13 558 184
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про "права" алкоголіків і наркоманів в армії

Дуже легко сидіти вдома на дивані, попиваючи чай, і горлати про "права" алкоголіків і наркоманів в армії. Але більшість із вас навіть не уявляє, якою смертельною загрозою це є для підрозділу. Я знаю, що кажу: 6 років у війську, з яких 3 офіційно та ще 3 як доброволець бойового підрозділу. Я бачила, що таке пияцтво й наркоманія на фронті — коли солдат на позиції тримає не автомат, а пляшку, коли людина, яка має тебе прикривати, шукає чергову дозу або "склянку". Це не просто слабкість — це загроза життю кожного навколо.

1. Проспана війна: коли пляшка важливіша за позицію

Скільки позицій було проспано п’яними? Скільки разів ворог спокійно заходив, поки алкаші спали в калюжі антисептика? Скільки сплячих забрали в полон або просто зарізали? Вам про це не скажуть по телевізору, але це відбувається. Це ганьба, це втрата бойової спроможності і це смерть.

Війна — це місце сили, відповідальності й ясного розуму. Немає часу і місця для тих, хто обирає пияцтво або наркотики як спосіб "зняти стрес". Не можеш тримати себе в руках? Ти не маєш права бути на позиції. Бо від тебе залежать життя інших.

2. Культ "стакана": що ви святкуєте?

Чому алкоголю досі знаходиться місце у військових традиціях? "Тягнути стакан" за звання, за річницю, за загиблого побратима — це не шанування пам’яті, це деградація і привід для слабкості.

Усі ми прагнемо до стандартів НАТО, так? Тоді давайте вчитися в них справжньої честі та гідності. У військах НАТО загиблих побратимів шанують відтисканнями від землі прямо на похороні біля труни брата. Вони роблять це вголос, з усією віддачею, поки мурахи йдуть по тілу від тієї сили та єдності. Це не просто традиція — це справжня шана, гідна неоціненної жертви, яку віддав брат.

• Чому не пробігти 10 км на честь загиблого?

• Чому не відтиснутись 100 разів, щоб відчути хоча б частку того болю, який пережив твій брат на війні?

Так, це боляче. Так, це важко. Але це чесно і це гідно. Чарка не зробить тебе сильнішим, не наблизить до розуміння жертви, яку він приніс. Вона лише затуманить голову і перетворить тебе на ще одну небезпечну слабкість у строю.

3. Система, яка породжує проблему

Поки ТЦК і ВЛК закривають очі, п’яні та обколоті "бійці" йдуть на фронт:

• Хронічні алкоголіки, яких визнали "придатними".

• Сольовіки і метадонщики з цирозом, тромбозами, астенією.

Це не поодинокі випадки — це потік, який неможливо зупинити, бо комісії виконують план. Потім цю шушеру кидають на командирів. А вони змушені ставити їх на позиції, бо інших немає. Ви хочете кращу армію? Ідіть сюди. Спробуйте. Покажіть, як правильно. Але не смійте повчати тих, хто тут, зі своєї комфортної домівки.

4. Що робити: жорстка і безкомпромісна політика

1. Відбір і контроль:

• Жорсткі ВЛК і ТЦК: хронічні залежні — непридатні. Жодних винятків.

• Психологічна перевірка: не підходиш — іди лікуйся або шукай інший шлях.

2. Нульова толерантність до алкоголю і наркотиків:

• Чіткі правила: жодної краплі алкоголю на позиції.

• Покарання: миттєве відсторонення, штрафи або вивід із бойового складу.

3. Нова культура вшанування:

• Заборона "тягнути стакан" за ритуалами.

• Фізична активність на честь загиблих: біг, вправи, робота на межі своїх сил. Пам’ять має виховувати силу, а не деградацію.

4. Реабілітація:

• Створення програм лікування для залежних за межами бойових підрозділів.

• Психологічна підтримка, щоб бійці не "зривались" у стресі.

Отже!!

Пияцтво і наркотики — це рак армії. Це зрада своїх побратимів, позицій і всієї країни. Якщо ми це терпимо, ми програємо не тільки ворогу, але й самі собі.

Війна — це дисципліна, ясний розум і сила волі. І ті, хто обирає деградацію, не мають права бути тут. Бо їхня слабкість — це чиясь смерть. Якщо хочеш вшанувати брата — будь сильним, тримай голову ясною і зроби все, щоб його жертва не була марною.

Доданий скрін - моє смс під час мого командування на зведеному стабі в Покровську для дружніх підрозділів. І написаного воно вже по факту вживання алкоголю на нашому стабпункті медиками іншого підрозділу.

