12674 посетителя онлайн
5 915 57
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про чергову серію закордонних вкидів про "пєрєговори"

Всім - задля душевного спокою і нормальної роботи на перемогу - не раджу звертати на це увагу.

Почався новий політичний сезон в Європах та Америках. Політикам, аналітикам, оглядачам, журналістам треба про щось говорити. А в нас в Україні все давно сказано, є консолідована позиція всіх. Ось просто абсолютно всіх. І навіть (хто забув) є рішення РНБО.

Отже ніякого припинення вогню не буде.

Тисячі разів пояснювалося чому саме. 10 пунктів українського плану миру є і залишаться.

Вони потрібні і тому, що правильні, і тому, що підтримуються суспільством, і тому - важливо! - щоб ніхто нас не обвинувачував, що Україна не хоче миру.

І перемовин з Путіним не буде (за винятком їх згоди на повний вивід військ з нашої території, що наразі не проглядається).

Топ комментарии
+10
По перше: Статтю написала людина, яка не мобілізована і скоріш за все не буде і надалі мобілізовуватись.
По друге: Один із пунктів мирного плану такий "Виконання статуту ООН і відновлення територіальної цілісності України та світового порядку". Мене цікавить, чи автор готовий взяти на себе відповідальність за кожного вбитого солдата, який загине заради мети відновлення кордонів 91-го року.
По третє: Інший пункт мирного плану такий "Справедливість". Враховуючи, що конституція де факто вже припинила своє існування та не виконується, мені цікаво, яка ж така справедливість нас очікує? Може справедливість Північної Кореї?

Статтю можна помножити на нуль, тому що вона "за все хороше і проти всього поганого", але автор скромно замовчує про втрати, та скільки ще людей загине заради "всього хорошого". А каби на голову в Сумах, Харкові і інфших прифронтових містах вже падають на голови, і падають не один рік. І не один десяток мирного населення вже поховано через це. Але пан Андрій скромно про це мовчить...
показать весь комментарий
10.09.2024 13:26 Ответить
+10
Альтернатива - фактична ліквідація ЗСУ власними силами під наглядом росії. На інше росія не погодиться.
Або ми самі знищуємо свою армію, або це роблять зс рф.
Який варіант більше подобається?
Не забувайте, що коли русня заходила на територію Запорізької і Херсонської областей, вони ледь не першим чином йшли по адресах АТОшників та розстрілювали всіх, кого там знаходили.
показать весь комментарий
10.09.2024 14:37 Ответить
+9
Клас, рабство або смерть. Але кордони не відкриємо, тому у вас такий лише вибір. Цікаво, а це не походить на рабство? Чи краще аналогія з терористами і заручниками?
показать весь комментарий
10.09.2024 15:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ой ...хочь одна людина сказала впевннену інфу ..дякую !!! ❤️🇺🇦
показать весь комментарий
10.09.2024 11:30 Ответить
Смішно буде почитати це, коли Трамп до влади прийде.
показать весь комментарий
10.09.2024 11:35 Ответить
Респект пану Клименку.
показать весь комментарий
10.09.2024 12:34 Ответить
Мы очень хотим мира. Но мы хотим, чтобы в этом мире не существовало параши.
показать весь комментарий
10.09.2024 13:05 Ответить
По перше: Статтю написала людина, яка не мобілізована і скоріш за все не буде і надалі мобілізовуватись.
По друге: Один із пунктів мирного плану такий "Виконання статуту ООН і відновлення територіальної цілісності України та світового порядку". Мене цікавить, чи автор готовий взяти на себе відповідальність за кожного вбитого солдата, який загине заради мети відновлення кордонів 91-го року.
По третє: Інший пункт мирного плану такий "Справедливість". Враховуючи, що конституція де факто вже припинила своє існування та не виконується, мені цікаво, яка ж така справедливість нас очікує? Може справедливість Північної Кореї?

