4203 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Перші полонені китайці

Полонений у ЗСУ громадянин Китаю

По суті це означає ще один етап війни. Чергове підвищення ставок. Поки що це не регулярні війська. Поки що. Але це перший крок.

Це співпало з безпрецедентним торговим конфліктом між США і Китаєм. Саме в ці дні Трамп підвищує мита, обвалюючи ринки, руйнуючи старі економічні зв'язки світу.

Щодо китайців, це було лише питання часу. І це, безумовно, лише початок.

Вони прийшли сюди за реальним бойовим досвідом і за ресурсом.

Вони хотять жити на цій землі, володіти всім, що ще кілька років тому апріорі належало нам.

І китайці, і корейці, і іранці та інші народи будуть запрошені сюди росіянами.

Росіяни увірвались до нас в дім, і будуть роздавати кімнати в нашому домі чужинцям в обмін на військову допомогу. В домі, де під обрушеними стінами масово поховані наші рідні українці. Не своє не жалко, можна роздавати.

І ми й не оглянемось, як китайсько-корейські колонії стануть нормою в наших окупованих областях. А викурити їх звідси буде майже нереально.

Все що ми любимо, треба захищати. Інакше вб'ють і вкрадуть. Старі закони більше не працюють. І якщо вам досі здається, що технологічний розвиток автоматично означає гуманізм - в мене для нас погані новини.

Технологічний розвиток означає лише, що ми будемо вбивати один одного не палками, а роботами і онлайн. Паралельно замовляючи доставку їжі, під рілси на Тік-ток.

Якщо ви чекали на знак - то ось він. Ніхто нас не захистить від багатомільйонних племен, які вже кочують сюди, озброєні технологіями.

І якщо ви любите свій світ, своїх близьких - вчіться захищати. Бо потім може бути дуже боляче все це втрачати, бо зараз втратили час.

Як підготуватись ми вчимо безкоштовно. З любов'ю до свого народу.

Нагадаю свій текст від червня 2024 року:

"Мені часто кажуть:

-Але звідки ви знали, що буде повномасштабне вторгнення?

Ми до останнього не вірили!

Я відповідаю переважно так:

-А чому ви думали, що вторгнення не буде? З якого дива ми всі взагалі повірили в цю заспокійливу мантру цивілізованості і гуманізму?

Люди не будуть вбивати людей, як десятки тисяч років до цього, тому що що?

Бо тепер є ООН, Нетфлікс, Твітер і польоти на Марс?

Бо альфа самці наших мавпячих племен ходять не в шкурах, а в краватках? Бо їздять не на ослах, а на Убері?

Чому раптом ви вирішили, що в цьому світі хтось не може прийти до вас додому під Київ, вкрасти чайник і розстріляти серед подвір'я вашу сім'ю?

Просто тому, що може. Має зброю, і вміє користуватись, а ви ні.

Ми повірили в теплу ванну "поваги до прав людини", тому що є конституції і лабораторії, концерти і музеї, Нобелівські премії і медичні програми?

Так в цьому ж світі одночасно є і забивання каміннями, масові розстріли, геноцид і голод, згвалтування дітей і президенти-маньяки.

В цьому світі мільйони безвинних гниють по тюрмах, як серед диких племен, та і в відносно цивілізованих.

Саме в цьому світі терористи підривають з собою сотні в мечетях і церквах, цілі народи кланяються портретам мертвих вождів, чоловікам і жінкам відрізають статеві органи і закопують живцем.

Немає істоти більш жорстокої і вигадливої в своєму деспотизмі, ніж людина.

І ми з вами живемо саме в цьому світі.

Різноманіття, diversity, як люблять казати західні демократи.

То чому ж ви дивуєтесь вторгненню в свій дім, після 8 років війни і кількох десятків тисяч загиблих і поранених з вашого племені.

Я вам більше скажу - скоро сюди прийдуть з півночі корейці. А за ними зі сходу китайці, іранці та інші тоталітарні племена дружнім маршем.

Просто тому, що світ вже ніколи не буде таким як раніше. Західний світ поступово втрачає безумовне лідерство в визначенні правил гри на цій планеті Галактики.

Прийдуть просто тому, що тут є чим смачно поживитись. Благодатний клімат, гарні ресурси, красиві і розумні жінки.

Чому їм не засіяти тут своє насіння, не продовжити тут свої племена?

