6109 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Маск пішов з коробкою на вихід, але є одне але

Маск і Трамп у Білому домі

На початку травня Маска чекав новий удар від колишнього уже товариша, президента Дональда Трампа.

Американський президент уклав із Саудівською Аравією "історичну угоду" про партнерство на 600 мільярдів доларів. А уже за кілька днів — американський бізнес підтягнувся освоювати Близький Схід. Так, компанія Open AI Сема Альтмана уклала велику угоду із Арабськими Еміратами, яка передбачає створення одного з найбільших у світі дата-центрів в Абу-Дабі. За нею — ОАЕ стануть першою державою, яка впровадить Chat GPT у таких сферах, як — освіта, енергетика, транспорт та здоровʼя.

Ілон Маск активно намагався перешкодити цій угоді, зривав її усілякими методами — від істерик в Білому домі до кампаній з очорнення Альтмана.

Причина нелюбові Ілона Маска до керівника Open AI досить проста. Колись давно, у 2015 році — двоє знайомих технобізнесменів, Маск та Альтман заснували перспективну компанію зі штучного інтелекту. Утім тривалий час бізнес не приносив ніяких грошей, тому у 2018 році Маск покинув цю справу і вийшов із ради директорів.

Утім з часом Сем Альтман став лідером у сфері штучного інтелекту, і коли в лютому 2025 році Маск спитав, чи не хоче він компанію продати — його колишній товариш сказав, що уже все. І він в дамках. А наш Ілон Маск відмов не пробачає і закусив велику образу.

Тож, коли не вдалось зірвати угоду Open AI з еміратською компанією G42 руками Трампа — щасливий татко 15 діточок — страшно образився. І врешті вирішив піти у вільне плавання. Зі своєю конторою ШІ.

Проте, де закриваються одні двері — там відчиняються інші. І ось російський бізнесмен та батько Telegram Павло Дуров оголосив, що уклав однорічну угоду про партнерство, в рамках якої чат-бот Grok буде інтегровано у функціонал месенджера.

Російський ділок заявив, що потенційна вартість угоди оцінюється в 300 мільйонів доларів. У разі її укладення Telegram отримає частину коштів у вигляді готівки та акцій, а також 50% виручки від підписок на Grok, оформлених через платформу. Плюс, Дуров підкреслював, що його додатком користується 1 мільярд користувачів — чим тобі не приманка для Маска, який хоче поширювати свої світоглядні та політичні ідеї не лише через соцмережу Х.

Маск спростував, що угода уже підписана. Утім слово "поки" — означає, що таки щось буде. Технооліхарх, якого вимели із уряду США — дрейфує в бік російської соцмережі, повʼязаної із ФСБ.

На минулих виборах у Румунії Telegram активно втручався у популяризацію антизахідних кандидатів Келіна Джорджеску та Джордже Сіміона. Лише чудом перемогу на президентських — вирвав мер Бухареста, який схвально ставиться до України.

В умовах цензури військового часу — Telegram в Україні є найпопулярнішим джерелом новин. Нині Telegram активно використовують більше 10 мільйонів людей, переважно молодь від 16 до 35 років. Головна небезпека — він входить до топ-5 месенджерів в Україні серед користувачів до 25 років.

Тож на перших поствоєнних виборах нова солодка бізнес-пара Ілон Маск та Павло Дуров можуть скористатися своїми продуктами, аби поламати ситуацію в Україні на свою користь. Для Маска — наша країна та маленька дрібничка, яка заважає йому йому ламати системи, геополітичні блоки і заробляти шалені гроші для освоєння космосу нащадками.

Коли угоду таки врешті підпишуть — це означатиме, що нам легко не буде. І кожному користувачу треба задуматись, чи справді ним не маніпулюють через Telegram.

Тож харизматична руда бабка із отрядов Путіна бачила перспективу, коли зазивала Маска на Росію.

