12090 посетителей онлайн
7 221 73
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Знов підтверджено зв’язок Телеграму з ФСБ. Тепер самими росіянами

Знов підтверджено зв’язок Телеграму з фсб. Тепер самимм росінами.

Російськомовне типу-опозиційне видання “Важливі історії” (“Важньіе истории”) опублікувало матеріал під назвою “Як Телеграм пов’язаний з ФСБ”.
У статті на диво точно викладені усі основні факти, які пов’язують цю криваву спецслужбу з Дуровим та його творінням.
Про більшість цих фактів я написав кількадесят дописів, можу накадити лінків.
Але у статті “Важливих історій” добавлено ще два нові цікаві моменти.

Момент перший: інфраструктура Телеграма керується компанією Global Network Management (GNM). Власник GNM, яка ексклюзивно контролює усі сервери Телеграму, є такий собі Владімір Вєдєнєєв.
Він до 2024 року був також співвласником росіянської компанії “Глобалнет”, яка надає послуги Головному науково-дослідному обчислювальному центру Управління справами президента росії (ГлавНІВЦ).
А ще Вєдєнєєв є співвласником компанії «Електронтелеком», яка надає послуги безпосередньо фсб – і більше того, послуги монтажу та технічного обслуговування так званого СОРМ – комплексного засобу цифрового стеження.

Тобто одна й та ж сама людина повністю контролює та має доступ до усього незашифрованого (!) трафіку Телеграму – і вона ж тісно співпрацює з кремлівськими спецслужбами та отримує за це від них чималі гроші.

Чи зможе той Вєдєнєєв відмовити своїм щедрим бізнес-партнерам у доступі до метаданих користувачів Телеграму? До дампів трафіку? До ідентифікаційних даних?
Та запростяк, і скоріш за все це поставлено на стабільний стаціонарний потік, з прямим віддаленим доступом до будь-чого, що відбувається у Телезі.
У режимі онлайн, не встаючи з крісла “таваріща майора”.

Момент другий, прямо пов’язаний з першим: з посиланням на розслідування російського ж YouTube-проекту “Перший відділ” зафіксовано факт отримання фсб доступу до повідомлень, які користувачі надсилають до проукраїнських ТГ-каналів, зокрема “Криміській вітер” та “Військовий віщун”.

Тобто, маючи повний доступ до інфраструктури Телеграму плюс користуючись незашифрованим трафіком, фсб через одне (!) рукостискання має широкий спектр можливостей ідентифікувати усіх користувачів, зокрема хто надсилав яку інформацію про окупаційні війська у будь-які ТГ-канали.
З відповідними для них наслідками у підвалах та катівнях.

Одночасно віце-прем’єр-міністр України Михайло Федоров вже четвертий рік закликає патріотів України на окупованих територіях передавати інформацію про ворога у ТГ-канал “єВорог”.
Іншими словами – Федоров свідомо наражає українців на серйозну небезпеку їхньому життю та здоров’ю.
І попри численні попередження продовжує це робити просто зараз, вихваляючись “сотнями отриманих повідомлень”.
Це така злочинна тупість чи все ж свідома робота на ворога?
Особисто я схиляюся до другого варіанта.
Особливо після історії, коли платежами в Дії керувало росіянське онлайн-казино. 

Але попри чергові докази прямого зв’язку Телеграму з кремлівським режимом, мільйони українців продовжують користуватися Телеграмом.
Я розумію, у більшості випадків - для читання ТГ-каналів та протидії марафон-пропаганді.
Але ж люди, сама наявність додатку – це цифрова рука фсб та ніших спецслужби кривавої федерації у вашому смартфоні.
Пересувний прикордонний стовпчик рускаваміра.
Астанавітєсь.

Але набагто гірше ситуація – в українському держсекторі. Майже кожен орган влади має “офіційний ТГ-канал”. ГУР, СБУ, ОП – усі закликають “довіряти лише офіційним джерелам”.