Я роблю все, щоб підготувати своє плем'я. Свій любимий народ.

І мені завжди здається, що роблю мало.

Робіть будь ласка і ви. Не втрачайте час.

Технологічна мілітаризація суспільства. Це те, що нам допоможе.

І те, що може робити кожен.

Виготовляти та/або застосовувати технології для захисту себе і свого племені.

І не дивуйтесь нічому. Схоже, все тільки починається"

28 червня, 2024

Топ комментарии
+13
А що я маю робити? Приходити пізно ввечорі і виготовляти балістичні ракети? Серйозно?

Так от для того, щоб це все не було, пані Марія, треба було мати в керівництві країни державників і дипломатів, якими була минула влада. Вас попереджали, чим це все закінчиться для України
показать весь комментарий
12.04.2025 00:15 Ответить
+12
Саме так. Бо дамочка, я так розумію, дійсно не розуміє, що Китай по "щьолчку пальців" може зупинити цю війну - бо комплектуха у нас майже вся китайська для дронів пані Марії. А стосовно перелічених національностей вами - так, тут і до війни вони не дуже асимілювалися, а зараз....
показать весь комментарий
12.04.2025 00:43 Ответить
+12
Згоден - збирати дрони з КИТАЙСЬКИХ комплектуючих (мілітаризуйтеся !!! - ніби в нас є власні ЗАВОДИ ) і при цьому волати ,що Китай -ворог і хоче загарбати - це трохи схоже на шизофренію (наш ворог постачає нам основну наразі зброю )
показать весь комментарий
12.04.2025 00:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ви тільки взнали, що агресор рекрутує найманців на війну? Так це давно не новина: там рекрутинг іде з майже 20-ти країн. А ми краще гіпертоніків і алкашів мобілізуємо
показать весь комментарий
12.04.2025 00:12 Ответить
Тим платити треба. А алкашів безплатно, це з нашого племені і ми вирішуємо що з ними робити.
показать весь комментарий
12.04.2025 09:06 Ответить
Ну воюють китайці за Мацковію , то й що ? Найшли чим пересічних здивувати . А за Україну колумбійці , грузини , поляки .... воюють , навіть двоюрідний брат Венса воював. Кожен сам обирає свій шлях у житті ... за гроші , за ідею чи по дурісті.

Краще б пані розповіла пересічним - скільки за Мацковію воюють колишніх громадян України з Криму та Лугандону , особливо тих, які свого часу присягали Неньку боронити ... в 2014 році в Криму майже всі СБУшники та мянти перейшли на бік Мацковії , та й в Донбасі переважна більшість.

А ЛІДОР та його посіпаки на китайцях піаряться ... та їх у світі 1,5 мільярда , то що - Голова СІ повинен за кожним слідкувати?
показать весь комментарий
12.04.2025 14:50 Ответить
Ну,в Криму в 2014 році здали всі ці гниди разом з сім'ями і родинами((за 8 років,їх діти стали призивного віку(А про данбас і годі говорити ,бо вони так хотіли давно((
показать весь комментарий
13.04.2025 08:23 Ответить
А що я маю робити? Приходити пізно ввечорі і виготовляти балістичні ракети? Серйозно?

Так от для того, щоб це все не було, пані Марія, треба було мати в керівництві країни державників і дипломатів, якими була минула влада. Вас попереджали, чим це все закінчиться для України
показать весь комментарий
12.04.2025 00:15 Ответить
Дрони в гаражі маєте робити. Дрони! В Гаражі, Карл! І в теорії це має перемогти налаштований ВПК об'єктивно грубшого, чисельнішого та ресурснішого ворога.
показать весь комментарий
12.04.2025 00:17 Ответить
Гаража немає, часу на це не маю ((
показать весь комментарий
12.04.2025 00:21 Ответить
Це така дивна держава, яку щоб захистити, треба зробити нездійсненне, справжне чудо. Спочатку треба мати знання і досвід, як в гаражі зробити балістичну ракету. Потім треба втікти від ТЦК за кордон, заробити там грошей, купити гараж і з однодумцями зробити цю ракету. Потім її треба за хабар провести повз прикордонників і таможню. Потім визначити об'єкт удару, подбати про безпеку, щоб СБУ, ГУР, та інші не застрелили тебе як російського агента по команді з Заходу, бо нікому не можна без наказу запускати власні ракети по Рашці, це тероризм та ескалація. І потім ховаючись від всіх спецслужб світу знову заробляти гроші і будувати нову ракету.