Статтю можна помножити на нуль, тому що вона "за все хороше і проти всього поганого", але автор скромно замовчує про втрати, та скільки ще людей загине заради "всього хорошого". А каби на голову в Сумах, Харкові і інфших прифронтових містах вже падають на голови, і падають не один рік. І не один десяток мирного населення вже поховано через це. Але пан Андрій скромно про це мовчить...
показать весь комментарий
10.09.2024 13:26 Ответить
Альтернатива - фактична ліквідація ЗСУ власними силами під наглядом росії. На інше росія не погодиться.
Або ми самі знищуємо свою армію, або це роблять зс рф.
Який варіант більше подобається?
Не забувайте, що коли русня заходила на територію Запорізької і Херсонської областей, вони ледь не першим чином йшли по адресах АТОшників та розстрілювали всіх, кого там знаходили.
показать весь комментарий
10.09.2024 14:37 Ответить
Те ж саме було і на Чернігівщині! А ВОДИЛИ ЇХ ЗА АДРЕСАМИ НАШІ ЗАПРОДАНЦІ! Потім дехто за це "завис на гілляці"! Одного я знаю особисто - років п"ятнадцять тому "пересікались" на полюванні!
показать весь комментарий
10.09.2024 15:34 Ответить
Де ви такі альтернативно обдаровані беретесь, чи ти на зарплаті?
показать весь комментарий
10.09.2024 14:46 Ответить
і, головне, скільки його лайкнуло...
показать весь комментарий
10.09.2024 15:01 Ответить
Альтернативи в студію, ура патріоти! А також лопату в зуби і в окопи, інакше ви такі самі ряжені ура крикуни
показать весь комментарий
10.09.2024 15:21 Ответить
альтернативи, як вмирати до останнього - нема. Інакше - рабство; ну, чуть цивілізованіше, ніж стародавнє (хоча, як стародавнє: в США воно існувало ще в 18-му столітті). Хоча совкове цивілізованіше рабство нашому поколінню ще не забулось. А, якщо кому забулось - переходьте на окуповану територію, побачите наяву, та й на собі відчуєте, коли вас в мобіки заберуть, на гарматне м'ясо за ***** гинути "на Берлин".
показать весь комментарий
10.09.2024 15:32 Ответить
Клас, рабство або смерть. Але кордони не відкриємо, тому у вас такий лише вибір. Цікаво, а це не походить на рабство? Чи краще аналогія з терористами і заручниками?
показать весь комментарий
10.09.2024 15:57 Ответить
а ми вас, 73/43%зебіли, ще в 2019-му попереджали... 09 квітня 2019, 23:25Але ж вам лише жрать+ржать+срать" тепер скиглите.
показать весь комментарий
10.09.2024 16:47 Ответить
Перед тим, як щось бзднути в ефір, пруфи будь ласка, що я особисто в переліку 73%, чи слабо? А якщо пруфів немає, то про що ти пишеш, додік?
показать весь комментарий
10.09.2024 19:27 Ответить
та якщо ти ухилянт - то само собою, типовий 73/43%зебіл
показать весь комментарий
10.09.2024 19:40 Ответить
З окопу вєщаєш?
показать весь комментарий
10.09.2024 22:14 Ответить
******** сер гєй не тошни тут бидлота ти живеш лише тому що тебе захистило зсу хоч ти і думаєш що було б достатньо підставити
очко рашистам...
показать весь комментарий
11.09.2024 04:21 Ответить
Коли тебе і твою сім'ю беруть в заручники, забороняючи тобі виїзд закордон, а потім тикають тим, що тебе ж героїчно захищають - це позиція підарасів, як і твоя. Відкрийте кордон, і не треба мене і мою сім'ю героїчно захищати, гандон
показать весь комментарий
11.09.2024 07:32 Ответить
Які такі? Ті, що живуть в реальному світі, а не в світі телемарафону?
показать весь комментарий
10.09.2024 15:20 Ответить
Не важливо скільки загине, аби не він і його сім'я. Коли заходить мова про математику війни, а не "потужні" лозунги - такі зразу замовкають. Все, що треба знати про крикунів.
показать весь комментарий
10.09.2024 15:17 Ответить
Молоде-е-ець! Як же ти все правильно виклав! Автор такий "поганий" - бо він не буде мобілізований! Наче правильно! Але тут іде твоє підленьке протиставляння тих, хто буде призваний" тим хто "не буде призваний" А те що людина не може буть мобілізована з-за інших ознак - "ховається в тінь" (наприклад - у людини вік "не той)! ТОбто "ти провокуєш конфлікт між автором статті та майбутніми "мобілізованими"!
Ну а потім ідуть суцільні "стогони" за загиблих українських солдат"! Про те - що це іде битва за саме існування українського народу - ти мовчиш! Ми радіємо - що наші хлопці під Черніговом вистояли і нас не постигла доля жителів Бучі та Ірпеня! А то було-б цих жертв набагато більше!
Так що твій провокативний пасквіль оцінено!
"Теплий кожух, тілько шкода.
Не на мене шитий,.
А розумне ваше слово.
Брехнею підбите". Т. Шевченко "Гайдамаки"!