Я намагався опублікувати петицію на сайті Президента про обмеження Телеграму хоча б у державних структурах.
Але Офіс не дозволив навіть її публікацію – буцімто, “петиція не відповідає вимогам”. Яким вимогам – так і не сказали.

Було навіть кілька законопроєктів про “регулювання Телеграма” – але підтримки серед депутатів Ради не знайшли.
Хоча найпростіше рішення – внести Телегу у санкційний список. Як це було з вконтактє та одокласнікі.

Але з якихось прихованих причин українська влада відчайдушно захищає повністю російський Телеграм та блокує усі ініціативи протидії його впливу – прямо під час війни проти країни його походження.
А прямий зв’язок з ворожими спецслужбами ЩЕ РАЗ підтвердили тепер вже самі росіяни – яких вам ще потрібно доказів?
Особистого зізнання патрушева?

І стосовно законодавчого обмеження діяльності Телеграм в Україні: шо там про “ніщо не зупинить ідею”? 
Час вже настав чи ні ще? Скіо ще чекати?
“Давайте вже після виборів”?

Топ комментарии
+20
"найпростіше рішення - внести Телегу у санкційний список. Як це було з вконтактє та одокласнікі" (с) - Так це заборонив вконтактє та одокласнікі ще ж клятий порошенка! Але ж як всі тоді протестували, що барига багато взяв на себе!
показать весь комментарий
11.06.2025 14:13 Ответить
+13
Мені дуже дивно, що комусь в даній ситуації ще потрібні були якісь докази. Дуров - кацап і співпрацював з ФСБ, колимав вКонтакті. У Дурова викупили (а не віджали) вКонтакті та відпустили за кордон (хоча за місяць до того він записував відосик, як ******* жити на рашці, які гарні баби і як він нікуди не поїде). Дуров виїзжає за кордон і з нуля, на досить конкуретному ринку створює "ще один месенджер", який чомусь стає дуже популярним на рашці. Рашковани роблять вигляд, що його блокують, але ***** не блокують.
Бляха, які вам ще докази треба?! 2 і 2 склав і все. Єдине що, якщо ти використовуєш Телеграм лише для обміну фотками котиків і при цьому не знаходишся десь на стратегічному об'єкті (щоб координати не спалити) і не використовуєш цей телефон для якихось інших таємних речей, то тобі реально *****. І таких десь 98% людей. А от державним органам, військовим і т.п. - треба однозначно забороняти.
показать весь комментарий
11.06.2025 20:10 Ответить
+9
Не знаю як автор, я можу порекомендувати signal. Канали в сенсі телеграму там є, групи теж.
показать весь комментарий
11.06.2025 16:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"найпростіше рішення - внести Телегу у санкційний список. Як це було з вконтактє та одокласнікі" (с) - Так це заборонив вконтактє та одокласнікі ще ж клятий порошенка! Але ж як всі тоді протестували, що барига багато взяв на себе!
показать весь комментарий
11.06.2025 14:13 Ответить
за*бали. ТГ часто майже незамінне джерело інформації В т.ч. для військових. Наприклад коли щось летить, то я лише в ТГ можу прочитати що і куди. Створіть альтернативу спочатку а потім забороняйте. Дибіли, мля (С)
показать весь комментарий
12.06.2025 11:45 Ответить
Не поширюйте москальську пропаганду.
На лінії бойового зіткнення з москальськими окупантами нашим військовим заборонено використовувати Телеграм.
Тому що москальські окупанти бачать, чують і читають усе на Телеграмі.
показать весь комментарий
12.06.2025 17:21 Ответить
А просто не писати нічого "секретного" в телезі не пробували? Я вам по секрету скажу - можна встановити кілька месенджерів. Одночасно. По робочім питанням з побратимами переписуватись в сигналі, в про котиків - в тг. Чи хтось забороняє використовувати сигнал при встановленій телезі? Чи заставляє писати в телезі якщо ти її встановив? піпєц блд.
Я знаю що кацапи бачать все в телезі, і тому і не пишу нічого "такого" там.
показать весь комментарий
13.06.2025 09:41 Ответить
Користуватись москальським окупаційним продуктом, який контролюють москальські спецслужби і тим самим збільшувати капіталізацію на ринку ІТ цього продукту - це означає допомагати москалям вбивати Українців.
Чим більше не свідомих людей користується телеграмом - тим дорожче продаються акції телеграму на ІТ ринку - значить москалі більше заробляють, і за ці гроші намагаються ще більше вбивати Українців.
Мазохізм в крові багатьох українців - дуже багато наших українців ******* ходити по граблях. Сумно...
показать весь комментарий
13.06.2025 10:26 Ответить
