11663 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Що знищує українську армію

зсу

Наша армія тане як сніг на квітневому сонці. І не втрати на полі бою є головною причиною цієї ситуації, а недолуга мобілізація та епідемія СЗЧ. Провалена мобілізація не дозволяє нам компенсувати регулярні санітарні втрати війська, а лавина СЗЧ зменшує кількість особового складу в бойових підрозділах до критичного рівня.

Причини невдач мобілізації та самовільного залишення бійцями своїх частин в більшості моментів співпадають, і головні з них це:

(1) неадекватність світогляду реальній ситуації;

(2) хибність вибраної стратегії ведення бойових дій;

(3) слабкість та безвідповідальність старших та вищих армійських командирів.

1. Неадекватний світогляд.

Ми проголошуємо себе вільною та демократичною країною, яка більше за все цінує свободу і гідність, а в реальності закриваємо кордони та проводимо протизаконну, насильницьку та ганебну бусифікацію.

Ми кажемо, що служба в армії – це конституційний обовʼязок кожного громадянина, а на ділі взяли в заручники (воюйте до перемоги, або до вашої смерті) кілька сотень тисяч добровольців, які стали на оборону країни в 2022 році, а тепер бусифікуємо до армії всіх бідних, слабких та неосвічених.

Ми ведемо постійні розмови про те, що "перемога вже завтра", "кожний день наближає нас до перемоги", захід нам допоможе, дасть зброю, захистить біженців, домовиться з агресором і всіх врятує.

Замість цього, якщо ми дійсно бажаємо перемоги, то перше, що нам потрібно зробити, це подивитись в очі реальності та визнати, що це не тимчасова криза, і вона завтра не зникне чарівним зусиллям героїв на фронті, чи магічними діями наших західних партнерів, чи здачею агресору кількох областей. Це екзистенційна криза такого розмаху і сили, яку ми ще не зустрічали за все наше життя. Вона ставить під питання наше існування як нації та держави, і несе пряму загрозу життю наших дітей. Переможне "завтра" може настати не "вже цього року", як постійно облудно навіюють наші недолугі керманичі, а через 5, 10, а то і 15 років. Ось що треба усвідомити і на чому будувати свої плани та очікування. А це означає, що необхідно готувати кілька армій, які будуть змінювати одна одну на фронті та розбудовувати потужну оборонну промисловість для забезпечення фронту всім необхідним.

З цією кризою ми можемо справитися тільки разом. Війна – справа всіх громадян, що усвідомлюють себе власниками країни, а отже готові її боронити, воюючи на фронті чи працюючи в тилу на оборонних підприємствах.

Всі інші - тільки її жителі. Їм можна видати посвідчення резидентів, збирати з них додатковий податок за оборону і залишити в спокої.

І навпаки, всім іноземцям, які готові проливати кров за свободу нашої батьківщини, після 18 місяців їх служби в армії та здачі екзамену на знання мови та історії України, пропонувати громадянство, виділяти землю у власність і давати підйомні гроші. Тільки уявіть! Ми можемо стати країною сміливців і красенів усього світу!

До речі, це стосується не тільки іноземців. Ті, наймужніші люди серед нас, хто захищає наше життя, ризикуючи на фронті своїм, повинні отримувати найбільшу зарплатню в країні, найкраще медичне страхування, ділянку землі у власність та фінанси для купівлі чи будівництва житла для своєї сімʼї.

Світогляд "перемога буде не завтра, а, можливо, тільки через 15 років" диктує тобі відповідні дії, як то, будівництво в тилу нових міст для вимушених переселенців з окупованих територій. Добровільне повернення українців на окуповані території, під владу ворога, – це чи не найбільша ганьба, якщо не злочин, який можна інкримінувати сьогоднішній владі.

2. Хибна стратегія.

Зеленський і ко можуть скільки завгодно говорити про те, що вони якнайвище цінують життя кожного солдата і цим постулатом керуються. На практиці ж ми бачимо втілення стратегії "ні кроку назад", миттєвих штурмових дій, щоб відновити втрачені позиції та стратегію контрнаступу.

