8445 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Ультиматум Трампа-Келлога Зеленському

Келлог похвалив адміністрацію Байдена за допомогу Україні

Поки всі дружно обговорюють матюки Зе, є ІМХО набагато більш важлива тема.

Ми чітко бачимо, як активізувався в медійному план Зеленський. Роздає інтерв'ю направо й наліво, але з розрахунком, в першу чергу, на те, що ці інтерв'ю побачить Трамп та його команда. Саме він є головним реципієнтом.

Вже за 2 тижні Трамп стане президентом. І, як відомо, на днях до Києва приїде його спецпредставник Кіт Келлог. Щоби особисто поговорити із Зе і донести йому візію Трампа на майбутнє. І війни, і самого Зе. Без будь-яких посередників. Надто ж - Єрмака.

Як відомо, візит Єрмака до США був провальним. Йому чітко вказали, що з ним справи вести не будуть. І що він взагалі не буле еіяким каналом комунікації між нової адміністрацією США та українською владою.

Так що різка медіана активізація Зе - вона якраз про діалог з Трампом.

А тепер щодо того, що може запропонувати Келлог. З інфою моїх джерел з тих, хто брав участь в адвокаційних поїздках до США і мав спілкування з людьми Трампа, Келлог передасть вимогу провести президентські вибори, незважаючи на те, чи будуть припинені бойові дії. За словами джерел, це нібито дасть можливість США, ЄС і росії вести переговори про завершення російсько-української війни з наступним Президентом України. Яким сам зе навряд стане.

Нібито Келлог може доволі жорстко запропонувати дві прості альтернативи.

Перша – погодитися на проведення виборів, з організацією яких допоможуть США і міжнародні партнери. Під гарантії Трампа щодо припинення бойовмх дій на час їх проведення.

Тоді нібито Зе та його команда отримають від Вашингтону такий собі "золотий парашут". Тобто, гарантії йому та його близьким людям недоторканності і можливість жити краще життя після відходу з посади на Заході.

Друга альтернатива - якщо Зеленський не погоджується на проведення президентських виборів і захоче йти сам, тоді Сполучені Штати задіють всі офіційні та неофіційні важелі проти нього та його команди, включаючи інформацію про корупційні злочини, які здійснило оточення президента ще з 2019 року. Коли Трамп, до речі, теж ще був на посаді.

Нібито тоді під удар потраплять всі найближчі менеджери Зе, по справах не тільки грошових, а й державної зради, управління війною тощо. Плюс є чимало ображених людей з оточення зе, які готові багато чого сказати.

Власне, ультиматум Келлога цілком може звестися до простого вибору: або ти підписуєш перемир'я, забезпечуєш чесні вибори, на які сам не йдеш і живеш далі як герой, або всі гріхи будуть витягнуті назовні. І піти все одно прийдеться - але вже із соромом.

За моєю інфою, американці вже зробили прямо напередодні приїзду Келлога дуже прозорий натяк. Кілька днів тому НАБУ прийшло до очільника контррозвідки СБУ, генерал-майора Олександра Поклада, після якого він був за день звільнений з посади.

Це той самий, який куратор спецслужб від ОП і близька до єрмака людина. Якого, за чутками, Єрмак дуже хотів і хоче призначити замість Буданова на пост очільника ГУР.

І тут до нього раптом приходить НАБУ. Цікаве співпадіння, правда ж?

Кароч я би всі інтерв'ю Зе розглядав саме через призму діалогу з Трампом і підготовки до розмови з Келлогом.

І матюки - це найменш цікава імхо деталь процесу.

