8445 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Ультиматум Трампа-Келлога Зеленському

Келлог похвалив адміністрацію Байдена за допомогу Україні

Поки всі дружно обговорюють матюки Зе, є ІМХО набагато більш важлива тема.

Ми чітко бачимо, як активізувався в медійному план Зеленський. Роздає інтерв'ю направо й наліво, але з розрахунком, в першу чергу, на те, що ці інтерв'ю побачить Трамп та його команда. Саме він є головним реципієнтом.

Вже за 2 тижні Трамп стане президентом. І, як відомо, на днях до Києва приїде його спецпредставник Кіт Келлог. Щоби особисто поговорити із Зе і донести йому візію Трампа на майбутнє. І війни, і самого Зе. Без будь-яких посередників. Надто ж - Єрмака.

Як відомо, візит Єрмака до США був провальним. Йому чітко вказали, що з ним справи вести не будуть. І що він взагалі не буле еіяким каналом комунікації між нової адміністрацією США та українською владою.

Так що різка медіана активізація Зе - вона якраз про діалог з Трампом.

А тепер щодо того, що може запропонувати Келлог. З інфою моїх джерел з тих, хто брав участь в адвокаційних поїздках до США і мав спілкування з людьми Трампа, Келлог передасть вимогу провести президентські вибори, незважаючи на те, чи будуть припинені бойові дії. За словами джерел, це нібито дасть можливість США, ЄС і росії вести переговори про завершення російсько-української війни з наступним Президентом України. Яким сам зе навряд стане.

Нібито Келлог може доволі жорстко запропонувати дві прості альтернативи.

Перша – погодитися на проведення виборів, з організацією яких допоможуть США і міжнародні партнери. Під гарантії Трампа щодо припинення бойовмх дій на час їх проведення.

Тоді нібито Зе та його команда отримають від Вашингтону такий собі "золотий парашут". Тобто, гарантії йому та його близьким людям недоторканності і можливість жити краще життя після відходу з посади на Заході.

Друга альтернатива - якщо Зеленський не погоджується на проведення президентських виборів і захоче йти сам, тоді Сполучені Штати задіють всі офіційні та неофіційні важелі проти нього та його команди, включаючи інформацію про корупційні злочини, які здійснило оточення президента ще з 2019 року. Коли Трамп, до речі, теж ще був на посаді.

Нібито тоді під удар потраплять всі найближчі менеджери Зе, по справах не тільки грошових, а й державної зради, управління війною тощо. Плюс є чимало ображених людей з оточення зе, які готові багато чого сказати.

Власне, ультиматум Келлога цілком може звестися до простого вибору: або ти підписуєш перемир'я, забезпечуєш чесні вибори, на які сам не йдеш і живеш далі як герой, або всі гріхи будуть витягнуті назовні. І піти все одно прийдеться - але вже із соромом.

За моєю інфою, американці вже зробили прямо напередодні приїзду Келлога дуже прозорий натяк. Кілька днів тому НАБУ прийшло до очільника контррозвідки СБУ, генерал-майора Олександра Поклада, після якого він був за день звільнений з посади.

Це той самий, який куратор спецслужб від ОП і близька до єрмака людина. Якого, за чутками, Єрмак дуже хотів і хоче призначити замість Буданова на пост очільника ГУР.

І тут до нього раптом приходить НАБУ. Цікаве співпадіння, правда ж?

Кароч я би всі інтерв'ю Зе розглядав саме через призму діалогу з Трампом і підготовки до розмови з Келлогом.

І матюки - це найменш цікава імхо деталь процесу.