Дії нашого вищого військово-політичного керівництва незаперечно свідчать про те, що вони насправді керуються тим ситуативним світоглядом "перемога вже завтра", який транслюють їх ЗМІ. Багато хто думає, що це заспокійливі інформаційні пілюлі для народу-дитяті, декотрі вважають, що це цілеспрямована політика зради і знищення української нації, я ж бо бачу тут причиною недоумкуватість за загальну низьку культуру нашого верховного та сервільність, корупційність, інтелектуальну слабкість його оточення і генералітету.

Замість цієї самовбивчої контрнаступальної стратегії, яка вочевидь виходить з неадекватної оцінки співвідношення наших і ворожих сил, нам треба перейти до стратегії тотальної технологічної оборони, головну ідею якої можна передати наступним зверненням до солдат ворога: "Росіяни, бачите цю лінію оборони?! Ми будемо нищити вас тут повітряними та наземними дронами, щільним артилерійським вогнем і мінними полями. А за цією лінією у нас підготовлено ще кілька. Вам треба буде наступати тут десятиліттями і покласти не один мільйон своїх життів, щоб просунутися хоча б на кілька десятків кілометрів. Росіянин, хочеш померти, приїжджай в Україну. Хочеш жити, залишайся вдома".

3. Безвідповідальні слабкі командири.

Ситуація: нова бригада на третьому році великої війни їде на фронт без розвідувальних дронів, FPV та засобів РЕБ. Якою повинна бути реакція: всі причетні до формування бригади вищі та старші офіцери здають посади і звання та йдуть командувати взводами. Навіть роту цим дебілам полковникам і підполковникам доручити неможливо, бо вони до цього часу не зрозуміли суті сучасної війни. Зрозуміють, коли попрацюють командирами взводів на передовій під ворожими дронами.

Ситуація: бригада веде оборону в сірій зоні, на необладнаних позиціях, без можливості евакуації поранених. З цієї причини в неї сотні зниклих безвісти та СЗЧшників. Якою повинна бути реакція: всі причетні командири йдуть на бойове чергування в цю сіру зону звичайними солдатами на термін, на який у них зазвичай заходять бійці. Після цього, якщо виживуть, опускаються нижче по посаді та званню.

Наразі немає в країні важливіших посад, ніж армійські командири. Це люди від дій яких залежить доля країни. І ми не можемо доручити цю долю виключно тим, що робили свою карʼєру в армії, яка тільки тим і жила, що дегенерувала, пиятила і розпродавала своє майно останні кілька десятків років.

Старших та вищих військових командирів треба набирати не тільки серед випускників військових ВУЗів, але також і серед цивільних, серед успішних бізнесменів і науковців. Розвинений інтелект та організаційні здібності – ось що в першу чергу необхідно сучасному командиру.

Сьогоднішня війна вимоглива не як до твоїх спеціальних знань у військовій справі, а як до твоєї здатності навчатися та організовувати ефективні процеси у великих організаціях, якими і є, по суті, військові підрозділи, починаючи з рівня батальйону.

Нам треба нарешті зламати, розпилити та здати на металобрухт радянський військовий карʼєрний ліфт, у якого є тільки один напрямок руху - вгору, і який до цього часу працює в нашій нереформованій армії, та призводить до негативного відбору командирів.

Замість оцінки якості ("крутості") командира за неофіційним критерієм "чим більше втратив своїх бійців, тим краще воював", перейти до критерію "коефіцієнта втрат" - співвідношення своїх втрат (включаючи СЗЧ) до кількості знищених ворогів. І це співвідношення для піхоти повинно бути мінімум 1 до 10. Починаючи з цього співвідношення можна оцінювати роботу кожного командира стрілецького чи моторизованого підрозділу як нормальну. А щоб цього досягти потрібна належним чином обладнана лінія оборони (див. мою статтю "Комплексна оцінка обороноздатності бойової позиції"), потрібні потужні підрозділи РЕБ і БпЛА, належним чином працююча вогнева підтримка та контрбатарейна боротьба, потрібне запровадження практики аналізу післядії та звітів про кожну свою втрату та кожного знищеного ворога.