Топ комментарии
+41
Проблема не в том, куда деть Янелоха. Проблема в том, куда деть 73% дегенератов.
показать весь комментарий
06.01.2025 19:08 Ответить
+23
Золоті слова. Бо це тупориле стадо обере Янелоха№2, і Україна остаточно зірветься в прірву. Питання Гундоса ті ж самі США легко вирішать, але ніхто і ніщо не вирішить питання 73% імбецилів. От у чому основна загроза Україні.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:49 Ответить
+13
О Боже! Куди не кинь, скрізь ,,мої джерела" та інші ,,розвідники"! Дякуємо, що хоч мольфарів ще не долучили!
показать весь комментарий
06.01.2025 19:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Ви розумієте, що ви ображаєте своїх співгромадян? ви робите це свідомо?
показать весь комментарий
06.01.2025 21:18 Ответить
То скажіть який вибір вважаєте правильним, за кого голосували ви самі. Напередодні виборів буде цікаво і корисно дізнатись, яку політичну силу чи особу підтримують агресивні, нетерпимі люди, які не визнають за іншими навіть права на власну думку, для яких сіяти ворожнечу і розколювати суспільство є цілком припустимими політичними технологіями.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:33 Ответить
Весь мир, уставший от проблем,
стоял к плечу плечом
и договаривался с Тем,
который "ни при чём".
О том, чтоб не везли ракет,
которых не везли.
О том, чтоб Те, которых нет,
домой к себе ушли.
О том, чтоб прекратилось То,
что так мешало всем -
всё То, что никогда, никто
не делал тут совсем.

Тактично ставили на стол
букеты свежих роз -
чтоб не замкнулся, не ушёл
в делирий и психоз.
И Тот, который "ни при чем",
сидел в углу всю ночь.
И делал морду кирпичом.
И был готов помочь.
И ставил подпись на листе.
И твёрдо обещал,
что это прочитают Те,
которых знать не знал.

