9234 посетителя онлайн
4 244 95
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Потрібно вигравати гонку озброєнь

Шановна громадо і великий бізнес!

Повідомляю вам як людина, яка дотична до процесів і у тилу, і на фронті, і в силу своєї біографії розуміється на обох середовищах на рівні не менше впевненого користувача

Зараз у нас порятунок країни буквально лежить на вулицях!

Підходь і бери.

Пояснюю на прикладах.

Проблема: "Збільшилася кількість шахедів".

Рішення: приватні виробники виробили за своєю ініціативою, низові військові за своєю ініціативою це рішення взяли і по-партизанськи збивають (на жаль, їх поки мало, тому це не масштабно).

Увага, участь держави: приблизно НУЛЬ.

Проблема: Ворог вибиває начисто логістику на нуль ФПВ

Рішення: приватні виробники виробили на своєю ініціативою, низові військові за своєю ініціативою це рішення взяли і використовують. На жаль, цього недорогого працюючого рішення поки мало, а є багато непрацюючих.

Увага, участь держави: приблизно НУЛЬ.

Проблема: Ворог працює по нас масово ФПВ на оптоволокні, а ми — по ньому ні

Рішення: приватні виробники виробили на своєю ініціативою, низові військові за своєю ініціативою це рішення взяли і використовують. На жаль, цього недорогого працюючого рішення поки мало.

Увага, участь держави: в розробці і виробництві НУЛЬ.

Можна продовжувати, але мені не хочеться далі копіпейстити, достатньо.

Я тут не буду розписувати, який графік у росіян. Я просто вам обіцяю, що те, що зараз є у росіян по шахедах у тилу, фпв на фронті тощо — це лише вступна стадія. Основна буде такою, що ми згадуватимо 23 і 24 як роки дуже лайтової, майже непомінтної дронової війни.

Нам треба розробляти свої засоби, і то терміново.

***

Дуже часто пишуть оці букви "Влада повинна..."

Давайте поки без цього. Будь ласка.

Влада у нас є, вона контролює так звану правоохоронну систему, тобто слідчі та оперативні органи, а також суди. Можливо, це і на користь в нинішній ситуації. Гм, так, скоріше на користь.

Але вигравати війну, тобто ГОНКУ ОЗБРОЄНЬ, поки що держава не навчилася.

І не знаю, чи вчиться. Бо за три з половиною роки, як кажуть, і ведмедя можна навчити їздити на велосипеді та палити.

Тому я вчергове звертаюся до великого, середнього та малого бізнесу, а також до активних громадян, котрі просто хочуть захистити країну і себе від лих, котрі невпинно винаходять, розробляють і виробляють наші вороги — РФ, Північна Корея, Білорусь, Іран тощо.

Панове, давайте формувати центр рішень по порятунку України.

Нам всього лише треба три компоненти. Перша — це великі гроші. Друга — це інженерна частина (розробники і виробники). Третя — це нетупі військові типу мене, котрі навоювали собі розуміння того, які технологічні розробки потрібні для перемоги у війні.

Ну правда, хіба це багато? У нас є практично все з цього, треба просто, як лінзою, звести у одну точку усе це світло.

PS Якщо такий розголос не подіє, я перейду до погроз;)

Топ комментарии
+25
Резюме - пересічні повинні захистити владу, яка нікому і нічого не должна.
показать весь комментарий
27.06.2025 13:09 Ответить
+24
Якщо державні структури нічого не можуть - то нахіба народу такі державні структури ? Проїдати кошти платників податків і красти ?

А пан Луценко замість того ,щоб примусити працювати державні структури - пропонує - платникам податків - не тільки платити податки ,а ще й взяти на себе функції держави ,які вона не хоче , і не може в силу відсутності кваліфікації робити.

Може пан Луценко десь зазнав важкої контузії - внаслідок якої втратив здатність відслідковувати причинно -наслідкові зв'язки - то я бажаю йому швидкого одужання .
показать весь комментарий
27.06.2025 13:24 Ответить
+16
Таку ДУРНЮ цей Луценко написав , але прізвища ЛІДОРА та 5-6 "ефективних менеджерів" так і не назвав!

