4956 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Потрібно закрити російський повітряний простір

Китай

Державні авіакомпанії Китаю швидко розширюють маршрути та збільшують потужності до Європи, користуючись перевагою у вартості, яку забезпечує можливість літати через російський повітряний простір. Авіакомпанії країн НАТО навпаки, змушені облітати РФ, що ставить їх у програшне становище порівняно з китайцями.

У підсумку, пасажирський потік через Росію всеодно значний, від чого вона виграє економічно і геополітично. А той факт, що китайці заробляють завдяки санкціям, в той час як західні компанії – втрачають, грає проти нас, проти України.

Це ганьба, панове.

Як я писав раніше, в України є все для того, щоб зробити російський повітряний простір фактично закритим. Про деяку частину цього "всього" я писав раніше – наприклад, є моделі літаків, котрі могли б регулярно спричиняти тривоги у найбільших аеропортах країни-агресора, тим самим паралізуючи внутрішній пасажирський аерорух в РФ.

Так само є надзвичайно недорогі рішення, котрі, при правильному застосуванні, не дозволять китайцям планувати безпосадкові перельоти через територію РФ, з міркувань безпеки. Є як мінімум 2 вітчизняних виробники, котрі ці рішення готові поставляти за ціну, котра є фантастично низькою, котра є лише невеликим процентом від того, що збираються потратити на далекобійні дрони у поточному році.

Заминка лише у тому, що немає найвищого наказу займатися стратегічною протидією РФ за допомогою безпілотних систем. Поки що весь успішний досвід не піднімається з тактичного рівня, тобто рівня окремих підрозділів, котрі працюють по таких же окремих об’єктах, як то склади зброї, НПЗ чи нафтобази.

Це вдвічі більш дивно, бо на Чорному і Середземному морі ми маємо цілком свідому і виважену діяльність нашої держави. Ми бачимо як ретельно вивірену мету дій, так і дуже інноваційні інструменти.

Морську стихію ми опановуємо. Чому так само мудро і активно не можемо проявитися по відношенню до повітряної стихії – це щось просто незбагненне.