И только в аэропорту...
до вылета за час..
он тихо папку вынул ту
и бросил в унитаз…
показать весь комментарий
06.01.2025 21:13 Ответить
Читай уважніше: "Власне, ультиматум Келлога цілком може звестися до простого вибору: або ти підписуєш перемир'я, забезпечуєш чесні вибори, на які сам не йдеш і живеш далі як герой, або всі гріхи будуть витягнуті назовні. І піти все одно прийдеться - але вже із соромом." Джерело: https://censor.net/ua/b3528807
показать весь комментарий
07.01.2025 09:20 Ответить
Тезко! У разі, якщо русня не дасть провести спокійно вибори, проти русні будуть вжиті такі засоби, що їй буде непереливки.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:24 Ответить
Ніхто його не бачив. Але. у моєму розумінні, може бути застосований такий порядок - або ти погоджуєшся на перемир'я і виконуєш його, або американці роблять тобі непереливки. Чи погодиться *****? Я сподіваюся, що ні. Зеленський кілька разів вжив щодо нього обсценну лексику, і ***** тепер сідати з ним за один стіл, якось, не комілфо.
показать весь комментарий
08.01.2025 10:02 Ответить
ЗСУ
показать весь комментарий
08.01.2025 10:08 Ответить
Не заважати, а може, навіть, посприяти, щоб Україна роздовбала Усть-Лугу і Новоросійськ. Самі ж, разом з саудитами, можуть наростити видобуток вуглеводнів і захопити звільнені ринки.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:39 Ответить
Якщо припущення дописувача має хоч найменшу дотичність до правди, то тоді, як вбачається, Трамп і К° чітко націлились на "почесну" капітуляцію України перед пітьмою.
Логіка тут проста: підписання Зеленським акту капітуляції (мінська-3) не сприйме а ні український народ, а ні його армія. Бо одразу, зважаючи на зловонний бекграунд зебілів, звинуватять їх усіх на чолі із головним у зраді. І війна з пітьмою продовжиться вже без них.
Тож, тут одразу приходить в голову фінський варіант серпня 1944-го. Тоді для сприйняття фінами капітуляції Фінляндії, що передбачала узаконення територіальних здобутків срср та зовнішньополітичний курс і кадрову політику, що продиктовані москвою, пройшла заміна президента Рюті на Маннергейма. Тобто на політика з незаперечним авторитетом у народу і армії, який підписав і оголосив по радіо принизливі умови капітуляції "з метою збереження фінської нації і державності".
З цього можна дійти висновку, що даний сценарій є малоймовірним, оскільки:
По-перше - "український Маннергейм" наразі відсутній (Залужний не погодиться на роль підписанта капітуляції, а всі решта можуть, але вони не є "маннергеймами").
По-друге- Зеленський ніякого перемир'я з рашистами не укладатиме, боячись за себе і не довіряючи нікому.
показать весь комментарий
07.01.2025 13:51 Ответить
Так поспішали викласти матеріал, що не могли почитати і виправити помилки?
показать весь комментарий
07.01.2025 07:14 Ответить
Золоті слова. Бо це тупориле стадо обере Янелоха№2, і Україна остаточно зірветься в прірву. Питання Гундоса ті ж самі США легко вирішать, але ніхто і ніщо не вирішить питання 73% імбецилів. От у чому основна загроза Україні.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:49 Ответить
ТаК, США наполягають на виборах, але навряд чи вони будуть настільки термінові. Хоча, якщо Гундоса і його кліку звинуватять у розкраданні американських грошей, арештують і зашлють в якесь Гуантанамо, гадаю уся Україна відкоркує шампанське.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:52 Ответить
Ну тут вже тільки на Бога сподіватися, бо проти 73% ми нічого не зробимо. Намагалися ще у 19 році, як горохом об стіну.
показать весь комментарий
06.01.2025 23:32 Ответить
Ці тварюки тупорилі, які знищили мою країну своїм дебілізмом - мені не співгромадяни. Вони - глисти на тілі моєї країни! Я цю зелену блювоту роздерти голими руками хочу - за вбитих племінника і свояка, а не просто образити.
показать весь комментарий
07.01.2025 21:42 Ответить
Як це зробити? Відстрелювати їх, чи що? Клоуна фінансували кацапи з каламойським, і він проліз. Так і інші пролізуть.
показать весь комментарий
07.01.2025 21:45 Ответить
Зі усією повагою до пана Буткевича. Він робить дійсно важливу роботу для України.
Але схема, надана у цьому тексті - абсолютна дурня.
Так буває - можна дуже хотіти добра, але потрапляти пальцем у небо....
показать весь комментарий
06.01.2025 22:33 Ответить
Забудьте Ви оті 73%! Вони були дуже давно, майже 6 років минуло! Найбільше з них - давно за кордоном, втікли від війни, на кшталт народним обранцям, яких "звалило" з України десь під 10о душ! На сьогодні симпатиків Зє в Україні - не більше 20-30 відсотків!
показать весь комментарий
06.01.2025 23:44 Ответить
Коментарі вражають, просто треба ж в час війни довести до таких срачів країну, де президента останніми словами називають, і це все на користь ворогу, це все читають і бачать в світі, і коли такий срач в країні робиться, то звісно легше це все і закордоном проти нас просувати.Нащо нам повторювати помилки 100 річної давнини, проходили ж голодомори гулаги,щоб потім плакати все втративши?
показать весь комментарий
07.01.2025 12:23 Ответить
І хоч я не голосувала за Зе, не розумію як дити в одній країні якщо одна частина сприймає іншу як ворогів.Чому такого нема в США в Європі ,там різні партії, різні політ сили не розколюють на своїй і чужих, а тут просто 15 % назвала всіх 70% дегенератами
показать весь комментарий
07.01.2025 12:26 Ответить
жопес ти розумієш що вибравши зеленського ці громадяни ледве не знищили Україну і вистояла вона завдяки виборцям Пороха і націоналістам?? Більшість же кодла совкодрочєрів ненавидить країну де живе
показать весь комментарий
07.01.2025 14:11 Ответить
Ви от підароязикі ніяк не вилікуєтесь... І одне відомо точно підорляшикі ніколи не стануть українцями і завжди ставитимуть палки в колеса держави
показать весь комментарий
07.01.2025 14:12 Ответить
а ти чий агент маск подолякоскот?? Щодня люди вчаться, лікуються , працюють а ось вибирати не можуть.. ти клоака зєбломарафону
показать весь комментарий
07.01.2025 14:16 Ответить
Що це ти олєг ***** так путіна з великої пишеш і виправловуєш? Це нова методичка ****************??
показать весь комментарий
07.01.2025 14:17 Ответить
от вже ж до буткевича не потрібно опускатись
показать весь комментарий
06.01.2025 22:07 Ответить
не скоро.
показать весь комментарий
06.01.2025 21:13 Ответить
це все ще занадто багато.
показать весь комментарий
07.01.2025 05:06 Ответить
Думав "придушу" свою родичку, коли взнав, що вона за Зе* проголосувала !
показать весь комментарий
06.01.2025 22:44 Ответить
Кажуть монобільшість вже не є такою.
показать весь комментарий
06.01.2025 22:45 Ответить
Самі зрозуміли що написали ? Як проводити виборчий процес під час тривог ?
показать весь комментарий
06.01.2025 22:47 Ответить
Які виплати були у 2019 р. для 73% (46%) ?
показать весь комментарий
06.01.2025 22:48 Ответить
У минулому році вдарили по сільській їдальні - 56 жертв. Іскандер не пожаліли !!

