10397 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Порожній папірець

Якщо те, що ми бачимо в пресі правда, то завдяки старанням української команди перемовників гоп стоп Трампа з угодою про надра таки перетворився на Будапештський меморандум. Тобто абсолютно порожній папірець, який нікого ні до чого не забовʼязує, але дозволяє Трампу хвалитися черговою перемогою.

Так що Зеленському можна сміливо їхати в Вашингтон, підписувати угоду, трогати Трампа за колінку, ласкати його его і слухати про найвеличнішого перемовника в історїї, згадуючи слова сенсея "там де ви навчались, я викладав".

Схоже, якби провели ще один раунд перемовин, то Трамп би ще винен лишився.

Хоча і так непогано вийшло. Принаймні сигнал про інвестування в Україну буде проголошено на самому високому рівні. І безкоштовно.

Дякуємо, звісно, всім небайдужим можновладцям і достойникам, які закликали закрити очі і підписувати, що дають. І реальна вдячність нашим європейським друзям, що готові були підтримати.

Єдине що лякає, це ж Трамп так само з Путіним перемовини веде, як Україну віджати намагався.

Топ комментарии
+17
А як там безпекові угоди поживають, яких аж 28 штук, пан автор не розкаже? Чи вже у сральнику всі розійшлись по руках?
показать весь комментарий
26.02.2025 10:49 Ответить
+13
"...Єдине що лякає, це ж Трамп так само з Путіним перемовини веде..."

Якщо наші рідні українські бариги в купі з американськими та європейськими баригами таки продовжать вирішувати проблему цієї війни через призму - кому вигідно - то путін легко переб'є будь-які пропозиції України - і світове товариство бариг моментально здасть і продасть Україну "вдребезги и пополам". Тоді наша боротьба за "західні цінності" стане чистим глупством - Україна стане товаром на аукціоні - хто більше дасть. Будемо сподіватися, що такі товаришочки, як Фурса, таки згадають про "принципи", "людські цінності" тощо - боротьба за які зазвичай ніякої фінансової вигоди не дає...
показать весь комментарий
26.02.2025 11:31 Ответить
+11
Чувіха, дописи Фурси - це великий язик, який підлизує гундосому і навіть цього не приховує. Його дописи або нейтральні до зеленського, або розказують, як він нагнув ************ і інших. Ні один допис Фурси не був про те, як гундосий обісрався на посаді президента і до чого довів країну.
показать весь комментарий
26.02.2025 16:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А як там безпекові угоди поживають, яких аж 28 штук, пан автор не розкаже? Чи вже у сральнику всі розійшлись по руках?
показать весь комментарий
26.02.2025 10:49 Ответить
Це ти до кого?
показать весь комментарий
26.02.2025 14:55 Ответить
Так а я тут до чого? Чи ти думаєш, що ім'я Сергій настільки унікальне, що може бути лише у Фурси?
показать весь комментарий
26.02.2025 15:32 Ответить
Чувак, ти тільки що дорікав Фурсі за " 28 безпекових угод", до яких він має таке ж саме відношення, як і ти. Але чомусь коли тобі ж врізали по тому ж місцю, якось дивно збудився
показать весь комментарий
26.02.2025 16:04 Ответить
Чувіха, дописи Фурси - це великий язик, який підлизує гундосому і навіть цього не приховує. Його дописи або нейтральні до зеленського, або розказують, як він нагнув ************ і інших. Ні один допис Фурси не був про те, як гундосий обісрався на посаді президента і до чого довів країну.
показать весь комментарий
26.02.2025 16:44 Ответить
Чувирло, Фурса має до Зеленьського таке ж саме відношення як і ти
Все що Фурса написав зараз про першу інтерацію " угоди" -відповідає фактичному стану справ.
Інша справа, що атака Напьорсточників Трумпа ще не закінчена, ще будуть наїзди про " мир" у стилі Вовіка Зе( просто пєрєстать стрєлять..), ще буде тиск на зупинку постачання озброєнь, ще все саме важке попепеду.
А поки, перший бій напевно що зведений по нулям..
показать весь комментарий
26.02.2025 19:50 Ответить
Таке Самє чувирло, а якого біса зейло, взагалі , в черговому папірці «плану перемоги» пункт 4, підсунуло розпродаж України? По Конституції воно не має ніякого права!
показать весь комментарий
27.02.2025 06:31 Ответить
саме так і є. копалини!!! ось новий тренд! війна нікого не цікавить вже, нажаль. цей пункт №4 плану перемоги зєлєнського обов"язково принесе і перемогу і мир , але насправді скляні буси і подальше зубожіння. цей Фурса , виходячи із статті теж хоче чимось поторгувати. таке враження, що ЦН "змінив орієнтацію" і не знає хто могильник України, оскільки допускає таку "славетну статтю"
показать весь комментарий
27.02.2025 13:20 Ответить
Чим колоніальний статус під заходом відрізняється від московської окупації?
Що, більш престижніше буде?
показать весь комментарий
26.02.2025 11:20 Ответить
Ви погано розумієте смисл слова "колонія".
показать весь комментарий
26.02.2025 11:29 Ответить
Поїдь у "ровеньки", дурню. Тоді й порівняєш.
показать весь комментарий
26.02.2025 11:30 Ответить
А він там і машкає. Заробляти ніде, тільки на фермі ведмедчука і ошиватися..
показать весь комментарий
26.02.2025 16:05 Ответить
почитай історію Родезії та Зімбабве - отримаєш купу матеріалу для думок
показать весь комментарий
26.02.2025 15:09 Ответить
подивися якщо ти справді із штатів Gasland, як корпорації вичавлюють рідну американську землю.
показать весь комментарий
26.02.2025 17:27 Ответить
Трампуха та Зелебобо - два привокзальні аферисти, причому все життя.
показать весь комментарий
26.02.2025 11:21 Ответить
"...Єдине що лякає, це ж Трамп так само з Путіним перемовини веде..."

