8701 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

"Партія ухилянтів"

ухилянт

Багато хто чекає, що війна посилить українську партію "яструбів".

На це натякає популярність Валерія Залужного та Кирила Буданова. Загальна кількість ветеранів у країні. Пряма та явна загроза з боку РФ. Зрештою, про це говорить той факт, що на четвертому році повномасштабної війни найвищий рівень довіри – у Збройних сил України.

У ситуації, коли понад мільйон людей у країні носять форму, такий сценарій і справді виглядає ймовірним. Кожен публічний волонтер чи медійний військовий теоретично може податись у політику. Але при цьому в нашій країні є слон, якого ми не помічаємо.

Це партія ухилянтів.

Не кожен чоловік у тилу потрапляє до цієї групи. Одні працюють на оборонку, інші обслуговують критичну інфраструктуру, треті стоять на обліку та чекають на свою чергу на мобілізацію. Але при цьому в нас є шість мільйонів людей, які вирішили не повідомляти свої дані ТЦК. Ця цифра – пряма ілюстрація того, що ухилянтів відчутно більше, ніж військових. Мобілізацію вони розглядають як екзистенційну загрозу і ця ідентичність для них важливіша за регіональні або мовні відмінності. Потенційно вони здатні стати електоральною групою, яка також має ціннісний запит. А саме – вони хочуть почуватися носіями норми.

Людина – істота не раціональна, а раціоналізуюча. Вона спочатку вибирає собі модель поведінки, а потім починає шукати їй пояснення. Тому ключовий запит в ухилянта зводиться до пошуку самовиправдання. Кожен хоче домовитися з власною совістю. Кожному важливо почуватися не винятком, а правилом.

Вони не мають шансів вписатися в етичний стандарт воєнного часу. Коли весь накопичений цивілізацією культурний багаж свідчить, що захищати країну від вторгнення – це правильно. Тому вони ховають переляк і фрустрацію за агресією. А заразом – займаються пошуком виправдання, яке має пояснити, чому вони можуть дозволити собі не вдягати піксель.

Ми регулярно бачимо їхні пояснення в соцмережах. Про те, що воювати мають поліція, депутати та чиновники. Про те, що у провалі мобілізації винні влада, командири та низькі зарплати. Вони щоразу викочують країні умови – і вимагають спершу відправити на фронт когось ще. Кожен хоче відчувати, що він на правильній стороні історії, а тому вони вибудовують свою стратегію на самовиправданні та зустрічних звинуваченнях.

"Партія ухилянтів" набагато більша за будь-яку потенційну "партію яструбів". І за її голоси та лояльність уже розгорнулася боротьба.

Олексій Арестович дає їй поради – як ставити на місце ветеранів, якщо ті почнуть озвучувати незручні запитання. Дмитро Гнап запевняє її, що сучасна війна не вимагає великої кількості солдатів. Олексій Гончаренко взагалі пропонує замінити мобілізацію добровільним рекрутингом – бо теж поспішає урвати свій шматок від цього електорального пирога.

Якщо ви хочете очолити соціальну групу, спершу ви повинні відпустити їй гріхи. Ті, хто заграють із партією ухилянтів, дарують пастві рятівне самовиправдання. Вони підміняють причину і наслідок – щоб поставити ухилянта на п'єдестал і перевдягнути його в біле. Вони мовчать про те, що бусифікація стала реакцією на неготовність людей реагувати на повістки. Натомість запевняють своїх клієнтів у тому, що проблема не в їхньому небажанні чинити правильно, а в Інших. У тих, хто надсилає їм повістку. У тих, хто перевіряє документи на вулиці. У тих, хто каже, що примусова мобілізація є безальтернативною на війнах такого масштабу.

Соціальна група отримує контури, якщо в неї є Чужий. Для людини, яка боїться надягнути форму, на роль "чужого" підійдуть різні люди та явища. Територіальні центри комплектування. Військові, які говорять про нестачу людей на фронті. Політики, які закликають не погоджуватися на мир за будь-яку ціну. Зрештою порядок денний "суверенітету" та ідея збройного протистояння агресору.