Ви агент ??
показать весь комментарий
06.01.2025 22:50 Ответить
Мабуть це "розхитування" ситуації.
показать весь комментарий
06.01.2025 22:54 Ответить
Чому твої думки про ср...у ??

Добрий ти який - падумаєш, десять жерт туда, дватцать жертв сюда ...

Я ж написав - агент !!
показать весь комментарий
07.01.2025 22:35 Ответить
Це Ви мабуть жартуєте ? РФ проти нас веде війну вже 10 років !!! Хто їх зупинив ?
показать весь комментарий
07.01.2025 22:36 Ответить
Це розкажіть ще раз родичам загиблих !!
показать весь комментарий
07.01.2025 22:38 Ответить
Yuri I 0e5ec1af вже написав - треба кожну виборчу дільницю забезпечити укриттям. Легко !

А Ви про працівників виборчої дільниці подумали ? А де у Покровську виборчі дільниці будуть ?
Це якийсь жах - збіглися якісь дебіли, яким море по коліно !!
показать весь комментарий
07.01.2025 22:42 Ответить
Де той текст "перемир"я" ? Хто його бачив ? З чого хтось узяв, що ***** погодиться ??
показать весь комментарий
07.01.2025 22:43 Ответить
Де у Покровську будуть виборчі дільниці ? Що значить прифронтових міст небагато ? А селищ і сіл ?

Ви з Марса ?:?
показать весь комментарий
07.01.2025 22:45 Ответить
Поки що ... якось ... У мене є підозра чому так. Але страшнувато, якось.
показать весь комментарий
09.01.2025 21:46 Ответить
Отакої ! Вибори це масові заходи. Завше напряг навіть у мирний час.
А Ви "льогкім двіженієм рукі ..."
показать весь комментарий
09.01.2025 21:48 Ответить
Більшість наших оглядачів питають, - а які інструменти у амерів для тиску на ***** і Ко ?
А ніяких, вже усе застосували.
показать весь комментарий
09.01.2025 22:39 Ответить
Усть-Лугу вже разів три атакували. Дронами не вирішити, тільки своїми ракетами, яких ще немає достатньо.
показать весь комментарий
11.01.2025 21:51 Ответить
показать весь комментарий
13.01.2025 21:16 Ответить
Тобто, вибори будуть проходити незрозуміло де, і незрозуміло як !