*****

Неадекватний світогляд, який транслюється провладними ЗМІ, хибна стратегія ведення війни, безвідповідальні та слабкі командири - все це привело до повної демотивації українського народу, його розгубленості, зневіри у керманичів та поведінки типу: "справляйтесь без мене, бо ж ми і так перемагаємо, я поки зачекаю; до того ж я не хочу помирати в штурмах на переважаючого в силах ворога, та тримати оборону в ямах в сірій зоні, під командуванням бовдура командира, без захисту від ворожих дронів та можливості евакуації".

Транслювати та усвідомлювати адекватну картину світу (де війна – це надовго і ніхто нам не допоможе, крім нас самих; де війна – справа всього народу, всіх громадян, а не тільки тих, хто на фронті), жити цінностями свободи і гідності (ТЦК та поліція їдуть на фронт, кордони на виїзд відкриті), перейти на стратегічну, розумну, технологічну оборону, почати відбір командирів серед найкращих громадян, оцінювати їх бойову діяльність за критерієм коефіцієнту втрат, відповідно винагороджувати їх за цю найголовнішу на сьогодні роботу в країні, - і ми побачимо розквіт української армії.

*****

Для кого я це пишу?

Спочатку, я хотів направити відкритий лист до Верховного Головнокомандуючого Президента Володимира Зеленського, поки не почув його фразу "якщо завтра половина армії піде додому, то треба було в перший день здаватися".

Потім я планував написати Головнокомандуючому ЗСУ генералу Олександру Сирському, але подивившись його останнє інтервʼю зрозумів, що в цьому немає ніякого сенсу.

Я пишу це звернення до народу України, до кожного з вас, до кожного, хто відчуває себе громадянином України. А особливо до бізнесменів, бо ви є особливими людьми, і, скажу більше, навіть якщо ви це ще не усвідомлюєте, ви створені для війни. Займатися своєю справою, бути керівником і лідером за власною ініціативою і власною волею, пройти горнило вільної конкуренції і перемогти, – це доля мужніх і обраних.

Прийшов час вам, бізнесмени, зрозуміти, що немає наразі в нашій країні важливішої справи, ніж командувати військами. Ви, як ніхто, знаєте, що таке правильно визначені цілі та задачі, як відслідковувати основні показники ефективності, як відбирати, мотивувати і керувати людьми. Військові офіцери, випускники військових вишів, в масі своїй, цього не знають і не розуміють.

Прийшов час вам брати військову справу до своїх рук. Шукайте притомних командирів бригад (їх меншість, але вони є), йдіть до них в учні, ставайте командирами. Обʼєднуйтесь, вимагайте змін, готуйтесь до оборони.

У нас попереду довга і важка війна. І ми здобудемо у ній перемогу.

Перемогу, а не мир.

Топ комментарии
+15
Прочитав ... так багато написано. Сумно стало. І цей дядько тільки за нескінчену війну , а отже по-факту за продовження влади ЦЬОГО та його ЗЕкоМАНДИ без виборів.

Їхав у грудні з прифронтового областного центра до Львова на потязі. В купе була тітка і її син 17 років, якого вона вивозила до Германії, а ще одна тітка їхала провідати свого сина , якого вивезла ще влітку , бо йому на початку 2025 року мало виповнитися 18 років. Тобто одна влітку врятувала сина , а друга зараз рятує . Питання - вони від Путла дітей рятують чи від ЗЕвлади цього ЗЕконцтабору ? Я так гадаю , що рятують не від Путла, а від ЦЬОГО та ЦИХ. І скоріш хлопці вже не повернуться до України , а може колись і батьки до них приєднаються.

Вийшов на вокзалі у Львові і побачив страшну картину - десь зі 150 ... 200 людей пхались з великими валізами з потяга на стоянку автобусів , що їдуть в європейські країни ... хто був на привокзальній площі у Львові добре знають цей майданчик євроавтобусів напроти лівого крила вокзалу ( якщо стояти обличчям до центрального входу ). І майже чверть цих людей складали хлопці на вигляд 15...17 років.