Топ комментарии
+5
Тут в кінці зазвичай пишуть "підписуйтесь на наш телеграм"
показать весь комментарий
31.05.2025 13:15 Ответить
+5
Ілону Маску треба було менше наркоту жрати, не роздуватися, як жаба на купину і не зігувати, як вкурений пацан - як кажуть, треба бути скромнішим і до тебе потягнуться люди...
показать весь комментарий
31.05.2025 14:19 Ответить
+4
Хороша стаття, актуальна. Можеш, Марино, коли хочеш. І без матюків.
показать весь комментарий
31.05.2025 13:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Тут в кінці зазвичай пишуть "підписуйтесь на наш телеграм"
показать весь комментарий
31.05.2025 13:15 Ответить
Хороша стаття, актуальна. Можеш, Марино, коли хочеш. І без матюків.
показать весь комментарий
31.05.2025 13:46 Ответить
Ілону Маску треба було менше наркоту жрати, не роздуватися, як жаба на купину і не зігувати, як вкурений пацан - як кажуть, треба бути скромнішим і до тебе потягнуться люди...
показать весь комментарий
31.05.2025 14:19 Ответить
Та камон, стільки грошей
показать весь комментарий
01.06.2025 19:58 Ответить
Ситуацію в Україні ламають насамперед Ви та подібні до Вас фальшувачі історії України, що просувають брехливі болотні наративи, на кшталт "Україна була колонією ************, чи не на часі повернутися назад в материнське лоно?". Ні, шановна, не на часі: жодною колонією ми не були, а отже й повертатися нам нема куди, навіть якщо б було бажання.
показать весь комментарий
31.05.2025 17:15 Ответить
А чиєю колонією була Україна, марсіанкою? Любите пуйла і ************?
показать весь комментарий
31.05.2025 19:28 Ответить
У 1917 році припинила існування російська імперія - з того часу Україна нічиєю колонією не є. Було створено окремо рсфср та окремо УРСР, жодна з них не була частиною іншої. У 1922 ріці вони уклали союз СРСР, а у 1991 скасували його. Тому питання не в тому, чи хочуть українці повернутися до складу ************, а: як вони можуть "повернутися" туди, де ніколи й не були? А Ви, зважаючи на Ваш комент, не дуже розумна людина, типовий "патріот України" в лапках, задурений брехливими про-болотними журналістами на кшталт цієї Марини.
показать весь комментарий
31.05.2025 19:36 Ответить
Ну вы точно подх@йловская дуже разумная людина. И как создавалась ваша урср? вы сознательно извращаете историю Украины? Или под дурочку косите? Но новый кацапский наратив прозвучал - Украина никогда не была колонией москвы. Всегда почти дружили. Так... соседи, разное бывало... И тут же "случайно" нашелся всезнающий чех Bad Robot
Хорошая фраза https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0%B7%D0%B5%D1%80,_%D0%A0%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B4 Ричарда Белзера по этому поводу :«Если вы говорите достаточно большую ложь, и говорите её достаточно часто, люди поверят, что вы говорите правду, даже если то, что вы говорите, - полная фигня».
показать весь комментарий
01.06.2025 12:56 Ответить
УРСР створено Третім Всеукраїнським З'їздом Рад у 1919 році. Тобто представниками Народу України, а не членіним, кремльом, вкпб та рештою маячні з болотних методичок. До ************ це не має жодного стосунку. А дружили, чи не дружили, то таке. Вас забули спитати - з ким дружити. Головне що більше не дружимо. І нічого їм не винні, не треба отут створювати в українців комплекс провини за якусь зраджену дружбу.
показать весь комментарий
01.06.2025 13:43 Ответить
А якби Ви ще й прочитали б мій комент, перш ніж на нього відповідати, то там немає слова "ніколи". Звісно ж Україна була колонією російської імперії, але - лише до 1917 року, в якому ця імперія припинила існування. З того часу (а не "ніколи") Україна нічиєю колонією не є. Отак там було написано, уважніше будь ласка.
показать весь комментарий
01.06.2025 14:06 Ответить
""III Всеукраїнський з'їзд Рад відбувся 6-10 березня 1919 в Харкові. Його головним завданням була легалізація https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96 радянської влади в Україні. У цей час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 Українська Народна Республіка вела збройну боротьбу за незалежність проти https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%A1%D0%A4%D0%A0%D0%A0 РСФРР (Війна РСФРР і УНР 1918-1919). У результаті поразок від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F Червоної армії більш ніж половина української території опинилося під https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%B8 більшовицькою владою"" ДА УЖ... Неплохая трактовка ваша истории Украины... Ну если и далее вы считаете, что советский союз мало отличался от росимперии - ну у нас свободная страна, - свобода мнений - значительный процент нашего населения и далее трактует историю Украины в имперско-советско-московском стиле - как и вы.
показать весь комментарий
01.06.2025 15:43 Ответить
Я же відпочатку сказав: це фальшак від болотних фальсіфікаторів історії, таких як Марина. В сухому залишку ми маємо оце: УРСР створено у 1919 році на Третьому Всеукраїнському З'їзді Рад. Крапка. А далі, не дуже розумні люди на кшталт Вас, навколо цього будують якусь гнилу конспірологію на кшталт "Україну створив члєнін". Він був присутній на тому З'їзді хоча б?
показать весь комментарий
01.06.2025 15:59 Ответить
То есть УНР - признанное многими странами Европы государство - как то выпало из вашего поля зрения ""Тобто представниками Народу України, а не членіним, кремльом, вкпб та рештою маячні з болотних методичок. До ************ це не має жодного стосунку."" В Харькове, при полном контроле кремля, большевиков, вашей любимой россии (уже советской) и надо же - "представниками Народу України" что-то создалось
показать весь комментарий
01.06.2025 15:51 Ответить
УНР - чергова спроба, купки дворян колишньої російської імперії створити нову державу. Провальна спроба, історія знає тисячі таких прикладів. Головне: ця купка російських дворян не представляла Народ України, не користувалася його підтримкою, тому щезла без сліду, як багато інших. А УРСР - відбулася, та існує досі - як сьогодення Україна.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:05 Ответить