Нащо ти, пане Ігоре, такий лякливий виходиш на Цензор?

Бізнес , який ще в країні залишився, у тебе повинен вигрібати в цю війну замість державних "квартальних" структур .

ГАНЬБА!
показать весь комментарий
27.06.2025 14:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Резюме - пересічні повинні захистити владу, яка нікому і нічого не должна.
показать весь комментарий
27.06.2025 13:09 Ответить
Цей Луценко, хоч і дурний, але не настільки, як міністр цифрових інновацій Федоров, який призивав збирати дрони на кухнях. І все ж Луценко запрошує приватний бізнес відрізати шматок від суспільного пирога. Луценко, зрозумій нарешті, що оплачувати свято великого бізнесу буде пересічний українець з власної кишені.
показать весь комментарий
27.06.2025 23:33 Ответить
Чому дурний, якраз на такого не схожмй. Моде якісь дурні й поведуться на його заклики.
показать весь комментарий
28.06.2025 10:18 Ответить
Ви ігорю дещо плутаєте поняття держави і влади ..бо держава - це також і громадяни.

пишіть тексти правильно, не тупий
показать весь комментарий
27.06.2025 13:21 Ответить
Дещо влучніше користуватися термінами "держава" (сукупність органів державного управління) і "країна" - як сукупність населення і території.
показать весь комментарий
27.06.2025 13:31 Ответить
я все ж таки більше ********

"Держава - це суверенне політико-територіальне утворення, що характеризується наявністю певної території, населення, апарату управління (державного апарату) та владних повноважень. Вона є основною формою організації суспільства, яка забезпечує порядок, захист інтересів громадян та вирішення суспільних питань. "

бо ДЕРЖАВА - без громадян (чи 73% охлосу) не буває
а вже ВЛАДА в Державі ..це інше
показать весь комментарий
27.06.2025 13:36 Ответить
В політико-юридичному сенсі Ви абсолютно праві.
Але в побутовому сенсі люди нерідко плутаються в термінах держава-країна, (рос. государство-страна; англ. state-country...).
З повагою.
показать весь комментарий
27.06.2025 13:44 Ответить
Якщо державні структури нічого не можуть - то нахіба народу такі державні структури ? Проїдати кошти платників податків і красти ?

А пан Луценко замість того ,щоб примусити працювати державні структури - пропонує - платникам податків - не тільки платити податки ,а ще й взяти на себе функції держави ,які вона не хоче , і не може в силу відсутності кваліфікації робити.