Кацапе!!! - "Как пагодка в Мацкве?"
показать весь комментарий
10.09.2024 16:00 Ответить
автор сидить на тиловому дивані і обси.....раючись від самої лише думки про зустріч ТЦК ....фальшиво голосить про втрати на війні і мир з Путіним....
показать весь комментарий
10.09.2024 21:52 Ответить
єдиний промінчик "оптимізму" за сьогодні.
показать весь комментарий
10.09.2024 13:29 Ответить
Не треба так кришити батон на західних політиків, яки триндять про переговори.
Зауважте - вони ПОЛІТИКИ. Переговори - їхнє все, їхнє знаряддя, їхня стихія.
До них звертаються - вони і пропонують рішення так, як уміють.

А західні військові, як раз, говорять зовсім інші речі, бо вони ВІЙСЬКОВІ - війна їхнє "ремесло".
Низка міністрів оборони НАТО вже прямим текстом сказали, що війна НАТО і рашки це лише питання часу і до неї треба готуватися.

Аби тільки західні політики не захворіли на шашличну сліпоту і глухоту, як ото наш дурачок.
показать весь комментарий
10.09.2024 13:41 Ответить
Але питання, починати війну чи ні, вирішують саме політики.
Які тільки за мір і чтоб бєз ескалаціі.
показать весь комментарий
10.09.2024 14:39 Ответить
Мне Ваш пост понравился больше
Чем статья
показать весь комментарий
10.09.2024 21:28 Ответить
Нема що й коментувати.
показать весь комментарий
10.09.2024 13:46 Ответить
Автор статті за війну до переможного кінця. Але сам не воює. Ну-ну.
показать весь комментарий
10.09.2024 14:11 Ответить
До чого ця писанина? Нахіба витрачати час на таку стаєйку?
Сидить у кабінеті, бздить тихушно і пише всяку АНАЛітику. Тьху на тебе, відкормлений тиловий лять.
показать весь комментарий
10.09.2024 14:30 Ответить
Який він войовничий цей пан Клименко ... твердить , що ця необов'язкова війна має продовжуватися до повной руйнації залишків України та знищення чи каліства більшості чоловічого населення призовного віку.

Чим більше такі пани закликають продовжувати цю війну до нескінченності , тим швидше ЗЕ-Україна наближається до КАТАСТРОФИ , а ці пани потім потікають на Захід . Адекватні та розумні блогери мають закликати до заморозки війни - треба терміново рятувати ті 80% территорії , які Київ контролює ... поки що контролює. Ну не може маленька радянська армія перемогти величезну радянську армію , воюючи на своїй напівразореной території та ще й майже повністю залежна від західної допомоги. ЦЕ ЖОРСТКА ПРАВДА!

Треба відрізняти капітуляцію та заморозку війни. Капітуляція - це коли виконуються всі забаганки ворога, навіть найбільш збочені та тупі. Заморозка - це те, що ми бачили в Карабаху, Придністров'ї, Кореї. Просто тут дехто плутає ці поняття. Для більшості заморозка = капітуляція, а це зовсім не так. Капітуляція - це суттєве скорочення армії, довічний позаблоковий статус та втрачені території назавжди з прописуванням це в договорах (міжнародних також). Заморозка - це як було з 2015 року ( Мінськ-2 ). Кордони не визнаються міжнародним суспільством, договори не підписуються, армія розвивається, ВПК мобілізується - холодна фаза війни.

