11915 посетителей онлайн
11 550 124
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про мобілізацію 18-річних

Ідея мобілізації до війська молодих і спритних, з метою мати більше шансів отримати перемогу у війні, з абстрактної точки зору незаперечна. 20-річні воюють краще. Питання начебто закрите.

Але ж ми живемо не в абстрактному світі чистої логіки, а в конкретній життєвій ситуації - ось ми зараз з вами живемо в Україні, яка відбивається від агресії москалів, має президентом пана Зеленського, а в союзниках чи точніше партнерах - сьогоднішні США і Великобританію, на чолі яких зовсім не Рузвельт з Черчиллем.

Так от, справжнє питання, яке потребує тут відповіді, звучить наступним чином: чи потрібно Україні сьогодні прийняти закон про обовʼязкову мобілізацію до війська з 18 років?

Скажу відразу, моя відповідь на це питання негативна.

У мене є два заперечення. Якщо перше - світоглядно-ідеалістичне, то друге заперечення - суто прагматичне.

ПЕРШЕ ЗАПЕРЕЧЕННЯ, світоглядне або ідеологічне.

Про який примусовий призов до війська в будь-якому віці може йти мова в суспільстві, яке заявляє, що найбільше цінує свободу?

Якщо ми поважаємо право людини на свободу вибору, то не можемо просто так прийти і заявити їй в 18, 21 чи 25 років, що, самим фактом народження в цій державі, вона отримала зобовʼязання йти на війну (в армію) і захищати цю державу, а інакше буде покарана тюремним увʼязненням. Це як у церковників поняття гріху: ти по природі своїй людській вже грішний, а тому винен їм трішечки грошенят. Зручно, прибутково, але для нас безглуздо.

Кожна по справжньому вільна людина має право послати свою державу з такою вимогою куди подалі. Але так буде в майбутній по справжньому вільній Україні, проєкт якої я розробляю. Там захист країни буде обовʼязком її громадян. Вони в обмін на це отримають справжню владу в державі та право розпоряджатися її багатствами. Інші жителі, які не бажають захищати державу, будуть мати статус резидента України, мати право захисту свого життя і власності, але при цьому будуть сплачувати додаткові податки і не будуть мати права приймати участь в управлінні державою. Про це читайте в Маніфесті партії громадян.

ДРУГЕ ЗАПЕРЕЧЕННЯ є чисто прагматичним.

Що вирішить закон про мобілізацію в Україні з 18 років, коли поточна влада не здатна провести мобілізацію 25-річних?

Який сенс вимагати у народу України віддати на війну своїх 18-річних, коли він, цей нарід, відмовляє своїй владі у мобілізації 25+?

Мобілізація наразі провалена, бо українська влада проявляє свою повну інтелектуальну та моральну неспроможність. Закриті кордони, корумповані ТЦК і ганебна бусифікація - це все на що вони здатні.

Мобілізація продовжує сипатися та посилюється лавиною СЗЧшників також з причини радянського духу та методів роботи переважної кількості вищих та старших командирів ЗСУ.

Ці причини очевидні. Про це вже всі писали і говорили. Який результат? Ніякого. Ця влада закрита. Їм своє робити.

Якщо нам пощастить на виборах змінити верховних керманичів на притомних людей, тоді ми зможемо не тільки укомплектувати піхоту, але й прибрати головну причину її сьогоднішнього дефіциту на передовій - неадекватність вищих і старших командирів Сил оборони.

Дайте війську гідного Головнокомандуючого, проведіть необхідні зміни в армії, забезпечте належну оплату ратної праці, медичний та соціальний захист воїнів, створіть нарешті прозору і зрозумілу систему одержання державних нагород та отримання фінансової винагороди за кожного знищеного окупанта і спалену техніку, і ви отримаєте належне поповнення армії воїнами 25+, що для поточної війни може бути достатнім.

І це заклик не до цієї влади. З ними вже все зрозуміло.

Готуємось до виборів.

А 18-річним, ні краще таки 21-річним, потім, в новій Україні, запропонуємо договір громадянина з державою. Підписуєш і стаєш громадянином з усіма його правами і обовʼязками, головний серед яких - захищати державу. Не бажаєш, то вибираєш статус резидента. І ніяких тобі закритих на виїзд кордонів та бусиків з очманілими ТЦКашниками.

Топ комментарии
+18
1. Виходить, за словами автора, що до 25 років - ти вільна людина, тебе не можна чіпати, бо це бачте погано. А старші 25 років це хто? Це не люди, не громадяни? Можливо вони не заслуговують на свободу? Автор такого намолов, що краще мовчав би.

