8633 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Як ми втрачали Донецьк, або чому екскалація іноді необхідна

Як ми втрачали Донецьк, або чому екскалація іноді необхідна

В ці дні вже 11 річниця початку в ійни росії проти України.

Одразу почну з того, що 11 років тому - їх було більше.

Нас - тих, хто був готовий вийти на вулицю з прапором у руках було декілька тисяч, а готових взяти зброю - декілька десятків людей…

Сепаратистів було тисячі - їх підвозили автобусами, організовували, снаряджали.

Я добре памʼятаю березень місяць 14 року, як під донецькою адміністрацією лунало одне гасло "росія, росія".

Я зайшов у натовп і я добре розумів те, що, якщо мене хтось впізнає - мене просто можуть жорстко побити.

Але там не було кому впізнавати мене:

хтось з "мітингувальників, говорив з відвертим російським акцентом, хтось обговорював організаційні питання, згадуючи місто Таганрог.

В одного з чоловіків я помітив у руках паспорт росії.

Наш ворог штучно створив перевагу у силах.

Нажаль, більшість донецьких "еліт" на той час проявили пасивність. Багато хто не вірив що це може закінчитись чимось поганим. Багато хто чекав рішень від авторитетів "з гори".

Влада в обличчі мера Донецька, та губернатра проявляла пасивність аби, по їх словам не напружувати ситуацію.

Ця пасивність обійшлася нам дорогою ціною.

Губернатор Шишацький був змушений тікати від мітингарів, які хотіли його побити.

І догоняли, в прямому сенсі, ударами по голові.

Донецькі б ніколи не сіпнулись на губернатора.

А найманці просто не знали на кого вони напали.

Здавалось б владі після такого- треба зрозуміти серьйозність, хоча б через свою гідність.

Але не сталось нічого, окрім ще більшої пасивності.

Вони були готові вбивати. Ми, на жаль, ні.

Ми кричали патріотичні кричалки. Вони били та вбивали. При чому робили це досить жорстоко. 13 березня вбили одного з перших патріотів в самому центрі Донецька - Дмитра Чернявського. Вбили ножем. Інших мітингувальників загнали у коло, та кричали "на-Ка-ле -ни". Та закидували каменями та бруківкою. Тільки зараз я розумію, що Дмитра вбили навмисно. У ФСБ був план створити хаос та посіяти страх. Той день залишеться в мене в памʼяті як один із найстрашніших. Швидка забрала Дмитра коли він ще був живий, коли швидка їхала - мразі бігли за нею, намагались зупинити, та закидували її камінням по дорозі.

У житті я ні про що ні жалкую, окрім тих часів, що ми повели себе слабше за наших противників. На силу треба було застосовувати ще більш жорстку силу, щоб захистити своє і себе. Тільки так тоді можна було діяти.

Це напевно і відповідь чому зараз я в ЗСУ.

Наша сомооборона двох десятків хлопців з палками і ножами - була слабкою. Не вистачало лідерства, в тому числі, політичного. Так воно відбувалось у Дніпрі, де адміністрацію очолив Коломойський та Корбан. Дніпро в той час став тяжінням усіх патріотичних сил. Організаційні питання вирішувались миттєво. Вперше, там я побачив автомат Узі. В Харкові у квітні провели зачистку усіх сеператистів. На цьому все закінчилось.

А в Донецьку все тільки починалось…

"Вакуум у Києві", - коли я приїздив у владні кабінети столиці, і з круглими очіма розповідав що відбувається в Донецьку - що на меті створення автономії, - різні чиновники махали руками і казали - заспокойся, - усе під контролем. Тоді я і насправді думав, що все під контролем і що є певний план. Але помилився. Такий план почав реалізовуватись лише у літку - коли військовим шляхом зачищали міста: так звільнили Славянск, Краматорськ, Маріуполь, Дружківку, Авдіївку. Але було запізно - росія вирішила діяти також військовими методами. Забезпечуючи місцевих грошима, зброєю та відкритим російським контингентом.

В цьому тексті я хочу відзначити усіх тих, хто боровся за Україну ще тоді коли не було офіційного вторгнення.

Хто боровся на найскладнішій ділянці фронту.

Багато з тих патріотів загинули під час стичок, пропали безвісті, або загинули вже зі зброєю в руках під час перших місяців АТО.

