7845 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Щодо USAID. І всього громадянського суспільства України

сша,usaid

Марно доводити, що 16 млрд не йшли на "пропаганду ЛГБТ". За ці кошти будували школи, енергетику, боролись з корупцією, з якою ми самі не хотіли, бо нам так простіше.

А ще підтримували ветеранський рух та переселенців, реабілітацію, адаптацію та реінтеграцію. ЦНАП, боже, реформа з реформ! Дякуючи USAID. І ще мільйон прикладів, починаючи з реформи громад, місцевого самоврядування.

Через USAID йшло відшкодування заробітних плат українським вчителям, працівникам охорони здоров’я, держапарату. Все, щоб підтримати основу управління держави. Мільярди гуманітарної підтримки вразливим верствам населення.

Але тепер "буде краще", настане рай, адже єдине, що заважало нам добре жити - це українці. І американські гроші. Тепер буде краще! Тепер у нас будуть тільки російські гроші - в суспільстві, в інформаційному просторі. Тепер ми переможемо.

А насправді - всім суспільством зробимо великий крок назад. Не задумуючись. Не оцінюючи ефект. Не усвідомлюючи до кінця, що насправді відбулось. Чи будемо платити вчителям? Так, менше витратимо на зброю. Чи будемо відбудовувати школи та енергетику? Так, менше витратимо на зброю. І так далі.

Адже так? Це сценарій перемоги?

А ще ці погані грантожери, які робили лінії підтримки для людей, які хотіли відійти. Або створювали простір для ветеранів, де жодна сука ніколи не скаже "ми тєбя туда не посилалі". Можна й без них. Навіщо вони? Якось проживем!

Скільки грошей ви донатите на організацію, яка підтримує ветеранів? Ніскільки? А на психологічні лінії підтримки? Ніскільки? А скільки з вас донатять ЦПК чи сотням подібних організацій, щоб вони не здались і не забили хуй на все це, щоб жити своє найкраще життя?

Чи спалений будинок Віталія, розслідування Бігуса з постійним ризиком стати новим Гонгадзе - ви готові їх замінити собою? Підняти прапор? Організувати ГО та боротись? Ризикувати життям, майном? Ні? Не готові?

Світ злий. Та гірше за злобу - байдужість. Ми так хочемо перемог, що готові за тріумф сприймати навіть падіння громадянського та державного секторів. Ура, ура. Під крики ідіотів ми залишаємось в пітьмі. І радіємо. Тєпєр будєм жіть.

Дорогі грантожери. Я вас всіх обіймаю. Тримайтесь. Вам ніколи не було легко. Та саме ви змусили країну мінятись. Через свої проекти. Історії. Та кейси. Зла сіра маса завжди буде проти вас. Ви завжди будете в інформаційній меншості. Завжди!

Але просто знайте. Вашу роботу цінують. Нехай тільки такі, як я. Але ваша робота потрібна. Тому зараз буду по черзі на все, що бачу, оформлювати підписки. Краще мій пасок затягнеться більше, ніж ви впадете. Бийтеся. Йдіть до аудиторії. Вас підтримають. Не всі, але ті, кому не байдуже. Прямо зараз запускайте з коліс пейволи. Прямо зараз запускайте донатні системи. Прямо зараз йдіть і бийтеся. Ви потрібні українцям.