2. "запропонуємо договір громадянина" колись ми говорили, що будь який договір із рашкою - це просто папір, не вартий уваги, і який ні до чого не зобов'язує. Так от, тепер так можна говорити і про наші рідненькі закони, і про конституцію. Про який договір говорить автор, коли завтра кабмін або РНБО збереться, скаже, що буде по іншому - і вже хрін що скажеш, бо пси режиму кинуться всіх у бусік заштовхувати? Довіри до держави немає, підписувати якусь писульку із владою, яка міняє своє рішення по 3 рази на день, ніхто не буде.

3. "Дайте війську гідного Головнокомандуючого" ну це з області фантастики. Автор реально вірить, що совкові генерали на чолі з Сирським так просто віддадуть посади? У нас ситуація один в один, як в союзі: генерала повинні винести вперед ногами, щоб він вже не чіплявся за крісло. Або бубочка сам зробить кадрові перестановки. Але більше віриться в сценарій "вперед ногами", бо бубочка так само ставить лояльних людей, а не професіоналів.

Коротше, стаття про утопію, якої ніколи не буде...
показать весь комментарий
13.12.2024 08:28 Ответить
+14
Інтересний підхід: ставимо в приклад Ізраїль в якому і жінки призиваються до війська з 18 років, і в той же час лементуємо проти призива чоловіків з 18 років. Ідіоти.
показать весь комментарий
13.12.2024 09:14 Ответить
+14
На Бамбасі і в Криму у військо гребуть тих, хто злиденний і нема за що виїхати, або ледащий зад підняти і виїхати! Границя на ТОТ відкрита і там простіше втекти від армії ніж тут. А цей свій пафос , як треба йти і захищати нашу клептократію, засуньте собі в заднє місце...
показать весь комментарий
13.12.2024 09:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
ну хорошо.. не мобилизация, а обовъязкова военна служба, скажем на пол-года, это уже и резерв будет с нужными вус и тыловые части подразрузит и тупорылые отсрочки поубирать, вместо тоо чтоб чилится пусть мат часть учат, по трудоспособнх от 30 до 50 повыребали уже
показать весь комментарий
13.12.2024 09:07 Ответить
Нашому командуванню скільки людей не дай, то вони їх всіх *********, заведуть в оточення і не виведуть (як це відбувається зараз під Покровськом). Якщо в якихось бригадах є успішний досвід прийому на службу молодих людей, то це точкові випадки, на все військо цей досвід не розповсюджується. В такі місця хлопці і самі йдуть, я знаю такі випадки були в 22 році.
показать весь комментарий
13.12.2024 20:52 Ответить
Так Залужний же казав, що потрібно мобілізувати 500 тис. ще в 22 році! Зе тоді на це не пішов, хоча тоді народ ще був патріотично заряджений і тоді ще не носилось скрізь про те, як бездарно розходується людський ресурс на війні. А рсня тоді нагребла собі у військо і нікчемних довбограїв, кому не було чого робити в мирний час, і зеків, і чучмеків.
показать весь комментарий
13.12.2024 21:01 Ответить
Не читаю по бидляцькому, переклади свій набір слів? Чи ти бот, пишеш що попало, або копійка капнула? Тоді без питань, робота є робота. Гарного дня.
показать весь комментарий
15.12.2024 11:55 Ответить
Окей, окей, напишу на телемарафонському "ситуація складна, але контрольована, у нас наймудріше керівництво, життя солдата понад усе, ось є свіжий указ, що не можна медиків в піхоту (пох, що і раніше не можна було, головне зараз закрити роти), ось скоро перемога". Я щось забув? Бо давно телечухні не дивився, мо шось нове зараз тягають.
показать весь комментарий
15.12.2024 23:40 Ответить
Так правильно, куратор?
показать весь комментарий
15.12.2024 23:41 Ответить
Логіка шикарна, дивно як Ти не Ярослава, тобто 18-ти річних не мобілізують кацапи бо ті виїдуть за кордон, клініка. Може тоді всі виїдемо за кордон....
показать весь комментарий
13.12.2024 11:23 Ответить
Во-во!Представьте-2 М.Война,престарелые родители герра Г.Гудериана живут в Москве,получают пенсию,ходят на балет и в ресторан,и никто их не трогает.Это же бред полнейший.Они бы в первый день войны пропали в неизвестном напрвлении.
показать весь комментарий
13.12.2024 09:59 Ответить
Коли одержували паспорт громадянина України, читали Конституцію??? Чи вам той Основний Закон теж був нецікавим??? Там зазначено, що кожен громадянин має захищати свою країну. І коли Україна опинилася у жахливій біді, ви її посилаєте кацапськими матюками. М"яко напишу: так не буде, хитрунчику, служитимеш аж гай загуде, як і усі інші нікчемні сцикуни-ухилянти. Бог усе бачить - щастя тобі від зради України не буде.
показать весь комментарий
13.12.2024 13:14 Ответить
Ідея дуже гарна і правильна, але багато але. По перше, люди не зміняться. Капіталізм переміг комунізм тому, що ефективніший, бо враховує реальні людські вади, як жадібність, лінь і брехня. Саме з цього людського матеріалу доведеться ліпити Україну маймутнього.
По друге, а як забрати владу у клептократів, які котролюють все і навіть вибори, і передати справедливим неіснуючим інституціям майбутньої держави? Це олігархи мають самі себе позбавити влади в угоду новій ідеї пана автора? Тут потрібна або чарівна фея, або військова хунта, яка скоріш за все теж зазнає краху і повернеться до нинішньої клептократії.
показать весь комментарий
13.12.2024 14:28 Ответить
А зачем тогда тут жить, если єто дорого и некомфортно. Тем более что верить "владе" модет только полный кретин.
показать весь комментарий
13.12.2024 14:25 Ответить
Випав сніг, 18 річні і молодші дуже спритно закидали сніжками вікна автобусів.
Потужно. Водій вискочив , виматюкав, а вони у відповідь і його закидали.
Так що мабуть годні більше ніж мужик років 55.
показать весь комментарий
13.12.2024 10:45 Ответить
А ви коли за вовку Зеленського голосували вам не шкода дітей було? Обрали поржати - а то хутін нападе. Ви самі залишили дітям величезну проблему
показать весь комментарий
14.12.2024 16:29 Ответить
О, вперше читаю тут притомний текст на тему військової служби, а не навмисно, за ОПущеною методичкою, залякуючий суспільство ура-говнодебілізм служивих зелених кретинів.

