8237 посетителей онлайн
7 108 76
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Рашистське ІПСО про "атвєтку"

Наслідки російської атаки

Оце нарешті й була та сама "атвєтка" від кремляді.

Знищений офісний центр, цивільні будинки, звичайні склади - оце все до війни має нуль стосунку.

Як і весь цей гігантський наліт "шахедів" на Київ.

Всі ж розуміють, що головна ціль - це ваша менталочка і здатність не перетворюватися на "уставших ат вайни"?

А взагалі, по формі й виконанню це дуже схоже на "удари відплати" по Лондону нацистської Німеччини напередоді свого краху. Коли єдиною метою ударів ракет по столиці Британії було просто вбивство якомога більшої кількості випадкових людей. Щоби через них британці типу засумнівалися і не хотіли воювати.

Як тоді, так і зараз це незамутнено, кришталево ясний терор проти цивільного населення.

Тому, як би весело всім не було в цю ніч, порадійте.

Порадійте за те, що такими атаками ворог остаточно розписується у власній неспроможності перемогти військових.

І загадайте, що переважну більшість з цього літаючого іранського мотлоху наші мобільні групи та ППО збили.

І не ведіться на рашистське ІПСО. Завданням якого є прикривати цю неспроможність перемогти у війні з тилом України, яким би він там не був з нашої точки зору.

Топ комментарии
+12
якісь дивний наратив склався останнім часом - уйло збільшив кількість ракет - це агонія, уйло збільшує виробництво шахедів - це від слабкості, уйло окуповує нові території - це останній ривок... Серьозно ?
показать весь комментарий
10.06.2025 10:46 Ответить
+11
Не зовсім розумію логіку автора. Ви справді радите радіти ракетним і дроновим атакам по столиці? Це виглядає щонайменше дивно.

По-перше, якщо звернутись до офіційної статистики Повітряних Сил ЗСУ, рівень збиття "Шахедів" коливається в межах 30-50%, залежно від конкретної ночі та щільності атаки. Це далеко не 100%. Частина дронів дійсно знищується РЕБ, ще частина втрачає керування або не досягає цілей, але зростаюча кількість випадків прольоту над Києвом - тривожна тенденція, а не привід для оптимізму.

По-друге, ще у 2022 році навіть поодинокий дрон над Києвом був рідкістю. Зараз же ми спостерігаємо, як дрони годинами кружляють над містом, адаптуючись до маршрутів і шукаючи вразливі місця. Це не ознака слабкості ворога, а результат еволюції тактики масованих атак і гнучкого планування з їхнього боку.

І найголовніше - якщо противник знайде стійке рішення щодо обходу нашої РЕБ, наша ситуація значно погіршиться, особливо в умовах виснаження ресурсів ППО.

Так, терор мирного населення - це ознака безсилля в класичному воєнному сенсі. Але радіти цьому - це як тішитися, що тебе б'ють, бо "це значить, що не можуть виграти чесно". Це не стратегія - це небезпечна емоційна реакція, яка може притупити пильність і знецінити реальні загрози.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:11 Ответить
+10
Інколи краще жувати,ніж писати блоги на Цензорі
показать весь комментарий
10.06.2025 09:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не зовсім розумію логіку автора. Ви справді радите радіти ракетним і дроновим атакам по столиці? Це виглядає щонайменше дивно.

По-перше, якщо звернутись до офіційної статистики Повітряних Сил ЗСУ, рівень збиття "Шахедів" коливається в межах 30-50%, залежно від конкретної ночі та щільності атаки. Це далеко не 100%. Частина дронів дійсно знищується РЕБ, ще частина втрачає керування або не досягає цілей, але зростаюча кількість випадків прольоту над Києвом - тривожна тенденція, а не привід для оптимізму.