Може пан Луценко десь зазнав важкої контузії - внаслідок якої втратив здатність відслідковувати причинно -наслідкові зв'язки - то я бажаю йому швидкого одужання .
показать весь комментарий
27.06.2025 13:24 Ответить
Навіть не сподівайтесь обійтись без державних структур.
Вони не зникнуть, лише поміняють прапор, мову, адміністративне підпорядкування і порядок роботи.
Буде ефективніше, але жорстокіше.
показать весь комментарий
27.06.2025 15:06 Ответить
Державні структури потрібні там де народ хоче бути безвідповідальним та жити в невігластві . Мати пана над собою - щоб вказуавав йому що робити. І чим народ темніший - тим сильніша тиранія. Там де народ свідомий і відповідальний - там буде самоврядування без державної тиранії . Який шлях вибере український народ - побачимо . Правда шанси на відповідальність та самоврядування . Багато рабів навколо - які готові на будь що ,аби зберегти свої кайдани. При чому зовні деякі з цих рабів можуть здаватися патріотами та носити військову форму ...
Що можна сказати про ЗСУ яке не підтримує кобмата Ширшина ,а угодливо мовчить на догоду генералітету ? Чи армія вільних людей ? Чи напівкріпацька?
показать весь комментарий
27.06.2025 15:12 Ответить
Даєш анархію?
показать весь комментарий
27.06.2025 15:20 Ответить
Анархія підходить лише для свідомих самодисциплінованих ,відповідальних людей . Багато ви таких бачили? Тому Україні анархія найближчих 50-100 років не загрожує
показать весь комментарий
27.06.2025 15:29 Ответить
Скажіть, скільки зараз є держав, що живуть за анархічними принципами, без уряду?
показать весь комментарий
27.06.2025 15:35 Ответить
Скажіть в якій країні більшість людей свідомі ,дисципліновані та здатні до критичного мислення ?
показать весь комментарий
27.06.2025 15:46 Ответить
Тобто назву країни ви сказати не можете, питаєте у мене підказки.
показать весь комментарий
27.06.2025 15:47 Ответить
Я вам дав відповідь. Анархія потребує критичної кількості свідомих та самодисциплінованих людей . Оскільки таких людей на планеті - мізерна кількість розкиданих по планеті - то й державного устрою такого немає. Більішсть людей потребує пана або господаря - в ролі яких і виступає держава в різних формах
показать весь комментарий
27.06.2025 15:52 Ответить
* не державного устрою - а організаційного способу співіснування людей
показать весь комментарий
27.06.2025 15:53 Ответить
То виходить, що за фактом державні структури таки потрібні.
показать весь комментарий
27.06.2025 15:54 Ответить
Для 95% населення - так
показать весь комментарий
27.06.2025 15:59 Ответить
Ну от, а ви "нахіба народу такі державні структури".
Потрібні вони, ніяк без них.
показать весь комментарий
27.06.2025 16:00 Ответить
Коли державні структури з опікуна та захисника перетворюються на бандита та грабіжника - тоді вони потрібні народу нахіба , і в цьому випадку народу краще без них ...
показать весь комментарий
27.06.2025 16:08 Ответить
Підкажете Монобанку, де збирають на зарплату бійцям 3 ОШБ? Підкину хлопцям на хлібчик, бо без пожертв вони там з голоду сконають.
показать весь комментарий
27.06.2025 16:16 Ответить
Зарплати бійцям - це не кошти держави ,це кошти платників податків ,про це потрібно пам'ятати
показать весь комментарий
27.06.2025 17:09 Ответить
Так, але збирає і розподіляє їх саме державні структури - ДПСУ, Кабмін, МОУ.
Якщо вищеперелічені структури перетворились на "бандитів та грабіжників", то чому тоді бійці взагалі отримують зарплати? Бандити відбирають більшу частину, грабіжники - взагалі все.
Отже, хлопці з 3 ОШБ (і всіх інших підрозділів) мають сидіти виключно на пожертви небайдужих громадян, бо всі податки вкрадені бандитсько-грабіжницькими державними структурами.
показать весь комментарий
27.06.2025 17:22 Ответить
Платять солдатам - щоб ті захищали їхню можливість грабувати країну від звонішніх братків .
Бо якщо прийдуть московські братки - в них вже красти не буде можливості - і їм доведеться втікати за кордон . А за кордоном - вони вже не будуть - "кримінальнима авторітєтами" - а звичайними дрібними поцами
показать весь комментарий
27.06.2025 17:28 Ответить
Тобто якщо не мати своїх бандитів і грабіжників - будете мати чужих бандитів і грабіжників.
Бо інакше воно якось не буває. Свідомі самодисципліновані люди - поодинці на нечисленні, тому будь-яка велика ОЗГ з ними розправиться на раз-два.
показать весь комментарий
27.06.2025 17:32 Ответить
Буває по іншому . Коли держава - це слухняний менеджер ,який служить народу і дбає про потреби народу. А наразі в Україні держава - це паразит-шкідник ,що смокче кров народу і заважає йому нормально оборонятися . І як будь який паразит - вона зацікавлена смоктати кров ,як найдовше - тому повна смерть донора - не входить в його плани..
показать весь комментарий
27.06.2025 17:51 Ответить
Зате входить в плани русні.
Давайтє, хохли, ломайтє государствєнниє структури, оні жє вам только врєд пріносят.
Когда фронт рухнєт, ми потом іх на своі замєнім, но сєйчас об єтом вам, хохли, разумєєтся, нє скажєм. Долой дєржаву, анархія - мать порядка!
показать весь комментарий
27.06.2025 17:54 Ответить
Це класна відмазка для паразита - щоб виправдати своє існування . Але реальність інша - в перші місяці війни - коли держчиновники всі дружно тікали - і держава практично зникла - ні фронт ,не рухнув, ні злочинності не було , народ дружньо пішов захищати країну і самоорганізувався - народ до цих пір згадує ,як вільно дихалося . А потім повернулася держава разом з прокурорами,тцк-бусіками ,тиловиками сбушниками та іншими паразитами . І тепер доказує ,що кріпаки не можуть жити без ярма - в цьому сенс їнього життя - іначе путін прідьот
показать весь комментарий
27.06.2025 18:08 Ответить
Так покажіть мені все-таки банку, в яку збирають гроші на зарплату 3 ОШБ.
показать весь комментарий
27.06.2025 18:11 Ответить
Банка називається - податок з доходів фізичних осіб , ПДВ ,акциз на бензин .
показать весь комментарий
27.06.2025 18:13 Ответить
Так це ж розкрадається державою в нуль, хіба ні?
показать весь комментарий
27.06.2025 18:14 Ответить
Я вже вам писав - що ціль паразита - не повністю вбити жертву - а висмоктати по максимуму.

