13560 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Що знищує українську армію

зсу

Наша армія тане як сніг на квітневому сонці. І не втрати на полі бою є головною причиною цієї ситуації, а недолуга мобілізація та епідемія СЗЧ. Провалена мобілізація не дозволяє нам компенсувати регулярні санітарні втрати війська, а лавина СЗЧ зменшує кількість особового складу в бойових підрозділах до критичного рівня.

Причини невдач мобілізації та самовільного залишення бійцями своїх частин в більшості моментів співпадають, і головні з них це:

(1) неадекватність світогляду реальній ситуації;

(2) хибність вибраної стратегії ведення бойових дій;

(3) слабкість та безвідповідальність старших та вищих армійських командирів.

1. Неадекватний світогляд.

Ми проголошуємо себе вільною та демократичною країною, яка більше за все цінує свободу і гідність, а в реальності закриваємо кордони та проводимо протизаконну, насильницьку та ганебну бусифікацію.

Ми кажемо, що служба в армії – це конституційний обовʼязок кожного громадянина, а на ділі взяли в заручники (воюйте до перемоги, або до вашої смерті) кілька сотень тисяч добровольців, які стали на оборону країни в 2022 році, а тепер бусифікуємо до армії всіх бідних, слабких та неосвічених.

Ми ведемо постійні розмови про те, що "перемога вже завтра", "кожний день наближає нас до перемоги", захід нам допоможе, дасть зброю, захистить біженців, домовиться з агресором і всіх врятує.

Замість цього, якщо ми дійсно бажаємо перемоги, то перше, що нам потрібно зробити, це подивитись в очі реальності та визнати, що це не тимчасова криза, і вона завтра не зникне чарівним зусиллям героїв на фронті, чи магічними діями наших західних партнерів, чи здачею агресору кількох областей. Це екзистенційна криза такого розмаху і сили, яку ми ще не зустрічали за все наше життя. Вона ставить під питання наше існування як нації та держави, і несе пряму загрозу життю наших дітей. Переможне "завтра" може настати не "вже цього року", як постійно облудно навіюють наші недолугі керманичі, а через 5, 10, а то і 15 років. Ось що треба усвідомити і на чому будувати свої плани та очікування. А це означає, що необхідно готувати кілька армій, які будуть змінювати одна одну на фронті та розбудовувати потужну оборонну промисловість для забезпечення фронту всім необхідним.

З цією кризою ми можемо справитися тільки разом. Війна – справа всіх громадян, що усвідомлюють себе власниками країни, а отже готові її боронити, воюючи на фронті чи працюючи в тилу на оборонних підприємствах.

Всі інші - тільки її жителі. Їм можна видати посвідчення резидентів, збирати з них додатковий податок за оборону і залишити в спокої.

І навпаки, всім іноземцям, які готові проливати кров за свободу нашої батьківщини, після 18 місяців їх служби в армії та здачі екзамену на знання мови та історії України, пропонувати громадянство, виділяти землю у власність і давати підйомні гроші. Тільки уявіть! Ми можемо стати країною сміливців і красенів усього світу!

До речі, це стосується не тільки іноземців. Ті, наймужніші люди серед нас, хто захищає наше життя, ризикуючи на фронті своїм, повинні отримувати найбільшу зарплатню в країні, найкраще медичне страхування, ділянку землі у власність та фінанси для купівлі чи будівництва житла для своєї сімʼї.

Світогляд "перемога буде не завтра, а, можливо, тільки через 15 років" диктує тобі відповідні дії, як то, будівництво в тилу нових міст для вимушених переселенців з окупованих територій. Добровільне повернення українців на окуповані території, під владу ворога, – це чи не найбільша ганьба, якщо не злочин, який можна інкримінувати сьогоднішній владі.

2. Хибна стратегія.

Зеленський і ко можуть скільки завгодно говорити про те, що вони якнайвище цінують життя кожного солдата і цим постулатом керуються. На практиці ж ми бачимо втілення стратегії "ні кроку назад", миттєвих штурмових дій, щоб відновити втрачені позиції та стратегію контрнаступу.

Дії нашого вищого військово-політичного керівництва незаперечно свідчать про те, що вони насправді керуються тим ситуативним світоглядом "перемога вже завтра", який транслюють їх ЗМІ. Багато хто думає, що це заспокійливі інформаційні пілюлі для народу-дитяті, декотрі вважають, що це цілеспрямована політика зради і знищення української нації, я ж бо бачу тут причиною недоумкуватість за загальну низьку культуру нашого верховного та сервільність, корупційність, інтелектуальну слабкість його оточення і генералітету.

Замість цієї самовбивчої контрнаступальної стратегії, яка вочевидь виходить з неадекватної оцінки співвідношення наших і ворожих сил, нам треба перейти до стратегії тотальної технологічної оборони, головну ідею якої можна передати наступним зверненням до солдат ворога: "Росіяни, бачите цю лінію оборони?! Ми будемо нищити вас тут повітряними та наземними дронами, щільним артилерійським вогнем і мінними полями. А за цією лінією у нас підготовлено ще кілька. Вам треба буде наступати тут десятиліттями і покласти не один мільйон своїх життів, щоб просунутися хоча б на кілька десятків кілометрів. Росіянин, хочеш померти, приїжджай в Україну. Хочеш жити, залишайся вдома".

3. Безвідповідальні слабкі командири.

Ситуація: нова бригада на третьому році великої війни їде на фронт без розвідувальних дронів, FPV та засобів РЕБ. Якою повинна бути реакція: всі причетні до формування бригади вищі та старші офіцери здають посади і звання та йдуть командувати взводами. Навіть роту цим дебілам полковникам і підполковникам доручити неможливо, бо вони до цього часу не зрозуміли суті сучасної війни. Зрозуміють, коли попрацюють командирами взводів на передовій під ворожими дронами.

Ситуація: бригада веде оборону в сірій зоні, на необладнаних позиціях, без можливості евакуації поранених. З цієї причини в неї сотні зниклих безвісти та СЗЧшників. Якою повинна бути реакція: всі причетні командири йдуть на бойове чергування в цю сіру зону звичайними солдатами на термін, на який у них зазвичай заходять бійці. Після цього, якщо виживуть, опускаються нижче по посаді та званню.

Наразі немає в країні важливіших посад, ніж армійські командири. Це люди від дій яких залежить доля країни. І ми не можемо доручити цю долю виключно тим, що робили свою карʼєру в армії, яка тільки тим і жила, що дегенерувала, пиятила і розпродавала своє майно останні кілька десятків років.

Старших та вищих військових командирів треба набирати не тільки серед випускників військових ВУЗів, але також і серед цивільних, серед успішних бізнесменів і науковців. Розвинений інтелект та організаційні здібності – ось що в першу чергу необхідно сучасному командиру.

