9218 посетителей онлайн
7 275 47
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Тактика геноциду, яка добре працює

Яблунівка карта

Чи то пропаганда, чи то просто так трапилося, але ми чомусь не надто зосереджуємося на значенні постійного просування росіян уперед. От сьогодні зранку прийшло повідомлення про просування у районі чотирьох сіл.

Так, нам вигідна теза про те, що територіальні здобутки росіян – мізерні порівняно з цілями, які перед собою ставлять вони: геноцид українського народу і знищення української державності. Мовляв, такими темпами нас не знищити.

Але ж давайте будемо чесними, а не дурними. Це не так!

Це успішна тактика геноциду. Вона дуже добре працює. Українська держава через обстріли, через роз’їдання все нових і нових територій фронтом повільно, але тане.

І ця повільність, на яку ми розраховуємо – вона зовсім не є константою. Середній темп кремлівської експансії у травні–червні становив ~15 км²/добу — майже втричі більше, ніж зимові показники (~5 км²/день) і навіть трішки вище, ніж раніше у квітні (~13–14 км²). Небезпека в тому, що повільний темп інколи буває зовсім не повільним. В будь-який момент ми можемо побачити, що швидкість просування у той чи інший тиждень зросла в 5, в 10 разів.

Але головне ось у чому. Оце, назване нашою пропагандою "повільним", просування – це і є те, чим живуть і радуються росіяни у цій війні, це основа їх віри і надії на подальшу перемогу.

Оці кілометри з’їденої української землі і тисячі вбитих/покалічених українців живлять їх віру, їх релігійний світогляд, їх імперію, дають можливість РФ рости у своїх амбіціях і надихатися, власне – дають можливість існувати у нинішній грізній формі. Це привід усьому світу продовжувати боятися росіян, а росіянам – пишатися собою.

Так, ми можемо перед іноземцями, щоб вони вірили в нас, применшувати здобутки Кремля, наводити цитати самих московитів, наскільки вони незадоволені своєю тактикою.

Але її ЄДИНИЙ позірний недолік – повільність. Все інше працює. І повільність ця обумовлена виключно тим, що росіяни не хочуть перевантажити свою економіку видатками на знищення українців, роблять все поступово і просто максимально оминають усі больові пороги у себе. Їх мета – сумістити своє відносно безтурботне (за російськими стандартами) життя із поступовим знищенням України. Це поки що успішно працює.

***

Але це і можливість для нас. Забрати у росіян віру у перемогу – це питання 5 чи 20 квадратних кілометрів у день, це питання кількох посадок щодоби. Це реально, з урахуванням технологій і ресурсів, які є у нас і у наших країн-помічників. (Забігаючи наперед – ні, нам не реально мобілізувати більше людей, щоб тримати території. Ми це безуспішно намагаємося уже котрий рік. Треба інші шляхи, і вони є).

Якщо зосередитися на тому, щоб не давати РФ харчуватися нашою землею, вона почне голодувати і занепадати. Війна продовжуватиметься, обстріли триватимуть, дронові атаки зростатимуть – але росіяни суб’єктивно відчуватимуть, що їх час минає, що вони програють, що цілі їх недосяжні, а жертви марні. І вся та сума жорстокості, злоби й агресії (згадайте масові вбивства і заворушення, які траплялися в РФ під час війни – неймовірні для нас!) швидко найде інший шлях.

Топ комментарии
+15
Будь-яка країна існує поки є люди,які вважають себе її громадяними. Але телемарафонні пропогандони вважають, що квадратні кілометри землі важливіші за життя українців. Потрібно берегти народ, оскільки мертвим земля не потрібна, а повернути втрачене зможуть тільки живі .
В 1940 році фінській владі вистачило клепки зрозуміти цю просту аксіому, вони поступилися територіями, щоб зберегти незалежність і людей.
показать весь комментарий
28.07.2025 14:31 Ответить
+13
Якщо зосередитися на тому, щоб не давати РФ харчуватися нашою землею, вона почне голодувати і занепадати. Джерело: https://censor.net/ua/b3565624

Без Донбасу -який всіх годував - ходили з протягнутою рукою по світу , а без Криму - взагалі з голоду пропали б москалі ..
Всі окуповані та розорені українські землі - це чорна діра ,яка висмоктує кошти з бюджету Рабсії - тому як в пана Луценка вони стали донорами та годувальниками Москви питання цікаве.