Топчи клаву далі !
показать весь комментарий
13.01.2025 21:17 Ответить
Зніми шапку Януковича, вона не його, а крадена!
показать весь комментарий
13.01.2025 21:20 Ответить
Як ти це чуєш ??
По-друге, мої дані у ТЦК - вони вирішують.
По-третє, зазвичай я питаю: "хто країну захищати буде?".
Четверте - Законом визначені категорії військовозобов"язані і ні.
показать весь комментарий
27.01.2025 19:58 Ответить
показать весь комментарий
28.01.2025 19:41 Ответить
Можна Зе* замінити. Теоретично. У реалі вибори під час війни нереальні у сенсі їх легітимності.
показать весь комментарий
21.02.2025 01:49 Ответить
Був ультиматум, не було ультиматуму-наукє ето нєізвєстно
показать весь комментарий
07.01.2025 09:17 Ответить
Вас, зебілоїди, по їбалу берцями бити треба, а не ображати
показать весь комментарий
07.01.2025 12:04 Ответить
Яка в тебе власна думка, бот подляцький? Ту що в методичці напечатали?
показать весь комментарий
07.01.2025 12:06 Ответить
Бодя, не видумуй всяку хрень. Трамп такий же кловун як і Осел.
Прогнозувати мільйон дронів чи дерев зі стадіонами, тисячі з бабофонами - що дібілам стукне в макітру - не вдячна робота.
Ти в курсі що цьому представнику скоро 100 років? Він може дати дуба навіть в літаку, від перевантаження.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:04 Ответить
Тільки хунта може виправити сітуацію і ніяких "золотих парашутів", винні повинні бути покарані. Бо навіщо тоді всі ці втрати, ми вже майже не відрізняємося від росії.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:34 Ответить
усе це - імхо - з розряду чуток а-ля "трамп прийде...". набагато простіше (знову ж, імхо) змусити зеленого їбаната призначити новий уряд умовно "технократів", де кожна посада міністра буде узгодженою із групою послів (наприклад) країн-донорів. це по-перше. по-друге, видалити дєрьмака й 5-6 потужних менеджерів із влади, а краще із країни. знову ж, під загрозою жорсткіших санкцій. й третє умова, зелене їбанько погоджується до кінця війни на виконання винятково церемоніальних функцій. знову таки, взамін на гарантії про відсутність переслідування по війні. чи можно змусити зелену шваль погодитися? запросто!! просто уся фіндопомога - крім матеріяльної військової!! - затримується до моменту, доки не погодиться...
пс щодо "куда дєть 73% дегенератів"? повірте, коли припиняться будь-які виплати бюджетникам, пенсіонерам, etc. до цієї публіки усе швидко дійде!! і саме через місце, яким вони зазвичай типу "думають".
показать весь комментарий
06.01.2025 19:28 Ответить
Оооой...нібито те, нібито це.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:02 Ответить
Перемир'я на зазначених умовах не дотримається *****, навіть якщо його підпише на папері. Ну, ви всі знаєте, вагу/вартість договіру, підписаного касапами...
показать весь комментарий
06.01.2025 21:11 Ответить
А наступного президента кого виберуть? Ну, звичайно... Бойка. Бо на іншого пуйло буде незгодне. А Бойко уступить крісло Медведчуку (тобто Оксані Марченко, яка виховує не похресницю пуйла, а його рідну дитину - інакше неможливо пояснити нав'язливу ідею пуйла зробити Медведчука президентом України). Ось як гарно наші партнери підіграють пуйлу ось цими виборами президента. Чи не простіше було б, щоб Зеля склав повноваження Стефанчуку, а той би підписав перемир'я до наступних виборів? Якийсь дуже фантасмогоричний отой перший варіант написав автор, другий більш реальний...
показать весь комментарий
06.01.2025 23:34 Ответить
Хай забирається на тому "золотому парашуті" подалі від України, бо інакше воно буде вести війну до останнього українця !
показать весь комментарий