Люди вивозять своїх дітей , бо не вірять в майбутнє ЗЕ-України з по-факту диктаторською незмінною владою та вже склавшимся військово-політичним олігархатом , яким тільки війна і потрібна, бо в мирному житті багато хто з них себе не знайдуть , а своїми особистими життями вони , як правило, на цій війні не ризикують , навітьо якщо їх звання капітан чи майор ... про полковників та генералів я вже не кажу.

Треба негайно морозити війну та намагатись врятувати ті 80% України , що досі маємо ... поки маємо. Навіть якщо зараз заморозити війну , то на ту Україну , що ще маємо вже людей не вистачає і доведеться завозити мільйони мігрантів для відбудови . Бо нескінченне продовження цієї війни просто звільняє територію України під майбутніх мігрантів з країн Африки та Азії , яких Європа радісно запхає на звільненні від українців території України. То хіба за таку "Україну" треба гинути українцям на фронті?

Треба бути реалістом - людські ресурси Орди та України неможна порівнювати. Путло навіть не оголосило примусову мобілізацію , а заливає грішми та корейцями, та щей Китай підпирає.

На мою суб'єктивну думку - кожен , кто виступає за нескінчене продовження цієї геноцідної війни на винищення українців по-факту є ПОСІБНИКОМ Путла в його намаганні знищити Україну в війні "в долгую" ... яку б войовничу патріотичну хрінь вони не несли б на Цензорі!

А цей дядько з фронта ( припускаю , що десь близько "нуля" ) тільки про продовження війни думає і як правильно її вести ... А про мир , пане , думки в голові вже не з'являються ?

Як же все СУМНО та БЕЗПЕРСПЕКТИВНО в цій ЗЕ-Україні , а по-факту вже в побудованій ( з 2019 року ) жовто-блакитній Расеі путинсько-лукашенківського типу ... та навіть гірше , бо ЗЕвлада постійно закручують гайки всередині країни , посилаючись на цю нескінчену війну ?!
показать весь комментарий
06.02.2025 11:52 Ответить
+14
Автор і сам все чудово розуміє. Гавнокомандувач - зрадник, інший - так само. Все іде до капітуляції. Розраховувати можна тільки на себе. Це дуже страшно, боляче і погано, але це факт. Тож насамперед треба подумати себе і про свою родину, бо часу обмаль.
показать весь комментарий
06.02.2025 10:58 Ответить
+11
Якби наша армія відповідала стандартам НАТО: якісно навчала мобілізованих пів року хоча б, а не місяць (деякі після навчань не вміють розібрати калаша), не кидала на м'ясні штурми, як це робить русня з свого боку, не ділила особовий склад на блатних і лохів, не виводила після поранення солдат за штат з платнею 800 грн (або насильно приписуючи їх до СЗЧ), то не треба було б вдаватися до бусифікації, бо нашої армії чоловіки не боялися б як вогню. А ще краще якби держава платила б добрі гроші одноразово тим, хто мобілізується (тищ 20$, а не мізер, бо решту вкрали), то вбитого ТЦКашника не було б. Чи не так, авторе? Але ви чомусь лицемірно не бажаєте дивитися в корінь цієї проблеми. Бо всі ми раби обставин, правда? Чи ви не можете позбавитися цього радянського наративу про, те як кожен громадянин має обов'язково віддати своє життя заради держави?
Щодо армії, то проблема вирішується на раз і два:
-привести армію до стандартів НАТО;
- платити мобілізованим солідні гроші, за які не стидно віддати життя . І не треба тут заливати про патріотизм і обов'язок перед державою, бо держава перед громадянами свої обов'язки виконує абияк. Ось громадяни це роблять так саме.
показать весь комментарий
06.02.2025 11:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Так візьміть і покажіть хоч щось своїм прикладом і діяльністю в поваленні хоч чогось. Наприклад я воюю в ЗСУ. Тобто в мене є свій сектор роботи. Чим займаєтесь персонально ви? До кого ви звертаєтесь, коли кажете комусь ефемерному що спочатку давайте того ворога, а потім іншого? Конкретніше до якого підрозділу, полковника чи генерала. У кожного є ім'я і прізвище. Я наприклад вже зайнятий іншою роботою. До кого звертаєтеся ви? Ха ха ха.
показать весь комментарий
07.02.2025 22:44 Ответить
А вам не огидно постійно дайте, дайте, дайте. Нє. Ну якщо у вас поля головного мозку працюють лише в тому напрямку що дайте , то все ок. Ха ха ха.
показать весь комментарий
07.02.2025 22:49 Ответить
Що об'єднані вівці, що роз'єднані це фігня. Так само про олігархів може казати багато хто і в розвинених країнах. Мафіозі і олігархи були з часів Древньої Греції напевно. Ха ха ха.
показать весь комментарий
07.02.2025 22:54 Ответить
Пиши 🤢🤬🤡ЗЕЛЕНОГ
показать весь комментарий
08.02.2025 06:08 Ответить
Автор , на підсосі ЗЕЛЕНОГНІЙНИХ, тому , що тільки ВОНИ ВИННІ В КАТАСТРОФІ , яку розіграти по нотах з Путлером в Омані , а зеленского готували з КВНу
показать весь комментарий
08.02.2025 06:13 Ответить
Ні, там майбутнього тим більше нема.
По мотивам відомого анекдоту - валити треба. Раз злочинну продажну владу завалити не вийшло, то залишається - або валити ліс, або валити з країни.
показать весь комментарий
08.02.2025 06:51 Ответить
я б пішов лише щоб створити партію
я серйозно

