15268 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Скерували

ТЦК

За сьогоднішнє вбивство військового з ТЦК в Пирятині, не в останню чергу, треба подякувати гнидам з анонімних телеграм-помийок. Та їхнім господарям/власникам.

За сьогоднішнє вбивство військового з ТЦК в Пирятині, не в останню чергу, треба подякувати гнидам з анонімних телеграм-помийок. Та їхнім господарям/власникам.

Які, за цікавим збігом обставин, майже всі входять в сєточку Банкової.

Це всі ці трухі з всевідящіми оками та реальними войнами чи не кожен день публікували будь-який конфліктний контент на темі мобілізації. Вперемішку зі свіжими пустопорожніми цитатами єрмака та зе про ЗСУ.

Обсмоктуючи та гіперболізуючи ці конфлікти з усіх ракурсів і боків. Не забуваючи вип'ятити будь-яке порушення з боку ТЦК та поблажливо посміятися над тим, як хтось весело тікає від військових чи облапошує їх

Ну, бо народ же любить гівно - на чому ще перегляди фігачити від хом'ячків? Які потім можна впарити інфо-опаришам з ОП.

Оцей напад - це вирок саме політичному керівництву держави. Яке примудрилося своєю гнилою політикою перетворити всенардний порив-2022 - ось у це. "Главноє - охват". "Телеграм чітают всє".

Це не армія винна - а ті, хто зробив все можливе, щоб саме на армію повісити весь негатив. Нагадаю - мобілізацію оголошує, кодифікує й організовує політичне керівництво.

А головне - інформаційно підтримує й скеровує.

Ну, ось і організували. Інформаційно підсвітили. Скерували. Аж до ненависті до людини в формі. Ненависті більшої, ніж до ворога. А ТЦК - це теж армія, якщо хтось забув.

Бо в глибині душі завжди для Зе муляла майже 100-відсоткова довіра до інституту армії. Якої не було навіть й близько у нього самого навіть в найбільші пікі його підтримки з боку людей.

У цих рейтингових заздрощах і постійній параної, яку йому навіює оточення з приводу міфічного "військового перевороту" і полягає реальне, глибинне несприйняття Зе і його кодлою армії. А, ну і Залужний же. Скільки військових не призначай собі в радники і який камуфляж не вдягай на себе.

Вважаю диверсією проти національної безпеки той факт, що армійців змусили займатися рейдами на вулицях та затриманнями.

Для цього є поліція. У прифронтових регіонах за безпеку мала б відповідати військова поліція - але її Зе теж побоявся створити.

Під час війни за мобілізацію відповідає виключно і в першу чергу Верховний Головнокомандувач. Він же несе відповідальність за всі її провали.

Я не знаю, які ще докази треба наводити для того, щоб показати повний провал Зе саме в тому, що є його прямою і безпосередньою відповідальністю.

Топ комментарии
+27
Богданчик, ну чого так розійшовся? Ну хто там що скерував? В тебе є які подробиці, що там відбулось, як, хто в кого стріляв, хто куди тікав? Хто куди кого віз.
Може, почекати а вже потім робити які висновки?
До речі, ти робив які висновки коли були катування та вбивства в підвалах тцк, закликав звернути увагу, виправити ситуацію?
Коли ногами пакували в буси, били та знущались над людьми?
Чи, тіпа, саме розсосеться.
Можливо, це і є "саморозсасуваніє"?
показать весь комментарий
01.02.2025 21:20 Ответить
+19
Дібілятко, не порівнюй тцк з ЗСУ. ТЦК принесло тільки шкоду. Понабирали туди уродів по блату та за гроші. І запам'ятай - якщо був покидьком по життю, пішов на фронт, вижив та повернувся - автоматично не став героєм і не перестав бути покидьком. Що ми і бучимо по поведінці людоловів.
показать весь комментарий
01.02.2025 23:59 Ответить
+16
Пан Богдан вочевидь, хотів покритикувати владу, але так і не насмілився.

Думаю, це якось повязано із тим, що він спокійно почуває себе в студії Київ-24.

Завжди тепло на душі, коли в людей вирішено всі питання.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Керуючись якими наказами, законами?
показать весь комментарий
01.02.2025 22:23 Ответить
Хто фіксує? Акаунти - взагалі не аргумент!
На Ваш розсуд!
показать весь комментарий
01.02.2025 22:46 Ответить
Ваша справа. Я вірю експерту. Добраніч!
показать весь комментарий
02.02.2025 00:05 Ответить
Хотів щось написати на підтримку автора...

