9406 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

У цю гру можна грати удвох

Курська Операція таки спромоглася окрім військово-політичних цілей досягнути ще й чисто військові, змусивши командування ЗС РФ відтягнути біля 50 тисяч особового складу та техніку на Курщину зі Сходу нашої країни, а також упередила наступ ворога з півночі, порушивши підготовку та злагодження угруповання московитих у цьому районі.

Окрім цього, було продемонстровано нашим Західним партнерам і партнерам РФ по ОДКБ, що кордони РФ диряві і вона сама не має ресурсів його захистити.

Вже можна говорити, що Курська Операція досягла більшості цілей, що ставилися військово-політичним керівництвом України.

Асиметричні дії є однією з ефективних тактик в умовах обмеженого людського ресурсу та відсутності належної кількості боєприпасів на ЛБЗ.

За будь-яких умов, саме перенесення бойових дій на територію агресора є важливим фактором.

Ми не захоплюємо чужі території, нам вони не потрібні. Ми демонструємо, що у цю гру можна грати удвох.

Топ комментарии
+11
Не вистачає частини інформації. Скільки військ ЗСУ задіяно у Курській операції? Адже вони теж "відтягнуті" з інших ділянок фронту.
У чому тут "асиметричність"? У тому, що захопивши території Курщини були втрачені території Донеччини? Це не асиметричність, а типова симетричність. Курщину доведеться залишати, а території Донеччини вже хрін відіб'єш.
показать весь комментарий
18.10.2024 09:49 Ответить
+9
Курская операция- это хорошо, а потенциально потерянные месторождения лития и коксующегося угля- плохо. Заодно параша нацеливается на сланцевый газ в районе Славянска. Всё это ей было обещано ещё в Омане, как и вся Донецкая область, поэтому Ху#ло искренне считает сейчас, что его кинули на бабки и бесится непадецки.
показать весь комментарий
18.10.2024 08:41 Ответить
+9
Ну, захопили 1% курщини, щоб що, щось там показать, а потім героїчно відступити назад заодно відступивши з донецької області. Геніально, прям наполеонівський масштаб, як все у бубочки
показать весь комментарий
18.10.2024 10:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Курская операция- это хорошо, а потенциально потерянные месторождения лития и коксующегося угля- плохо. Заодно параша нацеливается на сланцевый газ в районе Славянска. Всё это ей было обещано ещё в Омане, как и вся Донецкая область, поэтому Ху#ло искренне считает сейчас, что его кинули на бабки и бесится непадецки.
показать весь комментарий
18.10.2024 08:41 Ответить
коли ви вже зрозумієте, що війна не за ресурси?
показать весь комментарий
18.10.2024 08:43 Ответить
Війни завжди за ресурси, а зараз ще й за вплив кацапів у світі. А про якусь екзистенційною х*ню - це тільки пропагандони *******.
показать весь комментарий
18.10.2024 11:03 Ответить
Люди - теж ресурс, якщо не знали.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:40 Ответить
https://www.epravda.com.ua/rus/columns/2012/08/31/333491/
показать весь комментарий
18.10.2024 12:59 Ответить
Вони цього ніколи не зрозуміють
Не лізе в їх тупі, одягнуті у шапочки з фольги голови думка, що ніхто не буде витрачати сотні мільярдів доларів у війні заради того, що можна просто придбати за значно менші гроші, коли виникне така необхідність.
показать весь комментарий
18.10.2024 14:18 Ответить
Діпстейт за крайній тиждень показує дуже незначні просування до Покровська.
Теоретично, це дає чс на зміцнення оборони. Теоретично.
показать весь комментарий
18.10.2024 10:39 Ответить
Дуже теоретично
показать весь комментарий
18.10.2024 12:39 Ответить
Якщо людина дурна, то це на все життя.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:42 Ответить
Персонально для "дуже розумного " - ніякий хер там оборону не зміцнює і якщо щось і сповільнилося , то тільки тому що кацапи теж не нескінченні
показать весь комментарий
18.10.2024 21:53 Ответить
Намерения свинособак не атаковать Покровск в лоб. Есть там одна речка... Короче, их планы читаются даже по карте Дипстейта, и тем более по инфе из первых рук оттуда.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:58 Ответить
Мали б швидко рухатись до мети, беручи по декілька н.п. на добу.
показать весь комментарий
18.10.2024 13:00 Ответить
Они не туда сейчас прут, Мирноград пока основная цель...
показать весь комментарий
18.10.2024 13:27 Ответить
Там пару кілометрів до нього залишилось. Прогулянковим шагом за годину.
показать весь комментарий
18.10.2024 13:29 Ответить
Вот-вот... А потом плавный поворот...
показать весь комментарий
18.10.2024 13:36 Ответить
Чого вони зволікають?
показать весь комментарий
18.10.2024 13:42 Ответить
Не вистачає частини інформації. Скільки військ ЗСУ задіяно у Курській операції? Адже вони теж "відтягнуті" з інших ділянок фронту.
У чому тут "асиметричність"? У тому, що захопивши території Курщини були втрачені території Донеччини? Це не асиметричність, а типова симетричність. Курщину доведеться залишати, а території Донеччини вже хрін відіб'єш.
показать весь комментарий
18.10.2024 09:49 Ответить
"захопивши території Курщини були втрачені території Донеччини"