Якщо наші рідні українські бариги в купі з американськими та європейськими баригами таки продовжать вирішувати проблему цієї війни через призму - кому вигідно - то путін легко переб'є будь-які пропозиції України - і світове товариство бариг моментально здасть і продасть Україну "вдребезги и пополам". Тоді наша боротьба за "західні цінності" стане чистим глупством - Україна стане товаром на аукціоні - хто більше дасть. Будемо сподіватися, що такі товаришочки, як Фурса, таки згадають про "принципи", "людські цінності" тощо - боротьба за які зазвичай ніякої фінансової вигоди не дає...
показать весь комментарий
26.02.2025 11:31 Ответить
Цінність українських рідкісноземельних металів у тому, що на них не може накласти лапу Китай, аби диктувати Штатам свої умови, а не у тому, що їхній видобуток обіцяє великий зиск.
показать весь комментарий
26.02.2025 20:03 Ответить
По аналогії - якось читав серйозну статтю про російський видобуток алмазів. У Радянському Союзі видобуток алмазів був планово-збитковим і відбувався лише з метою незалежності в отриманні сировини для алмазних інструментів для ВПК.
показать весь комментарий
26.02.2025 20:08 Ответить
Мова не про те цінні українські мінерали чи ні. Мова про те, що світове товариство бариг під назвою "транснаціональні корпорації" все жорстко вимірює виключно вигодою. У цій, як зараз модньо казати, парадигмі рашисти можуть запропонувати значно вигідніші варіанти, ніж Україна. Просто тому, що у рашистів усього значно більше. Якщо вирішення проблеми цієї війни скотиться з платформи цінностей і принципів на платформу бабла, економіки і вигоди - Україну моментально продатуть за дешево. А Трамп дуже хизується якраз своєю свинячою "бізнес-раціональністю". Не перший і не останній випадок у історії, коли принципи були похерені заради вигоди. І закінчувалося це завжди дуже погано. Шляхетність, порядність, демократичні принципи, права людини, цивілізаційні цінності - речі збиткові...
показать весь комментарий
26.02.2025 21:47 Ответить
Російські ресурси вже перебувають, фактично, під контролем Китаю. Захоче - дасть, не захоче - гуляйте лісом, байдуже - вигідно це вам чи ні. У цій галузі не може бути надприбутків. Рідкісноземельні метали тому й названі так, що вони розосереджені у малій концентрації. Видобування їх вартісне й потребує складних технологій. А "світове товариство бариг" займатиметься іншими, більш прибутковими справами.
показать весь комментарий
27.02.2025 11:28 Ответить
А що в цій угоді про контроль над видобутком? Мене особливо цікавить уран.
показать весь комментарий
26.02.2025 11:59 Ответить
Прикольно що автор документу не бачив але радить спокійно підписувати
показать весь комментарий
26.02.2025 13:52 Ответить
Ні, ця "угода" - не пустопорожніх папірець. А інвестиційна кабала для України, що ставить хрест на будь-яких вкладеннях вітчизняних і закордонних інвесторів у розробку нових й експлуатацію існуючих родовищ викопних ресурсів. І що прикро, ця кабала - безстрокова!
Бо по суті ця "угода" не є інвестиційною в класичному розумінні. Й тим більше не є безпековою. А є лише своєрідним фінансовим інструментом головного її бенефіціара, тобто США, з отримання пасивних доходів шляхом викачування коштів з України на свою користь.
Тут механізм доволі простий - якщо якась компанія з резиденцією будь-якої країни наважиться вкладатись у видобуток корисних копалин в Україні, то має віддавати у так званий новостворений "Фонд" 50% від усіх своїх доходів від продажу сировини чи готової продукції. Те саме стосується і % з доходів морських портів, що відвантажують руду, іншу стровину, напівфабрикати і готову продукцію за предметом цієї "угоди".
А якщо хтось не буде платити у "Фонд", то США враз заблокують експорт такої компанії.
Тож, зрозуміло, що після підписання цієї "угоди" США немає сенсу вкладатись в якісь інвестиції коли можна просто отримувати кеш зі свого права на український викопний ресурс.
показать весь комментарий
26.02.2025 13:55 Ответить
Є надія, що папірець таки пустопорожній, бо не ратифікован парламентом.
показать весь комментарий
26.02.2025 14:01 Ответить
Та нв. Може бути достатньо підпису міністра, якому на укладання міжнародного договопу від імені України надані повноваження і директиви Президентом України.