30 років ніхто нічого не зробив для державоутворення
під кінець взагалі вибрали клована та отримали війну
строго по Черчіллю до речі, і позор і війну©

тоді чому не збирати свою партію?
я досвічений програміст, а не барига
вмію аналізувати ти приймати рішення
я б зробив партію - Інтелектуальна партія 😎

1. авторизовані (bank-id) електронні референдуми по усім питанням у країні, рішення є законом для влади (як у Швейцарії)
2. легалайз проституції та ТГК
3. за несплату податків - конфіскація та тюрма без винятку (якщо мати не може довести джерело купівлі котеджу та трьох бЄЄмвє то сідає замість сина корупціонера)
4. усі посади у державі через прозорий конкурс
5. ще багато ідей, але...

ну наприклад виберете ви Залужного (під час війни - отримав «інваліда» та звалив у англію) у кращому разі...
і шо він вам побудує? казарму!!! 😂

а я хочу мати справу з компом а не з бюрократом
для спілкування в мене кум є та друзі
показать весь комментарий
08.02.2025 10:25 Ответить
ракету ні
а ось назбирати для ліквідації соловьйова - можна
думаю є бажаючі заробити
показать весь комментарий
08.02.2025 10:27 Ответить
як там твій обкурений кінь Лавруша поживає? а як улюблений вусатік Пєсков? ще досі разом цьомаєтесь і оргії влаштовуєте, чи грошей вже на це все немає?
показать весь комментарий
08.02.2025 12:35 Ответить
ну так він же з самого початку підняв проблему примусової, несправделивої, і що раз дикішої мобілізації (правда, не окреслив, що все це також є сексизмом, мізандрією по відношенню до мужчин, і їх дискримінацією по признаку статі... бо в такому руслі , на даль, мало хто розмірковує)...
показать весь комментарий
08.02.2025 12:39 Ответить
Гарно написано, майже з усім згоден, тримайте респект)

Але запитайте, чому все це сталося. В терапії це зазвичай контрпродуктивне питання, бо цей аналіз-до-перинат можна вести все життя)

30 років незалежності наші західні партнери проводи політику щодо України створення великого залежного від заходу олігархату і позитивної дискримінації - це коли меншини, пі.си, маргінали набували переваг через гранти, увагу, протест і тп.

Це програма ліберальної демократії, яка тримається на владі великого капіталу, якому байдуже нація, державність і тп, і на різношерстному зброді, який вірить, що через роботу зможе розбагатіти врешті решт(але статиска в усьому світі підказує, що середній клас зазнає занепаду, багаті ще багатшають, а бідні ще біднішають).

Усі сталі патріотичні структури, включно з армією, зазнавали занепаду, розчинялися і зникали. У нас забрали ЯЗ і поставили Зленського як президента цього різношерстного зброду. Він розвалив усю антикор-інфраструктуру, але йому співають в Конгресі дифірамби, нагородили його значним внеском в розвиток людства, УП йому такі хвалебні тексти пише, що просто ганебно читати.