"...купки дворян колишньої російської імперії створити нову державу..." Назовите их по-фамильно - интересно увидеть эту ""купку"", как вы ее представляете .""А УРСР - відбулася, та існує досі - як сьогодення Україна."" Ага... Ну вот ""сьогодення Україна"" - такого выражения в украинском языке нет. Это кацапская калька, причем очень недолуга (это по украински, а по вашему - бестолковая). Поэтому я и общаюсь с вами на вашем родном "общепонятном" языке
показать весь комментарий
01.06.2025 16:43 Ответить
Ви що, не вдупляєте що Грушевський, Петлюра, Вінніченко та решта панів - то дворяни Російської Імперії, в яких нема нічого спільного з народом України?
показать весь комментарий
01.06.2025 16:56 Ответить
Бо якщо я скажу "с у часна", комент забанять за мат, алгорітми вбачають собаку жіночої статі. Та Україна, що є зараз - це юридично наступниця УРСР. Так зрозуміло, чи знов полізете шукати якісь кальки?
показать весь комментарий
01.06.2025 16:59 Ответить
На воре шапка горит вот вы и пытаетесь всеми силами, - и не только своими - ""створювати в українців комплекс провини за якусь зраджену дружбу."" Истинно кацапская демагогия.
показать весь комментарий
01.06.2025 15:54 Ответить
То це я про якусь "дружбу" почав втирати? А не про те, що з 1917 року орки окремо, та ми окремо, не було жодних колоній, а лише рівноправні відносини, от як в Німеччини та Франції в рамках ЄС?
показать весь комментарий
01.06.2025 16:01 Ответить
Может и я не понял ""а лише рівноправні відносини, от як в Німеччини та Франції в рамках ЄС?"". Это в совдепии - как в ЕС ?
показать весь комментарий
01.06.2025 16:19 Ответить
Так, рівноправні. Почитайте Конституцію СРСР. Всі 15 радянських республік були між собою рівноправні, а не окупували одна іншу. Хіба що у Вашій спотвореної історії. І я вже вище вказав: для чого Ви її спотворюєте. Бо, якщо РСФСР володіла УРСР, то чи не на часі останній повернутися до свого господаря? А от якщо вони були рівноправні, то ніт, не на часі. Нема куди повертатися. Не було жодних господ та рабів.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:34 Ответить
"Так, рівноправні. Почитайте Конституцію СРСР. Всі 15 радянських республік були між собою рівноправні, а не окупували одна іншу." Прекрасно . Далее вести дискуссию не имеет смысла.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:51 Ответить
То не ведить! Кому ти потрібен, черговий фальсіфікатор, йди читай свої методички, як росія створювала Україну.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:54 Ответить
И УНР (Украинская Народная Республика) со столицей в Киеве - это не Украина для вас. А вот Харьков, окупированный советской россией с какими-то "народными представителями(сплошь украинцы - ну там московиты, евреи, китайцы ) - это Украина по вашему.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:25 Ответить
УНР - таке саме невдале утворення, як тогожчасна Донецько-Криворозька республіка, Одеська республіка, Галіцька, Угорська, Баварська народні республіки, або ще УНРС. Усі вони - невдалі спроби створити державу в той час. Вдалою виявилася лише УРСР. Вчить історію, пане.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:37 Ответить
По вашему - конечно вдалою, так как создала ее большевистская советская россия и перевес сил был на ее стороне (огромный).
показать весь комментарий
01.06.2025 16:48 Ответить
Та Вам же сказали: жодна роїся нічого не створювала!!! Ані члєнін, ніхто. Чи може Ви надасте відповідні документи? Які, звідки? Адже УРСР створено Третім Всеукраїнським З'їздом Рад! Не росією! То може нам треба повернутися до Создатєля, чи шо? А якщо Создатєль - сам Народ України, що делегував своїх представників на той З'їзд? То куди повертатися, ми в себе вдома.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:52 Ответить
Еще раз посмотрел на вашу горящую шапку (о дружбе). То есть то, в чем я обвинил вас : в новом кацапском ИПСО, - вы типа не поняли... Повторюсь ""Украина никогда не была колонией москвы. Всегда почти дружили. Так... соседи, разное бывало..."" Но вы правильно меня поправили в понимании вашего ИПСО : до 1917 года. А вот при совдепии, которую во всем мире никогда не отделяли от понятия"советская россия" - совсем другое дело, - но это по вашему, по московским понятиям
показать весь комментарий
01.06.2025 16:08 Ответить
В Вас, як то на болотах кажуть, ум за розум зайшов. Ще раз. До 1917 року Україна була колонією російської імперії. Після 1917 року - ніт, не була. Створена у 1919 році УСРС будувала рівноправні відносини із РСФСР, як Франція із Німеччиною в рамках ЄС. Щось незрозуміло?
показать весь комментарий
01.06.2025 16:40 Ответить
це Залісся-Москва була колонією Києва-Русі..
показать весь комментарий
31.05.2025 19:41 Ответить
Собаки гавкають а Маск робить корисні для людей речі та заробляє гроші І Старлінки працюють на ЗСУ.. Ну і новий ворог з'явився в побєдобєсів - Телеграм. А якже, окрім москалів, довкола все нові вороги.
показать весь комментарий
31.05.2025 18:58 Ответить
ТАК.
А тепер про "успішних" менеджерів нинішньої влади або про "досягнення" за 33 роки влали мафіозних клептоманів в державі Україна, написаних "правдивими" медіа за їх криваві гроші.
показать весь комментарий
01.06.2025 10:50 Ответить
Ти довбойоб чи злонамєрєний гандон? Це ти про того Маска-підораска, який розповідав шо треба ***** віддати Україну бо це "адіннарот"?
показать весь комментарий
01.06.2025 11:05 Ответить
на 90% і там і там совок
тоиу для іноземців складається ілюзія що це один народ тим більше що половина спілкується російською
показать весь комментарий
01.06.2025 16:59 Ответить
Тут на Цензорі було багато статей про те, що прихід правих це звільнення від нав'язаної провини білому чоловікові, який побудував цей біло-цетричний західний світ)