Ні. Хай почитає коменти і зрозуміє, що справи у нас повний швах.
показать весь комментарий
02.02.2025 02:41 Ответить
Мабуть??!!
показать весь комментарий
02.02.2025 09:34 Ответить
Воювати будуть усі. Ця війна довга. Ніяких виборів не буде,якби не верещали "патріоти" у чаті. Перемовини проводить тільки ЗСУ. ❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
02.02.2025 09:45 Ответить
Так, можна погодитися з таким формулюванням.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:21 Ответить
Питання слушне. Але Зе* має таку позицію: "У мене мандат від виборця. Ми усі президенти".
показать весь комментарий
02.02.2025 14:27 Ответить
По закону.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:35 Ответить
Усі фракції у ВР підписали меморандум про відмову від агітації до закінчення воєнного стану.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:37 Ответить
500 тис. у розшуку, наче. Поліція мирного часу з таким не впорається, а тут їх нештат.
Але це секрет.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:39 Ответить
Ну нехай 500 000 буде. Але не поголовно всі
показать весь комментарий
02.02.2025 14:41 Ответить
"Народ" буде любити роССійські "воєнкомати" ??
показать весь комментарий
02.02.2025 14:42 Ответить
Сто років тому таке явище, як дискредитація мало місце бути, бо у суспільства не було такихзасобів доступу до інформації, як є зараз. Будь-який факт, що становить суспільний інтерес, можна перевірити, навіть не маючи прямого доступу до його учасників чи свідків. Сто років тому можна було пустити будь-яку чутку. Тому ніхто так не дискредитує військо і командування, як воно саме.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:46 Ответить
Цьому дегенерату на це посрать. Він вчепився в невдале формулювання і хоч документ покажи - буде брехати тобі у вічі як звичайна русня
показать весь комментарий
02.02.2025 15:15 Ответить
Війна у В'єтнамі не була екзистенційною для США. А в другу світову там були навіть концтабори для японців. І звичайно ж ніякої фактичної свободи слова, не кажучи про те щоб такі дауни як ти скакали з камерами біля пунктів мобілізації.
І в Британії тих часів тим більше.

Це завжди так буває коли країна хоче вижити а не просто повоювати і на шашлички.

А тцк це частина зсу, ти коли намагаєшся в мінімальну дискусію то хоч спочатку перевір мінімально факти а не скидай відоси з тим як хтось щось десь ********.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:20 Ответить
На початок війни був один Закон, після 2024 р. - інший. Крім того, ситуація змінилась.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:33 Ответить
Нє, це ті хто у розшуку. Наче. На 100 % не відповідаю за достовірність цифри.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:34 Ответить
Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.

Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Стаття 25. Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

Громадянин України не може бути вигнаний за межі України або виданий іншій державі.