06.01.2025 23:40 Ответить
Точно-точно: наступного президента кого виберуть? Ну, звичайно... Бойка. Бо на іншого пуйло буде незгодне. А Бойко уступить крісло Медведчуку (тобто Оксані Марченко, яка виховує не похресницю пуйла, а його рідну дитину - інакше неможливо пояснити нав'язливу ідею пуйла зробити Медведчука президентом України). Ось як гарно наші партнери підіграють пуйлу ось цими виборами президента. Чи не простіше було б, щоб Зеля склав повноваження Стефанчуку, а той би підписав перемир'я до наступних виборів?
показать весь комментарий
06.01.2025 23:43 Ответить
Щоб такого не обирали, треба перш за все запобігти щоб таке не балотувались...
показать весь комментарий
06.01.2025 23:45 Ответить
Вибори треба не Трампу, а пуйлу. Якщо автор написав правду, то це означає, що Трамп прогнувся під пуйла або Сі.
показать весь комментарий
06.01.2025 23:47 Ответить
Як круто: США прогнулися під Китай! Дожилися!
показать весь комментарий
06.01.2025 23:55 Ответить
Для того, щоб не обирали янелохів, треба щоб вони не балотувались ...
показать весь комментарий
06.01.2025 23:58 Ответить
Автор, це не смішно.Такі важкопрогнозовані конструкції можуть бути сконструйовані в головах у політологів і у жодному разі не мають стосунку до реалій життя.
Із якого бісу Трумпу і його оточенню потрібні термінові вибори в Україні під час бойвих дій?
Не кажучи вже, що Трумп має таке ж відношення до " гарантій безпеки на час виборів", як і Буткєвич.
показать весь комментарий
06.01.2025 20:46 Ответить
Да, да . И Земля налєтіт на нєбєснкю ось,...
показать весь комментарий
06.01.2025 22:18 Ответить
Це означає, що земля пласка. А ти незнав?
показать весь комментарий
06.01.2025 23:53 Ответить
Єєє, ..урень думкою багатіє
показать весь комментарий
07.01.2025 00:11 Ответить
А ви розумієте, що ці образи обгрунтовані?
показать весь комментарий
07.01.2025 10:18 Ответить
Мова не про симпатиків. Мова про інтелект виборців. Виберуть чергового дебіла і почнеться аналогічна хєрня.
показать весь комментарий
07.01.2025 10:22 Ответить
Це найкращий варіант. Бо вибори в країні де не має реально політичних партій, а більшість населення краще б жувало, ніж голосувало завідомо провальна затія.
показать весь комментарий
07.01.2025 10:30 Ответить
Там були поминки по загиблому солдату, були наводчики ( колишній мєнт, чи навіть вже поліцейський), які очікували, що в їдальні будуть військові. А їх не було, загинули лише мирн жителі.
показать весь комментарий
07.01.2025 10:35 Ответить
До речі це досить непоганий рівень , якщо брати середній по популяції
показать весь комментарий
07.01.2025 10:41 Ответить
Автор сайтом помилився, це не телеграмм з аудиторією зумерів і рівнем IQ +-50
показать весь комментарий
06.01.2025 21:46 Ответить
І обере наступного сімпатічнава маладова, на якого вкаже тілівізор
показать весь комментарий
06.01.2025 21:48 Ответить
..пуйло не про д..б= в1н дуже тупий д..б, ну тоб1, дуже вумному, цього...----
показать весь комментарий
06.01.2025 21:03 Ответить
ти цього прьедсказателя усерьйоз сприймаеш..??- ну-ну.., це один з пересмешн1ков\юмор1стов, на б1льш не тягне..((
показать весь комментарий
06.01.2025 21:05 Ответить
Проблема не так в бубочці, основна проблема, що в ВР обрали тупориле моношобло. Якби Верховна Рада була нормальною, то ніякі янелохі з йєрмаками нічого не могли би зробити.
показать весь комментарий
06.01.2025 22:27 Ответить