Тепер вже праві це загроза маніпуляції)

Правда в тому, що люди самі не знають, чого хочуть, а якщо і знають, то задоволення цих бажань не веде до успіху і добробуту, так що ми маніпульовані з самого народження - не треба цього цуратися, бо по Бодріяру влада обдаровує таким чином цінностями - влада володарює через те, що обдаровує якимось цінностями, через ДАР)
показать весь комментарий
31.05.2025 20:56 Ответить
Але Маск не любить Україні і це дійсно погано, і ніхто цим не займається.
показать весь комментарий
31.05.2025 20:58 Ответить
Хотілося б ПЕРЕДОЗУ. Він би допоміг у цій нелюбові))
показать весь комментарий
01.06.2025 10:52 Ответить
Все вірно. От лише наш Зєлєнскій - такий самий союзник Маска і Дурова, як і вороги України. В інформпомийці Банкової Тєлєграм саймає чвльне місце і за задумом "5-6 геніальних менеджерів" має зіграти основну роль у дебілізації українських виборців для збереження влади. Тому з Тєлєграмом Дурова, штучним інтелектом від Маска і поширюваними ними кацапськими нарративами ніхто боротися в Украхні не буде.
показать весь комментарий
31.05.2025 21:03 Ответить
В румунських виборах ніякого чуда не було - мер Бухареста, взяв голосів більше, чим у конкурента, майже на мільйон. Для маленької країни - це дуже переконлива перемога. Не треба цих фантазій
показать весь комментарий
01.06.2025 00:12 Ответить
Трамп, Маск, Дуров ... ну так цікаво пані пише !