Сьогоднішня війна вимоглива не як до твоїх спеціальних знань у військовій справі, а як до твоєї здатності навчатися та організовувати ефективні процеси у великих організаціях, якими і є, по суті, військові підрозділи, починаючи з рівня батальйону.

Нам треба нарешті зламати, розпилити та здати на металобрухт радянський військовий карʼєрний ліфт, у якого є тільки один напрямок руху - вгору, і який до цього часу працює в нашій нереформованій армії, та призводить до негативного відбору командирів.

Замість оцінки якості ("крутості") командира за неофіційним критерієм "чим більше втратив своїх бійців, тим краще воював", перейти до критерію "коефіцієнта втрат" - співвідношення своїх втрат (включаючи СЗЧ) до кількості знищених ворогів. І це співвідношення для піхоти повинно бути мінімум 1 до 10. Починаючи з цього співвідношення можна оцінювати роботу кожного командира стрілецького чи моторизованого підрозділу як нормальну. А щоб цього досягти потрібна належним чином обладнана лінія оборони (див. мою статтю "Комплексна оцінка обороноздатності бойової позиції"), потрібні потужні підрозділи РЕБ і БпЛА, належним чином працююча вогнева підтримка та контрбатарейна боротьба, потрібне запровадження практики аналізу післядії та звітів про кожну свою втрату та кожного знищеного ворога.

*****

Неадекватний світогляд, який транслюється провладними ЗМІ, хибна стратегія ведення війни, безвідповідальні та слабкі командири - все це привело до повної демотивації українського народу, його розгубленості, зневіри у керманичів та поведінки типу: "справляйтесь без мене, бо ж ми і так перемагаємо, я поки зачекаю; до того ж я не хочу помирати в штурмах на переважаючого в силах ворога, та тримати оборону в ямах в сірій зоні, під командуванням бовдура командира, без захисту від ворожих дронів та можливості евакуації".

Транслювати та усвідомлювати адекватну картину світу (де війна – це надовго і ніхто нам не допоможе, крім нас самих; де війна – справа всього народу, всіх громадян, а не тільки тих, хто на фронті), жити цінностями свободи і гідності (ТЦК та поліція їдуть на фронт, кордони на виїзд відкриті), перейти на стратегічну, розумну, технологічну оборону, почати відбір командирів серед найкращих громадян, оцінювати їх бойову діяльність за критерієм коефіцієнту втрат, відповідно винагороджувати їх за цю найголовнішу на сьогодні роботу в країні, - і ми побачимо розквіт української армії.

*****

Для кого я це пишу?

Спочатку, я хотів направити відкритий лист до Верховного Головнокомандуючого Президента Володимира Зеленського, поки не почув його фразу "якщо завтра половина армії піде додому, то треба було в перший день здаватися".

Потім я планував написати Головнокомандуючому ЗСУ генералу Олександру Сирському, але подивившись його останнє інтервʼю зрозумів, що в цьому немає ніякого сенсу.

Я пишу це звернення до народу України, до кожного з вас, до кожного, хто відчуває себе громадянином України. А особливо до бізнесменів, бо ви є особливими людьми, і, скажу більше, навіть якщо ви це ще не усвідомлюєте, ви створені для війни. Займатися своєю справою, бути керівником і лідером за власною ініціативою і власною волею, пройти горнило вільної конкуренції і перемогти, – це доля мужніх і обраних.

Прийшов час вам, бізнесмени, зрозуміти, що немає наразі в нашій країні важливішої справи, ніж командувати військами. Ви, як ніхто, знаєте, що таке правильно визначені цілі та задачі, як відслідковувати основні показники ефективності, як відбирати, мотивувати і керувати людьми. Військові офіцери, випускники військових вишів, в масі своїй, цього не знають і не розуміють.

Прийшов час вам брати військову справу до своїх рук. Шукайте притомних командирів бригад (їх меншість, але вони є), йдіть до них в учні, ставайте командирами. Обʼєднуйтесь, вимагайте змін, готуйтесь до оборони.

У нас попереду довга і важка війна. І ми здобудемо у ній перемогу.

Перемогу, а не мир.

Топ комментарии
+15
Прочитав ... так багато написано. Сумно стало. І цей дядько тільки за нескінчену війну , а отже по-факту за продовження влади ЦЬОГО та його ЗЕкоМАНДИ без виборів.

Їхав у грудні з прифронтового областного центра до Львова на потязі. В купе була тітка і її син 17 років, якого вона вивозила до Германії, а ще одна тітка їхала провідати свого сина , якого вивезла ще влітку , бо йому на початку 2025 року мало виповнитися 18 років. Тобто одна влітку врятувала сина , а друга зараз рятує . Питання - вони від Путла дітей рятують чи від ЗЕвлади цього ЗЕконцтабору ? Я так гадаю , що рятують не від Путла, а від ЦЬОГО та ЦИХ. І скоріш хлопці вже не повернуться до України , а може колись і батьки до них приєднаються.

Вийшов на вокзалі у Львові і побачив страшну картину - десь зі 150 ... 200 людей пхались з великими валізами з потяга на стоянку автобусів , що їдуть в європейські країни ... хто був на привокзальній площі у Львові добре знають цей майданчик євроавтобусів напроти лівого крила вокзалу ( якщо стояти обличчям до центрального входу ). І майже чверть цих людей складали хлопці на вигляд 15...17 років.

Люди вивозять своїх дітей , бо не вірять в майбутнє ЗЕ-України з по-факту диктаторською незмінною владою та вже склавшимся військово-політичним олігархатом , яким тільки війна і потрібна, бо в мирному житті багато хто з них себе не знайдуть , а своїми особистими життями вони , як правило, на цій війні не ризикують , навітьо якщо їх звання капітан чи майор ... про полковників та генералів я вже не кажу.

Треба негайно морозити війну та намагатись врятувати ті 80% України , що досі маємо ... поки маємо. Навіть якщо зараз заморозити війну , то на ту Україну , що ще маємо вже людей не вистачає і доведеться завозити мільйони мігрантів для відбудови . Бо нескінченне продовження цієї війни просто звільняє територію України під майбутніх мігрантів з країн Африки та Азії , яких Європа радісно запхає на звільненні від українців території України. То хіба за таку "Україну" треба гинути українцям на фронті?

Треба бути реалістом - людські ресурси Орди та України неможна порівнювати. Путло навіть не оголосило примусову мобілізацію , а заливає грішми та корейцями, та щей Китай підпирає.

