10858 посетителей онлайн
20 435 86
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Прогнозований наслідок системної брехні

Те що ми зараз "раптово" зустрілись з проблемою Шахедів - прогнозований наслідок системної брехні. Ми героїчно збивали язиком 150 із 100 щоночі, гордо звітували про це наверх і суспільству, продовжували екстенсивно без навчання нарощувати ухилянтсько-ветеранські вогневі групи, дирявити чергами вже на землі подавлені ребом літаки, звітувати про все шо бахнуло як про "збите на підльоті" і кричати "слава нашим хлопчикам, що боронять небо". Замість усвідомлення проблеми, необхідного розвитку і пошуку дійсно працюючих рішень, поки на це був час.

І все це працювало, поки шахедів було менше і поки вони летіли переважно на обʼєкти за межами великих міст, де громадянам не так помітно, що відбувається насправді і де можна розказувати, шо то всьо уламки збитих дронів спричинили пожежу. Ну і да - поки був достатній запас дійсно працюючих засобів.

Що змінилось у ворога? Хіба кількість бпла і цілі у великих містах. І знов замість визнання, що ніх#я ми іх не збиваємо , спроби виправдатись "новими тактиками" ворога - то дуже високо почали літати, то дуже низько, то швидко, то роєм, то х#єм, то на ші.

А хочете печальну правду?

Шахеди як технологія, як засіб сьогодні ще далеко не на піку своїх можливостей, вже десь там на столах давно лежать нові ідеі, нові підходи, нові технологіі. Чому ми їх ще не бачимо? Бо і так працює, навіщо відкривать нам усі карти одразу?

Вирішення проблеми починається з її усвідомлення і визнання. І ніх#я не раніше. Добре шо хоч зараз це починає відбуватись і почались адекватні рухи. Цивільні фахівці та ентузіасти знайдуть рішення і зробили б це раніше, якби проблема була озвучена вчасно.

Топ комментарии
+33
Автор пише, що треба було озвучити проблему раніше, але чомусь не пише, хто її мав озвучити? То ж напиши конкретно, хто мав озвучити проблему й поставити завдання її вирішити! Отже робить те саме, що й ті віртуальні особи, яких він звинувачує. Так воно все в нас і робиться, тому й такий результат. Якби президент Зеленський на своєму РНБО не санкціями проти своїх політичних опонентів займався, а приймав системні рішення по організації протидії шахедам, то зараз ситуація була би зовсім іншою. Але кухарка, яка керує державою, вона й залишиться кухаркою.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:49 Ответить
+30
Ну, кажучи чесно, МВГ намагається збивати шахеди, усі, які летять їх маршрутом. Це з власного досвіду кажу, бо чую - і намагання і збиття. Не завжди вдається, так.
До них в мене питать немає.