Україна гарантує піклування та захист своїм громадянам, які перебувають за її межами.
показать весь комментарий
02.02.2025 16:38 Ответить
Це віповідальність особисто Петра Олексійовича і фракції. Бо вони перестали бути опозицією і "не помічають" злочинів влади, які дедалі більше стають все нахабніше і цинічніше. Я для чого голосував за Зе? Щоб був ні на що не здатний, безпечний президент, і матьора зубаста опозиція, яка б його в хвіст і в гриву. Тоді був би ідеальний баланс, і так воно загалом і було, але клята війна зруйнувала всі плани. Ми не для того вибирали табуретку квартальну, щоб воно перетворилося на Сталіна, це щось неймоврне. Як це взагалі сталось не можу зрозуміти.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:01 Ответить
ти точно як зелена табуретка що з суфлера читає . ти проголосував за квартальну нікчему а Петро Порошенко винуватий що ти долбойоб і нічого не розумієш . а ще від ..великого ума.. ти проголосував за ..слугу урода.. каломойського я маю на увазі і вуаля ти отримав ..ідеальний баланс..
показать весь комментарий
03.02.2025 06:36 Ответить
Зєлупоголових набігло... З за Тиси пишуть мабуть, додікі мокросракі))))
показать весь комментарий
03.02.2025 08:07 Ответить
Дурень. Я воював з 14го року і відвоював своє за віком, а тепер давлю "москальських гнид", таких як ти, у тилу. 🤣🤣🤣⚰️🇷🇺⚰️❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
03.02.2025 09:38 Ответить
Вони б сильно розчулились, коли б такі гниди як ти почали заворушення в Україні і сдали б Україну москалям, до чого ти, москальська гнида, закликаєшь.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
03.02.2025 09:41 Ответить
А ти дешеві розцінки зі своєї платні берешь, бери вище🤣🤣🤣
показать весь комментарий
03.02.2025 09:44 Ответить
Для не самих адекватних людей! Як саме відбулося вбивство я не знаю! Але знаю дещо інше! Особа одразу мобілізувалася в ТЦК, слухи ходять, що не просто так (слухам можна і не вірити, але хто його знає). ТЦК порушуючи всі закони мобілізував цивільних. Далі один з солдат ЗСУ, виведений поза штат, один з тих хто отримує 700 грн в місяць, пішов визволяти свого родича, одного з незаконно мобілізованих і при цьому вбив іншого військовослужбовця з ТЦК! Ось такі справи!
показать весь комментарий
03.02.2025 16:13 Ответить
Під час примусової мобілізації американської молоді в армію на війну у В'єтнам справа дійшла до масового спалення повісток молоддю прямо на вулицях. Та масовими ж демонстраціями населення. А ви кажете тікали в Канаду. Втеча в Канаду була квіточками у порівнянні. Настільки квіточками, що уряд США був змушений взагалі заборонити примусову мобілізацію в армію. І з тих пір в штатах є лише контрактна армія.
Взагалі, я на знаю довгострокових війн, які б виграла примусово мобілізована армія без внутрішніх каральних структур. СРСР був змушений створити внутрішню репресивну армію та загороджувальні загони й штрафбати. Інакше ви просто не зможете забезпечити примусову мобілізацію на війну, якій не видно кінця. Ні в кого ще не виходило.
Альтернатива примусовій мобілізації існує і використовується з часів фараонів. Це найманці. У світі повно чоловіків, згодних за великі гроші воювати.
Але, як я розумію, Україна такий варіант навіть не розглядає. Ну ок. Будемо винаходити велосипед. Може на цей раз у нас вийде.
показать весь комментарий
03.02.2025 22:58 Ответить
Ну, російська імперія у першу світову десь у 1916 році спробувала ввести розстріл за дезертирство, яке на третьому році війни вже почало ставати масовим.
Загалом відомо про близько 100 розстріляних дезертирів. Але не допомогло. Вже у наступні два роки число ухилянтів та дезертирів наблизилось до 3 млн. А вже з 1917 року почалися випадки розстрілу солдатами офіцерів. І до літа 1917 року армія російської імперії можна сказати, втратила керованість.
Це класика довготривалої війни без горизонту закінчення.
показать весь комментарий
03.02.2025 23:08 Ответить
В нас на примусову мобілізацію вже починає з'являтись реакція - масове сзч і дезертирство в ЗСУ та реакція суспільства. Ліки одні - репресії та каральні операції. Однак, на мою думку, це вже буде кінець ЗСУ і як держави-мрії в цілому. Бо 30 років в країні будували не чучхе і не насаджували радянський культ вождя, а розвивали західну систему цінностей, свободи і право вибору особистості. Навіть росія, при всій її управлінській структурі, швидко від цього відійшла, зрозумівши наслідки та широко почала застосовувати добровільну мобілізацію. В нас вже потяг несеться не зупиняючись. Тому, думаю, що подальше закручування гайок спочатку буде мати певний ефект, а далі нічого в кінцевому випадку гарного не принесе ні рейтингам зе-команді, ні тцк та поліцейскьим, і в кінці саме ЗСУ,
показать весь комментарий
03.02.2025 23:32 Ответить
Наши делают так что буде)
показать весь комментарий
04.02.2025 06:49 Ответить
🦠негідник , тому, що саме террор і геноцид, який творять ,твоі старшие братья ,русскіе партенири ЗУПИНЯЮТЬ ЗСУ , а те, що препіздент агент фсб, саботує НОРМАЛЬНУ ВМОТИВОВАНУ МОБІЛІЗАЦІЮ, яка по Конституції ‼️ОЙГО ОБО'ЯЗОК ‼️, а не чиїсь хотелкі !
показать весь комментарий
04.02.2025 09:16 Ответить
Але зейло , чхав на всі норми Конституції ! Факт -відібрав громадянство України і не впустив КОРБАНА до свого рідного дому дє він народився ! Сам зейло має декілька громадянств , як наприклад КАЛАМОЙШа, який . Добровільно заявляв :» а в мене три громадянства»
показать весь комментарий
04.02.2025 09:23 Ответить
"На звичайних виборах люди з такими поглядами пролітають як фанера над Парижем, бо нас багато, а вас купка " -ну ,ну , це оці т.зв багато -саме ті телепки , безголові , які вже в 2019 р голоснули і закинули у владу те лайно , яке чомусь не хочете з задоволенням їсти , бо планували рубанути спочатку шаурми, потім шашликів і просто "переставши стріляти" жити під ржач.

