12821 посетитель онлайн
6 607 145
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Війни виграють тільки оптимісти

Війни виграють тільки оптимісти

Мені останнім часом все частіше дорікають щодо зайвого оптимізму. Тримайте відповідь з кількох складових:

1. Війни виграють тільки оптимісти. Песимісти, скиглики (гарне слово?) та зрадошукачі можуть у війнах тільки і завжди програвати. Вони хочуть і полюбляють програвати, щоб займатись улюбленою справою - скиглити...

2. В нас нема причин для песимізму на морі: море - це однозначна стратегічна переможна українська історія.

Перетворити її на поразку можуть тільки песимісти.

3. На сьогодні у тих, хто воює на морі, песимізм відсутній. Ще раз: проблем як завжди купа, а песимізму нема, є гордість за те, що зробили. Що це залишиться назавжди в світовій воєнній і загальній історії.

4. Мій оптимізм базується на цифрах, а не на емоціях від читання ворожих тг-каналів 😉 . Ми ж Моніторингова група - в нас рахувати все, що бачиш, доведено до автоматизму, а особливо те, що відбувається у ворога.

На щастя, в нас 82% населення вважають, що треба продовжувати збройну боротьбу з РФ навіть при повній відмові США. Наш народ - це вперті оптимісти.

5. Роби, як я, і як 82% - програмуй себе на перемогу, а не на поразку. І не тільки в настрої, настрій може бути і не дуже, програмуй себе на перемогу в діях... Я не люблю програвати, завжди планую свої дії задля перемоги України, і не програю, майже 😉 . А тому - доєднуйтесь до табору переможців, а не скигликів ( ну дуже гарне слово :))

До речі, 3 роки тому, 24.03.2022, був знищений ракетним ударом перший з великих бойових кораблів ганебного "непереможного" Чорноморського флоту РФ - БДК "Саратов" в порту Бердянська і ще 2 БДК пошкоджені. Це зробили оптимісти, песимісти в ті часи драпали

Топ комментарии
+14
Виграти війну можуть тільки тверді реалісти. Не дарма є прислів'я - дурень думкою багатіє.
показать весь комментарий
26.03.2025 13:27
+12
Кокошніков щодня розповідає про сотні знищених "украінскіх боєвіков, командних пунктов, боєвой тєхнікі", щодня доповідає про тєрріторіальниє успєхі.

У нас тут своїх Кокошнікових не менше. Але то в них "злостниє зю-прапагандісти", а у нас військові оглядачі/експерти та формувальники суспільної думки. Не переплутайте.

