10479 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому Путін не запропонував Трампу зустріч з Януковичем?

янукович,путін

Я другий день не можу придумати, чому Путін не запропонував Трампу зустріч з Януковичем 😉. Бо в його ж хворій уяві після 2013-го року усі президенти України - нелегітимні. Нагадаю, що і Порошенко був "нелегітимний", хоч потім Путін з ним зустрічався у рамках "Нормандського формату", і Зеленський, виявляється, "нелегітимний", хоч своїм приїздом в Париж у грудні 2019-го, він легітимізував його як очільника України, що мало би поставити крапку на будь-яких інсинуаціях. У внутрішньоукраїнській повістці дня ця тема не спрацювала навіть після пʼятирічного перебування нинішнього президента при владі.

Тому "шарманка" про легітимність/нелегітимність з уст росіян - не така вже й нова. Просто заїло платівку, яка, як думає Путін, запустить в Україні виборчий процес, а відтак - політичну хаотизацію всередині. Чиста ФСБ-шна розробка. Сподіваюсь, що всі це прекрасно розуміють.

Топ комментарии
+19
"...запустить в Україні виборчий процес, а відтак - політичну хаотизацію всередині..."

Таку "політичну хаотизацію" в Україні, яку запустили зелені інфантильні вороваті недоноски вкупі із агентами рашки у вищому керівництві, ніякий виборчий процес не переплюне. Абсолютно навпаки - якщо Зеленський і його шайка залишаться при владі - оце буде "політичною хаотизацією" - Україні капець. Тільки поява в Україні влади, адекватної викликам війни, замість цього убогого зеленого цирку дасть хочь якийсь шанс країні вижити.
показать весь комментарий
30.01.2025 12:23 Ответить
+14
Пане Шлінчак , чи читали ви уважно Конституцію України ?

Я особисто дуже уважно її прочитав і особливо розділ 5. З положень Конституції виходить так, що останній день коли громадянин Зеленський був на посаді Президента - то є 20 травня 2024 року. Після цього він вже є в.о. Президента до вступу на посаду нового обраного Президента. Але поскільки вибори були незаконно скасовані ( в розділі 5 нічого не говориться про неможливість проведення виборів Президента під час військового стану , на відміну від виборів до Верховної Ради ), то згідно статті 5 Конституції України громадянин Зеленський з 21 травня 2024 року є Військовим Диктатором та Узурпатором Влади!

І Путін не просто так проварнякав про нелегитимність Зеленського , бо його радники добре вивчили Конституцію України.

Доречі Путін рік тому провів свої вибори Президента Мацковії , нехай фуфлижні , та все ж .. і навіть на "нулі" його ординці голосували за нього та ЗСУ чомусь їм в цьому не заважало ( може Єрмак знає - чому ?).

Так що, незважаючи на мою ненависть до Кремлівського Діда , я вимушений з ним погодитись відносно нелегітимності Зеленського .

Якщо Геббельс скаже , що 2 х 2 = 4 або 5 х 5 = 25 , то я маю не погоджуватися з ним , тому що це сказав Геббельс ?

Навіть зламаний годинник двічі на день показує правильний час.

Пане Шлинчак, краще вивчайте питання , коли виходите на Цензор.
показать весь комментарий
30.01.2025 14:32 Ответить
+10
Если отбросить мыло и воду, то:
1. Автор манипулирует фактами, спихивая вину за узурпацию власти на того кто эту узурпацию комментирует. Типа если бы Путин не сказал, то все норм, президент в Украине может править больше пяти лет;
2. Автор поддерживает узурпацию власти;
3. Автор поддерживает юридическую анархию. А скажи, Віктор Шлінчак, ты ж наверное сам по просроченным документам договоры заключаешь, да?
4. Мы понимаем, что автор явно на кормежке у Зельца, потому что любой честный человек хоть и готов мириться с диктатурой ради высшего блага, но никогда не скажет что диктатура после узурпации власти - это нормально и законно. Тем более что за те "блага" что натворил Бонапартевтiк - ему светит четвертование.
показать весь комментарий
30.01.2025 14:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"...запустить в Україні виборчий процес, а відтак - політичну хаотизацію всередині..."