Але , щоб зробити заморозку війни - треба спочатку позбутися цієї ЗЕвлади, яким заморозка непотрібна, бо вони втратять владу , а можливо і свободу за всі їх "досягнення" з 2019 року, а особливо з лютого 2022 року !
показать весь комментарий
10.09.2024 14:34 Ответить
А "заморозка" точно буде по сьогоднішній ЛБЗ?
показать весь комментарий
10.09.2024 14:40 Ответить
Заморозка по ЛБЗ буде на момент , коли це вирішить Захід , а скоріш - США , бо Європа без США цю війну не потяне !-
показать весь комментарий
10.09.2024 14:52 Ответить
Тобто Захід може сказати "росія, стій, раз-два!" - і вона зупиниться?
показать весь комментарий
10.09.2024 15:03 Ответить
Згадай, як припинилась війна в Грузії в серпні 2008 року ... ординці вже були недалеко від Тбілісі.
показать весь комментарий
10.09.2024 22:42 Ответить
Колись і "Буря в пустелі" була.
А тепер Захід навіть з ХАМАСом Ізраїлю впоратись заважає.
Зупинити росію телефонним дзвінком може лише Китай, але це не в його інтересах.
показать весь комментарий
11.09.2024 08:49 Ответить
Що стосується Ізраїля та Гази, то Бібі Натаньяху там себе поводить також , як і Зеленський - затягує війну с Хамас до нескінченості , бо припинення війни то є нові вибори , а Бібі вже ніколи не оберуть Премьєром за те , що сталося рік тому , бо він своєю "судовою реХвормою" відволік ізраїльське суспільство віб проблеми безпеки на кордоні з Газою.
Так , що не США заважають припиненню війни в Газі, а намагання Натаньяху тримати владу за рахунок затягування війни.
показать весь комментарий
11.09.2024 09:01 Ответить
Ви ще скажіть, що 7 жовтня організували "проклятиє сіоністи".
показать весь комментарий
11.09.2024 09:07 Ответить
Я такого не казав, але те що Бібі використовує трагедію 7 жовтня для продовження своєї влади , затягуючи вирішення питання ліквідації Хамасу на цьому маленькому клаптику Палестини - то є для мене зрозуміле!
показать весь комментарий
11.09.2024 14:06 Ответить
То може, і русня чомусь затягує вирішення украінского вопроса, враховуючи фактичне керівництво державою російьким д'Єрьмаком.
показать весь комментарий
11.09.2024 14:08 Ответить
Старий Кремлівський Дід розвівся на цю необов'язкову війну та міцно вляпався ... воювати Путло не збиралось , бо назвав напад - СВО, а що таке спецоперація - це 2-3 дні, максимум 2-3 тижні , а вже 2,5 роки пройшло та кінця цьому божевіллю не видно ...

Порох зумів вгамувати Путла в 2015 році ( Мінськ-2 ) після того , як він зірвався в істерику в 2014 році після втечі Янека. А далі Порох підтримував пацієнта в спокійному стані , використовуючі його улюбленого цуцика Медведчука ... і це працювало. Поганий мир значно краще, ніж добра війна.