Топ комментарии
+41
Проблема не в том, куда деть Янелоха. Проблема в том, куда деть 73% дегенератов.
показать весь комментарий
06.01.2025 19:08 Ответить
+23
Золоті слова. Бо це тупориле стадо обере Янелоха№2, і Україна остаточно зірветься в прірву. Питання Гундоса ті ж самі США легко вирішать, але ніхто і ніщо не вирішить питання 73% імбецилів. От у чому основна загроза Україні.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:49 Ответить
+13
О Боже! Куди не кинь, скрізь ,,мої джерела" та інші ,,розвідники"! Дякуємо, що хоч мольфарів ще не долучили!
показать весь комментарий
06.01.2025 19:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Проблема не в том, куда деть Янелоха. Проблема в том, куда деть 73% дегенератов.
показать весь комментарий
06.01.2025 19:08 Ответить
Ну да... а як же вільна агітація і час на неї. Хіба це можливо в умовах війни.
До речі під боком СБУ ворожа секта московського патріархату повертає до себе приходи, подекуди роздає чималі гроші. За кого ті барани будуть голосувати ? За українську владу ? Не думаю.
Трампу потрібний президент маріонетка, який здасть частину України.
А нам воно треба ?
показать весь комментарий
06.01.2025 19:16 Ответить
усе це - імхо - з розряду чуток а-ля "трамп прийде...". набагато простіше (знову ж, імхо) змусити зеленого їбаната призначити новий уряд умовно "технократів", де кожна посада міністра буде узгодженою із групою послів (наприклад) країн-донорів. це по-перше. по-друге, видалити дєрьмака й 5-6 потужних менеджерів із влади, а краще із країни. знову ж, під загрозою жорсткіших санкцій. й третє умова, зелене їбанько погоджується до кінця війни на виконання винятково церемоніальних функцій. знову таки, взамін на гарантії про відсутність переслідування по війні. чи можно змусити зелену шваль погодитися? запросто!! просто уся фіндопомога - крім матеріяльної військової!! - затримується до моменту, доки не погодиться...
пс щодо "куда дєть 73% дегенератів"? повірте, коли припиняться будь-які виплати бюджетникам, пенсіонерам, etc. до цієї публіки усе швидко дійде!! і саме через місце, яким вони зазвичай типу "думають".
показать весь комментарий
06.01.2025 19:28 Ответить
О Боже! Куди не кинь, скрізь ,,мої джерела" та інші ,,розвідники"! Дякуємо, що хоч мольфарів ще не долучили!
показать весь комментарий
06.01.2025 19:51 Ответить
Оце чепуха.Хто піде голосувати не знаючи чи прилетить в виборчу дільницю кацапська ракета?Трамп це не прогарантує бо він вже гарантував закінчити війну на другий день після виборів за 24 години.І головне,хто піде в президенти знаючи шо рашка через пів року рік знову попре війною?Залужний не такий дурний.Хіба шо Бойко,бо для нього рашка це не ворог.
показать весь комментарий
06.01.2025 19:58 Ответить
Те шо 🤡 ганебне зло ,для України розуміє навіть Трамп ...але цей зелений торчок, повинен підписати капітуляцію по Оману, а потім щезнути ...так хоче кремль , а як воно буде ...х...то зна ?
показать весь комментарий
06.01.2025 19:59 Ответить
Оооой...нібито те, нібито це.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:02 Ответить
Бодя, не видумуй всяку хрень. Трамп такий же кловун як і Осел.
Прогнозувати мільйон дронів чи дерев зі стадіонами, тисячі з бабофонами - що дібілам стукне в макітру - не вдячна робота.
Ти в курсі що цьому представнику скоро 100 років? Він може дати дуба навіть в літаку, від перевантаження.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:04 Ответить
А мені цікаві саме матюки - це ознака емоційності, коли наприклад робиш щось і не вдається, "от с.а" кажуть. Це така компенсаторна реакція на несподіванку)

Коли Зленський весь час так спілкується, то це означає, що в нього немає відповіді, немає стратегії, він петляє і вигадує щось прямо зараз. Нащо Путіна до...ом називати? Він точно не до...об.

Так само до речі і Умєров спілкується з якоюсь військовою активісткою, не пам'ятаю її прізвище, коли вона запитувала про деталі операційної діяльності міністра.

Насправді, і президентом, і міністром мають бути люди з візією або стратегією. Вона не має бути всеосяжною чи досконалою, ні і тому, якщо вона зазнала невдачі, а таке можливо, то ми міняємо їх на інших, але теж з візією і стратегією.

Влада в ********* світі це не панування "я - господарь, а ти - раб"(чи в радянському я - начальник, тьі - дурак"), це не володіння як от власністю "купив посаду на все життя і ок", це не надбудова в марксистському сенсі, влада - це стратегія.