Таку "політичну хаотизацію" в Україні, яку запустили зелені інфантильні вороваті недоноски вкупі із агентами рашки у вищому керівництві, ніякий виборчий процес не переплюне. Абсолютно навпаки - якщо Зеленський і його шайка залишаться при владі - оце буде "політичною хаотизацією" - Україні капець. Тільки поява в Україні влади, адекватної викликам війни, замість цього убогого зеленого цирку дасть хочь якийсь шанс країні вижити.
показать весь комментарий
30.01.2025 12:23 Ответить
Кацапів як послухаєш,так увесь світ нелегітимний!!!
показать весь комментарий
30.01.2025 18:39 Ответить
Але ж слуг не москалі обрали,а українці(
показать весь комментарий
30.01.2025 19:20 Ответить
Формально так, обрали українці. Але це була багаторічна, багатошарова, ешелонована спецоперація кремля. Провина пересічних громадян у тому, що не включили мізки - та телевізор - велика сила. Але що хотіти від бабусь, які моляться на телевізор - а основний контингент виборців в Україні - пенсіонери. Провина усіх влад до Зеленського (і Поршенко не виключення) у жадібності і недалекоглядності. При тому, що СБУ - то окрема розмова. Цю "службу безпеки України" варто було би розгнати нахрін - бо вони не тільки не виконували свої функції, а ще й допомагали кацапам.
показать весь комментарий
30.01.2025 19:34 Ответить
Не самі лише бабусі винні. Молоді недоумки зі смартфончиками в руках незгірш від бабусь голосували собі на безголів'я.
показать весь комментарий
30.01.2025 22:54 Ответить
Після обрання зелі туди знову налізло кацапське лайно у 2019
показать весь комментарий
31.01.2025 04:51 Ответить
В ті 73 % входили всі когорти населення , а звинувачувати пенсіонерів в цьому - стара пісня , хлопче. Я сам пенсіонер , але в мене вистачало розуму двічі підряд не голосувати не за українців . НЕ ТАКИЙ ВЖЕ ТИ І ПЕРЕСІЧНИЙ
показать весь комментарий
31.01.2025 06:33 Ответить
З усією повагою, Ви і Вам подібні - скоріше виключення з лав пенсіонерів. Нажаль, старі пісні часто бувають правильні. Про голосування пенсіонерів я особисто знаю не з інтернета. Свого часу довелося немало попрацювати безпосередньо у виборчих штабах. Наведу приклад: в Києві на одному виборчому окрузі проживало (до війни, зрозуміло) біля 300.000 жителів. З них грубо у списках виборців було 180.000 - з них було 100.000 пенсіонерів! По різним оцінкам від 40.000 до 70.000 з цих пенсіонерів тупо продавали свої голоси за бабло. Це була славнозвісна "сітка Черновецького". Тому у Києві за всі роки незалежності так і не з'явилася нормальна влада - одні паскуди і ворюги. І винні у цьому, нажаль, саме київські пенсіонери. На Західній Україні було дещо краще, а на Східній Україні був взагалі мрак - за результатами аудиту чергових виборів у Харкові виявилося, що пенсіонери взагалі не ходили на вибори - бабло їм приносили прямо додому. Так на одному виборчому окрузі проголосувало "на дому" більше 12% списочного складу. Тому у Харкові мером був взагалі кримінальник Кернес. Зокрема, є така категорія пенсіонерів-виборців - "лежачі". Їх виявилося немало - по дві-три тисячі на один район Києва - і вони голосували "на дому" взагалі за тих на кого покажуть виїзні бригади. Так що не захищайте пенсіонерів - більшість з них до виборів не можна допускати на гарматний постріл - бо принесуть їм 500 гриветь і кульок гречки - і вони хоч путіна виберуть.
показать весь комментарий
31.01.2025 07:58 Ответить
А взагалі - дякую Вам. Хлопче мене не називали вже років 40. Відчув себе знову молодим...
показать весь комментарий
31.01.2025 08:07 Ответить
Ты рассуждаешь как кремлевские пропагандоны, если ты конечно на ни не работаешь. Да выбирали клоуна "мудрий нарiд",но кто им эту кандидатуру подсунул? Кто снял специально для них "Кино" про мальчика на лисапете, сколько денег вложили "башни кремля" в это кино, и многое другое,в результате чего за часть безмозглых "Аж бегом" побежали голосовать в 2019? Рекомендую почитать об операции Буратино, там все об этом уже давно разжевано. И почему именнно за этого идиота проголосовал "мудрий нарiд" Ты дописуй свои фразы до конца, а не пиши фразами из кремлевских методичек.
показать весь комментарий
31.01.2025 11:37 Ответить
)))"Підсунули"?))Але не змушували(((Все,що не скажеш,одразу кремлівська методичка))
показать весь комментарий
31.01.2025 12:38 Ответить
Віктор Федорович наразі не має часу для подібних беззмістовних зустрічей.

