6946 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Колективне божевілля "ТРАМПАРЄШАТЄЛЯ"

Цікавий ФЕНОМЕН і не зрозуміло звідки він взявся Як вийшло так, що ВЕЛИКА кількість світу підхватила цю, нічим зовсім не обґрунтовану, хвилю "Трамп ЗУПИНИТЬ війну"????

Як вийшло так, що майже ВСІ повірили у прихід МІСІЇ з тріліонами доларів і бажанням УСІХ помирити? Чому і, головне, ХТО вирішив, що прям Трамп прокидається з ДУМКОЮ щодо України і засинає, точніше, зовсім йому не спиться від цього?

Поясню. А просто так ЗРУЧНО, аби ПРИКРИТИ свою безвідповідальність та байдужість, а просто потім ТИЦНУТИ пальцем і сказати: "Ну бачте, дорогеньки, Трамп винен, а ми ж йому вірили!" А це все "МИ ВІРИЛИ, а "НАС КИНУЛИ" подовження ДУЖЕ довгого списку, на кшталт: "а ми ж думали/ а ми ж вірили/а ми ж чекали":

Спочатку частина УКРАЇНЦІВ чекали поки ЗДОХНЕ путлін Потім чекали, поки у них закінчиться ЗБРОЯ Потім, що там не вбивці професійні, а НАРКУШИ Потім, що росія РОСПАДЕТЬСЯ ну майже зараз Потім, що ПРИЙДЕ Трамп і тут точно все буде!

Картина "КРОВʼЮ", насправді, наступна:

У ВОРОГА виплачують десятки тисяч доларів У ВОРОГА у військоматах ЧЕРГИ (а де ж ти ще можеш продати своє нікчемне життя за 2 млн рублів) ЯКЩО у військкоматах черги - навіщо ПОЗБАВЛЯТИ рабів роботи, де їх УБИВАЮТЬ?

А якщо ще й гроші ВЖЕ видали, то на фіга ЗАПИТАННЯ, ЗАКІНЧУВАТИ війну?

Картина жаху "БАЙДУЖОСТІ" УКРАЇНЦІ, які НЕПЕРДБАЧУВАНО стали в рушницю на початку повномасштабного вторгнення УКРАЇНЦІ, які всьому світові довели, що таке ВМОТИВОВАНЕ військо УКРАЇНЦІ, які пекли пиріжки, ліпили вареники у підвалах, під свічками, аби передавати на ФРОНТ УКРАЇНЦІ, де ПІДЛІТКИ ставали на блокпостах із батьками, а ДІВЧАТА взяли зброю до рук УКРАЇНЦІ, які не заглядали до РОТА державотворцям і політикам, а самі за себе взяли відповідальність УКРАЇНЦІ, що виїхали за кордон і з-відти донатили і допомагали ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Мало залишилось, І саме на них і тримається досі фронт ЗАПИТАННЯ: Яка раша, який путлін, який Трамп? Хто ВОНИ нам і МИ ЇМ??? ОТЯМТЕСЬ!!!!!

Нагадаю: УКРАЇНА для путліна - це мобілізаційний ресурс для війни з НАТО УКРАЇНА для світу - це РЕСУРСНИЙ центр Європи УКРАЇНА для Трампа - заголовок для хайпу, як мінімум, бо це "модна" тема, як і його захоплення ТТ

А що таке УКРАЇНА ДЛЯ УКРАЇНЦІВ????

ЯК ВИЙШЛО ТАК, що змінився ВОРОГ, і поступово у всьому стають винні ЗСУ чи, що більш вкурвлює, ВЕТЕРАНИ?

Може треба аналізувати, а не починати кидатись, як скажені, на нові ЗАГОЛОВКИ, ковтаючи їх і спотворюючи мозок і дійсні проблем країни?

До прикладу, тема ВИБОРІВ, що професійно ВІДВОЛІКАЮЄ від нагальних та кричущих проблем, повʼязаних із війною, із територіями НАШОЇ КРАЇНИ? ТА й, до речі, і тут нагадаю: вибори під час ВІЙНИ, у нас відбувались!