А на стратегію у Зленського немає часу)
показать весь комментарий
06.01.2025 20:15 Ответить
Автор, це не смішно.Такі важкопрогнозовані конструкції можуть бути сконструйовані в головах у політологів і у жодному разі не мають стосунку до реалій життя.
Із якого бісу Трумпу і його оточенню потрібні термінові вибори в Україні під час бойвих дій?
Не кажучи вже, що Трумп має таке ж відношення до " гарантій безпеки на час виборів", як і Буткєвич.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:46 Ответить
Золоті слова. Бо це тупориле стадо обере Янелоха№2, і Україна остаточно зірветься в прірву. Питання Гундоса ті ж самі США легко вирішать, але ніхто і ніщо не вирішить питання 73% імбецилів. От у чому основна загроза Україні.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:49 Ответить
ТаК, США наполягають на виборах, але навряд чи вони будуть настільки термінові. Хоча, якщо Гундоса і його кліку звинуватять у розкраданні американських грошей, арештують і зашлють в якесь Гуантанамо, гадаю уся Україна відкоркує шампанське.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:52 Ответить
..пуйло не про д..б= в1н дуже тупий д..б, ну тоб1, дуже вумному, цього...----
показать весь комментарий
06.01.2025 21:03 Ответить
ти цього прьедсказателя усерьйоз сприймаеш..??- ну-ну.., це один з пересмешн1ков\юмор1стов, на б1льш не тягне..((
показать весь комментарий
06.01.2025 21:05 Ответить
Говорят, что Трамп запретит баллотироваться и Порошенко. А если тот не согласится, то с ним сделают тоже самое, что и с Зеленским.😪
показать весь комментарий
06.01.2025 21:08 Ответить
Перемир'я на зазначених умовах не дотримається *****, навіть якщо його підпише на папері. Ну, ви всі знаєте, вагу/вартість договіру, підписаного касапами...
показать весь комментарий
06.01.2025 21:11 Ответить
не скоро.
показать весь комментарий
06.01.2025 21:13 Ответить
Весь мир, уставший от проблем,
стоял к плечу плечом
и договаривался с Тем,
который "ни при чём".
О том, чтоб не везли ракет,
которых не везли.
О том, чтоб Те, которых нет,
домой к себе ушли.
О том, чтоб прекратилось То,
что так мешало всем -
всё То, что никогда, никто
не делал тут совсем.

Тактично ставили на стол
букеты свежих роз -
чтоб не замкнулся, не ушёл
в делирий и психоз.
И Тот, который "ни при чем",
сидел в углу всю ночь.
И делал морду кирпичом.
И был готов помочь.
И ставил подпись на листе.
И твёрдо обещал,
что это прочитают Те,
которых знать не знал.

И только в аэропорту...
до вылета за час..
он тихо папку вынул ту
и бросил в унитаз…
показать весь комментарий
06.01.2025 21:13 Ответить
І що , прости Господи, амеріканці ще можуть сказати про цю воровську шоблу , чого ми не знаєм ? І шо ? Які парашути ??? Ця команда особисто винна в гибелі десятків тисяч і військових і цивільних із-за мільярдних крадіжок на життево необхідні речі , речі на виживання і перемогу , винна в косвеному і прямому пособництві врагу. Ми, суспільство, не зможемо це обійти , не зможемо ні виграти війну , ні провести відбудову. Бо це потребує колосальних надзусиль суспільства і може відбутися ТІЛЬКИ на його волі і силу духу , важкої безкорисливої праці.. Якого ніяк не буде без відновлення справедливості. Ну не буває.
показать весь комментарий
06.01.2025 21:14 Ответить
Ви розумієте, що ви ображаєте своїх співгромадян? ви робите це свідомо?
показать весь комментарий
06.01.2025 21:18 Ответить
Яка візія? Яка стратегія?? Він (Зеленський) слів таких не знає!

