12622 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

"Вбивчі" ціни на зброю в Україні vol. 2

«Вбивчі» ціни на зброю в Україні vol. 2



Щоб захистити свій будинок від ворога, в Україні треба переплатити близько 100% від ціни в США та Європі. «Обдиралівка» — скажете ви (і це без матюків). «Необхідність високих податків на зброю» — скажуть деякі політики. Та чи дійсно такі захмарні прайси приносять у бюджет щось суттєве? Чи є в цьому хоча б грам здорового глузду, враховуючи третій рік війни, яка ще невідомо коли закінчиться, а коли і закінчиться, нас все одно чекатиме «добросусідство» з росією та Білоруссю? На мою думку, відповідь на обидва питання — категоричне ні.

Моя позиція наступна та незмінна:

1. Від збільшення відсотка населення, що володіє нарізною зброєю, вулиці не перетворяться на Бруклін 80-х років, де за мінімальний конфлікт діставали пушку і вбивали візаві. AR-ку не сховаєш у кишеню джинсів або жіночу сумочку. Ця зброя — виключно для зберігання вдома.

2. Її наявність в хаті за уміння нею користуватись дозволяє зупинити зловмисників, які вдираються без запрошення. Будь то просто грабіжник або ж диверсант-росіянин у прикордонних районах.

3. За умови зменшення цін до притомних, а не таких, що треба продавати нирку, нарізну зброю зможе дозволити собі ширший прошарок населення. В моєму розумінні це такий самий предмет першої необхідності під час нападу росії, як і зарядна станція під час відключень електроенергії.

Будь-який політик мріє залишити за собою певну спадщину. Я хочу, щоб моєю були доступні ціни на гвинтівки в нашій країні.

Найближчим часом ревіталізуємо програму роздачі та отримання стрілецької зброї зі Сполучених Штатів. Як раз мешканцям такого міста у Київській області, яке змогло встояти до заходу ЗСУ виключно через подвиг людей, які мали власну зброю і силу духу нею скористатись.

Далі — відповідний законопроєкт.

Починаємо боротьбу. Легкою вона не буде.

Топ комментарии
+13
Озброєне населення, це населення з яким потрібно рахуватись, яке просто так мусорськими руками на пару з ТЦК вже пресувати страшно. Озброєне населення спитає і за корупцію, і за прикордонників, які випускають депутатів, але не випускають простих людей. Звісно я згоден, перестрілок і переворотів не буде. Але влада знає, що перед озброєним населенням потрібно відповідати, його вже так просто не кинеш. Тому залиште ці мрії, такого не буде. Не для того у нас кількість поліцаїв і ТЦК на 100 000 населення все більше і більше стає.
показать весь комментарий
26.09.2024 19:56 Ответить
+7
Вангую, що належите до однієї із трьох категорій:
1. Влада, які ну ніяк не вигідно озброювати людей.
2. Поліція, яка боїться озброєного народу як вампір часника.
3. Просто людина з певними "уявленнями", які насадженні першими двома категоріями.

Тепер по суті: На початку війни була масова роздача не те що пістолетів, а самих справжніх автоматів. Роздавали всім непопадя, то де цей розгул масових вбивств? Де ці гори трупів? Де це мародерство небачених масштабів, яке нам тут втирають?

І ще дуже цікаве питання: а дайте статистику, скільки злочинів було вчинено з легальної зброї, а скільки з нелегальної? Відповідь: з легальної - 0, бо її легко відслідкувати і людина, яка нею володіє, розуміє відповідальність.

І в догонку: чомусь такі як ви скромно замовчуєте, що криміналітет так і так буде мати зброю, нікого не питаючи. А сама заборона ставить раком лише законослухнянин громадян.
показать весь комментарий
27.09.2024 11:56 Ответить
+7
А якщо в нього в руках ніж, мені має стати легше? Якщо полудурок шмальне з зареєстрованої зброї, його знайдуть менше, ніж за 12 годин і посадять аж бігом. Але коли на мене пре п'яне чмо з ножем в руках, то так, мені ******* як класно, що немає чим захиститись від нього
показать весь комментарий
27.09.2024 11:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Озброєне населення, це населення з яким потрібно рахуватись, яке просто так мусорськими руками на пару з ТЦК вже пресувати страшно. Озброєне населення спитає і за корупцію, і за прикордонників, які випускають депутатів, але не випускають простих людей. Звісно я згоден, перестрілок і переворотів не буде. Але влада знає, що перед озброєним населенням потрібно відповідати, його вже так просто не кинеш. Тому залиште ці мрії, такого не буде. Не для того у нас кількість поліцаїв і ТЦК на 100 000 населення все більше і більше стає.
показать весь комментарий
26.09.2024 19:56 Ответить
А ти хтів що б українці більше один одного повбивали із тиз " дешевих" вінтовок і тоді росіянам легше було воювати на фронті?
показать весь комментарий
27.09.2024 11:30 Ответить
Вангую, що належите до однієї із трьох категорій:
1. Влада, які ну ніяк не вигідно озброювати людей.
2. Поліція, яка боїться озброєного народу як вампір часника.
3. Просто людина з певними "уявленнями", які насадженні першими двома категоріями.