Володимир Рибак, Дмитро Чернявський, Микола Березовий, Юра Матущак

Та багато інших патріотів…

- велика честь для мене, що з ними я був знайомий особисто.

Цей текст до того, щоб ми памʼятали як усе починалось.

Розуміли, що в ійна йде дванадцятий рік.

Засвоїли уроки - що пасивність вбиває.

І відчували яким тернистим є шлях незалежності.

Сил усім на боротьбу!

Топ комментарии
+13
Пан Фірсов багато понаписував , але ...

А чи знає пан Фірсов таке прізвище як - АХМЕТОВ?!

На ті часи у Ахметова в кишені були всі - менті, СБУшники, судійські, прокурорскі , держчиновникі , прикордонники ... а ще головне - тісячі організованих донбаских бандюків разом з покинутими старими шахтами, в які вони могли б легко скинути кілька десятків місцевих сепарів та приїзжіх і ВСЕ ОДРАЗУ СКІНЧИЛОСЬ , як не вдалось провернути таку ФСБешну операцію в Дніпрі , де керував тоді по-акту Беня , або в Харкові , де втрутився Аваков.
Але Ахметов вирішив почекати і дочекався, поки так полум'я розгорілося, що сам ледве втік з Донецьку.

Тобто , пане Фірсов , як казав колись Козьма Прутков - "Зри в корень" ! Але пан Фірсов навкруги цих подій2014 ходить, але боїться назвати прізвище головного персонажу. То нащо , пане , виходити на Цензор , коли такий лякливий?
показать весь комментарий
18.03.2025 14:01
+9
їх підвозили автобусами, організовували, снаряджали.

Їх навіть розважали - славний "квартал-95" потужно вертів дупами перед "молодими" і не молодими "регіоналами". А потім Україна піднялася і у єдиному пориві обрала Зеленського, котрий вертів задом перед сепарами і блеяв, що ми з рузькимі "адин народ" і воювати з рузькімі ні-ні.

Так втрачали спочатку Донбас, потім під дебільний регіт у 2019 почали втрачати Україну, потім камлали "переможемо, потім розберемося" - і Україну майже втратили. Майже...
показать весь комментарий
18.03.2025 14:28
+6
Все правильно. І історія з Ахметовим це теж про слабкодухість тих, хто отримав владу.
показать весь комментарий
18.03.2025 14:15
Комментировать
Сортировать:
Пан Фірсов багато понаписував , але ...

А чи знає пан Фірсов таке прізвище як - АХМЕТОВ?!

На ті часи у Ахметова в кишені були всі - менті, СБУшники, судійські, прокурорскі , держчиновникі , прикордонники ... а ще головне - тісячі організованих донбаских бандюків разом з покинутими старими шахтами, в які вони могли б легко скинути кілька десятків місцевих сепарів та приїзжіх і ВСЕ ОДРАЗУ СКІНЧИЛОСЬ , як не вдалось провернути таку ФСБешну операцію в Дніпрі , де керував тоді по-акту Беня , або в Харкові , де втрутився Аваков.
Але Ахметов вирішив почекати і дочекався, поки так полум'я розгорілося, що сам ледве втік з Донецьку.