Треба запам'ятати цього старшого лейтенанта.
показать весь комментарий
13.12.2024 09:18 Ответить
Там нема і проіранської влади, яка краде вагонами і бреше 24/7.

І є уряд національної єдності.

І військових чомусь не перетворюють на чмо-терпіл, які мають собою прикривати дупи гангстерів і зрадників, які ще й блюзнірськи красуватися перед камерами.

Тому ти поцілив навіть не в штангу - м'яч улетів за трибуни.

Знайшов що порівнювати: розвинуту Державу Ізраїль вільних громадян - і бантустан Терпілколенд, який колись був Україною, яка вразила світ свою гідністю.
показать весь комментарий
13.12.2024 11:56 Ответить
Хорошая идея. Только налоги для "резидентов" побольше. Свобода должна дорого стоить. Тем более такая абсолютная свобода, по сравнению с несчастными "гражданинами".
показать весь комментарий
13.12.2024 12:48 Ответить
Согласен, в предвыборной программе есть недочеты.
показать весь комментарий
13.12.2024 17:29 Ответить
А з чого пане лейтенант ви вирішили, що ця країна ваша? Вона наша. Розумієте? І належність до козацтва, свинопаства, ТЦК, чи байдуже якої професії не дає підстав піддавати репресіям, сегрегації, будь-яким утискам іншу людину з іншою професією. Читайте Конституцію України, розділ II.

//Оце шановні наслідки, коли військового намагаються просунути в політику. Добре це запам'ятайте, щоб у вас навіть припущень не було "а може він за народ?". Ні, він просто хоче урвати те, що ще не встигло дограбувати ТЦК.//

У мене є пропозиція для вашої партії. Давайте оцінимо Україну в долларах, все що не є приватною власністю: гори, ріки, корисні копалини, все. І якщо ви такий радикальний, то давайте ви громадянину будете пропонувати вихід з громадянства за грошову компенсацію, а він подумає чи приймати її. Доведеться розділити пост на два.
показать весь комментарий
14.12.2024 06:03 Ответить
І ще цікава диллема: окупанти які постійно погрожують всіх нас звільнити від влади фашистів, не погрожують відібрати громадянство України. Вони буває нав'язують своє, але не збираються відбирати українське.

