4246 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Відсутність бачення

рада,верховна

Сухо. На холодну голову, після Вашингтона і Лондона.

Мене не цікавить одяг Президента, жести, тональність і хто як на кого дивився. Ця мішура грає роль, але далеко не визначальну. У кожній зустрічі важливий лише результат.

За результатами двох візитів глави держави зараз ми перебуваємо у форматі повної невизначеності. Таке враження, що автомобіль зупинився, попереду – суцільний туман, завтра все починаємо з чистого аркуша.

Як для військового, мені важливі питання стабільності постачання розвідданих, старлінків, F-16 і ракет для петріот з Вашингтонщини. Я вже мовчу про кредити, повоєнну відбудову, малі ядерні реактори і багато іншого.

З боку Європи – знову ж таки, зброя, боєприпаси, тауруси, літаки останніх поколінь. Слова про сталевого дикобраза – це, звичайно, дуже приємно і прикольно, дякуємо піарникам Урсули фон дер Ляйен, але нас більше цікавить практичний результат.

Відповіді на ці питання не було, ні в п´ятницю у Вашингтоні, ні в неділю у Лондоні. Було багато шуму в стилі малих дітлахів, пафосу і загальні слова про "підтримку до останнього". Але, навіть при цьому європейські лідери завжди наголошували, що ми маємо порадитися "зі старшим", а кількість їхніх дзвінків у Білий дім просто зашкалювала.

Але, що вражає найбільше – це відсутність будь-якого бачення з боку української влади. Маю на увазі не команду Президента (думаю, там бачення теж, максимум, на пару "днів-тижнів"), а владу загалом. Минулого тижня офіційно відпросився на 4 дні зі свого напрямку у Раду. У сесійній залі не знайшов жодного (!) депутата, хто б знав про суть переговорів, плани української держави, "червоної" лінії.

Парламент помножили на нуль? Так, правда. Перевели у формат хлопчика-лакея. Раду не ознайомили навіть із проектом угоди, про який дехто на Банковій заявляв, як про "шедевр дипломатії".

Тому, зараз важливо повернути у владу чіткий прагматизм і системність, посилити Кабмін, визначити ключового відповідального за переговори в США. Не Зеленського, при всій повазі до Президента.

І наостанок. Чекаємо реальних дій від тих, хто вчора збирав "на ядерку" і поширював картинки з побитим Трампом і похабщину з роялем. Чекаємо в ТЦК і СП, герої ви наші.