Партія ухилянтів хоче почуватися носієм правильної життєвої стратегії. А тому вона дрейфує до знецінення тих, хто вчинив інакше. В результаті люди у формі отримують ярлики. "Будує кар'єру". "Шукає чоловіка". "Ряджений". "Пішов по гроші". "Хоче в політику". Фронтовий досвід дає легітимність, на яку ухилянт претендувати не може – а тому намагається знецінити будь-якого опонента в пікселі. Позбавити морального права. Відмовити в легітимності. Опустити до свого рівня. Рано чи пізно знайдуться ті, хто не згидує відреагувати і на цей політичний запит.

"У країні диктатура". "Ветерани неадекватні". "Армія воює м'ясом". Будь-яке подібне гасло безпомилково видає в своєму авторові людину, яка шукає собі індульгенцію. Фактично, це перелік відмовок, за якими країна не заслуговує на його захист, армія – його зусиль, а військові – його служби.

Багато хто в партії ухилянтів покладав надії на Дональда Трампа. Його обіцянки закінчити війну вселяли в них надію. Якби бойові дії стали на паузу, це дало б їм шанс протиставляти свій "гуманізм" яструбиній позиції "партії суверенітету". Саме тому вони так завзято аплодували власним очікуванням від його президентства. Трагедія ухилянтів у тому, що на перемир'я не згоден Кремль – і це позбавляє їх можливості оголосити себе прихильниками "поганого миру".

Таких людей чимало. Вони можуть забезпечити політичну кар'єру. Провести фракцію до парламенту. Вони підуть за тим, хто подарує їм індульгенцію. За тим, хто запропонує альтернативну етику. За тим, хто наділить їх правом дивитися зверхньо. За тим, хто дозволить їм вважати себе партією переможців, а не переможених. І ми вже бачимо, як політики починають пропонувати їм свої послуги.

Бо голоси не пахнуть.

Топ комментарии
+37
Нехай автор-ухилянт, перш ніж когось оцінювати чи осуджувати, витягне свого язика з дупи влади. Нагнав пафосу, нагенерував беззмістовного тексту, а сам по вуха в лайні.
показать весь комментарий
27.05.2025 16:59 Ответить
+27
Така собі пропаганда, на трієчку, зараз цим вже нікого не проймеш.

Обожнюю коли про 'ухилянтів' пишуть різноманітні ветерани закарпатських фронтів, постійні відвідувачі барбершопів і різних ток-шоу, та псевдо-військові по типу пана Каразіна. Які вдягнувши піксель гастролюють закордоном і виступають на різних беззмістовних заходах замість виконання своїх прямих обов'язків.

До речі, як там себе почуває російський паспорт?
показать весь комментарий
27.05.2025 17:09 Ответить
+26
О, знову кацапчик Казарін висрався на замовлення хазяїв з ОП. Висери цього пропагандона навіть не варті того, щоб їх серйозно обговорювати.
показать весь комментарий
27.05.2025 19:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Наразі у нас всі партії ухилянтів. Ні в одного депутата діти не воюють.
показать весь комментарий
28.05.2025 00:56 Ответить
Хазарін, отримувач російського паспорта, дивись щоб "партія ухилянтів" не перетворилась "у партію отримувачів рос. паспортів", як ти.
показать весь комментарий
28.05.2025 01:04 Ответить
Румунський вже отримали?
показать весь комментарий
28.05.2025 08:09 Ответить
Заздрите?
показать весь комментарий
28.05.2025 14:43 Ответить
І очлює цю партію - 4-х разовий гундосий ухилянт! То ж краще мовчіть у тряпочку, моралізатори херові! Кожен з нас - президент, а занчить має право 4 рази ухилитися. Викусили?
показать весь комментарий
28.05.2025 02:02 Ответить
я не знаю шо там пише цей схожий на бойового гєя воїн
але я ношу ніж на нозі на випадок тцк
бо я не терпіла
а друг носить гранату
це не жарт