Повторю - створіть альтернативу. Пишіть не користувачам, пишіть авторам каналів. От коли канали всяких радарів, Ваньків, Лаченів, мілітарні-шмілітарні переїдуть на сигнал - я буду читати сигнал. Мені взагалі пох де читати, головне - ЩО.
показать весь комментарий
14.06.2025 23:48 Ответить
Мазохізм деколи набуває гострих клінічних форм і переходить в передостанню критичну фазу - після якої вперте бажання отримати болісне задоволення призводить до смерті...
Мої вам щирі співчуття.
показать весь комментарий
15.06.2025 00:51 Ответить
Что ты паришь? Военные используют Сигнал.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:04 Ответить
і сігнал і ватсап і тг і ще купа всього. Для переписки сигнал, для читання загальної інформації - тг. Для різних цілей різні месенджери. Звичайно в тг ніхто (з вмєняємих) робочу інфу не передає. Треба просто лікбези проводити чим і як користуватися, що можна писати а що ні, а не забороняти все підряд.
показать весь комментарий
13.06.2025 09:30 Ответить
А, якщо серйозно: який месенджер замість телеги автор рекомендує для спілкування, обміну слухами ОБС, та т.п.?
показать весь комментарий
11.06.2025 14:15 Ответить
Не знаю як автор, я можу порекомендувати signal. Канали в сенсі телеграму там є, групи теж.
показать весь комментарий
11.06.2025 16:12 Ответить
мені зручний як сімейний чат. зберігається історія і медіа.
показать весь комментарий
11.06.2025 16:51 Ответить
дякую, перевірю.
показать весь комментарий
11.06.2025 18:10 Ответить
Дійсно? ок, як мені знайти там канали Ніколаєвського Ванька, Північного Сича, і ще з десяток подібних, не помню назв.
показать весь комментарий
12.06.2025 11:47 Ответить
WhatsApp!
показать весь комментарий
11.06.2025 22:53 Ответить
ніга
показать весь комментарий
12.06.2025 11:15 Ответить
Вы серьезно?
1) Глючный. Если с сообщениями все нормально, то звонки - это катастрофа.
2) Реализация просто через сайт. Конечно это супер безопасно и мега-защищено.
3) И на скольких устройствах он может быть установлен?
показать весь комментарий
12.06.2025 18:10 Ответить
Все три пункта такой бред, что даже опровергать лень.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:05 Ответить
Т.е. на оф.сайте WhatsApp бредят, рассказывая про WhatsApp Web и использовании браузерной версии?
И они же бредят о том, как надо поизвращаться каждый раз запуская Web-версию?
показать весь комментарий
12.06.2025 22:47 Ответить
Для всього того, що ви перерахували ідеально підійде Teams. Саме його використовую для сімейного спілкування. На жаль, друзі в Україні продовжують сидіти у вайбері та телезі і ніяк не можу вмовити її перейти на Teams або WhatsApp.
показать весь комментарий
13.06.2025 00:56 Ответить
Тімс і на смартфон ставлять ?
показать весь комментарий
13.06.2025 12:26 Ответить
Удівітєльноє рядом - Тімз на смартфоні. Звичайно. І працює значно краще за Вайбер - краще якість відео/аудіо зв'язку і стабільніша.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:55 Ответить
З травня це взагалі тепер повна заміна Скайпа, який я дуже любив насправді.
показать весь комментарий
13.06.2025 18:57 Ответить
Є комєюніті, канали, файловий архів, альбоми, колаборації і багато чого іншого. Але ж ні, людям подаває дирявий вайбер або телегу - це ж наше рідне, слов'янське...
показать весь комментарий
13.06.2025 19:00 Ответить
Наскільки Вайбер дірявий, не знаю, але у нього є можливість встановлення паралельно на компі. Багатьом подобається.
Не усі меседжери таке реалізують.
показать весь комментарий
14.06.2025 22:19 Ответить
Ееее, ну Тімс на комп'ютері є . До речі, я повністю згоден, що це дуже важливо. Тому мені скайп і подобався сильно. А ще, що мені у Тімсі подобається, і дуже не подобається у всіх цих вайберах, телегах і вотсапах - це спосіб прив'язки до особи. Мене вибішує прив'язка до номеру телефону. По-перше, ти його міняєш частіше, ніж основний імейл
І це створює кавардак. А по друге, світити всім свій номер телефону, якось не дуже альо. Цим вигідно вирізнявся Скайп і, зараз, Тімс - за імейлом ти ідентифікуєшся. Плюс, якщо ти користуєшся екосистемою Майкрософта (як я - Офіс365, copilot, GitHub і т.п.), то в Тімс є ще додаткові зручні плюшки. Але і базової безкоштовної версії Тімз більш ніж достатньо.
показать весь комментарий
14.06.2025 23:43 Ответить
Більшість людей номер телефону не змінюють. Хіба що шпигуни усілякі.
Вайбер синхронізований на компі і смартфоні. Втрата на одному може допомогти зберегти (відновити).
Тімс поки що обмежено - для передачі даних та відеоконференцій.