По-друге, ще у 2022 році навіть поодинокий дрон над Києвом був рідкістю. Зараз же ми спостерігаємо, як дрони годинами кружляють над містом, адаптуючись до маршрутів і шукаючи вразливі місця. Це не ознака слабкості ворога, а результат еволюції тактики масованих атак і гнучкого планування з їхнього боку.

І найголовніше - якщо противник знайде стійке рішення щодо обходу нашої РЕБ, наша ситуація значно погіршиться, особливо в умовах виснаження ресурсів ППО.

Так, терор мирного населення - це ознака безсилля в класичному воєнному сенсі. Але радіти цьому - це як тішитися, що тебе б'ють, бо "це значить, що не можуть виграти чесно". Це не стратегія - це небезпечна емоційна реакція, яка може притупити пильність і знецінити реальні загрози.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:11 Ответить
не кружляють шахеди годинами, над києвом!!!
максимум хвилин п'ять.
це легко почути по роботі ппо, та по яскравому небу після влучення.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:35 Ответить
На борщагівці, середній час кружляння відра - не менше 30 хвилин. Це тільки одна локація. Потім воно летить далі, на Нивки чи Шулявку, як вже забили маршрут. І якби шахеди реально збивали б за 5 хвилин - вони до Києва навіть не долітали б і не доводилсь чергову ніч спати в коридорі.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:37 Ответить
які в сраку 30 хвилин? ти уявляєш, що таке 30 хвилин?
скільки шахедів вилітає? скільки долітає до києва? скільки з них влучають в повному комплекті?
яка в сраку борщага? нахера кацапам твоя борщага? їм потрібен центр києва!!!
показать весь комментарий
10.06.2025 10:09 Ответить
Завод Антонова на святошино це центр? Шулявка це центр? Є багато стратегічних цілей, які не в центрі. Не розказуй тут казки, як мізків немає.
показать весь комментарий
10.06.2025 10:44 Ответить
бидло малороське!
по перше! святошино, це кацапська назва, яка вже давно стала історичною святошин!
антонова, надзвичайно великий, що б його шахедами лоскотати. нещодавно, туди прилетіли дві корейські ракети. але, як завжди промазали, та влучили поруч, за залізницею!
і по друге! твої улюблені кацапи не б'ють по заводах. вони б'ють по цивільним. по електриці, по жилим кварталам.
скажи "киянин", який район найбільше страждає?
показать весь комментарий
10.06.2025 10:59 Ответить
Ти реально дурне, чи просто по життю імбіцил?
показать весь комментарий
10.06.2025 11:41 Ответить
Шрапнель у "Шахедах", які атакували Київ, створена для максимальної шкоди людям і техніці
Джерело: https://censor.net/ua/n3557066
показать весь комментарий
10.06.2025 11:35 Ответить
Я конєшно не спец, але є думка що "кружляннія відра" це якраз реультат роботи РЕБ. Коли відро втрачає координати, воно починає нарізти круги. А далі летить, то це погано, бо це значит що координати відновлені. Коротше думаю це значить що у вас на борщагівці стоїть РЕБ.
Але так - збивається воно не так і легко, нажаль.
показать весь комментарий
10.06.2025 10:18 Ответить
Вмикати РЕБ у щільній забудові - це вибачте мене - долбоїбізм. Виходить вмикають і чекають, їбане по будинку чи ні... Ці дрони залітають через Софіївську або Петропавліську Борщагівки, потім залітають на колібріс, і далі вже розписував - або центр, або нивки/шулявка. Іноді до речі летять на теремки, хз нащо. Дуже сумніваюсь, що тут поруч є РЕБ, тому що усі види зв'язку, в т.ч. і GPS - поки працюють штатно при прольоті відра поруч
показать весь комментарий
10.06.2025 10:46 Ответить
Розберіться спочатку що таке РЕБ і як воно працює.
показать весь комментарий
11.06.2025 12:11 Ответить
Начальство Пуйла болотного і Янелоха Оманського заборонило їм знищувати один одного. Це дуже цінні кадри для певних закулісних сил. Для них значення має тільки сам процес- взаємознищення українців і лаптєногих і звільнення їх територій. Для кого? Ну, це занадто очевидно, щоб про це писати.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:00 Ответить
Інколи краще жувати,ніж писати блоги на Цензорі
показать весь комментарий