Нісенітниця скажете ви, але приблизно так само діють різні Хамас та інші. І це в принципі єдиний шлях досягти того, про що мова в данній статті. Не Зеленські, не регулярка в якій часто безвідповідальність ходять під ручку з байдужістю і некомпетентністю, не контролюємі генштабом підрозділи, які інколи посилають навмисно на завдання, з яких нульові шанси повернення. Ми обов'язково прийдемо до цього формату, хамасівського, УПАшного. І тоді о диво, знову з'являться добровольці, розумні стратегічні рішення, і цільове використання коштів. Одна проблема: спонсори.
показать весь комментарий
12.04.2025 01:51 Ответить
Ну приблизно так - такий алгоритм і є, щоб збирати дрони в гаражі (дрони можуть перебити пальці, лишити людину зору, якщо не має досвіду). Я перепрошую, але не всі хочуть такої "вічної війни"
показать весь комментарий
12.04.2025 02:09 Ответить
Це правда, але від кожного за здібностями і можливостями. В тому то й перевага НЗФ, що там ніхто не буде людей нездатних на щось фізично чи морально примушувати це робити. Хтось може тихо привезти пакуночок з дефіцитними чіпами, але не може в диверсійну справу, нічого страшного, привези чіпи. Вмієш закладати вибухівку під рельси, ок, роби що вмієш. Ну тобто формат Майдану, де кожен робив скільки міг, але саме по собі хотілося робити багато. Свобода і ентузіазм це великі рушії мотивації.
показать весь комментарий
12.04.2025 03:25 Ответить
І які результати майдану ? Навіть не посадили нікого практично .
Потрібні чесні та компетентні лідери ,які власним прикладом можуть повести народ за собою + реалістичний план .
Наріду пока такі не потрібні - йому тра Притули , Буданови ,арістовичі
показать весь комментарий
12.04.2025 14:51 Ответить
Ну, як би там не було, а своїх цілей Майдан досяг - ми не увійшли в орбіту Росії: військово-економічно-політичну. У нас реально не було виходу. І це зараз всі міцні заднім розумом, а в 2020 хто з відвідувачів Цензору топив за озброєння? Ну небагато і кволо, так само й політики, бо ніхто не вірив в такий варіант, як повномасштабка. Я сам ржав над "Бо *** Путін нападєєє!", а він взяв і напав. Лідери потрібні, але їх туди ніхто не пустить, Зе зачищає поле. Якщо чесно, лідерів не видно, всі зайняті своїми справами. Здавалося б - всі можливості є, бери телеграм, створюй канал, і агітуй, викладай програму. Але ні.
показать весь комментарий
12.04.2025 15:14 Ответить
За таким планом краще запускати ракети по зеленським та компанії. Буде менше шкоди.
показать весь комментарий
12.04.2025 08:24 Ответить
А коли це ви там бачили державників та ще й з дипломатами? Чи це ви про віктора хведоровича згадали?
показать весь комментарий
12.04.2025 09:10 Ответить
Щодо китайців, це було лише питання часу. І це, безумовно, лише початок.

Вони прийшли сюди за реальним бойовим досвідом і за ресурсом.

Вони хотять жити на цій землі, володіти всім, що ще кілька років тому апріорі належало нам. Джерело: https://censor.net/ua/b3546390

За бойовим досвідом - так .

А за ресурсами через півсвіту - коли під боком Сибір і недалеко Арктика ?

І що серйозно думаєте ,що китайці ,чи іранці , чи корейці мріють їхати півсвіту ,щоб жити в Україні ? Не в Європі , не в США ? В іншому кліматі , з іншими харчовими звичками?

Ні іранцям , ні китайцям ,ні корейцям нахіба непотрібна далека Україна . Це їхнім керовнікам потрібні певні політичні гешефти .

Україне не центр світу та мрій - потрібно трохи приземлятися з космосу україноцентризму.

Єдині ,хто претендують на землі України - це москалі і ми .