В мене питання до т.з. "влади" і т.з. "держави"
Ви, ******** косорилі, на 4 році війни, щось робити для захисту країни і народу взагалі будете?! Не ******* хрипастими відосиками та скавуліти до Заходу: "Же неманс па сікс жур!", а розробляти захист країни і людей? Справжній захист, а не ******** брхню?! Ви не здатні скопіювати роками всратий шахед, щоб наносити "удари відплати", від яких кацапня б миттево ввела "мораторій" на удари по містах?
Ви думаєте, ми, народ, вам мішень у тирі?! Скот, який можна забивати шахедами?!
Та вас, падлюк брехливих, вже лінчувати потрібно за геноцид власного народу!
показать весь комментарий
20.06.2025 13:26 Ответить
+25
земарафон і вечірний квартал...
показать весь комментарий
20.06.2025 11:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну, якщо бути дуже прискіпливим і все аналізувати, то брехня в зведеннях ПС одразу впадає в очі. І лише коли розбираєш зведення детально, то виходить, що збили шахедів десь відсотків 30-40, ще відсотків 20 ніби як заглушили РЕБом (але скоріш за все просто їх загубили на радарі), а ще якась частина "локаційно втрачена". Раніше, у 2022 році (здається, може мене хтось поправить) один байрактра, над яким втратили контроль (здається так це пояснювали) літав над центром Києва - це був шок, нонсенс, і щось незрозуміле. Зараз норма це 30, 40, 50 і більше шахедів над Києвом, які літають годинами, як у себе вдома.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:17 Ответить
Дрони ППО з самонаведенням з допомогою акустичних датчиків - ідеальне вирішення проблеми "Шахедів". Єдиний мінус цього вирішення -це те, що воно повинно було бути здійснене ще вчора.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:23 Ответить
У нас и в мире хренова гора устаревших ракет Р-73, которые идеально подходят для этой цели. Клепайте установки на базе пикапов и вперед и с песней. А нам же показали только одну установку, а на предложение Запада наклепать нам кучу FrankenSam ответили что "и сами с усами", сделаем их своими силами. Ну вот и сделали.
показать весь комментарий
20.06.2025 15:04 Ответить
Де та хренова гора, що за пургу ти несеш?
показать весь комментарий
20.06.2025 20:50 Ответить
потрібна мала авіація , двохмісні , можна навіть старий Іл там кулемет ззаду
показать весь комментарий
20.06.2025 16:43 Ответить
Одразу видно, що ваші пізнання з авіації залишились на рівні літачка на подвірї дитячого садочка.
показать весь комментарий
20.06.2025 19:58 Ответить
@Зараз норма це 30, 40, 50 і більше шахедів над Києвом, які літають годинами, як у себе вдома.@ ото ***** фантазер,я за все время через борщагу максимум за ночь 4-5 слышал ну и збитие их,так что сказки про 40-50 шахедов над киевом можешь вуйкам оставить которые того шахеда и не слышали и не знают как эта диковинка дырчит и выглядит.ну и про часами летают то же не *****,был один раз случай что один 5 кругом по кругу наматывал остальное максимум в течении 15-20 сбиваеться ,не мвг))))))
показать весь комментарий
20.06.2025 11:26 Ответить
Ну так, ну так, "не чув" - занчить не було. А Київ це ж лише борщага, не троя, не оболонь, не печерськ... Цікава мулька, а на кого цей висер розраховано? Типу люди такі тупі, що просто так з часу ночі до шести не сплять? От збили за 5 хвилин відро, а люди просто так не сплять годин 5... Цікаво, на таку друну і нікчемну пропаганду ще хтось ведеться?)
показать весь комментарий
20.06.2025 12:15 Ответить
Офіційне зведення ПС:

ЗНЕШКОДЖЕНО 428 ЦІЛЕЙ

У ніч на 17 червня (із 20.00 16 червня) противник атакував 472 засобами повітряного нападу:

- 440 ударними БпЛА типу Shahed і безпілотниками-імітаторами різних типів із напрямків: Курськ, Шаталово, Орел, Брянськ, Міллерово, Приморсько-Ахтарськ - рф., близько 280 із них - "шахеди";
- 2 аеробалістичними ракетами Х-47М2 "Кинджал" із повітряного простору Тамбовської обл. - рф;
- 16 крилатими ракетами Х-101 із літаків стратегічної авіації з повітряного простору Саратовської обл. - рф;
- 4 крилатими ракетами "Калібр" із акваторії Чорного моря;
- 9 керованими авіаційними ракетами Х-59/69 із літаків тактичної авіації із повітряного простору Бєлгородської та Брянської областей;
- 1 протирадіолокаційною ракетою Х-31П.

❗️Основний напрямок удару - місто Київ!