10.06.2025 09:17 Ответить
точно..
це була атвєтка...трамп сказав що буде...після павутини трамп подзвонив путіну і дав зрозуміти тому, що українська сторона, попри їх обох перемовини,веде свою, непонятну ігру...і трамп на це не впливає і перемовлюватись з путіним буде без будь яких запевнень..
добре, що хоч встигли на стамбулі домовитись за обмін тілами та полоненими...а то і цього могло б не статись з павутиною...
показать весь комментарий
10.06.2025 10:17 Ответить
Точно, атвєтка. От якби не було "Павутини", то це були би просто обстріли. А так - атвєтка!
показать весь комментарий
10.06.2025 11:03 Ответить
повторюєм...трамп веде телефонні розмови з путіним...вони дають якийсь результат...павутина в ці розмови не вписалась, а навпаки...про що трамп і повідомив, як про атвєтку... і сам також залишився незадоволеним цією неузгодженістю...тепер він вестиме менше переговорів і менше згадуватиме україну...це вже його атвєтка
показать весь комментарий
10.06.2025 13:42 Ответить
та хай їх взагалі не веде - менше шкоди нам буде
показать весь комментарий
11.06.2025 13:58 Ответить
Про пологовий будинок в Одесі забули.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:19 Ответить
всі атаки такого масштабу, плануються заздалегідь!!!
готуються шахеди ракети. доставляються на місйе запуску, снаряджаються заправляються, прописується бойове завдання!!!
це сплановані атаки по знищенню цивільної україни!
отвєточка за самолі, може буди не раніше осені!!!
досить впарювати нам кремлівську методичку!
оно, рудому дегенерату співайте байки про отвєточку, нам не треба!
поки плєшива потвора при владі, поки існують можливості, кацапи будуть атакувати.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:27 Ответить
путін зміг отримати індульгенцію від Трампа за подібні нальоти, от і куражиться.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:33 Ответить
А Байдена ж він боявся і не стріляв
показать весь комментарий
10.06.2025 10:17 Ответить
При Байдені вводились санкції з участю США. Зараз США відморозились від санкції. для путіна це полегшення. Чи не так, яблучний?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:50 Ответить
Ух путужні санкції вводились. З того часу менше ракет почало прилітати, чи може ми територій звільнили, бо в кацапів патрони через ті санкції закінчились?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:01 Ответить
Як би там не було, а завжди приємно, коли на тебе схвально дивиться один з світових лідерів (Трамп). Це путіна надихає, чи не так
показать весь комментарий
10.06.2025 14:12 Ответить
Його надихають його союзники(не партнери) і не поглядами, а передачею зброї у товарних кількостях. То нас поглядами, заявами і сигналами кормлять наші західні "демократичні лідери".
показать весь комментарий
10.06.2025 14:16 Ответить
100%
показать весь комментарий
10.06.2025 15:04 Ответить
Аффтору дуже б не завадило провести декілька ночей в Київському метро. А потім відпрацювати зміну. В ідеалі повторити цей процес хоча б тиждень. А потім (після зміни) написати текст.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:50 Ответить
На станції Гідропарк
показать весь комментарий
10.06.2025 10:09 Ответить
нєнє.
гідропарк то святе!
показать весь комментарий
10.06.2025 10:12 Ответить
Що-що, бляха, радіти ударам по Києву, руйнуванням та жертвам? Автору там вже зовсім мозок поплавило?
показать весь комментарий
10.06.2025 09:52 Ответить
А ви впевнені, що ви все зрозуміли правильно?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:04 Ответить
Воєнний ефект від таких ударів нульовий, отже дійсно це удар по нашим мізкам. Сподіваюсь теж нульовий, він тільки збільшує ненависть до кацапні)
показать весь комментарий
10.06.2025 10:07 Ответить
Тепер кожен обстріл блохєри називатимуть "атвєткою" і кричатимуть "всьо фігня, дайте ще!"
показать весь комментарий
10.06.2025 10:16 Ответить
"Порадійте за те, що такими атаками ворог остаточно розписується у власній неспроможності перемогти військових."

