6143 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Якщо без гарантій повіримо в перемир’я з Росією, через кілька років воюватимуть нинішні підлітки

З лютого серед топ-тем для обговорення в мережі – гіпотетичне перемир’я з Росією, якого дуже прагне американський президент Дональд Трамп. На заяви про можливе перемир’я реагує не лише ринок нерухомості, де вже фіксується зростання цін, а й суспільні настрої загалом. Зокрема, спостерігається зниження обсягів благодійних внесків на потреби Сил оборони — українці стали менше донатити.

Можемо навіть залишити за дужками той факт, що з початку переговорів Росія збільшила кількість ударів по Україні на 50%. Глобально те "перемир’я", яке вважатиме своєю перемогою Дональд Трамп, ніколи не влаштує нас. І ось чому.

Трамп щиро вірить у дві речі: що він зможе "відірвати" Росію від Китаю і швидко завершити війну в Україні (й отримати за це Нобелівську премію миру, авжеж).

На початок широкомасштабного вторгнення товарообіг між Росією й КНР складав 90 млдр доларів. Зараз ця позначка зросла до 240 млрд доларів. Китай є хабом, куди Росія продає свої ресурси, тоді як більшість країн цивілізованого світу наклала на державу-агресора справедливі санкції. Без мовчазної згоди Китаю Пхеньян не вступив би у війну на боці Росії. А також китайці, ймовірно, допомагають росіянам вдосконалювати корейські ракети, а ще надають Росії супутникові знімки та високоточні верстати для військової промисловості.

Тим часом росіяни легко обіцяють США все на світі. Доступ до нафтогазових родовищ? Будь ласка. Рідкоземельні метали, зокрема на окупованих територій? Без питань. Ось тільки Росія не збирається виконувати своїх обіцянок. Мета Путіна – добитися максимальних поступок від Трампа, який, здається, ладен на все заради швидкого "миру". Поступки лише розпалюють апетити агресора.

Чи відмовиться Росія від своєї мети окупувати стільки українських територій, скільки вдасться? Ні, але для цього їй потрібно взяти перерву, "перемир’я" на кілька років, щоб під ослабленими санкціями відновити ВПК та мобілізувати нове "гарматне м’ясо". Скажімо, на чотири роки – доки триватиме каденція Трампа.

Американського президента це, ймовірно, влаштовує, а от нас – ні. Адже за чотири роки Путін може заявити, що домовлявся про "перемир’я" лише із Трампом, і розпочати нове, значно кривавіше вторгнення в Україну. Якщо ми не використаємо цей час на розбудову сильної, професійної армії, мобілізація 18-річних стане не рекомендацією західних партнерів, а нашою реальністю.

Але є й хороша новина: складно протистояти державі, яка виробляє власні ракети й далекобійні дрони, має 800-тисячне військо, потреба якого у вмотивованих кадрах буде актуальною допоки існує Росія. Затишшя на фронті, перемирʼя чи навіть підписання миру лише актуалізує питання рекрутингу, щоб поступово зменшувати плани мобілізації. Різкої зупинки мобілізаційних процесів під впливом міжнародних перемовин – не буде, це розуміє Москва і висуває це питання окремим ультиматумом. Тому для виживання України і забезпечення тривалого й справедливого миру ми маємо об’єднуватися навколо армії і всередині неї. Тільки тоді Росія не ризикуватиме напасти на нас знову.

Досвід понад трьох років повномасштабної війни засвідчив: вмотивоване військо демонструє значно вищу ефективність у виконанні бойових завдань. Тому держава розвиває систему рекрутингу – механізму добровільного приєднання до Сил оборони.

У центрах рекрутингу від Міноборони, родів військ та бригад працюють рекрутери, чиє завдання – допомогти вам знайти ту вакансію в Силах оборони, яка найкраще відповідатиме вашим навичкам та інтересам. Відвідини центру рекрутингу або звернення до рекрутерів від підрозділів ні до чого не зобов’язують: можна навіть пройти співбесіду з командиром бригади та відмовитися від пропозиції.