Шановні "фашисти", а вам не здається, що з такими пропозиціями ви на цих виборах створюєте тепличні умови окупантам, які без сумніву теж візьмуть участь в перегонах. Це ж конкуренція. Ну точніше представникам окупантів. А чи можна тоді припустити, що ви є умовно номером 29 від тіньової партії Медведчука, яка за чутками вже готується теж? Ну тобто ви виконуєте роль лякайлика з денежку, типу подивіться браття-українці які ми потужно-неадекватні. Ми у вас відберемо громадянство, майно, країну, надра і землю. Хто не хоче воювати, буде працювати, безкоштовно. Позбавити паспортів, консульських послуг, ми абізяни з гранатою ми вас повбиваєм, ми вас в табори, ми вас за колючий дріт. Нам потрібна ваша квартира, ваші діти на мобілізацію. Хіба мало такого було?

А з іншого боку Медведчук, лагідний-лагідний - Всьо что мі хатим, ето возможности людям говорить на русском, которій ві уважаеміе украинці и так все знаете. И уважения к памяти дедов, которіе воевали. А взамен пропонуем вам все как біло, латте в Москве, свободу передвижения, стабильность, и не одно гражданство, а целіх два!! И материнский капитал, и дома для переселенцев. "Клавдiй огидно плямкає губами, iзображая чудний ********* Тузiк."

Вибір очевидний, чи не так? І тут у кожного свідомого чи не дуже громадянина виникає думка - А може влаштувати цим лгбт Молдову 2.0 чи Грузію і виграти? Ото паржом, коли "Санду" не пройде. Цей сценарій ви тягнете в Україну, вгадав?
показать весь комментарий
14.12.2024 06:04 Ответить
"были объявлены мобилизации, с первых дней"
І не можу не нагадати, чим це закінчилось. Ганебною військовою поразкою. Бо зі 100% призваних draft dodgers тим чи іншим чином були 50%. Весь цирк який відбувається у нас з різким зростанням чоловіків вступаючих в ВУЗ, чи різке зростання попиту на певні професії з бронею, відправка люмпенів і тих хто не може себе захистити, бідних, все це спочатку було обкатане в США. І там був такий самий або навіть потужніший цирк.

Дебіли Макнамари https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82_100_000 https://ru.wikipedia.org/wiki/Проект_100_000
Беззстрашна Четвірка (про СЗЧ) https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%81%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%B2%D1%91%D1%80%D0%BA%D0%B0 https://ru.wikipedia.org/wiki/Бесстрашная_четвёрка
Розстріл в Кентському університеті https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D1%81%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB_%D0%B2_%D0%9A%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC_%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B5 https://ru.wikipedia.org/wiki/Расстрел_в_Кентском_университете

Вони на все життя запам'ятали ту війну. Певні висновки зробили, але не змогли запропонувати нам іншу модель, крім старої американської. Зі всіма її проблемами і прогнозованим фіналом. До речи, шукаю останнього з Безстрашної Четвірки, по деяким даним він живе в Лос Анджелесі, пише книгу про ті часи ухилянтську. Якщо є якісь кінці, якісь соцмережі, киньте посиланням будь-ласка. У нас би ця книга вийшла в топ моментально.
показать весь комментарий
14.12.2024 06:39 Ответить
Вірно. Але спочатку нехай вона стане дійсно вільною і демократичною. І ніхто не буде намагатись протиснути якісь репресії. І тоді так, знову будуть черги. Якщо люди будуть вірити, що воюють за Свободу, над якою автор так глузує.
показать весь комментарий
14.12.2024 06:46 Ответить
Про який примусовий призов до війська в будь-якому віці може йти мова в суспільстві, яке заявляє, що найбільше цінує свободу?

Шо? А кто должен защищать эту свободу? В самых свободных странах на планете , Англии и США, когда началась война были объявлены мобилизации, с первых дней. И с 18 лет, кстати.
В мирное время в свободной стране может не быть призывной армии (да и то смотря кто у этой страны в соседях, если такие ***** как у Украины, то сами понимаете), а в военное призыв должен быть для всех, в том числе и для мамкиных кисюнчиков.
показать весь комментарий
14.12.2024 01:50 Ответить
Это не традиции, это законы физики и физиологии - молодой организм сильнее, быстрее, сообразительнее. Война - дело молодых. А так все правильно вы пишете.
показать весь комментарий
14.12.2024 02:04 Ответить
В цьому світі склалися якісь традиції, так вже повелося і воюють по традиції зазвичай саме молоді. І є навіть статистика, коли в популяції зростає кількість молодняка, то така популяція схильна до війни або агресії.