Він зайнятий розвитком футбольної команди "Передєлкіно" з колишніх президентів, його сусідів по селищу, а також міграбезпечного таксопарку в Одінцовському районі Московської області.
показать весь комментарий
30.01.2025 12:25 Ответить
показать весь комментарий
30.01.2025 12:42 Ответить
Чому? Та просто уявіть собі реакцію такого нарциса і самодура Трампа, який йшов на переговори з "лідером одного з полюсів світу", а йому натомість підсунули якогось прокислого президента далеко не росії.
показать весь комментарий
30.01.2025 12:37 Ответить
показать весь комментарий
30.01.2025 12:58 Ответить
Вони вже зустрічались
показать весь комментарий
30.01.2025 12:57 Ответить
в ISW кажуть, що гуйло порушує угоди з тими, кого назве нелегітимним. але з іншого боку, схоже, легітимних забирає собі...
показать весь комментарий
30.01.2025 13:28 Ответить
Пане Шлінчак , чи читали ви уважно Конституцію України ?

Я особисто дуже уважно її прочитав і особливо розділ 5. З положень Конституції виходить так, що останній день коли громадянин Зеленський був на посаді Президента - то є 20 травня 2024 року. Після цього він вже є в.о. Президента до вступу на посаду нового обраного Президента. Але поскільки вибори були незаконно скасовані ( в розділі 5 нічого не говориться про неможливість проведення виборів Президента під час військового стану , на відміну від виборів до Верховної Ради ), то згідно статті 5 Конституції України громадянин Зеленський з 21 травня 2024 року є Військовим Диктатором та Узурпатором Влади!

І Путін не просто так проварнякав про нелегитимність Зеленського , бо його радники добре вивчили Конституцію України.

Доречі Путін рік тому провів свої вибори Президента Мацковії , нехай фуфлижні , та все ж .. і навіть на "нулі" його ординці голосували за нього та ЗСУ чомусь їм в цьому не заважало ( може Єрмак знає - чому ?).

Так що, незважаючи на мою ненависть до Кремлівського Діда , я вимушений з ним погодитись відносно нелегітимності Зеленського .

Якщо Геббельс скаже , що 2 х 2 = 4 або 5 х 5 = 25 , то я маю не погоджуватися з ним , тому що це сказав Геббельс ?

Навіть зламаний годинник двічі на день показує правильний час.

Пане Шлинчак, краще вивчайте питання , коли виходите на Цензор.
показать весь комментарий
30.01.2025 14:32 Ответить
Адепты Зельца поют про невозможность выборов. Хотя этого от них никто и не требует.
Просроченное удостоверение спикеру на стол - вон с Банковой. Да и все.
показать весь комментарий
30.01.2025 14:39 Ответить
Бо ти таке ж дурне ****** як і }{уйлуша.

"

Стаття 19. Гарантії законності в умовах воєнного стану

1. В умовах воєнного стану забороняються:

зміна https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80 Конституції України;

зміна https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/350-14 Конституції Автономної Республіки Крим;

проведення виборів Президента України, а також виборів до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим і органів місцевого самоврядування;

проведення всеукраїнських та місцевих референдумів; проведення страйків, масових зібрань та акцій."