аватар,алкоголізм

Топ комментарии
+28
так чого в армію набирають алкашів і наркоманів, косих, кривих, глугих, сліпкуватих і пришелепкуватих ?
показать весь комментарий
17.12.2024 18:23 Ответить
+27
Рак армії - це пришелепкуватий напольйон на посаді верховного головнокомандуючого. Цікаво хто за нього топив?
показать весь комментарий
17.12.2024 18:32 Ответить
+24
Суто технічно у нас армія 45+, більшість з них і так гіпертоніки. Які, в біса, 100 відтискань і 10 кілометрові марафони? Вони скоріше помруть від гіпертонічного кризу прямо на могилі побратима, чим почнуть пердіти метеликами.
показать весь комментарий
17.12.2024 19:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
так чого в армію набирають алкашів і наркоманів, косих, кривих, глугих, сліпкуватих і пришелепкуватих ?
показать весь комментарий
17.12.2024 18:23 Ответить
А кого? Тцкшників?!
показать весь комментарий
17.12.2024 18:30 Ответить
колишні менти, як виявляється
всякі там є, ніхто особливо на фронт не хоче
показать весь комментарий
17.12.2024 18:32 Ответить
Можеш без болтовні показати пальцем, хто хоче? Так, на батальон приблизно.
Болтать язиком, на мішки носити.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:23 Ответить
набирають щоб їх позбутись
але командирам дуже складно контролювати і керувати таким контингентом, лише фізичними аргументами
те і маємо, садизм в ЗСУ
до стандартів НАТО мабуть далекувато.
показать весь комментарий
17.12.2024 18:31 Ответить
У авторки сумбур в голові. Вже заголовок нікуди не годиться. Алкоголіки та наркомани - це хворі люди. Знаю, про що кажу - в мене друг помер у 44 від алкоголізму. Програміст від бога був. Ще років 15-20 назад по 3-5к євро заробляв. Ну але так склалося у нього. Так от,
1. Треба конкретно розділяти людей, хворих на наркоманію та алкоголізм і які прибухнули "по случаю" і щось проїбали. До перших усі ці дисциплінарні покарання, навіть офіційні (я вже навіть не кажу про клітки чи щось таке) навіть не можна застосовувати. Це все одно, що ******* людину палкою за те, що у неї діабет чи астма. Такі люди в першу чергу не мають попадати в армію (і за це має відповідати лікар, який поставив свій підпис під "придатний" - він або падла або проф непридатний. В обох випадках йому не місце серед лікарів), а мають направлятися на лікування.
2. Ті, хто не хворі, але ******* прибухнути - це інша справа. Але для цього знову ж таки існують офіційні методи.
3. Авторка чомусь мовчить про те, що всі ці клітки також використовуються і для вибивання грошей із людей.
4. Якщо командир, навіть по справі вішає когось на хрест - цей командир - хвора психічно людина, якій не місце у командуванні, а вона їх виправдовує.

От куди, власне кажуче, і котиться Україна - в рашку/радянський союз, де всі люди рівні та безправні, заради високої ідеї. А "рівніші" люди - будуть із теплих крісел розказувати "менш рівним" про ці високі ідеї. Просто огидно.
показать весь комментарий
18.12.2024 13:56 Ответить
******, прямо як про мене. Те ж стільки років і те ж програміст. Ледве тягну роботу, бо дітей треба годувати. Кожного дня 6-7 літрів пива, або 0.7 міцного і ще полірнути пивом. Чую вже недовго залишолося.
Якщо загребуть - мені втрачати вже буде нема чого, буду жерти все що горить і або здохну, або щос таке "ісполню", що хтось пожалкує.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:03 Ответить
Ну от мій друг теж пиво в основному дудлив. З самого ранку і до вечора. Навіть працював так. теж десь по 6 літрів пив. При чому, найдешевшого з АТБ. І дуже мало їв - якісь перекусики/вкусняшки в основному. Тільки у нього сім'ї не було і його взагалі нічого не тримало. Ми намагалися його з кимось познайомити, але не склалося. І, мені здається, він розумів куди це все йде, але йому якось ***** було. Вже в лікарні, між мареннями (печінка фактично розклалася у нього) все одно у мене просив "флецик" постійно.
А у вас діти. Хто їх годуватиме? Я теж багато п'ю (дуже часто з другом тим моїм пиячили, поки я не помітив, що у нього це справді хвороба вже і намагався з ним не пити), але зараз от намагаюся обмежувати, бо здоров'я вже теж починає здавати, а треба ще малого в люди вивести. Ну і пити треба якісний алкоголь (не дорогий, а якісний - в ідеалі хороший самогон чи горілку - там менше всього якихось доданків, ніж у тих же віскі, ромів і т.п.) і нормально харчуватися. І не мішати (типу поліруватися)!!!! Звичайно, ще від генетики залежить багато. Так що ховати себе рано, але висновки робити треба і берегти себе.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:18 Ответить
Ця ****** влада все одно доведе до могили, а як рятуватися від всьго цього ******* в 4 стінах вже 3 роки?
Житло зйомне, окрім роботи взагалі робити нема чого (якщо взагалі після неї залишається час та сили), на вулицю не вийдеш, дітей від планшетів не відірвеш, та і взагалі чим з ними може займатися батько, в якого вже в самого не залишилось ані емоцій, ані власних інтересів.
Півдня ще якось можна витримати, потім в 3-4 дня починається депресуха, тривога до трясучки, і питання пити чи не пити вже не стоїть.
Я ще до війни депресував, але якось рятувався велосипедом та прогулками по 16 км у лісі, були у мене хобі гітара, верстати, електроніка, все залишилося вдома. Пив десь по 3л пива раз на 2 дні, а зараз навіть на вулицю не вийдеш, бо вже не повернешся.
Намагався якось виїхати - не вийшло. Пішки через гори я не вийду, здоров'я зовсім нема.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:32 Ответить
Ну я виїхав ще півтора роки назад, так що мені легше, звичайно. Але теж досить часто депресії бувають, хоч і намагаюся тримати хвоста пістолетом. Я рятуюся граючи в комп'ютерні ігри, вивчаю АІ/Python (основна спеціалізація в мене PHP/JS). Купив собі курс Дискретної математики (була на першому курсі, але забув вже все) та алгебри для АІ. На синтезаторі граю трохи. Розвиваю свій хобі-проект - інтернет сайт один. А малого, так, від компа не відірвеш. Єдине що, він музику пише, то мене іноді питає, як там що в ФЛ Студії зробити, чи постить відоси на Ютуб і питає, як у Філморі щось зробити. То хоч якось щлсь разом робимо. Пробую на настільні ігри підсадити, але так собі, не дуже хоче.