Топ комментарии
+16
Підтримую автора, біля ТЦК жодних черг з бажаючих мобілізуватися і замінити собою американську зброю, жоден український олігарх або великий бізнес не заявив про готовність поділитися з Україною частиною "зароблених" на ній же коштів, всі перемоги, як вже звично для зеленої влади, відбулися в соцмережах. Ще до приходу Трампа один розумний та притомний експерт говорив, що потрібно вийти із світу ілюзій створеного телемарафоном, що не буде ніякої перемоги, кордонів 91, репарацій, а є тільки 2 варіанти закінчення війни. Перший це м"яка капітуляція: виконуємо умови х**ла і зберігаємо решту територій та шанс на відновлення. Другий - капітуляція через військову поразку із всіма наслідками. Схоже, що зелена влада вибрала саме другий варіант, згідно якого вона ще зможе трохи покерувати і підзаробити перед втечею за кордон.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:19 Ответить
+14
Практичні й прагматичні речі цікавлять людей або ж розумних від природи, або ж тих, кого доля добряче гепнула. Нажаль рішення приймають люди, які не те що відповідальності за них не несуть (потрібна комусь в дупу їхня відповідальність!), а що найгірше - не відчують наслідки тих рішень. Коли б відчували, було б інакше.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:17 Ответить
+13
Тверезий логічний та безпафосний текст без емоційних накрутів, затяганих пропагандистських лозунгів та маніпуляцій. Ключове питання - в країні є кілька мільйонів гордих та потужних патріотів та патріотес, які пишаються своїм президентом, рішуче проти переговорів та посилають в коментах Трампа, який всеодно ці коменти не читає . Цим мільйонам патріотів пора показати свою підтримку президента, мобілізувавшись в армію або у госпіталі доглядати за пораненими. Але вони не поспішають ніяк ні в тцк, ні в медичні служби. Напевно, підтримувати президента і репетувати "жодних переговорів" в тилу значно потужніше та незламніше, ніж на фронті.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Вибачте, який "результат" Вам треба? Воюємо до перемоги - нашої або чужої. Не хочете воювати - йдіть до СОЧ. Або чекайте нашої загальної капітуляції. Та чи дочекаєтеся?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:07 Ответить
А що таке перемога і звідки ви воюєте - з дивану чи з армії?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:42 Ответить
Перемога - відновлення Україною контролю над всією територію в кордонах 2013 року, включно із Луганськом та Севастополем.
показать весь комментарий
03.03.2025 15:15 Ответить
Товарісщ маойр пупкін! .
За тупі вкиди, ведмедчук розжалкє і в лапи хєрасімова віддасть. От там ти і " підеш у СОЧ"
показать весь комментарий
03.03.2025 15:39 Ответить
А Ви весь день ходите та смієтеся, чи лише в таких темах?
показать весь комментарий
03.03.2025 15:41 Ответить
Якщо у вас, ординців, вкиди стають дуже кривими то сміюсь із тупості а що?
показать весь комментарий
03.03.2025 15:46 Ответить
Маячню пишеш.
По перше, не існує кордонів 2013 року, є тільки 1991.
По друге, навіть гіпотетичний вихід не означає завершення війни.
А якщо війна триватиме після виходу на кордони 1991, то про яку перемогу ти мариш?
показать весь комментарий
03.03.2025 17:56 Ответить
Кордони 1991 - це де УССР ще в складі СРСР? Бо деякі так шуткують. Тому пишу однозначно: 2013.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:07 Ответить
По-друге: вихід на кордони 2013 року, після чого 5-метровий паркан та ров із крокодилами, назавжди. Тобто нездолані фортифікації. А будуть стріляти через кордон - давати адекватну відповідь! Дронами, ракетами, авіацією. Доки не припинять, не будуть подавлені. Оце й є - перемога! Звісно, необхідна допомога Заходу. Без неї - важко щось казати, хіба що болото економно здується.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:27 Ответить
Автор хоче щось повернути у владу. Те чого ніколи не було. Прагматизм, системність, посилити Уряд.
Рада в нього просто збіговисько тупих сраколизів, які вміють тільки вилизувати сраку Стефанчуку і кварталу95.
Яким чином, Рудик, ти хочеш все це виправити? Натягти на Стефанчука залізні рейтузи щоб не могли язиками добратись до найсмачніших місць?
Критика є -а механізм виправлення ситуації - немає.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:15 Ответить
Механізм є, тільки його не хочуть застосовувати, б овоєнний стан бла-бла-бла. Неординарні ситуації вимагають неординарних рішень, але в цьому разі влада прикривається Конституцією, котра в нас нібито працює і є найвищим законом.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:28 Ответить
Тепер ще раз і по суті сказаного Рудиком, без пустого свисту із порожньго черепу
показать весь комментарий
03.03.2025 15:41 Ответить
Я й пишу по суті. Рудик звернув увагу на президію Ради, мабуть не взнав після перебування на фронті товстих беременних свиней з заплившими смальцем пиками.
А то були Стефанчук та Корнієнко, великий бард та поет (еду я на тракотрі а воно на лексусі...)
Ось Рудика й заклинило, попав наче в яку дурку.
Про що тут ще писати? Людина була в шоці.
показать весь комментарий
03.03.2025 16:06 Ответить
Практичні й прагматичні речі цікавлять людей або ж розумних від природи, або ж тих, кого доля добряче гепнула. Нажаль рішення приймають люди, які не те що відповідальності за них не несуть (потрібна комусь в дупу їхня відповідальність!), а що найгірше - не відчують наслідки тих рішень. Коли б відчували, було б інакше.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:17 Ответить