-----
тобто якщо не змінювати закон про воєнний стан з метою розблокування виборів - Зєля формально легітимний.
показать весь комментарий
30.01.2025 14:48 Ответить
Простите, а статью 19 чего именно вы процитировали?
показать весь комментарий
30.01.2025 15:08 Ответить
Це закон.

І це помилка.

Бо закон стоїть нижче Основного Закону в усіх без виключення випадках.

Відповідно, правий тут Мовчан.
показать весь комментарий
30.01.2025 18:05 Ответить
Стаття 92. Виключно законами України визначаються:
19) правовий режим воєнного і надзвичайного стану, зон надзвичайної екологічної ситуації;

Конституція передбачає, що положення Закону про правовий режим воєнного стану є вищими за положення Конституції.
показать весь комментарий
30.01.2025 18:44 Ответить
Не дуркуйте , пане ! В якій статті Конституції написано , "що положення Закону про правовий режим воєнного стану є вищими за положення Конституції"?

Читай цю статтю Конституції -

Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Що незрозуміло ?
показать весь комментарий
30.01.2025 19:17 Ответить
В самій Конституції і написано.
Підкреслив навіть.
"Виключно" - значить "тільки", "лише".
Це не значить, що Конституція не працює. Лише те, що деякі її положення перевизначаються положеннями закону.

Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4239 статтями 24, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4242 25, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4247 27, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4250 28, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4253 29, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4291 40, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4320 47, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4331 51, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4334 52, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4348 55, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4355 56, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4356 57, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4359 58, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4363 59, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4369 60, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4371 61, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4373 62, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#n4378 63 цієї Конституції.

Про вибори раз на п'ять років

Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.

Як бачите, 103 статті немає в переліку тих, що не можуть бути обмежені.
показать весь комментарий
30.01.2025 19:24 Ответить
Розклав все по поличках, та до мамчиного юриста знову ніфіга не дійде і буде він нести свою прутню в маси.
показать весь комментарий
30.01.2025 19:33 Ответить
Але - "Конституція України має найвищу юридичну силу." ( стаття 8 ).

А якщо керуватися ст. 92 в вашому розумінні - то навіщо тоді ця Конституція потрібна, якщо все регулюється законами ?

Тобто ми по різному тлумачимо Конституцію , на що права не маємо ! Тлумачити може тільки Конституційний Суд , а його по-факту знищив Зеленський та його посіпаки ... Голову КС Тупицького Зеленській антиконституційно відсторонив і сам Тупицький ховається зараз за кордоном від ЗЕвлади. Ну а діяльність КС паралізована і сам Зеленскій навіть не думає звертатися до нього по роз'яснння.

Але , пане , ви вперто та без істерики захищаете дії громадянина Зеленського , бувшого Президента ( до 21 травня 2024 року ). Вас, пане , можна з вашими тезами ЗЕвладі на шМарафон випускати.
показать весь комментарий
30.01.2025 19:43 Ответить
Не все регулюється законами.
Наприклад, у статті 92 немає пункту, який посилається на закон щодо діяльності Президента України.
Діяльність Президента України регламентується статтею V Конституції.

Конституцію в даному випадку не треба тлумачити за допомогою КС. Все написано чітко, що і навів вище.
Стаття 63 допускає обмеження прав і свобод під час ВС (але надає перелік статей, що не можуть бути обмежені, та в цей перелік не входить стаття 103, яка визначає строк обрання Президента); стаття 92 визначає закон про правовий режим воєнного стану як такий, що має у своїх пунктах силу вищу за силу положень Конституції.

зєля не колишній Президент, він т.в.о. Президента. І це конституційно.

Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.

Ну а те, що вибори зараз технічно неможливо провести - це, на жаль, наша біда.
показать весь комментарий
31.01.2025 09:10 Ответить
Тебе й тут колотить ? Ну нащо ти заходиш на Цензор ? Тільки псуєш свою психику плюванням в розумних відвідувачів.
показать весь комментарий
31.01.2025 01:04 Ответить
Хаме , тримай статтю 19 Конституції України -

"Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України."

Нащо ти , дурне , лізеш на Цензор , коли не володієш питанням ?