У монет завжди є дві сторони.
показать весь комментарий
26.03.2025 12:23
+11
Голий оптимізм - це дурість. Коли дивишся, що робить зелена влада, то чомусь немає впевненості, що буде зроблено все можливе для перемоги. Швидше навпаки, вони зривають поставки амуніції, крадуть бюджетні кошти де тільки можуть, купляють якісь старі російські реактори, які під час війни непотрібні, розпилюють гроші, виділені на фортифікації, а решту витрачають так, що ті фортифікації нікому не потрібні, роздають гроші просто так (вовина1000), зносять в ГШ команду переможців і призначають команду жукових. Прокурорів, суддів які порушують закони не звільняють, переслідують патріотів та опозицію. Можна ще довго перелічувати ... то що пропонує автор? Заплющити на все очі й чекати дива? Оптимізм повинен чимось підкріплюватись. Якщо це віра в те, що наші воїни- герої голими руками переможуть, то це не оптимізм, а якась тупість
показать весь комментарий
26.03.2025 13:39
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Німці вірили в перемогу і своїм вождям. Почитайте україномовні газети часів окупації 41-44 років а також промови Йозефа Геббельса та Адольфа. Також мемуари адмірала Канаріса. Віра в перемогу без літаків, супутників, ракет далекої дії та браку охочих йти в рекрути - мертва віра у рожевих чарівниць.
показать весь комментарий
26.03.2025 12:49 Ответить
Треба здаватись вже сьогодні, так?
показать весь комментарий
26.03.2025 12:52 Ответить
Чекати доки вб'ють?
показать весь комментарий
27.03.2025 09:56 Ответить
Якщо здатись, то не вб'ють, у Бучі ж не всіх вбили, тільки декого, а це прийнятно, вірно?
показать весь комментарий
27.03.2025 10:01 Ответить
показать весь комментарий
26.03.2025 13:08 Ответить
Народ везе на вибори команду
Зе 2.0
показать весь комментарий
27.03.2025 10:04 Ответить
Виграти війну можуть тільки тверді реалісти. Не дарма є прислів'я - дурень думкою багатіє.
показать весь комментарий
26.03.2025 13:27 Ответить
Голий оптимізм - це дурість. Коли дивишся, що робить зелена влада, то чомусь немає впевненості, що буде зроблено все можливе для перемоги. Швидше навпаки, вони зривають поставки амуніції, крадуть бюджетні кошти де тільки можуть, купляють якісь старі російські реактори, які під час війни непотрібні, розпилюють гроші, виділені на фортифікації, а решту витрачають так, що ті фортифікації нікому не потрібні, роздають гроші просто так (вовина1000), зносять в ГШ команду переможців і призначають команду жукових. Прокурорів, суддів які порушують закони не звільняють, переслідують патріотів та опозицію. Можна ще довго перелічувати ... то що пропонує автор? Заплющити на все очі й чекати дива? Оптимізм повинен чимось підкріплюватись. Якщо це віра в те, що наші воїни- герої голими руками переможуть, то це не оптимізм, а якась тупість
показать весь комментарий
26.03.2025 13:39 Ответить
Конюшні треба чистити, щоб реалізм давав підстави для оптимізму.
https://www.youtube.com/watch?v=ID-X_otCiUU
показать весь комментарий
26.03.2025 14:20 Ответить
"Оптімісти", яких ніколи не призовуть, завжди виграють 😂.
показать весь комментарий
26.03.2025 13:58 Ответить
Ну автор як "моряк" відчуває що виграє цю війну і тут немає що заперечити. Рашка б не погоджувалась на припинення вогню там, де може щось урвати, а тут вона нічого не може і в цьому розписалась фактично. Разом з тим на землі у нас все не дуже добре, не катастрофа, але не дуже добре. За спиною у військ голе поле в якому немає об що закріпитись, при нестачі зброї і особового складу. І ще рашисти нас переважають в дальнобійних засобах, ми все ще не виробляємо ракети. Ура-оптимізму нуль, мир треба підписувати максимально виторгувавши що можемо. І зробити висновки з нової геополітичної реальності.
показать весь комментарий
26.03.2025 14:01 Ответить
Війна - це математика. Її виграють ті, в кого більше людей, зброї та міцніша економіка. Оптимізм тут взагалі ні до чого.
показать весь комментарий
26.03.2025 14:10 Ответить
Можете показати ті розрахунки, що обгрунтовують перемогу Афганістану над США і СРСР?
показать весь комментарий
26.03.2025 14:13 Ответить