у довбойобів все просто. Півень прокукуріків - сонце встало. А якби не закукурікав - то не встало б.
показать весь комментарий
18.10.2024 14:42 Ответить
Абсолютно згоден. У довбо**бів дійсно все просто...
показать весь комментарий
18.10.2024 14:58 Ответить
Оборонятись завжди легше ніж наступати. Правда якби на Курщині нормально оборонялись... А так, там якийсь ********** твориться. Блискуче провели наступальну операцію, а потім якась вакханалія почалась. Ні позицій нормальних, ні злагодження, ні взаємодії. Венігрєт з різних частин, причому зовсім різних. Ну, короч все те про що багато хто каже. Тут спєцура, поряд чмобіки. Перші їбуть русню у всіх позах, другі не знають що робити, бо самі ніколи не воювали, а командири схоже в запой ушли з переляку. Принаймі така якась картина вимальовуєтьсчя з розповідей.
показать весь комментарий
18.10.2024 16:07 Ответить
Ну, захопили 1% курщини, щоб що, щось там показать, а потім героїчно відступити назад заодно відступивши з донецької області. Геніально, прям наполеонівський масштаб, як все у бубочки
показать весь комментарий
18.10.2024 10:25 Ответить
От якби не Курщина, то під Донецьком би трималися і русні не випалювали там все КАБами. Точно-точно. Стратєг, іди в армію покажи як треба!
показать весь комментарий
18.10.2024 16:10 Ответить
показали щоб що? щоб показати?
далі що? може організація спротиву в донецькій та луганській областях стала краще?
може "союзнички" стали більше грошей давати? чи може "союзнички" війська свої прислали?
які досягнення? захопити кілька тисяч упирєй, щоб потім витрачати на них ресурси годуючи їх, опалюючи їх приміщення, одягаючи їх, причому більшість тих упирєй, московороті навіть не хочуть обмінювати - це "досягнення"?
показать весь комментарий
18.10.2024 11:03 Ответить
Курська авантюра - такий де бездарний треш, як і все, що вигадує ваш гундосий Лідор. Краще б це зелене лайно фортифікацій набудували, щоб свої території не здавати.
показать весь комментарий
18.10.2024 11:05 Ответить
я навіть не здивуюся, що "курська операція" була злита одразу після того, як ішак її придумав! просто вона настіки тупа, що московороті, мабудь, кілька годин реготали з цієї "супер-ідеї"!
зараз ішак нагадує *****, яке теж влізло в чужу країну і не знає як би так відіграти назад, щоб не виглядати як повне дебільйо
показать весь комментарий
18.10.2024 11:11 Ответить
Що там зливати було, Cуми і округа знали і бачили все.
показать весь комментарий
18.10.2024 18:44 Ответить
Не вдався задум - відступили назад, або тут же зробили новий хід, несподіваний для ворога.
А зайти і тупо стояти, чекати чого?
З таким же успіхом можна було стояти і на кордоні.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:11 Ответить
Курска волость важлива, а Дніпро і Запоріжжя ні.
показать весь комментарий
18.10.2024 13:00 Ответить
тобто автора серйозно вважає, що без курської "офензиви" ми би вже втратили краматорськ, до прикладу?
показать весь комментарий
18.10.2024 13:37 Ответить
"Ми не захоплюємо чужі території, нам вони не потрібні. Ми демонструємо, що у цю гру можна грати удвох."
От тут я дійсно не зрозумів автора. У яку тоді ми гру граємо, ну якщо територія нам не потрібна а росії потрібна ? В чому демонстрація ? Чому не можна сказати так, у нас гризонули кусок, то і ми теж відріжемо де зможемо, що за "нам чужого не треба, а своє ми і так вже віддали". В чому досягнення операції, якщо угрупування на півночі тільки посилилося, тобто поразку ворогу не нанесено, висоти ключові не взято, втрачені людські і технічні ресурси. Погоджусь тільки в тому, що війна йде на території ворога, але як казав мій комбат - захопити територію не так вже і важко, важко потім її втримати.
показать весь комментарий
18.10.2024 14:29 Ответить
" В чому досягнення операції, якщо угрупування на півночі тільки посилилося"