я воювати у 51 рік за виборців зе не збираюсь
показать весь комментарий
28.05.2025 06:16 Ответить
Таких рембо якраз і не вистачає штурмовим підрозділам.
показать весь комментарий
28.05.2025 08:08 Ответить
я не рембо, але від трьох жирних тцкунів ножем відібьюсь
це краще ніж бути скотом якого пхають у бус
показать весь комментарий
28.05.2025 16:17 Ответить
Чувирло з кацапським паспортом вчить нас як правильно здохнути?
показать весь комментарий
28.05.2025 06:26 Ответить
А ти мріяв втопившись у Тисі?
показать весь комментарий
28.05.2025 08:07 Ответить
Якщо варіанти всього 2: померти десь під Костянтинівкою чи утопитися десь у Тисі, то вважай що війна програна
показать весь комментарий
28.05.2025 08:58 Ответить
Ухилянтів потрібно позбавляти виборчого права. В критичний момент не виконав свій обовʼязок - тоді і не маєш всіх прав які доступні громадянам.
показать весь комментарий
28.05.2025 08:06 Ответить
Ні, позбавляти права голосу це таке собі. Краще давай голос ветерана буде за 6 (шість), якщо вам так треба Яке там співвідношення ухилянтів? 6 до одного? От будуть тобі на виборах в бюлетені 6 ставить, так і бить
показать весь комментарий
28.05.2025 09:30 Ответить
Пропоную такі співвідношення: голос інтернетного нафронтника (який волає, але сам не воює) - 4:1; старого пердуна з переліком хвороб, який також волає, але сам не воює - 3:1.
показать весь комментарий
28.05.2025 10:18 Ответить
Цифра 6 міліонів узята із даних перепису 2001 року. Але ж достовірність того перепису практично нульова. В реальності - 1,0-1,5млн.
показать весь комментарий
28.05.2025 08:47 Ответить
А всіх іх треба в окопи заради перемоги!
показать весь комментарий
28.05.2025 12:18 Ответить
Прочитав статтю і зробив висновок. Знаєте який? "Я все дєлаю правильно"
показать весь комментарий
28.05.2025 09:27 Ответить
Автор живе в іншій реальності. Насправді жоден ухилянт не шукає собі виправдань, вони йому не потрібні. Позиція ухилянта тверда і зрозуміла. А оце все що мають воювати мєнти, судді, плокулоли, чиновники це не виправдання це констатація факта. Люди які давали присягу і вигодовувалися з наших рук мають іти і боронити країну. Вони мають нас захистити, своїх кормильців, платників податків, а не відправляти на вірну смерть замість себе. Це не виправдання, це вимагання справедливості!!!
показать весь комментарий
28.05.2025 09:38 Ответить
Було би дoречно створити двохкласову армію.
Першій клас - ті, хто добровільно чи по повістці прийшов служити. З правом вибору підрозділу, з усіма правами військовослужбовця.
Другій клас - бусіфіковані. Цих траба використовувати, як вагнера використовивили своїх зеків.
Держава - а це свідомi громадянe України - повинні використовувити всі ресурси для збройного захисту себе і своїх прав.
Біомаса ухілянтів - це також ресурс.
показать весь комментарий
28.05.2025 10:06 Ответить
Зі дойчен абер аллес? С'є.......бахтунг на.....уй шнель?
показать весь комментарий
28.05.2025 10:20 Ответить
Оці агенти Абвера з німецькими прапорцями, так називаємиє острбайтери, взагалі права голосу мати не повинні
показать весь комментарий
28.05.2025 10:24 Ответить
Мені особисто прокласти на їх право голосу. Людина з'''''.....балася. ЗІ зрозумілих причин. Страшно. Зрозуміло. Але при цьому п.......здіти про військо - то вже за гранню.
показать весь комментарий
28.05.2025 10:29 Ответить
так як я, громадянин Німеччини, регулярно перевожу грощі на фонди Певернись живим, Фонд Стерненко (хоча і не пованен цього робити) для того, щоб допомогти українцям боронити свою країну, я тим самим заробив собі право висловлювати свою думку. А що зробив конкретно ти, громадянин Україна, щоб захистити сбою Батькивщіну?