Знайдіть собі хобі якесь, замовте електро-гітару + комбік із доставкою, ще щось. Я по своїх друзях зараз бачу, яка депресія розвивається і них. Треба щось робити, хоча б заради дітей.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:20 Ответить
Я збирався рік тому виїжджати, навіть пити кинув на 3 місяці, лікувався, схуд на 15 кг, а потім зірвалося і я сам як з ланцюга зірвався.
Гітара он стоїть восьмиструнка ESP + процесор. Комп з 4090.
Але не хочеться нічого. Або часу нема. Програмування йде лісом, на роботі від нього блювати тягне. Та і не обманеш себе такими іграшками, в 45 майже років вже зовсім інше потрібно. Коли нема фундаментального - свободи!, а ще часто і світла нема, і холодно в домі, бо знімаеш 2 кімнати а платиш за всі 180 квадратів - це все взагалі немає ніякого значення.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:40 Ответить
Чудово вас розумію. Влітку 2022 відправив своїх у Канаду, а сам у Києві залишився. До НР ще більш-менш було. Розважав себе як міг - готувався до зими без електрики та опалення. Побудував таку схему та запаси, що міг би всю зиму без електрики та опалення у своїй квартирі прожити - портативний генератор + 100 л бензину, Екофлоу + сонячні батареї, Старлінк, палатка + спальні мішки до -20, газові плитки, павербанки, консерви, вода..... Аж трохи розстроївся, що нічого не знадобилося, крім Екофлоу )))). Грав з малим по ночах у Майнкрафт по мережі, з дружиною спілкувався по відеозв'язку по півночі. А от після НР мене накрила депресія. Розкабанів до 150 кг, бухав. Хоча теж і тиск високий, і цукор, і спина не гнеться (шкарпетки одягав за допомогою китайського девайсу з Алі). Так десь місяці 2-3 було, поки не прийняв остаточного рішення валити. Тоді мене попустило, скинув десь 17 кг і таки виїхав у травні. Потім, правда повернувся майже зразу, бо мамі погано стало, а потім знову виїхав вже наприкінці червня. Це ще був останній період, коли можна було виїхати більш-менш нормально.
Так що, справді вас розумію і у вашій ситуації можу порадити тільки одне - шукайте варіанти. Вони є. У мене, наприклад, кінців таких немає, але знайомі (теж програміст) виїхали кілька місяців назад сім'єю. Так що, хто шукає, той знайде. Інакше буде вам ***** - або фізично, або морально.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:50 Ответить
До речі - не їсти під пиво це не теж саме, що не їсті під водку. Пивосос точно з голоду не помре, бо в літрі світлого десь цілих 400 кілокалорій, 6 літрів це добова норма здорового працюючого фізично чоловіка. Хіба що шкода для шлушку та кішківника.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:42 Ответить
Справа не в голоді, а у впливі на організм - шлунок, печінка і т.п. Якщо тільки пити - буде жопа.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:09 Ответить
"дітей від планшетів не відірвеш" - можна ,коли дітьми займатися і бути їм не лише батьком ( в плані -я батько , сказав люміній , значить треба робити люміній, бо я батько ) , а й товаришем по інтересам , навчанню, відпочинку і звісно займатись вихованням , в тому числі показувати , наскільки не можна обирати недолугу владу ... це якщо коротко .

Але це вже Вам не цікаво. Тому що є алкоголізм .

Виходячи з цього 1. Потрібно визнавати що алкоголізм є .

2. Лікуватись.

3. Ставати на нормальні рейси - жити повноцінним життям ,

долаючи купу перешкод і радіти своїм дітям .