ЗАБУЛИ????? Чи ТОДІ для більшості війни НЕ ІСНУВАЛО?

Топ комментарии
+21
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Я можу приблизно порахувати де ділися : більше ста тисяч добровольців загинули , біля трьохсот тисяч поранених стали інвалідами , ще кілька тисяч в полоні . Ще біля мільйона наразі в ЗСУ або в приданих підрозділах .

В сумі майже півтора мільйони .

Аналітик Анатолій Кущ приводив підрахунки РЕАЛЬНОГО МОБПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ . і ВІН СТАНОВИТЬ САМЕ ПІВТОРА МІЛЬЙОНИ . Не 3-4 мільйони як пишуть "фахОвц" та медіабалаболи , а саме 1,5 . Це реальний мобпотенціал України. Можна ще по ідеї нашкребти до півмільйон, але це вже ставить повністю жирний хрест на майбутньому країни, як в економічному так і демографічному плані.
Я б радив пані , ЩО ЛЮБИТЬ КАПСЛОК , почитати історію війни Парагваю . Повчальна історія . Втратили 90% населення , половину території . А ВІЙНУ НЕ ВИГРАЛИ . Хоч були дуже патріотичні ці парагвайці ,в кінці воювали діти та жінки . Маленький Парагвай до цих пір не відійшов від цієї війни - а пройшло більше ста років .

Стосовно ЗСУ - то їх українці підтримують і довіряють більше, чим будь якій державній структурі. Українці не ******* ТЦК ,але її народ не ототожнює з армією , а розглядає по суті як каральний орган .

А тепер стосовно Трампа . Трамп дійсно МОЖЕ І ХОЧЕ ЗУПИНИТИ ЦЮ ВІЙНУ, навідміну від наших недокерОвніків . Не з моральних причин . Так вимагають його бізнес інтереси . І він її найімовірніше за все закінчить . А ми не змогли . І перш за все тому ,що не розібралися в РЕАЛЬНИХ ПРИЧИНАХ ЦІЄЇ ВІйни . І більшість народу вибрало жити і далі в ілюзіях . Навіть загроза смерті ,їх лякає не так, як сказати собі правду .
показать весь комментарий
06.02.2025 22:56 Ответить
+19
Гарно написаний, емоційний та маніпулятивний текст. Пані авторка в пориві емоцій потужно ганьбить українців за байдужість до війни, але сором"язливо не вказує про головні причини, які призвели до цієї байдужості, замість цього авторка починає залякувати телемарафонними страшилками про мобілізацію українців війну з НАТО.
Також хотілося б уточнити , про яку більшість запитує авторка в кінці свого допису. Якщо мається на увазі більшість слуг народу: депутатів, чиновників, суддів, прокурорів та іншої еліти то війни для них дійсно НЕ ІСНУВАЛО і НЕ БУДЕ ІСНУВАТИ , прокурорські весілля з 2 метровими тортами, депутатські ролс- ройси, переповнені буковельські курорти тому підтвердження.
Якщо владі байдуже до долі країни і населення то відповідно населення почне думати лише про власне виживання і йому буде також байдуже до долі країни.
показать весь комментарий
06.02.2025 22:10 Ответить
+16
1. Капслок реально зайвий.
2. Ті ж питання можна скерувати і вам - чому ж ви приникшли перед зрадниками, і так уже скоро два роки?
3. Так, з огляду на кримінальний хаос в країні та жлобство керманичів-пересидьків, єдина надія - на Трампову вдачу. Бо ми не безкінечні і кишені наші не бездонні.
показать весь комментарий
06.02.2025 20:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Трамп - такий же обіцяльник, як і ЗЕ, тільки американський, бо схожий не на Запорожець, а на Кіділак.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:32 Ответить
Вийшло ж 2019 повірити зебілу- а то путін нападьот ги ги
показать весь комментарий
07.02.2025 15:04 Ответить
А потім ще й повірили у потужний наступ і відправили солдат на мінні поля. А формулу миру від ЗЕ можна взагалі роздрукувати на руликах паперу, що вироблЯються в Обухові. Краще б навели хоч один приклад з історії, коли зі Звітом Апокаліпсису було підписано угоду, що стала основою довготривалого миру.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:40 Ответить
Дмитрий Таммузовский

А потім ще й повірили у потужний наступ і відправили солдат на мінні поля.