І що , прости Господи, амеріканці ще можуть сказати про цю воровську шоблу , чого ми не знаєм ? І шо ? Які парашути ??? Ця команда особисто винна в гибелі десятків тисяч і військових і цивільних із-за мільярдних крадіжок на життево необхідні речі , речі на виживання і перемогу , винна в косвеному і прямому пособництві врагу. Ми, суспільство, не зможемо це обійти , не зможемо ні виграти війну , ні провести відбудову. Бо це потребує колосальних надзусиль суспільства і може відбутися ТІЛЬКИ на його волі і силу духу , важкої безкорисливої праці.. Якого ніяк не буде без відновлення справедливості. Ну не буває.
показать весь комментарий
06.01.2025 21:14 Ответить
Як горохом об стіну
показать весь комментарий
07.01.2025 14:10 Ответить
Ракети по виборчих дільницях - це якась відмазка рівня 95 кварталу, щоб не проводити вибори. Таких дільниць по Україні десятки тисяч і навіть при бажанні масово їх обстрілювати у рашпедів немає чим.
показать весь комментарий
06.01.2025 21:31 Ответить
Проблема не в том, куда деть Янелоха. Проблема в том, куда деть 73% дегенератов.
показать весь комментарий
06.01.2025 19:08 Ответить
Вы не поняли, что я написал. Если 73% дегенераты, то они не вылечились, и опять выберут нечто подобное независимо от того, свалили они или нет. Например, Притулу. Или заслуженного ветерана, и даже на протезах, но из конюшни Пинчука, Бени или Ахметки.
показать весь комментарий
07.01.2025 09:11 Ответить
Приятно когда дегенерат прямо сознаётся в том, что он дегенерат.
Тебя, "непи#ароязыкого", надо просто на выборы не пускать, заперев в дурке.
показать весь комментарий
07.01.2025 16:10 Ответить
показать весь комментарий
07.01.2025 21:44 Ответить
Вийми голову із зеленої сраки. Русня кожен день б'є по школах, лікарнях і багатоповерхівках. І щодня в нас жертви. Масовані ракетно-дронові нальоти трапляються декілька разів на місяць як мінімум. То чим таким страшним на день виборів русня може нас налякати? Орєшніком по якийсь дільниці пульне? Так закривати їх всі на час тривоги і обладнати біля кожної укриття. Все - цього досить для того щоб день виборів нічим не відрізнявся від 1050 інший днів війни які ми вже пережили.
показать весь комментарий
07.01.2025 02:11 Ответить
Буткевич, ну ти ж не Гордон, для кого цей цирк імені баби Ванги?Трамп прийде порядок наведе, угу блд. А ще бонусом розкриє нам справу Гонгадзе і мобілізує всіх прокурорів-інвалідів.
Насправді ж буде нагибати Ішака на такий-сякий договорняк а потім якщо таки вдасться - просто відзвітує що закінчив війну і зекономив реднекам купу грошей, забивши хрін на допомогу нам.
І не треба ніяких інсайтів - це саме те чого він і прагне і саме те що принесе йому максимум електоральних балів при мінімумі змусить. Гуд діел, як він сам каже.

І завадити йому в цьому зможе тільки )(уйло своєю впертість. Що власне вже розпочалось і з чим він буде боротись. А ніяк не з нашим Ішаком чи якимись прости господи виборами.
показать весь комментарий
07.01.2025 02:27 Ответить
хоть паржош? з 19-го не наржався?
ну вір далі в казочки, а взагалі коли доросла людина ігнорує реальність, зате вірить в приємні їй чутки - то це є ознакою недорозвинутості.
показать весь комментарий
07.01.2025 13:55 Ответить
"треба ж в час війни довести до таких срачів країну, де президента останніми словами називають"

які хрінові українці дістались такому потужному президенти, ти тільки глянь.. він їм і перемогу обіцяв вже і сайтісь пасєрєдінє і закінчення війни і формулу миру і формулу перемоги і шо тільки не напистів - а їм все мало.
показать весь комментарий
07.01.2025 13:57 Ответить
кожен день зеленої клоунської скотиняки і його мономразі біля корита приносить нам десятки жертв на фронті в в тилу.
Тільки відбитий зебіл або справжній агент русні цього не розуміє або вдає що не розуміє.
показать весь комментарий
13.01.2025 13:32 Ответить
Страница 1 из 2