8582 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Війна і вибори - два фронти ми просто не витягнемо

Війна і вибори - два фронти ми просто не витягнемо

Гіпотетичні вибори цього року небезпечні з усіх точок зору: вони відкриють скриню Пандори і дестабілізують внутрішню ситуацію. Це, на мою скромну думку, в нинішніх умовах ще більша загроза, ніж війна. Бо це план "Б" путіна. Знищити нас своїми ж руками зсередини.

Захоплення цією темою призведе до зниження уваги до найголовнішого - війни і військових.

Два фронти ми просто не витягнемо.

При цьому владі треба зрозуміти, що люди опікуються не її нинішньою легітимністю, а кризою управління, відсутністю стратегії, відсутністю дієвих кроків в економіці, збільшенням тиску на бізнес, вибірковими політичними переслідуванням. І скільки б не створювали агентств і міністерств єдності, можна навести десятки прикладів, як цю суспільну єдність зразка 2022-го року намагаються остаточно добити. Запит на справедливість і відповідальність лише зростає. Поряд із зростанням викликів і ризиків.

Тактика ОП - йти в фарватері нинішньої адміністрації США (при тому, що їх тактика може змінюватися) - це показова прокрастинація, за якою не відчувається енергії і ідей.

Я вже якось писав, що девізом 2025-го року має стати гасло "Змінюйся, або помри". Я все ще вірю, що в Офісі Президента є чимало розумних людей, які це розуміють і можуть донести думку, що зараз саме від рішень і позиції Володимира Зеленського і його найближчого оточення залежить, чи не програємо ми цю битву за незалежність. Так, на жаль, тільки від них - бо в їх руках сконцентровані всі важелі впливу і механізми ухвалення рішень.

План, що треба зробити, в принципі зрозумілий:

1. Визначити "червоні лінії", за які Україна не піде за жодних обставин. Оголосити про це публічно.

2. Визначити коло союзників, на кого ми можемо точно опертися і активізувати з ними роботу по обороноздатності Європи. Вони повинні дійти висновку для себе, що "Україна - це дійсно Європа".

3. Працювати з обома партіями в США. Визначити "додану вартість" України в питанні глобальної безпеки.

4. Переконувати наших партнерів у Вашингтоні, що "поступки" України не принесуть стабільного миру. Посилити дипломатичний корпус.

5. Переформатувати нинішню парламентську більшість. Переформатувати уряд. Здійснити кадрові рішення на тих напрямках, які прказали себе неефективними. Це стосується і певних силових органів.

6. Зупинити найбільш корумповані схеми (всі вони відомі) на митниці та податковій.

7. Випрацювати найбільш ефективні механізми забезпечення зброї для фронту. Оновити МО. Відігнати від корита тих, хто наживається на війні і краде. Викрити всі "картельні змови". При діючій системі правоохоронних органів це можна зробити швидко, було б бажання.

Впевнений, до цього переліку можна дописати ще десяток пунктів. Але загальний висновок простий: без перезавантаження владою суспільного договору і озвучення пунктів відповідальності за його реалізацію, наш корабель зазнає тотальної поразки. Бо це у Росії вірять тому, що показують по телевізору, у нас - лише тому, з чим зустрічаються щодня в житті. Відповідно, до речі, і "Єдиний марафон" тут абсолютно неефективний, як і викинуті на нього гроші…

Повертаючись до теми виборів, точно не про них треба сьогодні думати. А про те, як до кінця року не влетіти у гостре піке, з якого не буде хоча б нейтрального виходу. Причому, і Володимиру Олександровичу, і усім нам.

Топ комментарии
+25
Я згоден з автором - УКРАЇНІ НА ДВА ФРОНТИ НЕ ВИСТОЯТИ .

Але це єдине , що нас з автором обєднує .В моєму розумінні теж українське суспільство воює зараз на два фронти . З однієї сторони - підступний ,підлий ,небезпечний московит , а з іншої - корумпована ,брехлива, заплямовна кров'ю українських патріотів ,чиновницька вертикаль ,очолювана Всім Зрозуміло Ким.

І проблема в тому , що є ризик , що цієї війни у цьому році український народ може не витримати .

