8807 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

По зустрічі Зеленського і Трампа

По зустрічі Зеленського і Трампа

Я розумію, що зараз кожен чат ОСББ в вайбері стане платформою експертів по міжнародці.

Я прожила тривалий час в США, десятки разів була на зустрічах в Конгресі, Білому Домі, Державному департаменті, в парламентах та міністерствах ЄС.

Я давала інтерв'ю світовим медіа, багато і продуктивно розмовляла з міністрами, депутатами і послами. Разом з командою нам вдалося об'єктивно багато зробити в адвокації української адженди в світі. Певні питання по адвокації зброї можна буде озвучити хіба колись після війни.

Так от, я не вважаю себе експертом з міжнародної політики.

Сталося те, що сталося. Чи щаслива я була побачити такий поворот розмови двох президентів? Точно ні.

Чи могло бути інакше? Напевне могло.

Чи треба зараз зробити висновки і рухатись далі? Абсолютно точно так.

Але ключові питання, які я собі ставлю чи не щодня, зовсім інші.

Кожен свій вчинок і слово я зважую на вагах користі для мого народу.

Чи корисно буде зараз щось сказати, чи це тільки розхитає і так нестабільну ситуації?

Чому я кажу саме ці речі, це дійсно поможе, чи просто щоб потішити самолюбство, роздути своє его, зловити хайп дешевої популярності?

Чи стане краще моїй країні від того, що я озвучу свою "безцінну, експертну" думку?

Ну можна вибігти зараз зі своїми старими відео з Вашингтону, надути щоки в "компетентності" і розказувати в ютубах хто був не правий і як правильно.

Почати махати великим досвідом міжнародних зустрічей стратегічного рівня.

Вправлятись в риторичній акробатиці, мовляв як треба було поводитись Трампу, а як Зеленському і хто з них неправий.

Але що далі, чим це поможе моєму бідному, виснаженому, героїчному народу?

Жорстка масова критика Трампа - тільки підсвітить які українці "недружні", росіяни обов'язково це використають проти нас.

Тай на місці росіян я би максимально використовувала зараз те, що сталося проти діючого президента України. Я здивуюсь, якщо навіть під цим текстом не буде легіону ботів.

Так от, два ключових питання перед кожним вчинком і словом:

1.Чим це поможе моїй країні?

Розмови в чаті вайберу - ніяк, меми, інтерв'ю, критика президентів, дискусії в стилі таксистів-міжнародників "як треба було" - ніяк. Тільки більше розхитає.

2. Що я можу робити тут і зараз, щоб спасти ситуацію?

Бо іншої реальності не буде, треба працювати з тією яка є. І в цій новій реальності, після холодного душу в Вашингтоні, я розумію, що доведеться працювати в рази більше. В рази, якщо Трамп припинить допомогу.

Як би втомлені і вигорівші ми не були, нам треба знайти сили.

Якщо хочемо жити, і жити на цій землі - нас спасе лише дуже важка і об'єднана праця.

А ще є третє питання - як це поможе моїй власній душі, чи чесно я говорю і дію, раптом завтра вмирати?

Ці питання до себе створюють мені особисту навігацію, дозволяють зберігати спокій та холодний розум. Особливо під час численних та різнобарвних світових катастроф.

І працювати з тою реальністю, яка є. Навіть знаючи все, що я знаю.

В тій точці історії, де ми є, нам поможе лише чесна спільна праця, військові технології і Господнє милосердя.

Топ комментарии
+15
"Як би втомлені і вигорівші ми не були, нам треба знайти сили." Але кожне джерело енергії має свій ресурс. Неможливо нескінченно закликати людей терпіти, коли не видно жодної чіткої стратегії виходу з цієї ситуації. Казати "потерпіть ще рік-два-три, і буде перемога (але це не точно)" - це не просто маніпуляція, а бажання приховати очевидний провал державного апарату, який мав би забезпечити ефективне керівництво, планування та справжню мобілізацію ресурсів, а не лише людських життів.

Погляньте на звичайних громадян - багато хто вже не просто втомлений, а знаходиться на межі нервового виснаження. Люди здригаються від гучних звуків, бо підсвідомо готуються до найгіршого. Ті, хто ще тримається, роблять це не завдяки владі, а всупереч її діям. Соціальні гарантії? Мінімальні. Підтримка ветеранів і військових? Лише на папері або через волонтерів. Державний менеджмент? Виглядає так, ніби він просто пливе за течією, замість того щоб пропонувати дієві рішення.

