12608 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Завдання номер один

удар по Сумах

Єдиний і головний урок, який ми маємо винести з цих постійних, спеціальних, кошмарних по своєму злу ударів рашистської нечисті відверто по мирним мешканцям - поза всяку ціну робити свої ракети.

І бити у відповідь.

Безжально.

Всі вже зрозуміли, що слова - порожній звук? А важливий лише розмір і руйнівна сила зброї в твоїх руках?

Мої співчуття сум'янам(( Хоча від нього нікому не легше.

Легше може бути тільки від такої ж картини у ворога.

Все, що нас наближає до наявності такої зброї - це завдання номер один.

Все і той, хто нас віддаляє від неї - це ворог номер один.

Топ комментарии
+22
Ракети не робляться блогами. Це кропітка, важка, непомітна праця. Починається зі старших класів школи популяризацією ТЕХНІЧНИХ спеціальностей. Вкладанням в них коштів. А не викидаючи фізику й хімію з шкільних програм, скорочуючи студентів. Потім університети. Також витратно, непомітно, потихеньку. Хайпу не зловиш. Рутинна щоденна робота. Яка має оплачуватися в десятки разів більше, ніж будівництво схем. Це не коаліції рішучих, спроможних, незламних і решта лабуди. Щоденна копітка праця. І тільки потім можливо буде реальний результат. Інакше воно не працює.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:12 Ответить
+19
Самознищення української держави активоване в 2019му ..
Функції обробки інформації і критичного мислення вимкнено..
Україна порноактриса... сєньйор Голодомор... щоб сісти на
унітаз у львівській міськраді крикни Слава Україні...
Томос термос...хуженєбудєт хотьпаржом. Оман, вагнергейт,
знищена оборонка, агент фсб Кулініч очолює СБУ по Криму,
Вєрєщук на Чонгарі запускає шатли. Нарешті "шашликі" 24.02.2022
показать весь комментарий
13.04.2025 22:10 Ответить
+15
Шановний пане, мені здається, Ви помиляєтесь. Воно почалося багато, багато раніше. Скоріш за все з 90-тих років і почалося. Коли отримали все готове. І завдання було зберегти, про розвиток взагалі мовчу. Просто зберегти науку, промисловість. Трохи покращити. Але ж прос.....рали.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Самознищення української держави активоване в 2019му ..
Функції обробки інформації і критичного мислення вимкнено..
Україна порноактриса... сєньйор Голодомор... щоб сісти на
унітаз у львівській міськраді крикни Слава Україні...
Томос термос...хуженєбудєт хотьпаржом. Оман, вагнергейт,
знищена оборонка, агент фсб Кулініч очолює СБУ по Криму,
Вєрєщук на Чонгарі запускає шатли. Нарешті "шашликі" 24.02.2022
показать весь комментарий
13.04.2025 22:10 Ответить
Шановний пане, мені здається, Ви помиляєтесь. Воно почалося багато, багато раніше. Скоріш за все з 90-тих років і почалося. Коли отримали все готове. І завдання було зберегти, про розвиток взагалі мовчу. Просто зберегти науку, промисловість. Трохи покращити. Але ж прос.....рали.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:17 Ответить
"Просто" не виходе ні в кого. Наука і промисловість працюють на замовлення, а якщо скрізь "ми за мир" і роззброєння, то на склад ніхто працювати не буде.
Плюс, як же ж без цього, заднім числом усі розумні, а наша політична еліта тих часів виявилась наївною і недалекоглядною. Може і підозрювали, але цього мало, виявилось.