А коли це Афганістан переміг? Коли США притисли Совок санкціями, що він вимушений був підти, а через десятки років задовбалися в цю гнилу клоаку зливати гроші, і вийшли звідти? Чи перемогою вважаєте те, що афганська армія порозбігалася перед талібами і віддала їм країну на поталу? Охєренний в вас критерій "перемоги".
показать весь комментарий
26.03.2025 14:52 Ответить
Так, це перемога. Народ Афганістану ніким наразі не окупований, і ніхто його не бомбить. Їх поточні проблеми - результати лише їх внутрішньої політики. Всі окупанти отримали там пекло і врешті решт втекли. Ну якими математичними розрахунками це обумовлюється?
показать весь комментарий
26.03.2025 14:55 Ответить
Народ Афганістану окупований режимом талібану. Бомбити його не потрібно, адже за найменший прояв інакомислення там просто закидають камінням без суду і слідства.
показать весь комментарий
26.03.2025 15:10 Ответить
Ви дуже сильно помиляєтесь.
Саме мовчазний спротив цивільного населення, їх підтримка талібів, і змусили США тікати. Армія не була розбита військовим шляхом. Вона отримала поразку, коли уряд США переконався, що афганців не перевиховати.
Афганці програли битву армій, але виграли війну за свою печерність.
І математика тут - зовсім ні до чого.
показать весь комментарий
26.03.2025 15:17 Ответить
"Перемога" в тому, що він втратив кілька мільйонів загиблих і є однією з найвідсталіших країн у світі з одним з найнижчих рівнів життя, де правлять терористичні організації і де немає ні демократії, ні свободи слова, ні опозиції. Тобто по суті це поразка.
показать весь комментарий
26.03.2025 15:07 Ответить
Мова йшла про те, що війна - це математика, і тому маленька армія ніколи не переможе велику. Фізично не можливо.
Афганістан довів зворотнє: США не тільки вшились, але і наостанок непогано озброїли талібів. І талібів стало більше, ніж до вторгнення США. Це поразка?
показать весь комментарий
26.03.2025 15:09 Ответить
Так, оскільки після виходу СРСР війна у них не закінчилась і країна лише деградувала, то це можна назвати поразкою. От ти б хотів зараз жити у Афганістані? Я ні, не думаю, що цю країну варто брати за приклад, якщо ми не хочемо повторити їхній сценарій, звісно.
показать весь комментарий
26.03.2025 15:13 Ответить
Ми зараз розглядаємо лише русняве твердження "війна - це математика".
показать весь комментарий
26.03.2025 15:18 Ответить
яка різниця де б ти хотів жити? спитай німця чи француза чи захоче він жити в Україні навіть якщо ми зараз русню до Уралу проженемо - відповідь прогнозована. А ось афганцям нормально. Вони жили так до вторгнення і совків і амерів і житимуть далі.
показать весь комментарий
26.03.2025 15:54 Ответить
Ну звісно, що афганцям нормально, тома вони втікають з країни від цієї "нормальності".
показать весь комментарий
26.03.2025 17:08 Ответить
І з совку теж тікали - скажи ще що він не переміг у війні разом із союзниками.
показать весь комментарий
29.03.2025 23:33 Ответить
От тільки питання в тому, що більшість населення прагнуло до цього. Мені колись знайома розповідала, каже вчитась у них на курсі одна дівчина з Афганістану. Ну і якось вони пересіклись, слово за слово, і знайома у неї питає "А як же свобода? У вас же жінки це власність чоловіка", ну і все таке. А вона каже дивиться на мене своїми оченятками з поволокою і питає "А навіщо? Ти думаєш я хочу як ви, одна і прати, і за дитиною доглядати, і бігти на ринок купувати, і готувати, а потім ввечері падати? Є ні, у мого чоловіка буде декілька дружин і все по хозяйству ми будемо як у всіх ділити, і тоді буде нормальне життя". Тобто у них своя правда і коли їм туди всі тягнули то демократію, то комунізм, вони не були від того щасливі в массі своїй. Їм подобаються їхні терористичні організації, норми шаріату, і так далі, це підтримує масса людей. Тому більшість отримала те, чого хотіла. Тому так, це перемога, питання якою ціною і що далі.
показать весь комментарий
27.03.2025 08:42 Ответить
Війни виграють реалісти
показать весь комментарий
26.03.2025 20:23 Ответить
Реаліст? Так виграв війну, Швондер?
показать весь комментарий
26.03.2025 21:18 Ответить
бидлокацап ? Їхня манера хамит незнайомим.
показать весь комментарий
26.03.2025 22:06 Ответить
82% це ж фейкові соцопитування від КМІС чи чогось подібного. Це частина пропаганди, тому що справжні цифри невідповідають вашому оптимізму.