Війна виснажує не тільки фронт, а й тил. І якщо влада не здатна знайти реальні шляхи полегшення цього тягаря, то не люди мають "знайти сили" - це влада має знайти адекватні рішення. Бо рано чи пізно будь-який ресурс вичерпується, і тоді жодні заклики не допоможуть.
показать весь комментарий
01.03.2025 14:51 Ответить
+10
Так от, два ключових питання перед кожним вчинком і словом:

1.Чим це поможе моїй країні?
2. Що я можу робити тут і зараз, щоб спасти ситуацію?

От і цікаво, чи Задавав собі Зеленський ці питання перед вильотом до Вашингтону, в процесі перепалки із Трампом та після виходу з Білого дому.

"І тут міня тєрзают смутниє самнєнія..."
показать весь комментарий
01.03.2025 15:18 Ответить
+9
Екстремальні ситуації потребують екстремальних дій. А не зациклитись на 5-6 квартальних тупих ублюдків які нічого не вміють, не вміли і не навчаться окрім як грати фуєм на піаніно.
Навіщо ставити Україну в залежність від настроїв кінчених дурнів?
Якщо потрібно було Ослу приймати з різних сторін в різних позах як актриса німецьких порнофільмів - то він повинен був стати раком і приймати.
Посміхатись мовчати і кивати тупою макітрою.
Якщо власний гонор не дає - то тоді бери своє піаніно і вали нахер разом з потужними менеджерами.
Але продовжуємо захищати свій провальний вибір 2019 року. Всруся- не покорюся.
показать весь комментарий
01.03.2025 15:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Як би втомлені і вигорівші ми не були, нам треба знайти сили." Але кожне джерело енергії має свій ресурс. Неможливо нескінченно закликати людей терпіти, коли не видно жодної чіткої стратегії виходу з цієї ситуації. Казати "потерпіть ще рік-два-три, і буде перемога (але це не точно)" - це не просто маніпуляція, а бажання приховати очевидний провал державного апарату, який мав би забезпечити ефективне керівництво, планування та справжню мобілізацію ресурсів, а не лише людських життів.

Погляньте на звичайних громадян - багато хто вже не просто втомлений, а знаходиться на межі нервового виснаження. Люди здригаються від гучних звуків, бо підсвідомо готуються до найгіршого. Ті, хто ще тримається, роблять це не завдяки владі, а всупереч її діям. Соціальні гарантії? Мінімальні. Підтримка ветеранів і військових? Лише на папері або через волонтерів. Державний менеджмент? Виглядає так, ніби він просто пливе за течією, замість того щоб пропонувати дієві рішення.

Війна виснажує не тільки фронт, а й тил. І якщо влада не здатна знайти реальні шляхи полегшення цього тягаря, то не люди мають "знайти сили" - це влада має знайти адекватні рішення. Бо рано чи пізно будь-який ресурс вичерпується, і тоді жодні заклики не допоможуть.
показать весь комментарий
01.03.2025 14:51 Ответить
***** напало не на владу, а на Україну, тобто весь народ.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:23 Ответить
***** напало на Україну через тупу і недолугу владу, що допустила агентів Кремля у всі сфери життя.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:42 Ответить
РаССєя на чолі з бандою ***** напала на нас у 2014 році, сер.

Влада для здачі України була підготовлена ще у 2010 р.
Не гоніть рашиські наративи !!!
показать весь комментарий
01.03.2025 22:57 Ответить
Розділяти владу і народ - це по-дитячому наївно, бо саме дії влади визначають, у яких умовах житиме народ, які рішення будуть ухвалені та як країна зможе протистояти агресії. Народ страждає не у вакуумі, а якраз унаслідок рішень тих, хто керує державою. Тож робити вигляд, що ці речі не пов'язані - це або спрощене мислення, або бажання зняти відповідальність із тих, хто впливає на ситуацію найбільше.
показать весь комментарий
02.03.2025 09:17 Ответить
Тож Ви теж думаєте як Трамп, що коли влада в Україні зміниться ***** заспокоїться?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:05 Ответить
Не потрібно перекручувати мої коментарі і вигадувати те, чого я не казав. Ваші твердження - виключно ваша особиста фантазія, не більше і не менше. Я лише акцентував те, що сучпільство не може, та інше повинно, постійно вивозити все на собі, доки влада робить рівним рахунком нічого для перемоги.
показать весь комментарий
02.03.2025 10:48 Ответить
Люди здригаються від прольотів "герані" і ракет, але у підвал спускатися не хочуть. Чому ? Зрозуміти неможливо.

Без бре., особисто знаю.
показать весь комментарий
01.03.2025 22:55 Ответить
Це називається десенсибілізація - поступове зниження емоційної реакції на повторювані стресові стимули. Людська психіка адаптується, щоб зменшити рівень тривожності та уникнути постійного виснаження. Спочатку звук вибуху викликає паніку, але з часом мозок починає сприймати його як "звичний фон". Це не означає, що небезпека зменшилася - просто свідомість намагається з нею співіснувати, бо перебування в стані постійного страху руйнує психіку швидше, ніж навіть самі загрози.