Тобто , пане Фірсов , як казав колись Козьма Прутков - "Зри в корень" ! Але пан Фірсов навкруги цих подій2014 ходить, але боїться назвати прізвище головного персонажу. То нащо , пане , виходити на Цензор , коли такий лякливий?
показать весь комментарий
18.03.2025 14:01 Ответить
Ахмєтов нічого не міг "вирішити", бо його свого часу підняли і постійно "вели" фсб-шники.
Згадайте славнозвісний вибух на стадіоні, коли Ахмєтов "щасливо" уник смерті... Чи "траекторію" Щербаня. Хоча щодо "головного персонажу" - то на Донбасі вистачало таких.
А щодо Коломойського чи Авакова - то треба визнати - кремлівськими шавками вони таки не були.
А київська влада таки да - була знатними соплежуями... А зараз що - краще?
показать весь комментарий
18.03.2025 14:34 Ответить
Ви що, не в курсі: Ахметов син Куйчми (генетичний, біологічний, позашлюбний). Не означає, що за обома (татом та сином) не стояла фсб, але не обов'язково. Секрет успішності Ахметова в бізнесі: в нього тато - Куйчма.
показать весь комментарий
18.03.2025 14:42 Ответить
Може й так. Біологічно. Але "по життю" Ахмєтов "син" Семена Могилєвича....
показать весь комментарий
18.03.2025 14:51 Ответить
можете підтвердити свої слова на авторитетних виданнях без домену сру, чи ви як кацапи завжди брешете, бо така ваша природа?
показать весь комментарий
18.03.2025 14:57 Ответить
Мені про це сказав ще у дев'яності роки мій босс, бізнесмен та кримський татарин, вони там всі в курсі між собою.
показать весь комментарий
18.03.2025 16:20 Ответить
тобто ви звіздун, як і очікувалось
показать весь комментарий
18.03.2025 20:18 Ответить
Відчувається, що Ви вже відзвичаїлися від нормального людського спілкування, а також втратили здатність відрізняти правду від брехні. Ще раз: у дев'яності роки знайомий бізнесмен-татарін (а син кучми Ахметов - напівтатарин, по матері; татари у своїй тусовці-діаспорі все знають один про одного) сказам мені отаке про Ахметова. Ви бачите якійсь підступ, теорія змови: комусь треба Вас ввести в оману. Ніт. Ви мені не треба. Я надав інформацію, до побачення.
показать весь комментарий
18.03.2025 20:35 Ответить
Клінічний ідіот!
показать весь комментарий
18.03.2025 20:14 Ответить
Пан Фірсов написав все правильно, просто такі як ти все чекають коли за них баранів хтось прийде і все вирішить - Ахмєтов, Коломой, Зєля, Їрмак, }{уйло, цар, бог, чупакабра і т.п.
А якщо ніхто не приходить - ви сідаєте на сраку і співаєте тужливих пісень про те як ніхто вас не врятував.
показать весь комментарий
18.03.2025 15:19 Ответить
В нашому житі все вирішує Господь, а якщо ви наївно думаєте, що тільки ви сам собі Бог і здатні впливати на ситуацію в країні, то чому ЗС РФ досі в Україні?
показать весь комментарий
18.03.2025 16:36 Ответить
Оце дядьку колотить ... такий перелік винуватців дав, а головного винуватця - Пороха, який свого брата вбив та заробляв на війні ( була така цікава інформація на телеканалах ХасидТВ перед виборами2019 ) чогось забув .
показать весь комментарий
18.03.2025 19:44 Ответить
Абсолютна правда, Ахметов міг підняти своїх на ноги і заспокоїти ситуацію за одну ніч.
Натомість втратив більше половини статків (і не один Ахметов , до речі). І ще втратить, якщо не буде вкладатись.
показать весь комментарий
18.03.2025 20:20 Ответить
Ви забули всі про головного персонажа Донбасу - Сашу Януковича, у якого з Ахметовим трапилася зарубав. Саша непогано зараз і далі продовжує заробляти на окупованих територіях, тобто Ахметова (сина Кучми) він вижив з Донбасу кацапським руками.
показать весь комментарий
18.03.2025 21:24 Ответить
Так, кацап, підкацапник та паразит-мародер мають бути вигищені як вид, так, як це роблять із небезпечними вірусами та бацилами.
показать весь комментарий
18.03.2025 14:02 Ответить
Пасивність вбиває…, я згодна, але, крім цієї пасивності в багатьох було несприйняття того, що відбувається…росія штучно створила видимість масових протестів проти існуючого положення справ…, так жорстких, навіть жорстоких, але вони хотіли та змогли показати більшості, що нібито багато людей проти, що вони вийшли на вулиці й готові захищати порядок… це була дуже хороша імітація того, що Донбас проти київського свавілля та протестів… і їм це вдалося, люди, які були невпевнені хотіли просто перечекати й не втручатись, а місцева влада звикла жити по команді, а її ніхто не давав…
показать весь комментарий
18.03.2025 14:04 Ответить
Все правильно. І історія з Ахметовим це теж про слабкодухість тих, хто отримав владу.
показать весь комментарий
18.03.2025 14:15 Ответить
Білецький у Харкові влаштував спротив, хоч там і влада і менти були не менш проросійськими ніж у Донецьку.
https://www.objectiv.tv/uk/objectively/2023/03/14/14-bereznya-na-rimarskij-u-harkovi-prijnyali-pershij-bij-proti-rosiyan-biletskij/#google_vignette
показать весь комментарий
18.03.2025 14:18 Ответить
їх підвозили автобусами, організовували, снаряджали.