От саміт, кейс, трек і адженда -- етода.
показать весь комментарий
06.01.2025 21:27 Ответить
Ракети по виборчих дільницях - це якась відмазка рівня 95 кварталу, щоб не проводити вибори. Таких дільниць по Україні десятки тисяч і навіть при бажанні масово їх обстрілювати у рашпедів немає чим.
показать весь комментарий
06.01.2025 21:31 Ответить
Автор сайтом помилився, це не телеграмм з аудиторією зумерів і рівнем IQ +-50
показать весь комментарий
06.01.2025 21:46 Ответить
І обере наступного сімпатічнава маладова, на якого вкаже тілівізор
показать весь комментарий
06.01.2025 21:48 Ответить
от вже ж до буткевича не потрібно опускатись
показать весь комментарий
06.01.2025 22:07 Ответить
Замість бусифікаторів- така ж кількість агітаторів, що тут неможливого. Тим паче шо прифронтових міст небагато, поки що.
показать весь комментарий
06.01.2025 22:13 Ответить
Да, да . И Земля налєтіт на нєбєснкю ось,...
показать весь комментарий
06.01.2025 22:18 Ответить
Хотілося б побачити вже якесь просвітлення за смутою зеДибіла та його ригівською сворою!!
показать весь комментарий
06.01.2025 22:26 Ответить
Проблема не так в бубочці, основна проблема, що в ВР обрали тупориле моношобло. Якби Верховна Рада була нормальною, то ніякі янелохі з йєрмаками нічого не могли би зробити.
показать весь комментарий
06.01.2025 22:27 Ответить
Зі усією повагою до пана Буткевича. Він робить дійсно важливу роботу для України.
Але схема, надана у цьому тексті - абсолютна дурня.
Так буває - можна дуже хотіти добра, але потрапляти пальцем у небо....
показать весь комментарий
06.01.2025 22:33 Ответить
Думав "придушу" свою родичку, коли взнав, що вона за Зе* проголосувала !
показать весь комментарий
06.01.2025 22:44 Ответить
Кажуть монобільшість вже не є такою.
показать весь комментарий
06.01.2025 22:45 Ответить
Самі зрозуміли що написали ? Як проводити виборчий процес під час тривог ?
показать весь комментарий
06.01.2025 22:47 Ответить
Які виплати були у 2019 р. для 73% (46%) ?
показать весь комментарий
06.01.2025 22:48 Ответить
У минулому році вдарили по сільській їдальні - 56 жертв. Іскандер не пожаліли !!

Ви агент ??
показать весь комментарий
06.01.2025 22:50 Ответить
Мабуть це "розхитування" ситуації.
показать весь комментарий
06.01.2025 22:54 Ответить
"своїх співгромадян" треба свідомо киздити лопатой по ****, а не "ображати"!
показать весь комментарий
06.01.2025 23:04 Ответить
Який ще нах "золотий парашут" і спокійне життя за кордоном?!
показать весь комментарий
06.01.2025 23:09 Ответить
Боюсь, що іноді навіть гірше
показать весь комментарий
06.01.2025 23:13 Ответить
6.01.2025 Як відомо, візит Єрмака до США був провальним. Йому чітко вказали, що з ним справи вести не будуть. І що він взагалі не буле еіяким каналом комунікації між нової адміністрацією США та українською владою Джерело: https://censor.net/ua/b3528807

12.11.2023 Очолювана першою віцепремʼєркою ­­- міністеркою економіки України Юлією Свириденко делегація прибула 12 листопада до Сполучених Штатів, https://t.me/ermaka2022/3998 повідомив у телеграмі заступник голови Офісу президента Андрій Єрмак, який також входить до цієї делегації.