Думати потрібно не про кілометри , а про життя людей - на яке державі насрати . Як клала держава великий прибор на біженців та переселенців...

Але це так наболілі роздуми про очевидне..

Що хотів донести автор своїм текстом ?

Що не потрібно віддавати москалям посадки ? Чи квадратні кілометри ? Яким чином не втрачаючи людей ? На це автор туманно відповів

. Треба інші шляхи, і вони є

В кращих традиціях переможних відосиків Незламного - патріотичні гасла, туманні плани потужності і ніяких конкретних реальних висновків в підсумку
показать весь комментарий
28.07.2025 13:28 Ответить
+10
Не з цією владою зеутирків
показать весь комментарий
28.07.2025 13:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не з цією владою зеутирків
показать весь комментарий
28.07.2025 13:23 Ответить
Поки етнічний кацап Сирський, поставлений Зе-владою на чолі ЗСУ, буде потрохи згодовувати Україну своїм землякам, ніякої зміни на фронті чекати не варто!
показать весь комментарий
28.07.2025 21:39 Ответить
Якщо зосередитися на тому, щоб не давати РФ харчуватися нашою землею, вона почне голодувати і занепадати. Джерело: https://censor.net/ua/b3565624

Без Донбасу -який всіх годував - ходили з протягнутою рукою по світу , а без Криму - взагалі з голоду пропали б москалі ..
Всі окуповані та розорені українські землі - це чорна діра ,яка висмоктує кошти з бюджету Рабсії - тому як в пана Луценка вони стали донорами та годувальниками Москви питання цікаве.

Думати потрібно не про кілометри , а про життя людей - на яке державі насрати . Як клала держава великий прибор на біженців та переселенців...

Але це так наболілі роздуми про очевидне..

Що хотів донести автор своїм текстом ?

Що не потрібно віддавати москалям посадки ? Чи квадратні кілометри ? Яким чином не втрачаючи людей ? На це автор туманно відповів

. Треба інші шляхи, і вони є

В кращих традиціях переможних відосиків Незламного - патріотичні гасла, туманні плани потужності і ніяких конкретних реальних висновків в підсумку
показать весь комментарий
28.07.2025 13:28 Ответить
Сатремчик, я бачу твоя деменція прогресує. Переносні значення вже недоступні твоєму старечому мозку - як от із "харчуванням" русні територіальними здобутками.
Але настрочити камент ти ще здатен, хоч і змісту в ньому небагато.
показать весь комментарий
28.07.2025 13:41 Ответить
Ну те що ви не бачите змісту в моєму коменті ,а бачите "глибокі " сенси в дописі пана Луценка - свідчить про глибоку вашу інтелектуальну обдарованість ,до якої я звичайно не дотягую )
показать весь комментарий
28.07.2025 13:51 Ответить
В написаному кожен бачить те, що хоче. Це як та склянка: наполовину повна, чи наполовину порожня. Все залежить від упереджень читача, не кажучи вже про ботів, у тих і біле - це все одно чорне.
показать весь комментарий
23.08.2025 09:27 Ответить
Гірка правда - дякую за неупереджений погляд на поточні події, шановний пане Ігор.
Якщо заспокоїтись і не реагувати на визови - ні до чого хорошого це не приведе.

Нажаль зЕвлада заколисує суспільство замість того щоб його мобілізувати для спротиву і робити настрій на Перемогу. Так їм зручніше красти і здавати інтереси України (по-правді - зраджувати їх).
показать весь комментарий
28.07.2025 13:33 Ответить
Влада повинна мобілізуватися САМА, а не прикриватися бусифікованим суспільством.
показать весь комментарий
28.07.2025 15:55 Ответить
Для того щоб все перевернути потрібно тільки 2 складові
1)Мотивація
2)Грощі.