Тому вибір простий - АБО ПЕРЕВИБОРИ ТА РЕФОРМИ , АБО УКРАЇНА ЗНИКНЕ З КАРТИ СВІТУ

ЧЕСНО КАЖУЧИ МЕНІ СОРОМНО ЗА ВАС ПАНЕ ШЛІНЧАК . Така відверте лизоблюдство та продажність . Заради чого ? Пари срібняків ? Хоча можливо вже підкралася деменція та шизофренія - і ви втрачаєте звЯ'зок з реальністю - ну тоді час на пенсію та заслужений відпочинок .
показать весь комментарий
05.02.2025 21:28
+21
"..ще більша загроза, ніж війна..."
Більшою загрозою ніж війна є Зеленський і його шайка ворюг і зрадників. Не так страшні москальські воші, як українські гниди. Залишити Зеленського при владі - гарантовано знищити Україну. Зеленський - це взагалі не "влада" у звичайному розумінні - це дешева непрацююча імітація.
Пан Шлінчак фатально помиляється, коли каже що "...все ще вірю, що в Офісі Президента є чимало розумних людей...". Немає там ні розумних, ні порядних - одні тупоголові єрмаківськ сраколизи, ворюги і зрадники. Якщо пан Шлінчак у щось таке ще вірить - велике прохання - нехай назве хоч парочку прізвищ "розумних".
Біда - страшенна біда України у тому, що коли такі реально розумні люди, як пан Шлінчак, таки втратять ту віру і допруть, що сподіватися на совість чи пусту макітру Зеленського чи на совість його вороватих поплічників було марно - України не стане. Невігласи, ворюги і агенти рашистів країну доб'ють. Амінь.
показать весь комментарий
05.02.2025 21:39
+16
"Гіпотетичні вибори цього року […] дестабілізують внутрішню ситуацію".

Вона й без виборів гіршає. Стабільно.
показать весь комментарий
05.02.2025 21:19
Комментировать
Сортировать:
Та ти що?!
показать весь комментарий
05.02.2025 20:44 Ответить
"Гіпотетичні вибори цього року […] дестабілізують внутрішню ситуацію".

Вона й без виборів гіршає. Стабільно.
показать весь комментарий
05.02.2025 21:19 Ответить
Я згоден з автором - УКРАЇНІ НА ДВА ФРОНТИ НЕ ВИСТОЯТИ .

Але це єдине , що нас з автором обєднує .В моєму розумінні теж українське суспільство воює зараз на два фронти . З однієї сторони - підступний ,підлий ,небезпечний московит , а з іншої - корумпована ,брехлива, заплямовна кров'ю українських патріотів ,чиновницька вертикаль ,очолювана Всім Зрозуміло Ким.

І проблема в тому , що є ризик , що цієї війни у цьому році український народ може не витримати .

Тому вибір простий - АБО ПЕРЕВИБОРИ ТА РЕФОРМИ , АБО УКРАЇНА ЗНИКНЕ З КАРТИ СВІТУ