Але по вашій логіці всіх корупціонерів потрібно виправдати - вони ж все не вкрали - частину ж віддали на армію . Може ще їм мєдалі дати ?)))
показать весь комментарий
27.06.2025 18:17 Ответить
Я не виправдовую корупціонерів.
Це ви звинувачуєте державні структури.
показать весь комментарий
27.06.2025 18:19 Ответить
В нас вже не має державних структур - в нас як і в московії державу захопило злочинне угрупування . Держава - це та що дотримується законів .
показать весь комментарий
27.06.2025 18:53 Ответить
І ви пропонуєте розігнати наші ОЗГ, щоб на його місце одразу прийшли московські ОЗГ.
показать весь комментарий
27.06.2025 18:55 Ответить
Я пропоную боротися з обома ОЗГ одночасно
показать весь комментарий
27.06.2025 18:55 Ответить
Здогадайтесь, яка в результаті цієї боротьби впаде першою.
показать весь комментарий
27.06.2025 18:58 Ответить
Нічого страшного - народ переживе. Легше буде потім з другою розправитись
показать весь комментарий
27.06.2025 18:59 Ответить
Серйозно? Махновщиною по військовій машині зс рф?
У нас тут не Афганістан. Гір немає, і чоловіче населення про гурій не мріє.
показать весь комментарий
27.06.2025 19:00 Ответить
Нам тут ЛУценко з Берлінською прямо говорить - народ на державу не розраховуйте - тільки махновщина вас врятує .
До речі махновці розгромили червоних - якби потім не почали з ним брататися - цілком можливо Україна пішла б іншим шляхом...
показать весь комментарий
27.06.2025 19:03 Ответить
А потім червоні розгромили махновців. І денікінців. І УНР. Червоні всіх розгромили. Тому що діяли як система, а не роздроблені автономні групи.
А щодо Луценко з Берлінською - тут вони праві. На таку структуру, як у нас, сподівань немає. Неповоротка і байдужа. Нехай займається військовою формою та харчами, зарплатами військовослужбовцям. А в плані інновацій від неї годі чекати.
У русні з цим на порядки краще. Знову ж - через чітку вертикальну організацію. Була б у них махновщина - не бачили б ми ніяких роїв дронів.
показать весь комментарий
27.06.2025 19:06 Ответить
Махновщина суперечить принципу існування московської держави - тому неможлива апріорі .
То що ви любітєль вєртікалочки - то зрозуміло, але саме тому ви і не розумієте ,що таке махновщина . Махновщина - це не безпрєдел . Це децентралізація і делегування повноважень місцевим осередкам . По суті козацька держава - була махновщиною .
Вертикалочка ефективна лише коли неї керують розумні та свідомі - а в нас керують хитрожопі дурні ,які не мають стратегічного бачення - тому країна в сраці і до цих пір йде війна. Можете їм подякувати .
показать весь комментарий
27.06.2025 19:21 Ответить
Децентралізація - це не анархія. Це мінімум необхідних повноважень у центра, і максимум можливих - у місцевих громад. Але справи зовнішньої політики і війни веде таки центральний апарат. Інакше - як у середньовічній Німеччині з її карликовими князівствами.
показать весь комментарий
28.06.2025 10:44 Ответить
+ військовий збір - який не цільово йде на армію - а розкрадається на асфальти ,клумби та спецпенсії прокурорам. Тому можна сміливо сказати ,що ******* корупційно-олігархічна симуляція держави України - виступає п'ятою колоною Кремля
показать весь комментарий
27.06.2025 18:15 Ответить
Капець - ВЛАДА НЕДОТОРКАННА, хрін з нею, хай робить (вірніше, не робить) що хоче, краде, псує, саботує, шкодить, зраджує - а країна має якось викручуватися сама.