Наприклад, інформацію про величезну кількість бойових та небойових вакансій має 1 Центр рекрутингу Сухопутних військ. До центру можна прийти у Києві (адреса вул. Ольжича 10а), щоб поспілкуватися з рекрутерами та дізнатися про доступні вакансії. Так само, можна переглянути всю інформацію на сайті або звернутися за телефоном чи у WhatsApp +380979023089.

Більше про це Дмитро Жмайло розповів для Київської школи державного управління.

Топ комментарии
+15
Зокрема, спостерігається зниження обсягів благодійних внесків на потреби Сил оборони - українці стали менше донатити. Джерело: https://censor.net/ua/b3546879

Українці стали донатити менше тому ,що українці в масі стали заробляти менше - інфляція, пряме та приховане підвищення податків - поставили багато сімей на межу виживання - тут вже людям не до донатів - купити би харчів,ліків та оплатити комуналіьні

Тому для виживання України і забезпечення тривалого й справедливого миру ми маємо об'єднуватися навколо армії і всередині неї. Джерело: https://censor.net/ua/b3546879

Оця пафосна муйня -особливо від різних блогєро-волонтеро-аналітиків-тиловиків всіх типів,які точно в окоп не підуть - вже крім роздратування та люті в простих посполитих нічого не викликає .
Об'єднуатися українцям потрібно в чергу навколо ПРАВДИ . Потрібно перестати брехати та лицемірити на всіх рівнях . Саме непокарна БРЕХНЯ ,що займає посади та носить погони - це головна причина того ,що люди зневірились .
Українці завжжи підтримували армію і підтримують зараз . Але ідеалісти загинули в 2022-2023 ,а зараз залишилися лише циніки та прагматики . І прагматикам не потрібні гасла - їм потрібен лише ЧЕСНИЙ ДІАЛОГ ТА ОСОБИЙСТИЙ ПРИКЛАД КЕРІВНИХ "ЕЛІТ".
Але з діалогом ніяк не складається ,а приклад недоеліт наразі -КРАДИ,БРЕШИ ,УХИЛЯЙСЯ .
І змінитися теперішня влада не може . А добровільно вона не піде .
Тому надія лише на вибори та перезавантаження - все інше від лукавого - А МИ ЗНАЄМО ,ХТО Є БАТЬКОМ БРЕХНІ
показать весь комментарий
15.04.2025 12:16 Ответить
+14
Автор, як і інші нафронтники, чомусь не пояснює, за рахунок яких коштів буде утримуватись 800-тисячне військо і вироблятись ракети в умовах зруйнованої економіки та тотальної нестачі робочих рук. Очевидно, всі наші надії на те, що Європа буде й надалі давати нам кошти в необмеженій кількості, або, як варіант, гетьманцев введе податок на повітря
показать весь комментарий
15.04.2025 13:38 Ответить
+12
нинішні підлітки не будуть нізакого воювати, забудьте
показать весь комментарий
15.04.2025 13:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Зокрема, спостерігається зниження обсягів благодійних внесків на потреби Сил оборони - українці стали менше донатити. Джерело: https://censor.net/ua/b3546879

Українці стали донатити менше тому ,що українці в масі стали заробляти менше - інфляція, пряме та приховане підвищення податків - поставили багато сімей на межу виживання - тут вже людям не до донатів - купити би харчів,ліків та оплатити комуналіьні

Тому для виживання України і забезпечення тривалого й справедливого миру ми маємо об'єднуватися навколо армії і всередині неї. Джерело: https://censor.net/ua/b3546879