На мою суб'єктивну думку - кожен , кто виступає за нескінчене продовження цієї геноцідної війни на винищення українців по-факту є ПОСІБНИКОМ Путла в його намаганні знищити Україну в війні "в долгую" ... яку б войовничу патріотичну хрінь вони не несли б на Цензорі!

А цей дядько з фронта ( припускаю , що десь близько "нуля" ) тільки про продовження війни думає і як правильно її вести ... А про мир , пане , думки в голові вже не з'являються ?

Як же все СУМНО та БЕЗПЕРСПЕКТИВНО в цій ЗЕ-Україні , а по-факту вже в побудованій ( з 2019 року ) жовто-блакитній Расеі путинсько-лукашенківського типу ... та навіть гірше , бо ЗЕвлада постійно закручують гайки всередині країни , посилаючись на цю нескінчену війну ?!
показать весь комментарий
06.02.2025 11:52 Ответить
+14
Автор і сам все чудово розуміє. Гавнокомандувач - зрадник, інший - так само. Все іде до капітуляції. Розраховувати можна тільки на себе. Це дуже страшно, боляче і погано, але це факт. Тож насамперед треба подумати себе і про свою родину, бо часу обмаль.
показать весь комментарий
06.02.2025 10:58 Ответить
+11
Якби наша армія відповідала стандартам НАТО: якісно навчала мобілізованих пів року хоча б, а не місяць (деякі після навчань не вміють розібрати калаша), не кидала на м'ясні штурми, як це робить русня з свого боку, не ділила особовий склад на блатних і лохів, не виводила після поранення солдат за штат з платнею 800 грн (або насильно приписуючи їх до СЗЧ), то не треба було б вдаватися до бусифікації, бо нашої армії чоловіки не боялися б як вогню. А ще краще якби держава платила б добрі гроші одноразово тим, хто мобілізується (тищ 20$, а не мізер, бо решту вкрали), то вбитого ТЦКашника не було б. Чи не так, авторе? Але ви чомусь лицемірно не бажаєте дивитися в корінь цієї проблеми. Бо всі ми раби обставин, правда? Чи ви не можете позбавитися цього радянського наративу про, те як кожен громадянин має обов'язково віддати своє життя заради держави?
Щодо армії, то проблема вирішується на раз і два:
-привести армію до стандартів НАТО;
- платити мобілізованим солідні гроші, за які не стидно віддати життя . І не треба тут заливати про патріотизм і обов'язок перед державою, бо держава перед громадянами свої обов'язки виконує абияк. Ось громадяни це роблять так саме.
показать весь комментарий
06.02.2025 11:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Пиши 🤢🤬🤡ЗЕЛЕНОГ
показать весь комментарий
08.02.2025 06:08 Ответить
бо автор , як і більшість, має дещо зашорене мислення. тобто бачить лишень те, куди поверне голову... повернув туди - забув про попереднє..
а куди не повертав - то про це і не думає.
так більшість людішок розмірковує.. в них не обширне бачення, в них вузькоглядність. звідси і проблеми, і часто незвязне, мислення.

хоче ще бульше іронії, сарказму, протирічь?
1. чомусь призначили саме мужчину на гарматне мясо! а жінки у нас що? не громадяни? їх стаття 65 КУ не стосується? бо ст 21 та 24 КУ, та ст 161 ККУ говорить, що...

2.якщо це є така "рівність" і вона "правильна" - коли одна стать страждає, а друга зиве за їх рахунок.. - ну то давайте тоді навпаки: мужчини з привілеями, дома собі, а всіх жінок в бусики, і на передову в окопи!! бо це ж правильно.. а чому ж ні?

3. як так виходить.. вживати алкоголь не можна, не має права, типу по закону,.. скажем так "непридатний до споживання алкоголю до 21 року", але чомусь придатний до "військової служби" вже в 17 років?? як так виходить!? (ну, і підкреслю.. чомусь виключно мужчин це все стосується, а рівноправні сильні-і-незалежні паразитки на крові, сила, здоровї чоловічому - чомусь вільні.. Ой, ні.. вони ж в добровільному абьюзивному... рабстві .. у цих примусових рабів-мужчин... яка їх страшна доля, цих паразиток, котрі і дітей відберуть, і поділять його майно..
і більшість не бачить цієї недолугості та протирічь!!

4. а як це так - ти тільки став "громадянином".. але чомусь ПРАВ громадянина - ти не маєш.. юо ще тобі не 18!! але навішані і навязані кимось (хто родився раніше, і мав можливість дорватися до владних повноважень) обовязки - вже маєш!??

5. як так виходить, що щоби отримати право на водіння ТЗ треба здавати тести, знати правила дорожнього руху.. а тут дитину зробила, виродилась - і вже матір?? а пеленати навчилась? а гроші вже заробила на цю дитину, щоюи її кормити та одягати??? а ні, мужик же должен! інфантілкам дозволено народжувати дітей, нових особистестей, хоча вони самі ще морально і психологічно не виросли!
і як можна допустити до виховання дитини "тата" і "маму", в котрих ще вітер в голові??
і немає ніякого екзамену на знання дитячої психології.
аі теж про гроші - а ні, їй з моїх податків витянуть бабл і дадуть "материнський капітал" (а де татівський капітал"?? вже згадані 21 та 24 статті Конституції).

6. як це так виходить.. громадяни і особи без громадянства мають, по тій же Конституції, одинакові права! але чомусь ті негромадяни не мають тих же "обовязків"?? то навіщо мені те громадянство, коли воно значить "рабство", а не привілеї??
але при цьому вийти з громадянства я не можу!

і ще уйма протирічь, невідповідностей, і державотворчої маячні.. де примаються закони, що протирічать Конституції, і звужують права людини та громадянина - але ти їх виконуй, на біду собі, (інакше знову з таки - собаки системи тобі зроблять больно!! і ти в рабстві, у "вільній демократичній" країні!)
! бо такі закони так хтось написав, коли курив гашиш! бо кабмін перейняв владні повноваження, офіс президента керує країною...
коли закону немає про "закриття кордонів", але тебе не відпускають з країни, всупереч Конституційному праву, тому що ти чоловічої статі, тому що ти "не інвалід", вимагають уйму довідок - хоча для перетину кордону передбачений дишень закордонний паспорт - довідок, які сьогодні завтра теж будуть відмінені, а тцк це не орган виконавчої влади, а царь і бог, який вказує, кому як жити, де переміщатися, куди можна куди ні, і втручається вже у всі сфери життя мужчини!

і це "держава"? ні! але кого це бентежить? окрім тих, хто від цього страждає!

