9329 посетителей онлайн
5 486 49
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Що по переведеннях?

Про проблему мобілізації, рекрутингу, СЗЧ і переведень не говорить, здається, тільки лінивий. Цієї проблеми не існувало на початку повномасштабного вторгнення, тоді до військоматів стояли черги. То що ж змінилось?

В першу чергу - суттєво впала мотивація служити. Саме служити, а не захищати Батьківщину. Сотні тисяч людей з цивільного життя в демократичній країні потрапили в залишки радянської структури. Структури, де слова "людський капітал" майже лайливі, де солдат - безвольний раб, якого можуть покарати окопом або фінансово на розсуд командира, а командир замість відповідальності за злочинні рішення максимум отримає переведення на посаду вище. І в цій системі раб навіть не може змінити феодала, якому підпорядковується.

Проблема переведень стала настільки критичною, що люди готові самовільно залишати частини, порушувати накази. Минулого тижня на зустрічі з президентом підняла тему ефективності застосування військовослужбовців, гарантії рекрутингу і розблокування переведень. І пояснила, що не всі мріють втекти з фронту в тил, що навіть серед моїх знайомих є військові, які втомились підіймати шлагбаум в умовній Тернопільській області, а хочуть все ж захищати Батьківщину в бойових діях.

Вже на наступний день на нараді в ОП начальнику генерального штабу і міністру оборони доручили напрацювати алгоритм переведень за рекомендаціями громадськості. Кілька днів дзвінків, зустрічей і вчора відбулась погоджувальна нарада за участі міністра оборони, двох заступників, начальника генерального штабу, начальника головного управління персоналу, на якій ми (представники Дігнітас, Повернись Живим, Принцип, ЦПК) представили свої напрацювання, а військово-політичне керівництво свої.

Хочу одразу зафіксувати домовленності, 📌основні пункти📌, які погодили, щоб не було відкатів, різночитань, закулісних ігор:

➡️ Підстава для переведення – рапорт військовослужбовця, що подається через Армію+

➡️ Рапорт погоджується автоматично у випадках переведення з тилової частини в тилову, з тилової частини в бойову, з бойової в тилову за наявності висновку ВЛК та для військових, які є викривачами, свідками, потерпілими в кримінальних справах в частині, з якої переводяться

➡️ В інших випадках рішення про переведення приймається комісією ГШ (цей момент ще дискутуємо), яка може відмовити лише у підставах, які наперед визначені і погоджені ГШ і МО - тобто в Армії+ можна обрати лише з заданого списку відмов. Не треба погодження комбрига, командувача ОК, командувача виду.

➡️ Рішення приймаються протягом 24 годин. У випадку відсутності рішення протягом цього часу рапорт автоматично погоджується

➡️ У Армії+ здійснюватиметься рандомна вибірка відмов у переміщенні для верифікації висновків відповідального підрозділу ГШ, яка встановлює, чи відмова дійсно обгрунтована

Я розумію, що розблокування переведень - це лише лікування симптомів, і треба займатись структурною реформою людського капіталу в армії. І цим точно будемо займатись. Але зараз дуже хочеться, хоча б надати можливість військовим переводитись між підрозділами, переходити туди, де їх чекають ефективні командири, де вони зможуть приносити більше користі.

Мій хороший друг, побратим, написав приватно "якщо з усього вдасться лише тільки запустити переведення, ви вже зможете врятувати тисячі життів". Хочу дивитись в очі нашим військовим без відчуття вини, що ми не змогли, не були надійним тилом. Тому за цим кроком готова братись за складніші структурні зміни і прошу долучатись військових, активістів, громадські організації змінювати нашу армію, щоб бути сильнішими.

Топ комментарии
+5
Можна тільки побажати успіху.
Але.
Дещо наївно. Алгоритм нестійкий. Автоматичне погодження - уявіть собі що більшість військових з тилової частини з гіршими умовами служби подасть рапорти у тилову ж частинуз кращими умовами. Згідно алгоритму вся частина з може перетекти у іншу "автоматично"? Та й взагалі - як мінімум для переведення у частину має бути згода командира тої частини, куди переводяться - може цей військовий там і не потрібен - тобто ніякого "автоматом" бути не може в принципі. Скоріше за усе "автоматичний" алгоритм не буде прийнятий.
Після цього залишиться тільки "правильно" сформувати оту комісію ГШ. І вся ця історія закінчиться пшиком - хотіли, як краще, вийшло як завжди.