Тільки після того, як відпівіш, получаш право раззявать свій писок.
показать весь комментарий
28.05.2025 12:05 Ответить
так як я, громадянин Німеччини, регулярно перевожу грощі на фонди Певернись живим, Фонд Стерненко (хоча і не пованен цього робити) для того, щоб допомогти українцям боронити свою країну, я тим самим заробив собі право висловлювати свою думку. А що зробив конкретно ти, громадянин Україна, щоб захистити сбою Батькивщіну?
Тільки після того, як відпівіш, получаш право раззявать свій писок.
показать весь комментарий
28.05.2025 12:02 Ответить
Донатять всі адекватні люди. Кожен за своїми можливостями. Не треба багато слів. Не потрібно, прикриваючись громадянствами, донатами, вказувати людям робити те, чого не робиш САМ. Крапка.
показать весь комментарий
28.05.2025 13:23 Ответить
адекватні ... дуже гарне слово. А ці маси українців, які постять відосики з ТЦК, ці маса українців, яки вибрали верховним главкомом актора серіалів, а у прошлих каденціях вибирали Яників, Труханових, Гепу-Допу, ці маси українців, які постять державний флаг на аватарці, але не оновили данні у ТЦК, ті маси українців, які за копійки з Телеграму наводять російскі удари можна назвати адекватними?!
Проблема у тому, що в України, як мені здається, адекватних людей відсотків 20. І ці 20% тягнуть ту бидло-масу з 80% до нормального життя.
Я би хотів, щоб вони не тягнули, а гнали ссаними тряпками бидло-масу у потрібному напрямку.
показать весь комментарий
28.05.2025 14:20 Ответить
Громадянин Німеччини так чудово знається на українських справах. Він буде у лавах Бундесверу..... У Тараса під бульбою ти будеш, а не у лавах Бундесверу. З'.....їбався, переживаєш за свою нікому не потрібне життя, то хоч посидь мовчки. Більшого ніхто не вимагає.
показать весь комментарий
28.05.2025 14:27 Ответить
Переїхав на ПМП і прийняв громадянство ще 25 років тому. З державою Україна не маю з тих пір ніяких стосунків, ніхто нікому нічого не винний. І такі да, Немеччина - моя країна і справами України я до 2014 не цікавився. Ну а з 2022 року допомагаю свідомим Українцям купувати зброю. Якщо вони всі загинуть а залишаться тільки такі "бійці економічного та культурного фронту", як цей непотреб, який так збудився на мій комент, буде дуже прикро.
показать весь комментарий
19.06.2025 10:15 Ответить
Громадянин Німеччини і "писок"..... Пропагандон ти ср....аний. Повоюєш за Німеччину, тоді своє ....бло будеш на інших роззявляти. От тоді матимеш право. А поки - 👉
показать весь комментарий
28.05.2025 13:27 Ответить
я, як громадянин Німеччини, буду і далі донатити свідомим українцям для захисту України. І я сподіваюсь, що вони вас - щурів-ухілянтів погонять ссаними тряпками виконувати свої громадянські обов язки.
Ну а якщо Україна не дай боже програє, то вас - щурів-ухілянтів, погонять кацапи на нас, на Европу. І тоді я буду у лавах Бундесверу ніщити шас разом с вашими хозяйвами кацапами.
І я повторю, я купис своїми грошима висловлювати свою думку. А чим заплатив конкретно ти, за право раззявати свій писок?!
показать весь комментарий
28.05.2025 14:04 Ответить
🖕
показать весь комментарий
28.05.2025 14:28 Ответить
грошима права не купуються
показать весь комментарий
28.05.2025 16:14 Ответить
ти би хотів, щоб я як іноземець ще й воював за тебе, у той час, як ти сидишь у кафе та скролиш мемчики? А потім виборов тобі перемогу і поїхав до себе до дому? Таке твое бачення?
Ти жишеш за пракладиом "свисне куме, ти дурніший"? Може я тобі щось винен? Не соромся, озвучи свої претензії.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:39 Ответить
претензія до тебе едина- не пиши маячні, таке враження ви там усі у бундесі ідіоти