Я давно помітив , що ти заходиш на Цензор плюватися і тільки !
показать весь комментарий
30.01.2025 18:34 Ответить
Там вище тобі все розклали по поличках, притруханий. Щодо абсолютної конституційності закону про воєнний стан і всіх його обмежень.
Ти не юрист і навіть біля юристів в одній курилці не стояв, тож спробуй прочитати що тобі розумні люди написали, а не видавати свої фантазії і )(уйлушині брєдні за реальність, та ще когось повчати.
показать весь комментарий
30.01.2025 19:36 Ответить
Конституційність чи неконституційність визначає КС України.

Як відомо, голова держави чи депутати до нього не зверталися за роз'ясненням. Бо воно давно існує.

Тому за всіх випадків Основний Закон має пріоритет.

І саме ним керуються суди, відповідно і результати вертикалі режиму в судах усі ці три роки такі жалюгідні - крім політв'язнів, майже одразу випускають всіх.

Але промитоголовим білякоритникам - розумію - доводиться сперечатися до кінця, хоч вони і виглядають при цьому повними арахаміями
показать весь комментарий
30.01.2025 23:56 Ответить
О, дивись баран - Трампиня з }{уйлушою - відомі доктара права - тебе теж підтримали. Нілігєтімний кажуть.
Сук, який же крінжовий баранюга
показать весь комментарий
20.02.2025 02:01 Ответить
Если отбросить мыло и воду, то:
1. Автор манипулирует фактами, спихивая вину за узурпацию власти на того кто эту узурпацию комментирует. Типа если бы Путин не сказал, то все норм, президент в Украине может править больше пяти лет;
2. Автор поддерживает узурпацию власти;
3. Автор поддерживает юридическую анархию. А скажи, Віктор Шлінчак, ты ж наверное сам по просроченным документам договоры заключаешь, да?
4. Мы понимаем, что автор явно на кормежке у Зельца, потому что любой честный человек хоть и готов мириться с диктатурой ради высшего блага, но никогда не скажет что диктатура после узурпации власти - это нормально и законно. Тем более что за те "блага" что натворил Бонапартевтiк - ему светит четвертование.
показать весь комментарий
30.01.2025 14:37 Ответить
так }{уйлуша і є приводом для військового стану і через нього до узурпації влади Зебілом.
Це ви барани ніяк не второпаєте для чого }{уйлуша кожен раз заводить цю брехливу шарманку про легитимність. Цього разу це не більше ніж формальний привод не проводити з нами переговори або ставити Україну в невигідну стартову позицію.
Але барани радісно бекають і кивають рогатими головами "бееее, нелегииитимниииий, тааааак - хоч хтось нас почууууув".
показать весь комментарий
30.01.2025 14:51 Ответить
Бро, в Конституции понятным и простым языком написано "Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років."

Все.

Никаких военных станов, стартовых позиций, переносов и так далее. Все что не соответствует этой статье - неконституционно вне зависимости от того что считаете вы, или говорит Путин. Нормы Конституции - прямого действия, они не нуждаются в особом трактовании или оспаривании.
показать весь комментарий
30.01.2025 15:10 Ответить
Саме так.
показать весь комментарий
30.01.2025 18:06 Ответить
В ти спробуй читати ВСЮ Конституцію а не тільки ті її розділи які тобі подобаються.

І я обіцяю, ти дуже здивуєшся коли натрапиш на той в якому буде написано про можливість обмеження статей цієї самої Конституції на час воєнного стану.

Тобто Конституція дозволяє обмежувати права громадян на вибори під час дії воєнного стану у встановлений законом спосіб, а закон про воєнний стан для цього і написаний (а не для того щоб хтось такий "розумний" як ти кожен раз приходив і розповідав що закон куйня бо Конституція вище за нього).

Я детально пояснив чи ще треба?
показать весь комментарий
30.01.2025 19:41 Ответить
Нi.

Що вам не зрозумiло зi слiв "Норми Конституції України є нормами прямої дії" ?

На вiдмiну вiд законiв та кодексiв, де статтi можуть бути бланкетними, Конституцiя, особливо у роздiлi "Президент України" не мае нiяких прихованих "але".

Права громадян на вибори? Це ще що таке?
Вибори це не iнституцiя прав та свобод, це засади формування демократичноi влади. Вони просто е i все.