Шановний пан Луценко! Бізнес по своїй природі ніколи і ніде не очолював країну у війну і тим більше НЕ вигравав війни. Заклик до бізнесу, тим більше українського, підмінити державну владу - це фантастична маячня і ахінея. Від державної влади залежить надто багато, героїзмом патріотів шкоду і дурість влади НЕ перекрити.

Якщо влада зелених гнид залишиться - України не стане. Заклик похерити державну владу і викручуватися самотужки - дурня. Адже зелені гниди не просто сидять по кабінетах і колупаються у носах - вони КЕРУЮТЬ, вірніше намагаються керувати - а куди заїде державна машина, коли за кемом ідіоти?
показать весь комментарий
27.06.2025 13:29 Ответить
точніше зелені гниди САБОТУЮТЬ та керують здачею України
показать весь комментарий
27.06.2025 13:32 Ответить
Невеличка аналогія.
Хто колись збирав пазли - знає - якшо хоч один пазл поставити не на своє місце, то пазл не збереться. В Україні один пазл - державна влада зелених ворюг і недоумків - абсолютно не на своєму місці. Якщо стверджувати, що цей пазл торкати не можна - уся інша активність в країні це тільки затягування кінця і продовження агонії, бо з такою "державною владою" нормальну країну в Україні зібрати НЕ вийде.
показать весь комментарий
27.06.2025 13:37 Ответить
Для цього потрібно зробити одну невеличку магію - випустити людей на вулицю і припинити свавільний налов. Щоб ці інженери могли просто приїхати до вас в центр і щось зробити. Стосовно великих грошей, ну вони є, що ви можете запропонувати великим грошам? Повний імунітет від будь-якого переслідування, крім як за тяжкі злочини? Скасування податків? Експорт будь-чого і будь-куди? Виробництво будь-чого на території України? Легалізацію будь-яких активів без зрізу по верхній і нижній межі?

Можете таке зробити? Найбільш цікаво, як ви все це проведете через Раду.
показать весь комментарий
27.06.2025 13:32 Ответить
Нам всього лише треба три компоненти. Перша - це великі гроші. Друга - це інженерна частина (розробники і виробники). Третя - це нетупі військові типу мене, котрі навоювали собі розуміння того, які технологічні розробки потрібні для перемоги у війні. Джерело: https://censor.net/ua/b3560262

показать весь комментарий
27.06.2025 13:34 Ответить
Таку ДУРНЮ цей Луценко написав , але прізвища ЛІДОРА та 5-6 "ефективних менеджерів" так і не назвав!

Нащо ти, пане Ігоре, такий лякливий виходиш на Цензор?

Бізнес , який ще в країні залишився, у тебе повинен вигрібати в цю війну замість державних "квартальних" структур .

ГАНЬБА!
показать весь комментарий
27.06.2025 14:00 Ответить
Что б выигрывать " гонку озброень" нужен ресурс. А если страна как тот Паниковский до Корейка"Дай миллион! Дай миллион!" какая тут "гонка озброень"? За какие "шиши" ту "гонку озброень" выигравать?
показать весь комментарий
27.06.2025 13:50 Ответить
щось мені це нагадало