Тобто є традиції війни і природні закономірності, які усі волають за те, щоб молодняк долучався до військової справи.

Усе про це волає, але ми ж у нас армія неприродня і нетрадиційна
показать весь комментарий
13.12.2024 19:57 Ответить
Якщо грати в довгу, то вже вчора треба було готувати молодь до служби, впроваджувати якість ініціативи, програми, реформи.

На Прямому каналі кажуть, що війна вже 11 років, а чому ж тоді досі немає залучення молоді до військових програм?! Нас завтра в ЄС і НАТО не візьмуть, ще пройдет 10 років до того часу в кращому випадку.

Попри війну і очевидні майбутні загрози в нашій країні немає стратегії виживання як такої, без урахування фантастичних сценаріїв допомоги партнерів або магічної сили Трампа)

А елементом цієї стратегії це формування військового масового вишколу і зараз саме час для цього, бо коли буде мир, все про це забудуть)
показать весь комментарий
13.12.2024 22:04 Ответить
То ти як би малла сина що грає у сніжки у 18 років відправила на війну?100 ні бо в тебе нема дітей ,а чужих не шкода.
показать весь комментарий
13.12.2024 21:51 Ответить
1. Виходить, за словами автора, що до 25 років - ти вільна людина, тебе не можна чіпати, бо це бачте погано. А старші 25 років це хто? Це не люди, не громадяни? Можливо вони не заслуговують на свободу? Автор такого намолов, що краще мовчав би.

2. "запропонуємо договір громадянина" колись ми говорили, що будь який договір із рашкою - це просто папір, не вартий уваги, і який ні до чого не зобов'язує. Так от, тепер так можна говорити і про наші рідненькі закони, і про конституцію. Про який договір говорить автор, коли завтра кабмін або РНБО збереться, скаже, що буде по іншому - і вже хрін що скажеш, бо пси режиму кинуться всіх у бусік заштовхувати? Довіри до держави немає, підписувати якусь писульку із владою, яка міняє своє рішення по 3 рази на день, ніхто не буде.

3. "Дайте війську гідного Головнокомандуючого" ну це з області фантастики. Автор реально вірить, що совкові генерали на чолі з Сирським так просто віддадуть посади? У нас ситуація один в один, як в союзі: генерала повинні винести вперед ногами, щоб він вже не чіплявся за крісло. Або бубочка сам зробить кадрові перестановки. Але більше віриться в сценарій "вперед ногами", бо бубочка так само ставить лояльних людей, а не професіоналів.