Мотивація-це або дуже багате життя і реальна ясна перспектива,або сакралізація країни бібілейского масштабу як в Ізраілі.
Це все потрібно було будувати до війни. І провина обоюдна як в людах так і в народних обранцях що це не було зроблено.
В війну це вже не побудувати!
А страшилками накшталт "бурят прийде і тебе зїсть" чи "ну тоді будеш с составі московії штурмувати Берлін чи Лісабон" така собі мотивація. Нікого цім не змотивуєш, особливо коли є касти недоторканних вільних людей і в країні м'яко кажучи не тільки конституція в взагалі закон фактично на паузі. Бо патріотизм патріотизмом, але коли він будується на чомусь,ради чого людина і робить надзусилля.

Грощі-Великі грощі. Партнери повинні плати теж і основну сумму за свою безпеку.
Щоб солдат мав одну з найвищіх зарплат в Україні, за те що він віддає найвищу ціну у мороз,дощ та спеку. Щоб він мав надію коли він повернется, то організує бізнес чи за пів року може купити квартиру і так давно омріяну гарну машину в родину.

І нажаль з ціма двома парметрами на московії все дуже добре-є і ціль величі яка їх мотивує і грощей їм не бракує наймати на контракт, а не черз бусік. І це дві в основному головні обставини чому їм вдається раз за разом просуватися вже дуже довгий час.
показать весь комментарий
28.07.2025 14:02 Ответить
Будь-яка країна існує поки є люди,які вважають себе її громадяними. Але телемарафонні пропогандони вважають, що квадратні кілометри землі важливіші за життя українців. Потрібно берегти народ, оскільки мертвим земля не потрібна, а повернути втрачене зможуть тільки живі .
В 1940 році фінській владі вистачило клепки зрозуміти цю просту аксіому, вони поступилися територіями, щоб зберегти незалежність і людей.
показать весь комментарий
28.07.2025 14:31 Ответить
Щодо громадян - по опитуванням 84% хоче виїхати з зеленої країни мрій, бо жити тут стало неможливо. Хто буде за таку країну тепер добровільно воювати?
показать весь комментарий
28.07.2025 15:57 Ответить
Це брехня. Абсолютна більшість людей хоче тут жити. Я сам не вірив, але хочуть
показать весь комментарий
29.07.2025 11:09 Ответить
Відмова від власних територій не означає миру, а, навпаки, виправдає рашистську агресію та посилить її.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:28 Ответить
Розкажи це фінам. Грузини теж зараз воюють чи німці після відмови від частини Пруссії. Якщо цю агресію зараз не зупинити будь-яким способом то через кілька років не буде перед ким її виправдовувати. Вимикай вже потужність та незламність.
показать весь комментарий
28.07.2025 16:42 Ответить
Фінський варіант був можливим у 22 році, але хтось вирішив, що вхопив Бога за бороду й відмовився від запропонованих тоді умов припинення військових дій. На сьогодні вікно можливостей закрито.
показать весь комментарий
29.07.2025 09:22 Ответить
Не можливий фінський варіант був у 22му році. Бо у 22му році кацапи вимагали від України скорочення ЗСУ до 50-80 тисяч. Для чого? Звісно для нового нападу - більше ні для чого.
показать весь комментарий
29.07.2025 09:37 Ответить
Можливий. Тоді цапів вщент розбили, путін був переляканий, й вони були готові йти на значні поступки, навіть за кордони до 24 лютого 22 року мова йшла. Але комусь захотілось кави на ялтинській набережній. Тепер маємо те, що маємо.
показать весь комментарий
29.07.2025 12:13 Ответить
Ви щось фантазуєте собі. Кацапи тоді чітко тримали свою вимогу щодо скорочення чисельності ЗСУ - не більше як 80 тисяч. На цьому моменті і не змогли домовитись.
показать весь комментарий
29.07.2025 12:58 Ответить
Наскільки мені відомо, їхні хотєлкі не були остаточними, могли виторгувати кращі умови по чисельності, звичайно ж в обмін на щось інакше. Тим не менше, ніякого фінського варіанту вже не буде ніколи.
показать весь комментарий
29.07.2025 13:07 Ответить
"могли виторгувати кращі умови по чисельності"

Не могли. Вони від початку 50 тисяч вимагали і вище 80 погоджуватись не хотіли. Ми вимагали 250 тисяч, на що кацапи категорично не погоджувались. Але справа у тому, що вимога щодо обмеження ЗСУ без вимоги щодо обмеження ЗС РФ у будь-якому випадкові є порушенням суверенітету України і права України на самозахист.