показать весь комментарий
27.06.2025 13:51 Ответить
показать весь комментарий
27.06.2025 13:53 Ответить
А на фіга нам тоді ця мерзотна ненажерлива влада, якщо народ повинен на себе перебирати її обов'язки по захисту країни? Мало народ на собі цю війну тягне? Хочете анархо-капіталізпм, то спочатку розвісьте зелених покидьків на Майдані, а потім вже до народу звертайтеся. А сраку рвати замість цієї гнилої зеленої влади і гундосого торчка, який по Європах катається, коли країну дронами геноцидять, ніхто і ніколи не буде!
показать весь комментарий
27.06.2025 13:56 Ответить
точніше сраку певний час рвали українці при тямі (не 73% охлос) .. поки не зрозуміли що це не має сенсу. (друзі з середнього бізнесу поки не просіли в нуль, поки допомагали.. а цей бізнес тим часом кошмарять зельоні податківці гетманцева)

в той час як ZеВлада - кладе бруківку, проводить озеленення ...і тиди і типи в часи екзистенційної загрози для Української держави.

в мене лише адресна допомога тим хто на "нулі", кого знаю - все.
показать весь комментарий
27.06.2025 14:02 Ответить
Стосовно таких у мене виникають сумніви, шо вони при тямі.
показать весь комментарий
27.06.2025 14:30 Ответить
А у нас є хоча б одна військова профспілка, здатна поставити свого міністра оборони, не кажучи про голову уряду? Які в неї телеканали і банки? Всім володіють пінчуки з Бнай-Бріт і вони креслять карти.
показать весь комментарий
27.06.2025 14:14 Ответить
Но но, мільйонна армія мусорів з прокурами, митниками, податківцями та іншим непотрібом мужньо тримають свій "фронт"!
Не дарма в Україні міністерств більше ніж у США аж на 4 штуки!
показать весь комментарий
27.06.2025 14:26 Ответить
Нещодавній допис Берлінської про те ж саме - спасіння утопаючих справа рук самих утопаючих. Якось так або як вище хтось написав - населення повинно захистити владу, а влада ніпричому
показать весь комментарий
27.06.2025 14:31 Ответить
Все правильно, але треба щось із цією владою робити, бо дальше - тупик...
показать весь комментарий
27.06.2025 14:36 Ответить
>Друга - це інженерна частина (розробники і виробники). Джерело: https://censor.net/ua/b3560262

Можу бути розробником, а іноді навіть виробником, але три роки займаюсь фігнею бо на словах всім все потрібно, але по факту виходить, що потрібен здоровий - мобілізований або за контрактом (інакше - "ХЗ як з тобою працювати.").

Якщо автор чи хтось інший читає коменти та вирішить, що я можу бути корисним в якості електроніка в розробці зброї - можете знайти мене в інтернеті за моїм ніком. Я не від кого не ховаюся, але сам нав'язуватись вже задовбався.
показать весь комментарий
27.06.2025 14:36 Ответить
Нас таких багато, є дуже толкові з власними розробками, є специ по радарам, лідарам, є зв'язківці, переважна більшість розуміє в цілому як зробити той чи інший виріб. Правда в тому, що ми нікому не потрібні, потрібно тільки і виключно штурмове гарматне м'ясо, яке бажано не задає питань і йде куди відправлять. Тому пане, треба вже нам примінити свої скілли в напрямку релокації в більш безпечні місця і подумати стосовно вакансій там.
показать весь комментарий
28.06.2025 09:29 Ответить
Стосовно релокації: саме для себе - не бачу сенсу. Хоча і маю можливість. Навпаки - часто думаю повернутися в прифронтове місто, бо там я хочаб якось міг допомогати (нормальним) військовим...
Стосовно іншого: якщо цікаво - будь ласка зв'яжіться зі мною. Можливо разом знайдемо вихід. Мені от - дуже цікаво поспілкуватися з однодумцем. (Особливо - якщо ви маєте досвід у НВЧ або радарах )
показать весь комментарий
28.06.2025 15:00 Ответить
Відпишусь пізніше. Але як ви розумієте, найголовніша проблема це фінансування. В прифронтових містах ви його не знайдете, це абсолютно точно.