ЧЕСНО КАЖУЧИ МЕНІ СОРОМНО ЗА ВАС ПАНЕ ШЛІНЧАК . Така відверте лизоблюдство та продажність . Заради чого ? Пари срібняків ? Хоча можливо вже підкралася деменція та шизофренія - і ви втрачаєте звЯ'зок з реальністю - ну тоді час на пенсію та заслужений відпочинок .
показать весь комментарий
05.02.2025 21:28 Ответить
"..ще більша загроза, ніж війна..."
Більшою загрозою ніж війна є Зеленський і його шайка ворюг і зрадників. Не так страшні москальські воші, як українські гниди. Залишити Зеленського при владі - гарантовано знищити Україну. Зеленський - це взагалі не "влада" у звичайному розумінні - це дешева непрацююча імітація.
Пан Шлінчак фатально помиляється, коли каже що "...все ще вірю, що в Офісі Президента є чимало розумних людей...". Немає там ні розумних, ні порядних - одні тупоголові єрмаківськ сраколизи, ворюги і зрадники. Якщо пан Шлінчак у щось таке ще вірить - велике прохання - нехай назве хоч парочку прізвищ "розумних".
Біда - страшенна біда України у тому, що коли такі реально розумні люди, як пан Шлінчак, таки втратять ту віру і допруть, що сподіватися на совість чи пусту макітру Зеленського чи на совість його вороватих поплічників було марно - України не стане. Невігласи, ворюги і агенти рашистів країну доб'ють. Амінь.
показать весь комментарий
05.02.2025 21:39 Ответить
А шо ці вибори взагалі дадуть?Трампу глибоко пох на якусь там легітимність,бо він збирається вести переговори з пуйлом на якого офіційно виписаний судом ордер на арешт.Пуйлу шо вигідно щоб президентом став приміром Залужний який поставив його рашоармію раком?Проводити вибори щоб знов переобрати Зеленського?Тільки витрати часу і грошей на вітер.
показать весь комментарий
05.02.2025 21:42 Ответить
Більш ніж впевнений, що стань Залужний президентом - ніхто черг до ТЦК з добровольців не організує. Поставили раком рашаармію якраз ті добровольці, котрі вже закінчились. Рашаармія постояла, перестояла і пішла далі, після проведеного, до речі Залужним, контрнаступу.
показать весь комментарий
06.02.2025 02:12 Ответить
йому буде достатньо розвісити зєльону шоблу на стовпах вздовж Хрещатика - і ніякі добровольці не ************!
показать весь комментарий
06.02.2025 16:17 Ответить
Київський і загалом північно-східний напрямок-основна ціль пуйла.Там рашоармію поставили раком и вибили за поребрик і вона більше туди не верталась.Контрнаступ це провтик Заходу,який не поставив тоді нам достатньо озброєння і авіації.На Донбасі русні влаштували "верденську м'ясорубку" для сточування її основних ресурсів.Але в цілому хто би не став президентом у пуйла залишаться ті самі плани і питання нового нападу це питання часу-рік два максимум.
показать весь комментарий
06.02.2025 18:17 Ответить
Пост у стилі "за все хорошого проти всього поганого". Суцільна потужна демагогія.
показать весь комментарий
05.02.2025 21:43 Ответить
Кожен рік ми втрачаємо як країна по півмільйони людей при зачинених кордонах. Мабуть ніхто не буде клеїти дурня і розповідати, що все це виключно через війну, немає в Тернополі війни. Абсолютна більшість підтримує цю владу ногами в сторону західного кордону. І повертатись ніхто не збирається, тобто це невідновимі втрати. Людина взагалі істота лінива і консервативна, навіть якщо десь краще, зрушити її з місця складне завдання, бо звичка, професія, рідні місця, родичи. Кордони були відкриті 30 років, ніхто нікуди не їхав, людей з Покровська неможливо вигнати, не дивлячись на те, що там справді небезпечно. Київських євреїв не змогли налякати навіть німці в передмісті, і тому відбувся Бабий Яр.

Але Зеленському вдається переміщувати за кордон сотні тисяч на рік не докладаючи до цього жодних зусиль, просто самим фактом своєї бездарної, злочинної політики. І непроведення виборів та подальша УНДРизація буде спустошувати країну все більше. Київському метрополітену не вистачає 3000 працівників, то що, почекаємо поки воно зачиниться? Вибори і ще раз вибори.
показать весь комментарий
05.02.2025 23:35 Ответить
100%
показать весь комментарий
05.02.2025 23:43 Ответить
В Тернополі немає війни. Але в Тернополі є бусифікація. І люди їдуть, бо їх витісняє за кордон неможливість забезпечити дітям якесь інакше майбутне, крім перспективи вічної бусифікації. Навіть якщо фізично фронт до Тернополя не добереться ніколи.
Тому не будемо клеяти дурня, вдаючи, що просто зміна обличчя в керівному кріслі когось зупинить и поверне в Київ 3000 метрополітенівців.
Якщо при новому президентові буде все таж сама бусифікація, то виїде і те населення Тернополя і не лише Тернополя, яке ще консервативно сидить по своїм хатам.
Це єдине зауваження до вашого коменту.
показать весь комментарий
06.02.2025 00:02 Ответить
Згоден, але ж ви не будете голосувати за президента-бусифікатора. І я не буду, і шість мільйонів не оновивших данні не будуть, і шість мільйонів за кордоном не будуть, їм одних консульських послуг вистачило. І наші сім'ї не будуть, от вже десь приблизно гарантованих 25 лям. Політики будуть битися на телеефірах в намаганні довести виборцю, що це саме вони відкриють кордони, відновлять права та свободи, і розпочнуть розслідування злочинів бусифікації. Бо запит зашкалюючий.
показать весь комментарий
06.02.2025 08:29 Ответить
АЛЕ. У ставленника МАФІЇ буде ЗНОВУ строк ЛЕГІТИМНОСТІ. А насправді - ВИДИМОСТІ легітимності. Одного цапка-відбувайла козломойська мафія - УЖЕ протягнула у владу. Нам ще НЕ ОДНЕ псевдо-патріотичне цапеня покажуть ляльководи з кривавими гаманцями. На крайняк - гречку підженуть. Головне - щоб гарненький був, чемно читав обіцянки - І НЕ ЗАВАЖАВ МАФІЇ КРАСТИ.
До речі про козломойського - він БАГАТЬОМ цапикам в цьому забігові давав. І НЕ важливо який цапик прийде перший - ахамєтов і козломойський разом з пінчуками - ЗАВЖДИ БУДЕ В ШОКОЛАДІ - ініколи не буде сидіти - А ТИМ ПАЧЕ ВИСІТИ(((((((
показать весь комментарий
06.02.2025 17:57 Ответить
Тут ви абсолютно праві, від вовка в овечій шкірі захист нульовий, як тут, так і в інших країнах. Запобіжником мала б стати зміна системи, де був би механізм відкликання виборцями з посади будь-кого, але яка ж Рада за це проголосує.
показать весь комментарий
06.02.2025 19:11 Ответить
Ваше гасло "Змінюйся, або помри" це ж саме про вибори. Як Зленський об'єднав колись людей і перегорнув політичну сторінку, так і зараз є сильні особистості з новими ідеями і підходами, які здатні об'єднати людей перед загрозою і перегорнути цю сторінку, тобто надати поштовх, бо ми в глухому куті)