Що ти там плів за 4-5 шахедів, брехло?
показать весь комментарий
20.06.2025 12:17 Ответить
підароязикий калхознік про вуйок жартує... ахах
показать весь комментарий
22.06.2025 17:16 Ответить
земарафон і вечірний квартал...
показать весь комментарий
20.06.2025 11:27 Ответить
ото дійсно - нічого в цій державі з початку війни не помінялось, марафон де все чудово, про фронт і просування ворога щодня - нуль інформації. Квартал і ліги сміху по ТБ зранку до ночі, ржемо, какая разніца
показать весь комментарий
20.06.2025 11:59 Ответить
Погодьтесь, що це працює.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:17 Ответить
лохомарафон витрачаючи мільярди на своїх журнашлюх просить людей донатити... верхня межа цинізму
показать весь комментарий
22.06.2025 17:18 Ответить
Каци змінили тактику. На четвертий рік війни, 18 травня, вперше був масований наліт дронів на військовий об'єкт в київській області. Деякі очевидці цих подій, нарахували до 80 вибухів. Думаю, що відсоток цілей уражених об'єктовою ППО був близько до 90. Проте, оскільки зазначений військовий об'єкт з двох боків оточений житловими та виробничими приміщеннями, збиті дрони створили руйнацію на цивільних об'єктах, з жертвами серед населення.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:46 Ответить
Бо дрони треба збивати не над містом, а на підльоті. Для цього потрібна ППО проти дронів, яку ніхто не створював, бо й так усе збивали.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:53 Ответить
1000%
показать весь комментарий
20.06.2025 12:00 Ответить
бо програми ППО вітчизняні закрили потужно в 2020-у по команді "пєрєстать стрєлять"
показать весь комментарий
20.06.2025 12:01 Ответить
Навколо великих міст немає незаселеної землі - там теж живуть люди. Крім того ворог навмисно так планує маршрути частини Шахедів, щоб в будь якому випадку нанести шкоду.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:03 Ответить
Навіть якщо так, то там де приватний сектор вірогідність того, що хтось постраждає від падіння БПЛА нижча, ніж у великому місті.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:10 Ответить
Автор пише, що треба було озвучити проблему раніше, але чомусь не пише, хто її мав озвучити? То ж напиши конкретно, хто мав озвучити проблему й поставити завдання її вирішити! Отже робить те саме, що й ті віртуальні особи, яких він звинувачує. Так воно все в нас і робиться, тому й такий результат. Якби президент Зеленський на своєму РНБО не санкціями проти своїх політичних опонентів займався, а приймав системні рішення по організації протидії шахедам, то зараз ситуація була би зовсім іншою. Але кухарка, яка керує державою, вона й залишиться кухаркою.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:49 Ответить
Миллион процентов!!!!!
показать весь комментарий
20.06.2025 12:01 Ответить
Автор правий. згадайте темники до 24 лютого 2022, згадайте ІПсО для села після 2024., згадайте у кого в цій країні ВЛАДА, РЕСУРСИ, ІНФОРМАЦІЯ і ФІНАНСИ.
А тепер подумайте ЯК це все використовується і НЕ БУДЕТЕ задавати ********** питань від псевдосільського ІПсО з ферми подляка і жОПо прєданих ефєктівних розкрадачів бюджету
показать весь комментарий
20.06.2025 14:28 Ответить
я вважаю, що ніхто не мав нічого озвучувати.
мали мовчки знайти рішення і завчасно вирішити.
і це мали зробити військові, а саме командування ППО
це їх зона відповідальності
показать весь комментарий
20.06.2025 14:54 Ответить
Так. Але забезпеченням займається КМ. А керує усім Президент, який ні за що не відповідає.
показать весь комментарий
21.06.2025 11:07 Ответить
ще гірше - кумир ***** , порношут , онук НКВДІста , який вихован на неневисті до України Цє беззаперечні факти: " рф просто двігает граніци вперед" , а ви смерди готуйтесь до шашликів, а я тим часом євакуюю се своє кодло імідьярди наскирдовані на " великому крадівництві" Готував для комфортного наступу дороги і розміновував все ………, Вірити нікому , якщо малюсенького таракана ……… бойові генерали , виконуючи злочинні накази і покриваючи мегамародерство на закупівлі озброень, непобудованих фортифікацій чи не належної якості
показать весь комментарий
20.06.2025 15:52 Ответить
має право не озвучувати - це ЙОГО допис. Він про проблему а не її керівника
показать весь комментарий
20.06.2025 18:17 Ответить
А як же бути з лазерами, що збивають шахеди?Або з дронами-винищувачами? Десь вже навіть їхні успішні випробування були, принаймні на цю тему було багато новин
показать весь комментарий
20.06.2025 11:51 Ответить
У процесі.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:55 Ответить
Всі лазери так в новинах і лишилися
показать весь комментарий
20.06.2025 12:19 Ответить
Лазери -це вундервафля Янелоха Оманського.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:19 Ответить
Лазєри це чергово знахідка для піару Зелееьського.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:01 Ответить
лазер класно випробовувати у пустелі мохаве, там 355 днів сонячні
а у нас хмарно тож лазером лише у сраку зепоцу світити залишаеться
показать весь комментарий
22.06.2025 07:11 Ответить
Дрони-винищувачі є. Їх в основному волонтери і роблять (тобто фінансують). Державі на це по..... Але разом з тим, це нинішній НАШІЙ реалізації, це не сама дієва зброя - багато обмежень.
Лазер. Про те що продемонстрували для телемарафона промовчу. Хто в курсі, той був шокований рівнем спагетті на вуха мас. Загалом, можливо, перспективно, круто.....але є технічні проблеми. Подолання яких дужу-дуже-ДУЖЕ важко іде в країнах з набагато більшим науково-промисловим потенціалом і з величезними бюджетами.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:21 Ответить
Дело не во власти. Народ везде, не только в Украине, предпочитает приятную ложь правде.
показать весь комментарий
20.06.2025 11:54 Ответить
справа саме у владі
показать весь комментарий
20.06.2025 12:16 Ответить
Погоджуюсь, що справа саме у владі, яка думає, що народ надає перевагу солодким бріхням, і намагається відбілити себе в будь-який спосіб, але в неї погано виходить. І тому в цієї влади з-під фальшивого ангельського німба стирчать роги...
показать весь комментарий
20.06.2025 13:31 Ответить
Саме так. Але її обрав народ.
показать весь комментарий
22.06.2025 11:54 Ответить
справа не в правді чи брехні
справа у браці ефективного менедженту, у реактивності, у ліні та ********
показать весь комментарий
20.06.2025 14:39 Ответить
Вибачаюсь,добавлю- безкарності.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:46 Ответить
Люди везде верят власти. Но если власть начнет говорить правду, то к ней появятся вопросы. Оттого ложь предпочтительней. Тебя за это хвалят, а за правду никто хвалить не будет.
показать весь комментарий
20.06.2025 21:20 Ответить
Війна - великий привідник до реальності - яка викриває всю брехню . А брехня зараз - це "скрєпи " української держави зараз . Або країна зміниться ,або її не буде
показать весь комментарий
20.06.2025 11:56 Ответить
То ж автор і каже, що влада системно nuzguTь.
Наголос ставте як вам заманеться.
Не помилитеся 100%.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:05 Ответить
Так не треба було долучатись до брехливої команди.
А тепер коли Україна падає всі з претензіями повиходили. А що було в 2019? Що було в 2022?
показать весь комментарий
20.06.2025 12:15 Ответить
А зараз ще й кажуть що погано пояснювали небезпеку. Треба по справжньому кол на голові тесати.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:53 Ответить
Так конкретно він ніколи за зелених і не був...
показать весь комментарий
21.06.2025 17:02 Ответить
Сьогодні катастрофічна ситуація як в країні в цілому, так і на фронті - це прогнозований наслідок системної тотальної брехні, яка транслюється в державі на всіх офіційних рівнях - в зомбімарафоні, в офіційних повідомленнях владних інституцій, прес-центрів різноманітних командувань, військових частин і тцк, а атакож в потужних відео хрипатого блазня.
показать весь комментарий
20.06.2025 12:22 Ответить
Ну, кажучи чесно, МВГ намагається збивати шахеди, усі, які летять їх маршрутом. Це з власного досвіду кажу, бо чую - і намагання і збиття. Не завжди вдається, так.
До них в мене питать немає.