Я сам по радарам ніяк, але знаю де водяться ті, хто дуже добре в цьому розбирається. Причому це кадрові військові. Але як бачите світ не перевернули, він там же де був три роки тому. Значить є якісь нездоланні складнощі.
показать весь комментарий
28.06.2025 19:56 Ответить
У прифронтових можна і без фінансування, але звісно це буде не розробка, а ремонт: РЕБів, станцій електроживлення, автомобілів (може ще й мавік якийсь принесуть, але то вже не точно).

Стосовно складнощів - мені бачиться так, що якщо є команда, то вже простіше. Моя "команда" зараз - хто в ЗСУ (за власним бажанням), хто за кордоном, а з ким ми розійшлися в поглядах.
показать весь комментарий
29.06.2025 01:08 Ответить
щоб вони пиляти бюджет і іноземну допомогу. Для прикладу вчора проскочила інформація - мер Бахмута за рік одержав півтора мільйона зарплати. В нас влада утримує і щедро фінансує чиновників окупованих територій, є бюджети для цих міст, є міські і селищні військові адміністрації окупованих територій
показать весь комментарий
27.06.2025 15:08 Ответить
Так, це забагато. Починаючи з грошей.
показать весь комментарий
27.06.2025 15:09 Ответить
Это ж не возможно без централизованного подхода в масштабах страны. Можно конечно взывать неизвестно куда, но это будет как глас в пустыне. Если на тебя идёт структурированная армия с огневым валом, а у тебя не хватает средств пво, не снарядов, ни людей. Единичные, даже самые технологичные решения не помогут, если перевес 1 к 5
показать весь комментарий
27.06.2025 15:13 Ответить
Вопрос в том, возможно ли в реальности этот перевес нивелировать или нет
показать весь комментарий
27.06.2025 15:14 Ответить
якщо знаходячись при владі й маючи у розпорядженні величезні кошти ти можеш нічого путнього не робити й тобі за це нічого не буде - це модель поточного стану МО..., це люди, які повинні думати про завтрашній день, тому що ми вже тільки доганяємо рашку..., а вони не встигають думати про вчорашній..., можна уявити собі хворого, який стікає кров'ю й потребує термінового втручання, а лікар починає неквапливо заповнювати папери, з'ясовує де він народився, коли женився і яка його улюблена пісня...
показать весь комментарий
27.06.2025 16:19 Ответить
Щоб це зробити, треба спочатку розвісити зелень на каштанах і створити уряд національного порятунку. Бо уряд, який здатен тільки красти успішно саботує будь-які корисні ініціативи в масштабі всієї країни.
показать весь комментарий
27.06.2025 16:44 Ответить
Ви вже другий представник чи дотичний до влади, який пише тут і зараз, що якщо бізнес не допоможе, то Україні капець) Я не можу зрозуміти, ми після трьох років перемог таки до капця прямуємо?
показать весь комментарий
27.06.2025 17:18 Ответить
Хто ж вам дозволить таке робити?

Грабануть, а потім посадять.

А хто смердітиме - то й мочкануть.
показать весь комментарий
27.06.2025 17:22 Ответить
Пан Ігор Луценко має рацію. Підтримую. От з погрозами трошки запізнився. Погрози вже є ( у коментарях)
показать весь комментарий
27.06.2025 19:24 Ответить
Якщо "Участь держави" по всіх пунктах майже нуль, виникає питання - нахіба нам так держава, точніше - таке керівництво держави? 😎
показать весь комментарий
27.06.2025 20:15 Ответить
На великий бізнес, котрий допомагав фронтові - наклали санкції (Порошенко), малий бізнес додавлюють, та й громадян теж. З інженерів зараз теж масово познімали "броні" в багатьох місцях (але, при тому, сотні тисяч "силовиків" тиняються тилом, немов стадо вгодованих поросят).
"Зеко-*****" розкрадає гроші, наче в останній день, та, тишком, схоже, готує, "договорняк" з росією - вже на всі голоси почали розповідати про вибори (на літо готують, чи, все ж таки на осінь?) та про те, які ті "вибори" будуть "особливі" (не з дотриманням всіх норм закону, а, саме - "особливі").
Тобто, хочуть надати "легетимністі" "зеленого офісу" хоч якоїсь "видимості" - щоби продовжити й далі в "турбо-режимі" "утилізацію" України?
А автор, розповідає нам, як "треба усім зібратися" - й що?.. викинути бандитів, зрадників, мародерів, узурпаторів від "керма" - бо "кермують" вони нас усіх прямо в прірву?
То він цього і не скаже - бо ходить "під Статутом" і боїться. Тому пише, щось, нажаль, дещо далеке від реальності. Але про себе нагадує - теж готується (до виборів?)
показать весь комментарий
27.06.2025 20:35 Ответить
Загалом, у нас люди в країні чудово єднаються. У нас саме горизонтальні зв'язки завжди найбільше працювали.
Але, для цього, треба, що би ті, хто окупував владні крісла - НЕ ЗАВАЖАЛИ.
А у нас робиться все, щоби ініціативу людей - задавити, в корінні.
А автор - цинічно робить вигляд, наче цього "не помічає".
показать весь комментарий
27.06.2025 20:45 Ответить
Увага, участь держави: приблизно НУЛЬ. Джерело: https://censor.net/ua/b3560262
Оце і є проблема. Неможливо виграти гонку озброєнь донатами та бізнесом , потрібна держава. А в нас державою керують агенти ФСБ.
показать весь комментарий
27.06.2025 21:21 Ответить
Шановна великий бізнес!