Технологічна мілітаризація суспільства. Це те, що нам допоможе. Джерело: https://censor.net/ua/b3546390

Єдине ,що нам допоможе - це зупинка ДЕБІЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА . ЩОБ ВОНО ПЕРСТАЛО ЖИТИ У ФАНТАЗІЯХ ТА ЛІТАТИ В КОСМОСІ. Перестало обирати блазнів та олігархів,демагогів та популістів.
І ще реформи країни та армії .. Ну і дрони - мільйони ,яких ми збираємо з китайських комплектуючих , про що не потрібно забувати .

Тому ,що якби Китай дійсно хотів загарбати Україну - він би заблокував постачання комплектуючих в Україну і прислав би мільйони дронів ,ракет ,снарядів у Московію .

Китай нам звичайно не друг ,але і не ворог - тому нема чого розводити істерію і кидатися гівном в країну - заводи ,якої дають нам можливість збирати мільйони дронів .

Бо єдине , що вміють гарно більшість ураїнців це посратися з усіма - зробити з друзів та нейтралів - ворогів . Тут ми офігенні
показать весь комментарий
12.04.2025 00:22 Ответить
Саме так. Бо дамочка, я так розумію, дійсно не розуміє, що Китай по "щьолчку пальців" може зупинити цю війну - бо комплектуха у нас майже вся китайська для дронів пані Марії. А стосовно перелічених національностей вами - так, тут і до війни вони не дуже асимілювалися, а зараз....
показать весь комментарий
12.04.2025 00:43 Ответить
Згоден - збирати дрони з КИТАЙСЬКИХ комплектуючих (мілітаризуйтеся !!! - ніби в нас є власні ЗАВОДИ ) і при цьому волати ,що Китай -ворог і хоче загарбати - це трохи схоже на шизофренію (наш ворог постачає нам основну наразі зброю )
показать весь комментарий
12.04.2025 00:50 Ответить
Цитувати себе це ознака надзвичайної величності, титанічності, так тримати)
показать весь комментарий
12.04.2025 01:31 Ответить
Чому Зеленський ніколи не звертається як до вільних громадян і до вільної країни, гарантом якої він є? Він замінив це відношення до свободи не-зламністю. ПодумайТЕ)
показать весь комментарий
12.04.2025 02:29 Ответить
"красиві і розумні жінки" більшості чоловіків не потрібні, пані Берлінська. Їм треба терпляча кобила, щоб добре пахала - особливо азіатам. Це жінки самі собі міф придумали, що вони красиві і розумні потрібні чоловікам.
показать весь комментарий
12.04.2025 02:30 Ответить
Згоден..Пока як кажуть звонарі, будуть дипломатичними заходами повертати українські землі, то тут заселяться під..ри з ірану катаю і пів.кореї і цих під..рів тоді спробуй витурити, і до наступної війни нам вже не довго чекати..
показать весь комментарий
12.04.2025 06:59 Ответить
Корисні ідіоти, вслід за л(п)ідорм,мусолять тему про китайціа 🤬
показать весь комментарий
12.04.2025 08:43 Ответить
бо тєма нікому не зайшла. китай послав нахєр.
зе!поцу абідна.
треба виручати.
заодно і поцілувати сраку найвеличнішого.
взагалі, цілувати сраки, це світовий тренд.
показать весь комментарий
12.04.2025 09:05 Ответить
зрозумів.
до берлинської постукала епістолярна муза.
фотосесії у владних кабінетах поки на пузі, а в дупі свербить.
навалювати патріотичні гасла, то не талант, то бумагомаратєльство. вміти писати, це мати дар від природи, та багато вчитися і практикувати.
а, ще берлинська, мабуть, від неробства та багато вільного часу, відкрила в собі дар мольфарствувати.
вона ж казала, а ніхто не слухав. всі у теплій ванні готувалися до шашликів? зате, клятого щоколядного баригу затаскали по судах. егеш?

ага, так і є, 155 китайців з двох млрд, то дійсно наберуться досвіду та інших навчать.
до речі перси, вже давно приймають участь у цій війні. причому, з двох сторін.
впевнений, що і китайці. але про "наших" ми не розповідаємо, бо в китаї за це смертна кара.