Топ комментарии
+19
Цікаво, шановному пану Шуклінову не спадало на думку, що країна і нація, яка себе поважає - оте все, що фінансувала USAID мала би робити за власні кошти, а не жебракувати з дірявою корупційною торбою по усьому світі. Зараз війна - зрозуміло. А до війни з якої-такої "гідності" Україна штовхалася у черзі з найбіднішими країнами Африки? А від того, що американці мали фінансувати нашу "бротьбу" з корупцією - нація, яка себе поважає, мала би згоріти від сорому. Що мав подумати сторонній споглядач - українці самі не можуть НЕ красти? Так що - тримайтеся грантожери, якщо у вас від сорому раніше не трісне обличчя.
показать весь комментарий
28.01.2025 12:24 Ответить
+13
Дивні ви люди. До обізян прийшли добрі люди, сказали - "Вам треба зробити реформи і ми навіть вам грошей дамо". Обізяни взяли гроші, провалили всі реформи, бо вони не вигідні були вожакам обізян. А тепер обізяни кажуть цим добрим людям - "Ви підараси, обіцяли і нічого не зробили"... Просто якийсь капець....
показать весь комментарий
28.01.2025 13:57 Ответить
+12
Щоб вони всі повиздихали. Всі ці "правозахисники" так звані на західних грошах не тільки старанно "не помічали" свавілля яке відбувається в країні, не тільки не підтримали жодного після підвалів ТЦК побитого чи після тортур, але ще й різні https://bihus.info/eksperyment-kyyivskyj-universytet-kultury-konsultuvav-zhurnalistiv-po-vidstrochczi-vid-mobilizacziyi/ Бігуси закликали це робити. Дякуємо шановні за таке піклування про народ. Гроші USAID потужно підтримували переселенців? А в Харкові вони на третій рік війни сплять десь на підлозі, а на розкладушки збирають місцеві волонтери. Де і хто попиляв USAIDівські гроші? Дуже чекаємо візит сюди спецпрокурора від Трампа. Щось не чутно, щоб для переселенців збудували хоча б одне містечко десь, якісь канадські будиночки їм зробили. Незалежна журналістика? Де? Ви курво безкорисні взагалі для народу. Там де в важку годину ви мали б цей народ захистити, ви його проігнорували. Всіх до бісової матері і набрати нових. Люстрацію грантожерам!
показать весь комментарий
28.01.2025 13:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Кишеньковий бігус з російським корінням
показать весь комментарий
29.01.2025 11:06 Ответить
Реформа освіти з усілякими зно - так, відбулася.
Але абітурієнтів з гарними балами обходять слабкі абітурієнти з батьківськими грошима, і саме з мінімальними балами вступають на бюджет ! А з кращими балами дітям залишаються вільні місця на контракті !
Це в тих Вишах, де є конкурс на бюджет.
Так що, - реформа освіти не подолала грошові апетити ректорів !
показать весь комментарий
29.01.2025 10:19 Ответить
Нажаль Ви багато чого не знаєте!
В медвишах конкурси балів, зароблених на ЗНО - маніпуляція і показуха. Електронні списки для лохів.
Повірте, що запорожанів ніхто не відмінив і не замінив. Будь яка реформа має совкові підгрунтя і механізм.
показать весь комментарий
29.01.2025 16:04 Ответить
Ви дуже обмежені ілюзією про " реформу" " освіти"
показать весь комментарий
29.01.2025 16:06 Ответить
Ваш рівень "всебічної " освіти ніяк не впливає на вашу освіченість про вступ у Виш, і ніяк не впливає на корупцію у Вишах !
показать весь комментарий
29.01.2025 16:08 Ответить
Все вірно! Першочергове завдання "грантоотримувачів" - піклуватися про себе, отримувати зарплату і імітувати бурхливу діяльність.
показать весь комментарий
29.01.2025 16:16 Ответить
Ви гарно охарактеризували українських можновладців. Дякую.
показать весь комментарий
29.01.2025 16:31 Ответить
"За ці кошти будували школи" - ану загугли, скільки в Херсоні ******** грошей на будівництві шкіл в минулому році. притомний *****.
показать весь комментарий
28.01.2025 18:34 Ответить
ці п'явки вже милостиню просять декілька днів.
показать весь комментарий
28.01.2025 18:37 Ответить
О, бездельники встрепенулись. А совсем недавно казалось, что счастье будет вечным. Ну теперь придется оставить свои проекты и присоединиться к воюющим украинцам на фронте. Как настоящие патриоты.
показать весь комментарий
29.01.2025 10:49 Ответить
Красти менше треба різним зеленим гнидам. І починати вже щось робити для держави, а не перетворювати її на мертву тушу, яка сидить на життєзабезпечені від Заходу. Бо Захід краник перекриє - і уся ваша "держава" гигне в ту ж мить. Докерувалася, тупорила зелена шобла, що без грантів пісець прийшов.
показать весь комментарий
28.01.2025 16:28 Ответить
Ну якщо ваші програми дійсно такі супер-важливі, то можу підказати де можете вимагати кошти на них:



Чи сцикотно відкрити ротяку на правлячий режим? Лише на беззахисних кріпаках відігруватись можете.
показать весь комментарий
28.01.2025 20:00 Ответить
Цікаво, шановному пану Шуклінову не спадало на думку, що країна і нація, яка себе поважає - оте все, що фінансувала USAID мала би робити за власні кошти, а не жебракувати з дірявою корупційною торбою по усьому світі. Зараз війна - зрозуміло. А до війни з якої-такої "гідності" Україна штовхалася у черзі з найбіднішими країнами Африки? А від того, що американці мали фінансувати нашу "бротьбу" з корупцією - нація, яка себе поважає, мала би згоріти від сорому. Що мав подумати сторонній споглядач - українці самі не можуть НЕ красти? Так що - тримайтеся грантожери, якщо у вас від сорому раніше не трісне обличчя.
показать весь комментарий
28.01.2025 12:24 Ответить
Лисі люди зазвичай більш розумні ніж інші. Але не ти - ти виняток....
показать весь комментарий
28.01.2025 12:35 Ответить
Жебракувати треба англійською. Українською не зрозуміють...
показать весь комментарий
28.01.2025 12:37 Ответить
Можеш розкрити тему - що це за "громадянське суспільство" яке ситидить на іноземних грошах?
А якщо хтось не заплатить - то й немає того суспільства?
показать весь комментарий
28.01.2025 12:41 Ответить
За роки незалежності Україну обідрали до кісток, зробили найбіднішою країною Європи, витягнули з країни сотні мільярдів доларів. І при цьому "громадянське суспільство" совалось по грантодавцях - дайте на минайте, на лікарів, на вічітелів, на школу... Якщо це не пекельна ганьба - то хто тут придурок і ідіот? Наприклад - ті ж гроші на "боротьбу з корупцією" - і що? Побороли? Боротьба з корупцією в Україні це маленький Афганістан для США...
показать весь комментарий
28.01.2025 12:52 Ответить
Щоб Ви навіть не сумнівалися. Утримують-не утримують - але "реформа поліції" в Україні була профінансована грантами.
показать весь комментарий
28.01.2025 12:55 Ответить
Сам ти обізяна... Читати вмієш, а думати над прочитаним - ні. Де ти побачив претензії до грантодавців, зокрема того ж USAID. Вони гроші давали і сподівались на результат. А наше "громадянське суспільство" в даному випадку у особі грантокушатєлей - гроші узяли і просрали. В деяких випадках користь, безумовно, була. Але по більшості важливих тем - медична реформа, судова реформа, реформа поліції, реформа антикорупційних органів (НАБУ, НАЗК, САП), реформа самоврядування, освітня реформа, реформа бізнесового законодавства, реформа митниці... (дописуй сам) - все коту під хвіст. Тож, якщо ти даєш, даєш, даєш, а толку - нуль - от і результат.
показать весь комментарий
28.01.2025 14:05 Ответить
Які? Можете уточнити, будь-ласка....
показать весь комментарий
28.01.2025 16:44 Ответить
А ти що зробив? Бо висираєшся тут скоріше ти....
показать весь комментарий
28.01.2025 16:56 Ответить
Є таке. Якісь моменти були корисні. Хоча і тут можна ще багато згадати того, що не вийшло - наприклад вільний вибір предметів і таке інше. Але мова не про те - чого не второпав "лисий коротишка". Мова про те, що іноземне допомога - це загалом ганьба, особливо на фоні того, як Україну обдирали усі роки незалежності. Наприклад зараз - хрундя Зеленського брала гроші USAID - і морда в неї не тріснула - знаючи скільки її чоловічок з подільниками вкрали. Ніхто не кричить "ура, ура" - але цього треба було очікувати в такій країні державних ворюг.
показать весь комментарий
28.01.2025 22:35 Ответить
А Ви, назустріч - почитайте це:
https://biz.censor.net/columns/3532766/ssha-zupynyly-grantovu-programu
показать весь комментарий
28.01.2025 22:41 Ответить
Якійсь потік свідомості. То це українці відмовилися, чи Трамп заблокував? До кого претензії в Автора?
показать весь комментарий
28.01.2025 13:58 Ответить
Автор до кого звертається, щось я не зрозумів? До Трампа? Тоді треба англійською і не на Цензорі писати. І так всім зрозуміло, що це суттєвий удар по багатьом гуманітарним напрямкам та людям. Можна, звичайно, сперечатися з приводу ефективності деяких програм (сам колись працював в проєктах USAID - є більше ефективні, є менш ефективні програми), але однозначно в цілому користь приносив USAID вагому, це факт. Так що це удар по дуже багатьом людям - як співробітникам, так і цільовим групам проєктів.
показать весь комментарий
28.01.2025 12:26 Ответить
Пишеш під кожним постом, аби написати щось, навіть абсолютно не будучи в темі. Так тільки ідіоти роблять.