Ви обрали похвалитися саме цифрами, що у вас кожна копійка на рахунку, а навели лише фейкові соцопитування. Нащо ви так ганьбитеся, незрозуміло)
показать весь комментарий
26.03.2025 22:14 Ответить
Нагадує старий анекдот про 2 альпіністів, які зірвалися із скелі. Песиміст:"Рятуйте, падаю" , оптиміст: "Ура,лечу". По факту результат багатьох подій не залежить від того як ти їх сприймаєш, якщо зірвався із високої скелі, то розіб'єшся яким би не був оптимістом. Війни виграють не оптимісти, а той хто краще підготовлений та озброєний. Тому даний допис пана Клименка повна маячня.
показать весь комментарий
26.03.2025 22:49 Ответить
Скигликів треба настромляти на ті ж палі, що й ***********, як шашлик - усе це підкацапники.

1 дохла *********** +2 дохлі скиглики = 21 дохлий кацап = 100 живиї українців.
показать весь комментарий
27.03.2025 07:13 Ответить
А виживають тільки реалісти.
показать весь комментарий
27.03.2025 07:29 Ответить
А пан автор знає який відсток з 82 % оптимістів готові брати зброю в руки і втілювати свій оптимізм власними руками у життя ?
показать весь комментарий
27.03.2025 08:46 Ответить
Війна це банальна калькуляція. Поки що я бачу як зелена наволоч тупо краде в країни, в ЗСУ, будує маєтки, купує бізнес і нерухомість, приймає закони які не дозволяють кримінальне переслідування за збагачення під час війни. По марафону і соцмережам ботвою навішують дурнуватий інфантильний оптимізм, який закінчується перед дверима ТЦК.
Ну що не правда ?
показать весь комментарий
27.03.2025 08:50 Ответить
Згідний! Війну можуть виграти тільки реалісти-оптимісти!
показать весь комментарий
27.03.2025 10:12 Ответить
оптімізм лікується, підняв дупу з крісла і виключив телевізор
показать весь комментарий
27.03.2025 10:40 Ответить
Песимізм теж . Взяв вірьовку й мило і пішов у ліс .
показать весь комментарий
27.03.2025 19:27 Ответить
Очень извиняюсь, автор статьи на фронте в окопе? Если нет, к чему эти лозунги? Идите и покажите примером свой оптимизм
показать весь комментарий
27.03.2025 11:31 Ответить
До чого тут окоп ? Що у вас фсьопрапальщиків за мода така дурнувата , повсюди приплітати окоп .?
показать весь комментарий
27.03.2025 19:31 Ответить
Бути песимістом набагато краще: у будь-якій ситуації ти або правий або приємно здивований.
показать весь комментарий
27.03.2025 11:45 Ответить
"82%"... яка ж це фігня, насправді. Кого вони опитують? І коли?
показать весь комментарий
27.03.2025 14:19 Ответить
Автор повністю правий . Війни виграють ті хто вірить в перемогу , оптимісти тобто .! Як там буде на самім ділі , буде вона чи ні - це вже діло третє , опускати руки однаково - не слід .
І це стосується будь чого . Будь яких моментів в житті . В перемогу вірять футболісти коли виходять на поле , альпіністи коли видираються на Еверест , хірурги які роблять операції на серці , та взагалі будь хто . Без віри в краще не слід і братися за будь яку справу , нічого не вийде .
показать весь комментарий
27.03.2025 19:49 Ответить
Песиміст - це інформований оптиміст
показать весь комментарий
27.03.2025 21:21 Ответить
Коли https://glavcom.ua/columns/olegromanchuk/nasha-strategiya-ce-taktika-najivnist-zelenskogo-viklikaje-pechal-784000.html наша стратегія - це її відсутність, то в принципі ця заява преЗедента виглядає цілком логічною.
показать весь комментарий
27.03.2025 22:06 Ответить
Страница 2 из 2