Насміялися хоч тормозяки ?
показать весь комментарий
04.02.2025 10:07 Ответить
Зацініть логіку зеб..ла: "я для чого голосував за зе? Щоб він був ні на що не здатний". Недолугий ставить під час війни головкома який ні на що не здатний, натомість розраховує що ним буде керувати опозиція, яка, певно ж має бути "здатна". Чому б томі одразу не голосувати за опозицію? За Армію Мову Віру, а не за 4ухилянта, какая разніца как уліца називається, Термос.
показать весь комментарий
04.02.2025 10:10 Ответить
"Ваші" це хто ?
показать весь комментарий
05.02.2025 19:30 Ответить
"З 1939 по 1945 рік у Британській армії відслужило 3,5 млн чоловіків і жінок. За даними В. Черчилля, збройні сили Великої Британії за роки Другої світової війни втратили вбитими та зниклими безвісти 303 240 осіб"

в тебе якісь циферки всраті, друже. їх 45 лімв проти наших 40 на початку війни.
І це Британія. Про СРСР і Германію і писати нема чого - там відсоток зашкалював.
показать весь комментарий
20.02.2025 01:13 Ответить
бо совкова імперія уже доживала останні роки.
той же совочок тримав загородзагони і розстрілював тисячами, навіть десятками тисяч - і навіть не крякнув.
показать весь комментарий
20.02.2025 01:27 Ответить
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1399983.stm
перше що гуглиться. 306 людей в Першу Світову в Британії.
Усього 20 000 осудили за цією статтею в ПСВ по сьогодні.

Зрозумій, дебілятко - звісно що в такій темі нема чим пишатися якщо в країні є дезертири.. Ну це як пишатись що є гвалтівники чи маніяки чи ще хтось. Але ж їх всіх судили і виконували вироки. І саме для того щоб їх ставало МЕНШЕ а не більше. І щоб дурний приклад не був заразним.
І я тебе запевняю, що брити, як і німці як і будь-хто в разі виникнення екзистенційної загрози їх країні будуть знову ліпити кінські строки до пожиттєвого - але в жодному разі не допустять щоб їх піддані друкували майки "ухилянт" та ще якось хизувалися своєю дегенератією, як це роблять у нас деякі.
показать весь комментарий
20.02.2025 01:37 Ответить
"На звичайних виборах люди з такими поглядами пролітають як фанера над Парижем, бо нас багато, а вас купка маргіналів"

це зараз вас багато. ще ж не вечір ))
ЗЕлох який вас прикриває не вічний. А рашка поряд надовго.

"а 100 тисяч СЗЧшників це теж військові, і вони вже проголосували, ногами."

тому що ти за 3 роки не дійшов до військомату щоб їх поміняти. Чи ти думаєш вони того не розуміють? )

"всі здали зброю при виході з зони конфлікту, і як зайчики повернулися додому"

яка ж наївна буратіна я шизію ))) у всіх. ВСІХ - птср і "прикопи" на городах. А так да, зайчики з вушками.

"Думаю "НЕДОгромадяни" це всі ті, хто взагалі намагається ділити народ за якимись ознаками."

ти думаєш так, а я думаю інакше. В тебе є впевненість що "вас" багато, а в мене є побратими і ще дещо ))))

"А знаєш чому напарили саме таку дурню? Їм більше нічого вам дати, чи вони не хочуть, от і несуть різну єресь."