"звичайно ж в обмін на щось інакше"
Цікаво, що ж в обмін ви готові віддати кацапам, щоб вони нам дозволили мати адекватні збройні сили?

"ніякого фінського варіанту вже не буде ніколи."
НІякого фінського ваніанту у нас ніколи й не було. Бо СРСР не вимагав обмеження збройних сил Фінляндії. А від нас вимагали по суті стати абсолютно беззахисними. Для чого?
показать весь комментарий
29.07.2025 13:33 Ответить
В сенсі «будь-яким способом»? Ось конкретно твоїм трупом зупинити нормально буде?
показать весь комментарий
29.07.2025 11:10 Ответить
У фіннів не вимагали скорочення армії до смішних значеннь. Та й СРСР не до Фінляндії швидко стало. Ми і іншй ситуації - кацапи не збираються зупинятися і їх вимоги - віддати їм Херсон, Запоріжжя і тд - це не більше ніж хитрість, щоб ми віддали їм те, що вони не можуть захопити самі - плацдарми на правому березі Дніпра. Максимум через 2 роки у такому разі вони точно нападуть знову. Але армії у нас вже не буде.
показать весь комментарий
29.07.2025 09:36 Ответить
Правда не в тому,що ми втрачаємо,а в тому що цим втраченим ми підгодовуємо монстра.А щоб зберегти людей,як ви кажете, треба віддати землю,то таке вже було з евреями і вони по прошестя 2000років досі виборюють свою землю назад.Таке майбутнє ви хочете своїм нащадкам?У фінів не було ресурсів для спротиву.Їх навіть гітлер не підтримав і антігітлерівська коаліція теж,а одними добровольцями з усього світу багато не навоюєшь без зброї.Думайте,коли закликаєте віддавати Українську Землю ворогу.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
29.07.2025 10:20 Ответить
Тактика рашистських військ для постійного просування вперед доволі проста і побудована не на слабкості української армії, а на двох компонентах, проти яких ЗСУ ще не знайшли адекватної відповіді. Як вбачається, це вогневий вал (в перші роки це була артилерія, а за останній рік - це удари КАБами) + безперервні штурми не зважаючи на втрати піхоти із сточуванням штурмових підрозділів під нуль (див. скріншот з рашистського каналу нижче).
По першій компоненті були намагання розгорнути систему РЕБ - комплекс спуфінгових випромінювачів сигналів навігації, які збивали координати в антенах "Комета" в УМПК ворожих бомб. Але це тривало не довго, бо рашисти з допомогою Китаю швидко наростили фільтрацію фальш сигналів до https://t.me/serhii_flash/5235 16 приймачів, що нівелювало роботу українських РЕБів.
Нажаль, https://defence-ua.com/weapon_and_tech/ukrajinskij_kab_analog_umpk_vzhe_viprobovujetsja_ta_litaje_ale_potribni_groshi_na_prishvidshennja_rozrobki_video-19301.html український аналог УМПК для ФАБ-500 вийшов занадто дорогим ~1,2 млн. грн. Крім того, назовні вилізли й інші нездоланні проблеми зі створення і масштабування українських КАБів - комент на цю тему - тут.

https://pbs.twimg.com/media/Gw4hyNnWYAA7mDw?format=jpg&name=small https://pbs.twimg.com/media/Gw4hyNnWYAA7mDw?format=jpg&name=small https://pbs.twimg.com/media/Gw4hyNnWYAA7mDw?format=jpg&name=small
показать весь комментарий
28.07.2025 14:50 Ответить
Забігаючи наперед - ні, нам не реально мобілізувати більше людей, щоб тримати території. Ми це безуспішно намагаємося уже котрий рік. Треба інші шляхи, і вони є Джерело: https://censor.net/ua/b3565624