показать весь комментарий
18.12.2024 15:36 Ответить
Вже давно визнав, ще до війни, намагався себе стримувати, відволікатися, перемикатися. Підліковувався іноді. Якось тримався.
Але зараз зрозумів, що вже ніколи не кину, поки нічого не зміниться, чи не виїду звідси, але всюди одні кідали.
До війни катався на велі зі старшим, малий ще був зовсім малий, збирали конструктори всякі, на приставці грали. Влітку на дачі щось будували. А зараз їм нічого крім планшетів не цікаво, а в мене нема сил їх якось відірвати. Навіть повезти нема куди, та ще й стрьомно.
Ось тільки про владу вони мабуть на все життя начулися від мене, тут не відняти.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:47 Ответить
Ще на самому початку, коли глушив коньяк з горла в льосі а зверху літали кацапські блохольоти і кидали бомби, пообіцяв дружині і собі, що коли з мого життя піде війна, одразу кину пити і більше ніколи і жодної краплі. І так і зробив би 100%, бо моя залежність на 100% в голові.
Але хто знав, що це затягнеться на 3 роки? Поки що 3.
І зараз питання хто переможе, війна з зеленою пліснявою з одного боку, чи моя печінка з іншого.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:12 Ответить
*війна разом з зеленою пліснявою.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:27 Ответить
Ой, доречі так. У нас мобілізували чувака в... не скажу куди, не бойова короче частина. А чувак алкаш. Не злостний, не в соплі, нормально веде себе, тихий, але постійно забуханий і на разговори тягне тому сразу палиться. Але спеціаліст - хороший. Але *******, чимирили і відправили кудись в бойову бригаду. Не знаю ким. Я до того що на гражданці чувак якось до 40 років дожив, нормально жив, працював, і був гарним спеціалістом (як мінімум при баблє, а значит все норм у нього). А їбанута армія прсото знищила чувака. Просто патамушо піть запрєщєно. Савсєм. Даже в мєру. Даже не на бойовому посту. Підараси.
При тому шо керівництво пиячить як хоче. Своїм - все, чмобікам - закон! Саме скотство було коли при мені бухий замполіт вичитував цього чувака "який ти підарас що п'яний, як ти всєх нас пацтавляєш, тєбє *****". А от самого перегаріще шо з ног валить. І смішно було, і водночас хотілося того замполіта з ноги увалить. Отака ******** у нас армія.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:59 Ответить
Та вас чекають, коли ж вже правильні блогєри, навчать працювати.
Поясню ще для блогєрів.

Країною в цілому і війною і частиною війни- мобілізацією хтсь повинен займатися.
А оскільки в країні президент тільки " імітує управління", а реально працює ротом в телесуфльор, то і мобілізація пущена на самотьок.
Коли вже до блогєгів і супєрпатріотів дійде розуміння- що мобілізацію проводять не військові, у яких відсутні будь- які права примусу, а ВЛАДА..

Це ВЛАДА повинна організувати доствку якісних людей на збірні пункти, проводити організований набір людей на підприємствах і оргагнізаціях. Реально виконувати норми воєнного стану- перевірки документів, організувати нарешті призов " дітей'"- 21- 25 років, витягнувши їх із Буковєлєй, нічних клубів і качалок.

А так, да, , кого виловили, того і направили. Хто ж ухилянтів чи СЗЧ шників ловить?Системно - НІХТО.
Або давайте пару бригад з фронту знімемо, щоб ловили,бщо б блогєрам сподобалося.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:20 Ответить
Бо здорові дядькі від тцк втікають.
показать весь комментарий
22.12.2024 10:18 Ответить
Рак армії - це пришелепкуватий напольйон на посаді верховного головнокомандуючого. Цікаво хто за нього топив?
показать весь комментарий
17.12.2024 18:32 Ответить
А вы попробуйте воевать без передыху почти три года подряд
Я не пьющая
Но я бы не зарекалась
Иногда стресс проще всего залить водкой
Примите закон про Демобилизацию!!!!!
Многие проблемы в армии отпадут сами собой
СЗЧ так точно .....
Сделали из патриотов рабов
Что может быть отвратительнее?
показать весь комментарий
17.12.2024 18:41 Ответить
Это жена ДМИТРА КОЦЮБАЙЛО!!!!
Вот уж кто был на передовой - так это она
А вот вы точно там не были
показать весь комментарий
17.12.2024 18:43 Ответить
Да Винчи ходил в бой не с женой
А со своими бойцами
А жена его , будучи медиком
Спасала раненых с поля боя
И не надо тут мерзости писать
Я понимаю - на Банковой новая спецоперация
Вымазать в говне военных
Обломаются ,суки
показать весь комментарий
17.12.2024 18:50 Ответить
показать весь комментарий
17.12.2024 19:06 Ответить
Не бреши. Вона не дружина. Вона навіть в суд вже після смерті Дмитра подала щоб її визнали дружиною. Але в статті про це напишуть)
показать весь комментарий
17.12.2024 23:27 Ответить
Главное - что Дмитро любил эту прекрасную женщину
Считал ее своей женой
А что там думаете вы - вообще никакого значения не имеет
Собаки гавкают - караван идет
Историю создает герои
Не диванные
И впредь обращайтесь ко мне на Вы
Или я буду удалять ВСЕ ВАШИ ПОСТЫ
показать весь комментарий
17.12.2024 23:54 Ответить
Краще розкажи, как ета преєкрасная женщіна віджала квартиру у батьків Да Вінчі?
показать весь комментарий
18.12.2024 08:54 Ответить
Ви там свічку тримав ? З чого Ви знаєте що там і як ? Гроші могли бути спільні. Квартира оформлена на нього. Не розписані.
Його родичи сім"я велика і непроста.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:05 Ответить
Або варіант - квартира була у спільній власності, але з різними долями. Вона хотіла залишити квартиру собі, можливо з компенсацією родичам. Але ...
показать весь комментарий
18.12.2024 18:35 Ответить
"удаляй" що хоч, а краще лоботомію собі зроби відразу)) Як на брехні спіймали, так "нє важна" стало. Зекономила "алінка" на "піарщіце". Несіть наступну. Твоя зміна скінчилась.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:06 Ответить
В иске в Ивано-Франковский городской суд Михайлова отметила, что в мае 2017 познакомилась с Дмитрием Коцюбайло в больнице в Авдеевке Донецкой области. Тогда она работала парамедиком медицинского батальона «Госпитальеры», а Дмитрий - командиром первой отдельной штурмовой роты Добровольческого Украинского Корпуса «Правый сектор».