У вас е роздiл "ПРАВА, СВОБОДИ ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА", i оця ваша стаття вочевидь обмежуе права свободи та обов'язки людини, а не ДII ВЛАДИ.

Якщо ви бажаете це скасувати - тодi скасовуемо всю Конституцiю та нехай хлопцi масово йдуть до СЗЧ, адже не можна "чуток порушувати", як i бути дещо вагiтною - закон або порушуеться, або нi. Конституцiйний обов'язок захищати Сомалi я особисто скасовую. Бо маю таке ж право як й узурпатор Зе

Втiм, за вибори зараз мова не йде, зараз мова йде про те що в посвiдченнi президента громадянина Зеленського написано що воно дiе до травня 2024 р., i що б ми тут з вами не казали, пiсля цiеi дати, з точки зору закону та логiки - президент перестае бути президентом.
показать весь комментарий
30.01.2025 21:05 Ответить
"Що вам не зрозумiло зi слiв "Норми Конституції України є нормами прямої дії" ?"

ще раз

КОНСТИТУЦІЯ ДОЗВОЛЯЄ ОБМЕЖУВАТИ ДЕЯКІ ВЛАСНІ СТАТТІ,

це пряма дія чи крива?
показать весь комментарий
20.02.2025 02:02 Ответить
"запустить в Україні виборчий процес, а відтак - політичну хаотизацію всередині" - а лопатой по **** за таку гнилу маніпуляцію "голова правління Інституту світової політики" не хоче?
Тобто зєльона шобла і далі буде знімати і арештовувати мерів міст, обраних громадами, і ставити замість них своїх зіц-прєдсєдатєй?! А інакше ніяк - бо буде "політична хаотизація"!
показать весь комментарий
30.01.2025 15:46 Ответить
Автору просто не соромно , він мзду отримує чималеньку ...може у нього нема дітей чі онуків ? та йому зовсім паралельно ,як люди далі будуть жити в авторітарній Україні зеленського 🤡 ...?
показать весь комментарий
30.01.2025 16:38 Ответить
Пояснить, будь ласка, як можна провезти вибори під час війни?
1. Потрібен актуальний реєстр виборців
Не кажучи вже про безпеку на дільницях і доставку бюллетеней..
2. Як і де буде голосувати мілліон біженців за кордоном і військові на нулі?
Та ще купа питань, які під час війни вирішити технічно не можливо.
показать весь комментарий
30.01.2025 18:20 Ответить
Еще одна.
Да никто не говорит за выборы !
Говорят только за полномочия Зеленского.

Не надо выборов. Надо сложить полномочия и передать их парламенту.
показать весь комментарий
30.01.2025 19:25 Ответить
парламент - це колективний зєлєнскій

в нормальній країні бізнес-кола, які насамперед страждають від військових дій, вже давно натиснули б на Президента, і замінили його, наприклад, Радою Нац Порятунку