Не пересмикуйте і не перебільшуйте. Під час довгої війни всякі ситуації бувають - і невдалі наступи теж.
показать весь комментарий
07.02.2025 22:26 Ответить
Він став невдалим завдяки неймовірним зусиллям політичного керівництва країни зробити його невдалим, щоб а) послабити авторитет армії і б) догодити московським братушкам
показать весь комментарий
08.02.2025 06:16 Ответить
можливо, але те, що Таммузовский є кацапом- 100%.
показать весь комментарий
08.02.2025 10:00 Ответить
А чому не американцем?🤓 Росіяни з американцями ж дуже схожі.
показать весь комментарий
08.02.2025 16:29 Ответить
Я не у ГШ і не на фронті, тому можу тільки абсорбувати з того що пишуть у тернеті.
У 2022-2023 рр. склалася унікальна ситуація і військові спробували скористатися нею для контрнаступу. Але ... без переваги у повітрі і нестачі БК. От і не вдалося.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:28 Ответить
це як? чекали поки кацапи дотів набудують?
дивна тактика
показать весь комментарий
09.02.2025 03:12 Ответить
У 2022-2023 рр. склалася унікальна ситуація і військові спробували скористатися нею для контрнаступу. Але ... без переваги у повітрі і нестачі БК. От і не вдалося.
показать весь комментарий
09.02.2025 12:03 Ответить
Клеопатра двічі споряджала Антонія на війну з Парфянським царством, після чого зрозуміла, що їй в битві за Рим нічого не світить.
Здається, проваленої підготовки до війни і такого ж наступу достатньо, щоб зрозуміти, що на перемогу на полі бою не слід сподіватися. Це, мабудь, прекрасно розумів і Байден, притримуючи надання зброї Україні.
показать весь комментарий
08.02.2025 16:26 Ответить
Знову демагогія.
ЗСУ знесли 46% потужностей НПЗ на РФ.
В ЗС РФ закінчились мотолиги і буханки.
ЗСУ вже 6 міс. у Курськійо бласті.

Так, на Москву поки що не йдемо.
показать весь комментарий
08.02.2025 19:09 Ответить
мокву треба бомбити кожного дня
тоді пукіна знесуть, це факт
бо на мокві все вирішуеться
решта кацапів тупо зітхне з полегшенням
показать весь комментарий
09.02.2025 03:14 Ответить
Про запуски РСД-28 "Кедр" (Орєшнік) читали ??

Один запуск по Дніпру був вдалий - якби ЯЗ, були б кранти. Писали одночасно було 3 пуски, 2 невдало.

