8760 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

В перших рядах

Демократи зробили кілька стратегічних помилок в кампанії.

Перша - це вибір кандидата. В час турбулентності світу американці вирішили мати сильного лідера, а не хлопців-дівчат з постійно накрохмаленими комірцями і випʼяченим образом "надто розумних". До президента-жінки США не були готові в 2016-му, не готові і в 2024-му.

Друга - вибір кандидата у віце-президенти. Джош Шапіро виглядав би сильнішим кандидатом за саму Харріс - і це її команду налякало. Обрали Тіма Волза. Хороший образ "домашнього дідуся", але не бійця. Враховуючи, що ні Харріс, ні Волз не виконували функцію, описану в пункті 1 (сильного лідера), ця двійка програвала супротивникам, які перли, як танк.

Третій момент. Це, власне, технологія, яку міг провернути Білий Дім, передавши в останній місяць перед виборами всю повноту влади Харріс. Що дозволило б демократам показати її вміння. Так, з Джо Байденом могли бути проблеми, але коли мова йшла про ефектний фінал кампанії, треба було йти на цей ризик. Гірше б точно не було. А Камала б, повторюся, змогла б продемонструвати те, що описано в пункті 1. Але, схоже, що команди Харріс і Байдена останнім часом не сильно співпрацювали.

Натомість - повне технологічне фіаско для усієї партії.

Головна вада демократів, яку можна було спостерігати ще з часів Обами, - це тотальна нерішучість. Горе від розуму. Втрата відчуття реальності і втрата ініціативи.

Натомість вчора Штати отримали політиків з абсолютною протилежністю у підходах. З великим ризиком того, що дрова будуть ламатися так, що аж гай шумітиме. Зате буде енергія і завзяття. Буде багато софітів і багато оплесків "знизу". І точно нудно не буде. Се ля ві.

Ну що ж, тепер ми всі, весь світ - в перших рядах на показі нового світового трилера.

Топ комментарии
+10
ми всі, весь світ - в перших рядах на показі нового світового трилера
Довбойоб, ми - на екрані в ролі жертви.
показать весь комментарий
06.11.2024 13:30
+8
Все остаточно стане суперцікавим, коли Трамп зателефонує путіну і на своє привітання почує відповідь від путіна - "йди у дупу". Чекаємо з нетерпінням.

Трамп - політик "простих рішень" та вважає себе неабияким перемовником.
Один такий вже в Україні є, тепер і в США такий завівся.
показать весь комментарий
06.11.2024 13:40
+7
Трамп - це ДОБРЕ! Нарешті з'явилася надія , що вся ця нікчемна комуно-демократична бригада Клінтонів-Обами-Байдена 4 роки не будуть шкодити Америці та по-факту допомогати Китаю та його проксі Рашці нахабніти на планеті.

А далі будемо дивитися на здатність Трампа та республіканців повернути США в Лідери Планети , а також прикрити цю банду ЗЕмародерів , що довела Україну до ********* жалюгідного стану , свідомо виманивши з барлогу ведмедя-людожера , куди його завів в 2015 році ( Мінськ-2 ) вмілий Папєрєднік і де цей ведьмідь міцно спав, посмоктуючи мед з кримського вулика, який він вкрав під час попереднього набіга на українську пасіку.

Уявляю , як зараз від страху трясе Сонцесяного, Пророка Єрмака та його різних "арахамій" ... Готуйся ,Вова , сісти в Україні або тікати з неї - тільки куди ? ... тобі хіба що в Ерец Ісраєль , бо папаСаша та мамаРима вже там на віллі в Рішпоні з травня 2022 року ... інакше за тобою та вашою ЗЕбригадою прийдуть родичі загиблих та скалічених на цій необов'язковій війні та развішають на ліхтарях.
показать весь комментарий
06.11.2024 13:53
Комментировать
Сортировать:
ми всі, весь світ - в перших рядах на показі нового світового трилера
Довбойоб, ми - на екрані в ролі жертви.
показать весь комментарий
06.11.2024 13:30 Ответить
Все остаточно стане суперцікавим, коли Трамп зателефонує путіну і на своє привітання почує відповідь від путіна - "йди у дупу". Чекаємо з нетерпінням.