Тімс - є синхронізація з смартом ?
показать весь комментарий
15.06.2025 19:39 Ответить
Ну звичайно ж. Можете хоч один месенджер (********, а не якийсь там ICQ) назвати, де такої синхронізації немає?
показать весь комментарий
15.06.2025 22:15 Ответить
автор рекомендує просто накласти санкції на телеграм. щоб менше інформації до людей доходило.
автору не цікаво (вірніше тим хто йому заплатив за гівностаттю) щоб люди мали альтернативне джерело інформації, на яке влада не може впливати.
показать весь комментарий
13.06.2025 07:50 Ответить
Як влада Зе* впливає на Вайбер ?
показать весь комментарий
13.06.2025 12:20 Ответить
спитай у влади.
показать весь комментарий
13.06.2025 13:54 Ответить
нема для кого розказувати ,нема кому навіть бажання розуміти ,серьйозність цій статі ...в ОПі 🤡 все okok...
показать весь комментарий
11.06.2025 14:57 Ответить
Чого домахались до ''потужної'' влади?
Для Зеленського, Єрмака, Татарова, Федорова - москальський Телеграм і білоруський Вайбер - це найкращий спосіб комунікації з москальськими ФСБ і ГРУ і білоруським КГБ - як же вони інакше будуть зливати усю безпекову інформацію москальським окупантам...
показать весь комментарий
11.06.2025 18:21 Ответить
Не гони на Вайбер - він уже давно японський. І заборонений у раші)
показать весь комментарий
11.06.2025 23:19 Ответить
З вайбером така сама ситуація, як із телеграмом.
Телеграм формально з Арабських Еміратів - але реально контролюється ФСБ **********.
Вайбер - повністю контролюється КГБ Білорусі, яке перебуває в підпорядкуванні ФСБ **********.
показать весь комментарий
12.06.2025 00:47 Ответить
Так про будь-який месенджер можна написати і в чому завгодно звинуватити. Доказів ніяких немає, дата-центри знаходяться по всьому світу. У вас "Київстар" належить громадянину РФ (контрольний пакет) - мабуть дисковими телефонами треба користуватися
показать весь комментарий
12.06.2025 08:30 Ответить
Відразу видно типову позицію виборців Зеленського - ''какая разніца''...
Україна вмивається кров'ю від москальських окупантів з затого що владі і багатьом громадянам глибоко пофіг - ''какая разніца''...
******* у нас ходити по граблях...
показать весь комментарий
12.06.2025 10:11 Ответить
одразу видно, що ти погано читаєш. " "Київстар" належить громадянину РФ (контрольний пакет)".
це тобі какая разніца.
показать весь комментарий
13.06.2025 07:51 Ответить
Вайбер давно заборонений на території т.зв. "ЛДНР". ФСБ мабуть не в курсі?)))
показать весь комментарий
12.06.2025 09:53 Ответить
Дивлюсь ви начитались москальського іпсо і увірували в москальські фейки - значить москальські пропагандони не даремно їдять свій хліб.
Мої вам співчуття.
показать весь комментарий
12.06.2025 10:20 Ответить
Дякую ,ваших співчуттів не потребую. Просто поясніть ,чому на окупованих територіях Донецької і Луганської областей москалями заблокований вайбер вже років десь три.
показать весь комментарий
12.06.2025 15:52 Ответить