Крім того ще було 2 пуски, один на тижні, невдало, і ***** звільнило голову Роскосмосу.
показать весь комментарий
09.02.2025 12:07 Ответить
Чисто політручий текст
показать весь комментарий
07.02.2025 15:05 Ответить
Текст, може, і політичний, але актуальність питання, як змінюється світ, ніхто не знімав.
показать весь комментарий
07.02.2025 16:20 Ответить
Справа не в генії Трампі. Як політик він нічим не кращий від інших непрофесійних політиків з шоубізнесу. Справа в тому, що після трьох років жахливої війни, у громадян (є ознаки, що по обидві сторони) все більше виникає бажання, якщо не завершити зовсім цю війну, то принаймні вийти на якесь перемир'я. Адепти війни до кінця, такі як авторка, відразу заспівають пісню, про - росія нападе знову, відновиться і тд, знову буде війна. Тому ніби треба продовжувати воювати тут і зараз. Ніколи не розумів цієї логіки! Давайте тут і зараз продовжувати цю жахливу криваву війну, щоб потім через декілька років не було жахливої кривавої війни! Де логіка? Хіба сама по собі відкладена війна не краще війни тут і зараз? росія відновиться? а ми? залишимося в тій точці що є? Дичина. Відкладена війна, окрім того, що не гинуть люди тут і зараз, тим краща, що є статистична ймовірність, що вона відкладена на завжди, або принаймні на досить тривалий час (приклад південна й північна корея, де після закінчення бойових дій вже змінилося ціле покоління, а війна ще формально не закінчена)!
показать весь комментарий
07.02.2025 16:14 Ответить
Адепти своїм твердженням "ні перемир'ю" самі розписуються у перевазі російської владної машини над українською. Кажуть: "Вони відновляться і нападуть, а ми докрадемо те, що не докрали і росія захопить нас тепленькими". Але коли мова заходить за вибори, ці ж адепти кричать "жодних виборів, нас і ця влада влаштовує". Самі б спочатку визначились, їм їхати, чи шашечки.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:16 Ответить
Притомні громадяни не кажуть: "жодних виборів, нас і ця влада влаштовує".
Вони кажуть, що під час такої війни вибори неможливі. Їх результат ніхто не визнає.
показать весь комментарий
07.02.2025 22:30 Ответить
Ми народжені, щоб неможливо робити можливим)
показать весь комментарий
08.02.2025 06:17 Ответить
нам пох
зелень треба прибрати цивільно
бо буде нецивільно
показать весь комментарий
08.02.2025 09:39 Ответить
"цивілізовано" мабуть ... проте "цивільно" можна зрозуміти як натяк ... але не факт, що таке можливе. Це вдається далеко не завжди - історіографія свідчить.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:22 Ответить
шо не вдається
майдан?
думаю пару наметів поставити і зесрань сама дрисне
показать весь комментарий
09.02.2025 03:16 Ответить
Які намети ? Під час війни громад. акції заборонені. Якщо наполягати - будуть заворушення.
Вини нам потрібні ?

ЗеВлада і так спускає на тормозах христові ходи, або якісь "дивні" протести за тих, хто у полоні. Наче їх звільнення можна легко організувати.
показать весь комментарий
09.02.2025 12:10 Ответить
Вибори можливі і їх всі визнають.
показать весь комментарий
08.02.2025 14:36 Ответить
Можлива симуляція виборів !
При 1,5 млн на фронті 1300 км. При 6,5 млн громадян за кордоном. При 3,5 млн переміщених всередині країни.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:20 Ответить
Було б бажання - спосіб завжди знайти можна.
Хто хоче - той проголосує. Хоч за кордоном хоч в армії.
Не несіть дурню.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:23 Ответить
Бажання потрафити бажанням ***** демонструєте тільки Ви.
Вибори це завжди напружена ситуація. Під час війни ще не вистачало додаткових проблем всередині країни.