А у мене опівночі зараз в прифронтовому областному центрі "шахеди" гудять та кулемети гучно трахкотять, а ще чути , як КАБи вдалені вибухають ... добре хоч, що по ТВ Незламний та Потужний чергове відеозвернення зачитав та заспокоїв - таке гарне веселе та заспокійливе прізвище - Зеленський!

А пані про якихось трампів, масків, дурових пише . Про Зеленського треба писати !
показать весь комментарий
01.06.2025 00:25 Ответить
Так пиши про гундосе чмо! Нашо ти завдання комусь роздаєш?
показать весь комментарий
01.06.2025 11:07 Ответить
Цей самодур може собі дозволити все що завгодно на відміну від нашого. Напишіть краще за нього, це більш актуально для нас
показать весь комментарий
01.06.2025 01:56 Ответить
Трамп перетворив США із взірцевої держави в дішовий балаган з фаворітами яких то підіймають то вигоняють.
показать весь комментарий
01.06.2025 09:29 Ответить
США ніколи не була "взірцевою" державою. Для людей з СРСР це була рожева мрія про благополуччя. Реальність сумна і не приваблива. ЄС набагато людчнніший для пересічних ніж штати.
показать весь комментарий
01.06.2025 11:20 Ответить
То ти просто в свому житті собачої будки не побудував, совок сраний! Тобі на пособіі класно сидіти в ЄС, тому і нахвалюєш те забюрократизоване болото
показать весь комментарий
01.06.2025 12:30 Ответить
Так, повірте. Я і в США жив (дуже давно, щоправда) і у Європі і у Канаді бував, на відміну від вас, судячи із вашого коментаря. І там і там свої плюси та мінуси. Ані США, ані Німеччина чи якась інша країна не є взірцевою. Якісь речі кращі в США, які у Німеччині. Якщо ти молодий амбітний підприємець - то твій вибір США. Якщо ти за сутністю найманий працівник (в цьому нічого поганого немає і таких більшість), або вже у віці і не з дуже гарним здоров'ям - твій вибір Європа. На крайняк Канада. В двох словах - готовий пахати по 60-70 годин на тиждень, маєш амбіції і готовий ризикувати, щоб стати мільйонером - США. Хочеш собі спокійно жити і не хвилюватися за своє майбутнє (достойне, але далеко не мільйонерське) - Німеччина.
показать весь комментарий
01.06.2025 13:33 Ответить
Ну да... из Германии оно лучше видать... ""А якже, окрім москалів, довкола все нові вороги."" Ну старые уже и не враги вроде... А Маск - так вообще друг Укураины.
показать весь комментарий
01.06.2025 12:36 Ответить
Не чудом вирвав, а роботою, дівчинко.

Цікаво, чи не зустрічався Маск із Портновим.
показать весь комментарий
01.06.2025 16:55 Ответить
Маски сброшены. Панове.
показать весь комментарий
01.06.2025 21:45 Ответить
Он пришел уничтожить все проверяющие органы и припугнуть тех, кто в будущем захочет проверять его проекты.
Тем не мене, финально можно будет сказать, когда будет понятно насколько сильнее он присосался к гос контрактам и дотациям.
показать весь комментарий
02.06.2025 02:01 Ответить