Підтримую автора, біля ТЦК жодних черг з бажаючих мобілізуватися і замінити собою американську зброю, жоден український олігарх або великий бізнес не заявив про готовність поділитися з Україною частиною "зароблених" на ній же коштів, всі перемоги, як вже звично для зеленої влади, відбулися в соцмережах. Ще до приходу Трампа один розумний та притомний експерт говорив, що потрібно вийти із світу ілюзій створеного телемарафоном, що не буде ніякої перемоги, кордонів 91, репарацій, а є тільки 2 варіанти закінчення війни. Перший це м"яка капітуляція: виконуємо умови х**ла і зберігаємо решту територій та шанс на відновлення. Другий - капітуляція через військову поразку із всіма наслідками. Схоже, що зелена влада вибрала саме другий варіант, згідно якого вона ще зможе трохи покерувати і підзаробити перед втечею за кордон.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:19 Ответить
Текст читав? Йдеться не про чергу до ТЦК. Автор невдоволений, що от хтось туди поїхав, а де результат, а незрозуміло що робити далі. Я написав, що робити, в першому коменті вище
показать весь комментарий
03.03.2025 14:26 Ответить
Ви написали урапатріотичні гасла.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:43 Ответить
Я написав, що треба продовжувати воювати. Чим цей полковник, сподіваюся, й займається. Оце й є "результат" та "шо робити далі". Куди вже конкретніше?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:46 Ответить
То йди й воюй, або стули свою пельку! Дістали вже диванні воюваки, через вас мій племінник зі свояком "відвоювалися", поки ви, тварі, гнали на фронти людей зі своїх диванів!
показать весь комментарий
03.03.2025 14:55 Ответить
Так а Вас ніхто не питав - що мені робити. То била відповідь на питання, порушені в обговорюваній публікації.
показать весь комментарий
03.03.2025 15:13 Ответить
Тобто ви пану полковнику даєте поради? Невже він без них не справиться? Чи ви самі собі пишете, що вам треба далі робити?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:58 Ответить
Не поради, а відповіді на питання, що він порушив. В дописі, під яким ми із Вами в цей час обговорюємо. Що незрозуміло?
показать весь комментарий
03.03.2025 15:11 Ответить
Майор пупкі, ти щось дуже розійшовся на українському сайті, не сходити тобі додому, на страна, с..у, там і картопєлька дешевша, і вкиди ферма регулярніше сплачує
показать весь комментарий
03.03.2025 15:43 Ответить
Він не порушував жодних питань, а закликав мобілізуватися тих, хто поширював картинки з трампом і похабщину з роялем і хто закликає у коментах воювати до перемоги на кордонах 1991.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:00 Ответить
Те що Ви кажете - лише кінцева фраза, після "І наостанок". Але весь основний текст - не про відвідання ТЦК.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:14 Ответить
Ну як що робити далі ? Всі палкі підтримувачі зеленої дипломатії, війни до перемоги і кордонів 91 повинні мобілізуватися для компенсації втрати американської допомоги. Саме про це написав автор допису в кінці тексту.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:07 Ответить
В Вас ключові слова: "в кінці допису". Отож. А так, весь основний текст - не про відвідання ТЦК.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:13 Ответить
Отож що ?
Автор в кінці допису написав, що чекає від прихильників "зеленої" дипломатії реальних дій у вигляді добровільної мобілізації. Я в своєму коменті відповів, що черг біля ТЦК немає.
Автор в основному тексті пише, що чекає коли влада оголосить якусь стратегію подальших дій в продовженні війни. У відповідь я написав, що доля України у цій війни вже давно визначена і зелена влада це чудово розуміє, тому всі її зусилля направлені щоб подовше утриматися біля корита та подерибанити бюджет перед втечею .
показать весь комментарий
03.03.2025 18:44 Ответить
Отож те, що про похід до ТЦК - лише в кінці, але не як основна теза допису. Основна теза: поїхав до Вашингтона, з усіма пересварився, то що ж тепер буде, ой що буде, яка стратегія? Я відповів - що буде. Стратегія, ну наприклад: атакувати дронами вглиб болота, у зростаючих обсягах. Інша стратегія: згортаємо дрони, робимо наголос на ракетах, авіації, диверсіях (вибухи у московському метро, нові Крокус-сіті, на залізницях). Конкретну стратегію визначає вище командування, тут й недоречно обговорювати конкретні деталі.
показать весь комментарий
03.03.2025 19:29 Ответить
Все що ви написали можна характеризувати одним слово- інфантильність, ви живете в полоні дитячих ілюзій . У орків купа грошей та ресурсів, а у нас бюджет на 2/3 складається з допомоги партнерів. Комплектуючі для дронів потрібно купувати за кордоном і наростити обсяг закупівель в умовах скорочення допомоги неможливо. Крім того, орки щодня запускають по нам під 2 сотні дронів і по інформації нашого ГУР створюють нові виробничі лінії для нарощування кількості до 500 , а Україна у відповідь запускає кілька десятків раз чи два на тиждень. От і рахуйте хто кого першим розвалить. Авіацію ми взагалі не спроможні виробляти. Зелена влада анонсувала виготовлення власних далекобійних ракет, але судячи з повідомлень про їх бойове застосування, їх кількість дуже мала.
Х****ло сам наказував підривати будинки і вбивати заручників для збереження влади, тому диверсії в метро йому тільки допоможуть мобілізувати власних орків проти нас і на весь світ кричати про українських нацистів-терористів.
Шановний, у затяжній війні жодна із стратегій не принесе перемогу якщо вона не підкріплена фінансами та ресурсами , а у нас їх не має на відміну від ворога.
показать весь комментарий
03.03.2025 20:39 Ответить
Але ж я й мав на увазі безмежні ресурси наших союзників!
показать весь комментарий
03.03.2025 20:52 Ответить
Яких союзників ? США зелені дипломати послали, а в Європи вистачає своїх проблем і без України.

