15492 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Прірва росте

Реакція суспільства, ЗМІ та навіть частини нардепів на рейди ТЦК по місцях розважання та відпочинку людей показує, що між тиловим суспільством та армією наростає прірва.

На мій погляд, такі рейди мають проводитись системно. Якщо військовозобов'язаний оновив дані, не має проблем з ТЦК, має бронь чи інші законні підстави для відстрочки, то навіть потрібно ходити на концерти, підтримувати українську культуру, в ресторани, підтримувати економіку, та навіть у стрип-клуби, щоб знімати психологічне навантаження. Я, як військовослужбовець, тільки підтримую це.

Водночас, якщо військовозобов'язаний ухиляється від своїх обов'язків, не оновив дані, не приходить  за повістками - такі люди повинні піддаватись остракізму з боку суспільства, а не, як це відбулось вчора, мовляв, "ой лишенько, вбивають українську культуру".

Тобто військові – раби, які мають роздобути для всього суспільства перемогу, повинні збивати шахеди, ракети, щоб ті не заважали людям ходити на концерти, і при цьому ці обов'язки на військових, станом на сьогодні, довічні або до смерті. Суспільство (і депутати, як частина тилового суспільства) не надало військовим опцій для демобілізації. І суспільство зараз захищає не військових, які й роблять можливими концерти в мирних містах, а захищають тих, хто ухиляється від своїх обов'язків.

У цьому і прірва.

Я не хочу говорити банальні речі, але їх доводиться повторювати. Ви будете воювати або у своїй армії, при чому своя армія дає вам мільйон опцій потрапити не на бойову посаду, або в армії окупанта. І якщо вам здається, що це все лякалки – то вилізьте зі своєї бульбашки і відкрийте той же Deepstate, який щодня робить новинний підсумок дня. Тоді ви з шоком дізнаєтесь, що ворог ЩОДНЯ окуповує по кілька населених пунктів. І так відбувається вже кілька місяців.

Після вчорашніх "плачів" за облоги подумайте: у воїнів додалась мотивація щодня іти в окопи з розумінням, що це може бути їх останній день? Сумніваюсь.

Прірва росте і прірва може дуже зненацька перетворитись на російську окупацію. І тоді вже буде не до розмов. Будете штурмувати посадки під Варшавою і співати "не моя війна".

Топ комментарии
+14
Воин бригады "Азов", у меня к вам есть очень простой вопрос после прочитанного.
2000 лет назад в Римской Империи был сумашедший император Калигула ... такое вытворял. Но тогда была Преторианская Гвардия, которая радикально решила вопрос с ненормальным императором, слетевшим с катушек.
Вопрос - бригада "Азов" готова выполнить функции преторианцев и стабилизировать ситуацию в окровавленной Украине?

Если "Азов" не готов к радикальным действиям, то зачем все это писать ... оставайтесь расходным материалом?!
показать весь комментарий
12.10.2024 21:24
+13
Добавлю ещё к вышесказанному. Вот воин "Азова" рассуждает об военнообязанных уклоняющихся от выполнения своих обязанностей.

А меня интересует оценка воином "Азова" действий и моральных качеств гражданина, который уклонился от 4-х повесток, что так обрадовало большинство избирателей Украины, что они этого уклониста избрали Президентом и одновременно Верховным Главнокомандующим, которому этот самый рассуждающий воин "Азова" подчиняется.