Усю нашу національну гідність, заради якої відбулось відділення від СРСР, спаплюжили наші західні партнери за ці роки незалежності.

Тому наш нарід такий розгублений і тікає від "тріумфу" ліберальної демократії, яка виявилася звичайним конц-табором, якщо цього хоче капітал. І з чим нічого не поробиш.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:02 Ответить
бо автор , як і більшість, має дещо зашорене мислення. тобто бачить лишень те, куди поверне голову... повернув туди - забув про попереднє..
а куди не повертав - то про це і не думає.
так більшість людішок розмірковує.. в них не обширне бачення, в них вузькоглядність. звідси і проблеми, і часто незвязне, мислення.

хоче ще бульше іронії, сарказму, протирічь?
1. чомусь призначили саме мужчину на гарматне мясо! а жінки у нас що? не громадяни? їх стаття 65 КУ не стосується? бо ст 21 та 24 КУ, та ст 161 ККУ говорить, що...

2.якщо це є така "рівність" і вона "правильна" - коли одна стать страждає, а друга зиве за їх рахунок.. - ну то давайте тоді навпаки: мужчини з привілеями, дома собі, а всіх жінок в бусики, і на передову в окопи!! бо це ж правильно.. а чому ж ні?

3. як так виходить.. вживати алкоголь не можна, не має права, типу по закону,.. скажем так "непридатний до споживання алкоголю до 21 року", але чомусь придатний до "військової служби" вже в 17 років?? як так виходить!? (ну, і підкреслю.. чомусь виключно мужчин це все стосується, а рівноправні сильні-і-незалежні паразитки на крові, сила, здоровї чоловічому - чомусь вільні.. Ой, ні.. вони ж в добровільному абьюзивному... рабстві .. у цих примусових рабів-мужчин... яка їх страшна доля, цих паразиток, котрі і дітей відберуть, і поділять його майно..
і більшість не бачить цієї недолугості та протирічь!!

4. а як це так - ти тільки став "громадянином".. але чомусь ПРАВ громадянина - ти не маєш.. юо ще тобі не 18!! але навішані і навязані кимось (хто родився раніше, і мав можливість дорватися до владних повноважень) обовязки - вже маєш!??

5. як так виходить, що щоби отримати право на водіння ТЗ треба здавати тести, знати правила дорожнього руху.. а тут дитину зробила, виродилась - і вже матір?? а пеленати навчилась? а гроші вже заробила на цю дитину, щоюи її кормити та одягати??? а ні, мужик же должен! інфантілкам дозволено народжувати дітей, нових особистестей, хоча вони самі ще морально і психологічно не виросли!
і як можна допустити до виховання дитини "тата" і "маму", в котрих ще вітер в голові??
і немає ніякого екзамену на знання дитячої психології.
аі теж про гроші - а ні, їй з моїх податків витянуть бабл і дадуть "материнський капітал" (а де татівський капітал"?? вже згадані 21 та 24 статті Конституції).

6. як це так виходить.. громадяни і особи без громадянства мають, по тій же Конституції, одинакові права! але чомусь ті негромадяни не мають тих же "обовязків"?? то навіщо мені те громадянство, коли воно значить "рабство", а не привілеї??
але при цьому вийти з громадянства я не можу!

і ще уйма протирічь, невідповідностей, і державотворчої маячні.. де примаються закони, що протирічать Конституції, і звужують права людини та громадянина - але ти їх виконуй, на біду собі, (інакше знову з таки - собаки системи тобі зроблять больно!! і ти в рабстві, у "вільній демократичній" країні!)
! бо такі закони так хтось написав, коли курив гашиш! бо кабмін перейняв владні повноваження, офіс президента керує країною...
коли закону немає про "закриття кордонів", але тебе не відпускають з країни, всупереч Конституційному праву, тому що ти чоловічої статі, тому що ти "не інвалід", вимагають уйму довідок - хоча для перетину кордону передбачений дишень закордонний паспорт - довідок, які сьогодні завтра теж будуть відмінені, а тцк це не орган виконавчої влади, а царь і бог, який вказує, кому як жити, де переміщатися, куди можна куди ні, і втручається вже у всі сфери життя мужчини!