показать весь комментарий
08.02.2025 13:10 Ответить
Так про перемогу вже якось і не говорять. Переважно чути про "закінчення війни цього року".
показать весь комментарий
06.02.2025 11:08 Ответить
смело....
показать весь комментарий
06.02.2025 11:12 Ответить
https://censor.net/ua/comments/locate/3533633/4ee2191c-77f9-4fc0-b14d-9dafad34e17e
Тут ваш коментар з майже аналогічними прикінцевими положеннями.
Проблема вирішується на раз і два:
- привести армію до стандартів НАТО;
- платити мобілізованим солідні гроші, за які не соромно віддати життя . І не треба тут заливати про патріотизм і обов'язок перед державою, бо держава перед громадянами свої обов'язки виконує абияк.
Ось і громадяни це роблять так саме...ніяк.
показать весь комментарий
06.02.2025 11:33 Ответить
На вашу думку, де тут в тексті "розумні думки", а де "агітпропівська дурня"?
показать весь комментарий
06.02.2025 11:37 Ответить
"Питання оптимального швидкого закінчення війни - це компетенція керівників країни , а не офіцерів."

Та що ви , пане , кажете ?! А хіба в цих "керівників країни" є якась компетенція? В них вистачає "компетенції" лише на :
- розмінування Чонгару та вивід військ від кримського перешийку ;
- переведення бригади нацгвардії з Гостомеля на Донбас ;
- неприйняття ніяких дій по охороні та обороні Антонівського мосту , Каховської ГЕС , Запорізькій АЄС ;
- відведення ЗСУ з першої лінії оборони на Донбасі ;
- багатомісячне ігнорування попереджень західних розвідок ;
- заклики до населення готуватися до спокою та "травневих шашликів" ;
- демонстративне дратування від західних попереджень та закликів до союзників не лякати своїми попередженнями інвесторів ;
- на погром вищого військового керівництва ( лютий 2024 року ) ;
- на показові арешти бойових генералів ( січень 2025 року ) , щоб натиснути на Залужного і він не пхався на майбутніх виборах в президенти :
- на знищення податковою системою залишків української економіки;
- і ще багато що.

Для цієї влади військові то є витратний матеріал ! І адекватний офіцер повинен це розуміти, бо він теж для цієї влади є маленькою частиною цього військового витратного матеріалу.

На жаль , поки не знайшлось серед генералів ЗСУ такого собі генерала Піночетенко, щоб радикально вирішити проблему з путловською агентурою в вищій київській владі та її надійним ЗЕдахом.
показать весь комментарий
06.02.2025 12:38 Ответить
Тут потрібно усвідомити одну річ - так звана еліта не піде воювати зовсім. Звідси і бусифікація. І тільки почне вимальовуватись перспектива мобілізації її на фронт - почнуться всілякі політичні зміни аж до капітуляції та втечі з накраденим в інші країни.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:08 Ответить
Я пишу це звернення до народу України, до кожного з вас, до кожного, хто відчуває себе громадянином України. А особливо до бізнесменів, бо ви є особливими людьми, і, скажу більше, навіть якщо ви це ще не усвідомлюєте, ви створені для війни. Займатися своєю справою, бути керівником і лідером за власною ініціативою і власною волею, пройти горнило вільної конкуренції і перемогти, - це доля мужніх і обраних.

Прийшов час вам, бізнесмени, зрозуміти, що немає наразі в нашій країні важливішої справи, ніж командувати військами. Ви, як ніхто, знаєте, що таке правильно визначені цілі та задачі, як відслідковувати основні показники ефективності, як відбирати, мотивувати і керувати людьми. Військові офіцери, випускники військових вишів, в масі своїй, цього не знають і не розуміють.

Прийшов час вам брати військову справу до своїх рук. Шукайте притомних командирів бригад (їх меншість, але вони є), йдіть до них в учні, ставайте командирами. Обʼєднуйтесь, вимагайте змін, готуйтесь до оборони.

Серйозно? І що може зробити середній бізнесмен? Спробувати знайти достойного командира, але потрапити до них не так і просто, бо всі хотять. І можна попри ці пошуки потрапити до "звичайного" командира.
Ставайте командирами - але ж бізнесмен не навчався на військовій кафедрі! Але ж начальником навіть командира буде такий самий "ахвіцер" старої закалки!
Вимагайте змін? Що може вимагати солдат чи який-небудь сержант? В армії є всі можливості репресувати незгодних аж до фізичного їх усунення. Цивільних - тим більше, спроба щось повимагати легко закінчується десь в учбовій частині. Єдиний спосіб протесту солдата сьогодні - СЗЧ.

Стаття гарна, але вона за все хороше і з закликом до тих, кому на заклик пофіг, і до тих, хто не має впливу щось змінити.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:32 Ответить
Як тільки прочитав пропозицію "відкрити кордони", то одразу зрозумів, що читаю тест завуальованого кацапського "казачка", який прикрив рядном позитивних пропозицій і низки правильних оцінок ситуації смертельну міну під обороноздатність країни. Міну, яку підступно підкладають під ТЦК завербовані кацапами диверсанти. Стаття - ЗЛО !!! Думайте перед тим , як сприйняти цей набір літер і безапеляційно погодитися з ним.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:41 Ответить
Особисто воювати ті хто просуває цю маячню про довгу війну точно не збираюттся
показать весь комментарий
07.02.2025 02:18 Ответить
Коли ви вже зрозумієте, що Україна маленька країна за населенням. А воює з переважаючою її вчетверо країною. Своїм теж потрібно давати нормальні гроші за контракт та землю. Або пільгову іпотеку на вибір. Але свої МАЛО. КРИТИЧНО МАЛО.
Коли різні іксперти пишуть, що в Україні достатньо людського резерву для ведення довгострокової війни вони або брешуть, або реально малоосвічені.
В Україні критично мало населення для ведення війни навіть роками, не те що десятиліттями. Навіть мобілізація 25 відсотків чоловіків це вже криза для економіки та генофонду популяції. А 25 відсотків від достатньо молодого та здорового чоловічого населення це дуже невелика цифра. І вона вже фактично вичерпана. Тобто, не на словах, а в реальності у України немає більше суттєвого резерву для мобілізації. Ну зможете ви ще бусифікувати десь пів мільйона, а далі все. Економіка піде в піке, почнеться масовий виїзд молодих жінок та підлітків. Це кінець України і не важливо вже буде дадуть нам зброю чи ні.
Немає альтернатив залученню найманців з усього світу. Це питання виживання українців як етносу. Навіть не країни. Якби у владі в Україні були реально освічені далекоглядні люди то вони ніколи б не зробили такої жахливої дурні як дика бусифікація та закриття кордонів на роки.
Порошенко можна предявити багато чого. Але те, що він як мінімум розумний та здатний приймати рішення на перспективу - це факт. Порошенко ні на день не закривав кордон, хоча в країні йшла війна не набагато менших масштабів, ніж наразі. Нагадаю, у 2014-2015 зеленка прострілювалася вже за Ізюмом. Подивіться на карту де це. Було шість хвиль мобілізації. Але у Порошенка вистачило ума зрозуміти, до чого це веде. І було введено контрактну армію. При цьому активні бойові дії продовжувалися. Реформування армії відбувалося паралельно з активною війною. І було настільки ефективним, що не лише кордони не закрили, а ввели безвіз. У воюючій країні - безвіз.
І Україна реально почала стрімко розвиватися економічно. Люди не лише не виїзжали масово, а поверталися в Україну. Бо бачили майбутнє. Подівіться статистику тих часів - як стрімко зростало будівництво житла, скільки підприємств було створено з нуля. При тому, що війна ж продовжувалася.
Те що зараз Україна у глибокій сра..ці винна не лише війна. Це результат абсолютно непродуманих, абсолютно тупих і шкідливих рішень, які перетворили ще кілька років назад процвітаючу країну в безперспективний концтабір з повністю зневіреним та деморалізованим населенням, якому вже стає просто плювати на усе. І яке вже хоче одного - будь яким чином опинитися якомога далі від усього цього дурдому.
показать весь комментарий
07.02.2025 10:10 Ответить
" ... ти виправдовуєш малоросов, які замість захисту України тікають за кордон ..."