дружок-пиріжок, такі як ти вибрали цю владу. Такі як ти привели війну своїм "пасєрєдінє" домовлянням. Такі як ти тепер валять на бугор або гасяться по хатах. Так що не треба мені тут розмазувати хто і шо напарив. Я не щоб став цинічним після фронту, але я тепер точно знаю хто і чого вартий і чого заслуговує а чого ні.
показать весь комментарий
20.02.2025 01:47 Ответить
кремлехвойда, не бикуй
показать весь комментарий
20.02.2025 01:48 Ответить
то ти три роки пилу точиш? і як - ще не наточив?
показать весь комментарий
20.02.2025 01:49 Ответить
"Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом."

але обов'язки не рівні, правда ж?
лохи служать, а чоткі пацани четвертий рік складають список хто має піти служити перед ними - і тільки тоді вони підуть.
показать весь комментарий
20.02.2025 01:51 Ответить
я не керую ані країной ані армією
якби мав нагоду зробив би все розумніше
показать весь комментарий
24.02.2025 13:22 Ответить
якщо ти про Зебіла то бути розумніше за нього не надто складно )
показать весь комментарий
31.03.2025 13:58 Ответить
ФСБ!
показать весь комментарий
01.02.2025 21:48 Ответить
Початкове питання було "чого Залужний не зробив?"
Я відповів, що через брак народної підтримки.
Протиріч не бачу.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:33 Ответить
Можливо я вас не так зрозумів
показать весь комментарий
01.02.2025 22:39 Ответить
то бот або нафронтник старий або броньований
не розуміє шо пилу треба спочатку наточити а потім пиляти
показать весь комментарий
02.02.2025 04:15 Ответить
То іди на Банкову і розбий той цемент,а не верещи в чаті❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
02.02.2025 09:35 Ответить
Тебе, москальська воша, не тільки патріоти захищають, а й Українці,поки ти в чаті виєшь. Українці завжди боролися за Україну і нарід,незалежно не від чого. ❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
02.02.2025 09:41 Ответить
Заспокойся. Там різний контингент - частина цивільні, частина на контракті, частина (мінімум) мобілізовані.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:23 Ответить
Ти ж пишеш ?
показать весь комментарий
02.02.2025 14:25 Ответить
ТЦК це вхід у ЗСУ для мобілізованих.
Іншого інструменту для проведення і забезпечення мобілізації для великої війни у Світі не придумали.

Ви троє точно, або провокатори, або ... Як можна провести мобілізацію на велику війну 1,5 млн людей ? Це складне завдання.
показать весь комментарий
02.02.2025 14:32 Ответить
Я про ТЦК нічого не казав.
Я сказав, що "Відбувається системна дискредитація української армії і військових ..." і навів приклад, до чого привела така політика сто років тому".
показать весь комментарий
02.02.2025 14:35 Ответить
Довбойобик, "людолови" вони саме тому що ЗЕбільна влада замість відкриття реєстрів та підключення мусорів і судів по повній - покладається виключно на такий спосіб комплектації.

Іди пред'євляй претензії 73% мутному народу , заодно спитай де укріплення, де високі зп для контрактників , де нормальні міни і все інше.