і це "держава"? ні! але кого це бентежить? окрім тих, хто від цього страждає!

показать весь комментарий
08.02.2025 13:10 Ответить
ну так ті, хто виступає за примусову мобілізацію .. то хай себе і примусять до того!! і своїх дружин, матерів, дочок, племінниць, тіток!! а половина населення це жіноча стать, - а ще це десяток мільйонів воячок!
Бо якщо правильно дискримінувати мужчин - то по принципу рівноправності - правильно дискримінувати і всіх жінок!!
от ті, хто псведопатріот з лозунгами та істеричними криками "ухилянти винні у всьому", - то хай на передову затягують, примусово, себе і поліціянтів, бо це і є першочергові ухилянти-аідмазники!!, і всіх любимих ними тцкашників туди ж - бо вони теж і є ухилянти, -- і разом зі своєю сімьєю хай шурують в окопи на передову лінію, і на штурми посадо з лопатами в руках!! Де тцк і мєнти почнут по звичці, виловлювати кацапів, перевіряти в них документи, облікові дані, та бити їх пістолетами в застінках окопів, задувати балончиками,!! а жінки їхні будуть розказувати кацапам, як ті должні їх забезпечувати!, і будуть ложками виїдати їм мозок,--- і таким чином кожен і кожна з них займеться своєю улюбленою справою!!.. але там, на фронті!.
І тоді в тилу настане той довгоочікуваний мир та спокій, за котрий і будуть воювати, як описав вище, оці браві круті патріотики!
показать весь комментарий
08.02.2025 13:25 Ответить
висновок - ти демагог жалюнегідний..
показать весь комментарий
08.02.2025 13:26 Ответить
якби воювали всі? твоя мама, сестра, племінниця, жружина, дочка???
і ще питання - всіх музчин в окопи - а економіку хто тримати буде? твоя мама, сестра, тітка, дочка???
мені так, чисто поржати...
показать весь комментарий
08.02.2025 13:28 Ответить
ти - доброволець.. то це твій вибір. в тебе немає морального права осуджувати інших... в інших інші клопоти. ти, в принципі, за їх рахунок ще існуєш..
вони тебе не примушують. всі питання до державників. вони вибудовують систему своїми законами, постановами, наказами..

тебе примусово запроторили? ну то ти слабак, питай не у цивільних а у тих, хто змусив... ставпй сильним, зброю маєш - йди викорінюй зло тцкакашне!

чи щось заваджає??
показать весь комментарий
08.02.2025 13:33 Ответить
Тобто основна ціль - змусити припинити опір. Чи то шляхом капітуляції, чи то шляхом втечі.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:38 Ответить
що ьаке отой твій "уряд"? хто саме туди буде входити і скільки їх буде? що за люди? які їх моральні якості? як це перевірити?
можна конкретику почути?
яка в тебе программа "порятунку" який твій "потужний план"??
чим тобі теперішній КабМін не подобається (бо це і є "уряд", якщо ти не знав)? він же постанови як закони видає! все, як ти хочеш!! влада вже узурпована! а вказівки Офісу Президента вищі за Конституцію!

а в тебе як буде, по твої фантазіях?