Всі ці так звані біженці, а здебільшого за фактом губителі країни свого колишнього проживання, переважно з Півдня та Сходу, тобто прихильники Рашки , Янека , ригів , а потім Зеленського. Тільки раніше вони хотіли російської халяви від Путла і відповідно так і голосували з 1991 року, а коли їхня улюблена Расеюшка приперлася з ракетами-снарядами-шахедами- вони стрімко помчали за європейською халявою, хоча з Польщі дуже легко потрапити до Росії, вирушивши на північ до Калінінградської області.

Це ПІДЛО - привести до влади у 2019 році зараз вже по-факту Військового Диктатора та Узурпатора Влади та його мародерське ЗЕоточення, а потім втекти в чистеньку мирну Європу, а гинути на фронті в основному повинні хлопці з україномовної частини України ( особисті спостереження за пораненими в шпиталях та лікарнях та за їх мовою спілкування ).

А ти частіше в дзеркало дивись - там побачиш фактичного посібника Путла ... ніж заходити на Цензор з обвинуваченнями інших.
показать весь комментарий
07.02.2025 11:13 Ответить
Фінанси України належать групі олігархів. Тому влада і ЗАКОН належать їм.
Щоб зберегти олігархам цю владу і "свій" пасивний актив ( Україну) їм не потрібно об'єднане суспільство яке буде автокеруватися без проблем ( доказом є організація суспільства на початку вторгнення)
Їм потрібні вівці. Роз'єднані.
І тому вони будуть створювати все щоб зберігатися: керовані дурні генерали ( бо розумні небезпечні) влада шахраїв, корупція чиновників і суддів тощо.
Для контролю над Україною вони навіть згодні віддати її частину іншій опг, але не загубити владу в тим що лишиться
Вони є коріння проблеми.
показать весь комментарий
07.02.2025 12:38 Ответить
Шеф, усьо пропало?
показать весь комментарий
06.02.2025 11:12 Ответить
Все дуже вчасно та правильно сказано. Я би на перше місце поставила 3) пункт. Командири в нас дерьмо. Але ж. Навряд чи хтось почує. Тих,що там наверху,ВСЕ влаштовує. І якщо не зламати всю систему,то нічого не вийде. На жаль.
показать весь комментарий
06.02.2025 12:36 Ответить
Так, наші чмновники та іхні діти, також діти депутавів усіх рівнів, молоді пенсіонери ЗСУ-МВС-ДСНС - усі мають воювати та бути прикладом у цій святій справі. Але відкривати кордони - це диверсія.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:58 Ответить
Ну дурня, наприклад, повна тут:
"І навпаки, всім іноземцям, які готові проливати кров за свободу нашої батьківщини, після 18 місяців їх служби в армії та здачі екзамену на знання мови та історії України, пропонувати громадянство, виділяти землю у власність і давати підйомні гроші. Тільки уявіть! Ми можемо стати країною сміливців і красенів усього світу! Джерело: https://censor.net/ua/b3534277"

Я бачу цих вузькооких або чорнявих красенів .

А от реально розумна стратегія тут:

"Замість цієї самовбивчої контрнаступальної стратегії, яка вочевидь виходить з неадекватної оцінки співвідношення наших і ворожих сил, нам треба перейти до стратегії тотальної технологічної оборони Джерело: https://censor.net/ua/b3534277"

