9131 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Вбивство Портнова - це наша поразка

Андрія Портнова вбили в Іспанії. Фото з місця

А тепер давайте серйозно.

Вбивство Портнова - це наша поразка. Бо це означає, що в правовому полі ми абсолютно неспросожні. Він роками вертів наше правосуддя, як хотів, корумпував його, замкнув судову систему на "рішал", процвітав за будь-якої влади як напрочуд вигідний чорт. Зрештою, він відкрито перейшов на бік ворога, але продовжував залишатися практично всемогутнім в наших судах.

І він не був за це покараний, його вина не була доведена, майно не було конфісковано, зв'язки і спільники не були виділені а окремі провадження, і ще багато чого не було. Тому система Портнова залишилася недоторканною. Зачекайте трохи - невдовзі її очолить новий чорт, бо це напрочуд вигідна система. Ніхто не дасть її зруйнувати.

І українські суди продовжать жити в режимі 0,2% виправдальних вироків на рік, де ці 0,2% - квота Портнова, а ваші - решта.

Він заслужив смерті з точки зору кармічної справедливості. Але не з точки зору українського правосуддя. І от саме ця різниця і є нашою поразкою.

Топ комментарии
+20
Ну якщо вже серйозно, то починати треба було з козиря
показать весь комментарий
21.05.2025 23:43 Ответить
+14
він відкрито перейшов на бік ворога, але продовжував залишатися

Портнов з помпою приїхав в Україну з коли Зеленський вліз у владу. Зелені гниди, особливо Татаров і Ко, користувалися послугами Портнова - тож виходить, що зелені гниди - ВОРОГ?
Виходить, що так.
показать весь комментарий
22.05.2025 09:33 Ответить
+11
Цікава точка зору. Але якщо це буде масштабовано, то зміни будуть. Так, вони будуть не конституційні і взагалі відверто кримінальні, але вони будуть. Всі наші проблеми від відсутності масштабування, від дронів до атентатів.
показать весь комментарий
22.05.2025 06:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну якщо вже серйозно, то починати треба було з козиря
показать весь комментарий
21.05.2025 23:43 Ответить
а я думал с кремлевского руководства....
показать весь комментарий
22.05.2025 09:12 Ответить
, це паралельно , тому , що однє одному не заважає Зрадники -Іуди повинні сісти на кіл , вони гірші , за відкритого ворога
показать весь комментарий
22.05.2025 12:47 Ответить
так 100% ...але всі 73% цього хтіли ...тільки для українців ,забувши ,шо повітрям дихають всі ...
показать весь комментарий
21.05.2025 23:45 Ответить
Досить уже чистоплюйства.

Воно привело Україну та українців на те дно, де вони зараз є.
показать весь комментарий
22.05.2025 06:21 Ответить
Цікава точка зору. Але якщо це буде масштабовано, то зміни будуть. Так, вони будуть не конституційні і взагалі відверто кримінальні, але вони будуть. Всі наші проблеми від відсутності масштабування, від дронів до атентатів.
показать весь комментарий
22.05.2025 06:21 Ответить
да, убили гадюку но он даже не успел почувствовать наказание так что обошлось ему все очень просто.
показать весь комментарий
22.05.2025 06:40 Ответить
ну і що , алє дужє єфективно , коли не добили Кернеса , скільки , ще він срав на закони і на Україну Оцє були блискавичні професіонали , а не "любітелі" , які навіть царьова не кінчили і воно продовжує гадити , а Баліцького …………в упор не бачать
показать весь комментарий
22.05.2025 12:51 Ответить
Нагадаю, що вся судова система радикально реформована в 2016 році. Тоді влада також була агентами москалів?
показать весь комментарий
22.05.2025 06:45 Ответить
ні, вона більш просочена із 2019!
показать весь комментарий
22.05.2025 11:14 Ответить
макогон , це я тобі нагадую , що , при Порошегко портнов моментально здриснув, а при зейлі моментально повернувся і почав складати розстрільні списки ‼️Зелена потороч васілевська -смаглюк :" Портнов дужє класний спеціаліст, допомогає нам наводити лад в Україні" Шакал Зеленогнійний шмигаль, не бачив підстав для санкцій проти 💩🤬👿 портнова
показать весь комментарий
22.05.2025 13:09 Ответить
Проти , будемо відвертими, геніального чорта будь-хто в правовому полі неспроможний. Не тільки ми.
Буває вирішує випадок. Або вже і аж Божий суд.
показать весь комментарий
22.05.2025 07:00 Ответить
А Галя ваша балувана...
показать весь комментарий
22.05.2025 07:38 Ответить
Поразка не вбивство, а стан судової системи.
показать весь комментарий
22.05.2025 07:46 Ответить
З чого ви вирішили що це політичне вбивство яке організував Бубочка?
Чи суди виконували накази портного а не татарова подоляка?
Може, поглянути на криміналітет, на статки портного, звідки, кого він куди посилав з бандитів?
показать весь комментарий
22.05.2025 07:50 Ответить
Шановний Олексій, таких паскуд треба обнулять!!! А Ви пропонуєте звертатись в українські "незалежні" суди. Самому не смішно!?
показать весь комментарий
22.05.2025 08:17 Ответить
Насправді не зрозуміло хто цього покидька обнулив. В нього було багато ворогів, бо у багатьох він встиг відібрати і бізнеси і майно, бо займався рейдерством по крупному. Тож не думаю, що за цієї антимайданної влади цього лакея януковича знищили наші спецслужби.
показать весь комментарий
22.05.2025 08:40 Ответить
Мабуть останні на кого можна подумати.
показать весь комментарий
22.05.2025 10:28 Ответить
мене його смерть влаштовує
показать весь комментарий
22.05.2025 08:58 Ответить
Ну если "бард и поэт", то наверное "романтик"....