Панове активісти і патріоти - усвідомте що ніякими хітрощами та аматорськими програмками у смартфоні не можна подолати совковість, недолугість, непрофесіоналізм та самодурство в ЗСУ - треба ставити адекватних командирів - на всі рівні. Починаючи з самодура Зеленського.
показать весь комментарий
30.10.2024 08:28 Ответить
+5
Бутусов казав, що одна з основних причин наших провалів на фронті - повернення від децентралізованої до вертикально-совкової системи.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:14 Ответить
+4
Підстава для переведення - рапорт військовослужбовця, що подається через Армію+, ))) не смешите людей, в армии это так не работает!)
показать весь комментарий
30.10.2024 00:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Підстава для переведення - рапорт військовослужбовця, що подається через Армію+, ))) не смешите людей, в армии это так не работает!)
показать весь комментарий
30.10.2024 00:02 Ответить
Можна тільки побажати успіху.
Але.
Дещо наївно. Алгоритм нестійкий. Автоматичне погодження - уявіть собі що більшість військових з тилової частини з гіршими умовами служби подасть рапорти у тилову ж частинуз кращими умовами. Згідно алгоритму вся частина з може перетекти у іншу "автоматично"? Та й взагалі - як мінімум для переведення у частину має бути згода командира тої частини, куди переводяться - може цей військовий там і не потрібен - тобто ніякого "автоматом" бути не може в принципі. Скоріше за усе "автоматичний" алгоритм не буде прийнятий.
Після цього залишиться тільки "правильно" сформувати оту комісію ГШ. І вся ця історія закінчиться пшиком - хотіли, як краще, вийшло як завжди.

Панове активісти і патріоти - усвідомте що ніякими хітрощами та аматорськими програмками у смартфоні не можна подолати совковість, недолугість, непрофесіоналізм та самодурство в ЗСУ - треба ставити адекватних командирів - на всі рівні. Починаючи з самодура Зеленського.
показать весь комментарий
30.10.2024 08:28 Ответить
Була новина на сайті МО про це.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:20 Ответить
Шось не второпав. Ти за чи проти ідей пані Шипович?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:47 Ответить
Не дуже зрозуміло. Я не військовий експерт, тому завжди утримуюсь від кометарів щодо конкретних дій ЗСУ. З Вашого допису про відсутність ефективних командирів та офіцерів можна зробити висновок, що діло - глина - і тіпатися нічого, бо є тільки оці командири, які (за свідченням багатьох реальних експертів) є самодурами, невідповідними своїм посадам . Тоді перспектив у ЗСУ немає?
А от теза про те, що "Через півроку з'ясувалося, що ці в масі ще гірші" означає, що звільнення Залужного було паскудною диверсією проти ЗСУ. Самодур Зеленський з подачі агента рашистів Єрмака поміняв (можливо і неідеальну) команду Залужного на гіршу команду Сирського - виходить так.
показать весь комментарий
30.10.2024 11:26 Ответить
Згідно алгоритму вся частина з може перетекти у іншу "автоматично"

Думаю мається на увазі "автоматично" в разі якщо є вакансії і за згодою приймаючої сторони. Просто рабська ситема коли тебе не відпускають, це якийсь нонсенс для прававої демократичної держави якою нібито декларують Україну, і що записано в Конституціі!
Але згоден, начого не буде. Рабство всіх влаштовує. Навіть багатьох військових. Не влаштовує тільки СЗЧ-шників і ухилянтів, але на їх думку всім *****.
показать весь комментарий
30.10.2024 16:08 Ответить
Що ти несеш, чувачило?
Яке " рабство"? Війна для тебе якісь змагання із бізнес- лідерства?
Які взагалі " автоматичні переведення"?
Є бойова одиниця і вона " раптово зникає"? А як виконувати бойові завдвння, такі як ти заховалися по шхерам, собаками не знайдеш
показать весь комментарий
31.10.2024 12:27 Ответить
Так ото і погано що змагання нема. Совок. Немає різниці робиш ти щось чи шкєришся. Результат (для тебе) один і той же.
показать весь комментарий
31.10.2024 12:38 Ответить
PS якби на гражданці було так же як в армії то ми б всі досихпір з голими задами і з палками бігали. ******* совок коли інженери сторожать (іноді посадку, а іноді гараж в тилу, без різниці), токаря лікують людей, а водії копають траншеї. Просто потому шо таких дали, інших немає. І перевестись - ***. Бо хто тебе РАБА відпустить. Навіть якщо ти в іншому місці приніс бі більше користі ніж тут.
показать весь комментарий
31.10.2024 12:41 Ответить
Чувачило, не сточи зуби від злоби.
Є і такі випадки, і що?
Є і совок, є ідіотизм, а де його нема? Такі люди українці, що добре і дурне ходить рука об руку.
показать весь комментарий
31.10.2024 13:09 Ответить
Якщо коротко - подальші кроки в запропонованому вами напрямку призведуть до повної руйнації армії як єдиної в державі ефективної централізованої системи, спроможної чинити опір збройної агресії.
А якщо хочете подивитись в очі - подивіться в очі військовим, які залишилися на позиціях, а не пішли в безкарне СЗЧ або будуть тепер кидати рапорти про переведення якщо їм не подобаються накази командира.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:08 Ответить
Бутусов казав, що одна з основних причин наших провалів на фронті - повернення від децентралізованої до вертикально-совкової системи.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:14 Ответить
Абсолютно.
За логікою пані Шипович наступний крок - обирати командирів на загальних зборах частини...
Єдиний правильний шлях подолання проблем в ЗСУ - це не козацькі вольності військових - а забезпечення професійного і ефективного командування, коли солдат довіряє кваліфікації командира, а командир поважає солдат.