Тепер по суті: На початку війни була масова роздача не те що пістолетів, а самих справжніх автоматів. Роздавали всім непопадя, то де цей розгул масових вбивств? Де ці гори трупів? Де це мародерство небачених масштабів, яке нам тут втирають?

І ще дуже цікаве питання: а дайте статистику, скільки злочинів було вчинено з легальної зброї, а скільки з нелегальної? Відповідь: з легальної - 0, бо її легко відслідкувати і людина, яка нею володіє, розуміє відповідальність.

І в догонку: чомусь такі як ви скромно замовчуєте, що криміналітет так і так буде мати зброю, нікого не питаючи. А сама заборона ставить раком лише законослухнянин громадян.
показать весь комментарий
27.09.2024 11:56 Ответить
Бла, бла, бла...
Ти щось мало накатав, на фермі премію не дадуть .

Це звертання уваги посіпак мафіозі, що в країні " діпутатам" пора би зайнятися не набиванням карманів від лоббізму інтересів різних видів мафіозі, а боротьбою із розкраданням бюджету і підвищщеням цін на життьєво необхідні товари і послуги.
Так тобі зрозуміліше буде?
показать весь комментарий
27.09.2024 12:00 Ответить
Ой, бачу тебе адмін захищає, бідненького. Чи може поскаржився? Ну що ж, не буду насідати на покалічених цим життям, живи собі тихенько,)
показать весь комментарий
27.09.2024 12:14 Ответить
Росіянин, що ви тут робите? Ідіть на свій ресурс - ру - куди ви всіх відправляєте. Вам все по поличках розклали. В принципі ваша думка нікого не цікавить
показать весь комментарий
29.09.2024 01:41 Ответить
Рузький ти так довго бігав за мною, що б розказати " как ві мнє безразлічні"?
показать весь комментарий
29.09.2024 12:35 Ответить
Чому кому не ставите?
показать весь комментарий
29.09.2024 15:19 Ответить
Знову ж таки є багато людей, які цілком нормальні, коли тверезі, але коли вип'ють, то стають дуже агресивним. Ви хотіли б зустрітися з таким при умові, що він добряче випив і в руках у нього гвинтівка?
показать весь комментарий
26.09.2024 23:40 Ответить
Це типовий мисливець , коли половину полювання склалає п'янка.
показать весь комментарий
27.09.2024 00:05 Ответить
А статистика, наприклад в Молдові, не підтверджує ваше припущення.
показать весь комментарий
27.09.2024 09:53 Ответить
Молдовани і українці дууже різні за металітетом і агрессивністтю.
показать весь комментарий
27.09.2024 11:19 Ответить
Я не цікавився такою статистикою. Випадки п'яних убивств в Молдові є. Але це в основному підрурними засобами, кухонним ножем. Пили, пили, а коли градус зашкалив- посварилися. Не чув. щоб хтось використав зброю для самозахисту, хоча в Молдові зброя будь-яка вільно і офіційно продається. Тут проблеми з дозволами на носіння зброї- мало кому дають. А в сейфі можеш зберігати що завгодно.
показать весь комментарий
27.09.2024 13:06 Ответить
А якщо в нього в руках ніж, мені має стати легше? Якщо полудурок шмальне з зареєстрованої зброї, його знайдуть менше, ніж за 12 годин і посадять аж бігом. Але коли на мене пре п'яне чмо з ножем в руках, то так, мені ******* як класно, що немає чим захиститись від нього
показать весь комментарий
27.09.2024 11:58 Ответить
Якщо якійсь полудурок сяде п'яний за кермо ті зіб'є людину то його посадять теж аж бігом?
показать весь комментарий
28.09.2024 14:13 Ответить
Пропоную заборонити також сокири, ножі, мачете, цеглу, праски... Та й авто так само. У 23-му році в дтп в Україні загинуло більше 3000 людей ! Всі будемо в безпеці ?
показать весь комментарий
28.09.2024 14:46 Ответить
Не судіть по собі. Наведіть статистику злочинів з власної зареєстрованої зброї за цей рік. Там буде приблизно 0,00000001%
показать весь комментарий
29.09.2024 01:48 Ответить
Бородянка ?
показать весь комментарий
27.09.2024 00:04 Ответить
Исходя из фото, которое Вы показали, там не совсем домашнее оружие нарисовано, из того списка, только двухстволка подходит за $600,
из тех цен что были в Украине на весну 2024, стоимость двухстволки Байкал производства рф 10 калибра была равна около 12-13 тысяч гривен, подороже около 14-15, 20 тысяч были другие уже производители.
В основном в домашнем обиходе используют охотничье оружие, и в основном это было ружьё, или с магазином до 10 патронов. стоимость в зависимости от кошелька покупателя, с красивой ручкой и гравировкой и без.
А те кто уже имеет опыт или прийдёт с фронта, не факт, что они будут использовать именно огнестрельное оружие, слепят дрон с литрушкой керосина, или что-то поменьше, и по тихому всё сделают, месть это блюдо холодное.