Оця пафосна муйня -особливо від різних блогєро-волонтеро-аналітиків-тиловиків всіх типів,які точно в окоп не підуть - вже крім роздратування та люті в простих посполитих нічого не викликає .
Об'єднуатися українцям потрібно в чергу навколо ПРАВДИ . Потрібно перестати брехати та лицемірити на всіх рівнях . Саме непокарна БРЕХНЯ ,що займає посади та носить погони - це головна причина того ,що люди зневірились .
Українці завжжи підтримували армію і підтримують зараз . Але ідеалісти загинули в 2022-2023 ,а зараз залишилися лише циніки та прагматики . І прагматикам не потрібні гасла - їм потрібен лише ЧЕСНИЙ ДІАЛОГ ТА ОСОБИЙСТИЙ ПРИКЛАД КЕРІВНИХ "ЕЛІТ".
Але з діалогом ніяк не складається ,а приклад недоеліт наразі -КРАДИ,БРЕШИ ,УХИЛЯЙСЯ .
І змінитися теперішня влада не може . А добровільно вона не піде .
Тому надія лише на вибори та перезавантаження - все інше від лукавого - А МИ ЗНАЄМО ,ХТО Є БАТЬКОМ БРЕХНІ
показать весь комментарий
15.04.2025 12:16 Ответить
До частини донатерів нарешті дійшло, куди йдуть їхні донати.
показать весь комментарий
15.04.2025 14:21 Ответить
О, черговий позитивний блохєр на підсосі зєльоної плісняви.
показать весь комментарий
15.04.2025 12:44 Ответить
Війна рашистів і України не є якимось локальним конфліктом між "українцями" і "росіянами". Ця війна має глибинні цівілізаційні причини і не закінчиться ніякими "гарантіями" - бо "гарантії" західних країн важать не набагато більше, ніж обіцянки рашистів - приклад: Будапештський меморандум. Наближається велика війна між вільним світом і бандою тоталітарних країн - цей цівілізаційний конфлікт досить умовно можна назвати війною "сходу" і "заходу". Війна рашистів і України - авангардний бій, "розвідка боєм" перед справжньою великою війною. І це буде, скоріше за усе, ядерна війна - після якої надовго настане мир, бо проблем буде занадто багато...
показать весь комментарий
15.04.2025 12:45 Ответить
Ну беручи до уваги , те що відбувається в країнах Заходу - важко назвати їх "вільним світом " - скоріше лукавим . Я не думаю ,що буде війна між автократіями та "лукавими демократіями Заходу". Оскільки ці автократії та "лукаві демократії " цілком можуть об'єднуватися разом ,для досягнення якихось своїх інтересів .
Тому ми буть входимо в нове середньовіччя де замість сили права ,буде право сили . І замість великої тотальної війни - будем мати безліч конфліктів з поступовою деградацією цивілізації
показать весь комментарий
15.04.2025 12:59 Ответить
"Вільний світ" - не обов'язково високоморальний. Свобода на заході є. Моральності не вистачає, але війна буде не за моральність - війна буде за свободу. Пірати билися до смерті - бо билися за свою свободу - і кінець-кінцем королі наймали їх для свої війн. За що зараз Україна б'ється? Навіть "російсько-мовні" громадяни України? ЗА СВОБОДУ. Хіба Україна така вже супер-високоморальна країна? За моральність люди не б'ються - за свободу б'ються люто. Тож прийдешня війна буде не морального з аморальним, а ВІЛЬНОГО з НЕВІЛЬНИМ, вільних людей з тоталітарними рабами. Це дуже старі глибинні засади людства, які дозволяли навіть маленьким народам долати великих тоталітарних монстрів - бо "вірус свободи" є нездоланною силою.
показать весь комментарий
15.04.2025 13:07 Ответить
Ну тоді вашій логіці Україна вже програла - томущо свободи в Україні зразка 2025 набагато менше чим в 2019 . Чи є солдати ЗСУ - "свобідними "? Ні ,вони перебувають в залежному статусі ,практично не маючи жодних прав. Чи є чоловіки в Україні наразі вільними ? Ні вони наразі перебувають в статусі напівкріпаків .
Про що це говорить ? Про те що в ******** державах при настанні війни - свобода зникає ,яка така. І війни ПО ФАКТУ ВЕДУТЬСЯ ЗА ІНТЕРЕСИ МОЖНОВЛАДЦІВ ,ЩО ПРИКРИВАЮТЬСЯ ІДЕЯМИ СВОБОДИ ПЕРЕТВОРЮЧИ ЛЮДЕЙ ФАКТИЧНО НА БЕЗПРАВНИХ РАБІВ .
Війна вільних людей - це війна козаків ,а не загнаних насильно рекрутів.