Коротше, стаття про утопію, якої ніколи не буде...
показать весь комментарий
13.12.2024 08:28 Ответить
показать весь комментарий
14.12.2024 08:09 Ответить
Ні, військових таки не можна допускати до влади.
Тепер розумію, чому у Європі міністр оборони - цивільний.
Дурко, як тільки ти поділиш людей на сорти - про Європу і допомогу звідти можеш забути.
показать весь комментарий
14.12.2024 08:11 Ответить
Ні. Життя - єдине що в мене залишилось, і таким покидькам, як ти, я його ніколи не віддам.
Хер мене хто ...
показать весь комментарий
14.12.2024 08:20 Ответить
Це добре. Чим більше податки та більша зневага, тим більше звідси виїде.
Непатріотів треба вигнати, а бідняків - знищити. І от тоді настане країна заможних та щасливих.
Щоправда, залишиться вас таких кілька мільйонів (включаючи дітей та пенсіонерів), але нехай у вас все вийде.
показать весь комментарий
14.12.2024 08:23 Ответить
ні, просто позбавати їх громадянських прав, які належать повнолітнім людям. Нехай вважаються дітьми з усіма відповідними наслідками. Окрім виїзду закордон.
показать весь комментарий
14.12.2024 11:21 Ответить
Стаття і є утопія, написана з політичними намірами. Власне, як більшість політичних програм. Проте жоден з ваших закидів не є релевантним, і так само далекий від реальності, або ви не зрозуміли текст і коментуєте власні думки. Так би мовити "плив, плив, а на березі всрався".
Радше за все, і автор, і ви, та і я, за великим рахунком, не маємо відповідної освіти, щоби писати і належно коментувати програми політичних партій. Але ж майже поголовно суспільство кинулося вдавати з себе політологів, вірусологів, військових експертів, американістів, тощо. Ми водночас неосвічені і неефективні. Власне - шарлатани. За це і президент нам - шарлатан.
показать весь комментарий
13.12.2024 19:18 Ответить
Якщо вже про принципи, то давайте дотримуватись незалежно від конʼюнктури (звернення до влади). Оберігати людей - безумовно правильно. Тоді чому командування (всім рівням це відомо з карт) тримає бійців у потенційному успенівському котлі ( вже схоже реальний)? Щоб канапи їх по добивали або мордували в полоні? Яка така велика мета цього? Але ж там напевно є і молоді добровольці. Цих ми не бережемо. А тих хто тихо сидить вдома, нам шкода. Так перемоги не досягти. Ми всі рівноправні громадяни з 18 років .
показать весь комментарий
13.12.2024 08:44 Ответить
Не неси убогу пропаганду марафону, ніхто не мобілізує 18річних до кацапської армії, бо вони виїдуть за кордон. І краще вибачся перед воїном ЗСУ за свій висер і видали його.
показать весь комментарий
13.12.2024 10:38 Ответить
А як ти збираєшся досягти перемоги, заміниш браковані міни 18річними? Чи заміниш молодим м'ясом нестачу дронів?
показать весь комментарий
13.12.2024 10:39 Ответить
Ти взагалі не зрозумів, що сказав автор.
показать весь комментарий
13.12.2024 10:40 Ответить
Якщо ти такий сумний і ставиш в приклад Ізраїль, так давай тоді вимагай відкрити кордони. Бо в Ізраїлі вони відчинені. Ілі ето другоє?
показать весь комментарий
13.12.2024 10:42 Ответить
Набір гасел та лозунгів телемарафону, ти, мабуть, з її ботоферми.
показать весь комментарий
13.12.2024 10:43 Ответить
Це старший лейтенант ЗСУ, якщо в тебе, недоумка, не вистачило кебети прочитати його звання.
показать весь комментарий
13.12.2024 10:46 Ответить
Може ти вже виїхав, звідки я знаю😁
показать весь комментарий
13.12.2024 13:39 Ответить
Якщо можеш замінити браковані міни, то заміни. Людей варто міняти, але ще важливіше навчитися їх берегти. Бо таким нафронтникам як ти скільки не мобілізує, вам всеодно буде мало, ви все бездарно втратите в черговому мішку або "фортеці".
показать весь комментарий
13.12.2024 13:42 Ответить
Телемарафонцю, я розумію, що ти дуже потужний у Варшаві сидиш, але твоє джерело з ТСН повна туфта, може ти ще посилання з телемарафону скинеш?
Ось тобі авторитетне джерело, яке підтверджує, що в Ізраїлі мільйони ухилянтів і там всеодно відкриті кордони, а ти просто потужний маніпулятор:
https://www.google.com/amp/s/www.pravda.com.ua/columns/2024/02/19/7442519/index.amp
показать весь комментарий
13.12.2024 13:48 Ответить
Маячню пишеш.
показать весь комментарий
13.12.2024 13:50 Ответить
Ботяра опешечна, хамовита як всі двохбітні боти.
показать весь комментарий
13.12.2024 13:51 Ответить
Завдяки цьому "довбню" ти сереш ротом в коментах, а твоя матуся не обслуговує бурятів, тому будь ввічливим зайчиком і слідкуй за язиком.
показать весь комментарий
13.12.2024 13:53 Ответить
Браковані міни заміняються нормальними мінами. Але ти як і всі ухилінти свідомо маніпулюєш і робиш вигляд що заміняти людей які три роки воюють ніким не потрібно і що захист Батьківщини це справа тільки мобілізованих а не всіх громадян.
показать весь комментарий
13.12.2024 11:27 Ответить
На, почитай, обісраний, чому в Ізраїлі кордони відкриті - бо там фактично нема ухилянтів
https://tsn.ua/ru/svit/nelzya-siloy-zatyanut-na-front-mobilizovannyy-iz-izrailya-rasskazal-est-li-u-nih-uklonisty-2427220.html
показать весь комментарий
13.12.2024 11:38 Ответить
ти не про то питаєш, вірніше не з того почав. Там і клоунів у Верховні Головкоми ніхто не обирав і арабам у вічі зизирнути не хотів.
показать весь комментарий
23.12.2024 12:51 Ответить
"Там нема і проіранської влади, яка краде вагонами і бреше 24/7"

можливо це тому що 73% виборців ізраїлю не вибрали проіранську владу, як ти гадаєш?.. Тобто не треба ставити державного воза попереду ухилянтської кобили.
показать весь комментарий
23.12.2024 12:52 Ответить
ти певне про оцю цитату?