От тепер я зрозумів, до кого звертався автор. До таких придурків, як ти. А то в наступному пості написав, що не розумію, до кого автор звертається.
показать весь комментарий
28.01.2025 12:29 Ответить
Я теж спочатку не зрозумів, до кого автор звертається. Аже поки не прочитав перший коментар.
показать весь комментарий
28.01.2025 12:38 Ответить
Дивні ви люди. До обізян прийшли добрі люди, сказали - "Вам треба зробити реформи і ми навіть вам грошей дамо". Обізяни взяли гроші, провалили всі реформи, бо вони не вигідні були вожакам обізян. А тепер обізяни кажуть цим добрим людям - "Ви підараси, обіцяли і нічого не зробили"... Просто якийсь капець....
показать весь комментарий
28.01.2025 13:57 Ответить
Так отож. США намагалося допомогти нам всіма цими програмами. Але безрезультатно через цей шалений опір. Тому в чомусь звинувачувати USAID чи проєкти просто смішно. В усякому разі шкоди від цих проєктів не було, а тільки користь. Десь більша, десь менша. Тому лише придурки можуть або звинувачувати США у провалах проєктів, або їх закриттю.
показать весь комментарий
28.01.2025 14:29 Ответить
Почитайте коментарі. Автор намагався пояснити ситуацію (безрезультатно) тупому, злобному, заздрісному люмпену, який радіє цьому закриттю.
показать весь комментарий
28.01.2025 14:37 Ответить
Так, є абсолютно неефективні проекти. Досить часто роздуті бюджети. Це все правда. Але з проектами треба розбиратися індивідуальної а не закривати все. Ваше "треба було закривати, бо наріс прошарок" десь на тому ж рівні, що й "треба скинути ядерну бомбу на Київ, бо там багато підарасів депутатів, чиновників, Зє і єрмак".
показать весь комментарий
29.01.2025 11:16 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=kS2om00ErUc Береза про гранти USAID так, для розширення кругозору.
показать весь комментарий
29.01.2025 12:35 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=kS2om00ErUc Береза та Соколенко про закриття USAID - спеціально для обмеженого, злобного, заздрісного бидла.
показать весь комментарий
29.01.2025 12:40 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=kS2om00ErUc Береза та Соколенко про закриття USAID - спеціально для обмеженого, злобного, заздрісного бидла.
показать весь комментарий
29.01.2025 12:57 Ответить
Ясно. Відео ви не осилили. Бо там йде мова про "відновлення фінансування". Та і тут, в Німеччині, наскільки мені відомо проєктів USAID немає, так що чого мені нервувати? Це українцям треба нервувати, хворим на туберкульоз/гепатити, вагітним, переселенцям, ветеранам та інвалідам війни. Але коли ж це українці нервували чи думали про майбутнє, еге ж? Більшості українців аби поржати або гречку отримати, як показують результати більшості виборів.
показать весь комментарий
29.01.2025 13:23 Ответить
О, ще один "всезнайка". Можете дует зробити з Пересічним українцем . Той теж "спеціаліст" надзвичайно широкого профілю - знає абсолютно все .
показать весь комментарий
29.01.2025 13:58 Ответить
Так, заради цікавості, ви про ефект Даунінга-Крюгера взагалі чули?
показать весь комментарий
29.01.2025 14:11 Ответить
Я не про доходи, освіту чи статус. Я про інтелектуальний рівень - здатність сприймати інформацію, аналізувати, робити висновки тощо . І це ніяк не пов'язано зі статусом, повірте. В Україні це швидше навпаки - в країні найвищий статус зараз у повного дибіла. Думаю і з доходами у нього все добре. Та і вища юридична освіта ніби є. А дибіл дибілом.
показать весь комментарий
29.01.2025 15:33 Ответить
На жаль, ви не зовсім праві. Більшість людей зараз поливає брудом всі проєкти і дуже радіє їх закриттю без розбору. Таких проєктів, як ви описали - відсотків 10-20 максимум. Інші - в тій чи іншій мірі приносять користь Україні та народу. І от якщо пропагандони не пропадуть - на них гроші у влади завжди знайдуться, то от на хворих, вагітних, інвалідів, ветеранів і т.п. - грошей не буде. Тому радіти цьому всьому - неймовірна дурість та недалекоглядність.
показать весь комментарий
29.01.2025 16:49 Ответить
Я ідеалістичний реаліст - хочу, щоб все було ідеально, але чудово розумію, що так не буває .
показать весь комментарий
29.01.2025 16:53 Ответить
петя, не плач, бо грошей не дадуть
показать весь комментарий
28.01.2025 17:33 Ответить
Та ЗНО, то взагалі знущання над дітьми. Треба оцінювати дитину всі роки навчання, а не нервову систему псувати тупими тестами за декілька днів. Багато дітей які гарно вчились впродовж всього навчання в школі мають проблеми суто психологічного характеру при складанні цих ЗНО.
показать весь комментарий
29.01.2025 10:10 Ответить
Если бы мне кто- нибудь - просто так
По доброте душевной стал бы ежемесячно давать большие деньги
А потом вдруг засомневался бы в моей порядочности
Я бы не стала записывать видео,как президент
Не стала бы вести гуманитарные дискуссии про НЕХОРОШУЮ РУКУ ДАЮЩЕГО
Я бы просто предоставила финансовые документы
Подтверждающие мою порядочность
Не надо считать ,что американцы дурнее нас
Там о проблеме вслух начинают говорить
Только когда к прокурорам попадает папка с документами
Что у кого - то РЫЛО В ПУХУ
Просто попиз....еть - это любит президент Зеленский
А американские прокуроры ******* не любят
Они любят взять за яйца
показать весь комментарий
28.01.2025 22:57 Ответить
Якщо ми з допомогою ледве тягнули,то що тепер нас чекає????
показать весь комментарий
29.01.2025 07:22 Ответить