але хто бізнес-кола в Україні ? ахмєтов ? коломойській ? отож . . .
показать весь комментарий
30.01.2025 19:41 Ответить
Вийди отсюда, розбiйник !
показать весь комментарий
30.01.2025 21:06 Ответить
Невдала спроба юморити. Плєшивий карлік лише сказав, що термін повноважень Кловуна вже закінчився. Був легитимний, а 5 років пройшло - став прострочений. Всьо. До чого тут Якунович якійсь?
показать весь комментарий
30.01.2025 18:25 Ответить
До того що )(уйлуша намагається маніпулювати законами чужої країни і давати свої трактовки замість Конституційного Суду заради своїх корисливих військово-політичних цілей, а наші ідіоти йому ще й підігрують, причому так само юридично безграмотно
показать весь комментарий
30.01.2025 19:45 Ответить
Та це зрозуміло. Але Автор намагається розумувати, мовляв : "а чого б це Зеленський нелегитимий, чому не Янукович", тощо. Автор заплутався в думках, приставив Пороха, 2013 рік, 2019-й, якісь зустрічі. Наче сам із собою розмовляє, тоді як ухло останнім часом змінив методичку та каже про інше: що минули 5 років на посаді. Всьо. Для чого Автор пише про Пороха-Янека-2013 рік?
показать весь комментарий
30.01.2025 20:02 Ответить
Схоже, автор пише мабуть тому, що кремлівське пуйло міг би пропонувати Трампу "легитимного" Януковича для підписання угод від України замість "нелегитимного" Зе.
З іншого боку, заявляючи про втрату легитимності Зе через вичерпання конституційно визначено терміну, кремлівське пуйло перекреслює легітимність Януковича, бо Україна таки мала легитимного президента Зе, а не "президента" Януковича " у вигнанні".
показать весь комментарий
31.01.2025 12:38 Ответить
Як бачите, вдало намагається.
Вас он вище затюкали.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:08 Ответить
Після усунення цього непорозуміння від влади, ніякого хаосу не буде, а зовсім навіть навпаки, згадайте хоча б 14-ий і втечу "легітимного". Хаос в країні є зараз, з нинішніми нездарами і поки вони рулять , порядку не буде. Ачіплятись за владу вони будуть до останнього, бо після доведеться відповідати за свої "подвиги".
показать весь комментарий
30.01.2025 19:57 Ответить
О , тут чисто "українська" дилема / "специ конституціаністи"/- 2 "юриста" - 33 "тлумачення"))), тут онним потрібно себе подавати як що не на "президента", то мінумум у "члени" Конституційного))), і тоді у нас все буде добре..
показать весь комментарий
30.01.2025 21:01 Ответить
Як там ПР і їхній лідер агент ФСБ Янукович в якого ти брав гроші?
показать весь комментарий
30.01.2025 21:09 Ответить
Все було б набагато простіше, якби мудрий нарід у 2019 слідом за скоморохом не обрав у Верховну Раду різноманітних фріків і антимайданівців. При нормальній ВР ніякі єрмаки і татарови нічого не могли б зробити.
показать весь комментарий
30.01.2025 22:43 Ответить
Заїло платівку . Ти краще поміркуй чта дєлать? А не кто вінават
показать весь комментарий
31.01.2025 04:56 Ответить
Що робити?
Перше і головне - усвідомити ЧОМУ це відбувається.
показать весь комментарий
31.01.2025 08:39 Ответить
Високий рівень роспропаганди, непорядність наших еліт.
1. Вибори.
2. Побороти корупцію.
3. Пересадити всіх зелених і не зелених, які нажилися на державі та війні.
4. Люстрація у держорганах.
5. Пропаганда чесного способу життя.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:58 Ответить
чому автори подібних статей не в окопі?
шось галава собі нашифрувала, попонаписюкувала і всьо він - КОРЕСПОНДЕТ цензор.нет чі якій він там х.й....
сидить село і видумує статті " чому".
показать весь комментарий
31.01.2025 13:17 Ответить
Чому ніхто не звертає увагу на те, що пу - НЕ легітімний през расєї? Ажде, міжнародних спостерігачів не було, вибори він провів також на окупованих і ніким не визнаних укр.теріторіях, здійснивши примусову паспортизаціб тих, хто не виїхав, та основна масса проголосувавших - це понаєхавшие та руцкие військові.
Згідно укр.Конституції ЗЕ однозначно легітімний, як і ВР до скасування військового стану. А як військовий стан можна скасувати під час війни?
Хто і как реалізує безпекові гарантії?
Впевнена, що і любий новий през України не сподобається пу, адже протянути расейського підкаблучника не вдастся.
Отже, пу знайде 1001 зацепку щоб визнати вибори нелігітімними, адже потерпели від "утиском" свобода слова і заборона балотуватись бившим з заборонених партій і т.д. натуральний оксбмерон.
Наполягання на срочних виборах, то ліше відмазка від змістовних перемовин, адже ціль пу знищити укр.державу зі всіма українцями, не змінілася.
Він лише грає з 47-м в якісь перемовини, щоб підвищити свій статус і в результаті ні до чого не домовитись, лише хвилю розігнати, що він як рівний з презом США за однім столом сидів, мед пив... льстив йому і свої історичні побрехеньки розказував ...
показать весь комментарий
04.02.2025 18:13 Ответить