Але ніяка програмка у смартфоні того не забезпечить. Риба гниє з голови. Гниє зеленим...
показать весь комментарий
30.10.2024 09:29 Ответить
Я вважаю, що вибори молодшої офіцерської ланки - тих людей, які мають безпосередньо вести солдат в бій - чудова ідея. Тому що ці люди мають користуватися всеосяжною довірою солдата. Просування далі кар'єрними сходами - вже виключно за здібностями
показать весь комментарий
30.10.2024 14:09 Ответить
Виглядає гарно. На перший погляд. Але є питання - з кого обирати. Зі своїх? А якщо серед своїх немає? А призначеного зі сторони солдати не знають. І як призначати збори по обранню командира - одразу після наказу, який не подобається, чи й до того...

Відміняти в армії жлрстку дисципліну і безпрекословне виконання наказів командирів - для армії це смерть. Єдиний шлях - ставити адекватних командирів.

Ні, починати треба з кінця. В ЗСУ, вочевидь, потрібна ефективна, незалежна від командування служба, яка працює зі скаргами військових. Така служба, до якої військовий міг би поскаржитися "інкогніто" від свого прямого командування без наслідків. Бо зараз на свого командира можна поскаржитися тільки вищому командиру, а той - кум/сват/брат. Та ще й за скаргу отримати неприємності. До-речі - ця ідея з бородою - так було ще у пруській армії.
показать весь комментарий
30.10.2024 14:21 Ответить
Єдиний шлях - ставити адекватних командирів.