Коротше, почитайте самі статтю і все самі побачите.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:11 Ответить
Читаю цю тему і херію! Люди настільки накручені війною, настільки психічно втомлені , озлоблені і підозрілі - що будь-яку фразу, яка не збігається з їхньою особистою думкою перетворюють на зраду і ,,кремлівський наратив,,.... А викрутити і назвати кацапом можно будь-кого, хто не каже ,, тільки абсолютна перемога і кордони 1991 року,,😏
показать весь комментарий
06.02.2025 17:16 Ответить
Неправда. Микола 2 не був слабким царем. Той ще кровожер був насправді. Купу війн почав. І до речі, при ньому з 1916 року за дезертирство почали розстрілювати.
Інша справа, що навіть розстріли не допомагають, коли армія не баче край війні, воювати вже категорично не хоче, а мобілізація дика та тотальна.
Тим довгострокова війна й відрізняється від так би мовити звичайної. З часом населення не просто втомлюється, а воно категоричне відмовляється взагалі брати участь у війні як такій. Це чиста психологія. Жодна людина не згодиться жити в окопах та й взагалі на війні вічно. І рано чи пізно, але більшість почне шукати можливості звалити з цього пекла.
І саме тому альтернатив контрактній армії в довготривалій війні немає. Рим воював без перестанку. Але воював найманцями і проіснував тисячу років. Кацапи ж теж воюють найманцями. Не питали себе - чому?
показать весь комментарий
06.02.2025 20:32 Ответить
Річ не у війні, а у тому що тут майбутнього нема. Ну от переможемо ми, покладемо сотні тисяч, може мільйони, наших людей, і що? Жити будемо знов в корумпованій скотській країні. Навіть гіршій від тої шо була до війни. Бо купу майданівців (напевно більшість), тих хто боровся за краще майбутнє знищать на цій же війні (вже знищили) - саме вони пішли в перших рядах і їх ніхто з цієї війни не відпустить. Залишаться (включаючи тих хто повернуться з-за кордону) лише противсіхи - ті кому Україна нахєр не потрібна. І ті кому вона потрібна лише як ресурс збагачення. І от саме вони будуть визначати наше майбутнє. А протистояти їм вже нікому.
показать весь комментарий
07.02.2025 08:34 Ответить
"Світле завтра" Вже чекали світлого майбутнього комунізму. Ну і про контрнаступ це автор даремно. Зараз секта наймудрішого найстійкішого ексголовнокомандувача-дипломата закидає бійця нецензурною лайкою. ПС Яка може бути війна 5-10-15 років? Хіба між москалями та китайцями.
показать весь комментарий
06.02.2025 12:50 Ответить
Дякую автору за цікаву неординарну статтю. Багато у чому поділяю його думку. Особисто мене просто прибиває і бісить наше багатомільйонне тилове ,,блогерське воїнство,, воно набагато більш численне ніж у росії доречі. Ці люди по своєму ******* Україну, але іти в окоп і воювати за неї у реальному бою (а це Україна потребує першоочередно) бояться і не готові і ніколи вже не будуть готові, проте вони дуже патріотично і агрессивно схиляють до цього інших цивільних громадян України, самостійно приміряючи на себе роль ,,вершителя судеб,, - вирішуючи за кожну людину за які ідеали і переконання вона має вмерти....Ось у чому різниця між тим же Стерненко і років на 20 старшим за нього режисером Олегом Сенцовим. Той хто на двадцять років молодший у розпалі повномаштабної війни сидить у тилу і збирає мільйонами бабло, а дядько якому вже 50 років отримує бойові поранення на ,,0,,. П.с. Мені зараз скажуть - ,, кожен має бути на своєму місці,, - погоджуюсь, але дивно, що 95 відсотків усих цих ,,рьяних патріотів абсолютної перемоги,, - за дивним збігом обставин вибрали самі для себе місце у безпечному глибокому тилу......
показать весь комментарий
06.02.2025 14:25 Ответить
В країні, у якій колись стояв майдан проти "диктатора" Яника за європейські цінності і гідність повинні бути наглухо закриті постійно кордони. Ау Ігорку, ти що перероджений Сралін?
показать весь комментарий
06.02.2025 15:01 Ответить
Абсолютно вірно. Або суттєві поступки та перемиря. Або довга, на роки та десятиліття війна. Усе інше - брехня.
Тому, як на мене, варто звичайно прикласти максимум зусиль і скористатися тим, що Трамп, ну от є у нього цей пунктик, бажає закінчити цю війну. Це фактично, єдиний для нас шанс вискочити з цієї жахливої ситуації виснажливої війни. Але цей шанс потребує не лише зусиль США, але й реального вміння в дипломатію, розуму та далекоглядності зі сторони України. Чи є це все у наших керманичів, хз. Судячи з того, яку херню вже накручено і з бусифікацією, і з обороною, і з наявністю реальних надійних союзників, так собі у нас з далекоглядністю та дипломатією.
Тоді залишається справді лише один варіант - довгострокова, фіктично вічна для поточного населення, війна. І єдиною розумною стратегією такої війни є контрактна армія, залучення в неї іноземців, максимальна оборона, та ставка на власний бізнес та соціум, а значить відкриття кордонів. Чому відкриття кордонів таке важливе? Тому що у концтаборі не живуть, з концтабору намагаються втекти. Те, що Україна на три роки закрила кордони було величезною помилкою та дурнею. Не факт, що навіть з війною, але відкритими кордонами народ розбігся б, але тепер половина населення сидить і думає як звалити. Тож, тепер вже потрібно не просто відкривати кордони, а законодавчо приймати якісь закони, які унеможливлять подібне надалі.
Ну і пошук союзників, але це вже похідна від того, наскільки Україна вибудує оте усе вищеперераховане. Бо дивно було б сподіватися, що хтось при здоровому глузді стане реальним союзником країні, у якій людей хапають по вулицях, як бродячих собак, бізнес сидить як у концтаборі, в населення штурмує Тису. Багато союзників у Північної Кореї? Отож.
показать весь комментарий
06.02.2025 20:15 Ответить
це "ЩО" - називається Оманська Гнида.
показать весь комментарий
07.02.2025 10:38 Ответить
Багато розумних думок - вау! - перемішано з якоюсь агітпропівською дурнею, яку заливають у мізки військових Мішка Бульбач, Вова Дохлотрах, Рома Дезертир та Сірожа Мусорок за шалені бабоси з бюджету.

Але розумних думок усе ж помітно більше.

І це не може не радуватию
показать весь комментарий
06.02.2025 10:54 Ответить
Хотів би внести ясність - стосовно КРИТИКИ ВІЙСЬКОВОГО .
Оскільки - він - ОФІЦЕР - то мислить в рамках своєї задачі - суто у поняттях військової справи - як зробити мобілізацію справедливою, службу солдата та офіцера - почесною , службові ліфти конкурентними та прозорими , армію боєздатною та непереможною.

Питання ЗАКІНЧЕННЯ ВІЙНИ ТА МИРУ - ЦЕ НЕ ЙОГО ЗАДАЧА . НЕ ЗАДАЧА БОЙОВОГО ОФІЦЕРА . будь який притомний хірург не хоче різати пацієнта - але в нього має бути підготовлений якісний інструмент і відточені навики - щоб в будь який час зробити операцію для порятунку життя людини.