Зараз у нас порятунок країни буквально лежить на вулицях!

Підходь і бери.

Дурных немa.
показать весь комментарий
27.06.2025 23:24 Ответить
зaчем бизнесу порятунок крaйины если он сможет спокойно переоформиться по мордорским зaконaм кaк это люди сделaли в крыму и не морочить себе голову

с обморочным зеленским не могущим перевести экономику нa военные рейки и с нехвaткой солдaт для окопов.

чисто с экономической точки зрения большому бизнесу НЕ ВЫГОДНО дaрить госудaрству деньги, это зaдaчa госудaрствa зaинтересовaть бизнес
показать весь комментарий
27.06.2025 23:27 Ответить
Само ти - нуль !!
Приклад Ізраїлю і Ірану тобі нічого не каже !!? Зрівняй їхні ресурси , людські і матеріальні , і розкажи тепер знову - про концентрацію ресурсів .
Понапридумують казочок , про неможливість киздити більшого противника , і носяться тут з ними , як курка з крашанкою .
Нічого немає неможливого , все залежить від бажання .
показать весь комментарий
28.06.2025 11:28 Ответить
Це добре що "не знаєте". Бо напишете жорстоку правду Вас забанять на три доби.
показать весь комментарий
28.06.2025 01:04 Ответить
Відчайдушний крик про поміч справжнього патріота України, Героя-євромайданівця... Мусимо шукати всі добрі засоби й усі копійки... Помітив, що в останній рік українці зовсім перестали губити (чи кидати) копійки. Балакуни про цю паскудну (і справді паскудну) державу, яку треба зараз топити - це від 5-ї колони Кремлівського Пуйла. Всіх їх - на риття окопів на фронті !!!
показать весь комментарий
28.06.2025 10:17 Ответить
Повинен бути чіткий план по пунктах, що треба робити й хто це робитиме, бо інакше це просто розмови про те, що треба, треба. Головне ще, щоб потім не прийшла СБУ або ДБР з питаннями, що ви робите й на якій підставі, бо якщо владою не прийнято ніяких рішень, то можуть звинуватити в порушенні законів.
показать весь комментарий
28.06.2025 10:43 Ответить
Потрібен лідер-супер менеджер. Такий, яким був Черчіль, наприклад, до того як став Прем'єром і був Першим лордом Адміралтейства. Якщо зевлада не здатна цього зрозуміти і поділитися частиною повноважень і потоків, то другий варіант - роздріблення МО і ВПК по кільком напрямкам і створення по кожному напрямку 2-3 паралельні структури, які будуть конкурувати між собою за гроші, і таким чином покращувати якість управлінських і технічних рішень.
показать весь комментарий
28.06.2025 13:51 Ответить
Луценко вирішив погрожувати сурйозним дядям і тьотям з великими грошима... Ну-ну...
показать весь комментарий
28.06.2025 14:17 Ответить