війни на літо , хтось чай в Криму і тп.
показать весь комментарий
11.09.2024 08:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
То чому зброю дали, а дозволу - не дали?
Думаєте, що якщо дасте дозвіл, а ми через д'Єрьмака не стрілятимемо, то некрасиво виглядатиме?
Ну так от недавно просто по мАцквє дронами насипали. Не перший раз.
Навряд чи ***** дало б згоду на подібне, і після першого ж разу не заборонило своїй шавці робити бодай щось подібне.
показать весь комментарий
10.09.2024 14:28 Ответить
Привчили Захід що кожного разу питають - А можна ми туди стрільнем? - А можна туди?
-А ви ж не дозволили стрільнути - ось ми тому вже здаємо Донбас.
-Дайте, дайте нам Абрамси, а то ..І дозвольте з них стріляти.
-Дайте ф-16. А ви дозволите на них літати?
І ординці тепер будь що - а вони стріляли з американської зброї, патронами з Англії! А подивіться на ці уламки гранати...А дозволяли Україні ними користуватись?
показать весь комментарий
10.09.2024 14:47 Ответить
"Дайте можливість Україні завдавати ударів у відповідь"

На заході дійсно треба ходити в таких футболках.
Але повертаючись в Україну треба перевдягатися у футболки з іними написами.
Наприклад:

"...Вова Зеленський ! - не хочеш з Єрмаком покидатися у рашистів шматками асфальту...?"

"...Вова Зеленський ! - морда не тріскається від сорому, коли триндиш про ракети...?"

"...Вова Оманський ! - коли ти з Єрмачком перестанеш саботувати виробництво українських ракет...?

Ну, щось таке...
показать весь комментарий
10.09.2024 15:40 Ответить
То була панацея танки. Дали. Затихли, потім літаки, дали, затихли. Зрозуміли що не панацея. Тепер нове, щоб далеко бити. А може треба ефективніше бити хоча би недалеко по піхоті орковській яка наступає майже по всій лінії фронту.
показать весь комментарий
10.09.2024 16:07 Ответить
+100500
Як полегшать становище хлопців в окопах розбиті шибки у якомусь офісі в москві або якоїсь ТПшки в орловській області?
Може краще засоби враження спрямувати на скупчення орків, штаби, склади, артилерію, СРЗВ, логістику на тимчасово окупованій території?
показать весь комментарий
10.09.2024 19:02 Ответить
В цілому так, але удари ракетами - то не про шибки, а про заводи, аеродроми тощо
показать весь комментарий
11.09.2024 02:06 Ответить
Да, Ігор, піди їм всім покажи як треба бити по піхоті!
показать весь комментарий
11.09.2024 08:41 Ответить
Все питання в тому, що США і союзники вже дали нам стільки зброї і засобів, що такі футболки виглядають дивно, бо не дальності справа, а в тому, чи готові союзники до нового етапу ескалації (я вже мовчу, про Україну) фінансово і політично. От мені цікаво, чи порахували ці добродії , скільки треба ракет на знищення впк росії ? А Ярослав і Мартина готові вже лізти у танк у випадку ескалації, чи пан Олежа вже за вас відвоював?
показать весь комментарий
11.09.2024 01:01 Ответить
В цілому згоден. Але, як сказав мені один знайомий військовий - восени 2022-го року 20 Хаймарсів зробили більше, ніж 100 000 мобілізованих. Це умовне порівняння, але тим не менш... Звісно, якщо тисячі ракет та авіабомб не знищили Україну, то сотня ракет точно не знищить рашку - це зрозуміло. Але нанести удари по аеродромах стратегічної авіації, по заводах, яких ну дуже багато в підмосков'ї - повірте, масовані ракетні атаки знизяться в рази. Як було з флотом русні у Чорному морі - як вони гарцували, коли був крейсер "Мацква" і де їх флот зараз
показать весь комментарий
11.09.2024 02:22 Ответить


На кожну дію знаходиться протидія, але мій пост не про те, я питав, чи готові ми і союзники до ескалації, чи готові підвищувати ставки у війні, я ще з 14 року готовий, та чи побачу я всіх тих, хто зараз кричить про необхідність надання зброї і тп хочаб на 3 лінії ? Не дарма я питав і про кількість, скільки треба щоб виграти ? Ну ок, наша енергосистема буде в порядку, то що далі? Нарощування впк, формування резервів і знову в бій? чи не зробить це війну чимось далеким від людей ? Мене відповіді на ці питання цікавлять. Про які дозволи можна балакати, якщо уряд планує закінчення війни на літо , хтось чай в Криму і тп.
показать весь комментарий
11.09.2024 08:49 Ответить
Да я розумію, про що ви. Стосовно ескалації - да фіг його знає, чи русня припинить обстріли... Ну а в цілому з вами згоден. Я ж кажу - якщо трохи "підрізати" крила їхньої авіації... Ну і глобально - я теж не маю бажання жити у вічній війні, але багато чого не від нас залежить (((
показать весь комментарий
11.09.2024 09:42 Ответить