Про "все готове" - дурня. Люди можуть спадок отримати як родичі, це нічого не значить.
показать весь комментарий
14.04.2025 18:39 Ответить
Маск, ти ж розумієш, що скільки ми б не збудували з 91 року, це все одно було б підірвано як майже всі наші склади з 152 мм снарядами. Їх би охороняв звичайний ВОХР і потім нам розповідали б що це зробив дрон ворога. Це ж все було… нагадати хто тоді був президентом?
До товарісча Зю ще було далеко…
показать весь комментарий
14.04.2025 20:54 Ответить
Але так як Україна це назавжди, то потрібно знов відкривати війсково-інженерні інститути і знов все запускати. А поки купляти технології і вперед. Швидше…
показать весь комментарий
14.04.2025 20:56 Ответить
До речі ці універи закривались при Кучми. Але люди які там навчали і вчились ще є. Так що все можливе.
показать весь комментарий
14.04.2025 20:59 Ответить
Підірвали склади, де снаряди на відкритому ґрунті лежали.
Багато там були старі, потребували утилізації.

Всієї військ. техніки було дуже багато, - нормальне утримання вимагало шалених витрат.
Але якби точно знали, що знадобиться, не продавали б. Шукали б кошти.
показать весь комментарий
15.04.2025 20:37 Ответить
Ракети не робляться блогами. Це кропітка, важка, непомітна праця. Починається зі старших класів школи популяризацією ТЕХНІЧНИХ спеціальностей. Вкладанням в них коштів. А не викидаючи фізику й хімію з шкільних програм, скорочуючи студентів. Потім університети. Також витратно, непомітно, потихеньку. Хайпу не зловиш. Рутинна щоденна робота. Яка має оплачуватися в десятки разів більше, ніж будівництво схем. Це не коаліції рішучих, спроможних, незламних і решта лабуди. Щоденна копітка праця. І тільки потім можливо буде реальний результат. Інакше воно не працює.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:12 Ответить
Ракети виробляються вже давно. Нічого нового ніхто не придумав. Закони фізики не змінились.
Потрібно бажання, і не блогера а керівництва країни. А керує країною квартал95.
Добре що замість відосіків не грає на піаніно пуєм кожного дня для зедібілів.
Які ракети?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:20 Ответить
Ну звісно нічого нового і різниці між ФАУ і "Іскандером" немає
показать весь комментарий
13.04.2025 22:27 Ответить
Немає.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:36 Ответить
Тоді більше питань немає 🤭
показать весь комментарий
13.04.2025 22:40 Ответить
Формально немає - крпус, двигун, бойова частина, система наведення.

Кожна з частин з часом вдосконалювалася. Але Фау-2, Скад та Іскандер вбивають. Питання тільки в ефективності застосування і складності збити.

Хамас ракети з побутових труб робить і кошмарить досі Ізраїль.
показать весь комментарий
14.04.2025 07:01 Ответить
Ну так в тому то і справа: просто кошмарять, а влучити майже нікуди не можна
показать весь комментарий
14.04.2025 07:32 Ответить
А по Москві дуже цілитися потрібно? Вона за населенням більша за Ізраїль.
показать весь комментарий
14.04.2025 08:04 Ответить
Ну якщо Київ (тьфу-тьфу) не зруйнували за три роки великої війни... У них є ППО, не Петріот, звісно... Шавновний, я тільки "За", але це все... Без масового серійного виробництва...
показать весь комментарий
14.04.2025 08:36 Ответить
А хто сказав, що ціль зруйнувати Москву?

Ціль - вдарити по найбільш чутливому. По діточкам, коханкам, дружинам, батькам илітки.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:23 Ответить
Діточки іліткі мешкають за кордоном. Це все маячня, путіну байдуже. Ну буде гинути в день на 10-15 кацапів більше - їх і так під 1000 в день дохне
показать весь комментарий
14.04.2025 10:25 Ответить
А хто ж живе на Кутузівському та у Барвіхє?

На Роісє, як і всюди, є певна ієрархія. І ця ієрархія тримається на цій еліті, яка або підтримує, або не заважає.