москалі таких як ти називають "мєчтатєлі"..
показать весь комментарий
08.02.2025 13:40 Ответить
Це добре, що ви одразу переходите до образ. Дуже добре.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:41 Ответить
а він не в ЗСУ.! він в економіці.. чи підприємець, чи робітник! (і бачить все ззовні, а не як ти, зашорений вузькоглядний)
і працює, щоб ти міг бути там, і виконувати твою роботу!!
не подобається тобі? звільняйся!!
(мені завжи от так говорять)
не можеш звільнитися..тому що що?
знову цивільні тобі винні, за твій вибір?? хахаха
показать весь комментарий
08.02.2025 13:47 Ответить
все вірно. були смарагдові домовленності по здачі України, і встановлення в столиці маріонеткового уряду... але щось пішло не так, тому зараз задача тиснути на фронті на виснаження..
якби путін хотів повністю погубити Україну.. випустив би в перші дні 10 тисяч ракет по всіх ключових нафтових, газових сховищах і свердловинах, і по всіх електростанціях, точково по десятках штук ракет різного калібру, і розбомбив би все, і положив би на лопатки всю країну за два-три дні, максимум тижні!!.
але ні, він полякав декількома десятками ракет, і вводив війська без великого опору! (бо ведикий стратег зелений знаємо, що зробив і чого що мав зробити не зробив.. краще б втік!)
показать весь комментарий
08.02.2025 13:55 Ответить
сольовйов оголосив сво!?? 🤭
показать весь комментарий
08.02.2025 13:56 Ответить
на що ти образився, на факти??
показать весь комментарий
08.02.2025 13:58 Ответить
Не образився, навпаки. Цікаве слово, вперше бачу. Ще якісь подібні слова знаєте? Обіцяю не ображатись, почувши на власну адресу.
показать весь комментарий
08.02.2025 14:02 Ответить
йди ще раз в школу, надолужуй, читати книжки почни .. а ще інтелект підтягни, то може почнеш щось більше розуміти, окрім банального сарказму..
показать весь комментарий
08.02.2025 14:18 Ответить
Так то, значить, сарказм був, а не факт.
Виходить по-вашому, я не демагог жалюнегідний, а зовсім навпаки.
показать весь комментарий
08.02.2025 14:24 Ответить
і де логіка в твоїх словах??? чергова демагогія. не соромно тобі таким бути??
показать весь комментарий
08.02.2025 14:50 Ответить
Соромно має бути використовувати розумне слово, не дізнавшись про його визначення хоча б у вікіпедії.
показать весь комментарий
08.02.2025 14:57 Ответить
Усі притомні люди хочуть, щоб війну було спинено і сталося так, як ви пишите. Я за. Я просто думаю, що варто мати плян В. На всяк випадок. Бо життя складніше розрахунків і статися може що завгнодно.
Я за те, щоб підстелити соломи на всяк випадок.
показать весь комментарий
08.02.2025 17:36 Ответить
Так, ти ким у того, верхнього троля працюєш?
Санчо- Пансоб, чи мордою нє вішел- тільки на Осла тягненеш? ?
показать весь комментарий
08.02.2025 19:43 Ответить
"за 30 років держава не дала мені ані в ВУЗ поступити на бюджет, ані забезпечила роботою з достойною оплатою праці"

як не дала? заборонила? Чи просто ти настільки тупий що за 30 років не зміг поступити в жоден ВУЗ і не влаштувався на жодну роботу?
показать весь комментарий
11.02.2025 23:34 Ответить
"кожен , кто виступає за нескінчене продовження цієї геноцідної війни"

а в ухилянтських пропагандонів все стабільно - люди які "дивляться в гору" - в цих гнидовин "виступають за продовження війни" а не дивляться на реальну ситуацію на відміну від тупорилих баранів які вірили ЗЮ, потім Баранофону а тепер Трампу та хоч чорту лисому які пообіцяють їм кінець війни

пора банити ольгінстко-ухилянтських гнидосів, а то буде біда
показать весь комментарий
11.02.2025 23:39 Ответить
Висери тут одноклітинних без зайвих слів підтверджують що в нас 73% бидла в країні, котрі жодного уявлення не мають що відбувається довкола їх бульбашки, в чому функції держави, та й в цілому без мізків. Чому ж іноземцям пропонують великі зп, житло, освіту і решта плюшок, але при тому не даюь цього власним громадянам, це питання для одноклітинних занадто важке
показать весь комментарий
12.02.2025 10:51 Ответить
я не в курсі що там пропонують іноземцям, але якщо мова про тих хто вступає в лави ЗСУ то вважаю що це цілком справедлива плата. Несправедливо тільки те що українцям які в ЗСУ третій рік такого не дають.
показать весь комментарий
19.02.2025 23:28 Ответить
Ну неможливо випустити за день 300 ракет,нереально!А 10000 тисяч то взагалі треба купу часу.І ППО збиває юільше половини.І без наземної операції неможливо захопити країну.
показать весь комментарий
31.05.2025 16:34 Ответить
Страница 2 из 2