у вас війна вже на порозі а ви все українців повчаете
подивимось як усі бюргери чухнуть з бундеса коли кацапи сунуть у балтію
показать весь комментарий
28.05.2025 16:52 Ответить
у тебе не може буте до мене ніякої претензії а-пріорі. Єдине, що може бути - маленьке дякую ти бувай, хоча мені воно від тебе не потрібне. Я це не для тебе роблю.
показать весь комментарий
19.06.2025 10:19 Ответить
у тебе трапився інсульт?
показать весь комментарий
28.05.2025 11:57 Ответить
Прямо мои мысли читаешь )))
показать весь комментарий
28.05.2025 13:05 Ответить
Не проблема - виборчі комісії мають, також, як і ТЦК, не знайти цих персонажів.
показать весь комментарий
28.05.2025 11:37 Ответить
Прочитал текст Казарина. Мне кажется, что он лучший с самого начала войны. В стране две группы ухилянтов - официальные и неофициальные и, пока между ними идёт война за право не идти на войну, она закончится трагедией и для всего украинского народа.
показать весь комментарий
28.05.2025 11:41 Ответить
Ваші бачення вирішення проблеми? Як подолати корумпованих держслужбовців, яких ЛЕГІОН?
показать весь комментарий
28.05.2025 12:54 Ответить
Ни одного реалистичного у меня нет.😕
показать весь комментарий
28.05.2025 16:31 Ответить
Очікувано, срач на 200+ коментарів.
А справа-то зараз не в чинній владі та ухилянтах.
Справа у тому, що прийде хтось і скаже "ребята, эта власть просто не хочет договориться и остановить войну. Я договорюсь, я остановлю войну, голосуйте за меня" - і за нього таки проголосують.
Не дарма ж з боліт ось це звучить:
Вибори в Україні варто провести до підписання мирної угоди, - Лавров
Український народ має обрати нову владу для підписання меморандуму з Росією, - правовий департамент МЗС РФ
Русня вже має план. Який грунтуватиметься якраз на оцій "партії ухилянтів".
показать весь комментарий
28.05.2025 12:08 Ответить
Ось один вже є, хто зна як закінчити війну. Тільки йому у підпорядкування треба дати країну +- розміром з росію.
показать весь комментарий
28.05.2025 12:22 Ответить
Ні, зєля їх не влаштовує.
Їм потрібен той, хто домовиться виконати ВСІ їх вимоги.
зєля цього не демонструє, хоча нещодавно шанс у Стамбулі був.
Всього-то і треба було, що на кожне слово кивати головою, і підписувати заплющивши очі будь-які папери.
показать весь комментарий
28.05.2025 12:24 Ответить
Щось з останніх висєров Трампа не схоже, що вони з ****** дійшли загального знаменнику.
показать весь комментарий
28.05.2025 14:26 Ответить
Ага, рік тому вже чули, що Залужного прибрали щоб мірняк вже влітку 2024 підписати.
показать весь комментарий
28.05.2025 14:44 Ответить
Вони можуть писати що завгодно. Бубачка і ***** не збираються йти на поступки. Трамп більше не тисне на бубачку. На ***** взагалі ніхто, крім Китаю, натиснути не може, а Китай тиснути не збирається.
показать весь комментарий
28.05.2025 14:52 Ответить
Дійсно, все просто.
Тримайте нас всіх в курсі.
показать весь комментарий
28.05.2025 14:56 Ответить
І буде третій. І "партія ухилянтів" йому повірить, хоч попередні два й обманули. Бо потопаючий за соломинку хапається.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:28 Ответить
"Партія ухилянтів" існує із-за тотальної корупції. Можливо і не можна дати хабаря будь-якій людині, що представляє собою державу, але точно багатьом. В ЗМІ весь час пишуть: розкрили схему... Чи 6 мільйонів ховаються по хатах і виходять подихати свіжим повітрям тільки вночі?
показать весь комментарий
28.05.2025 12:24 Ответить
Чи 6 мільйонів ховаються по хатах і виходять подихати свіжим повітрям тільки вночі?
Ну, скажу вам по секрету, у мене в домі колись повний двір людей тепер мертвий і оживає лише вночі. Десь о 2 ночі. І так, народ виходить подихати свіжим повітрям, посидіти на лавочці тільки вночи. Найменший шорох і всі бігом по домам. Я не виходжу взагалі, третій рік. Але нас таких ідейних залишилось мало, на це ніяк не можна розраховувати, ну буквально три-п'ять на двір з п'яти будинків. І теоретичний відлов цих трьох калік нічого не дасть і жодним чином не допоможе ЗСУ, взагалі. В кращому випадку ми поповнимо ряди СЗЧ. Всі хто ходить на роботу з часом будуть виловлені, це умовний мільйон. А там якраз і економіці остаточна ***** і кінець війні. Або довбана держава знайде спосіб взаємодіяти так, щоб можна було взаємодіяти. Ми ж всі з папірцями, ухилянтів в чистому вигляді не існує вже, всіх впіймали. Це просто захист від свавілля.
показать весь комментарий
28.05.2025 14:15 Ответить
Мабуть на заході це не критично, але якщо Ви з сім'єю на сході, ворог може до Вас просто зайти в будь-який момент, а відношення у них до чоловіків з території України гірше, ніж до тварин.
показать весь комментарий
28.05.2025 15:57 Ответить
хто кого виловить...
тцкунів вже *******, питання часу коли стріляти почнуть
показать весь комментарий
28.05.2025 16:09 Ответить
Боже это троль 100 уровня ! Как же хорошо пердаки у ухилянтов горят!