Почнуть дохнути - цей нейтралітет буде порушено.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:31 Ответить
Господи: та переїдуть в інше місце. Всі, хто порушує нейтралітет - ідуть за Гіркіним
показать весь комментарий
14.04.2025 10:35 Ответить
Якщо б ***** було настільки насрати, він би давно провів мобілізацію. А він цього сцить.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:39 Ответить
Доречі, отримання знання еліткою, що на них ***** насрати, як і на бидло - це теж гарна мета.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:34 Ответить
Нацисти некерованими ракетами по Лондону влучали майже 100 років тому.
показать весь комментарий
14.04.2025 08:05 Ответить
Шановний, мається на увазі, щоб навіть просто повторити та виготовити - теж потрібна кропітка праця і навчання. А це ракети - хто ж продасть технології..
показать весь комментарий
13.04.2025 22:31 Ответить
Всі технології в Україні є.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:37 Ответить
Звісно. І КБ в кожному місті і по 10 заводів на кожну оюласть...
показать весь комментарий
13.04.2025 22:41 Ответить
Хоч би ті самі фау виготовляли чи в гаражах хасами як палестинці.
Я технологію прямо тут напишу - берете кусок металевої труби, приварюєте пластини - стабілізатори, в носову частину - вибухівку, в хвостову - паливну суміш.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:49 Ответить
Це хіба що проти Хамасу. То кустарщина. Можете спробувати виготовити самостійно - познайомитеся з хлопцями з СБУ. Шановний, люди в гаражах не запустять виробництво зброї. При всій повазі до вас - це все гумор і не більше
показать весь комментарий
14.04.2025 00:34 Ответить
Спробуйте замовити виготовлення шліцьового валу з зубчастою шестернею для коробки передач. Тільки не з Китаю, будь ласка. Дізнаєтесь багато нового. Якщо зможете, поділіться контактом, з задоволенням підтримаю вітчизняного виробника. Дяку наперед.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:42 Ответить
Також буду безмежно вдячний за контакт виробника простеньких ВІТЧИЗНЯНИХ компресорів. Нехай буде трохи дорожче. Але щоб вироблялось тут.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:46 Ответить
А я лещата нашого виробництва придбати так і не зміг...
показать весь комментарий
14.04.2025 00:32 Ответить
Ще гірше те, що по багатьом галузям втрачені школи. А у цьому разі навіть шалені гроші не допоможуть. Щоб відновити, потрібні шалені гроші + до чорта часу + політична воля.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:42 Ответить
Нєгри і араби попрацюють на майстернях і на українських дівчатах - ОТ ТОДІ заживемо!!
показать весь комментарий
15.04.2025 13:11 Ответить
Ракети Південмаш і інші заводи робили з нуля і робили давно. Україна після розпаду срср мала одні з найбільших у світі виробничі потенціали по виготовленню балістичних і не тільки ракет. Але все то було знищене за роки Незалежності і лише за клятого Пороха почались розробки Вільха, Нептун. Які "успішно" були згорнуті після 2019-го
показать весь комментарий
15.04.2025 10:16 Ответить
А пан автор статті одразу стрімголов побіг записуватися в робітники на Південмаш? Чи тільки інших агітувати працювати та воювати а сам продовжить дудлити пиво відрами?
показать весь комментарий
13.04.2025 22:48 Ответить
Тобто, нічого робити не треба?
показать весь комментарий
14.04.2025 07:04 Ответить
Браво! Нарешті хоч хтось озвучив "реальний" план дій. Хто ж міг подумати на 4 році війни , що для відповіді на ракетні удари ворога нам потрібні власні ракети. От тільки є кілька нюансів, які пан автор чомусь не озвучив в своєму дописі: де знайти фінансування, виробничі потужності, спеціалістів ,компоненти для створення ракет і скільки часу займе вихід на серійне виробництво. Більш того є великі сумніви, що ми зможемо виготовляти їх в тій кількості, яка зможе кардинально змінити хід війни і головне, що ракети будуть належної якості.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:51 Ответить
Навіть ,якщо ракет буде достатньо - буде більше вмирати москалів - але це ніяк,принципово , не змінить хід війни ,бо Пуйлу плювати на власні втрати . .. Якщо в нас буде більше ПВО - тоді це допоможе захистити наших людей .... Але для цього потрібно дуже багато грошей - яких в нас немає..
показать весь комментарий
14.04.2025 00:51 Ответить
Якщо регулярно буде прилітати у відповіть по Кутузівському проспекту, буде вже не плювати.