Так, згідно із ст.8 Закону України «Про міжнародні договори України» згода України на обов'язковість для неї міжнародного договору може надаватися шляхом підписання, ратифікації, затвердження, прийняття договору, приєднання до договору.
Згода України на обов'язковість для неї міжнародного договору може надаватися й іншим шляхом, про який домовилися сторони.

Повноваження на ведення переговорів і підписання міжнародного договору "про використання території та природних ресурсів України" відповідно до положень пункту «ґ» частини 2 статті 3 та пункту «а» частини 4 статті 6 даного Закону надаються Президентом України.
показать весь комментарий
26.02.2025 15:10 Ответить
Чим дивує те, що кагал загнав Україну в кабалу?

Це кілька разів уже траплялося за останні років 400.
показать весь комментарий
26.02.2025 14:29 Ответить
Так, Ви стовідсотково праві - зебіли самі загнали себе в пастку запропонувавши такому хижаку, якТрамп, укласти угоду щодо українських рідкісноземельних металів й інших корисних копалин. В котрий раз нвївно сподіваючись, що буде все, як вони собі задумали.
Вона гадали, що : вони спихнуть Америці обіцянки , а Америка надість гроші і озброєння. А вийшло - навіть не навпаки, а з мінусом - США від себе ніяких обіцянок не дали, а висунули вимоги віддати їм беззастережні і безстрокові права на ресурси України з наступною виплатою неіснуючого боргу $100-350 млрд.
показать весь комментарий
26.02.2025 15:20 Ответить
російська квазі-опозиційна газета "новая" пише що в росії освоєний видобуток рідко-земельних покладів на 5% від того що там є

тільки країни Заходу мають відповідні технології, вони ж і в китаю цим займаються, де ще більше покладів (де гори там і поклади)
показать весь комментарий
26.02.2025 15:12 Ответить
Україна для видобутку рідкоземів підходить ідеально - зручна логістика з коротким плечем, інфраструктура, дешевий людський ресурс на місці, не потрібно гризти гірські скали, а достатньо екскаваторами викопати глибокий кар'єр і вуаля - гроші пливуть рікою.
показать весь комментарий
26.02.2025 15:27 Ответить
все так, але там купа інших проблем, ці метали достатньо інертні в хімічному плані, а їхній відсоток в руді мізерний, тому збагачення таких руд - це досить складне підприємство
логістика не є препоною, бо перевезти кілограм літію, заради якого перелопатили десять тон руди - не проблема
ну й шкідливість збагачення зашкалює . . .
показать весь комментарий
26.02.2025 15:55 Ответить
Ой, як ти переймаєшся за "вітчизняних інвесторів"! Ти з ними у долі?
показать весь комментарий
27.02.2025 11:32 Ответить
Не пиши дурниць. Переймаюсь, бо обурює те дуренство, що напало на зебілів після того, як вона стали керувати Україною. І якому кінця і краю не видно. І не бажаю приймати в ньому участь мовчазною згодою "їм видніше".
Тож, відписуюсь, сподіваючись, що може з них хтось щось таки прочитає і звільниться від синдрому Даннінга-Крюгера.
показать весь комментарий
27.02.2025 11:54 Ответить
Ясно! У тебе, як у Йосифа Бродського: "Если Евтушенко против колхозов, то я - за!".))))
показать весь комментарий
27.02.2025 12:03 Ответить
Зрозуміло. То ти на себе хочеш піжаму Бродського натягнути? Чи може ляпнув першу-ліпшу фразу, що зайшла в голову.
показать весь комментарий
27.02.2025 12:25 Ответить
Саме так: ціль дяді сема отримання пасивного доходу, нічого не вкладаючи, тільки слівки знимати - це і є сенсом цієї угоди(
показать весь комментарий
27.02.2025 16:32 Ответить
Це якщо "ми" бачим дійсно те, що підпишуть !!