«Проживая каждый день бок о бок на линии огня, защищая Украину, Дмитрий Коцюбайло и Алина Михайлова влюбились. С июня 2017 года они стали жить вместе как одна семья на базе первой отдельной штурмовой роты ДУК «Правый сектор», где вели общее хозяйство, имели общий бюджет, питание, общие расходы. Они всегда были вместе как на позициях на фронте, на базе роты, так и в гражданской жизни. В конце 2019 года они приобрели квартиру в Киеве, вместе планировали дизайн, сделали ремонт, где жили одной семьей в собственной квартире. Пара неоднократной ездила на отдых по Украине и за границу», - говорится в постановлении суда.

Однако судья Олег Шамотайло отказал в открытии производства из-за юридических тонкостей. Михайлова обратилась в суд с заявлением по правилам отдельного производства, хотя такую ​​историю должны рассматривать как полноценное гражданское дело.
показать весь комментарий
18.12.2024 11:07 Ответить
Сожительница
показать весь комментарий
18.12.2024 08:44 Ответить
Поки суспільство бачитиме свавілля чиновників, крутеликів, радянщину в ЗСУ, доти не буде мотивації ризикувати своїм життям та здоров'ям. Військовозабов'язаний має бути впевнений що матиме довіру, повагу, підтримку якщо стане військовим.
показать весь комментарий
17.12.2024 18:46 Ответить
"...має бути впевнений що матиме довіру, повагу, підтримку..." не тільки від керівництва, але і від побратимів
показать весь комментарий
17.12.2024 19:03 Ответить
Тобто авторка виправдовує садистів з 211 бригади які знущалися з тих хто випивав на службі ? Про армійський статут вона нічого не чула ?
показать весь комментарий
17.12.2024 18:52 Ответить
А що по статуту?
показать весь комментарий
17.12.2024 19:01 Ответить
По статуту фізичне насилля протизаконне .
показать весь комментарий
17.12.2024 19:26 Ответить
По статуту служба в армії це висока честь яку ще треба ЗАСЛУЖИТИ. А реальність така що навіть алкашей і маразматичних дідів в достатній кількості не можуть наловити. Тому той статут можна засунути в одне місце.
показать весь комментарий
17.12.2024 19:39 Ответить
Згоден. Я запитав що реально можна та треба робити по статуту?
показать весь комментарий
17.12.2024 19:45 Ответить
Гауптвахта чим для алкашів не підходить?
показать весь комментарий
17.12.2024 19:55 Ответить
А вона ******** статутом передбачена?
показать весь комментарий
17.12.2024 19:59 Ответить
Яка гауптвахта, які статути, ви кончені? Тут забирають по 120 тисяч, а вони п'ють. Їх відправляють на ноль, а вони все одно лохать болт і п'ють. Яка всраку гауптвахта, ау? В країна повномасштабна срака вже майже три роки, просинайтесь! Чи тверезійте, чи хєр ваш поймеш чим ви там обдолбані коли коментарі пишете.
показать весь комментарий
17.12.2024 21:10 Ответить
Ну судячи по експрессії то обдолбаний якраз ти .
показать весь комментарий
17.12.2024 22:48 Ответить
Не звертайте уваги, він з окопу пише.
показать весь комментарий
18.12.2024 08:56 Ответить
А нафіга? Вони ж добровольці. Гуляйполе, махновщина. Вже немає про що балакати. Виправдовуються винні
показать весь комментарий
17.12.2024 19:10 Ответить
Візьми відіжмись - і скажи тахтошшно - будеш ідеалом. Знову тикають традиціями США. Проблема є - але запропонований шлях - сумнівний. Набравши дідів і дядьків, які все життя вкалували на наших бандосів а тепер замість гідного призову, гідної служби, гідної демобілізації - ІДИ ВІДІЖМИСЬ?? НЕ РОЗУМІЮ. Як завжди вихоплюють ТЕ що хотять мати при цьому НЕ ХОТЯТЬ забезпечити гідне життя свому народові. Думаю понабирають африканців, індусів, арабів і будуть з ними віджиматись. А нам - уже недовго, НЕ ХОТІВ би таких почестей на своїх похоронах.
показать весь комментарий
17.12.2024 19:19 Ответить
ахаха ))) Так тоді у нас всі стануть непридатними.