Окрім гасел є ще правові міркування щодо майбутніх домовленостей про припинення війни, чи будуть вони тривалими.

Криза це не лише негатив, а й можливість для нового і люди мають право оновити цей договір заради існування країни, а можливо і кращого існування її)
показать весь комментарий
05.02.2025 23:45 Ответить
Сутність країни модерну це проектність і напевно є різні проекти України - від Бойка, Порошенка, може, УП захоче висунути себе як модератора країни з цінністю життя 0, я не знаю, може, якісь ще добродії захочуть щось запропонувати.

Якщо ми цього не зробимо, то залишимося в до-модерновій парадигмі - це варварство або дикунство, це теж вибір, але несвідомий)
показать весь комментарий
06.02.2025 00:10 Ответить
гундосік "обʼєднав" виключно довбойобів, а не людей. і математично це 38% а не 73%
показать весь комментарий
06.02.2025 16:20 Ответить
гірше може бути. не буде добра від ******** ідей.
показать весь комментарий
06.02.2025 00:00 Ответить
Розмірковуючи про долю України як цілого, не забувайте про таку "невеличку обставину",
як відверто антиукраїнська верства її населення. Єдність, кажете ? Ну - в добру путь ...
показать весь комментарий
06.02.2025 05:10 Ответить
Гм, а що ви маєте на увазі під антиукраїнством? Бо у нас сьогодні дуже різні погляди на це питання, ми давно вже не ділимось на проукраїнських і проросійських.
показать весь комментарий
06.02.2025 08:30 Ответить
щодо синіх - когось вбили, хтось поумнішав, я сподіваюсь
показать весь комментарий
06.02.2025 13:36 Ответить
Патужна утопія
показать весь комментарий
06.02.2025 08:28 Ответить
Можна було обмежитись лише першим пунктом. Визначити "червоні лінії" за які Україна не припинятимє війну і не йдитиме на мирні перемовини з Росією за жодних обставин. Питання до Вас таке шановний пане Вікторе. Хто буде визначати ці "червоні лінії"? Зеленський? Стерненко? або для цього раціонально провести загальноукраїнське опитуваття в "Дії"?
показать весь комментарий
06.02.2025 09:35 Ответить
Можна писати скільки завгодно пунктів і вимог - ніхто те реалізовувати не буде! Автор сліпий, не бачить що наша влада вже давно вичерпалася і просто пливе за течією. Запалу 2022 року вже нема! Серед Слуг, ще минулого року, було повальне бажання скласти мандати, закінчилося тим, що Арахамія і Ко просто перестали приймати заяви від своїх депутатів. Не треба їх тримати через силу. вони ж і працюють так же. Вважаю, що зміна влади через вибори давно "на часі"! Їх треба проводити при першій же можливості!
показать весь комментарий
06.02.2025 09:39 Ответить
а бо штики в ворога, або штики в землю, та палити банкову.
ніяк інакше!
але ж засрана зе!шобла наполегливо впарює, десь по середині припинити стріляти.
це, гибель україни.
показать весь комментарий
06.02.2025 09:42 Ответить
Ну які штики в землю? Для виносу шобли з ОПи потрібно всього десяток делегатів з фронту.
показать весь комментарий
06.02.2025 10:39 Ответить
на татарова? всі чеченці світу не справилися, а ти кажеш десяток....
показать весь комментарий
06.02.2025 10:43 Ответить
три палатки поставити та вони усруться
показать весь комментарий
06.02.2025 13:35 Ответить
Скриню Пандори давно відкрито.