А зсу воюють як можуть і тцк мобілізують як їм дозволила влада.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:36 Ответить
Заткни пельку, їбанат.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:38 Ответить
Ну шо ви хлопці. Зе не розуміє куди пхатися. От він і робить те шо людям подобається. Нарід втомився від війни, нарід не хоче воювати і Зе тут як тут. Де патріотична агітація від Зе. Де шоу телепузиків "Піткин (Зе) йде на війну". Я не бачу шоу де Зе риє окоп, Зе під обстрілом, Зе витягая пораненого с поля боя, Зе горить у танку. Зе не лидор нації. Це популіст недоучка.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:30 Ответить
Дід, та заспокойся вже. Можна дізнатись скільки США та Англія розстріляла за дезертирство зі зброєю у Другу світову війну, як ти пропонуєш? Саме за дезертирство? Про ухилянство я вже навіть не питаю.
Для довідки, навіть таку ганебну сторінку в своїй історії Англії у Першу світову війну намагаються залагодити, от уяви собі у 2001 році у Стаффордширі поставили монумент пам'яті розстріляним дезертирам. Уявляєш? А такі як ти, австралопітеки, досі стрибають від радощів як бабуїни, коли когось витягають з Тиси. Скільки вже там, близько 100 душ?
показать весь комментарий
02.02.2025 23:49 Ответить
Давай не розказуй тут історію. В Другу світову війну в Британії до збройних сил не брали тих, хто був принциповим противником війни, їх усіх відправляли на альтернативну службу чи на виробництво, фермерство, вугільні шахти. Також до лав принципово не брали жителів північної Ірландії. Було мобілізовано 6.8% від усього 47- млн населення у віці 18-51 років (також мобілізували деяких жінок). Причому з 50-ти річних не робили штурмовиків. Вважайте 6,8% для наших 28 млн максимум, що можна вичавити - 1.9 млн (загалом десь 1.5 млн воює та провоювало) Усього, по офіційнім даним, за 6 років ухилилось від мобілізації на відправку 60 тис. людей, з яких тільки 3000 людей за майже 6 років війни потрапило до тюрми (в нас тільки за 2023 рік 1200 ув'язнено, от вам і репресії) Жодного не було розстріляно за дезертирство. В США - лише ОДИН, і то виявився ну з дуже поганою біографією.
показать весь комментарий
03.02.2025 00:51 Ответить
Я НЕ ПРИНИЖУЮ НАШИХ ЛЮДЕЙ . ВЕЛИЧЕЗНА ВДЯЧНІСТЬ ЗА ДОНАТИ !!! але хочу привести цифри для об.єктивності --- на 24серпня 24 року ФОНД витратив на ЗСУ 3 млрди 192 млн гривень ---- 2 млрди 691 млн це гроші від ..рошен.. і особисто ПОРОХА
показать весь комментарий
03.02.2025 06:46 Ответить
автор - дурбецало. це просто типове роад-муві, до якого не позвали богданчика
показать весь комментарий
01.02.2025 21:10 Ответить
Пролетарське запитання. Залужний не втік, до речі!
показать весь комментарий
01.02.2025 21:47 Ответить
Наші ЗМІ не публікують,наприклад,роботу нашого ППО і для того є вагомі причини.
показать весь комментарий
01.02.2025 21:48 Ответить
Саме так і є.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:11 Ответить
Так, за 2023-й рік винесено щось близько 4000-х тисяч вироків по відповідній статті. Це крапля в морі
показать весь комментарий
01.02.2025 23:01 Ответить
Та нецивільні вони. Вільнонайманих там близько 20% приблизно. Решта в статусі військовослужбовців.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:29 Ответить
Він покритикував владу, смарагдову ефективну шоблу. Покритикував зрозуміло і прямо. Він вказав, що спонукаючи тцк до примусової бусифікації, влада дескридитує людей в військовій формі та ЗСУ зокрема. Пояснив як саме. Запідозрив зв'язок викривальних тг-каналів з смарагдовими керманичами. Ну і наїхав на месенджер Телеграм. Можливо він повністю має рацію. Але мені теж не сподобалось рішення проблеми: всі тг-канали, що демонструють свавілля тцк взяти і закрити. Почав за здравіє, а закінчив за упокій.
показать весь комментарий
02.02.2025 09:54 Ответить
Финансирование тролей штаты прикрыли. Так что готовься.воевать. клавиатуру тыкать не выйдет боольше
показать весь комментарий
02.02.2025 10:31 Ответить
Хіба автору потрібна підтримка? Він нічого не знає про цю справу взагалі, але йому вже все відомо. Я в черговий раз переконався, що правильно роблю, що не читаю/не дивлюся усіх цих блогерів. Бо мені не 17 років і своя голова є на плечах
показать весь комментарий
02.02.2025 10:41 Ответить
Відбувається системна дискредитація української армії і військових, починаючи від солдат і офіцерів і закінчуючи генералами, включаючи і Залужного з його оточенням, якого самого намагались вбити і який отримав поранення і чудом вижив.
Будь-яка підофісна шавка намагається під буд-яким приводом обісрати військових щоби знищити довіру до них народу і понизити їх рейтинг, який значно перевищує рейтинг офісних шавок, перед можливими виборами, до яких вони інтенсивно готуються замість зміцнення армії заради перемоги.
Сто років тому політика дискредитація армії була офіційною політикою більшовиків. Це закінчилось знищенням української армії і окупацією України більшовиками.
Постає просте питання: "Кому така політика вигідна зараз і чиїми руками вона зараз проводиться?"
показать весь комментарий
02.02.2025 12:52 Ответить
Мені срати на таких як ти і твої фантазії.
Я заробляв до війни як 5-10 серендньостатистичних ******** таких як ти. І після війни буду. Але всі мої побратими такої ж як я думки - і ми обов'язково зробимо все щоб такі як ти не мали більше ніколи вирішального голосу. Ти будеш маргінесом де тобі і місце. Тут буде новий Ізраїль де всі служитимуть і захищатимуть країну або тут буде піторашка. Такі як ти будуть зневаженими і позбавленими всіх прав як НЕДОгромадяни ким ти по факту і є
Res publica - спільна справа. Не хочеш захищати суспільство - можеш їхати нах до тих мільйонів які звалили. В Ізраїлі 10 млн людей і їм нормально, в нас 35 млн і ухилянти ниють "як же ви без нас будете жити" .))))
Та нормально будемо, не переживай. Я б сказав навіть чудово
показать весь комментарий
02.02.2025 15:26 Ответить
А я скажу вам наступне: зверніть увагу на те, що проти конкретно ЗСУ не виступає жодна людина з України, жодна! І це не тільки тому, що можна зайти в конфлікт з законом, ні. В телеграм можна нести що завгодно, але ж все одно ні. Політика нацьковування армії на цивільних йде від влади, нашої, вигідна вона може бути тільки Кремлю. Для чого це зроблено? Щоб не перераховували донати, щоб не йшли в армію добровольцями, взагалі не підтримували і сприймали за ворогів. Яка ідіотична річ виходить, патріотичну загалом цивільну спільноту налаштовують проти армії. А знаєте хто? Ви! Не тільки влада, а ви, оцим "підофісна шавка". А чи не ви вчора були, а завтра станете отим самим офісніком після демобілізації? Ну так і навіщо.