Чи можна довідатись, що це за шляхи такі, чи це абсолютний секрет, який автор тримає в таємниці від всіх, в тому числі від самого себе?
показать весь комментарий
28.07.2025 15:23 Ответить
Бусифікувати всіх кого можливо , а потім втекти в Європу і розказувати про потужність та незламність.
Таке вже було в історії України на початку минулого століття.Наприклад , бій під Крутами став символом героїзму українців , але практично тільки дав змогу уряду УНР втекти з Київа і підписати кілька вже нічого не значущих міжнародних договорів.
показать весь комментарий
28.07.2025 17:06 Ответить
Ще сподобалась назва "країни-помічники" по відношенню до країн, виключно завдяки яким ми взагалі існуємо як держава, можемо чинити збройний опір та виплачувати соціалку.
показать весь комментарий
28.07.2025 15:26 Ответить
Вони купляють собі безпеку. Принаймні на якийсь час. Тому це вигідний для них бартер.
показать весь комментарий
29.07.2025 00:15 Ответить
Спокійно! Це такий план. Щоб послабити рашку, рашка повинна воювати. А щоб рашка хотіла воювати, рашка повинна отримувати території.
Коли б США і ЄС хотіли б насправді заморозки, то вони б дали в кілька разів більше зброї і рашка безуспішно довбалася б об стіну і захотіла б заморозки.
показать весь комментарий
28.07.2025 15:30 Ответить
Дуже дивна логіка. Щоб послабити рашку треба знищити рашку. Нахріна оці многоходовочки?
показать весь комментарий
29.07.2025 11:13 Ответить
Найдешевший спосіб знищити рашку - це коли вона постійно атакуватиме. А прямий конфлікт з НАТО обійдеться НАТО в трильйони доларів.
показать весь комментарий
05.08.2025 01:05 Ответить
Якась повна лабуда. Типу якимось чарівним чином треба утримувати посадки - і все з часом стане добре?
От тільки такого методу не існує, якщо не включити режим фентезі.
показать весь комментарий
28.07.2025 22:05 Ответить
Якщо трохи пофантазувати, то штурмовиків ворога має зупиняти не піхота, якої в нас вочевидь мало, і вона швидко втрачається на вогневих позиціях у смузі бойового зіткнення та кіл-зонах, на маршрутах пересування, евакуації та логістики. Зупиняти штурмовиків, наносячі атакуючому ворогу вогневе ураження, повинні дрони на оптоволокні, фпв, бомбери, мінно-вибухові загородження, РСЗО та артилерія та інші засоби ураження, поєднані з надійними дистанційними засобами цілодобового та всепогодного виявлення та спостереження за ворогом (ППО, РТР, аеророзвідка, датчики- сенсори та інші технічнічні засоби дистанційного контролю та спостереження, доповнені засобами ШІ). Бойові розрахунки БПАК та інших засобів вогневого ураження ворога, ланцюги постачання та технічна підтримка повинні бути надійно сховані і фізично захищені від засобів ураження ворога.
Окремі ДРГ чи штурмові групи ворога, яким вдається просочитися крізь кіл-зону в наш тил повинні виявлятися, контролюватися та знищуватися силами ССО. Без участі піхоти.
Чи дозволить це надійно зупинити просування ворога, наносячи йому ефективне і вчасне вогневе ураження, яке обʼєктивно документується і унеможливлює спотворення інформації про реальні результати бойових операцій та стан поля боя?
показать весь комментарий
28.07.2025 23:28 Ответить
- Вбивати багато кацапів.
- Тримати посадки.
- Економити людей.
Тут доводиться обирати два з трьох. Всі три опції одночасно не є можливими.
показать весь комментарий
29.07.2025 00:17 Ответить
Ось що пише справжній військовий за цього бійця Пузатої Хати. Чий він пасинок, як "зберігав" старий Київ, про квартиру у Криму і як вивів немалі гроші з банку, який лопнув. Робіть висновки, хто це і що це.

показать весь комментарий
29.07.2025 08:13 Ответить
Не згідний з тезою, що темп повільний. З початку повномасштабної у ворога зменшилась площа зохопленої території. І кількість біосміття. І техніки. І те де.
показать весь комментарий
29.07.2025 11:43 Ответить