Їх навіть розважали - славний "квартал-95" потужно вертів дупами перед "молодими" і не молодими "регіоналами". А потім Україна піднялася і у єдиному пориві обрала Зеленського, котрий вертів задом перед сепарами і блеяв, що ми з рузькимі "адин народ" і воювати з рузькімі ні-ні.

Так втрачали спочатку Донбас, потім під дебільний регіт у 2019 почали втрачати Україну, потім камлали "переможемо, потім розберемося" - і Україну майже втратили. Майже...
показать весь комментарий
18.03.2025 14:28 Ответить
До цих пір не можу второпати чому колона бандитів Гіркіна, яка у липні 14-го виходила з Краматорська на Донецьк не була знищена.
показать весь комментарий
18.03.2025 14:55 Ответить
"колона" була цівільними автобусами та легковими авто, разом з цивільними...
показать весь комментарий
18.03.2025 15:15 Ответить
більше того, тих колон було декілька - одна відволікала увагу під час прорива і її якраз і знищили
показать весь комментарий
18.03.2025 15:20 Ответить
Крім слів і сили є ще один спосіб боротьби: гроші. Кажуть, сепари були готові продатися і перейти на нашу сторону. Просто українські товстосуми в т.ч. і Порох крім вищезгаданих, зажопили грошей для них. Почали "махати патріотичною шаблею", необачливо прорахувавши, що пуйло заведе армію РФ в Донбас. Порошенко в 2014 році обіцяв закінчити АТО за два тижні? Та й бабла пожалів! А міг би всіх сепарів скупити і не дорого: 50 тищ баксів за кожен поверх ОДА! І не було б війни в Україні.
показать весь комментарий
18.03.2025 16:47 Ответить
Сепари були повністю керовані Москвою, тому це фантазії.
показать весь комментарий
18.03.2025 19:00 Ответить
В Харкові, Дніпрі і Одесі вони були керовані не Москвою, ні? Чому тоді ці області не здали? Бо вчасно порішали ці темні справи місцеві керівники. Чого в Кернеса стріляли? Бо не здав Харків кацапам (а гроші за здачу кажуть взяв і так "можна було"). Так що не фантазії це, а реальність, з якою ви не "дружите".
показать весь комментарий
18.03.2025 20:59 Ответить
В Харкові, Дніпрі та Одесі їх розчавили силою, гарною хоч і не ідеальною організацією та роботою лояльної частини спецслужб, а не грошима. Кернес не отримав обіцяної йому підтримки. І ьув в ступорі від ситуації взагалі. Вплив його на ситуацію став мінімальним після втечі Януковича з Харкова до Криму.
показать весь комментарий
22.03.2025 10:59 Ответить
Може Порох їх купив... Але не встиг продати...
показать весь комментарий
18.03.2025 23:50 Ответить
Якби встиг, то посадив би, як торнадівців, що були тоді перекуплені. Можна було цих сепарів купити і потім також пересадити всіх. Так ні, грошей зажопили і вирішили у війну погратися, безмозглі.
показать весь комментарий
19.03.2025 11:14 Ответить
На мою думку, головною в дописі є теза: '...вони готові були вбивати, а ми ні'. Навіть влітку 2014-го, коли вже було пряме військове втручання РФ і путлер розповідав про 'шахтарів, що знайшли зброю в шахтах', ми все ж мали повну перевагу у важкому озброєнні та авіації (у ворога практично не було ППО, тож навіть багатоцільові гвинтокрили Мі-8 могли засипати його будь-якими бомбами (в т.ч. напалмом), як на полігоні. Але наша влада все боялася ескалації, хоча треба було вчиняти за Путлером та бити першими. На жаль розуміння того, що на силу треба відповідати ще жорсткішою силою прийшло лише зараз, та й то дійшло не до всіх. Страх 'ескалації' коштував нам в 2014-му спочатку Криму, а потім Луганська з Донецьком. Зволікання з ескалацією першим номером врешті призвело до ранку 24.02.22, коли путлер був впевнений, що ескалації з нашого боку не буде і цього разу.
показать весь комментарий
18.03.2025 17:26 Ответить
Були в них ПЗРК від рф (було відео що вони захопили мовби нашу вантажівку з "іглами") і перед тим як збили ІЛ-76 з десантурою їх головний сказав що вони закривають небо (це було в наших ЗМІ) але наші не дуже серйозно віднеслися до цих слів і лише потім перестали літати.
показать весь комментарий
18.03.2025 17:49 Ответить
Якийсь десяток 'голок' чи 'стріл', то не та зброя, яка здатна переломити ситуацію. Вони не дуже ефективні при заході з 'під сонця', застосуванні теплових пасток, наявності розсіювачів на вихлопних патрубках, при польотах на наднизьких висотах (коли не встигаєш зреагувати та прицілитись). Навіть в ідеальній для зенітника ситуації вірогідність влучання менше 50% (згідно ттх).