в тому що це угруповання мало вже давно захопити Вовчанськ і лізти на Харків і Куп'янськ
показать весь комментарий
18.10.2024 14:45 Ответить
Локальні успіхи є, і я їх не заперечую, але глобальних питань (таких як прорив у тил харківському угрупуванню рос військ) цей наступ не вирішив. Зараз, коли наступ наших частин відсутній 2х місячна затримка навряд-чи буде вже відігравати вирішальну роль.
показать весь комментарий
18.10.2024 15:20 Ответить
кацапи непогано окопались там на Курщині - і наші тепер зайняли їх підготовлені лінії. Тож вибивати наших звідти кацапня буде ще довго, навряд чи за пару місяців упораються.
там 50 тис кацапів зараз, а на покровському напрямку близько 100 тисяч. Якби не курська операція - майже вся ця срань була або там або розбита другий "Покровськ" під Вовчанськом.
показать весь комментарий
23.10.2024 15:37 Ответить
Ти пасатрі, іщщо адін експєрт! Щас диванні тролі набіжать і скажуть що і цей продався Зеленському і на ворога працює. І скоко хлопцев полягло! І Пакровск здалі із-за Курска, от єсліби нє Курск!...
показать весь комментарий
18.10.2024 15:47 Ответить
відкрийте підручник з тактики - втрати більщі у наступаючої сторони. До речі, наступ без переваги у повітрі призводить до ще більших втрат. От така невблаганна математика війни, про яку забувають ура-патріоти.
показать весь комментарий
18.10.2024 15:50 Ответить
Мы поняли: русские - не люди

Dan Maloy-российский блогер:

Мы поняли: русские - не люди. Отныне слово «русский» для нас самое страшное проклятие.

Отныне слово «русский» разряжает автомат.

Не будем говорить. Не будем возмущаться. Будем убивать.

Если ты не убил за день хотя бы одного русского, твой день пропал. Если ты думаешь, что за тебя русского убьёт твой сосед, ты не понял угрозы. Если ты не убьёшь русского, русский убьёт тебя.

Он возьмёт твоих близких и будет мучить их в своём окаянном «Русском Мире». Если ты не можешь убить русского пулей, убей русского ножом. Если на твоём участке затишье, если ты ждёшь боя, убей русского до боя. Если ты оставишь русского жить, русский повесит свободного человека и изнасилует свободную женщину.

Если ты убил одного русского, убей другого - нет для нас ничего веселее русских трупов. Не считай дней. Не считай вёрст. Считай одно: убитых тобою русских.

Убей русского! - это просит изнасилованная Украина. Убей русского! - это молит тебя сирийское дитя. Убей русского! - это кричит человечество.