Питання оптимального швидкого закінчення війни - це компетенція керівників країни , а не офіцерів. Тому прохання не лити бруд на воїна - який намагається якнайкраще виконувати задачі в рамках поставленого йому завдання
показать весь комментарий
06.02.2025 12:17 Ответить
Просто йдіть до біса з вашою "екзистенційною війною", люди вже ситі по горло цим лайном! Або Трамп заткне цю срану війну в цьому році, або буде така міграція, що знесе вам усі заградкордони на заході, ніхто не терпітиме десятиліттями це пекло, яке людям тут влаштували!
показать весь комментарий
06.02.2025 13:47 Ответить
Все правильно пише , особливо сподобалось -пишу для народу України! Але проблема в тому ,що народ нічого не вирішує без вожаків. Не підніметься народ поки хтось не візьме на себе відповідальність за усунення зрадників , за реформування армії , та й усієї країни , за знищення усієї гнилої системи ,та створення їншої - нормальної. І проблема не тільки в гівнокомандувачах (верховних ,простих , хитрозакручених ) , проблема в суддях , прокурорах , поліції , в усій системі! І з цією системою , під керівництвом зрадників , ми приречені на смерть! Приречений на смерть кожен ,кого тягнуть на війну , бо він вже списаний владою , навіть відношення до нього при мобілізації говорить про те , що він вже не людина а скот , приречена на смерть Україна , бо вона не виживе з такою системою , виживуть тільки тіж таки суді , депутати , інші можновладці , які або втечуть з грошима , або ще завзятіше будуть служити новим господарям ! Хочете перемогти? Переможіть спочатку внутрішнього ворога , з допомогою народу , а потім народ допоможе перемогти зовнішнього!
показать весь комментарий
06.02.2025 18:35 Ответить
Вцілому згоден з автором. Розумні пропозиції та висновки. Але все це можливо й потрібно робити лише коли з влади випхаємо нікчемне жалюгідне зелене брехло з його 5-6 менеджерами. Бо змінити ЗСУ можна лише маючи адекватного прогресивного, думаючого верховного головнокомандувача, для якого Україна це сенс життя. А ті покидьки яких маємо зараз це команда ліквідаторів української державності, тому автор на 1000% правий, що не писав свої думки "верховному ухилянту", це все одно що метати бісер перед свинею ...
показать весь комментарий
06.02.2025 13:13 Ответить
А на мою думку - ваш ідеал це не вільна країна - а УССр Сраліна у вишиванці . З
його закритими кордонами і заградотрядами. Але є приклад Ізраїлю - з відкритими кордонами - та воєннозобов'язаними чиновниками ,які не ховаються за присвоєною самими ж собі "бронню".
показать весь комментарий
06.02.2025 14:50 Ответить
Пробачте Ігорю Смотренко, але ви пишите дурню. Що значить УСІ б воювали? Це як? Усі б покинули свої робочі місця, перестали сіяти, лікувати, навчати, обслуговувати інфраструктуру, будувати, ремонтувати, гасити пожежі, водити поїзди, видобувати ресурси й пішли б в окопи? І як довго протягла така країна? Що б в тих окопах їли, чим і ким лікувалися, що було б з нашою економікою, з нашими дітьми та батьками, хто б платив пенсії, хто б відбудовував енергетику?
Мобілізація більше ніж 20-25 відсотків чоловіків це крах економіки та демографічна катастрофа на десятиліття вперед. А знищення 20 відсотків чоловіків це руйнація генофонду популяції.
Якщо ваше завдання знищення українців як популяції, то так. Ваша пропозиція ідеальна для цього. Так би мовити, це кардинальне вирішення українського питання загалом.
показать весь комментарий
06.02.2025 20:24 Ответить
Дуже цікава позиція . Тобто влада яка руйнує державу - законна!!??? Те саме казало ху*ло про овоча , він доси ще для нього законний. Ця влада вигідна саме для кацапії , згадати тільки закриття ракетних програм , відношення до армії , зняття підрозділів з критичних напрямків перед вторгненням , розмінування Чонгару , купу мішків в так званих фортецях , відсутність оборонних споруд ,яйця по 17 та купу іншого! Помилки??? Дзуськи - це СВІДОМИЙ САБОТАЖ! А хто саботує у воєнний час - ВОРОГ! Нарікаю тебе не банальним кацапським тролем.
показать весь комментарий
06.02.2025 20:26 Ответить
"...Що знищує українську армію?..."

Не що, а ХТО. Українську армію за вказівкою кремля у відповідності до оманського плану знищують Зеленський, Єрмак, Татаров, Стефанчук, Шмигаль і їхні посіпаки - зелені ворюги і зрадники. Заклик до українського народу, а собливо до "бізнесменів" має бути тільки один - гнати сраними ганчірками Зеленського з Єрмачком і усіх зелених паскуд, та встановити в Україні адекватну владу - Уряд національного порятунку. Не буде так - не буде України. Усе інше - даремні розмови.
показать весь комментарий
06.02.2025 12:04 Ответить
Немажєв пропозиціях автора жодної дурні. Все, ось абсолютно все, не просто розумно. Це ЄДИНА можливість витримати війну, яка не має горизонту закінчення навіть у середньостроковій перспективі.
1. Служба в ЗСУ повинна оплачуватися найвище в Україні. Це не примха, це умова того, що армія в Україні буде професійною, а головне, що вона взагалі буде і через рік, і через десять. Мова реально повинна йти про суми, неспідставні з жодною іншою професією. Контракт повинен мати чіткі строки закінчення, мотиваційну виплату та гарантії отримання медичної та психологічної допомоги у разі потреби. Так, на десятиліття витрати на ЗСУ стануть найбільшою статею бюджету. Але це єдиний реальний шанс втримати оборону.
2. Пропозиція про залучення іноземців для слуюби в ЗСУ підтримую обома руками. Так, на найближчі десятиліття ми станемо найбільшим же реціпієнтом контрактників з усього світу. Бо ми маленька країна, які інакше повторить парагвайський сценарій. До того ж, відслуживши та отримавши землю, ці іноземні контрактники стануть частиною нашого соціуму, який старіє та вимирає навіть без війни. А з війною ми ризикуємо стати демографічною пусткою. Згодьтеся, людина яка воювала та ризикувала заради України набагато більш привабливий мігрант, ніж людина, яку привезуть сюди іноземні компанії, щоб просто видобувати наші ресурси, і якій плювати на цю землю в принципі.
3. Введення контрактної армії дозволить нарешті знизити напругу в соціумц, поступово відкрити кордони та дати нарешті можливість українському бізнесу хоча б дихати. Якщо ми вже встряли в такий жах, як довготривала війна, так треба ж якось пристосовуватися жити. Ми часто згадуємо про Ізраїль. Так, Ізраїль справді живе в умовах безкінечної війни. Але ж війни, а не дурдому і концтабору!
4. Ну і так, прийшла пора звикати з думкою, що частина нашої прифронтової територія це більше не місце для життя. Це лінія оборони. На десятиліття. І цією обороною повинні опікуватися професіонали і в такий спосіб, який буде захищати життя ВОЇНА в першу чергу.
Так що дико плюсую автору. Можна багато ще додати, але те, що в нас зявляються люди, які розуміють, що довгострокова війна потребує абсолютно інакших підходів і рішень, ніж ті, які є наразі, це дає надію.
показать весь комментарий
06.02.2025 19:55 Ответить
Дякую автору за СВІДОМІ ,ЗРІЛІ РОЗДУМИ . ЗА РЕАЛЬНУ ОЦІНКУ СИТУАЦІЇ ТА ТВЕРЕЗЕ ВИВАЖЕНЕ БАЧЕННЯ СИТУАЦІЇ.
Можливо , це викладено трохи сумбурнО та не зовсім послідовно - але це малесенький недолік ,ЯКий зникає на фоні РОЗУМІННЯ АВТОРОМ РЕАЛЬНОГО СТАНУ КРАЇНИ ТА АРМІЇ .