В мене питання до т.з. "влади" і т.з. "держави"
Ви, ******** косорилі, на 4 році війни, щось робити для захисту країни і народу взагалі будете?! Не ******* хрипастими відосиками та скавуліти до Заходу: "Же неманс па сікс жур!", а розробляти захист країни і людей? Справжній захист, а не ******** брхню?! Ви не здатні скопіювати роками всратий шахед, щоб наносити "удари відплати", від яких кацапня б миттево ввела "мораторій" на удари по містах?
Ви думаєте, ми, народ, вам мішень у тирі?! Скот, який можна забивати шахедами?!
Та вас, падлюк брехливих, вже лінчувати потрібно за геноцид власного народу!
показать весь комментарий
20.06.2025 13:26 Ответить
Поділяю ваше обурення і додам, що ця зв'язка ЄР-ЗЕ абсолютно бездарна і закостеніла по всіх фронтах - і зовнішніх, і внутрішніх. Засіли на Банковій і ніхрена не роблять лише підс'рають і знімають тошнотворні відосики. Може якщо вони додумаються змінити ГК ЗСУ і Кабмін, то є невелика надія на зміни.
показать весь комментарий
20.06.2025 13:42 Ответить
Мииии...нароооод...
Не можу просто. А хто ж ви ще, як не мішені ? І чому б і ні?
показать весь комментарий
20.06.2025 18:23 Ответить
Браво!!!
Подписываюсь под каждым словом!
показать весь комментарий
20.06.2025 18:28 Ответить
100%!
показать весь комментарий
21.06.2025 14:51 Ответить
ви ж вибрали цю владу, що тепер не так?
показать весь комментарий
21.06.2025 17:17 Ответить
Така сама брехня про "мільйон дохлих кацапів" з ГШ. Ось тільки коли трапляється якийсь прорив чи втрата міста, то починаються казки про "10 до 1". Звідки вони тоді беруться з такими втратами, респавняться?
показать весь комментарий
20.06.2025 14:27 Ответить
Військові втрати, це ті, хто вибув з функціоналу - загиблі, зниклі, поранені.
Так, потім частина поранених повертається.
Але показник накопичувальний - по іншому порахувати складно. Це знають тільки у кожному підрозділі і штабах. а це секрет.
У офіц. статистичних даних - оціночні показники.
показать весь комментарий
21.06.2025 11:15 Ответить
протидія будь-яким засобам повітряного нападу - зона відповідальності військових. ППО.
крапка.