Чому тоді люди йдуть воювати ? Бо воюють за ЦІННОСТІ - СПРАВЕДЛИВІСТЬ ,ЗА РОДИНИ І ЗА ПРАВО ВИБОРУ. Тобто Свобода включена як ЦІННІСТЬ. Але це одна з них, а не самоціль.
І СВОБОДА ДО РЕЧІ ЗАВЖДИ КОЛРЕЛЮЄТЬСЯ З ПРАВДОЮ . ДЕ НЕМАЄ ПРАВДИ НЕ МОЖЕ БУТИ СВОБОДИ

П,С, До речі піратів всіх винищили ,або вони перйшли на державну службу. Так ,що не склалося там зі свободою
показать весь комментарий
15.04.2025 13:19 Ответить
Ви абсолютно праві!!! Про це особисто я пишу весь час - ЯКЩО Україна програє, то це буде тому, що придушують свободу, немає справедливості, немає правди - люди не будуть люто битися за царство брехунів, ворюг і лицемірів. Закриття кордонів, бусифікація, податкова обдираловка, переслідування опозиції, продажність правоохоронців, тотальна брехня і шалена корупція - це НЕ сводода, НЕ рівність, НЕ братерство - тобто повний антипод знаменитому гаслу вільних людей.
показать весь комментарий
15.04.2025 13:26 Ответить
До речі - піратів я згатав тільки як приклад - за свою свободу люто б'ються не тільки високоморальні люди.
показать весь комментарий
15.04.2025 13:27 Ответить
Так ,згоден з Вами .Але це - сурогат свободи. Москалі наприклад б'ються за "свободу від НАТО " . Але це побудовано на фундаменті брехні - і рано чи пізно таку "свободу" міняють на гроші наприклад чи зневірюється