Особенно понравилось.
"треті стоять на обліку та чекають на свою чергу на мобілізацію."

Да, конченый ухилес, твои "а почему не в окопе?", "с окопа пишешь?", "иди на фронт", "иди добровольцем" не канают. Что бы не быть сраным ублюдком ухилянтом, надо просто быть не в армии а на учете. Выполнять норму закона - обновить вовремя данные, если надо повторно пройти ВЛК - то повторно пройти ВЛК, носить с собой ВОД и паспорт, и при первом же тробовании от полиции предьявить. Если пришла повестка - явится вовремя. Вот и все.

Кто этого не делает - предатель и прямой ухилянт. Ухилянские твари никак не могут понять что

"Вони мовчать про те, що бусифікація стала реакцією на неготовність людей реагувати на повістки. "
показать весь комментарий
28.05.2025 13:03 Ответить
Куплю трибуну з червоного дерева, з підставкою, пюпітр і суфлер. Не за всі гроші світу. То не ваша об'ява?
показать весь комментарий
28.05.2025 13:32 Ответить
Ніхто за таку скотину як ти не вздумає ані на секунду навіть піти воювати. Ця держава продемонструвала своє відношення до населення як до скота, демонструють і такі украндійці як ти. Тому будь-якій людині, яка своє життя ставить в першу чергу - буде насрати і на украндійську державу, і на таких як ти "вперед, вперед, за кріпацтво, за свавілля, відстоїмо це разом!(поки самі в тилу)".
показать весь комментарий
28.05.2025 14:55 Ответить
Ухилес, мій пост про те, шо ніхто нікого не примушує записуватись добровільно в піхоту, як зробив Бутусов, і багато інших, просто будь як нормальна людина на обліку и дотримуйся чинного законодавства.
Армія завжди була не більше 10%, зараз максимум мільйон, це з 10 мільйонів яких можна мобілізувати, з яких тільки 200 хоч якось приймає участь у бойових діях. Тобто 2% від призивного населення приймає хоть якісь дії на передовій.
В "окопах" - набагато меньше одного відсотка!

І ви, ухилянська наволочь, ссикуни е*нуті мені кажете про якісь окопи, і неправильне відношення.

Ставлення як до скота, це ставлення нормальної людини, як я, до таких скотиняк, як ти. Я б таких примусово бусифікував та відправив мінні поля своїми нікчемними тілами розміновувати, одна користь з вас.
показать весь комментарий
28.05.2025 17:01 Ответить
Саме тому ця "держава" приречена, та й хер з нею, бо все поділено на касти, і ненависть навіть один до одного. Та й хер з нею. А до мене ти вже не дотягнешся, КНВДист смердючий. Так що відсмокчи.
показать весь комментарий
28.05.2025 22:43 Ответить
Казарін, бери автомат і вали в окоп, Крим наш звільняти, я третій рік без обіцяного шашлику ...
показать весь комментарий
28.05.2025 14:09 Ответить
Надіюсь за цей висер автар ухилянт получив своїх три червонця, тьфу
показать весь комментарий
28.05.2025 15:10 Ответить
Позитивні блогери-нафронтники не розуміють, що тупа пропаганда війни до останнього українця в стилі жОПи і зомбімарафону з бурятами, кацапськими воєнкамами і штурмами Берліну давно вже не працює. Мобілізація повинна в першу чергу бути справедливою, безкорупційною, без поділу на касти недоторканих панів та відловлюваних на вулицях кріпаків. Лише тоді в побувавших на фронті казаріних з'явиться моральне право звинувачувати когось в ухилянтстві.
показать весь комментарий
28.05.2025 15:32 Ответить
Нам потрібно прийняти закон який є в Ізраїлі. Всі без винятку військово-зобов'язані. Викликали в військомат то повинен прийти. Ні то паспорт здав. Можливо так побудуємо міцну державу.
показать весь комментарий
28.05.2025 16:04 Ответить
молодець автор - як тут всіх пропєрдоліло !