1. Відбір і контроль:

• Жорсткі ВЛК і ТЦК: хронічні залежні - непридатні. Жодних винятків.

• Психологічна перевірка: не підходиш - іди лікуйся або шукай інший шлях.
Всі ухилянти на ВЛК прсото будуть казати "я алкоголік" і всьо.

2. Нульова толерантність до алкоголю і наркотиків:

• Чіткі правила: жодної краплі алкоголю на позиції.

• Покарання: миттєве відсторонення, штрафи або вивід із бойового складу.

*****, ви ще скажіть що служба в армії це висока честь а не кріпацтво і галіма повинність.

Таке враження що автор з Марсу щойно прилетів.
НЕМА бажаючих, НЕМА! Вже навіть хромих-косих не можуть наловити в достатній кількості, що ви верзете блін?
показать весь комментарий
17.12.2024 19:14 Ответить
Пропоную проводити "бухлосікацію": ранок. Білий бусік стає в спальному районі. Відчиняється бічна двєрка, там стоїть барна стойка і напої. Вишиковується черга "любітєлєй"- тобі наливають 150 грамів і дають закусити, але перед цим ти підписуєш якийсь папірець. План виконано. Жодного конфлікту, жодних проблем з законом тощо. Профіт. Не дякуйте
показать весь комментарий
17.12.2024 19:30 Ответить
показать весь комментарий
17.12.2024 19:44 Ответить
Це про що ? Щоб набрати "по контракту" алкашів і нариків ??
показать весь комментарий
18.12.2024 18:12 Ответить
Чому алкашів і чому саме контракт? Вони всі пройдуть ВЛК, а у ВЛК колеги пані Аліни. Якщо лікарі визнають людину здоровою - які можуть бути сумніви?
показать весь комментарий
18.12.2024 18:24 Ответить
Нормальний лікар швидко відрізнить справжнього алкаша/наріка від симулянта. Плюс, нагадаю, що в наказі 402 чітко прописано, що ВЛК має супроводжуватися аналізами крові та сечі, а також аналізами на ВІЛ, гепатит та сифіліс (чому саме сифіліз - хз, але так написано).
показать весь комментарий
17.12.2024 19:57 Ответить
"реакція Вассермана" - комплексний, здається, може не усі венеричні, але основні виявляє.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:11 Ответить
Чувак, раді закосити я можу не тільки набухатись і обкуритись, але і чого потяжелєй нюхнути чи ширнкти можу чогось )))
Про ВІЛ і гепатит мови не було, мова йде про алкашей. Так шо ви якусь дурню написали.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:38 Ответить
Одна справа раз набухатися, інша - постійно не просихати... Різницю видно
показать весь комментарий
18.12.2024 23:16 Ответить
Не хочеш - не пий.

Сестра лейтенанта Шмідта душить зеленого одноокого змія.

Погорілий театр Міхаська Подоляка.
показать весь комментарий
17.12.2024 19:15 Ответить
Звісно що ТЦКунам і мусорам простіше за все відловити саме такий контингент - різних алкашів, торчків та напівбомжів які тиняються під наливайками, не тікають і не чинять особливого супротиву.

Інакше ж вони залишаться без премій, чи навіть самі поїдуть 'служити', що явно не входить до їхніх планів.