По закону не ясно, закон о расширении номенклатуры, или о раздаче оружия, автор этого не уточнил.
показать весь комментарий
27.09.2024 05:18 Ответить
1. На фото нема двустволок.
2. Зброя виробництва рф повне лайно.
3. 10 калібр це така рідкість шо вже, мабуть, музейні експонати.
4. Вся ця зброя продається як мисливська.
показать весь комментарий
27.09.2024 10:23 Ответить
Ха-ха !!! Цікаво, як виглядає гладка двустволка 10-го калібру з 10-ти патронним магазином? Її причепом возять ? А турель є ?
показать весь комментарий
28.09.2024 14:55 Ответить
патроны на 10, 12 продают, значит есть, и дроны сбивать легче, гiмно не гiмно, але хто будет купляти собi ствол на обрез за 600$ ? 600 x 41 = 24600грн. Вы и сами прекрасно знаете что это бизнес, по крайней мере раньше до 22г. так было, и привоз таких стволов, и люди которые этим занимались, заказывали прицелы через посредников, и ружья, как это в получёрную привозилось. Для них это деньги, автор мог и показать аналоги нашего производства на картинке в таком случае, если они есть конечно и в более доступном варианте.
показать весь комментарий
27.09.2024 10:38 Ответить
Ви марите.
показать весь комментарий
27.09.2024 11:13 Ответить
Ну цей, чувак, " дипутат", давній лоббіст збройової мафії. Що буде потім, мафії все рівно, головне більше продати.
А чому б дипутатіку не почати перейматися підвищенням цін на першочергові продукти для громадян? Он ціни на електрику в черговий раз вздрючили, он на газ підвищення акцизів голосувалося, залізничні тарифи для виробників, цін на паливо, земельний податок " дипутатіки" захмарний встановили і далі, далі, далі.
Але цьго дипутата , то мало хвилює, із тим він згоден. Їм гроші на продажу зброї пиляти
показать весь комментарий
27.09.2024 11:26 Ответить
Це винахід мусорскої мафії- обявити інших "збройовою мафією" ?
показать весь комментарий
27.09.2024 11:51 Ответить
Це звертання уваги посіпак мафіозі, що в країні " діпутатам" пора би зайнятися не набиванням карманів від лоббізму інтересів різних видів мафіозі, а боротьбою із розкраданням бюджету і підвищщеням цін на життьєво необхідні товари і послуги.
Так тобі зрозуміліше буде?
показать весь комментарий
27.09.2024 11:57 Ответить
От що цікаво, що саме перед озброєним народом вже треба відповідати і за податки, і за ціни. А коли стадо є стадо, то можна всіх нагинати як хочеться
показать весь комментарий
27.09.2024 12:02 Ответить
А хто тобі заважає хоч зараз обвішатися мушкєтами і почати " наводити порядок"?
Ти тільки заїкнись, тебе ведмедчук особисто пістолями обвішає
показать весь комментарий
27.09.2024 12:04 Ответить
Я тобі вже кончене відповів в попередній переписці, ти хоч там дай відповідь по факту. А то схоже, що ноунейм скинунятко
показать весь комментарий
27.09.2024 12:08 Ответить
Тобто сам особисто ти " пістолі" в руки брати не бажаєш, ?
показать весь комментарий
27.09.2024 12:10 Ответить
А вони продаються легально, долбойб? Чи ти тільки проснувся і не вкурив суть переписки?
показать весь комментарий
27.09.2024 12:12 Ответить
Тут є таке кончене, Rino Rino підписане, ви часом не брати? Що в того словарний запас для імені два слова, що в тебе))
показать весь комментарий
27.09.2024 12:09 Ответить
думаю не на часи. Счас будут разборки с ТЦКунами как на диком западе будь у каждого волына
показать весь комментарий
27.09.2024 11:27 Ответить
Та звісно, ти спиш і бачиш, як хтось твою головну проблєму " порішає"- поганих дядьків, що тебе спіймати не можуть вже третій рік, кудись дінуть
показать весь комментарий
27.09.2024 11:32 Ответить
А чо меня ловить? Они знают где я живу и работаю. До этого 2 года меня никто не трогал. Щас я на броне сижу.
показать весь комментарий
27.09.2024 11:42 Ответить
А темою " боротьби із ТЦК" ти у порядку хоббі цікавишся
показать весь комментарий
27.09.2024 11:52 Ответить
Ну а что еще остается? Порошенко слился, ковидобесие закончилось. Теперь только Трамп и ТЦК и остались
показать весь комментарий
27.09.2024 12:01 Ответить
Трамп ??
показать весь комментарий
27.09.2024 16:41 Ответить
Тобто, порушення конституції та всіх можливих законів зараз на часі, а самозахист людини від геть без тормозів тцк-унів - це не на часі... А ви часом не черговий "слуга народу"?
показать весь комментарий
27.09.2024 12:03 Ответить
"самозахист" від ТЦК зі зброєю це якась дурня - у крайньому випадку у них легальна автоматична зброя. Але то таке.