"Але мало хто знає, що в Ізраїлі мешкають мільйони людей, яких в Україні назвали б ухилянтами. Це ізраїльські араби та ультраортодоксальні юдеї, які не служать в армії. Цей факт є приводом для суперечок до крику."

тепер скажи мені, ухилянтик - то ти в нас українська русня чи ортодоксальний християнин? ))))))))

є ще якісь причини чому українці повинні толерувати ухилянтство?
показать весь комментарий
23.12.2024 12:56 Ответить
то, може, про всяк випадок 18-річних зразу в газові камери відправити, щоб їх гарантовано не могли призвати кацапи?
показать весь комментарий
13.12.2024 15:35 Ответить
А воєнкоми-мільйонери там є?
показать весь комментарий
13.12.2024 15:36 Ответить
Ви бажаєте позбавити їх всіх громадянських прав, включаючи право на життя, та заборону рабства, чи якихось конкретних громадянських прав?
показать весь комментарий
14.12.2024 14:00 Ответить
Він несе повну ахінею-сегрегація по віку,через мілітарні погляди не є добре.
Воїнами не народжуються-ними становляться.Загальна військова підготовка повинна бути обовязкова усім чоловікам - давати термін,скажімо в період з 18 до 23 років кожен повинен визначитись,коли йому зручно від навчання чи роботи пройти рік служби.Якщо віра не позволяє чи здоровя неважне -йдеш на 1.5 року на альтернативну службу.Якщо сам не записався то з 23 до 25 призиває держава.Якщо й далі злиняв отримуєш від держави "бан"-це можуть бути підвищені податки,позбавлення можливості безкоштовної освіти,прийом на державну службу і тд тп..І що не маловажно,-ухилянти повинні отримувати осуд і зневагу суспільства.
показать весь комментарий
13.12.2024 11:54 Ответить
Якщо дивитись в корінь, то суспільство сьогодні ніхто не питає, чого воно хоче.
Рейтингами влада просто жонглює, рухаючись по своїй програмі та своїм шляхом.
Захоче влада мобілізацію з 18, вона буде, хороша чи погана. І керуватись будуть не здоровим глуздом, а буквою закону.
Весь час чую від військових "забезпечте, дайте головнокомандувача".
А військові вже не громадяни? Все це мають забезпечити ті, хто цивільний і кого регулярно мішають з гі.ном?
Та й які вибори?! Вони світять нам десь через рік, і то не факт.
Доки ви будете робити вигляд, що не розумієте: цю владу вилікувати неможливо...
показать весь комментарий
13.12.2024 15:03 Ответить
Чувак прямо пише. Я хочу займатися політичним популізмом. Я знаю рецепт для українського суспільства