А щоб мобілізувати адекватних людей (99% яких зараз є свідомими ухилянами і далеко не ідіотами щоб підставлятися) вже треба прикладати забагато зусиль, що цим людоловам абсолютно не цікаво.
показать весь комментарий
17.12.2024 19:33 Ответить
Суто технічно у нас армія 45+, більшість з них і так гіпертоніки. Які, в біса, 100 відтискань і 10 кілометрові марафони? Вони скоріше помруть від гіпертонічного кризу прямо на могилі побратима, чим почнуть пердіти метеликами.
показать весь комментарий
17.12.2024 19:43 Ответить
Пару хвилин можна й попердіти метеликами, але попередити, що це не реклама.
показать весь комментарий
17.12.2024 20:44 Ответить
Якщо ви так вмієте, то велкам ту "каждій вєчєр вєчєр наступаєт вдрух". Броня, УБД, медаль за взятіе Бєрліну в штиковой атакє, паспорт ********* і мєсто в госдумє на скамьє запасних (на ничку, пока шо, самі понімаєте, врємя такоє), ну і, єстєствєнно, ні вражеский спайпер, ні вражескі іскандери по вам не попадуть. ТЦК будуть морди друг другу бити, шоб вас бусифікувати і підвезти додому, а не на влк. Соглашайтесь.
показать весь комментарий
17.12.2024 21:06 Ответить
Але таке щєстя мабуть ненадовго - замислилався Горпина
показать весь комментарий
18.12.2024 08:02 Ответить
Та не звертайте уваги, ну написала дурню дівчина. Не заважайте їй розказувати як все має бути. Вона ж сама "дружина" Да Вінчі.
показать весь комментарий
18.12.2024 13:11 Ответить
У чому дурня ? В строю потрібні тверезі бійці ??
показать весь комментарий
18.12.2024 18:15 Ответить
Мова йшла про армію 45+ і 100 відтискань та 10 кілометрові марафони. Не дурня?
Ну тоді хай бігають
показать весь комментарий
19.12.2024 10:47 Ответить
З цим згоден. Не служив, але дійсно, деякі амерські армійські традиції доволі "дивні".
показать весь комментарий
19.12.2024 13:10 Ответить
Аватари це зло і те що вони попали до війська винна влада,представником якої є явтор цього допису!
показать весь комментарий
17.12.2024 20:05 Ответить
Твоя тупість просто зашкалює, Аліна Михайлова воює, вона не мент, не прокурор і не депутат!
показать весь комментарий
18.12.2024 01:51 Ответить
Вона просто віджимає квартири у батьків своїх сожитєлєй.
показать весь комментарий
18.12.2024 08:58 Ответить
Брехня.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:16 Ответить
Правильно написала.Нікого вона з садистів не виправдовує,але про людей ,котрі своєю поведінкою хворого підставляють і товаришів,і державу,треба карати.Так,не до хреста прив'язувати,так не бити,але списувати,штрафувати грошимі і просто не допускати до оборони держави.
показать весь комментарий
17.12.2024 21:05 Ответить
Спочатку наловили, потім "недопускають до оборони". Чого ловили тоді?
показать весь комментарий
17.12.2024 21:32 Ответить
Твоя тупість просто зашкалює, Ловить ТЦК, а отримують аватарів командири на фронті не зі своєї волі
показать весь комментарий
18.12.2024 01:53 Ответить
Аватар підтягнувся! Закінчуй вже з синькою
показать весь комментарий
18.12.2024 14:17 Ответить
Цікаво, навіщо у ТЦК ціла армія у військовій формі? Я думаю так: Надсилається повістка (у якій завгодно формі, яку передбачає закон). У разі ігнорування за справу береться поліція, і накладає санкції. Чи то арешт, чи то силове припровадження на призовний пункт. Треба вибити двері у разі непокори, нехай вибивають. У такому разі і кількість поліції вже не здаватиметься дуже значною, бо роботи буде багато. Але оце людоловство, та ще й людьми у військовій формі, - це ж ганьбище і знецінення військової служби, дискредитація ідеї захисту Батьківщини.
показать весь комментарий
17.12.2024 21:13 Ответить
А вибивання дверей, не дискредитація?
показать весь комментарий
17.12.2024 21:34 Ответить
Якщо законно, то ні. Злочинців же так затримують. Ті, хто не з'явився за повісткою, порушують закон. А Україну захищати треба вже зараз.
показать весь комментарий
17.12.2024 21:39 Ответить
Це буде чудово мотивувати захищати! Бригади левів, а не людей, можна сформувати! Тремтіть, окупанти, вибитодверники ідуть!
показать весь комментарий
17.12.2024 21:45 Ответить
Ну, в тебе своя пісня. Воїнам ТЦК якраз і попадаються на вулиці алкоголіки і наркомани, від яких на фронті тільки шкода. Має бути продуманий дієвий механізм повісток, і санкції за ухилення. Бо ТЦК-шне воїнство спершу відловлює людей, а повістку вручають потім.
показать весь комментарий
17.12.2024 21:49 Ответить
Подай особистий приклад, а тоді вже пиши таку маячню.
показать весь комментарий
18.12.2024 09:00 Ответить
17.12.2024 21:13