На Україні майстерно вміють освоювати іноземні бюджети. А можна поцікавитись скільки будинків було побудовано агентством USAID для 6 мільйонів переселенців тобто бомжів з Донбасу? Хансен не рахується бо то персональна ініціатива. Шось у вас "незалежних журналістів" очко жим-жим піднімати цю проблему на 11 році війни бо можна залишитись і без броні від мобілізації. А пустопорожніх юридичних консультантів для бомжів разом з психологами про то що "не засмучуйтесь, все у вас буде добре" залиште собі. Припиніть красти гроші і роздайте по три отих мільйони гривень донорської допомоги що вже набігли за ці роки на кожного переселенця і він сам собі купе житло.
показать весь комментарий
29.01.2025 14:33 Ответить
хтів лише скоригувати автора - залишаться не лише російські гроші, залишаться ще й китайські, і багато, дуже багато - таварісчі хламідія і дєрьмак не дадуть збрехати...
показать весь комментарий
28.01.2025 13:03 Ответить
Черговий грантожер намагається прикритися боротьбою з корупцією, лікарями,ветеранами та школами ,щоб приховати смердіння пропагандонського лайна,яке всі ці три роки маючи 100% бронь від мобілізації,пхало в окопи інших замість себе, бачило все і всіх,окрім катувань та вбивств у підвалах,яке розпалювало ненависть та розкол в середині країни.
показать весь комментарий
29.01.2025 12:23 Ответить
Дозвольте,Ясновельможний Пан-Мілорд-Маркіз,мені як тупому,злобному,заздрісному люмпену,роз'яснити чому радіємо.Ми радіємо тому,що можливо нарешті заброньовані пропагандони-нафронтники,перейдуть на самофінансування.
показать весь комментарий
29.01.2025 12:45 Ответить
Та не нервуйте ви так ) Фінансування вже відновили,але не нафронтним пропагандонам під дахом ОПи ,а інших медійників в Україні зараз немає,всі опозиційні блогери зараз за кордоном,і ви це чудово знаєте,як знаєте і те,що за Байдена вони ніколи б не отримали грантів.
показать весь комментарий
29.01.2025 13:15 Ответить
Шановний,мені не треба дивитися відео Берези,щоб побачити що Переселенці як не отримували нічого у плані житла з 24.02.22 так і не отримують,тому й вертаються назад на окуповані території,а у туберкульозників з гепатитчиками та ВІЛ інфікованими з здоров'ям все гаразд-у нас вони одразу в штурмовики попадають,чи може ви про це не знаєте ?Знаєте чудово.
показать весь комментарий
29.01.2025 13:35 Ответить
Нащо мені дует ?) Всі ГО в Україні зараз є кищеньковими віщунами партійної лінії ОПи,та ліваків байденістів-від схвалення дій тцк до розпалювання ненависті до тих,хто дійсно захищає права громадян,чого варта заява до СБУ однієї з таких грантожерних пропагандош на адвокатів,які ці права людям пояснюють.
показать весь комментарий
29.01.2025 14:08 Ответить
Шановний,я розумію ваші інтелектуальні потуги виставити мене як людину з трьома класами,та яка вище лопати нічого в своєму житті не освоїла,з низькими доходами та великою заздрістю до більш успішних в Україні.Але розумієте,мене це аж ніяк не чіпляє,бо останні як мінімум п'ять років до війни я жив та працював за кордоном,тому ,щодо всіх цих мірянь доходами,соціальним статусом,рівнем освіти в Україні-мене це все давно байдуже,бо я економічно давно вже ніяк не інтегрований в життя України ).Життя для мене-це по той бік кордону.А,чого варті наші дипломи,попередній досвід роботи в Україні,рівень кваліфікації-я мав змогу дізнатися ще напочатку своєї трудової діяльності та набуття освіти в ЄС ).
показать весь комментарий
29.01.2025 15:14 Ответить
Добре ),але фактом є те,що на гранти ОП наплодив купу пропагандонів з їх численними ютуб каналами з мізерними просмотрами,псевдо-вояків наіронтників по типу Кіпіані,які нічим як виправдовуванням та підтримкою політики існуючого режиму не займалися,і зараз,коли фінансування припинилося,виявилося що їх начебто розкручені ресурси та їх діяльність нездатні приносити їм ні цента,бо їх банально ніхто чути та дивитися не бажає.Саме на них цей потік негативу зараз і полився,а не на тих,хто вів якись гуманітарні проекти.
показать весь комментарий
29.01.2025 15:47 Ответить
Пересечовий українець, ти проти боротьби проти корупції, ти проти шляху до європейського життя? Що ти зробив для України, щоб тут висиратись?
показать весь комментарий
28.01.2025 16:37 Ответить
ти кремлівський троль, бо їх тези розповсюджуєш
показать весь комментарий
28.01.2025 16:38 Ответить
Покажи, що ти зробив для України, а не обсирай тих, хто щось робить, наприклад як Бігус!
показать весь комментарий
28.01.2025 16:43 Ответить
Николай Декапольцев з тих мавп, яким все байдуже і какая разніца
показать весь комментарий
28.01.2025 16:44 Ответить
Я б може і поспівчував, але відверто, то 2/3 грантових грошей просто пиляться усякими розумниками, що імітують бурхливу діяльність. Фірмами дотичними і т.д. На українському ринку за ті гроші що дають можна було б зробити у два рази більше, але раз то дармові гроші то їх ніхто не рахує і питань не задає
показать весь комментарий
29.01.2025 07:40 Ответить
Хотіла написати чи справді є ті хто цьому радіє,а потім прочитали коменти...Те що наразі стоїть питання виживання держави,та їх самих їх не хвилює,бо війна ще далеко від їхніх домівок тому й "філософію" розводять
показать весь комментарий
28.01.2025 15:22 Ответить
сергій Поярков щойно окреслив деяких получальників. І сміх і гріх -і губаті дівки, і любімий бард Бубона. Вони з Дерьмаком в часи вєсєлья розподілят бабоси.
показать весь комментарий
28.01.2025 16:58 Ответить
Интересная штука. Похоже багато народу не понимают, что такое грант. Это АМЕРИКАНСКИЕ или ЕВРОПЕЙСКИЕ, или еще чьи - то гроши, але дают их УКРАИНЦАМ, и тратят они эти гроши В УКРАИНЕ. То есть дают заработать ДРУГИМ УКРАИНЦАМ. Автору статьи респект.
показать весь комментарий
28.01.2025 15:45 Ответить
Найсмішніше тут що розікрали і розжерли навіть гроші виділені США на пропаганду лгбт. Бо лгбтшні борцуни і борцунихи такі самі як і решта 73% тупих жадібних лінивих крадіїв
показать весь комментарий
28.01.2025 19:28 Ответить
Мій товариш в 2022 отримав грант від USAID на хорошу справу.