То на яккесь замкаддя у Суджі можна пртутня покласти, а ьілітку, що сидить під боком, ні.
показать весь комментарий
14.04.2025 07:07 Ответить
450 000 000 гривень витрачено в Києві на реконструкцію парків і скверів починаючи з 24.02.2022.
показать весь комментарий
15.04.2025 00:16 Ответить
Это задание НЕ для нынешних идиотов . Они с приходом к власти , прекратили финансирование ракетной программы. Хотели просто перестать стрелять.
показать весь комментарий
13.04.2025 23:13 Ответить
За вірною розмовою про ракети не бачиться відповідь про те що Ураіна не здатна збивати балістику - не вистачає Петріотів та ракет до них. Які самі виробляти не здатні - не має для цього ні гідноі промисловості ні схоже інженерів. Самі вони дійсно не родяться. А з американцями що ті Петріоти виробляють потужно среться непереможно залізнояйка ЗЕ команда.
Свого залізного купола теж не проектуемо бо не можемо, складно, дорого. По всім новинам - а ми нового дрона зробили - бити у відповідь. А захищатись не треба?
І головне, користь приносять удари по заводах, складах, аєродромах - менше ракет буде випущено по Украіні. При цьому можливі цівільні жертви. Но радіти цим жертвам і ставити іх за мету як якусь помсту - не продуктивно бо ракет на нас менше не полетить. І що ще важливіше - якщо це нас тішить, то це ж нас і не відрізняє від російских злочинців. А автора від Скабеєвоі. Ми люди, і повинні це памʼятати. Бо інакше за що ця війна?
показать весь комментарий
13.04.2025 23:16 Ответить
А саме головне: за інформацією з відкритих джерел ворог по нас випустив більше 12 000 ракет. Це тільки одних ракет. І не досяг своєї стратегічної мети. Питання до автора блогу - парубка емоційного та моторного: скільки ракет треба випустити по РФ ? Тисяч 50? А може 200 000?
показать весь комментарий
14.04.2025 00:40 Ответить
Дивлячись, яка мета. Іноді і однією ракетою можна мети добитися.
показать весь комментарий
14.04.2025 07:09 Ответить
росія і кацапи = абсолютне зло
показать весь комментарий
14.04.2025 00:03 Ответить
замість акумуляції всіх фінансів країни під час війни наи виживання ЗЕбанда направила гроші нацїї на придбання автомобілів - споживання
показать весь комментарий
14.04.2025 00:07 Ответить
Заява в стилі офісу примітивних рішень Зеленського .

Головна зброя - це не ракети ,а мізки . І якщо українські ракети ,ще можна зробити , то розуму додати керОвнікам навряд чи вийде .

Ракети робити і стріляти у ворога - це звичайно необхідно ( питання чи вистачить в нас людей ,коштів та технологій ) ,але у відповідь ворог буде бити теж . І навідміну від нас - москалям насрать - скільки людей загине в них ( більше буде народєц хахлів ненавідіти ) . Так ,що смерті наших людей та війну - це ніяк не зупинить .

Знову згадується безсмертний Сунь Цзи - який казав - поганенькі полководці штурмують фортеці - погано підготовленими військами ( привіт Бахмутам Сирського ) , а хороші - руйнують союзи та задуми ворога .

Чи ведеться в нас якісна дипломатична робота по руйнуванню союзів Московії з Індією та Китаєм ? Ах да Китай - у нас обітєль зла по крикам блохєрів і мільойни китайців бажають переїхати з теплого південокитайського узбережжя в розхєрачені холодні руйни Донбасу .