Как я понял автора, он и кремлевских террористов готов таскать по украинским и российским судам. )))
показать весь комментарий
22.05.2025 09:19 Ответить
він відкрито перейшов на бік ворога, але продовжував залишатися

Портнов з помпою приїхав в Україну з коли Зеленський вліз у владу. Зелені гниди, особливо Татаров і Ко, користувалися послугами Портнова - тож виходить, що зелені гниди - ВОРОГ?
Виходить, що так.
показать весь комментарий
22.05.2025 09:33 Ответить
Якщо жодні правові системи не працюють, то ви вже мені вибачте - хоча б так цього негідника прибрали... Знали, як можна це зробити краще - треба було робити краще.
Жалкувати за смертю цієї мерзоти ніхто не буде.
показать весь комментарий
22.05.2025 10:11 Ответить
В неофеодальній системі - кривосуддя існує лише для нижчих страт - холопів,городян,селян. А баріни та феодали залежать лише від милості сюзерена.
Чим раніше простий посполитий зрозуміє ці прості речі - тим більше в нього шансів на виживання.
показать весь комментарий
22.05.2025 10:13 Ответить
Не згоден з виразом "процвітав за будь-якої влади". При Порошенко він був втікачем в росії, бо очевидно відчував загрозу для себе в Україні. А з перемогою Зе одразу повернувся в Україну. Думай-те!
показать весь комментарий
22.05.2025 10:30 Ответить
Чим думати? Окрім лозунгів в макітрі нічого не залишилось.
показать весь комментарий
22.05.2025 10:47 Ответить
зараз суди отримали з офісу дєрьмака татарова команду ..мочіть.. ПОРОШЕНКА . а за тими двома цікаво хто ховається ???--- давайте разом його погукаємо зєляяяя !!! зєляяяя!!! --- недооцінив ПЕТРО 95 квартал каломойського от тепер тягає по судах ПЕТРА зелена пліснява
показать весь комментарий
22.05.2025 15:57 Ответить
Був такий філософ Кожев, пропагував Гегеля у Франції і коли він дізнався, що у революції 1968р немає загиблих, сказав, що революції без жертв не буває.

Якщо система ніяк не міняється після революцій, тоді це не революції, це симулякр, тоді уся та тусовка, що прийшла до влади такі самі негідники, як і попередники)

У нас в країні є деякі незавершені події, через що почалася війна, як спосіб їх повернути назад і такі як Портнов саме назад нас тягнуть. Він не просто корупціонер чи решала, він представляє інший тип країни разом з іншими.