Висновок. Вася Биколог - агент Кремля.
показать весь комментарий
08.02.2025 19:41 Ответить
Як ви вгадали? Ніколи б не додумався.
показать весь комментарий
08.02.2025 19:48 Ответить
Кашкет козирком назад можна повернути.
показать весь комментарий
09.02.2025 12:11 Ответить
сам ти агент
можна голосувати через смартфон
навіть з нуля
але не в сраній дії, звісно
треба писати нову систему
тільки електронний референдум!
показать весь комментарий
09.02.2025 03:17 Ответить
Вибори це завжди напружена ситуація.
Під час війни ще не вистачало додаткових проблем всередині країни.
показать весь комментарий
09.02.2025 12:00 Ответить
Такое ощущение
Словно у нас вся страна состоит из стариков
Женщин и детей
Словно в этой стране нет мужчин
Тех самых знаменитых сегодня на весь мир ЗСУ!!!
Военные во всем мире - это сила
Которой боится любая власть
Кроме украинской
Украинская власть видит
ЗСУ могут только на фронте
На власть у ЗСУ не стоит
показать весь комментарий
07.02.2025 16:14 Ответить
Ну раз в москалів аж черги коло воєнкоматів,то туди має щось прилетіти з України)прямо в чергу)
показать весь комментарий
07.02.2025 18:31 Ответить
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Винищені! Частина мясниками типа Содоля, мразями-очковтіратєлями-брехунами типа Шаламаги, і прочими "вєлєкіми кадровими" совковими командирами. Частина глядя на весь цей беспрєдєл звалила зща кордон або ще якось перемістилась в касту ухилянтів. Ну а ті хто залишився - просто *********. Тобто теж винищені, але морально. Та і тупо "зносилися" фізично вже. Тому так, ви зробили це разом. І влада яка зношених не міняє (а вірішила просто позбавитись від героїв) і совкодрочерне командування (яку все та ж влада не змінить на нормальних). Хоча вже і пізно міняти. Бо мотивовані люди тупо скінчилися ((( Винищені!
показать весь комментарий
07.02.2025 19:54 Ответить
О ! То це ви прям з фронту до Румунії ??
показать весь комментарий
07.02.2025 22:32 Ответить
Румунська кавалерія є основою нашого Панцерваффе. Ви не знали?
показать весь комментарий
08.02.2025 06:19 Ответить
з зімбабвє
показать весь комментарий
08.02.2025 07:05 Ответить
ааа ... то це Ви з Марсу !!
показать весь комментарий
08.02.2025 15:23 Ответить
Хотів зайти написати якусь гидоту, як зазвичай. Передивився канал, змінив погляди. Пані авторка, ви цікава і розумна людина, вам гарно вдаються різні інтерв'ю, є аналітика, запрошуються якісь притомні люди, все чудово. Але чому на Цензор ви пишете різну діч?^^ Ви реально не знаєте відповідей?

Куди поділись Українці які донатили? Туди й поділись. Якщо в пресі масовий залив, сотні статей на тему "хахаха, економічний фронт, всіх на нуль, мамині черешні, я теж хотів би в економічний фронт", то людина сидить і думає про себе, а не пішли б ви нах, за таке відношення. Я їм гроші чесно зароблені несу, а вони мене хусосять, що я типу в тилу, нам твої донати ніяк не впали і так далі. Ви (не персональни ви, це узагальнення) дотичні до армії зробили це разом, або беручи участь за 30 сребреників від влади в пропагандиських відео, або не виступаючи активно проти. Всі претензії по мотивації до влади і до пропагандистів.

"ЯК ВИЙШЛО ТАК, що змінився ВОРОГ, і поступово у всьому стають винні ЗСУ чи, що більш вкурвлює, ВЕТЕРАНИ?"
Ні не ветерани. А неадекватні, нехай вони як Дикий несуть нісенітницю, хоча він гвинтівку бачив лише в кіно, або нехай у нього будуть погони, це не важливо. Щоб я мав бажання допомагати армії, це має бути армія не УНДР, а Вільної України. І вільної не тільки від москалів, а в основі. Послухайте, ну от оприлюднюють інформацію, що донати які збирав якійсь там чорт передані прикордонникам, щоб на них закупили дрони. На Західному кордоні. Щоб звісно ж ловити втікачів. 70% мінімум співчувають людям, які вимушені тікати, 50% потенційно розглядають для себе можливість стати на лижі, якщо ситуація погіршиться. І що, люди будуть донатити на дрони, якими їх будуть виловлювати, ви жартуєте?

Армія яка не стоїть на варті свободи - нецікава, м'яко кажучі. Армія яка підтримує бусифікацію, вбивство на підвалах, тортури, знущання з цивільних, і все оце, має всі ознаки ворожої армії, не дивлячись на те, що етнічно своя. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%8C%D0%B1%D0%B0_%D0%A3%D0%9F%D0%90_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%97 Боротьба УПА проти Радянської Армії
Доволі часто так буває, коли якась група сприймається навіть гірше, ніж окупаційна. Ви кого більше будете ненавидіти, солдата окупаційних військ, скажімо німця під час Другої Світової який прийшов вас грабувати, чи сусіда, який взяв гвинтіку і теж прийшов вас грабувати? До своїх люті більше, бо вони якби зрадники, зрадник гірший за окупанта. От приблизно накидав, але доступно.