А чи ведеться в нас пропагандиська робота по підтримці визвольних рухів поневолених народів Московії - чеченців , бурятів ,башкирів ?
А я забув - вони в нас -звірі , скоти та ...ідари .
Москва потирає рученята -нічого не обєднує краще ніж зовнішній ворог.

Тому залишається хіба ,що робити ракети ... І безжально бити у відповідь,як пише автор ... Якщо звичайно Захід грошей дасть...
Смерті людей - це не зупинить , але це - гавнокомандувачі ,яких ми заслужили ...Сунь цузи в трускавецьких військових академіях не викладали ...
показать весь комментарий
14.04.2025 00:45 Ответить
дЕрмаку, всРанському, і особливо найуспішнішому ухилянту - НАСРАТИ скільки здохне українців. Для цієї влади головне ЧТАБИ АХМЄТОВ НЄАБІДЕЛСЯ і НЄ ПАМЕНЯЛ ІХ, і ЧТАБИ ПОРОХ меньше ЩИКАЛАДА ВІПУСТІЛ. І ЧТАБІ дЕрмак не бросил рулить и ПИСАТЬ на ИСТОРИЮ. І Чтабі у них всє біло і им за єто ничего не біло. ОТ І ЖИВІТЬ з ЦИМ(((((
показать весь комментарий
15.04.2025 13:17 Ответить
Ракеты не дроны. Их в любом сарае не сделаешь. Нужны большие производственные цеха. А при том количестве"кротов" что в Украине только начни сборку ракет на заводе и сразу же "прилет"
показать весь комментарий
14.04.2025 03:09 Ответить
Хамасу це роскажи.
показать весь комментарий
14.04.2025 07:10 Ответить
Украина не сможет массово делать ракеты хотя бы потому что во всем мире Дефицит пороха. Вообще врывчатка это сейчас роскошь непозволительная для любой страны (кроме раши). А там на одну ракету этой взывчатки гора надо. А для ста ракет? а для тысячи ракет? Тысячи гор. Зато солдаты на передовой разбирают старые мины что б смастерить из них боеприпас для дрона.Пороха нету!!(не того пороха что Порошенко а просто пороха)
показать весь комментарий
14.04.2025 03:15 Ответить
fanat
У якості пропеленту в ракетах використовується не порох, а ракетне паливо. Порох то для снарядів і набоїв.
показать весь комментарий
14.04.2025 05:54 Ответить
Гадаю, що під словом "порох" коментатор мав на увазі вибухові речовини для ракет та снарядів. Про дефіцит тротилу та інших вибухових речовин в Європі писали ще минулого року.Більш того, The Economist писав, що поставки деяких компонентів вибухівки повністю залежать від Китаю і ще однією великою проблемою є дефіцит кваліфікованих робітників.
Тому, всі ці заклики позитивних блохерів про швидке та масштабне виробництво власних ракет, дронів по суті інформаційний шум для відволікання населення та підняття бойового духу.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:58 Ответить
Використання урану та плутонію допоможе скоротити дефіцит.
показать весь комментарий
15.04.2025 01:27 Ответить
той, хто нас віддаляє від неї - це ворог номер один

Ой, дєвочки - і хто ж це може бути? Чи не той хрін, який закрив усі ракентні програми в Україні з 2019 року? Чи не той же хрін, який поставив керувати економікою країни фсб-ношого прихвостня Гетьманцева? Чи не той, хто розігнав команду бойових офіцерів ЗСУ і поставив сіреньких жополизів? А може той, хто поставив на керівництво оборонним комплексом України абсолютно інфантильного ссикуна - Сметаніна, а цілим віце-прем'єром поставили клоуна-хіпстера. І так дала - і так далі - таких підказок купа. Тільки згадати прізвище - ссикотно?