Цей Буткевич такий оптиміст ... якщо Путло почитає цей пост , то буде довго сміятися та своїм посіпакам показувати з великим задоволенням.

На фронтах постійно йде відступ, всередині країни Орда посиленими обстрілами систематично винищує інфраструктуру , промисловість та енергетику ; батьки масово вивозять своїх дітей, особливо - хлопчиків до 18 років , в Європу ; ТЦК та заприсяжені заброньовані поліцаї своїми діями підвищують у пересічних рівень ненавісті к ЗЕ-Україні, яку ЗЕвлада вже перетворила в Жовто-Блакитну Расєю в вишиванках; ЗЕвлада не хоче приймати від мацковитів тіла загиблих українських воїнів , бо це ж доведеться виплачувати родинам загиблих по 15 млн. грн. ... а пан Буткевич такий задоволений - хоч на шМарафон його випускай з таким оптимізмом!
показать весь комментарий
10.06.2025 10:21 Ответить
прочитав Ваш допис. Все прапало: всю енергетику та промисловість разбомбили, всіх дітей батьки вивезли, особливо хлопчиків до 18 років. (Прикольно - 17 років, а він ще "хлопчик", ну просто маміна квіточка!) і навколо одні заброньовані поліцаї!

Щас, доп'ю каву і побіжу здаватися, бо всьо пропало!
показать весь комментарий
10.06.2025 12:10 Ответить
Ви якщо такий воїн-оптиміст, то після кави не здаватися біжіть, а у військо запишіться.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:43 Ответить
Аналогічну пораду хотів дати воїну, переповненому такими антагоністичних емоціями. Але ви випередили.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:09 Ответить
Я теж прочитав , як пан радіє від життя та випитої кави ! Я ж , пане , не кажу що всім в ЗЕ-Україні погано. Є досить великий прошарок в сотні тисяч ( а з родинами - 2-3 мільони ) , які непогано влаштувалися в воюючий країні і пиляють , пиляють , пиляють з бюджету та західної допомоги ... поки інші воюють , або ховаються , щоб їх не спімали та не відправили воювати за тих , хто пиляє.

Якщо пан теж входить в ці сотні тисяч, яким ця війна - то є мати рідна , то навіщо пан так радісно світиться на Цензорі?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:07 Ответить
Пану поперло. От він від переповнення позитивними емоціями і не стримав свою радість. Поділився зі всіма.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:13 Ответить
"ЗЕвлада не хоче приймати від мацковитів тіла загиблих українських воїнів"