Трамп - політик "простих рішень" та вважає себе неабияким перемовником.
Один такий вже в Україні є, тепер і в США такий завівся.
показать весь комментарий
06.11.2024 13:40 Ответить
Ви правда вважаєте ***** таким примітивним? Пошукайте спогади, здається, Макрона, про зустріч з ****** його і Меркель. Як він красиво по ним пройшовся методами бойової психології.
показать весь комментарий
06.11.2024 14:04 Ответить
Судячи із профайла Трампа - якщо путін на "протиході" різко і публічно пошле йогов дупу - Трамп розгубиться. Трамп потрапить у свою ж пастку - обіцяв же війну зупинити, а тут що робити ? - проковтнути путінську образу не можна, гонор не дозволяє - і що, війну рашці оголошувати ?
показать весь комментарий
06.11.2024 15:41 Ответить
***** не пошле його в дупу. ***** з радістю в голосі скаже "пєрєговори? Так ето імєнно то, чєго ми ужє скоро трі года добіваємся от етих агрєссівних нєадєкватов! Ми готови хоть сєйчас, только воінствующіх хохлов пріструні, пожалуйста".
Ну а на перемовинах у росії два принципових питання: земля (і тут Трамп згодний на формулу "мір в обмєн на тєрріторіі"), невступ до НАТО (Трамп теж буде за такий варіант), зняття санкцій (Трамп теж проти санкцій). Як бонус можна вимагати скорочення ЗСУ, але тут, якщо виконаються три вимоги, можна і уступіть красіво.
Вищеперелічене гарантує успішне сво 2.0 через рік або навіть менше.
показать весь комментарий
06.11.2024 15:47 Ответить
Страшенно сумніваюсь, що ***** згоден на формулу "мір в обмен на території" у тому вигляді, які сьогодні є "реалії на землі". Навіть якщо віддати рашистам оті чотири области + Крим (а для цього ми маємо добровільно піти із Запоріжжя та Херсона) - це мало що змінює у парадигмі "загрози" від України. Якщо в українців залишиться вільна територія, куди можна буде повернутися і будувати країну - це є та ж загроза для рашистів, що і раніше.
Тобто, рашисти переслідують мету зовсім не залишити українцям вільних територій. А це сьогодні вже неможливо.
Насправді, усі теревені про перемовини сьогодні - ні про що. Рашисти нещодавно чітко заявили - вони не згодні на перемир'я, яке дозволить Україні "зализати рани" і посилитися.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:09 Ответить
"Мір в обмєн" означає офіційне визнання захопленого. Навіть без повних областей. Це вже символічна перемога.
"Зализати рани" не дозволить вимога нейтральності, бо без закордонної допомоги ми ніщо у порівнянні з віссю зла.
Так що на подібний варіант ***** може і погодитись цілком. Бо він йому відкриває шлях до успішної сво 2.0 у найближчому майбутньому.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:12 Ответить
Не думаю, що хтось сьогодні, включно із Трампом, буде примушувати Україну офіційно визнати анексію. Максимум, що можливо - це "заморозка" війни - таке допускати можна. Але це не вирішення проблеми, а навпаки - погіршення, про що Ви вірно кажете - війна 2.0
показать весь комментарий
06.11.2024 16:18 Ответить
Навіть "заморозка" без офіційного визнання піде.
Це буде означати: Захід згодний на перегляд фактичних кордонів силою, і миритиметься з територіальними надбаннями диктатур.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:20 Ответить
Якщо при цьому Україна і захід будуть нарощувати військовий потенціал, продовжувати санкції проти рашистів тощо - заморозка це однаково добре і погано для обох сторін.