Яка прикра загадка - ага?
показать весь комментарий
14.04.2025 07:28 Ответить
чи, ви не чули отих блогерів з болот?
подивіться стріми.
так і кажуть, а чого ви уперлися? здавайтеся і все буде закінчено.
оно, мелитополь, бердянськ взагалі не постраждали, тому що віддали.
харків не хочете віддати, суми, одесу, миколаїв? з херсону випустили нас без бою?
то, значить кацапи будуть нищити ці міста по прикладу маріуполя.
поки не буде жорстокої відповіді, на кожного одного українця сто лаптєй, ми будемо в позі толєрантних тєрпіл і нитиків.
яким і є наш необраний, виконуючий обов'язки зе!гніда. в європі з ним розмовляють, або такі ж толєрасти лєвакі, або жіночки як з хворою дитиною. в білий дім вхід заборонений, бо трамп, як і плєшивий визнає виключно силу і впевненість!
поки в керівництві україни зе!шобло на чолі з єрмачиною та гундосим необраним виконуючим зе!лідаром, ми котимося у безвихідь.
показать весь комментарий
14.04.2025 07:58 Ответить
Які ракети, яка зброя? оп це зрада. Вони здають Україну тихо і непомітно під відоси "бубочки". ❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
14.04.2025 09:25 Ответить
Ми не перестріляємо Росію ракетами, це вологі нездійсненні іллюзії пана Буткевича! На кожен удар України, вони відповідатимуть трьома чи чотирма обстрілами. У них ВПК більший разів в 7-8 і цього не змінити просто фізично, враховуйте кількість населення, і особливості їхньої географії. У Сибіру та на Далекому Сході в них стабільний глибокий тил куди нічого ніколи не долетить, а у нас кожен завод, кожне виробництво завжди під загрозою ракетних ударів.......
показать весь комментарий
14.04.2025 10:50 Ответить
Якби була адекватна влада, то давно були би ракети, а не анонси.
Треба всім визнати, що клоуни не приведуть нас до перемоги, не збережуть наші життя.
Але вам відомо, що бодай половина громадян так не думає, тому ми приречені
показать весь комментарий
14.04.2025 11:31 Ответить
Нарешті нормальний коменттар.
Про це я криком кричав ще кілька років перед війною.
Поки ми не будемо зносити їхні торгові центри - нам триндець.
І, до речі, треба як і Ізраїль проголосити, що в нас нема ядерної зброї, але якщо раптом, то...
ЗЕ - якийсь чмошник, або кріт. Бо пройшло три з половиною роки, а воно нічого не робить.
П.С. За удари ракетами у відповідь - зараз нам би ніхто й слова не сказав.
показать весь комментарий
14.04.2025 13:41 Ответить
Колись читав буткевича - зараз НЕ ХОЧУ І НЕ БУДУ. Просто не вірю *********** і їхнім гаслам, їхнім способам похайпитись на горі людей.
Ну реально.
Подивіться що ВОНО пропонує??
НЕ знищити ФІЗИЧНО путлера і його оточення, їх ідеологів війни і відповідальних за організацію ОЦЬОГО ВСЬОГО геноциду українців.
НЕ знищити ФІЗИЧНО їх аеродроми, штаби, війська, заводи з виготовлення зброї, .
НЕ знищити ФІЗИЧНО конкретних причетних до агресії наших колаборантів і ЇХ політиків та політологів, пресотуток.
буткевич пропонує нищити ( як і вова *****) дітей, школи, церкви мокшанський народ.
Я їх НЕНАВИДЖУ - але я не хочу бути як вони і ЯК буткевич.
бутевич - ти ПРОСТО журнашлюх чи такий же як і вова*****??
Якщо в тебе є фонтан - ЗАТКНИ його - принаймні доти поки з нього зникнуть НЕЧИСТОТИ.
показать весь комментарий
14.04.2025 15:40 Ответить
ви розумієте що на рф колективний путін? на місце дохлого путіна прийде таке саме ***** бо колективний путін вимагає крові, ну чого ви ще цього не зрозуміли.
показать весь комментарий
15.04.2025 01:17 Ответить
Діма - ЩОБ ТОБІ не соромно було ЩОСь пісяти - ПРОСЛУЖИ з моє, ПРОЖИВИ з моє, ПЕРЕЖИВИ з моє - а потім - ПІСЯЙ в чати. От дЕрмак і ко СЦИТ в очі і каже що то - божа роса. А я - жОПі, владі, істєрикам від історії, і блохерам (медіаприституткам) - ПРОСТО не вірю. Що й тобі рекомендую.
показать весь комментарий
15.04.2025 12:11 Ответить
зрозуміло, лікуй свій птср а потім пісяй в чати!
показать весь комментарий
15.04.2025 21:57 Ответить
ПТСР - це проблема. Вона ветерану лікується ТІЛЬКИ смертю. ВСЕ решта - від лукавого. Я не зможу закінчити свій шлях знаючи, що ТАКЕ ГІФФНО як ти живе і буде срати на мізки українцям. Ще щось пукни з жОПи - і біжи до дЕрмакаки за срібняками. Грубі гроші вони і БЕЗ ТЕБЕ "освоять"
показать весь комментарий
16.04.2025 12:21 Ответить
І ще. В мене є прізвище, ім'я. А що в тебе?? Діма - беру 30 срібняків з жОПи для прожиття?? Працюю на реалізації інфокалу широкому суспільству за зниженими цінами? Результат не гарантую, гроші візьму АЛЕ СМЕРДІТИ БУДУ на всю Україну?? НуНу жертва акушера і жадібності татка на контрацептивах
показать весь комментарий
16.04.2025 12:27 Ответить
Так. Ще может піти і послужити в ЗСУ в штурмовиках у всранського
показать весь комментарий
14.04.2025 15:43 Ответить
Віддалив нас сам Буткевич, бо топив проти Пороха перед виборами.
показать весь комментарий
14.04.2025 16:37 Ответить
"Льогкім двіженієм рукі ..." Ті ракети багато коштують.