Не чисто посвітити маловідомими термінами, але так воно приблизно і є.
показать весь комментарий
02.03.2025 09:16 Ответить
+5
показать весь комментарий
02.03.2025 14:00 Ответить
Тьотя, єдина проблема - це зеленський. Тут не треба бути експертом міжнародної політики
показать весь комментарий
01.03.2025 15:00 Ответить
Якщо коротко.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:56 Ответить
Ні, не єдина. Є більш страшні " проблеми", це карло- пу і його союзник Трумп.

Саме від карло- пу залежить, чи буде продовжуватися війна. Не від Зеленьского і не від Трумпа.
Але від Зеленьського залежало, одне важливе питання-як довго тримати баланс і не дати поводу Трумпу різко припинити постачання зброї.
І саме із цією, конкретною задачею, звиклий до лестощів і бикування Зеленьський не управився.
Будь- яка розумна і досідчена людина тихо слухала, не відповідаючии5а провокації, а в кінці просто чемно сказала
-ми готові дуже швидко підписати зупинку вогю. Давайте готувати угоду..

І все. Угода- це ще декілька місяців постачання з рої і розвідданних.
показать весь комментарий
01.03.2025 18:12 Ответить
Тобто путлер ні до чого, не вселенське зло? Вибірковість чи пієтет?
показать весь комментарий
03.03.2025 09:15 Ответить
Екстремальні ситуації потребують екстремальних дій. А не зациклитись на 5-6 квартальних тупих ублюдків які нічого не вміють, не вміли і не навчаться окрім як грати фуєм на піаніно.
Навіщо ставити Україну в залежність від настроїв кінчених дурнів?
Якщо потрібно було Ослу приймати з різних сторін в різних позах як актриса німецьких порнофільмів - то він повинен був стати раком і приймати.
Посміхатись мовчати і кивати тупою макітрою.
Якщо власний гонор не дає - то тоді бери своє піаніно і вали нахер разом з потужними менеджерами.
Але продовжуємо захищати свій провальний вибір 2019 року. Всруся- не покорюся.
показать весь комментарий
01.03.2025 15:07 Ответить
"Посміхатись мовчати і кивати...". Не допомогло би. Бо рішення злити Україну заздалегідь вже було ухвалене через нездатність вплинути на путєна.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:05 Ответить
В даному випадку "Осел" представляв не себе особисто, а весь український народ як його президент. Що би Ви зробили на його місці як представник "приймали з різних сторін в різних позах"?
показать весь комментарий
01.03.2025 16:26 Ответить
Ох і дебільний вибір цього всього українського народу. Вмбір , який вже давно треба було поміняти і забути як страшний сон. Верховна рада це могла б зробити конституційно і законно, як в 2014 році, але маєм, що маєм. Професійний гральщик хрєном на роялі і приймальщик в усіх позах і від всіх вирішив повипендрюватись. Тільки не кажіть потім, що вас не попереджали, зєлєботи ущєрбні
показать весь комментарий
01.03.2025 17:02 Ответить
Згоден вибір "дебільний", ! Але це ніяк не відміняє того про що я писав вище. А на зараз і тут, нажаль маємо вже те що маємо
показать весь комментарий
01.03.2025 17:11 Ответить
Наївні сподівання на заміну. Ви впевнені, що не буде гірше? Що умовний медведчук чи царьов не буде обраний? Жодних гарантій...
показать весь комментарий
03.03.2025 09:21 Ответить
Так от, два ключових питання перед кожним вчинком і словом:

1.Чим це поможе моїй країні?
2. Що я можу робити тут і зараз, щоб спасти ситуацію?

От і цікаво, чи Задавав собі Зеленський ці питання перед вильотом до Вашингтону, в процесі перепалки із Трампом та після виходу з Білого дому.

"І тут міня тєрзают смутниє самнєнія..."
показать весь комментарий
01.03.2025 15:18 Ответить
Задавав - його країна параша.
показать весь комментарий
01.03.2025 15:34 Ответить
Головна думка пані Марії проста і зрозуміла - кожен високопоставлений політик перш ніж щось утнути мав би прикинути як воно відобразиться на країні. Хто б сперечався.
Але.
Що робити коли твій президент - ідіот, розвалює країну і тягне її у прірву. Тоді у суворій відповідності до логіки пані Марії дія на користь країни - це вигнати такого президента-ідіота - чи не так? А миритися з президентом-ідіотом напевне ж погано для країни?
показать весь комментарий
01.03.2025 15:38 Ответить
Не зрозуміли ви пані Марію. Ні в якому випадку не можна розхитувати човен, в якому на дні сидить зєльоне чмо і довбає в ньому дирку, бо йому це заважатиме.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:06 Ответить
Як завше, пан Пересічний у своєму репертуарі - Всьо пропало !