Можна звичайно дискутувати з автором по деяких питаннях , та в цілому - на фоні "медіповій" , "тилових політруків" і "30 срібнякових експертів всіх типів " - цей допис ОДИН З ТИХ НЕБАГАТЬОХ СВІТЛИХ ПРОМЕНІВ НАДІЇ В суцільній пітьмі українського медіапростору .

Дякуємо ВОЇНУ ,ОФІЦЕРУ ,який не тільки захищає країну - але й має в собі МУЖНІСТЬ ОЗВУЧУВАТИ НАЯВНІ ПРОБЛЕМИ В ЗСУ ТА В КРАЇНІ В ЦІЛОМУ І ПРОПОНУЄ СПРАВЕДЛИВІ ТА ОБДУМАНІ СПОСОБИ ЇХ ВИРІШЕННЯ .
показать весь комментарий
06.02.2025 11:13 Ответить
Намішані люди, коні і собаки.
"збирати з них додатковий податок за оборону" - автор напевно не в курсі, що завжди армія забезпечувалась із податків. Де гарантія, що збільшивши податки, їх не просте чергова влада? Багато мізків підніти податки не треба, Гетьманцев це вже довів, а що далі із цими коштами буде?
"конституційний обовʼязок кожного громадянина" - вірно. Тоді чому отримавши паспорт у 16 років, людина не мобілізується одразу ж, а чомусь встановлена планка в 25 років? Чому у кожної другої дівчини в інстаграмі відпочинок як не в Італії, таку Франції? Чомусь вже готові резерви із силовиків ну вже ніяк не хочуть воювати, згадаймо події в Дніпрі. Якщо всі рівні, то закривайте наглухо кордон і вперед, всі на фронт. А то в півшишечки воювати не вийде.

Далі навіть не читав, ура патріотичні лозунги в перемішку із пропагандою
показать весь комментарий
06.02.2025 11:31 Ответить
Якби наша армія відповідала стандартам НАТО: якісно навчала мобілізованих пів року хоча б, а не місяць (деякі після навчань не вміють розібрати калаша), не кидала на м'ясні штурми, як це робить русня з свого боку, не ділила особовий склад на блатних і лохів, не виводила після поранення солдат за штат з платнею 800 грн (або насильно приписуючи їх до СЗЧ), то не треба було б вдаватися до бусифікації, бо нашої армії чоловіки не боялися б як вогню. А ще краще якби держава платила б добрі гроші одноразово тим, хто мобілізується (тищ 20$, а не мізер, бо решту вкрали), то вбитого ТЦКашника не було б. Чи не так, авторе? Але ви чомусь лицемірно не бажаєте дивитися в корінь цієї проблеми. Бо всі ми раби обставин, правда? Чи ви не можете позбавитися цього радянського наративу про, те як кожен громадянин має обов'язково віддати своє життя заради держави?
Щодо армії, то проблема вирішується на раз і два:
-привести армію до стандартів НАТО;
- платити мобілізованим солідні гроші, за які не стидно віддати життя . І не треба тут заливати про патріотизм і обов'язок перед державою, бо держава перед громадянами свої обов'язки виконує абияк. Ось громадяни це роблять так саме.
показать весь комментарий
06.02.2025 11:18 Ответить
Автор і сам все чудово розуміє. Гавнокомандувач - зрадник, інший - так само. Все іде до капітуляції. Розраховувати можна тільки на себе. Це дуже страшно, боляче і погано, але це факт. Тож насамперед треба подумати себе і про свою родину, бо часу обмаль.
показать весь комментарий
06.02.2025 10:58 Ответить
Прочитав ... так багато написано. Сумно стало. І цей дядько тільки за нескінчену війну , а отже по-факту за продовження влади ЦЬОГО та його ЗЕкоМАНДИ без виборів.

Їхав у грудні з прифронтового областного центра до Львова на потязі. В купе була тітка і її син 17 років, якого вона вивозила до Германії, а ще одна тітка їхала провідати свого сина , якого вивезла ще влітку , бо йому на початку 2025 року мало виповнитися 18 років. Тобто одна влітку врятувала сина , а друга зараз рятує . Питання - вони від Путла дітей рятують чи від ЗЕвлади цього ЗЕконцтабору ? Я так гадаю , що рятують не від Путла, а від ЦЬОГО та ЦИХ. І скоріш хлопці вже не повернуться до України , а може колись і батьки до них приєднаються.

Вийшов на вокзалі у Львові і побачив страшну картину - десь зі 150 ... 200 людей пхались з великими валізами з потяга на стоянку автобусів , що їдуть в європейські країни ... хто був на привокзальній площі у Львові добре знають цей майданчик євроавтобусів напроти лівого крила вокзалу ( якщо стояти обличчям до центрального входу ). І майже чверть цих людей складали хлопці на вигляд 15...17 років.

Люди вивозять своїх дітей , бо не вірять в майбутнє ЗЕ-України з по-факту диктаторською незмінною владою та вже склавшимся військово-політичним олігархатом , яким тільки війна і потрібна, бо в мирному житті багато хто з них себе не знайдуть , а своїми особистими життями вони , як правило, на цій війні не ризикують , навітьо якщо їх звання капітан чи майор ... про полковників та генералів я вже не кажу.

Треба негайно морозити війну та намагатись врятувати ті 80% України , що досі маємо ... поки маємо. Навіть якщо зараз заморозити війну , то на ту Україну , що ще маємо вже людей не вистачає і доведеться завозити мільйони мігрантів для відбудови . Бо нескінченне продовження цієї війни просто звільняє територію України під майбутніх мігрантів з країн Африки та Азії , яких Європа радісно запхає на звільненні від українців території України. То хіба за таку "Україну" треба гинути українцям на фронті?

Треба бути реалістом - людські ресурси Орди та України неможна порівнювати. Путло навіть не оголосило примусову мобілізацію , а заливає грішми та корейцями, та щей Китай підпирає.

На мою суб'єктивну думку - кожен , кто виступає за нескінчене продовження цієї геноцідної війни на винищення українців по-факту є ПОСІБНИКОМ Путла в його намаганні знищити Україну в війні "в долгую" ... яку б войовничу патріотичну хрінь вони не несли б на Цензорі!

А цей дядько з фронта ( припускаю , що десь близько "нуля" ) тільки про продовження війни думає і як правильно її вести ... А про мир , пане , думки в голові вже не з'являються ?

Як же все СУМНО та БЕЗПЕРСПЕКТИВНО в цій ЗЕ-Україні , а по-факту вже в побудованій ( з 2019 року ) жовто-блакитній Расеі путинсько-лукашенківського типу ... та навіть гірше , бо ЗЕвлада постійно закручують гайки всередині країни , посилаючись на цю нескінчену війну ?!
показать весь комментарий
06.02.2025 11:52 Ответить
Страница 2 из 2