Але почуйте мене. Ці усі заходи - тимчасова передишка, анестезія хвороби. А хвороба - це рашизм. Доки росію не знищити - війна буде завжди.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:27 Ответить
Це аксіома, яку навіть озвучувати не має сенсу.
Але я не вірю, що Захід щось там нарощуватиме. Вони втомились, їм треба відпочити. Тільки вісь відпочивати не буде.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:33 Ответить
Тут усе простіше. Рашисти самі нападуть... Так було завжди. Рашисти нападуть на Європу, Європа буде певний час гнутися, але врешті решт, розмаже рашистів по підлозі. До речі - тоді США точно допоможуть.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:36 Ответить
Нащо нападати просто на Європу, коли можна добити Україну і зробити армію з її ждунів, яку двинути на Європу, заощаджуючи власних ваньок?
показать весь комментарий
06.11.2024 16:39 Ответить
Ну, для цього ще треба добити Україну. Почекайте ще...
показать весь комментарий
06.11.2024 16:44 Ответить
Обов'язково доб'ють, обов'язково. Нам вже скасували передачу літака ДРЛО, і тепер русня може навіть в атаки не ходити, достатньо скидати сотні КАБів на день з безпечної відстані.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:45 Ответить
КАБ - це до 150 км. Далі пішки. Так що в атаки ходити таки треба. Україну не добьють. Україна це не вишневий садочок біля річки. Україна це люди - українці залишаться, усе буде добре. Але все буде дещо гірше ніж у "плані премоги" Зеленського.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:51 Ответить
Як це робиться? КАБами випалюються всі лінії оборони, далі заходить русня. Закріплюється, підтягує ППО. Літаки можуть летіти глибше, кидати бомби далі. Процес повторюється. КАБи нескінченні.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:52 Ответить
КАБи не нескінченні. Якщо рашисти захочуть так узяти усю територію України, то ім знадобиться якась захмарна кількість КАБів. Але справа навіть не у тому. Ситуація скоро змінится... Почекайте.
показать весь комментарий
06.11.2024 17:03 Ответить
ФАБ-500 - це десь 200 кг заліза і 300 кг вибухівки.
До війни ерефія експортувала 30 мільйонів тон сталі на рік. З вибухівкою теж проблем немає, сировини для синтезу - вище даху. От і порахуйте, скільки КАБів можна зробити.
показать весь комментарий
06.11.2024 17:04 Ответить
А як саме вона зміниться, вже бачу: про збиття носіїв можна забути.
показать весь комментарий
06.11.2024 17:05 Ответить
Можливо, Ви праві.
Вибачте. Я не коментую саме конкретні віськові дії.
Не спеціаліст, нема повної інформації і важко щось прогнозувати.
показать весь комментарий
06.11.2024 17:18 Ответить
Тут і неспеціаліст може сказати: якщо у вас є змога нескінченно з нульовими втратами знищувати ворога, ворог рано чи пізно закінчиться.
показать весь комментарий
06.11.2024 17:22 Ответить
Можу тільки заперечити - Генштаб кожен день розповідає про 1000-1500 знищених рашистів.
Де ж тут "нульові втрати"?
показать весь комментарий
06.11.2024 17:24 Ответить
Поспішають кудись. Вони взагалі можуть не використовувати піхоту для штурмів. Лише арта, дрони, авіація. Але це довго, ***** чекати не хоче.
показать весь комментарий
06.11.2024 17:26 Ответить
Не забувайте, що Трамп - це всього 4 роки. Європа, вочевидь, розуміє небезпеку від рашистів. Ну буде Європа допомагати - тим самим ставати лідером цивілізованого світу, а США будуть сповзати у ізіоляціонізм і дешеві розбірки з мексиканскими біженцями.

Може роль Трампа у тому і є, щоб розбудити Європу.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:24 Ответить
За ці роки ми зникнути встигнемо декілька разів.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:34 Ответить
Я зникати не збираюся. І Вам не раджу. Не зникайте, буде багато цікавого...
показать весь комментарий
06.11.2024 16:39 Ответить
До Німеччини русні трохи далі, ніж до Одеси. І ТЦК у вас по вулицям не ходить.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:40 Ответить
Все одно - треба жити...
показать весь комментарий
06.11.2024 16:47 Ответить
ти мені нагадуєш один анекдот: зустрічає чувак товариша, а той схуднув, виглядає як скелет! і каже:
- Слухай, зізнаюся чесно, другий тиждень нічого не їв!
перший відповідає:
- Треба себе примусити!
показать весь комментарий
06.11.2024 18:38 Ответить
Нажаль, більшість людей нагадують інший анекдот.
Молоденька корівка в черзі на скотобійні питає у старшої корови - скажіть, будь-ласочка, Ви тут перший раз? Старша корова відповідає - та ні, блін, вже другий !