показать весь комментарий
18.03.2025 18:32 Ответить
Ви за деревами не бачите лісу! Україна не може самотужки подолати ворога, що є найбільшою країною на планеті Земля! Ворог має перевагу у всіх ресурсах, без союзників ми їх не переможемо! Тим більше, що пуйлу з 2014 року увесь час наспівують: ось-ось Україна посипеться, ще трохи і Україна впаде! І пуйло вице вірить!
показать весь комментарий
18.03.2025 18:54 Ответить
У цієї номінально найбільшої країни на планеті 80% території не освоєно, не заселено та переважно важкодоступні (і вони ніколи не будуть освоєні та заселені при тих чисельності населення, рівні економічного розвитку та кліматі, які є в РФ). Тож площа території в ********* світі зовсім не визначає потужність держави: он Австралія взагалі одна займає цілий континент, але не є провідною державою світу).
показать весь комментарий
18.03.2025 21:20 Ответить
Через їх великі території нам не вдасться розбити всю їх енергетику! А вони нашу можуть, бо в нас територія менша набагато. Ви вперто не хочете сприймати реальність і очевидні речі! Ще й пишите нелогічні речі: Австралія займає найменший континент на планеті Земля, то чому вона має бути провідною? Китай рашці допоможе розробити ресурси на тих великих територіях і тоді кирдик буде не тільки Україні, а й всій Європі, якщо остання не наважиться нам допомогти хоча б третиною своїх ресурсів!
показать весь комментарий
19.03.2025 11:24 Ответить
Та не має в них ніякої енергетики ...в тайзі. Розваліть інфраструктуру на захід від Уралу, і рашка, як єдина держава, закінчиться,
А щодо Китаю, то Захід мав би його повідомити, що Рашка буде знищена ( байдуже, з ним чи без нього), але в другому варіанті Китай міг би сподіватися на повернення своїх історичних територій Забайкалля, Приамур'я та Далекого Сходу..
показать весь комментарий
24.03.2025 20:39 Ответить
Перемога буде за тим у війні, хто буде мати необхідну кількість ресурсів, і буде адекватно оцінювати можливості свого ворога, а не піддаватися наївним іллюзіям!
показать весь комментарий
19.03.2025 11:28 Ответить
Ні, перемога буде за тим, хто з більшим остервенінням її прагнутиме.
показать весь комментарий
19.03.2025 16:37 Ответить
Я ще раз пишу що це було відео з мовби захопленим нашим кразом повним ящиків з пзрк "ігла" як казали сєпари біля кузова. Зрозуміло що тоді під цю марку орки завезли що треба і польоти закінчилися.
показать весь комментарий
18.03.2025 18:58 Ответить
Автор пише що ті вбивства робили не місцеві і я згадав окупацію. Були в нас і буряти і дагестанці але самими виродками були ці істоти з донбасу, стояли по хатах і кидали 82-і міни по вулицях де їх не було, бухали і грабували будинки і квартири. А ще згадав як в 2004 на другий тур виборів тодішній керівник Сумської області такий Щербань (теж з донбасу) привіз сотні гопників звідтіля і вони в містечку били всіх підряд битами під захистом поліції, але все рівно ми виграли вибори по району.
показать весь комментарий
18.03.2025 17:39 Ответить
'Сепарів' підвозили з РФ... А де були наші прикордонники? Чому їм не поступив наказ з Києва перекрити кордон, повністю: на в'їзд та виїзд? Навіть в 'бананових республіках' Африки це роблять насамперед, якщо влада міняється в 'не зовсім мирний' спосіб (щоб ніхто ззовні не втрутився і ніхто зсередини не втік). А можна ж було підсилити охорону кордону ще й підрозділами з західної України, де вже навіть тоді не мали особливих 'сентиментів' до москалів (треба було лише 'розв'язати їм руки').
показать весь комментарий
18.03.2025 18:24 Ответить
А прикордонники були наші але місцеві і цим все сказано.
показать весь комментарий
18.03.2025 19:00 Ответить
А прикордонниками тоді керував брат Володимира Литвина. І де вони тепер обоє? Хтось знає де вони? Ви досі не зрозуміли, що в Україні купа зрадників і агентів Кремля? І відвертих, і прихованих. Подивіться скільки зараз навідників ловлять? І вони серед нас...
показать весь комментарий
18.03.2025 19:02 Ответить
Що Ви мені пишите про розуміння? Я ж ясно написав що місцеві і цим все сказано, сепарня вони. Я не знаю де там у вас навідники а у нас розвідувальні дрони весь час літають і все видно без ніяких навідників.
показать весь комментарий
18.03.2025 19:31 Ответить
Я не вам.
показать весь комментарий
18.03.2025 21:02 Ответить
Обидвоє ніжаться у чудових паоацях-маєтках. У них усе добре.