берлинська, не стидайся. пиши ще.
под півас прикольно почитати та поржати. хужє нє будет. смєтьом єслі шо....
показать весь комментарий
12.04.2025 09:02 Ответить
👏👏👏👏👏👏
показать весь комментарий
13.04.2025 08:08 Ответить
Зрозуміло для чого все це. Осел вирішив таким чином підлизнути дименційному діду сраку - напи**діти на китайців, що вони втіхаря послали війська воювати за орду бо ЗСУ піймали двух китайців. Їх зараз в параші тисячі, освоюють свій Далекий Схід.
Але це дуже небезпечне пиз**діння в сторону Китаю може обернутись тисячами смертей наших бійців та ще більшими втратами територій.
Але Боневтіку похер, як і Берлінській, яка теж вирішила лизнути дупу Осла бо цей його потужний мозковий штурм виявився як завжди сцянням в очі. А насцяти він хотів не зедібілам- вони з радістю поковтають сциклиння - Берлінська тому приклад - а всій міжнародній спільноті.
Хто йому навіяв що він на таке здатен?
показать весь комментарий
12.04.2025 09:24 Ответить
👏👏👏👏👏👏
показать весь комментарий
13.04.2025 08:09 Ответить
Слід готуватися також і до того, що дрони масово використовуватиме кримінал для скоєння віддалених замовних вбивств, рекету, пограбувань, крадіжок та інших, більш екзотичних злочинів.
Подібний високотехнологічний, відносно дешевий і простий у виготовлені та використанні інструмент можна самостійно зробити у кожному гаражі, а озброєнню дронів ************ та їх ефективному застосуванню навчилися десятки тисяч людей під час війни.
Дрони кардинально міняють уявлення про фізичну безпеку не лише на фронті, але і в тилу, як у військовий, так і в мирний час. Колись давно щось подібне зробив револьвер Кольта...
показать весь комментарий
12.04.2025 10:01 Ответить
Не виключаю, що після війни всі ці люди будуть на "олівці" у силових структур (хто складає дрони тощо)
показать весь комментарий
12.04.2025 13:33 Ответить
Будуть, але ви не уявляєте що почнеться, коли туди прийдуть ну скажімо люди рівня Мадяра. Або сходинкою трішки менше. А вони прийдуть, бо то зараз вони трішки зайняті, а потім зарплати в 100к зникнуть і запанує навкруги руїна та відсутність економіки фактично. І до того часу у всіх розумах ще є шанс стати першими, а не останніми) Насправді зараз час можливостей, просто треба їх вірно використати, і кожен день по дорозі на роботу думати, як саме використати.
показать весь комментарий
12.04.2025 15:24 Ответить
Деякі початкові уявлення мабуть є.
Зокрема, охоронні компанії замість охорони периметру безпеки охоронятимуть напівсферу безпеки. Впроваджуватимуться нові охоронні системи, розраховані на використання зловмисниками дронів, нові цивільні сенсори, засоби РЕБ, охоронні БПЛА, тощо.
На фронті багато чого нового вже зараз використовується.
Дрони призведуть до змін ландшафту загроз, тактики охорони, тощо.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:11 Ответить
Головне те, що деякі технології не дивлячись на існування не масштабуються. Навіщо скажімо людству дешеві і ефективні ліки від раку за 34 гривні умовно, це ж справжня катастрофа для фармкомпаній, які продають напівефективнівні по 19000 за ампулу, а таких треба одна на тиждень?

Тому.. не сподівайтесь що прям завтра настане майбутнє і держава чи ПВК почнуть впроваджувати найефективніші рішення і технології прям завтра, скоріше навпаки. Навіть США не ставлять на озброєння роботів, бо піхотинець коштує 40тис., а робот 300тис., коли цінник зміниться, на полях бою почнуть змагатись економіки і технології, а не люди. Основа проблема це навіть не розробити продукт, а зрозуміти, що йому заважає при сьогоднішньому рівні технологій вийти на ринок массово. Це може бути ціна, корупційна складова, чорна конкуренція, коли вас не пустять на ринок тому що цей ринок тримає умовний кум Буданова, і так далі, і тому подібне.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:41 Ответить
Є таке. Ці, та деякі інші проблеми ринків відповідних товарів, робіт та послуг досліджують професійні маркетологи. Слід очікувати попит на послуги охорони від дронів, які застосовуватимуться криміналом, як поширеним засобом подолання фізичного захисту обʼєктів у післявоєнні часи.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:08 Ответить
Зараховано 30 хв виправних робіт на єДачі.
показать весь комментарий
13.04.2025 13:11 Ответить