Гроші виділялись на ремонти в бомбосховищах при кількох навчальних закладах і різні допоміжні роботи. Бюджет був нормальний з деяким запасом, повністю за рахунок американців. Що важливо, американці продавлювали спротив наших підорів-чинуш, які неминуче влазили в подібне і старались паскудити. Але USAIDа вони боялись. Товариш все якісно зробив, чесно взяв свої приблизно 30% прибутку, заплатив з них податки. Суцільна вигода для України.

В основному, такі там проекти і були. Про шкоду від USAID затирає паразитична сволота, яка не може вибудувати свої корупційні схеми на цих проектах, або просто русня.
показать весь комментарий
28.01.2025 19:57 Ответить
реформа судів, реформа поліції, реформа всіх правоохоронних органів підтримувалась грантами після Майдану. Але?! Де гранти? Бо реформ практично нема. З'явились патрульні то деякі зміни в поліції. Саме деякі. І все. ВСЕ!!!
показать весь комментарий
28.01.2025 13:32 Ответить
по податковій шось зробили. Роздули центральний апарат. Але зменшили при цьому підпорядковані підрозділи, звільнивши купу народу.
показать весь комментарий
28.01.2025 14:11 Ответить
особисто я згоден з вашими словами. "реформаторів" населення навіть підштовхувало до реформ. наметове містечко військових добровольців на Грушевського з вимаганням від влади створення Антикорупційного суду. Влада настільки чинила опір шо розігнала геть військових звинувативши їх в тому шо вони Агенти кремля.
показать весь комментарий
28.01.2025 14:14 Ответить
І в яку ж категорію коментарів потрапляють дописи від персонажа Sergii Gutsaliuk?
показать весь комментарий
28.01.2025 16:03 Ответить
Ну задоволення рано чи пізно добігає кінця, це було очікувано. Але ви як відповідальна спільнота, яка називає себе громадянською могли б надати звіт, скільки витрачалося коштів на ЛГБТ, на боротьбу з корупцією, на реформи, на інші цілі, чи були якісь ефекти для інших окрім вашого задоволення, чи були у вас свобода, право приймати власні рішення і тп, усвідомлення не тільки рівня розсудку, але і розуму - перше робить ботом, гвинтиком в машині, а друге - перспективу, суверенітет і тп ефекти.