drowsy_cat

Так воно і є вже більше року.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:18 Ответить
Але практика людоловства без попереднього надсилання повістки залишилась. Чи наш уряд хоче сказати, що не має даних на всіх громадян?!
показать весь комментарий
18.12.2024 19:21 Ответить
Зараз у новинах менше про затримки на вулиці. Це по-перше.
По-друге - конфлікти, зазвичай, навколо ухилянтів. Усі інші, тихо-мирно, проходять, чи не проходять ВЛК; мобілізуються, чи ні.
показать весь комментарий
18.12.2024 21:07 Ответить
Хз, в армії п'ють 50 відсотків так точно, а може і більше, зробити винним солдата, який і до армії пиячив - який в цьому сенс ? Та і нащо звертатися до людей, які не підтримують фізичне насильство в армії стосовно п'яниць? Просто авторка наче ніколи не мала справ з п'яницями в армії і що там хоч що не роби, а людина все одно до пляшки горнеться, та і як лікар повинна розуміти, що алкоголізм це хвороба. Розпинають, саджають на яму, ну чесно , коли це допомагало ? Ну, може на неділю і все. Я он був відвернувся на 15 хвилин, а людина вже в дрова, як він за 15 хвилин встиг - для мене досі загадка.
показать весь комментарий
17.12.2024 21:57 Ответить
клізму з горілкою
показать весь комментарий
18.12.2024 08:54 Ответить
Вона не лікар
показать весь комментарий
18.12.2024 11:28 Ответить
а, ну тоді зрозуміло, чому в неї таке ставлення.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:25 Ответить
Я за хвилину не відриваючись заливаю 2л цицьку пива з горла, за 3 хвилини невеликими ковтками можу залити 0.5 коньяку, якщо шлунок порожній.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:12 Ответить
Пам'ятаю, як медики боролись за те щоб в аптечці військового не було знеболювального. І пояснювалось це тим, що до евакуації його можуть вколоти декілька разів. Добре. Немає знеболювального.
Ще пам'ятаю, як медики боролись за те щоб робити переливання крові ще до вивезення з сірої зони. З'ясувалось, що ця процедура має кримінальну відповідальність. І чим все це скінчилось?
Пам'ятаю за турнікети, що не мають стандартів на перевірку з нашого боку.
Пам'ятаю скільки зусиль треба було докласти що медичний канабіс все ж таки з'явився у реабілітаційних поранених.
Для чого я це все. Я не медик. Так чого ви пишите про армію, а не про особисто своє поле діяльності. Що ви там можете докласти, якщо в нас ні трансплантації органів не можуть налагодити, бо повітряних коридорів не роблять. А у вас бляха є сам на філософію того хто і що і на якому дивані щось написав.!!
Ви точно там перестрибуєте як сайгаки??? Дичина.
показать весь комментарий
17.12.2024 22:04 Ответить
Все правильно, Аліночка!
Які, на.х..у.й права??? Кому??? Рабам???
Ну ти - то зрозуміло, обласкана Зє- владою, з трусів вистрібуватимеш, щоб догодити своїм "благодєтєлям". На їхнє замовлення подібні корисні ідіоти і не таке накалякають. За "дах" треба відробляти. У будь-який спосіб. Хтось ділиться грошима, накраденими на поставках у армію, хтось пише дебільні статєйкі, аби відволікти увагу народу від пройобів влади, бо мають інтерес і зиск.
А шо, нє?
...У КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ немає верховенства права, правильно???
Конституція "на паузє" за версією головЗє--біла, так?
А те, що у військах на третьому році війни немає справних мін, то це Аліночку не стосується... "Неїбе".
Хай солдати віджиматимуться...
За загиблих побратимів...
показать весь комментарий
17.12.2024 23:12 Ответить
Попустись ! Конституція не на паузі. Окремі положення не працюють під час війни, або працюють не так. І про це записано у Конституції.

Інша справа, що багато чого у Конституції носить декларативний характер і не забезпечене законодавством.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:29 Ответить
"Мечты, мечты... Как сладки ваши грёзы...".
Все це було в будь-якій війні і в будь-якій армії... І у німців, і у британців, і у американців, і у нас... Бо війна сама по собі - протиприродне явище для людського суспільства...
Крім алкоголю, була й наркота в різних видах. І, крім "підпільного" вживання, було й "узаконене на державному рівні"... Франко-пруська війна - масове вживання морфію перед боєм прусаками. Алжирська війна - масове вживання французами амфетаміну. Перша світова - "окопний коктейль" (суміш горілки з кокаїном) - ВСІ армії. ІІ Світова: "кошачі очки" - японська армія. Первітин і кокаїн - вермахт ("танковий шоколад"). Різноманітні суміші наркотичних препаратів застосовувалися військами союзників (в основному - у стратегічній авіації, при нальотах на Німеччину та Японію). Льотчики Червоної армії - те саме. "Наркомовські" - вся Червона армія - перед атаками.
В"єтнамська війна - те саме. Афганістан (американці) - те саме...
Цілі фармакологічні інститути працюють над створенням препаратів для "інтенсифікації діяльності солдата на полі бою"... І це пов"язано вже не тільки з посиленням його фізичних можливостей. Зараз працюють вже над "відключенням психічної складової на полі бою"...(щоб солдат не мав моральних сумнівів чи переживань під час вбивства)...
показать весь комментарий
17.12.2024 23:50 Ответить
Когда Вы уже начнете писать статьи на Цензоре ?
Часто ловлю себя на мысли, что ваши посты превосходят статьи...
показать весь комментарий
18.12.2024 00:00 Ответить
Страница 1 из 2