тримай 15 срубликів, лаптєрилий
показать весь комментарий
11.06.2025 14:00 Ответить
якісь дивний наратив склався останнім часом - уйло збільшив кількість ракет - це агонія, уйло збільшує виробництво шахедів - це від слабкості, уйло окуповує нові території - це останній ривок... Серьозно ?
показать весь комментарий
10.06.2025 10:46 Ответить
Пропаганда...
показать весь комментарий
10.06.2025 12:44 Ответить
Буткевича покотило дорогою Портнікова.
показать весь комментарий
10.06.2025 10:51 Ответить
Давайте скажемо правду! Богдан Буткевич відкрито позиціонує себе як палкий, ідейний патріот, який на все готовий за ради України. В мене лише одне логічне і пряме питання: чому такий ухожений, гарненький товстунчик призовного віку досі не мобілізувався до ЗСУ? Адже вести блоги і ,,Шоубісики,, та збирати донати, цілком вільно і не менш ефективно може його молода дружина Марина. Тобі не соромно Богдане, що навіть Юра Бутусов мобілізувався на 4-му році війни, а ти молодший і здоровіший за нього боров - ні?😟🤔
показать весь комментарий
10.06.2025 11:14 Ответить
Скільки ідіотів у коментарях...
показать весь комментарий
10.06.2025 11:21 Ответить
Особливо тих, котрі не можуть аргументувати, чому вважають інших ідіотами.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:13 Ответить
Може простіше? Орки налагодили масований випуск шахедів.
По 200 в день.
Через три місяці подвоять. Може в кого є думка, навіщо вони їх скільки клепають?
Цікаво, а де наші шахеди, з 100 кг вибухівки, здатних обходити ППО орків?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:02 Ответить
Шановні дописувачі!
Хочу сказати свою думку про основну ідею пана Буткевича (не переходячи на особистості).
Ніхто, в тому числі пани журналісти Буткевич і згаданий вище Портніков, ні в якому разі не применшають загрози і серйозність ситуації. Наоборот вони постійно говорять про складність ситуації. Але останнім часом іде спецоперація проти українців "шеф усьо пропало". І розумні люди це бачать і пишуть про це.

Українці мають зрозуміти що головна ідея руснявого терору нічних нападів на Україну якраз полягає в дії на мирне населення. Як і говорять ці поважні пани - змусити НАРОД України відмовитись від спротиву і капітулювати. Бо ЗСУ воюють і досить непогано проти армії яку бояться навіть на Заході - не через її силу і оснащенність - а через її бездумну жорстокість і тупу здатність "довбатись" не дивлячись на втрати.
Так, проблем багато і ЗСУ втрачають позиції. Але Україна не здалась, не дивлячись на всі "мирні" примуси трампістів і зрадницькі дії зЕвлади. Це і є позитив в усьому цьому г.вні що відбувається останнім часом.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
Весь ваш коментар можна процитувати стрічкою з гімну: "Ще не вмерла..."
От і весь позитив.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:52 Ответить
..."Боріться - поборете..."
показать весь комментарий
10.06.2025 13:01 Ответить
Або закінчете, як Парагвай. Він теж "боровся" до останнього, знищив 90% чоловіків і програв війну з тріском. Бо проти нього були дуже сильні суперники, а гімнами та віршами війни не виграються.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:37 Ответить
Звідки дані про 90%? Щось неймовірне. Це всі б знали
П.С. На даний момент у нас ще навіть не два проценти чоловічого населення постраждало чи втрачено.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:08 Ответить
Своїм розясненням дописувачам ви позбавляєте їх задоволення зайвий раз тявкнути на автора.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:03 Ответить
Автор... Почитайте блоги Турчинова - поважна, розумна людина і почитайте там коментарі. Або блоги Марчелло і коментарі під його блогами. А автор хай і далі сидить на троні і лигає пиво
показать весь комментарий
10.06.2025 15:10 Ответить
Про якість коментарів на цензорі краще не згадувати, це дуже специфічна тема. За часів п під дописом авторства т хвилин через 10-20 зявлялась кількість переглядів десятки і сотні тисяч. І штук 20-40 коментів. Було і таке.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:13 Ответить
Не йде така операція. В ній не має потреби.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:19 Ответить
погоджуюся.
на Цензорі пасуться цілі стада руснявих гамноботів які косять під українців.
В кожній гілці про мобілізацію, про армію, і особливо в блогах на воєнні теми вони висерають одне і те саме по колу: все пропало, русня непереможна, треба здаватись і віддавати русні все що вона забажає інакше..(далі йде набір пропагандонських лякалок від геноциду до Парагвая та іншої маячні)
показать весь комментарий
11.06.2025 14:04 Ответить
Америка завжди в новітній історії допомагала росії у найважчі для неї часи.
Можна пригадати:
- продовольчу допомогу голодуючим районам після громадянської війни 1917-1920 років;
- технічну і технологічну допомогу (за валюту і товари) в роки індустріалізації кінець 20-х - початок 30-х;
- ленд-ліз під час ДСВ.
Напередодні і після краху СРСР і завершення "холодної війни":
- тиск Буша-старшого на Кравчука з вимогою підписати союзний договір з Горбачовим, а після референдуму про Незалежність України - з вимогою обіцянки підписати договір про приєднання до безядерноно статусу і відмови від ЯЗ, як умову визнання держави;
- тиск Клінтона на Кравчука і Кучму про знищення стратегічних ракет та літаків і передачу ядерних боєголовок росії, як умову незастосування санкцій під час економічної кризи та гіперінфляції 1993-1995 років в Україні;
- безкоштовна поставка в росію продовольства (так званих "ніжок Буша") впродовж усіх 90-х років;
- відсутність будь-якої допомоги а то й прихована протидія чеченському спротиву проти російської агресії, особливо після призначення ***** "директором ФСБ", що мало наслідком підрив будинкіа у москві та вбивство і відрізання голів британським інженерам у 1998 році;
- надання повного доступу до західних технологій і наукових досягнень;
- здійснення мільярдних інвестицій в економіку росії.