До речі ,в раші теж вже півроку як він блокований. Звертаюсь до вас як "спеца" по іпсо і пропагандонству ,поясніть будь ласка оце: "Роскомнадзор объяснил блокировку Viber нарушением законодательства РФ. Приложение обвиняют в распространении запрещенных материалов, связанного с незаконной деятельностью, включая продажу наркотиков и поддержку экстремизма. Кроме того, мессенджер использовали для публикации информации, которая дестабилизирует политическую ситуацию и вовлекает молодежь в преступные действия." А ще перед тим рашня оштрафувала Вайбер за те ,що відмовився видаляти "ложние свєдєнія об СВО". Буду вдячний за роз'яснення від пана іксперда. Дякую
показать весь комментарий
12.06.2025 16:05 Ответить
Прошу пана, шановний - ніколи, ще раз повторюю ніколи не послуговуйтесь москальськими першоджерелами - там майже повністю суцільне іпсо - здоровіші будете...
Як сторонній приклад - в ********** *****-путін боровся проти гіркіна і навального - але вони усі троє завжди були імперцями і україно-ненависниками.
Якщо башти кремля борються між собою - то це не означає що хтось з них допропорядний.
Якщо двоє москалів б'ються між собою - то це не означає що хтось з них добрий москаль.
Наведу ще відому історичну цитату - ''москальська демократія завжди завершувалась там де виникало Українське питання''.
Вайбер не заборонений в ********** і на окупованих територіях, він усього навсього частково обмежений з ціллю ретельнішого контролю.
П.С.: нижче на гілці можете прочитати конспектуальну історичну довідку про Вайбер.
показать весь комментарий
12.06.2025 16:49 Ответить
дякую за поради, хоча в плані роботи з інформацією їх не потребую. Так само мені нецікаве бла-бла про гіркіних чи вежі кремля. Я просив роз'яснень з приводу заборони Вайбера на територіях ОРДЛО і раші. Не пишіть дурниць про якесь там "часткове обмеження". Обмежити роботу Вайбер там означає заборону його роботи на цих територіях. Вайбер у ди-и-ни-рах працює лиш через ВПН і то не кожен сервіс ВПН дає доступ до нього ,в раші теж. Знаю це не з інтернету ,а від своїх людей. По вашій "історичній довідці" можна зробити висновок, що ви маєте доступ до агентурних списків КГБ і ФСБ. Тож поясніть мені ,як оті спецслужби вистрелили собі навіть не в ногу а в ще більш вразливе місце і самі себе позбавили такого потужного інструменту контролю спочатку в ОРДЛО а через два роки і в самій раші. Може того, з глузду з'їхали?))
показать весь комментарий
12.06.2025 21:03 Ответить
Останній раз пишу спеціально для особливо обдарованих.
Не користуйтесь москальськими першоджерелами - здоровіші будете.
Більше писати особливо обдарованим не збираюсь - даремна трата часу і зусиль.
Можете і надалі адвокатувати білоруські і москальські спецслужби, якщо вам так подобається і вам особиста безпека і безпека України глибоко в одному місці.
показать весь комментарий
12.06.2025 21:32 Ответить
Просто ніяка людина із елементарними задатками критичного мислення не повірить в таку херню, що спецслужба добровільно відмовиться від потужного інструменту контролю над потоком інформації. І взагалі ,скоріше б закінчились літні канікули ,і більшість "ікспердів" повернулися б знову за парти ,бо на канікулах в них забагато вільного часу, ходять тут і всякі дурниці пишуть.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:59 Ответить