Топ комментарии
+10
тому, що "нагорі" какая разніца
показать весь комментарий
09.01.2025 20:11 Ответить
+9
Згоден з Ігорем Луценко.
Повне блокування роботи аеропортів РФ загрозами атак українських дронів - одна з складових стратегічної поразки РФ у війні з Україною. Успіх стратегії блокування повітряного простору РФ буде відчутний в усьому світі, в першу чергу тими, хто досі робить вигляд, що не помічає криваву війну в центрі Європи, розвʼязану терористами путіна.
показать весь комментарий
09.01.2025 20:28 Ответить
+7
Именно так. Для решения указанной задачи должны быть использованы специальные фейковые модели БПЛА. Сколько БПЛА в составе атакующей группы снаряжены б/ч, а сколько - пустышками должно быть загадкой для врага. Для безопасности воздушного трафика рашисты обязаны будут закрывать аэропорты при появлении любого потенциально опасного л/а. И пытаться уничтожить дешевые пустышки, расходуя боекомплекты. Пустышки могут долго летать в р-не цели, напрягая аэропорты и ПВО рашистов.
показать весь комментарий
09.01.2025 23:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
тому, що "нагорі" какая разніца
показать весь комментарий
09.01.2025 20:11 Ответить
Віка, прокацапський зеюда не дійшов до того, щоб казати повстанці хоча б російською майже. Він казав - апалченци.
показать весь комментарий
10.01.2025 00:58 Ответить
Згоден з Ігорем Луценко.
Повне блокування роботи аеропортів РФ загрозами атак українських дронів - одна з складових стратегічної поразки РФ у війні з Україною. Успіх стратегії блокування повітряного простору РФ буде відчутний в усьому світі, в першу чергу тими, хто досі робить вигляд, що не помічає криваву війну в центрі Європи, розвʼязану терористами путіна.
показать весь комментарий
09.01.2025 20:28 Ответить
сама рф не заинтересована в закрытии своего воздушного пространства, она активно использует его для военной логистики, плюс поездки в Беларусь, Казахстан, КНДР, Иран, особенно активно Турция.
если глянуть на сайте flightradar, то единственный ближайший к нам крупный узел это Москва, он самый активный.
исходя из курской операции, чтобы нам поглотить её хотя бы частично нужно много людей и ресурсов, ведь рф большая. Также и с воздушным пространством, пока мы с трудом наземные границы держим.
Также Игорь опять поднимая этот вопрос, не отвечает на вторую сторону медали, таких действий, и это есть мобилизация в рф.
На пути к цели будет стоять около 20-30 панцирей, и возможно такое же кол-во тор'ов.
итого мы имеем 30 на 12 ракет = 360 ракет панцирей, 20х8 = 160 тор ракет.
Сумма 520 ракет. Они разбросаны скорей всего в шахматном порядке, большая часть в полукольце с нашей стороны.
Итого, в первую ночь можно запустить около 50 беспилотников для пробы,
и после уже делать калькуляцию, сколько приблизительно запускать за итерацию,
Для того чтобы заблокировать воздушное пространство в московской области, нужно регулярно запускать безпилотники, которые привязаны к карте высот и имеют компас, этого уже достаточно. Часть таких беспилотников будет фейком, их можно делать из пенопласта или фанеры, пенополистирола, пластика.
показать весь комментарий
09.01.2025 21:24 Ответить
Именно так. Для решения указанной задачи должны быть использованы специальные фейковые модели БПЛА. Сколько БПЛА в составе атакующей группы снаряжены б/ч, а сколько - пустышками должно быть загадкой для врага. Для безопасности воздушного трафика рашисты обязаны будут закрывать аэропорты при появлении любого потенциально опасного л/а. И пытаться уничтожить дешевые пустышки, расходуя боекомплекты. Пустышки могут долго летать в р-не цели, напрягая аэропорты и ПВО рашистов.
показать весь комментарий
09.01.2025 23:44 Ответить
Отлично, уже создаёшь такие?
показать весь комментарий
10.01.2025 03:31 Ответить
Нічого незрозуміло?
Про що Луценка пише? Потрібно загрожувати китайський літакам на відстанях під 1000 км і на висотах 11000 метрів? Чим? Сітки рабиці у повітрі над роісією розвісити?
Перша гіпотетична спроба атакувати китайський літак українськоюбсистемою ППО, приведе до негайної і всеосяжної допомоги Китаєм технікою і ресурсами російському агресору.
І що Луценко нерозуміє таких простих речей?
показать весь комментарий
10.01.2025 00:50 Ответить
"всеосяжна допомога Китая технікою і ресурсами російському агресору" приведе до негайного блокування кетайських товарів на ринках ЄС і США! кацапське чучєлко "Алекс Алекс" нерозуміє таких простих речей?
показать весь комментарий
10.01.2025 01:11 Ответить
a вот тут уже нет. Серьезные люди свои гешефты не упустят рaди Укрaины
показать весь комментарий
10.01.2025 01:34 Ответить
Та счаз, всі кинуться ламати свої економіки заради України. Конопельник Поліграф, Захід навіть ембарго на російську нафту не наклав, а тут піде на прямий краї свої економік? Ти закінчуй коноплю в таких дозах сосати.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:09 Ответить
Ну то йди і закрий...
показать весь комментарий
10.01.2025 02:56 Ответить
Ця пропозиція пана Ігора відгонить тероризмом проти цивільних літаків. При усій ненависті до рашки атаки на китайські цивільні літаки навіть у просторі рашки - це не дуже добре. Уявіть собі що український дрон спричинить летальну аварію китайського цивільного літака...
показать весь комментарий
10.01.2025 08:12 Ответить
Китайці-то що, на півтора мільярди сто п'ятдесят тушок і не помітять. Але якщо на борту будуть європейці...
показать весь комментарий
10.01.2025 10:19 Ответить
Транзитом через росію літають здебільшого у той самий Китай. Або в Індію.
Створювати проблеми цивільній авіації, яка возить європейців, не саме гарне рішення.
За власну безпеку європейці таки дбають.
Тому наслідки можуть бути... дещо неочікуваними.
Наприклад, у вигляді висновку, що треба терміново добити цю Україну, аби усунути небезпеку нашим громадянам у польоті.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:46 Ответить
Ну так європейські компанії і не літають.
Думаю, німці або французи краще доплатять за квиток, ніж гратимуть у "русскую рулєтку" з кацапською ППО. А хто вважає себе щасливчиком, може летіти китайським або арабським рейсом.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:59 Ответить
Для тих, хто подорожує чи планує подорожувати, перевозити вантажі у повітряному просторі РФ, не помічаючи війну та нещодавно атакований рашистами у повітряному просторі РФ пасажирський літак з пасажирами на борту, існує рекомендація EASA:
"Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) рекомендує авіакомпаніям не здійснювати польоти у повітряному просторі західної частини РФ через ризики, пов'язані з війною."
Джерело: https://censor.net/ua/n3529506
Додатково: https://www.pravda.com.ua/columns/2024/12/28/7491121/
показать весь комментарий
10.01.2025 12:00 Ответить
Да Вы что?
8 января 2020 года "Катастрофа Boeing 737 под Тегераном PS752" по маршруту Тегеран-Киев.
Гражданство Пассажиры
Афганистан 13
Великобритания 4
Иран 81
Канада 57
Украина 11
Швеция 10
Всего 167

Украина 2025 год. Страну с 2014г. покинуло не менее 10млн. человек. Еженедельно происходят обстрелы, которые не прекратились по велению палочки сверху. Хоть города типа Херсон, Запорожье, зона Никополя, по сути в более активной прифронтовой зоне и там осталось мало людей, но всё же. Херсон по сути не жилой стал.
Да, при запуске итераций беспилотников для блокирования авиа сообщения московской области, рано или поздно какой-то самолёт упадёт, и рф из этого сделает истерию, для повышения мобилизации, это уже должно всё заранее просчитано, как на это реагировать.

показать весь комментарий
10.01.2025 17:57 Ответить
Цікаво яким чином Ігор збирається завадити польоту лайнера на виситі 11к метрів.
невже повітряними кульками....літаки які летять північніше пітера...
думав він є розумнішим, а ніт.
показать весь комментарий
10.01.2025 18:09 Ответить
Абсолютно вірно, літачки з картону і фольги можуть виглядати на радарах як реальна загроза. Але, повітряний простір в РФ це не тільки Шереметьєво, це безліч транспортних аеродромів за Уралом і взагалі в ту сторону. Не впевнений, що у України є така кількість агентури в тих краях.

P.S. Дарма всі сприйняли слова автора, як заклик мочити цивільні літаки. Все простіше - у нас війна, ми запускаємо розвідувальні дрони, з цієї причини не радимо будь-кому літати через РФ. От і все.
показать весь комментарий
10.01.2025 18:42 Ответить
так пердак стоїть на захисті кепський інтересіа
показать весь комментарий
10.01.2025 18:47 Ответить