Литвин і за Гонгадзе не відповів. Посали шісток, а міліцейських генералів-організаторів поприбирали. Роздмухали з типової гамлетовської битовухи політичну катастрофу.
показать весь комментарий
22.03.2025 11:03 Ответить
Як мене вкурвлюють оці коментатори неадекватні! Та ще й, щури тилові, розкривають пащеку на людину, яка в окопах. Впевнені, що вони ж також обурюються "незаконними діями ТЦК", виправдовуючи та захищаючи ганебних боягузів "ухилянтів".
показать весь комментарий
18.03.2025 20:24 Ответить
Велика подяка, шана і повага людям в окопах! Але дуже хочеться, щоб ці люди не наклали в тих окопах головами, не гнили в них, а пошвидше мали змогу залишити ті окопи під мирним небом в Україні!
показать весь комментарий
18.03.2025 21:10 Ответить
Краще бути здоровим і багатим, а не бідним і хворим. Але на жаль в реальному світі маємо те, що маємо. І в окопах мають бути всі, кому здоров'я та фізичні кондиції дозволяють не бути тягарем для побратимів. Війна це все ж не футбол, коли 11 чоловік бігають по полю, а кілька десятків тисяч за них вболівають, зичать перемоги, переживають, співчувають, але зі сторони. Тому я ніколи не скажу нічого поганого в бік ТЦК, якими б методами вони не здійснювали мобілізацію.
показать весь комментарий
18.03.2025 21:29 Ответить
Ну, що ж? Тоді воюємо до останнього українця! Наша корумпована і бездарна влада про це тільки мріє! Вже інтернетом давно шириться інформація, що наша армія під керівництвом Сирського (етнічного кацапа, батьки якого безпроблемно проживають на території ворога) воює вкрай неефективно! Просто нищить наших воїнів без нагальної потреби! І Бутусов це не раз підтверджував у своїх відео і статтях! Замінять Сирського і ще парочку його посіпак, то може не так від ТЦК тікати будуть!
показать весь комментарий
19.03.2025 11:47 Ответить
Працюєте за методичками ФСБ? Гонорар в біткоїнах? А взагалі-то я за війну до останнього москаля, а Ви?
показать весь комментарий
19.03.2025 16:35 Ответить
Банди бусифікаторів керуються вертикаллю підкацапників, які отримали з Москви методичку як руйнувати мотивацію українців, яку до того ніколи не жили в рабсійських умовах. Що кацапам блискуче і вдалося.

Про це вже й найдрімучіший ідіот здогадався.
показать весь комментарий
22.03.2025 11:06 Ответить
Так.
показать весь комментарий
19.03.2025 01:49 Ответить