Почитайте новини - більшість притомних країн ЄС висловились з підтримкою Зеленського.

Якщо що, нагадаю, за Зе* не голосував і не збираюсь !
показать весь комментарий
01.03.2025 23:02 Ответить
"...більшість притомних країн ЄС висловились з підтримкою Зеленського..."

У цій тезі є перекоси. Перше - висловлюються не країни, а очільники цих країн. А така ситуація при дегенеративній демократії може легко змінитися - як в США - вчора умовний "Байден" за Україну - сьогодні умовний "Трамп" проти України. Давно відомо - боротися треба не з наслідками, а з тенденціями. А тенденції у світі щодо України негативні - і винна у цьому зелена шпана, яка уособлює стогодні Україну у світі. Тому друге - очільники країн Єрвропи висловилися за підтримку України, а не Зеленського - на щастя, європейці поки розуміють, що цей зелений недоносок Зеленський не є Україною.
показать весь комментарий
02.03.2025 09:50 Ответить
Україна вже 6 років веде війну на чолі з президентом Зеленським. Це об"єктивна реальність.
Так, це не зовсім тенденція, це процес.
Так само і у США - майже усі свіжі укази Трумпа відмінили суди.
показать весь комментарий
02.03.2025 13:58 Ответить
Ні, кожний чат ОСББ в вайбері (далі не читав) є експертом з проведення виставок дронів у Чернігівському театрі, де приліт "узгоджений з місцевою владою", а Ви ні до чого.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:10 Ответить
Знайди собі чесну роботу, дівчино.

Від твоїх блогів тхне єрмачиною і гривнею, вкраденою в українців.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:35 Ответить
Але ж як професійно пише хєрню. Розумієш, що най...ють, бачиш, що най...ють, а де конкретно незрозуміло. Талантіщє.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:08 Ответить
Дякую дуже хороший та зважений допис.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:48 Ответить
А хто покається за те,що вибирали Кучму ???????!!!!!!!Як йому там зараз спиться .ЦЕ Ж ВІН ТОЙ ПІДПИС ЗРОБИВ?
показать весь комментарий
01.03.2025 17:40 Ответить
Хм ... порівнянно з Яником, який "два рази несудимий" ...
показать весь комментарий
01.03.2025 23:04 Ответить
26 лютого президент підписав закон №6013 про остаточну приватизацію, зокрема, комунальних підприємств. Цікавий закон з далекосяжними наслідками. І важливий, оскільки це було зроблено навіть під час підготовки візиту до Трампа. 28 лютого, тобто через день, в Білому домі розразився грандіозний скандал з непідписанням угоди про копалини. І можна не сумніватись, що про закон від 26 лютого найближчим часом ніхто навіть не згадає і все пройде тихо і спокійно, як по маслу. Нас єднають, просто ми того ще не відчуваємо.
показать весь комментарий
01.03.2025 18:27 Ответить
"Київводоканал" вже давно АТ. Якось вода є.
показать весь комментарий
01.03.2025 23:05 Ответить
Їх цікавлять тарифи, а не вода.
показать весь комментарий
02.03.2025 09:11 Ответить
хех ... Київводоканал буде оперувати тарифами, а воду постачати не буде ? Чи як ?
показать весь комментарий
02.03.2025 14:01 Ответить
Яке воно дурне,каже, що волонтер.
показать весь комментарий
01.03.2025 18:36 Ответить
Я одне не розумію. Ну ладно, гонор, понти, і все таке. Цього не віднімеш. Але чому просто не можна було вдягнутися згідно протоколу, і взяти перекладача? Це такий фльор Каддафі, який із своєю хаткою їздив?
показать весь комментарий
01.03.2025 20:14 Ответить
Коли араби у простинях приїзджають, чи індуси, чи африканці, Ви теж такі питання задаєте ?
показать весь комментарий
01.03.2025 23:07 Ответить
Ні, не задаю. Я не індус і не араб.
показать весь комментарий
02.03.2025 04:55 Ответить
Так, кожному своє. Про це ж і мова. Трумп ручкається в овальному кабінеті з індусами та арабами і не виставляє претензій.

Усе складно, усе просто - він з Зеленським вже 20 раз ручкався. І нічого, українським патріотизмом не заразився !
показать весь комментарий
02.03.2025 14:04 Ответить
Тобто ви порівняли офіційний дрес код конкретних країн, їх національні стилі і порівняли це із оналомною кофтою і штанами хакі?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:32 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2025 14:41 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2025 14:43 Ответить
Едині тверезі, розумні і дорослі коментарі цих "переговорів", я почув від автора і від Порошенка❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
02.03.2025 09:52 Ответить