А ЦЕЙ зі своєю ЗЕшапіто свідомо спровокували Путла , наїхавши на його улюбленого цуцика. Вони знали , що у Путла поїде дах від такого ... він і поїхав і Путло почало готуватися до війні ( після арешту Медведчука в 2021 році ). Навіщо провокували ? Це дуже просто - тільки війна могла "зелених" залишити при владі без виборів ... на жаль , так і сталося . Спробуй тепер їх вигнати ... ЦЕЙ каже , що нікуди не піде доки війна , а війну він збирається затягувати до безкінечності ... на радість Путлу. А Україна ? Та що ЦЬОМУ та ЦИМ Україна ? В останній момент ЦЕЙ і ЦІ втечуть з України в Ізраїль, Туреччину, Емірати, Каріби ( перелік можна продовжити) і на Захід до своїх рахунків і нерухомості, як втік в Емірати останній президент Афганістану Ашраф Гані... а в Афганістані зараз Талібан.
показать весь комментарий
11.09.2024 17:32 Ответить
Погано ви знаєте русню.
По-перше, немає там ніякої істерики, і ніколи не було. Чому їм хвилюватись, при їх-то масі? Он навіть курвськ не змусив щось там відчутно поміняти в перебігу БД.
По-друге, русню, як і Китай, можна обманути лише раз. Вдруге ці гуси вже не злетять. Стамбул - і крапка. По всім пунктам, включно з роззброєнням, нейтралітетом, РПЦ, язьіком. Від росії - лише обіцянка, і жодних вимог та обмежень.
показать весь комментарий
12.09.2024 08:54 Ответить
***** просуває саме капітуляцію по-Стамбульські, і поки що ніхто і ніщо не примусило його передумати. Отже - перспективи плачевні: або воювати за Парагвайським сценарієм "до кінця" і все просрати, або підписувати Стамбул 2 і все просрати.
Третій варіант - кореїзація під тиском США, Заходу та Китаю, примушення ***** до відмов від вимог Стамбулу. ХЗ, чи зможуть союзники його притиснути, вони все більше показують свою імпотентність, а ***** все більше нагліє.
показать весь комментарий
10.09.2024 16:33 Ответить
05.‎09.‎2024

На території Білорусі керівник Офісу президента України Єрмак мав зустріч з Ка́рин Кнайсль (нем. Karin Kneissl) - членом Ради директорів ПАО "Роснєфть", колишнім міністром закордонних справ Австрії. Офіційне питання стосувалось продовження транзиту російського газу в Європу. Неофіційне - використання Австрії як території для початку переговорів між Україною і РФ. Кнайсль передала Єрмаку особисте послання Путіна для Зеленського. Зустріч проходила в будівлі Національного банку Білорусі у Мінську.

В 09-22 ‎04.‎09.‎2024 керівник ОПУ Андрій Єрмак пішки перетнув кордон України зі сторони Білорусі пред'явивши дипломатичний паспорт, сів в автомобіль, що чекав його за межами КПП і виїхав в невідомому напрямку по території України.

https://timeze2019.blogspot.com/p/blog-page_21.html

без коментарів
показать весь комментарий
10.09.2024 17:45 Ответить
Дуже "авторитетне" видання на домені blogspot
показать весь комментарий
10.09.2024 18:57 Ответить
А чому автор так впевнений що на 3-му році првномаштабної війни усі ці 10 пунктів ,,абсолютної перемоги,, підтримуються українським суспільством? Невже у нас черги у військомати зараз, тисячі добровольців і людей повертаються із-за кордону щоб воювати до ,,кофе в Ялті,,? Що він має на увазі говорячи про ,, підтримку суспільства,, - особисто мені не дуже зрозуміло. Це мільйони людей? Десятки мільйонів українців????
показать весь комментарий
10.09.2024 19:47 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=Iky0VvUDCV4 Десь тут вони черпають "підтримку суспільства"
показать весь комментарий
10.09.2024 20:39 Ответить
Та це якийсь відірваний від реальності перемогойоб. Звичайним людям війна вже осточортіла, її ненавидять, разом з ****** і зеленими. А для цих переможних ідіотів - це аналог комп'ютерної гри. Хай на кладовища сходять.
показать весь комментарий
11.09.2024 10:20 Ответить
ще один "пазітівний" блогер
показать весь комментарий
10.09.2024 20:45 Ответить
Ух як все категорично написано,але в реальностi буде так як захочуть primus inter pares
показать весь комментарий
10.09.2024 20:56 Ответить
Досить вже галіматню перемогобісну нести, на яких дебілів це розраховано? Третій рік війни, Україна не те, що не погнала кацапів за Урал, а вже не здатна стримати на Донбасі, енергетика не переживе нинішню зиму, а в бюджеті були незаплановані витрати на армію,бо... Війна мала скінчитися влітку. І перемовини з ****** будуть, і "компроміси", і підписання "справедливого миру" по зеленські. Питання тільки, скільки ще людей до цього часу загине, і що від країни залишиться. А усім свідкам кордонів 91 року - вас чекають ТЦК і фронти, покажіть, як ви відстоюєте свої ідеї. Чи ******* - не мішки ворочати?
показать весь комментарий
11.09.2024 10:15 Ответить