Кожна людина найперше сама має відповідати і боротися за свою долю за своє життя і права.
Ніхто не має права розпоряджатися життям і здоров'ям людини, тільки вона сама.
показать весь комментарий
06.11.2024 19:02 Ответить
Якщо ти ссишся тцк то не треба тут варнякати про каби та військові стратегії. Русня ніколи б на нас не напала якби знала що ми здатні виставити 3-5 мільйонну армію а не сцятись по кутках при самій думці про захист батьківщини.
показать весь комментарий
07.11.2024 06:31 Ответить
Поправка: ***** б не полізло, якби знало, що навіть ті "незначні" 800 тисяч, що не засцяли стати на захист 24 числа, будуть керовані нормальною, ефективною владою.
показать весь комментарий
07.11.2024 08:56 Ответить
Трамп не зможе аж дуже явно грати на користь рашистів. А вдовольнити запити рашистів сьогодні можна тільки повною і очевидною капітуляцією України - що неможливо. Трампу не слід було давати обіцянки, які він не може виконати.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:15 Ответить
Я знаю тільки одне: русня - неперевершені майстри маніпуляцій. З ними домовлятись - як з шулером в карти грати. Сіли за стіл - вважайте, вже все що маєте програли.
показать весь комментарий
06.11.2024 16:21 Ответить
Трампу тепер похер що він кому обіцяв. "Йдіть всі у дупу. Я нікому не винен."
Як з козла молока.
показать весь комментарий
06.11.2024 19:47 Ответить
Не гони дурку. Не гарно.
показать весь комментарий
06.11.2024 19:45 Ответить
Трамп - це ДОБРЕ! Нарешті з'явилася надія , що вся ця нікчемна комуно-демократична бригада Клінтонів-Обами-Байдена 4 роки не будуть шкодити Америці та по-факту допомогати Китаю та його проксі Рашці нахабніти на планеті.

А далі будемо дивитися на здатність Трампа та республіканців повернути США в Лідери Планети , а також прикрити цю банду ЗЕмародерів , що довела Україну до ********* жалюгідного стану , свідомо виманивши з барлогу ведмедя-людожера , куди його завів в 2015 році ( Мінськ-2 ) вмілий Папєрєднік і де цей ведьмідь міцно спав, посмоктуючи мед з кримського вулика, який він вкрав під час попереднього набіга на українську пасіку.