Не промахнись. Не пропусти. Убей Его! Убей!! Убей!!!

https://zbut121.livejournal.com/23660.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR35OA8OQ1Xz3Vw8KdREUBye56GrXpDhwmP5hNiRros18AarZnhs8G3jJIY_aem_jmGC1hhRuilLMQPJscRAkw https://zbut121.livejournal.com/23660.html
показать весь комментарий
18.10.2024 17:59 Ответить
Сайт автора: http://***.complife.info/ ***.complife.info

Юрий Нестеренко

Истина

Простая аксиома есть у нас,

И всяким "миротворцам" мы ответим:

"Чем больше русских мы убьем сейчас,

Тем меньше убивать придется детям."

Все это повторялось много раз -

Пора покончить с вечным лихолетьем!

Чем больше русских мы убьем сейчас,

Тем меньше убивать придется детям.

Одно лишь зло приводит их в экстаз,

Милы сапог хозяина и плеть им,

Чем больше русских мы убьем сейчас,

Тем меньше убивать придется детям.

Кто не лишился разума и глаз,

Тот безусловно согласится с этим -

Чем больше русских мы убьем сейчас,

Тем меньше убивать придется детям.

А в общем, тут не нужно лишних фраз -

Все очевидно. Просто цель отметим:

Давайте просто их убьем сейчас,

Чтоб из-за них не гибнуть нашим детям!

октябрь 2022

https://zbut121.livejournal.com/121140.html
показать весь комментарий
18.10.2024 18:00 Ответить
идеологически выдержаный чувак, все в духе генеральной линии, далеко пойдет.
показать весь комментарий
18.10.2024 18:17 Ответить
Автор чогось оминув питання про розбиті населені пункти в Сумській області на території мінімум 5000 кв. км. І теза про те що ця операція попередила якийсь наступ на Сумську область дуже сумнівна. У нас тут кордон довжиною 563 км а кордон операції 25 км. Так що можно наступати де завгодно
показать весь комментарий
18.10.2024 18:55 Ответить
Прочитав. І ось про що себе запитую - цей Гай вдає з себе дурня чи поводиться натурально?

Це ж треба таку дурню написати після того , як за 2 останніх "курських" місяця Орда захопила в 5 разів більше території , ніж за 1,5 попередніх роки !

Страшно подумати - скільки Орда ще захопить після оприлюднення потужного Плана Перемоги ?!
показать весь комментарий
18.10.2024 19:55 Ответить
У мене оргазм, Мирославе! Вау!

Пішов тепер такий козак, як Гай.

А був майданівцем.

Сумно.
показать весь комментарий
18.10.2024 19:56 Ответить
Ну звичайно, якщо назбирати кільканадцять тисяч війська і вдарити неочікувано в одну точку, то кордон любої країни можна прорвати, навіть США чи Китаю. Постає питання про результат цього удару - Курську АЕС взяли? Над Курському замайорів наш прапор? А взяти 3% території з глухими селами і задрипаним райцентри на 5 тисяч, то результ операції провальний
показать весь комментарий
18.10.2024 20:05 Ответить
Саме так. Такий прорив можна зробити де завгодно. Щоб це розуміти ніякої геніальності не потрібно. Піар- акція.
показать весь комментарий
21.10.2024 12:39 Ответить
Українці не вміють вбивати місцеве населення, мародерити і гвалтувати. Курчани навіть радіють українським військовим. Але навіщо це Україні? Дурне їхало, дурне й здибало

Зєля все робить через дупу. Вибори
показать весь комментарий
19.10.2024 06:44 Ответить
Треба додати що:
- забруднення річок (територія залишається на утримані нашої армії)
- мародерство (не було виділено внутрішні підрозділи/дружини правопорядку замість тих, хто евакуювався до підконтрольних Росії територій)
- Сумська область стала об'єктом уражень з логістичних міркувань, госпіталі, перевізники, автомагістралі та мости, критична служба (пожежники, рятувальники, комунальні служби)
- це також продемонструвало порушення домовленостей для яких цілей була надана техніка та зброя(тобто оборона має інші затратні розрахунки, а атака це геть інша коштовна мета по забезпеченню)
І якщо це гра, то на грались і досить.
Треба чи підривати газопровід чи пофарбувати в жовто-синій колір і героїчно залишити ти потьомкінські болота, які нікому непотрібні. І гратись біля ліній оборони вже на території власної країни.
показать весь комментарий
19.10.2024 16:10 Ответить