Дестабілізовано ж лише ваші продажні дупи.

Трамп каже - йдіть на вибори. Або живіть на свої, девальвуйте гривню в 5-10 разів - може вистачить....

Нема про що домовлятися зі злодійкуватим пересидьком-хамом, який шостий рік краде все, що рухається і всіх при цьому намагається надурити.
показать весь комментарий
06.02.2025 10:23 Ответить
Хіба дитина винувати що мамаша дурнувата.
показать весь комментарий
06.02.2025 10:48 Ответить
Істоти, які винні в геноциді і сотнях тисяч смертей не мають права мати дітей.
показать весь комментарий
06.02.2025 10:51 Ответить
Занадто велике перебільшення т.зв."небезпеки виборів" в Україні від п. Шлинчака обумовлено винятково розміром гонорару за цей пасквіль з офісу "5-6 ефективних менеджерів". Прогресія лінійна. Чим більше - тими вища.

Сподіваюсь, п.Шлинчак знає курс та адресу напрямку "за руским карабльом"?
показать весь комментарий
06.02.2025 12:05 Ответить
Черговий ПУК - з жОПи. Якщо перекласти на зрозумілу усім мову УСІ - даю ТЕЗИ:
- шашликів до 9 травня НЕ буде - але ми ВСЕ будем робити щоб пуйло було коло р. Дніпро;
- ми Ще накралися;
- ми ще не скрізь розставили владний ресурс (ну не ДУМАЛИ ми про вибори);
- визначити коло союзників, які наші кримінальні "гаманці" ще зможуть доїти а на тих хто ВЖЕ розчарувався в нашій чесності і послідовності (народ України -НЕ ВРАХОВУЄТЬСЯ) - гадити з великої гори нашого фортепіанного его;
- усю жОПу, керівництво ВР, КС,СБУ, прокторатури, - В ДИПЛОМАТИ - вони усіх там шифером покриють і покажуть "кузькіну мать" усім хто ще нам вірить;
- об'єднатись з залишками РЫГів - і ЗАКОННО показати народу України що ми ЩЕ ПОКРАДЕМО;
- під виглядом законності і завдяки "кришуванню" "лично-прєданными" силовиками - продовжувати "законно" дерибанити бюджет за допомогою родичів "слуг" і "своїх" пізднесменів;
- відпрацювати Данську модель до повної досконалості (яйце - по 17 - кожному десятому бійцю на рік, Глиняну на ТИЛ сил підтримки, Жуумадділов - освоїти випуск гранат і мін з мівіни і так далі);
АЛЕ ГОЛОВНЕ.
Суспільний договір ВЖЕ був. Довіри до мафії при владі - НЕМАЄ в усіх гілках цих Авгієвих конюшен.
Лакмусовий папірець до наступників : ЯКЩО ОМАНСЬКИЙ і ЙОГО ОТОЧЕННЯ НЕ БУДЕ СИДІТИ ДОВІЧНО або ВИСІТИ - ТОДІ НЕМАЄ ЗМІСТУ в політичному проекті НЕЗАЛЕЖНА УКРАЇНА.
показать весь комментарий
06.02.2025 17:44 Ответить
Виконання цих семи пунктів означає, що треба починати все з початку, з нуля.
показать весь комментарий
06.02.2025 18:54 Ответить
Це не план, а якась маниловщина. Автор всерйоз вважає що ця наскрізь прогнила та корумпована влада може мінятися, повертатися на 180 градусів до того що вони робили до цього???
І щодо виборів, то вони вкрай необхідні. Зміна влади на професіоналів та патріотів - єдиний шлях щоб вийти з цієї війни непереможними,
показать весь комментарий
06.02.2025 19:42 Ответить
ну тоді Україні треба призначити американського губернатора, бажано Маска

раз ви не можете обрати собі нормального Президента
показать весь комментарий
06.02.2025 21:25 Ответить