Уявляю , як зараз від страху трясе Сонцесяного, Пророка Єрмака та його різних "арахамій" ... Готуйся ,Вова , сісти в Україні або тікати з неї - тільки куди ? ... тобі хіба що в Ерец Ісраєль , бо папаСаша та мамаРима вже там на віллі в Рішпоні з травня 2022 року ... інакше за тобою та вашою ЗЕбригадою прийдуть родичі загиблих та скалічених на цій необов'язковій війні та развішають на ліхтарях.
показать весь комментарий
06.11.2024 13:53 Ответить
То що, бубачка не так ***** в очі зазирнув, на відміну від папєрєдніка, чи неправильно війська розвів, або дороги не тої якості зробив, тому і війна у нас?
показать весь комментарий
06.11.2024 14:02 Ответить
Так , пане , ця війна не повина була статися , якби в кріслі Президента був би професійний політик, дипломат та держуправлінець, а не ЩОСь з клованського подіума, де ВОНО смішило майбутніх ідіотів73% антиукраїнським "гумором"!
показать весь комментарий
07.11.2024 01:19 Ответить
Вибір між куйовим і ще куйовішим це не найкращий вибір. Гарного очікувати українцям та й не тільки, марно. В Штатах катастрофи думаю не слід очікувати, а ось Європейським лідерам, думаю є над чим подумати. Кремлівське ***** даремно відкорковує шампанське, він для Трампа нікчема і викидень історії. Головно у світовій політиці на завтра, як складуться відносини між США та Китаєм.
А в цьому питанні є дуже багато знаків питань. 🫤
показать весь комментарий
06.11.2024 14:02 Ответить
Напевне, вони програли, що в них нема ******* політологів, як Ви, пане.
І чому весь час ви надаєте демікам образу таких собі "розумних інтелектуалів"? Що це за фігня?
Тобто, трампісти - довбойолопи?
Пішли ліваки нах цього разу - от і добре.
показать весь комментарий
06.11.2024 14:24 Ответить
Пан не оригінальний і в статті повторив висновки іншого пана Любарського. Правда Любарський про це говорив ще до обрання Гарріс кандидатом.
показать весь комментарий
06.11.2024 14:28 Ответить
Може - щоб стати оригінальним -панові варто носити жовті картаті панталони ?
Все одно на фоті либу давить не з фронту. 🤡
показать весь комментарий
06.11.2024 14:36 Ответить
К счастью (или к сожалению) автор статьи абсолютно не понимает того, что происходит в США и того, кто в США является носителем власти (а это не партии, не Харрис и даже не Трамп, а народ США). Так вот, докладываю для автора: народу США надоели завывания о гендерном равенстве, разгул дискриминации всех, кто не согласен с "гениальными" идеями демократов (читай - национал-социалистической бюрократии), падение экономики и стеснение свободы (в т.ч. свободы предпринимательства). Если автор этого не понимает, то он - дурак (хоть и основатель, председатель, руководитель). Если понимает, но не говорит - подлец. Вот так. Не более, но и не менее.
показать весь комментарий
06.11.2024 15:31 Ответить
Можно о падении экономики США по подробнее?
показать весь комментарий
07.11.2024 10:16 Ответить
Можно и поподробнее. В 2021 году рост потребительских цен (читай, инфляция) составил 7% в год (чего не было в США с 1982 года). А цена на сырую нефть выросла на 62%, например. И то, и другое было связанно с тем, что в этот период происходила значительная "бюрократизация" производственных процессов и активное регуляторное вмешательство государства в экономику. Тут еще сказалась послековидная раздача денег населению. Что решили сделать демократы и лично тов. Байден? Решение было гениальным: а давайте еще денежек подпечатаем и вкинем их на потребительский рынок. Чтобы, значит, тем, кто нуждается, в виде пособий дать. Помочь бедолагам. Простыми словами: была у нас бутылка водки. На этикетке, как положено, написано: 40%. Мы открыли, собрались выпить, а там не 40%, а 33%. Что делать? А давайте туда еще водички добавим. Для крепости.
Ну, вот где-то так, в общем и целом. Если коротко.
показать весь комментарий
11.11.2024 08:30 Ответить
Американці вибрали президента для себе. Ну ви ж не питали у американців чи обирати Зе, а американці ніколи не докоряли вам за цей вибір. Якщо автора цікавлять стратегічні помилки, то для початку мав би сказати хто розмінував Чонгар.
показать весь комментарий
06.11.2024 18:25 Ответить
Трішки не так. Американці вибрали президента і для нас.
показать весь комментарий
06.11.2024 19:52 Ответить
Це побічне. Американці вибирають президента для себе. А те, що він впливає на половину світа - то це проблеми цієї половини світа - треба було так розвиватися, щоб від США не залежало питання "життя чи смерті".
показать весь комментарий
06.11.2024 21:07 Ответить
Звісно побічне. Особливо для тих хто зараз в окопі.
показать весь комментарий
06.11.2024 21:12 Ответить
У мене більше питань до тих хто не на фронті, ніж до Трампа.
показать весь комментарий
06.11.2024 21:27 Ответить
При чім тут ті що не на фронті? Тут про те чи буде завтра чим воювати та чи не дарма були всі жертви, які Україна понесла.
Не Осел квартальний поніс, не Трамп.
показать весь комментарий
06.11.2024 21:44 Ответить
А вам не "побічний" М'габе в африканському окопі, чи Башир в сірійському, коли ви вибираєте президента України (навіть самим українцям інші українці виявилися побічними в 2019му)? От так само і наші в окопах побічні для якогось Джона Сміта із Техаса, який прийшов на вибори президента США. Не треба думати, що Україна це пуп Всесвіту і всі тільки про неї і мають думати. У всіх свої проблеми, які ближче їм до тіла.
показать весь комментарий
07.11.2024 10:58 Ответить
Треба було не забирати ядерку в потенційних союзників і не віддавати рашці. Зараз би не витрачали мільярди нам на допомогу і не чекали початку Третьої Світової
показать весь комментарий
07.11.2024 06:38 Ответить
Українц (не) все переживуть і не всі прокурори.судді.та й всьому держапарату по барабану хто буде цар путін чи зелегський
показать весь комментарий
06.11.2024 19:30 Ответить
Відносно "Демократи зробили кілька стратегічних помилок в кампанії", то помилок не було. Обама післав Байдена на*** на пенсію, а Байден показав йому маленькій палець і підсунув Гарріс знаючи наслідки. Ну це точнісенько як в серіалі House of Cards. Не дивились? ну тоді вам в американській політиці не розібратись.
показать весь комментарий
06.11.2024 20:50 Ответить