Справжня свобода можлива лише ,коли вона поєднується з високими принципами. Правдивість ,чесність з собою та іншими.
А коли твій союзник - говорить про свободу ,а потім лукаво кидає тебе на поставках - то,щось з тою "свободою " не так
показать весь комментарий
15.04.2025 13:59 Ответить
Що ти мелеш? За яку свободу борються Українці? Ти на старості впав в маразм, як Трамп . Що в Україні в українців залишилося, за що можна боротися? Власність в руках одного дуже вибраного народу. Землю допродають, що є дикістю нечуванною: під час війни продавати землю. Так, наприлад, майже вся Полтавська область контролюється Веревським ставленником і представником вибраного народу. Президент теж їхній і всі канндидати на посаду президента теж звідти. Проходить "палестинізація" України, причому нечуванними темпами. Йде до того, що українці будуть жити в гетто типу Сектора Газа. Це по твоєму боротьба за свободу? За свободу жити в Секторі Газа? І навіть з цієї території їх будуть виганяти дурнуваті жадібні Трампи.
показать весь комментарий
15.04.2025 16:44 Ответить
Ти не перший і не останній, що намагаєть усі біді і негаразди скинути на євреїв.
Таких було вже купа. Якби все було так просто.
Євреї не винні у тому, що українець від українця, наприклад, у Європі відвертається з надутою фізією, а євреї гуртуються - і правильно роблять.
показать весь комментарий
16.04.2025 07:56 Ответить
Таки маразм . І колабораціонізм
показать весь комментарий
16.04.2025 14:06 Ответить
А інтереси всім відомі - жити за чужий рахунок, краще чим інші їсти, гуляти, мати прислугу.
Забирати в інших племен те що сподобалось. Гнобити та принижувати.
Нічого нового. Аж поки ці паразити не виведуться під час чергового потопу чи комети.
показать весь комментарий
15.04.2025 19:30 Ответить
нинішні підлітки не будуть нізакого воювати, забудьте
показать весь комментарий
15.04.2025 13:10 Ответить
Будуть йти в атаку за ліліпутіна, якщо ти ухилятне їх не захистишь та не підешь у ТЦК.
показать весь комментарий
15.04.2025 23:16 Ответить
а ти там був?
показать весь комментарий
15.04.2025 23:17 Ответить
Приїзжай неухилянт в Україну,покажеш приклад,а то з закордону ви всі герої - переможці.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:38 Ответить
Грантожер Діма Жмайло виповз на Цензор щоб знову нести чергову х.ню, в яку навіть сам не вірить.
Для чого використовується шарашка " Український центр безпеки та співпраці"?
На це питання нехай дасть відповідь журн. розслідування Ткача, Бігуса (можливо й ні, бо...) ну й ще двох-трьох журналістів, яким можна, поки що, довіряти.
показать весь комментарий
15.04.2025 13:32 Ответить
Автор, як і інші нафронтники, чомусь не пояснює, за рахунок яких коштів буде утримуватись 800-тисячне військо і вироблятись ракети в умовах зруйнованої економіки та тотальної нестачі робочих рук. Очевидно, всі наші надії на те, що Європа буде й надалі давати нам кошти в необмеженій кількості, або, як варіант, гетьманцев введе податок на повітря
показать весь комментарий
15.04.2025 13:38 Ответить
ГеЙманцев може ,що хоч вводити - але є закони економіки . При перевищенні податкового навантаження за певну межу - бізнес переходить в чорну - і гетьманцеви збирають, хєр без солі замість податків.
показать весь комментарий
15.04.2025 16:13 Ответить
Все дуже сумно, насправді. І буде погано до тих пір, поки українці не отямляться - перестануть голосувати по приколу, відкинуть ці патерналістські ідеї про ковбасу по 3.80 та газ по 1.80 і про те, що їм весь час хтось щось винен - уряд, інші країни тощо, перестануть толерувати корупцію. Оскільки тільки це дасть можливість побудувати справді сильну державу, яка зможе утримувати 800тисячну армію з дронами та ракетами, навколо якої будуть всі гуртуватися.
показать весь комментарий
15.04.2025 15:56 Ответить
Не переймайтесь. То мабуть було останне голосування. Завершальне.
показать весь комментарий
15.04.2025 19:34 Ответить
Если завтра подпишут мир, то в следующую войну Украина просто сдастся. Просто потому что все потери до того времени будут оценены. Украина просрала кучу людей и ресурсов и не получила ничего, кроме поражения - на такое никто не будет подписываться снова в здравом уме.