А взагалі чудовий канал, лайк і підписка)
показать весь комментарий
07.02.2025 23:28 Ответить
Ага, приблизно так і виглядає статус-кво.
показать весь комментарий
08.02.2025 06:21 Ответить
дякую, підтримую
я маю друзів на нулі, ті теж в **** від влади та керівництва армії
показать весь комментарий
08.02.2025 09:36 Ответить
"Трампу нужен хайп" ... Девонька, Трампу идет 79 год, он миллиардер, и президент единственной на планете супердержавы, какой еще нахер хайп ему нужен? Украина попала ему на язык во время предвыборной кампании, он тогда раздавал много разных обещаний, а теперь, когда он стал президентом пришло время обещания данные избирателям выполнять, или хотя бы делать вид, что выполнять. Так принято в Америке. Вот он и пытается чего то там сделать. Но обещать и выполнять не всегда совпадает. Поэтому, если ему не удасться обломать *****, он просто умоет руки, и дальше будет действовать исходя из интересов своей страны, а точнее из интересов большого бизнеса своей страны. Похоже что большой бизнес зинтересовался украинскими редкоземами, возможно исходя из этих соображений Трамп продолжит военную помощь. Если Писяграй откажет, то помощь постепенно прекратится, а Трамп об Украине просто забудет.
И пару слов о донатах: я продолжаю посылать. Но все реже и реже. Потому что практически каждый день, когда я перевожу деньги, в каком нибудь гос.учреждении Украины журналисты или иногда СБУ находят очередного чиновного ********, с имуществом, такой стоимости, которая и не снилась большинству американцев. Вот и задумываюсь каждый следущий раз.
показать весь комментарий
08.02.2025 02:00 Ответить
Same shit.
показать весь комментарий
08.02.2025 06:23 Ответить
показать весь комментарий
08.02.2025 10:56 Ответить
Аналіз маніпулятивних технік у статті

Емоційне нагнітання та радикалізація думок: Автор використовує емоційно заряджену лексику: "колективне божевілля", "жах байдужості", "нікчемне життя", "отямтесь". Часто застосовується драматизація: "мало залишилось", "де ви ті українці?", що створює відчуття безнадії та розпачу.

Використання стереотипів і узагальнень: Усі поділяються на "поганих" і "хороших", без нюансів.Узагальнення: "майже всі повірили у прихід місії", "у ворога черги у військкомати", що не підкріплюється фактами.

Нав'язування відчуття провини: Запитання на кшталт "де ви ті українці?" формують враження, що адресат статті (читач) не робить достатньо. Формулювання "змінився ворог, і винні стають ЗСУ і ветерани?" ********** до спотвореного сприйняття суспільної дискусії.

Дискредитація альтернативних думок: Ідеї про Трампа, вибори чи міжнародну допомогу висміюються, але без аналітики. Використання саркастичних прийомів: "який Трамп, який Путін?" - знецінює реальні політичні процеси.

Відволікання від конкретних фактів: Немає жодного доказу щодо чисельності мобілізації у ворога чи реального ставлення Трампа до війни. Вибірковість у висвітленні подій - немає аналізу причин і наслідків міжнародної політики.

Висновок: стаття маніпулятивна, емоційно заряджена і використовує поляризацію, узагальнення та нав'язування відчуття провини для впливу на читача.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:13 Ответить
показать весь комментарий
08.02.2025 11:31 Ответить
Так хто ж є "рєшателєм"? До речі, Тарас Шевченко і Олександр Пушкін - два ухилянта. "Поховайте та вставайте..." і "Товариш, верь..." - це позиція ухилянтів.🤓
показать весь комментарий
10.02.2025 00:41 Ответить
Бо згідно Закону у всьому цьому апокаліптичному дійстві є особа, на яку все це апокаліптичне дійство і зав'язане. Але українських патріотів таке питання ніколи не цікавило, і тому вони програли всі свої історичні битви.
показать весь комментарий
10.02.2025 00:49 Ответить
Страница 2 из 2