Криза в ЄС наростає - розбір The Economist, січень 2025. Глобальні економічні труднощі тиснуть на Європу. Колись проблеми були локалізовані на периферії, як під час єврокризи 2010-х років. Нині ж вони охоплюють і ключових гравців, зокрема Німеччину, яка перебуває у рецесії третій рік поспіль. Франція та Італія демонструють слабке зростання, що ставить під загрозу їхню здатність вести ЄС у кризових умовах. Тим часом державний борг Франції, Італії та Іспанії перевищує 100% ВВП, а нові фіскальні правила ЄС вимагають скорочення дефіцитів бюджетів шляхом зменшення витрат або підвищення податків. Ці заходи можуть загострити суперечки між країнами, особливо в умовах інфляції та економічного спаду.
Саме тому всі європейські лідери на останньому саміті радили потужному дипломату вибачитися перед Трампом і прийняти його умови.
показать весь комментарий
03.03.2025 22:00 Ответить
А в ************ нема кризи? Отже, я виклав власне бачення. Якщо Ви незгодні, то я змушений далі якось жити з Вашою незгодою. Переживу. Гарного дня!
показать весь комментарий
04.03.2025 06:20 Ответить
"...жоден український олігарх або великий бізнес не заявив про готовність поділитися з Україною частиною "зароблених" на ній же коштів,.."
==============================================
Ви серйозно?