Насправді, по нових законах, до вас прийде поліція.
показать весь комментарий
27.09.2024 16:39 Ответить
рабам зброя не належить...- бандит може мати..., а законослухнянний громадянин ні..., чи не "доросли"...
показать весь комментарий
27.09.2024 22:11 Ответить
"Вам не потрібна зброя - є поліція!" Навіщо тоді вимагають вогнегасники, якщо є пожежники?
показать весь комментарий
28.09.2024 15:38 Ответить
Козаки теж були не завжди тверезими, але зброю з рук не випускали. А ті селяни що зброї не мали стали кріпаками. Але то було в часи коли життя людини коштувалу десятки золотих. В наш час життя обезброєного не варто і копійки.
показать весь комментарий
28.09.2024 17:26 Ответить
"Если украинцамдать оружие, они друг друга поубивают".
Мантра раба.
А на фронте в руках что?
И всегда трезвые?
Сколько убито в пьяных разборках?
Думаю, что это количество близко к нулю.
И вообще, что за фарисейство такое:
Для защиты державы государство даёт любое оружие, для защиты семьи нельзя даже пистолет...
показать весь комментарий
28.09.2024 20:02 Ответить
Рабська психологія, ви абсолютно праві
показать весь комментарий
29.09.2024 01:51 Ответить
Щоб почався Бруклін, автору потрібно мешканців звідти перевезти до України. Зробіть правила реєстрації як в тій же Америці і справа піде.
показать весь комментарий
29.09.2024 04:13 Ответить
Бруклін 80-х років, де за мінімальний конфлікт діставали пушку і вбивали візаві. "

Откуда вы взяли эту дурнину? В 80е в Бруклине было 10 убийств на 100К населения т.е. примерно 200 убийств на 2 миллиона жителей в год. Это включая ножи, топоры, умышленные наезды и поджоги. За минимальный конфликт убивают только в голливудском кино про Дикий Запад.
А так все верно, свободный человек должен свободно владеть оружием. Наиболее тупые несдержанные быстро выпилятся из популяции, остальные будут жить как жили - 90% свои мушкеты после первой поездки на стрельбище больше никогда из шкафа не достанут.
показать весь комментарий
29.09.2024 04:59 Ответить