Чи є у вас бізнес-план для не-громадянського суспільства, щоб ви могли залишатися на плаву, може, навіть жирувати, різні талії жирку, знов отримувати задоволення і кайф? Бо в статті тільки звинувачення)
показать весь комментарий
28.01.2025 13:47 Ответить
"Всьо пропало" і "ви нам всє далжни"
показать весь комментарий
28.01.2025 13:51 Ответить
Щоб вони всі повиздихали. Всі ці "правозахисники" так звані на західних грошах не тільки старанно "не помічали" свавілля яке відбувається в країні, не тільки не підтримали жодного після підвалів ТЦК побитого чи після тортур, але ще й різні https://bihus.info/eksperyment-kyyivskyj-universytet-kultury-konsultuvav-zhurnalistiv-po-vidstrochczi-vid-mobilizacziyi/ Бігуси закликали це робити. Дякуємо шановні за таке піклування про народ. Гроші USAID потужно підтримували переселенців? А в Харкові вони на третій рік війни сплять десь на підлозі, а на розкладушки збирають місцеві волонтери. Де і хто попиляв USAIDівські гроші? Дуже чекаємо візит сюди спецпрокурора від Трампа. Щось не чутно, щоб для переселенців збудували хоча б одне містечко десь, якісь канадські будиночки їм зробили. Незалежна журналістика? Де? Ви курво безкорисні взагалі для народу. Там де в важку годину ви мали б цей народ захистити, ви його проігнорували. Всіх до бісової матері і набрати нових. Люстрацію грантожерам!
показать весь комментарий
28.01.2025 13:45 Ответить
А що не так з освітньою реформою? Якраз тут більш-менш. Саме завдяки підтримці закордонних партнерів міністри Вакарчук-старший і Ніколаєнко впровадили тестування ЗНО, яке мінімізувало корупцію при вступі до вузів. Пізніше було впроваджено академічну самостійну вузів і ректорів стали обирати, а не назначати з міністерства (але зелені всіляко намагаються задавити цю самостійність).
показать весь комментарий
28.01.2025 20:53 Ответить
От не чув, щоб саме ці гребли...
показать весь комментарий
29.01.2025 08:20 Ответить
По вас видно, що ви погано вчилися впродовж всього навчання. Розділових знаків взагалі немає! Може не варто неграмотним оцінювати рівень освіти?