не держави, не ОВА, не виробників, не ентузіастів, не громадянського суспільства.

в системі ППО є або мають бути люди, які аналізують загрози, статистику, перспективи

тим більше, що в умовах війни та секретності ніхто інщий не знає і не має знати точної інформації
далі це суто про менеджмент: тебе є зона відповідальності, в якій ти повинен оцінити загрози, їх розвиток, запропонувати рішення, узгодити їх, сказати які і скільки ресурсів потрібно. І поітм вирішити завдання.

а не в носі колупатися і тупо з карткою до банкомату ходити двічі на місяць
показать весь комментарий
20.06.2025 14:36 Ответить
так так во всьому вині ППО а не зелена мразото що ничого не робить а тільки краде
показать весь комментарий
20.06.2025 18:14 Ответить
Ну так одна кухарка на посаді преЗЕдента може поставити командувати ППО якогось весільного генерала, який дупля не ріже в новітній війні. І що тоді?
А саме таку ситуацію ми зараз маємо.
показать весь комментарий
20.06.2025 18:48 Ответить
Про відповідальність ви добре написав. А де про ресурси, засоби, забезпечення ?!
Чим збивати ? Лопатами !?
показать весь комментарий
21.06.2025 11:17 Ответить
а написано
показать весь комментарий
22.06.2025 11:44 Ответить
Игорь Деев #465568

протидія будь-яким засобам повітряного нападу - зона відповідальності військових. ППО.
крапка.