ухилянти від війни 2014-го обрали зєлєнского в 2019-му, а зєлєнскій передав владу єрмаку

нація в Україні складає 20% від населення, і ця нація зараз в шанцях, і тільки ця нація має голосувати і обирати владу - всі решта нехай утруться, ще недоросли чи пак малоросли

коли в стародавній Греції у мікенців були такі порядки - вона розквітала, в ній була гідність і культура, а потім дорійці все зруйнували, і почались "темні віки" що тривали сторіччями, бо не стало людей з гідністю та культурою

ухи в ухилянтів є - а голос їм давати собі дорожче
показать весь комментарий
28.05.2025 16:28 Ответить
яке їхало таке й здибало
я б голосував за Порошенка - але вже понад 30 років живу в США
показать весь комментарий
28.05.2025 16:37 Ответить
стули писок
показать весь комментарий
28.05.2025 16:42 Ответить
ну то й що ? он рідний син Чорновола Тарас був регіоналом - але він і патріот і інтелектуал

Ющенко дав януковичу прем'єра щоб dumbass відчув себе частиною України, це був сильний хід (в Європі так постійно роблять), який не оцінили, тепер в dumbass заселяють "болєє русскіх чєм тє" які голосували за януковича

Порошенко водив путіна за ніс, даючи мєдвєдчуку видимість впливовості, і виграв для України час на розгортання оборонки

Можна було ще проголосувати за Кривоніса, але політика це гроші, тому в нього було менше шансів ніж в Порошенка

я виїхав з України кучми, бо тоді здавалося що шансів зовсім нема - але виявляється що вони таки були
показать весь комментарий
28.05.2025 16:56 Ответить
А чего ж дома не заработаете 10-12 тыс.? Непатриотично.
показать весь комментарий
28.05.2025 21:31 Ответить
таня, я тобі відкрию таємницю : люди всюди приблизно однакові

в Європі та США діє інерція правильних рішень, які прийняли ті, хто входив в їхню "20%"-ятку десь в 1950-1960 роках (трамп ще пам'ятає це бо був дитиною тоді) - а решта "80%" - такі ж самі йолопи як і наші ухилянти
показать весь комментарий
28.05.2025 16:41 Ответить
Почитав. Розділяй та керуй в дії. Я для себк висновок зробив в 2019 і досі не жалкую... цю країну не врятувати. Немає майбутнього, немає молоді та стлачених податків - не буде пенсії.... якщо доживеш... взагалі навіть як доживеш - з 3 000 грн пошикуєш.... за останні 10 років сплатив 4 млн гривень податків! на захист, на пенсії, на військових... вдавіться!
показать весь комментарий
28.05.2025 17:07 Ответить
Полетів хейт на автора, хоча з його сторони багато тез були по ділу. Але він забув додати головне, що уже доволі давно йде примусова мобілізація, і від трансформації "Ухилянт>Наш захисник>Герой, що не вмирає" може відділяти один (не)вдалий похід до магазину. Міністерство ветеранів озвучувало цифру, що після війни в країні може бути 4.5 млн. ветеранів, зараз 1.3. Очевидно, що тисячі ними стануть не по свої волі, очевидно, що тисячі загинуть. Але суть одна, що всі підуть на вівтар (смітник) історії, і важко навіть уявити, із яким пафосом про це буде написано у шкільних підручниках.

Але якщо вже бути послідовними у свої ненависті, то можна окремо створити і меморіальне кладовище для ухилянтів, щоб кожен і після їх смерті міг висловити свою зневагу, яка постійно культивується в інформаційній повістці.

P.S Пост містить елементи іронії та сарказму, прошу таким його і сприймати...
показать весь комментарий
28.05.2025 22:43 Ответить
Цей фіалкін піня "служить" в президеньському оркестрі разом з Козловським.

Цікавою буде доля таких папуг.
показать весь комментарий
30.05.2025 08:02 Ответить
Страница 3 из 3