Вступні іспити все одно гірші, бо навіть золотих медалістів і переможців учнівських олімпіад у престижних вузах валили!
показать весь комментарий
29.01.2025 10:12 Ответить
Який конкурс на бюджет? Творчий, як у Карпенка-Карого? Ну він є в обмеженій кількості вузів/факультетів. Більшість відбирають саме за балами ЗНО...
показать весь комментарий
29.01.2025 10:21 Ответить
Я частину предметів обирав у КНУ ще при Ющі (там у нас були окремі курси на вибір у кожному семестрі). Зараз, наскільки я знаю, їх стало більше.
показать весь комментарий
29.01.2025 11:10 Ответить
Тому що ніхто не знає скільки з цих 16 млрд. (сам USAID на сайті пишуть, що витратили в Україні з 2022-го року 30 млрд. доларів) справді пішло на "адаптацію та реінтеграцію", а скільки насосали грантомухи та інші злодії. Не можна допустити, щоб Україна стала корупційною чорною діркою.
показать весь комментарий
28.01.2025 19:04 Ответить
якби не було згадки про Бігуса, та ще як про героя, можна було б з усім погодитися. Але на совісті саме Бігуса лежить катастрофа справи Гладковських, якою це злочинне "розслідування" вбило не тільки рейтинг Порошенка, який не мав можливості розкрити державну таємницю, але й знищило цілий ланцюг нелегальних закупівель через корумпованих росіян електроніки, вкрай необхідної для нашої армії. В правовій державі Бігус зі співучасниками зрадницького злочину мусив би пожиттєве получити. А його майже в герої записали.
Немає майбутнього у такої держави, де ідіот та злочинець є героєм.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:35 Ответить
Суспільство толерантно до корупіїї. Це в різному ступені притаманно всім країнам, яким Трамп відмовив у допомозі.
Треба думати й робити висновки.
показать весь комментарий
28.01.2025 13:50 Ответить
Get yourself a job, Pete...
показать весь комментарий
28.01.2025 23:04 Ответить
Боротьба з корупцією є безглуздою. Змінюй середовище, корупція зникатиме.

А боротьба зі сферичним конем у вакуумі вигадана неотроцкістами для розпилу грошей разом із корупціонерами, що й робиться вже 10 років.

Одні мармизи шабулянтів чого варті.
показать весь комментарий
29.01.2025 07:14 Ответить
"Мі з Закарпаття, нас затоупило, всі люди як люди, а мі як не люди"
показать весь комментарий
29.01.2025 07:16 Ответить
Щоправда, при цьому обидва гребли тонами, хоча Ніколаєнко трохи прилічніший був)
показать весь комментарий
29.01.2025 07:18 Ответить
Закривати було слід. Наріс цілий нахабний прошарок грантоворів, якому давно треба дати потужного пендаля по жирному заду.

Тому дякую президенту Трампу.

Мільойни покріпачених українців дивляться з надією на Гуантанамо, яку ще недавно охороняв Пітер Хегсет.
показать весь комментарий
29.01.2025 07:21 Ответить
Брехлігус - за рішенням суда - вже все "зробив" у 2018 році.

Як тепер очевидно - за наказом з Москви. Надалі лизав зелену дупу, іноді беручи замовлення зі сторони.

Все фінансування на ЛБГТ можна побачити в особі найяснішого графа Віталій Едуардович Конвертніков-Єрмотніков, староста громади костьолу Бубіана-Страстостєрпца у Львові.
показать весь комментарий
29.01.2025 07:26 Ответить
Огидний люмпен тріумфує
На фронт ЛБГТ ******
Із Портніковим на чолі
Та шабулянтами вдалі
показать весь комментарий
29.01.2025 07:30 Ответить
Масажисти з Гуантанамо вже в дорозі.
показать весь комментарий
29.01.2025 07:32 Ответить
Висунь язика зі сраки Єрмака.

Трамп дуже не любить брудноротих, а вас усії перевірятимуть.
показать весь комментарий
29.01.2025 07:33 Ответить
Страница 1 из 2