Если воин "Азова" такой смелый, честный и принципиальный, то дай оценку этому четырежды уклонисту, а не осуждай тех несчастных антимилитаристов и пацифистов, которых ловят заприсяженые и забронированные уклонисты-ТЦКуны и уклонисты-полицаи!
показать весь комментарий
13.10.2024 09:11
+11
Здається, військові скидають свій гнів на таких же безправних ухилянтів, але не на бидлячих бригадних з ТЦК і не на владу-російського диверсанта.
Цього і хотіла єрмаковщина.
показать весь комментарий
13.10.2024 09:00
Комментировать
Сортировать:
Згоден з автором,Ухилянти заслуговують на зневагу суспільства.Але закон про мобілізацію треба б переглянути.Кажуть в США у 2 світову була якась черговість,тобто кожен знав коли йому іти..Це було б більш справедливо., а то кого піймали той і служе, а інший може так і відсидітись. А так не зявився , ясно не пішов значить іди в тюрму, але не в тилову колонію, а в штрафбат на войну в самі гарячі точки.
показать весь комментарий
12.10.2024 20:58 Ответить
Воин бригады "Азов", у меня к вам есть очень простой вопрос после прочитанного.
2000 лет назад в Римской Империи был сумашедший император Калигула ... такое вытворял. Но тогда была Преторианская Гвардия, которая радикально решила вопрос с ненормальным императором, слетевшим с катушек.
Вопрос - бригада "Азов" готова выполнить функции преторианцев и стабилизировать ситуацию в окровавленной Украине?

Если "Азов" не готов к радикальным действиям, то зачем все это писать ... оставайтесь расходным материалом?!
показать весь комментарий
12.10.2024 21:24 Ответить
100% підтримка. Бо Аронець виглядає якимсь тєрпілою. Все ж розуміє, але "царь хороший, баярє норм", а холопи погані, занадто жити хочуть, сучі діти.
показать весь комментарий
13.10.2024 12:39 Ответить
Реакція суспільства "неприємно здивувала" чи-то пак перелякала тільки підсмоктувачів підкацапницького кріпосного режиму. В тому числі й інстамачо, які давно воюють в пєар-військах зеленої клепотократії.

А в ЗСУ ніхто не здивувався і не обурився. Всі давно все зрозуміли.
показать весь комментарий
12.10.2024 21:36 Ответить
Ти зараз з дивану за все ЗСУ
показать весь комментарий
13.10.2024 12:39 Ответить
Дядьку, от же ти дурбецало, я не на дивані вже 10 років.
показать весь комментарий
14.10.2024 01:16 Ответить
ой шось пи ******, ти на інших гілках завжди активним адвокатом ухилянтів виступав
показать весь комментарий
17.10.2024 12:15 Ответить
А по-моєму це ти ******, примазався десь в комендатурі і заносиш з дрібного рекету) нє?
показать весь комментарий
18.10.2024 20:11 Ответить
та ні, точно ж ти за тисоплавів був раніше. таки мобілізували? )
показать весь комментарий
23.10.2024 15:31 Ответить
Мобілізував тебе - позначив у базі добровольцем на найближчі 5 років (з відмовою від відпусток та реабілітацій). Зато маєш шанс очолити ДРГ "Тула"
показать весь комментарий
23.10.2024 21:11 Ответить
Здається, військові скидають свій гнів на таких же безправних ухилянтів, але не на бидлячих бригадних з ТЦК і не на владу-російського диверсанта.
Цього і хотіла єрмаковщина.
показать весь комментарий
13.10.2024 09:00 Ответить
Добавлю ещё к вышесказанному. Вот воин "Азова" рассуждает об военнообязанных уклоняющихся от выполнения своих обязанностей.

А меня интересует оценка воином "Азова" действий и моральных качеств гражданина, который уклонился от 4-х повесток, что так обрадовало большинство избирателей Украины, что они этого уклониста избрали Президентом и одновременно Верховным Главнокомандующим, которому этот самый рассуждающий воин "Азова" подчиняется.

Если воин "Азова" такой смелый, честный и принципиальный, то дай оценку этому четырежды уклонисту, а не осуждай тех несчастных антимилитаристов и пацифистов, которых ловят заприсяженые и забронированные уклонисты-ТЦКуны и уклонисты-полицаи!
показать весь комментарий
13.10.2024 09:11 Ответить
Пане автор ви просто провладний пропагандист. Не скажу пропагандон з поваги до батальйона і бойової посади. І от чому:

1) Ви не вимагаєте від влади альтернативних методів, які розвантажать військових і дадуть їм багато часу на відпочинок та реабілітацію. Наприклад ви не вимагаєте від держави важкі дрони здатні нести значне бомбове навантаження, які керуються з будь-якого куточка України. Ви хочете і далі помирати, замість того, щоб керувати дроном з Києва. Запевняю авторитетно - така можливість є, технологія теж є. Хоча в цьому випадку і відповідних законодавчих змінах, я би сам пристрибав на одній нозі вам допомогти покерувати і зібрати ці дрони. Ви не вимагаєте відкрити в Києві завод по виготовленню мін, які ефективно стримують ворожу піхоту. І цивільні могли б без питань влаштуватись на цей завод і робити безліч мін. Але замість цього ви вимагаєте більше гарматного м'яса. Ви вибачаюсь несповна розуму чи пропагандист на зарплаті від АП? Думаю останнє.

2) Вам ніде не муляє око, що комунальники в Дружківці за 20км від фронту не копають окопи, не готують місто до оборони, а допомагають місцевій злочинній владі відмивати бабло на будівництві доріг. Чому? Ви несповна розуму чи пропагандист? Думаю останнє.

3) Ви чудово розумієте, що навіть короткочасні контракти на Законодавчо закріплених посадах з забороною зміни ВОС наповнило б армію. Але вам це нецікаво, в труні ви бачили наповнення армії для якого існує безліч можливостей. Це знову ж таки, відсутність розуму чи ви пропагандист? Ну нерозумна людина давно б вже загинула, отже ви пропагандист.

А чому ми маємо якось відкликатись на зауваження брехливої пропаганди, яка навмисно "не помічає" інших шляхів порятунку Батьківщини, окрім ідіотичних планів Найвеличнішого і того як він бездарно веде війну? А що ж ви пропагандисти жодним словом не критикуєте владу, яка очевидно в рази більше завинила, ніж народ? Чому у вас тільки народ завжди поганий? А тому що ви отримуєте грошики від Адміністрації Президента і необ'ективні. Ваше завдання написати статтю за бабки, ви ніколи не спуститесь в коменти поспілкуватись, з вашого небесного Олімпа. Я правий?
показать весь комментарий
13.10.2024 11:13 Ответить
Кожен довбойоп який думає що при іншій владі не було б колоністів сам є уклоуністом в 99% випадків.
П.С. автор не твій депутат і не журналіст, ти диванне кукурікало і не маєш права вимагати від нього
показать весь комментарий
13.10.2024 13:56 Ответить
Nick Heinen, сижу оце на нічній зміні (бгг), прочитав Ваш коментар - і нема з чим не погодитися.

Все розчісано.

Таке.
показать весь комментарий
14.10.2024 03:00 Ответить
Ви дозволяєте, щоб державою керував божевільний самодур, 4-х кратний ухилянт, і перекладаєте усю відповідальність за провали на суспільство? Рілі? А може, щось треба зробити з прокацапською зеленою кодлою та її геноцидною "країною мрій", за яку чомусь не хочуть помирати пересічні українці?
показать весь комментарий
13.10.2024 12:16 Ответить
Не знаю, хто там і що під Варшавою буде штурмувати, але окупант не в змозі окупувати навіть область. Але знаю одне: що вашим побратимам дали наказ здатися в полон в Маріуполі (це офіційна інформація). І де вони зараз? Звільнили командирів з полону (і слава богу), а що зі звичайними бійцями? Про них хтось згадує? Чергова маячня. Прірва росте між владою і людьми. Добровільно тому і кинулося стільки людей воювати в 2022-му - бо воювали за свободу і правову державу, а не за "поліцейськє государство". Я вас розчарую: війни закінчують політики. Військових і цивільних ніхто питати не буде. До речі: розпочинають війни теж політики

PS. Половині військових в армії взагалі начхати на все це. Ах, вони ж ваші "побратими" - рідна кров
показать весь комментарий
13.10.2024 13:05 Ответить
Різними інтригами мусорського характеру психологічно зламали такий підрозділ.
показать весь комментарий
23.10.2024 21:14 Ответить
"Мільйон опцій не потрапити на бойову посаду" )))
Ну, ну...
показать весь комментарий
13.10.2024 16:38 Ответить