Не шановний дописувачу з москальським ''ніком'' без прізвища ''Ніколай'' дуже самокритично ви написали про ваші літні канікули - тепер я зрозумів чому ви так ревно і завзято адвокатуєте продукт лукашенківських спецслужб - ваша москальська сутність і юнача тупа впертість дають про себе знати.
Можу лише побажати вам успішного провалу у вашій співпраці з лукашенківськими спецслужбами. Від того Україна і Українці тільки виграють. Білорусь і білоруси теж виграють від повної поразки лукашенківського москальського режиму.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:33 Ответить
схоже, що обісрався все таки ти.
показать весь комментарий
13.06.2025 07:54 Ответить
Хамливий бот йде в спам
показать весь комментарий
13.06.2025 09:42 Ответить
йди.
показать весь комментарий
13.06.2025 13:55 Ответить
Додам ще певний військовий аспект.
Українським спецпідрозділам СБУ, ГУР, ССО і багатьох військових підрозділів на війні заборонено використовувати Телеграм і Вайбер - дозволено виключно Сигнал і Вотцап.
Переважна більшість виробників зброї і *********** в Україні теж стараються використовувати тільки Сигнал і Вотцап (а не телеграм чи вайбер).
показать весь комментарий
12.06.2025 17:06 Ответить
офіс переїхав і Емірати і компанію ніби десь перереєстрували, але ж сервери залишились під обслуговуванням кацапської контори, от в чому суть. А вібер офіс в Ізраїлі, власники Японська компанія, і вони точно серваки кацапам не дали на обслуговування.
показать весь комментарий
12.06.2025 11:17 Ответить
1.Вайбер був створений в лукашенківській так званій ''силіконовій ІТ долині'' біля Мінська двома білоруськими євреями, агентами білоруського КГБ (уся ця так звана ''долина'' від початку і постійно працювала під повним контролем КГБ).
2. Потім ці двоє вільно переїжджають в Ізраїль (беруть громадянство) і швиденько реєструють Вайбер і надалі постійно підтримують контакти з КГБ (яке працює під керівництвом ФСБ москалів).
3. Потім вони для масштабування свого бізнесу і приховування реальних намірів ніби то продають контрольний пакет фірми японському приватному власнику.
4. Другий, блокуючий пакет Вайбера ці агенти КГБ залишають за собою.
В договорі продажу цьому японцю передбачено, що увесь Маркетинг фірми і всі Коди Вайберу залишаються за цими двома ''Кегебістами'' з подвійним білорусо-ізраїльським громадянством.
5. На далі цей так званий японський власник на взаємовигідних умовах передає управління Вайбером китайському ІТ холдингу...
....Ось така історія Вайберу.
показать весь комментарий
12.06.2025 12:58 Ответить
ок, дякую. не досліджував, дуже цікаво, можливо таки і мають якісь чорні входи до вайбера.
показать весь комментарий
12.06.2025 15:12 Ответить
Мені дуже дивно, що комусь в даній ситуації ще потрібні були якісь докази. Дуров - кацап і співпрацював з ФСБ, колимав вКонтакті. У Дурова викупили (а не віджали) вКонтакті та відпустили за кордон (хоча за місяць до того він записував відосик, як ******* жити на рашці, які гарні баби і як він нікуди не поїде). Дуров виїзжає за кордон і з нуля, на досить конкуретному ринку створює "ще один месенджер", який чомусь стає дуже популярним на рашці. Рашковани роблять вигляд, що його блокують, але ***** не блокують.