не держави, не ОВА, не виробників, не ентузіастів, не громадянського суспільства.
показать весь комментарий
23.06.2025 00:48 Ответить
Нові тактики...гм...Влучно.
показать весь комментарий
20.06.2025 18:16 Ответить
А що він хоче від керівництва, де віце-прем'єра, формально третю людину у країні, підозрюють у мільярдних крадіжках, і це під час страшної війни на винищення.
показать весь комментарий
20.06.2025 18:45 Ответить
Крав він мабуть для себе по-мінімуму. В основному стягують ресурси на майбутні вибори.
Але це не точно, наївне припущення. Як потім виявляється, ці фігури і про себе не забувають.
Дивлячись на фізії цих людей, чомусь не дивно. Співпадіння ?
Чернишов ?
Злочевський ? До речі, був головую Агенц. Держ. резерву.
Шевченко ? Нацбанк, екс

Але є і няшки, типу Тимошенка - екс ОП.
показать весь комментарий
21.06.2025 11:26 Ответить
Наступні вибори - у 2029 році.

Володимир Олександрович виграв власні перевибори у два тури:

1 тур: 8 лютого 2024 в Валерія Залужного, якому виписав пендаля аж до Британії. Він всмоктав, усі всмоктали.

2 тур: 20 травня 2024 року Володимир Зеленський отримав 100% голосів українців у технічний спосіб: виборці не побажали скористатися бусами для поїздки на спільний виборчий участок.

Відповідно, наступні вибори в Проглотії - можливо, відбудуться в березні 2029 року.
показать весь комментарий
21.06.2025 12:54 Ответить
Пару випустили і розповзлися.
показать весь комментарий
20.06.2025 20:12 Ответить
Знаєте,що ви повинні усвідомити?Помилка з вибором 2019році виявилася фатальна для країни.
показать весь комментарий
21.06.2025 00:02 Ответить
Альо !! Ми ще тут !
До кордонів областей, призначених рашистами, як своїми, їм ще повзти до літа 2026 р.
Вони так самі рахують.
показать весь комментарий
21.06.2025 11:28 Ответить
І? Це дуже оптимістично? Це взагалі то капєц як песимістично
показать весь комментарий
21.06.2025 12:24 Ответить
Причому дивуватись зе-владі?!... На Сумщині показали тисячі зубів дракона звалених в купу на захоплених ворогом територіях, коли вони мали ще декілька місяців тому бути викладеними на шляху просування ворога. При цій зе-владі толку вже не буде і ми повинні цю пошесть просто пережити і триматись на зло всім нашим ворогам як, всередині України так і зовні.
показать весь комментарий
21.06.2025 06:30 Ответить
Просто пережити? І все буде добре?
показать весь комментарий
21.06.2025 12:26 Ответить
Пан автор наче правильно усе написав, але як часто бува - усе про все погане.

" ... продовжували екстенсивно без навчання нарощувати ухилянтсько-ветеранські вогневі групи ..." - так що, їх треба комплектувати молодими і здоровими, а пенсів у ДШВ ??