Я єдиний шлях ставити нормальних командирів бачу якраз в виборах. Або традиційних (для армії згоден що так собі варіант), або коли командира вибирають "ногами" - до нормального йдуть, від поганих тікають. А як пропонуєте "вичисляти" нормальних ви?
показать весь комментарий
31.10.2024 12:47 Ответить
Так які проблєми, руки в лапи і у діячу армію. Там і навчиш як правильно " вибирати"
показать весь комментарий
31.10.2024 12:29 Ответить
Правильно. Раб повинен виконувати будь який наказ. Навіть якшо він ********** і віддає його *****. Ая кщо не згоден - в тюрму. Заїб1сь дожились. Демократія, ****.
показать весь комментарий
31.10.2024 11:55 Ответить
В Україні як унітарній державі ніколи не було і не може бути децентралізованої армії. Що мав на увазі Бутусов якщо він таке казав мені незрозуміло.
Децентралізована армія була у Нестора Івановича Махно. На початковому етапі навіть доволі ефективна)
показать весь комментарий
30.10.2024 09:28 Ответить
Бутусов казав тільки про одне. В умовах ********* бою, коли важлива швидкість і якість прийняття рішень - необхідно надати більше повноважень на нижчі рівні командування - щоб командири на місцях мали право прийняти рішення суворо в межах своєї компетенції, але оперативно, виходячи із динамічної ситуації, а не чекати схвалення и команди "зверху", коли вже запізно.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:35 Ответить
Децентралізований порядок прийняття військових рішень (він же aufragstaktik. він же mission command) не має жодного відношення до централізованої системи генерування військ.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:12 Ответить
Судячи по коментах, ви трохи не второпали.
Головне, що коли ти переводишся у другу бойову частину де у тебе знайомі, де командир не довбойоб тобі треба тільки відношення від частини, яка потребує такого бійця і реєстрація в арміїї+.
Поганий командир відчуватиме нестачу кадрів або кадри просто х...ві, а у нормального - черга і він може вибирати.
показать весь комментарий
30.10.2024 11:20 Ответить
Нестачу кадрів завжди відчували і відчувають військові частини які несуть втрати особового складу, і нажаль це не завжди провина командира. І бажаючих служити в таких частинах нажаль небагато.
Командир частини - це не власник приватного підприємства і не має права добору військовослужбовців за власними уподобаннями.
За вашою логікою військова служба - угода між командиром та військовослужбовцем. Це вже якесь середньовіччя.
показать весь комментарий
30.10.2024 13:17 Ответить
Та ні, в середньовіччі тобі господар напрямок атаки показав, рачки поставив і копняка видав для швидкості
показать весь комментарий
30.10.2024 14:24 Ответить
Мова йде про бойові підрозділи. Як у других я не знаю.
показать весь комментарий
30.10.2024 15:04 Ответить
А ви не пробували щось міняти? Як варіант проводити ротації, відпускати людей додому, і т.д? І так може шоб у бойових їх було значно більше ніж у тилових?
Ну і ви частково звичайно праві - втрати буває залежать від невезіння, але часто - від командира, від розвідки,від підтримки. Від банальної організації і забезпечення. Я всяки мудозвони які ніфіга не роблять а також різні мясні командири яким на солдата ***** - от вони мають значно білше втрат. Нічого що перб'ють, завтра нових пришлють.
показать весь комментарий
31.10.2024 12:07 Ответить
Да, ще окремо хочу сказати про командирів які на посади ставлять не спеціалістів, а лояльних до себе людей і всяких (тупих і які ніфіга не роблять) кумовєй та жон. А потім виходить некомпетентність, распіздяйство і трупи.
показать весь комментарий
31.10.2024 12:15 Ответить
У середньовіччі командирів-довбойобів навіть рогаті ополченці на місті кінчали.
показать весь комментарий
31.10.2024 18:44 Ответить
В "переведенні" добре хіба що те, що від поганого командира будуть "голосувати ногами", що теоретично має стати приводом його відсторонення. А чого це від тебе, шановний, солдати тікають у сусідній батальйон?
показать весь комментарий
30.10.2024 12:12 Ответить
Командири змінюються, як гарні так і погані. Залишаються лише бойові побратими та совість, щоб не соромно було дивитись їм в очі. Живим і померлим.
показать весь комментарий
30.10.2024 13:25 Ответить
Після керування поганого командира побратимів не залишиться.
показать весь комментарий
30.10.2024 13:28 Ответить
Цитата: "І пояснила, що не всі мріють втекти з фронту в тил, що навіть серед моїх знайомих є військові, які втомились підіймати шлагбаум в умовній Тернопільській області, а хочуть все ж захищати Батьківщину в бойових діях."

Як наче відкрив архів газети "Правда" за 1982 рік де рівень життя народу росте, надої чугуна збільшуються а всі прагнуть взяти рушницю і піти в окоп.
Наскільки ж ці "лідери думок" в своїй шизофазіції відірвані він простого люду, звичайних пересічних громадян
показать весь комментарий
30.10.2024 16:49 Ответить
Мотивація людей, які на громадських засадах намагаються лізти в дуже специфічні питання військових - в діапазоні від "дуже хочу але нічого не розумію" до професійної діяльності агентів російських спецслужб.
показать весь комментарий
30.10.2024 18:45 Ответить
Залужного не пробували повернути? чи не на часі? я маленька людина яка нічого не вирішує, - подумаєте ви. Але це психологія раба, життя якого в Україні нічого не варте. То ви самі собі вирок, а не Зе.
показать весь комментарий
31.10.2024 03:16 Ответить
Залужного - не на часі!
Пізніше повернемо, як нового нашого президента.
показать весь комментарий
31.10.2024 10:11 Ответить
Писали, що Залужний згідно рішення ВЛК відсторонений від військової служби. Рішення ВЛК- це рішення конкретних людей, а інформаційні лідери так і не спитали, що ж це за люди і яка ж така хвороба у Пана Залужного, що він більше не може служити.
показать весь комментарий
31.10.2024 12:34 Ответить
Інформаційні лідери часто висвітлюють потрібні питання, але ключові залишаються за кадром. Сподіваєшся їх почути, бо вони логічні, ан НІТ, нема ключового питання. Відповідь для себе одна: завдання покричати, привернути увагу, але точно не вирішити питання.
показать весь комментарий
31.10.2024 12:41 Ответить
Інформаційні лідери? Це люди які голосно критикують але не несуть жодної відповідальності за результати та рішення?
показать весь комментарий
31.10.2024 17:35 Ответить
Іноді розголос рятує життя
показать весь комментарий
31.10.2024 19:24 Ответить
А можна ще на дєрєвню дєду написать рапорт, як Ванька Жюкав.

Шабулянти й постпрезидент.Олія, холст, 2024 рік.
показать весь комментарий
31.10.2024 18:40 Ответить