Нагадайте, що хотіли американці у листопаді 2023-го перед голосуванням за пакет допомоги на 2024-й? План війни. Що отримали? Єрмака.
Що хотіли американці у грудні 2024-го? Демонстрації адекватності/договороздатності, візії подальшого перебігу війни/перемир'я/припинення вогню.(потрібне підкреслити). Що отримали? Єрмака.
Гарріс/Байден після такого може б і далі грались із Земенеджерами, але Трамп це не Байден/Гарріс. Він гратись не буде.
показать весь комментарий
06.01.2025 23:23 Ответить
Свідомо
показать весь комментарий
06.01.2025 23:27 Ответить
Ну тут вже тільки на Бога сподіватися, бо проти 73% ми нічого не зробимо. Намагалися ще у 19 році, як горохом об стіну.
показать весь комментарий
06.01.2025 23:32 Ответить
А наступного президента кого виберуть? Ну, звичайно... Бойка. Бо на іншого пуйло буде незгодне. А Бойко уступить крісло Медведчуку (тобто Оксані Марченко, яка виховує не похресницю пуйла, а його рідну дитину - інакше неможливо пояснити нав'язливу ідею пуйла зробити Медведчука президентом України). Ось як гарно наші партнери підіграють пуйлу ось цими виборами президента. Чи не простіше було б, щоб Зеля склав повноваження Стефанчуку, а той би підписав перемир'я до наступних виборів? Якийсь дуже фантасмогоричний отой перший варіант написав автор, другий більш реальний...
показать весь комментарий
06.01.2025 23:34 Ответить
Хай забирається на тому "золотому парашуті" подалі від України, бо інакше воно буде вести війну до останнього українця !
показать весь комментарий
06.01.2025 23:40 Ответить
Точно-точно: наступного президента кого виберуть? Ну, звичайно... Бойка. Бо на іншого пуйло буде незгодне. А Бойко уступить крісло Медведчуку (тобто Оксані Марченко, яка виховує не похресницю пуйла, а його рідну дитину - інакше неможливо пояснити нав'язливу ідею пуйла зробити Медведчука президентом України). Ось як гарно наші партнери підіграють пуйлу ось цими виборами президента. Чи не простіше було б, щоб Зеля склав повноваження Стефанчуку, а той би підписав перемир'я до наступних виборів?
показать весь комментарий
06.01.2025 23:43 Ответить
Забудьте Ви оті 73%! Вони були дуже давно, майже 6 років минуло! Найбільше з них - давно за кордоном, втікли від війни, на кшталт народним обранцям, яких "звалило" з України десь під 10о душ! На сьогодні симпатиків Зє в Україні - не більше 20-30 відсотків!
показать весь комментарий
06.01.2025 23:44 Ответить
Щоб такого не обирали, треба перш за все запобігти щоб таке не балотувались...
показать весь комментарий
06.01.2025 23:45 Ответить
Вибори треба не Трампу, а пуйлу. Якщо автор написав правду, то це означає, що Трамп прогнувся під пуйла або Сі.
показать весь комментарий
06.01.2025 23:47 Ответить
Це означає, що земля пласка. А ти незнав?
показать весь комментарий
06.01.2025 23:53 Ответить
Як круто: США прогнулися під Китай! Дожилися!
показать весь комментарий
06.01.2025 23:55 Ответить
Для того, щоб не обирали янелохів, треба щоб вони не балотувались ...
показать весь комментарий
06.01.2025 23:58 Ответить
Єєє, ..урень думкою багатіє
показать весь комментарий
07.01.2025 00:11 Ответить
Якщо укриттів нема, то яка різниця це виборчій процес чи якийсь інший ? Чому лікарні у прифронтовому місті можуть працювати, а виборчі дільниці не можуть ?
показать весь комментарий
07.01.2025 00:37 Ответить
Вийми голову із зеленої сраки. Русня кожен день б'є по школах, лікарнях і багатоповерхівках. І щодня в нас жертви. Масовані ракетно-дронові нальоти трапляються декілька разів на місяць як мінімум. То чим таким страшним на день виборів русня може нас налякати? Орєшніком по якийсь дільниці пульне? Так закривати їх всі на час тривоги і обладнати біля кожної укриття. Все - цього досить для того щоб день виборів нічим не відрізнявся від 1050 інший днів війни які ми вже пережили.
показать весь комментарий
07.01.2025 02:11 Ответить
Буткевич, ну ти ж не Гордон, для кого цей цирк імені баби Ванги?Трамп прийде порядок наведе, угу блд. А ще бонусом розкриє нам справу Гонгадзе і мобілізує всіх прокурорів-інвалідів.
Насправді ж буде нагибати Ішака на такий-сякий договорняк а потім якщо таки вдасться - просто відзвітує що закінчив війну і зекономив реднекам купу грошей, забивши хрін на допомогу нам.
І не треба ніяких інсайтів - це саме те чого він і прагне і саме те що принесе йому максимум електоральних балів при мінімумі змусить. Гуд діел, як він сам каже.