Колись давно організовували інвестиції у "зелену" енергетику. Проштовхнули тарифи, які тепер боком вилазять. Бо тоді вони були нормальними, для компенсації інвестицій, але хтось "дуже розумний", під гарантії держави, вписав строк на 15-20-30 (?) років.
показать весь комментарий
26.02.2025 14:55 Ответить
Трампісти можуть деморалізувати всіх нас.
показать весь комментарий
26.02.2025 15:11 Ответить
Половину Півдня віддав Путлу , титанові родовища Азербайджану , рідкоземельні копалини США ... схоже не того Президента України БОРІГОЮ називали .

Але є питання - то за що стільки українців загинули на фронті та продовжують гинути , якщо ЦЕЙ зі своєї ЗЕкоМАНДОЮ всередині України все пороздавав?
показать весь комментарий
26.02.2025 15:58 Ответить
Яке ще "завдяки старанням українських перемовників", яке "дякую"?
Фусра взагалі бачив оприлюднення минулих версій цього договору щоб стверджувати, ніби там щось змінилось? Все що є - це вброси преси і не більше.
Але ж треба зліпити перемогу і з ніхера.

Може це просто Ссанича прогнули і тільки зараз підписав те що дали вже давно.
показать весь комментарий
26.02.2025 16:29 Ответить
У Будапештского меморандума не было продолжения, а у этого договора впереди детальное соглашение с цифрами. Автор специально об этом умалчивает? Чтобы кому то понравиться?
показать весь комментарий
26.02.2025 16:29 Ответить
коли вже фурси принаймні заткнуться? на фоні цих ікспердів машка захарова - еталон адекватності! до чого дожили
показать весь комментарий
26.02.2025 19:32 Ответить
Колись Зеленський питав зараз вже загиблого вояка:" Я ж не лох?".
Можеш спитати це в Трампа, коли підпишеш це "розводилово".
показать весь комментарий
26.02.2025 19:36 Ответить
Всё бы это было весело, если бы не было так грустно.

Эти два дебила хотят окончательно поставить мир с ног на голову, при полном равнодушии мира, боюсь, что это им удастся, а вот возврата обратно уже не будет.
показать весь комментарий
26.02.2025 20:19 Ответить
як показує практика - люба угода це хєрня якщо немає сили заставити її виконувати
показать весь комментарий
26.02.2025 23:43 Ответить
США потрібен формальний привід надати Україні зброю і ввести в Україну війська у разі загрози американським інвестиціям і бізнесу в Україні. Сприймай цю угоду саме так і спіть спокійно. Нічого без причини не підписується.
показать весь комментарий
27.02.2025 00:13 Ответить
Якщо це так, то било би суперрр!!
показать весь комментарий
27.02.2025 16:33 Ответить
Розмріявся , 🦠🤖 подоляцьке ТРАМПІЛО 100 разів , вжє сказав , що військових США в Україні , не будє
показать весь комментарий
27.02.2025 06:42 Ответить
Уявляю, з якою насолодою майбутній Президент України (не Зє- йло), скаже, при нагоді, що ЦЯ угода має таку же саму надзвичайно важливу, першочергово обов'язкову до виконання, без усіляких сумнівів дієву та зобов'язуючою до неухильного додержання ВАГУ, як і будапештський меморандум...

Ото буде вражень у світі!
показать весь комментарий
27.02.2025 12:51 Ответить
Якшо там такий же невинний документ, як і Стамбульський договір, який зірвав Джонсон - то да, перемога переможна. І що характерно, Арахамія теж розповідав, що так, суто все формально. Тільки референдумом освятіть, щоб в мене потім непреємностей не було.
Висновок тут один, хто вірить провладним сраколизам в тому, що дебіл Єрмак і "янелохкокойто", яких розвели, як кошенят відвести війська і скорочувати армію перед війною - можуть щось в міжнародних домовленостях більше, за тотальну здачу українських інтересів - суто наївні діти.
показать весь комментарий
28.02.2025 02:29 Ответить