Винмкає питання: який в тому був сенс допомагати своєму ворогу і конкуренту?
Є кілька версій:
перша і головна - це жадібність в отриманні надприбутків від торгівлі і економічної співпраці;
друга (коспірологічна) - це недопущення об'єднання росії і Китаю проти США і Заходу в цілому.
Тож, з сьогоднішнього "пагорба" стало зрозумілою хибність такої американської політики "палочки-виручалочки" доя рашистської пітьми.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:43 Ответить
"Порадійте..." - що, блд? Я маю радіти обстрілам міст України?! Вбивству людей?!
Пропагандони вже вкрай й*бу дали, чим більших обертів набирає машина смерті *****, тим більше вони верещать: "Фсьо харашо, прєкрасная маркіза!"
показать весь комментарий
10.06.2025 14:40 Ответить
А нам какая разница ИПСО это или нет?Если Раша по тысячу шахедов в день будет запускать то очень быстро в Украине не останется ни одного целого кирпича.И нам будет плевать ИПСО это или не ИПСО.Потому что мы все будем мертвы
показать весь комментарий
10.06.2025 19:15 Ответить
А єслі па міліону? А єслі па міліарду? Чьто тагда будєт?
показать весь комментарий
11.06.2025 14:11 Ответить
Більш за все страждають незахищені верстви населення, а "еліта"(ті, що на горі і захищені товстими стінами бункера) може отримувати задоволення і драйв - від грошей, від азарту, від передчуття помсти і тріумфу)

Ось Стефанішина розжилася підсанкційними активами через АРМУ... думаю, вона балдіє і кайфує щодня від своєї спритності і вдачі

Як і у кожну кризу є ті що виграють, а є ті що програють і це не обов'язковий протилежні сторони конфлікту чи війни - я нічого не виграв і у мене усі родичи-чоловіки у війську. А хтось вперто каже про перемогу. Запитайте, як це можливо? Тому що вони перемагають в деякому сенсі, отримують величезне підкріплення своїм діям у вигляді корупції, славі, посадам, а хтось отримує лише дерев'яний бушлат чи руку-милицю!
показать весь комментарий
10.06.2025 21:54 Ответить
Ми не в одному човні, а що найбільше дратує, що ми не в одному човні з заходом!
показать весь комментарий
10.06.2025 22:02 Ответить
А була в історії хоч одна війна коли еліта була навпаки самою незахищеною верствою населення?
показать весь комментарий
11.06.2025 14:10 Ответить
так, була. Коли лідер йшов у перших рядах
показать весь комментарий
11.06.2025 15:33 Ответить
напередоді свого краху
2-3 нєдєлі у виконанні Буткевича
показать весь комментарий
11.06.2025 15:32 Ответить