І завадити йому в цьому зможе тільки )(уйло своєю впертість. Що власне вже розпочалось і з чим він буде боротись. А ніяк не з нашим Ішаком чи якимись прости господи виборами.
показать весь комментарий
07.01.2025 02:27 Ответить
це все ще занадто багато.
показать весь комментарий
07.01.2025 05:06 Ответить
"Дія", скоріше за все.
показать весь комментарий
07.01.2025 06:11 Ответить
Так поспішали викласти матеріал, що не могли почитати і виправити помилки?
показать весь комментарий
07.01.2025 07:14 Ответить
Трамп тренує ногу для смачного підсрачника зеленим хробакам: брехунам, ворам і зрадникам.
показать весь комментарий
07.01.2025 08:01 Ответить
Вы не поняли, что я написал. Если 73% дегенераты, то они не вылечились, и опять выберут нечто подобное независимо от того, свалили они или нет. Например, Притулу. Или заслуженного ветерана, и даже на протезах, но из конюшни Пинчука, Бени или Ахметки.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:11 Ответить
Був ультиматум, не було ультиматуму-наукє ето нєізвєстно
показать весь комментарий
07.01.2025 09:17 Ответить
Читай уважніше: "Власне, ультиматум Келлога цілком може звестися до простого вибору: або ти підписуєш перемир'я, забезпечуєш чесні вибори, на які сам не йдеш і живеш далі як герой, або всі гріхи будуть витягнуті назовні. І піти все одно прийдеться - але вже із соромом." Джерело: https://censor.net/ua/b3528807
показать весь комментарий
07.01.2025 09:20 Ответить
Тезко! У разі, якщо русня не дасть провести спокійно вибори, проти русні будуть вжиті такі засоби, що їй буде непереливки.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:24 Ответить
То скажіть який вибір вважаєте правильним, за кого голосували ви самі. Напередодні виборів буде цікаво і корисно дізнатись, яку політичну силу чи особу підтримують агресивні, нетерпимі люди, які не визнають за іншими навіть права на власну думку, для яких сіяти ворожнечу і розколювати суспільство є цілком припустимими політичними технологіями.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:33 Ответить
Тільки хунта може виправити сітуацію і ніяких "золотих парашутів", винні повинні бути покарані. Бо навіщо тоді всі ці втрати, ми вже майже не відрізняємося від росії.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:34 Ответить
А ви розумієте, що ці образи обгрунтовані?
показать весь комментарий
07.01.2025 10:18 Ответить
Мова не про симпатиків. Мова про інтелект виборців. Виберуть чергового дебіла і почнеться аналогічна хєрня.
показать весь комментарий
07.01.2025 10:22 Ответить
Це найкращий варіант. Бо вибори в країні де не має реально політичних партій, а більшість населення краще б жувало, ніж голосувало завідомо провальна затія.
показать весь комментарий
07.01.2025 10:30 Ответить
Там були поминки по загиблому солдату, були наводчики ( колишній мєнт, чи навіть вже поліцейський), які очікували, що в їдальні будуть військові. А їх не було, загинули лише мирн жителі.
показать весь комментарий
07.01.2025 10:35 Ответить
До речі це досить непоганий рівень , якщо брати середній по популяції
показать весь комментарий
07.01.2025 10:41 Ответить
Нова методичка, зачот!
показать весь комментарий
07.01.2025 11:06 Ответить
Поржу від душі коли всі прогнози автора справдяться. Де тоді будуть адепти неможливості виборів, парашутів і претул? Правильно - все забудуть як ті самі гупі
показать весь комментарий
07.01.2025 11:10 Ответить
Вас, зебілоїди, по їбалу берцями бити треба, а не ображати
показать весь комментарий
07.01.2025 12:04 Ответить
Яка в тебе власна думка, бот подляцький? Ту що в методичці напечатали?
показать весь комментарий
07.01.2025 12:06 Ответить
Мольфари мольфарять на телемарафоні з ранку й до ночі про каву в Ялті і розпад ерефії.
показать весь комментарий
07.01.2025 12:10 Ответить