Пропоную послати владу подалі, і триматись позиції - народ і армія єдині, армія з народом. Все. І не нахрюкувати один на одного. Кожен завтра може стати військовим, кожен військовий може звільнитися після демобілізації і знову стати народом, який сенс підтримувати якесь уявне ворогування.
показать весь комментарий
02.02.2025 17:03 Ответить
так у нас були білборди ..АРМІЯ МОВА ВІРА .. а проголосували за зєлю каломойського . а тепер зелені ****** у вр хрюкають на ПОРОШЕНКА який 6.5 мільярда гривень потратив на ЗСУ та ще хочуть заборонити йому приходити на засідання . а потім вилазить у ..єдиному мудафоні.. зєльц і читає з суфлера про якесь ..єднання.. --- чи вони думають що люди зовсім дурні --- існує причинно наслідковий зв.язок . вибрали в президенти табуретку квартальну це причина а робота тцк це наслідки роботи верховного говнокомандувача
показать весь комментарий
02.02.2025 17:42 Ответить
Згоден, що "ніхто так не дискредитує військо і командування, як воно саме", якщо мається на увазі чотириразовий ухилянт верховний головнокомандуючий, який, не маючи ніякої військової освіти, звільняє бойових офіцерів і генералів десятками і навіть віддає їх під цивільний суд, який теж не має жодного стосунку до військових, а лише виконує каральні функції і знущається над військовими.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:51 Ответить
А ви бачили народну підтримку Залужного? Багато люду вийшло на його захист?
показать весь комментарий
01.02.2025 21:38 Ответить
А навіщо ти дебілярк обрав того Зебіленського? 🤡
показать весь комментарий
01.02.2025 21:49 Ответить
населення читає ТГ-канали, щоб нічого не гугліти. Йдеться ані про Гугл чи Ютуб чи інтернет в цілому, а про популярні ТГ-канали, які чітко фільтрують інфу. Вони працюють, як кацапське ТБ: ніхто не заважає рабсіянам щось погугліти, але їм комфортніше дивитись РосТБ, або читати власні ТГ-канали.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:03 Ответить
Юрій відтис вже у когось хатинку на Західній, автівку у киянина, і хоче ще. Все дуже просто насправді.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:23 Ответить
Це нікчемний аргумент, не зафіксовано жодної співпраці телеграму з ФСБ чи іншими спецслужбами, може з француськими ще туди-сюди, але все одно це припущення. В телеграм безліч російських опозиціонерів, Величезна! українська мережа військових каналів, мільйони ненависників Путіна і Росії, і всі вони почувають себе вільно і комфортно. Там навіть Цензор є, і у нього 200тис підписників.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:31 Ответить
Смішні фантазії обісцяного ухилянта. Запам'ятай, гівноїд. Після 22 ти завжди будеш в моїй країні громадянином другого сорту. І навіть не тому що не пішов воювати. А тому що відстоював своє право ховатись за моєю спиною.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:39 Ответить
Ти захищаєш?))) Ти?? )))))
Обісцяний, ну не сміши будь ласка. Ти ж дорослий чоловік... ну, принаймні біологічно. Та і я не хлопчик давно... І ти і я чудово розуміємо ЩО ти захищаєш насправді.
Ти захищаєш виключно свою обісрану сраку і рештки своєї самоповаги. І робиш це в той час як "парамілітарна структура" як може, з перегинами і скандалами - але виконує функцію мобілізації.