Бляха, які вам ще докази треба?! 2 і 2 склав і все. Єдине що, якщо ти використовуєш Телеграм лише для обміну фотками котиків і при цьому не знаходишся десь на стратегічному об'єкті (щоб координати не спалити) і не використовуєш цей телефон для якихось інших таємних речей, то тобі реально *****. І таких десь 98% людей. А от державним органам, військовим і т.п. - треба однозначно забороняти.
показать весь комментарий
11.06.2025 20:10 Ответить
Просто пестня.
показать весь комментарий
11.06.2025 20:12 Ответить
Не можна Телеграм закривати- там на громадян України щовечора зверхньо, ніби глядачі сидять на підлозі, розказує вечірню казку самий потужний президент світу! Причому рук його ніколи не видно, зато видно стелю кабінету! Ну і всі ОПушники(ці) там же за компанію. А те що ФСБ там шукає і знаходить купу недоумків, котрі палять авто, куплені на народні пожертви, підривають інфраструктуру, військових ..., йому "какая разніца"!
показать весь комментарий
11.06.2025 20:17 Ответить
Вони шахедам не можуть дати раду, бо майже 3 роки нічого не робили, а тут якийсь віртуальний Телеграм. Передова без FPV залишилась, який там Телеграм! Кухарка керує державою й збройними силами.
показать весь комментарий
11.06.2025 21:54 Ответить
гірше, кловун керує.
показать весь комментарий
12.06.2025 11:18 Ответить
Афігєть🙀😱
показать весь комментарий
12.06.2025 07:48 Ответить
Чого деяких викритих шпигунів не ловлять?
Тому ,що за ними можна вести спостереження. Тому ,що через них можна проводити потрібну тобі дезу.
А якщо їх спіймати - то доведеться викривати нових - і не факт ,що це вдасться швидко.
З месенджерами те саме. Спецслужби та військові давно не користуються телегою ,як службовим месенджером
показать весь комментарий
12.06.2025 09:21 Ответить
"Чого деяких викритих шпигунів не ловлять?
Тому ,що за ними можна вести спостереження."
Ви мали на увазі нелоха, чи все зекодло ? За ними, дійсно, вся країна спостерігає.
показать весь комментарий
12.06.2025 10:09 Ответить
саме погане те, що хлопці на передові ним те ж користуються, це пісєц...Не всі, але є, я в шоці зі слова ах... Як так? Є сігнал, є Елемент, Session, але всі залипли на тлг ....
показать весь комментарий
12.06.2025 10:48 Ответить
Найкращий Threema
показать весь комментарий
12.06.2025 20:40 Ответить
Влада залишає Тєлєграм, бо її читають роССіяни. Можуть користуватися і наше читати.
Ну і наші можуть якось через Тєлєграм впливати. Мабуть.
показать весь комментарий
13.06.2025 12:22 Ответить
Банда Єрмака-Зеленського ревно захищає москальський окупаційний Телеграм тільки з однієї причини - це єдина соц-мережа, яка взагалі не модерується - в якій безперешкодно можна писати і розміщувати все що завгодно - а це дуже потрібно банді Єрмака-Зеленського для маніпуляцій громадською думкою на майбутніх виборах і утримання влади - щоб і надалі красти, красти, красти....
показать весь комментарий
13.06.2025 12:43 Ответить