" ... дирявити чергами вже на землі подавлені ребом літаки ... " - може автор покаже клас, як голими руками розбирати "герані", які не вибухнули ??
показать весь комментарий
21.06.2025 11:32 Ответить
Ну автор інше мав на увазі
показать весь комментарий
21.06.2025 12:27 Ответить
Ми героїчно збивали язиком 150 із 100 щоночі, гордо звітували про це наверх і суспільству, продовжували екстенсивно без навчання нарощувати ухилянтсько-ветеранські вогневі групи, дирявити чергами вже на землі подавлені ребом літаки, звітувати про все шо бахнуло як про "збите на підльоті" і кричати "слава нашим хлопчикам, що боронять небо". Джерело: https://censor.net/ua/b3558946
Що правда то правда . Збивати шахеди язиком , ви журналюги - добряче вмієте !
Я і волати - фсьопрапало , на четвертому році війни .
Чому ж ти раніше мовчав про це , таваріщ журналіст .? Чи раніше , всі 3 роки до цього - все було ОК ?? Знав що шахеди - збивають язиком , і мовчав !!
показать весь комментарий
21.06.2025 18:08 Ответить
Він уже давно не журналіст, із початком повномасштабки він став снайпером-інструктором та займався дронами... Хто дивився його проєкт Інфокар, той знає! Там було кілька відео на цю тему.
показать весь комментарий
21.06.2025 19:43 Ответить
то нехай хлопне дерьмака
бо вояки, а волають як сучки, огидно
показать весь комментарий
22.06.2025 07:15 Ответить
Є датчики на аеростатах з якоюсь відстань між собою. Є дрони що на звук тупо вражають ціль... Це так складно .але для бюрократичної машини проста схема це катастрофа: немає особового складу супер складної системи мобільних бригад, тому усі на фронт. По друге: де заробити бабки?
показать весь комментарий
21.06.2025 19:19 Ответить
Не можна перемогти шахеди, захищаючись. Вже в 22 році треба було робити величезні заводи в Польщі, Румунії, Чехії та запускати по рашці 300-1000 шахедів по НПЗ, промисловості тощо. Чи зараз будують такі заводи?
показать весь комментарий
21.06.2025 20:30 Ответить
скажи краще чому живі топ пропагандони
вони не в бункерах, а у студії кожен день, адреса відома...
показать весь комментарий
22.06.2025 07:17 Ответить
Скоро буде величезний завод в Монако. Залишилось тільки, ще трохи скупити там нерухомості для його розміщення, Чернишов якраз везе наступний транш.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:15 Ответить
Головна проблема в тому, що в нас держава, через відсутність розумного керування, нічого не робить на упередження проблеми. А ще більш гірша проблема - навіть реагування на проблему стається з запізненням, вже після того як розголос про проблему починає гуляти "інтернетами".
Про будь-яку проблему не розкажуть "чесні" журналісти на мархвоні. Наскільки я читав, в ЗМІ, в рашці діють державні наукові дослідження та розробки з ціллю розвитку і такитики і стратегії використання зброї. В нас все що робиться - це тільки на ентузіазмі волонтерів, пересічних громадян і т.п.
показать весь комментарий
22.06.2025 10:30 Ответить
Ну так - чмобіки, мангали....мопеди! Ги-ги-ги.... Всі пам'ятають всі ці гуморески в стилі кварталу 95?
А багато хто відразу казав про майбутні проблеми. А дехто не лише казав, а і пропонував методи боротьби. Але всім було пофіг - "ну скільки та тих Шахедів, 20 в тиждень? Панікер", "Та з Заходу щось дадуть", "Та воно неефективне, ні тобі точності, ні солідного боєзаряду...."
Минуло 3 роки, зроблено неймовірно мало. Знаєте, ще в 2023, були ті хто носився з ідеями боротьби з Шахедами, FPV, і навіть методами боротьби з дронами на оптоволокні (про які тоді лише говорили пошепки в фантазіях). Усім було пофіг. А тепер дебільні ідеї на чолі списку для впровадження.
Але найкращий спосіб - знищення виробництв Шахедів. І для цього потрібні не дрони за дофіга бабла, але з неймовірно малою ефективністю. Але...... чекаємо Таурусів, Tomahawk, або Зірку Смерті від союзників. Правилньо - навіщо своє? Краще отримати безкоштовно чуже, а гроші "освоїти".
Як же воно все за****ло.
показать весь комментарий
22.06.2025 13:11 Ответить
Щоб вирішувати проблему "шахедів" треба розуміти що ефективно проти них спрацюють лише інші дрони-перехоплювачі. Технологічно все це можливо, але якщо цим займатися та виділяти кошти. Ракетами збивати це дорого. Піднімати F-16 взагалі "треш" заради дешевого шахеда. Мала авіація - як тимчасове але швидке рішення, так. РЕБ - ну, кажуть що "складно" але скоріше за все можливо. Підніміть РЕБ на аеростаті повище, та потужність сильніше - може й це можливо
показать весь комментарий
23.06.2025 10:18 Ответить