Ви знаєте, на скільки вистачило б цих грошей, якби вони навіть пороздягалися?
показать весь комментарий
03.03.2025 15:00 Ответить
Статки першої 10 українських олігархів приблизно 15 млрд. у.о.,а США за 3 роки надали Україні 30 млрд. прямої бюджетної підтримки. От і рахуйте на скільки б вистачило цих грошей.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:18 Ответить
Це не так, але нехай буде по Вашому.

Добре. Вибачте, проср@ли б ті гроші, адже це вартість усього майна названих олігархів (тобто, треба було б відібрати й продати). Отже, проср@ли б ті гроші, а далі що?
показать весь комментарий
04.03.2025 08:10 Ответить
Перший варіант це теж - знищення України , але трішки розтягнуте в часі . Плюс - ганьба на весь світ .
І хто взагалі вам таке сказав , що ***** мовляв погодиться зберегти державу Україну , та ще й залишити їй якісь там - території ?? Ну ви що , дитина мала , вірите в казочки чи що ?? У ці байки які ****** українцям і всьому світу ***** ?
Про яке відновлення у країні перетвореній на концтабір ( в разі м'якої чи твердої капітуляції - немає різниці ) , може бути мова ??
показать весь комментарий
03.03.2025 15:07 Ответить
Ну можете вірити в телемарафонні казочки про перемоги та репарації, про Європу яка буде нам "потужно " допомагати замість США. Крім хотілок х***ла є ще Китай та США, які не хочуть посилення орків за рахунок України і готові підтримати її у разі м"якої капітуляції.
По факту країна вже перетворена на концтабір, поки що тільки для чоловіків, але якщо зелені продовжать цю безтолкову війну то і для жінок та дітей.
Якщо зелених усунуть і до влади прийдуть адекватні та професійні політики, бажаючих інвестувати у відновлення країни буде багато.
показать весь комментарий
03.03.2025 18:29 Ответить
Тверезий логічний та безпафосний текст без емоційних накрутів, затяганих пропагандистських лозунгів та маніпуляцій. Ключове питання - в країні є кілька мільйонів гордих та потужних патріотів та патріотес, які пишаються своїм президентом, рішуче проти переговорів та посилають в коментах Трампа, який всеодно ці коменти не читає . Цим мільйонам патріотів пора показати свою підтримку президента, мобілізувавшись в армію або у госпіталі доглядати за пораненими. Але вони не поспішають ніяк ні в тцк, ні в медичні служби. Напевно, підтримувати президента і репетувати "жодних переговорів" в тилу значно потужніше та незламніше, ніж на фронті.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:53 Ответить
все так, крім "не читає"
читає, ще й як, не він звісно ж, але спеціально навчені люди все аналізують і роблять висновки,
і коли треба, "витягнуть на поверхню" всю потрібну інформацію, щоб продемонструвати, що "а ось дивіться"
засилля бусифікаційних відосиків в твітері - останній тому приклад.
показать весь комментарий
03.03.2025 19:01 Ответить
Незрозуміло, що саме заважає Сергієві повернути у владу все, що він перелічив.
показать весь комментарий
03.03.2025 15:12 Ответить
Влада в Україні - це Зеленський. Коли трамп називав його диктатором, він навіть сам не розумів, наскільки близький він до істини.
Але в мене завжди в такий момент виникає питання - а ви, власне, за кого голосували в 2019му? Не тільки в квітні, але й в липні. Ото й відповідь на питання, чи є у нас парламент, уряд та взагалі якась інша влада, крім ЗЄрмака.
Обрали самодура та його зелених овочів у владу і вимагаєте тепер від них стратегічного бачення, кмітливих дій та повноцінної роботи гілок влади? Це, шановний, так не працює... Що посіяли, те й жнемо.
показать весь комментарий
03.03.2025 15:14 Ответить
Пан полковник має рацію на всі 100%. Бо нажаль неконструктивну та недалекоглядну позицію проявляють інші, а воювати буде він і побратими.
І ставиться слушне запитання-чим і з якими новими ввідними в плані дефіциту амуніції,війскової техніки чи тих же розвідданих та випливаючої з цього тактичної ситуаційної обізнаності?!
Бо видати кредити від ЕС це добре і мабуть необхідно, але за них ще треба купити зброю яку хтось повинен виготовити,а з цім велики проблеми в першу чергу в ЕС-якщо казати про системи ППО здатні боротися з балістикою чи реактивну зброю навіть до хаймарс. Це вже не говорячі про всі інші аспекти ціх питань.
показать весь комментарий
03.03.2025 15:43 Ответить
Вроді все вірно написано, але оте останнє речення
показать весь комментарий
03.03.2025 21:07 Ответить
"У сесійній залі не знайшов жодного (!) ... " - тобто де-факто країна живе без влади, але варто заїкнутися про потребу змінити владу, одразу починають залякувати настанням миттєвого кінця світу.
показать весь комментарий
03.03.2025 21:25 Ответить
Автору:

Сергію Рудик, щоби зрозуміти, що буде у стосунках України з адміністрацією Трампа, подивіться відео "Разведка боем" (від 03.03.2025) на каналі "Andrei Illarionov (Андрей Илларионов)" в Youtube.
- https://www.youtube.com/watch?v=5Vp-6pqhUFw

Там пояснено, які причини того факту, що адміністрація Трампа не буде допомагати Україні (ніяк) як мінімум протягом 2025 року.

Думаю, Україні логічно шукати собі можливості і будувати плани, виходячи з припущення про те, що допмоги від Трампа не буде у 2025 році.
показать весь комментарий
04.03.2025 04:39 Ответить