Події у Дніпрі, Сумах, Херсоні, Кривому Розі трагічні і болючі.

Проте ... А скільки екіпажу у крейсера "Москва" на дно пішло, для прикладу ?
Чомусь забуваємо, скільки їх перебили і ще доведеться. Мабуть ми вже звикли до шалених цифр втрат армії РФ.
показать весь комментарий
14.04.2025 18:51 Ответить
А цей будкєвіч (бо "будка" наїдена не слаба така) чи не той "правдоруб" проти Пороха на виборах 2019?
А не пішов би він під три чорти зі своїми аналізами, баченнями, закликами і порадами, г..ндон штопаний. Які втрати понесла країна в цілому і майже кожен зокрема, навіть якщо і не дослухалися до цього персонажа та йому подібних. І мова не тільки про гроші, скільки життів втрачено, а ця харя хоч усвідомлює що його "діяльність" теж додала свої 5 копійок до цієї національної трагедії, яка відбувається зараз?
показать весь комментарий
14.04.2025 22:22 Ответить
І головне , це було зрозуміло ще у 22 році, але для цього потрібна була інша команда ,а цирк мав піти туди де йому місце. А зараз хоч лікті кусай.
показать весь комментарий
15.04.2025 01:12 Ответить
Хотілося би дізнатися думку не якогось зеленого пісюка, а Верховного Головнокомандувача.
показать весь комментарий
15.04.2025 07:39 Ответить
зелений пісюк і главковерх 2019-2025 - одна і та ж НеЗЕлена а НУ така собі субстанція - ну ви зрозуміли. І не подумайте що то міндобрива - узькі з насінням в карманах - ОТО міндобрива. А ОТЕ - то просто ЗБРОЯ ГЕНОЦИДУ Українців. ЯК і усього живого. Пропоную - як Гагаріна - в ракету і на 9 травня на шашлики на червону площу. ГАРАНТУЮ - півпараші загине ЗРАЗУ від шашликів, а ЩЕ 25% відсотків - на будівництві траси мацква - пекін. Виживуть тільки чукчі і якути - ЄТА САВСЕМ ДРУГОЙ народ.
показать весь комментарий
15.04.2025 13:07 Ответить