Що б ти тут не пистів про хунвейбінів, совків та інші страшилки - твоя країна захищається від агресії в той час як ти цьому активно перешкоджаєш.
В другу світову такиз як ти запросто поставили б до стінки хоч в Британії хоч в США без зайвих вагань - це якщо ти хочеш апелювати до історії та демократії.

Але я думаю що всі ці пояснення насправді зайві. Демонізація тцк як структури вкупі з оцими твоїми смішними копійчаними маніпуляціями про обов'язки яких нібито наступають тільки коли права забезпечені не просто по закону а з точки зору кожного конкретного ухилянта - це вірна ознака того про що ми обидва розуміємо - це вихляння сракою і ніщо інше. А ніякий не захист громадян.
Громадян захищають ЗСУ. Крапка. І тцк при всіх мінусах це необхідна частину ЗСУ.

А хочеш комусь пред'явити за ****** мобілізацію то починай з Зебіла і його лохторату 👌
показать весь комментарий
01.02.2025 22:52 Ответить
Ну хоча б влада країн, чиє слово щось важить, скажімо США. В США 29 мільйонів користувачів, третє місце серед аудиторії месенджера, ніхто там не вважає це загрозою. Франція 7,5 миільйона, Британія 6 мільйонів, жодна зі спецслужб цих країн не знайшла ніяких доказів співпраці соцмережі з ФСБ. У телеграм є бот, де можна подивитись виконані запити від різних країн по розкриттю даних, по РФ нуль, https://www.dw.com/ru/telegram-stal-massovo-vydavat-ssa-dannye-polzovatelej/a-71251528 по США більше 2000.

P.S. Не вживайте українську чи російську пропаганду, вони обидві брехливі, російська більше, наша менше.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:57 Ответить
Ну умовна Труха (хоча вона постійно мочить Пороха і відбілює Ахметова) публікує відео про рашн мобіків...
показать весь комментарий
01.02.2025 23:18 Ответить
він шось казав? ні
оформив інваліда та звалив
це не мій кандидат-сцикло
показать весь комментарий
02.02.2025 04:20 Ответить
Так а чому тільки анонімні телеграм канали хайпували на темі мобілізації?
Нажаль, цим займається більшість ЗМІ. Як і розголосом " що бовкнула Безугла", а раніше " що бовкнув " Арєстович".. Це ж " просмотри", лайки, накрутки..
Це ******* біда у інфопросторорі. Щоб не " випасти із гонки за читача" необхідно розміщувати " гарячі" клікбейкні повідомлення, підкидуючи дров у загальне божевілляя.
показать весь комментарий
02.02.2025 11:45 Ответить
Довбодятли ,які раділи перемозі зе,тепер радіють,що вбивають військово службовців!
показать весь комментарий
02.02.2025 12:24 Ответить
Автор щось розійшовся, на кожну подію версія в нього є. В депутати зібрався, руденький гівоноїд?
показать весь комментарий
02.02.2025 23:00 Ответить
"Телеграм" - помийки варто закрити. Без верещання!
показать весь комментарий
01.02.2025 21:07 Ответить
Якщо українські ТГ-канали грали б на боці України, то вони б після кожного відео зі зловживаннями ТЦК вантажили б два відео про росармію. Як туди потрапляють, і як там ставляться до "своїх". Щоб населення усвідомлювало, яка альтернатива їх чекає. А так багато хто вже увірував, що треба "перестати стріляти", і одразу - "війна закінчиться", або "як тільки діти депутатів опиняться на війні - все одразу закінчиться". Кацапам байдуже кого вбивати: депутат або його син, брат чи сват. На тому боці - більшість божевільні маньяки-вбивці і садисти
показать весь комментарий
01.02.2025 21:48 Ответить
Страница 1 из 2