Оттого никаких вечных войн как мечтают политруки.
показать весь комментарий
15.04.2025 16:14 Ответить
Вообще. Никаких вечных войн как кто-то там мечтает. Или победа сейчас, или нет. Такой вот расклад.
показать весь комментарий
15.04.2025 16:17 Ответить
"кілька років" вже пройшло з початку вторгнення, і як на мене позиція щодо умовного миру в 2022 була набагато сильніше.
показать весь комментарий
15.04.2025 17:48 Ответить
Зеленський очолить наш новий наступ! Вперед!
показать весь комментарий
15.04.2025 18:01 Ответить
Цікаво, це жмайло-всрайло вже воює???
показать весь комментарий
15.04.2025 20:11 Ответить
Прочитав і як свіжим вітром повіяло. Якщо у нас працює Центр безпеки і співпраці, та ще й там є ВИКОНАВЧИЙ директор (а ще ж мабуть законодавчий, судовий....), державі точно нічого не загрожує.
показать весь комментарий
15.04.2025 23:17 Ответить
Було б дуже корисно та пізнавально, якби автор на власному прикладі описав досвід добровільного приєднання до сили оборони, починаючи з центру рекрутингу і до окопу на нулі.
показать весь комментарий
15.04.2025 23:39 Ответить
Історія УНР повторюється
Європ.солідарність проти продовження воен.стану і за демобілізацію під час війни = капітуляції.
Не зрозуміло, тоді за що три роки кров пролівали? Буде вам і Буча, і примусова мобілізація в армію пу, денаціфікація... і все те, що пу обіцяв.
Адже, пу чітко сказав, а наришкін артикулював, что прибалт.країни, Польша - це пряма угроза ерефії... так що їм треба приготуватись... до прийому асвабадителей...
Мрак
Движуха продовжується
Усі ці внутрішні розборки лише дають карт-бланш пу "мирним" шляхом досягти своїх цілей.
Здається, що у Європ.солідарності є свої цілі в цій грі.
В війні буває лише переможець і переможений і 2014 рік... і заглядання в очі пу... поступки ..не стрелять... нічому не навчили. Зійтися десь посередині не буває.
показать весь комментарий
16.04.2025 07:52 Ответить
Ну і далі - які ваші поради, що робити владі чи кому аби перемогти орків?
показать весь комментарий
16.04.2025 08:18 Ответить
Владі - переміститися на шибеницю, електричний стілець, та довічні виправні.

Українці ж продовжуватимуть спротив, як уже роблять четвертий рік, поки не виснажать всі матресурси РФ. Хто хоче - допомагає, хто не хоче - йде до дідька.

От і все.
показать весь комментарий
16.04.2025 08:45 Ответить
Про яких українців ви кажете?
Дехто з них воює з самого початку агресії орди.
І вони закінчуються, хтось гине хтось отримує поранення.
А решта вгодованих свиней - силові структури які не для того створені щоб воювати- споглядає, коли ж вони вже переможуть.
Зелені падлюки накупляли броней, інвалідів, прийняли для себе закони щоб не йти на війну.
Так яким чином ці хлопці які зараз в окопах виснажать матресурси орди?
показать весь комментарий
16.04.2025 08:55 Ответить
а) З цією владою перемога неможлива. Тож неважко зробити винсновок, що треба зробити насамперед.

б) Є чимало способів посилювати ЗС поза кацапським косплеєм диктатури, просто вони коштують грошей, і цих грошей чимало, але вони ********* ці владою (отже, поветраємося до пункту а)

в) Росія увійшла в стагфляційну рецесію. З одного боку це певним чином стимулює нарощування м'ясного ресурсу. Але це єдина "позитивна" для ворога новинка. Всі решта новин погані. Українцям же достатньо тільки стояти, вистоювати і чекати. СРСР ніхто на полі бою не в'їбав - хіба афганці, але то окремий випадок - Совіти були значно гуманнішими за нинішню Кацапію, їм не прийшло в голову просто винищити населення Афганістану. СРСР завалився через банкрутство. Чи зможуть українці вистояти і дочекатися? Знову повертаємося до пункту а).

Dixi.
показать весь комментарий
16.04.2025 09:45 Ответить
Та да, кацапам лишилося 2-3 тижні, не більше. Інфантили придурошні.
показать весь комментарий
16.04.2025 15:18 Ответить
Мабуть, Ви не зрозуміли, про що саме я написав, Світлано.
показать весь комментарий
17.04.2025 04:25 Ответить
Ваші підлітки воюватимуть, якщо ви, імбецили кончені, цю війну не припините. У вас, дебілів, вже Парагвайський сценарій на обрії, 18 літні та мобілізація жінок обговорюється, але ви швидше, доб'єте країну об кацапів, ніж підете на мир. Геноцидники кончені, горіть в пеклі!
показать весь комментарий
16.04.2025 15:16 Ответить