Обіцяй, пиши різну чепуху аби понаравиця " пересічному". Тоб тотому, що не має власної голви
показать весь комментарий
13.12.2024 19:37 Ответить
Пуці-пуці, ти " знаєш".
А що твоя корова посеред мухосраньс...а в калюжі загрузла не знаєш.
І щоб її витягти, до карло-пу тобі челобітну писати потрібно, оце ти знаєш ?
показать весь комментарий
13.12.2024 23:41 Ответить
Якщо на фото військовий із телевізором на шоломі, типу Рембо на мінімалках, то амбіції поперед всього.
показать весь комментарий
13.12.2024 23:43 Ответить
Росіянин, Ізю не треба нюхати, Ізю потрібно вчити .
Так і тобі, нічого " читати":непотрібно, біжи за трахтором
показать весь комментарий
15.12.2024 19:12 Ответить
На жаль, тут автор повністю втратив зв'язок з реальністю, хоча перебуває на фронті і розуміє реалії війни дуже добре.Але, не дивлячись на всю утопічність його тверджень, я б його і його програму підтримав. Альтернативи ж не має.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:32 Ответить
Ваше логічне і повністю практичне твердження не дає хайпу, воно якесь банальне і очікувано-нудне. Як мити руки перед їжею. При тотальній недовірі громадян до держави воно суттєво понизить рейтинг само призначеному зєльоному недодуче. А рейтинг це святе.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:41 Ответить
В десяточку. Не має, що і додати. Респект.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:43 Ответить
Війна з хамасом і хезболою ну зовсім не така як в Україні. Втрати неспівставні, цахал технологічно домінує, умови служби земля і небо. Тому ухилянти там на боєздатність ніяк не впливають
показать весь комментарий
25.12.2024 11:48 Ответить
А що не так з "тупий народ обирає тупу владу"? Так і станеться. Тому єдиний вихід це відміна загального виборчого права, а це ще мало ймовірніше, ніж вибір притомних керманичів. Тому якось так. До повного триндеця.
показать весь комментарий
25.12.2024 11:57 Ответить
Пійсятрічні то прийнятно - відпрацьований матеріал, на утилізацію, бо ж пенсійний фонд не гумовий, панімать нада, а як хлопу двайцять п'ять стукне, то моментально ****** і усьо. Логіки ніт. Одні емоції
показать весь комментарий
25.12.2024 12:08 Ответить
І ковбасу по 2.20, ніт?
показать весь комментарий
25.12.2024 12:09 Ответить
Він не був військовим до 2022. Мобілізований.
показать весь комментарий
25.12.2024 12:30 Ответить
Пан совковий старший лейтенант понаписував стільки дурниць, що просто жах. За його логікою, 20 річні повинні мати право вибору, а 50 чи 55 річні ні. Якщо в нас на державному рівні визнають 18 - 24 річних дітьми, то змінюйте законодавство. Значить ці 'діти" не мають права одружуватись, купувати цигарки, алкоголь, керувати авто. Апр мобілізацію чоловіків старших 50 років це взагалі жесть - просто знущання над старшими людьми і здоровим глуздом. В світі з нас сміються - називають армією дідів.
показать весь комментарий
13.12.2024 15:27 Ответить
Вʼячеслав Курбанов вивалив шкідливу дурню під виглядом розумних думок. Як захистити Україну, розумнику? Чи краще кацапи її захоплять і мобілізують на подальшу війну молодь?
показать весь комментарий
13.12.2024 23:08 Ответить
По Конституції всі громадяни рівні незалежно від віку. У 18 років настає повноліття, особа стає громадянином з усіма правами і обов'язками.
показать весь комментарий
13.12.2024 23:13 Ответить
Yaroslav - штатний кремлівський троль, нічого особистого, просто робота на знищення України
показать весь комментарий
13.12.2024 23:18 Ответить
Дуже страшний лейтенант, і дуже розумний - аж страшно. Ярик, а ты малый не дурак, и дурак немалый.
показать весь комментарий
13.12.2024 23:25 Ответить
А Україну шкода?
показать весь комментарий
13.12.2024 23:26 Ответить
феї і геї не допоможуть, а повільний вплив ЄС і США - так
показать весь комментарий
13.12.2024 23:29 Ответить
Дуже страшний лейтенант, і дуже розумний - аж страшно. https://www.youtube.com/watch?v=xBwv7Cy-qVE
показать весь комментарий
13.12.2024 23:33 Ответить
Чувак готується в нову ЗЕкоМАНДУ на вибори. Яка там війна!
показать весь комментарий
13.12.2024 23:34 Ответить
"Якщо нам пощастить на виборах змінити верховних керманичів на притомних людей..." - навіть не мрійте про таке, бо політтехнологи, як завжди, завернуть лайно в красиву обгортку, і виберемо чергового замаскованого корупціонера - порядні на вибори не балотуються! А потім знову будуть волати зі всіх прасок: тупий народ обирає тупу владу!
показать весь комментарий
13.12.2024 09:20 Ответить
Не може бути сумнівів, що СИРСЬКИЙ зрадник, бо його батьків в рашці не чіпає ФСБ! Якби він був справжнім патріотом, то їх би вже замордували в Сибіру, а так живуть собі і публічно від сина не зрікалися! Це ж очевидна річ!
Зеля навмисне оточує себе зрадниками, бо він хоче злити Україну, щоб не було кому пред'явити йому претензії! Що тут не зрозуміло?
показать весь комментарий
13.12.2024 09:27 Ответить
На Бамбасі і в Криму у військо гребуть тих, хто злиденний і нема за що виїхати, або ледащий зад підняти і виїхати! Границя на ТОТ відкрита і там простіше втекти від армії ніж тут. А цей свій пафос , як треба йти і захищати нашу клептократію, засуньте собі в заднє місце...
показать весь комментарий
13.12.2024 09:34 Ответить
Це вам куратори такі назви обирають "злий добродій"? Дуже пафосно і органічно для троля....
показать весь комментарий
13.12.2024 09:39 Ответить
До влади в Україні прийдуть такі військові - генералісімуси! Вже готуються до виборів ось такі воїни війни!

показать весь комментарий
14.12.2024 12:28 Ответить
Страница 1 из 2