Коментарі вражають, просто треба ж в час війни довести до таких срачів країну, де президента останніми словами називають, і це все на користь ворогу, це все читають і бачать в світі, і коли такий срач в країні робиться, то звісно легше це все і закордоном проти нас просувати.Нащо нам повторювати помилки 100 річної давнини, проходили ж голодомори гулаги,щоб потім плакати все втративши?
показать весь комментарий
07.01.2025 12:23 Ответить
І хоч я не голосувала за Зе, не розумію як дити в одній країні якщо одна частина сприймає іншу як ворогів.Чому такого нема в США в Європі ,там різні партії, різні політ сили не розколюють на своїй і чужих, а тут просто 15 % назвала всіх 70% дегенератами
показать весь комментарий
07.01.2025 12:26 Ответить
хрипата матючина настільки впрливова постать, що з ним ведуть торги лідери світу?
то, може українці ніфіга не помилились у виборі 2019?
он і байден вже не президент, а зе!гундос на посту.
ще й золотий парашут має.
показать весь комментарий
07.01.2025 13:34 Ответить
Співгромадяни своїм вибором нанесли багато шкоди особисто мені. Понять и простить, як завжди?
показать весь комментарий
07.01.2025 13:40 Ответить
Якщо припущення дописувача має хоч найменшу дотичність до правди, то тоді, як вбачається, Трамп і К° чітко націлились на "почесну" капітуляцію України перед пітьмою.
Логіка тут проста: підписання Зеленським акту капітуляції (мінська-3) не сприйме а ні український народ, а ні його армія. Бо одразу, зважаючи на зловонний бекграунд зебілів, звинуватять їх усіх на чолі із головним у зраді. І війна з пітьмою продовжиться вже без них.
Тож, тут одразу приходить в голову фінський варіант серпня 1944-го. Тоді для сприйняття фінами капітуляції Фінляндії, що передбачала узаконення територіальних здобутків срср та зовнішньополітичний курс і кадрову політику, що продиктовані москвою, пройшла заміна президента Рюті на Маннергейма. Тобто на політика з незаперечним авторитетом у народу і армії, який підписав і оголосив по радіо принизливі умови капітуляції "з метою збереження фінської нації і державності".
З цього можна дійти висновку, що даний сценарій є малоймовірним, оскільки:
По-перше - "український Маннергейм" наразі відсутній (Залужний не погодиться на роль підписанта капітуляції, а всі решта можуть, але вони не є "маннергеймами").
По-друге- Зеленський ніякого перемир'я з рашистами не укладатиме, боячись за себе і не довіряючи нікому.
показать весь комментарий
07.01.2025 13:51 Ответить
хоть паржош? з 19-го не наржався?
ну вір далі в казочки, а взагалі коли доросла людина ігнорує реальність, зате вірить в приємні їй чутки - то це є ознакою недорозвинутості.
показать весь комментарий
07.01.2025 13:55 Ответить
"треба ж в час війни довести до таких срачів країну, де президента останніми словами називають"

які хрінові українці дістались такому потужному президенти, ти тільки глянь.. він їм і перемогу обіцяв вже і сайтісь пасєрєдінє і закінчення війни і формулу миру і формулу перемоги і шо тільки не напистів - а їм все мало.
показать весь комментарий
07.01.2025 13:57 Ответить
Як горохом об стіну
показать весь комментарий
07.01.2025 14:10 Ответить
жопес ти розумієш що вибравши зеленського ці громадяни ледве не знищили Україну і вистояла вона завдяки виборцям Пороха і націоналістам?? Більшість же кодла совкодрочєрів ненавидить країну де живе
показать весь комментарий
07.01.2025 14:11 Ответить
Ви от підароязикі ніяк не вилікуєтесь... І одне відомо точно підорляшикі ніколи не стануть українцями і завжди ставитимуть палки в колеса держави
показать весь комментарий
07.01.2025 14:12 Ответить
а ти чий агент маск подолякоскот?? Щодня люди вчаться, лікуються , працюють а ось вибирати не можуть.. ти клоака зєбломарафону
показать весь комментарий
07.01.2025 14:16 Ответить
Страница 1 из 2