Як усі ті революціонери можуть жити в його країні? Вони фейкові)

Зараз, коли є якісь гучні процеси в судах, то вони вирішуються не з опором на незалежність, неупередженість і справедливість судів, а через корупційність їх тими самими революціонерами)

Як УП може видавати відзнаки іменем Гонгадзе, якщо у її власника конфлікт інтересів? Люди взагалі решту за бидло вважать - побудували культ і заробляють на цьому! Так чому тоді Портнову не можна було на судовій гілці заробляти, на рекеті, шантажу і погрозах? Чому тоді на вбивствах не можна заробляти? На війні чому не можна заробляти? Купа наших медійних осіб заробляють на війні, а втрачають широкі маси - через інфляції, через демографічну кризу)

Оточення Зеленського заробляє шалені гроші на війні, у війську данина діє як примусовий донат, генералітет будує маєтки в Іспанії, а наші ЗМІ пропагують "перемогу"
показать весь комментарий
22.05.2025 10:45 Ответить
В цій країна відсутні попри всі революції правда, свобода, справедливість, гідність і наш спадаючий тренд лише прискорився, а основні стейкхолдери протестів - займають сторони влади.

ДумайТЕ)
показать весь комментарий
22.05.2025 10:57 Ответить
Путін звісно програє. І Україна буде існувати далі. Але, як на успішному проектові, на жаль, на ній можна поставити хрест. А який був потенціал...
показать весь комментарий
22.05.2025 23:40 Ответить
А чи є правове поле?
показать весь комментарий
22.05.2025 10:47 Ответить
Таки правда! Цікаво тільки, хто наступний у списку- Татаров, Єрмак, Подоляк? Зеля без цих гнид-ніхто... Може процес очищення почався, хоч і таким жорстоким способом?
показать весь комментарий
22.05.2025 11:05 Ответить
що Ви таке пишете?! рейтинги 99%, їх любить вся Україна
показать весь комментарий
22.05.2025 11:16 Ответить
В країні немає правосуддя, тому вирішити проблему якось інакше було просто неможливо.
показать весь комментарий
22.05.2025 11:09 Ответить
ЯКЕ ПОКАРАННЯ, ЯКА КАРМА?
ЙОГО ВБИЛИ "СВОЇ", ТОМУ ЩО КРИСЯТНИЧАВ
показать весь комментарий
22.05.2025 11:15 Ответить
100% згоден, Портнов це уособлення нашої скорумповованої держави. 99% наших суддів перейшли б на сторону ворога, якби він дійшов до них. Власне Портнов тут був чесний-він перейшо відкрито і вишиванки не надівав. Наші суди та поркуратура це власне орієнтир для Заходу на те, що живої держави в нас немає. Тоді наваіщо допомагати мертвому.
показать весь комментарий
22.05.2025 11:43 Ответить
Дивна позиція автора допису. Слід уточнити, що Портнов "процвітав за будь-якої влади" є помилковою уявою автора. Портнов процвітав за часів Януковича та Зеленського.
Ось нагадування подій 2014-2019 років.
"Після подій 2013−2014 років і втечі Януковича Портнов покинув Україну і жив в Австрії. У другій половині травня 2019 року після перемоги Володимира Зеленського на виборах президента Портнов повернувся в Україну. У серпні 2019 року https://nv.ua/ukr/ukraine/events/sbu-zakrila-spravu-pro-derzhzradu-portnova-novini-ukrajini-50037947.html СБУ закрила справу про держзраду Портнова."
https://nv.ua/ukr/world/countries/andriy-portnov-video-z-miscya-vbivstva-radnika-yanukovicha-50515718.html
показать весь комментарий
22.05.2025 11:43 Ответить
Вбивство Портнова - це наша поразка Джерело: https://censor.net/ua/b3553609
Наша?
Це кого ж саме?
На свій рахунок я цього не приймаю категорично.
показать весь комментарий
22.05.2025 11:58 Ответить
Це тальки-но особиста думка автора Олексія Бика.
показать весь комментарий
22.05.2025 12:33 Ответить
Українське правосуддя? А воно існує?
Те що є, треба викинути у сміник, бо воно вже згило.
Негідника настигла заслужена кара і це не може бути поразкою.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:42 Ответить
Якщо справедливість має такий вигляд, то хай це буде так (ніж ніяк).
показать весь комментарий
22.05.2025 19:20 Ответить
Наша поразка в тому що за 30 років Незалежності не сформовано судової гілки влади як правової інституції держави.
показать весь комментарий
22.05.2025 22:35 Ответить
Все правильно, наш потужний Лідор налупцював би його руках
показать весь комментарий
22.05.2025 22:44 Ответить
Це розбірки клановоолігархічних мафіозних глобальних груп які є та були у владі України та московії......які також організували війну в Україні
показать весь комментарий
23.05.2025 00:12 Ответить