4695 посетителей онлайн
8 883 54
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Некролог міжнародному договору

оон,резолюція

...без якого світ вже не буде таким, як раніше.

Він народився 26 червня 1945 року. 80 років турбулентного, неспокійного, насиченого подіями життя. І от прийшов фінал.

Було складно, було важко, але ніколи не було так сумно.

Він намагався триматися. Триматися до останнього. В ньому давно вже з’явилися злоякісні пухлини брехні, коли замість одних частин тіла підступно вшивали інші. Тіло відторгало їх, але ігнорування вже тоді зрозумілого діагнозу робило свою справу.

Але він ще якось тримався, навіть тоді, коли пішли метастази. Навіть тоді, коли йому паралізувало важливі органи. Тримався з надією, що це - не агонія, і ще якось все може виправитися… Було ж таке і раніше: не зразу все вирішувалося, але правда брала гору.

Час йшов – ситуація лише ускладнювалася. Він відчував, що відбувається щось абсолютно неординарне й невідоме. Ті, хто мав його захистити – самі руйнували тіло з середини і дух поволі здавався…

Коли він став безсилий і не рухався, ще була надія, що його цілі й принципи чіпати не будуть. Але сталося все навпаки. Цілі були швидко перекреслені, принципи розтоптали брудним чоботом агресора і тим, хто мовчазно погодився на такий хід подій.

Останні надії зникли, причин залишатися в цьому цинічному світі, де немає волі для захисту всього того, заради чого все й починалося, більше не стало. Право сили перемогло силу права. Його існування втратило сенс. Його вбивали – і добили.

Будемо пам’ятати його ім’я, яке колись звучало гучно й твердо – Статут Організації Об’єднаних Націй…

Топ комментарии
+11
Амінь ...
показать весь комментарий
09.08.2025 12:19 Ответить
+11
Скоро лишь старые голливудские фильмы будут напоминать нам о "правильных парнях" в Белом Доме. (надеюсь, американцы читают блог Валерия Чалого... )
показать весь комментарий
09.08.2025 12:29 Ответить
+10
Третья мировая все исправит
Всем мозги поставит на место
Перед Второй мировой тоже все надеялись
Что с Гитлером как- нибудь рассосется
Не рассосалось
Итоги Второй мировой все знают
От 50 до 85 миллионов погибших по разным оценкам
Видимо, по - другому человечество не понимает
И придется снова испить эту чашу до дна
Чтобы потом лет 100 пожить спокойно
показать весь комментарий
09.08.2025 14:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Амінь ...
показать весь комментарий
09.08.2025 12:19 Ответить
Скоро лишь старые голливудские фильмы будут напоминать нам о "правильных парнях" в Белом Доме. (надеюсь, американцы читают блог Валерия Чалого... )
показать весь комментарий
09.08.2025 12:29 Ответить
З тієї насиченої медичної картини слідує, що то були діагнози самого дописувача, про які він вирішив поділитись із загалом.
показать весь комментарий
09.08.2025 12:54 Ответить
Була одна дієва операція під егідою ООН - введення військ у Корею. Це стало можливим через страх совєтів перед озброєною атомною зброєю США.
показать весь комментарий
09.08.2025 14:13 Ответить
"Це стало можливим через страх совєтів перед озброєною атомною зброєю США"- з якого переполоху? В СРСР на той час вже була термоядерна зброя і вони не боялися США. Але СРСР допоміг КНДР своїми військовими спеціалістами і військовою технікою. Резолюція ООН була прийнята 25 червня 1950 року в день початку війни, але представник СРСР не приймав участь у голосуванні. США протягнули в ООН потрібну їм резолюцію. ООН не змогла уникнути війни.
показать весь комментарий
09.08.2025 15:15 Ответить
Так. "Була одна дієва операція під егідою ООН - введення військ у Корею".
показать весь комментарий
09.08.2025 15:17 Ответить
угу ... бомба (одна) була , але чим її доставити не було

Поцікавтесь скільки ЯЗ на той час було у США. І досвід вже був. І довезти було чим.
показать весь комментарий
10.08.2025 11:42 Ответить
Звідки такі дані? Де є інформація, скільки ядерних боєголовок було в СРСР на 25 червня 1950 року? Крім того навіть одна ядерна бомба - малоприємна штучка. Щодо засобів доставки, то вони були - бомбардувальники дальної авіації. І не треба робити вітер (нести пургу).
показать весь комментарий
10.08.2025 13:26 Ответить
Це факт - перша рад. бомба підривалась на платформі.
Долетіти до США не було чим - бомби були важкі.
показать весь комментарий
11.08.2025 13:10 Ответить
Перша американська бомба підривалась на платформі.
показать весь комментарий
11.08.2025 16:09 Ответить
Так.

США у 1945 р. вже доставили і скинули 2 бомби на Японію.
У СРСР не було чим доставити. Це не я придумав. Літака не було. Бомби важкі були.
показать весь комментарий
11.08.2025 20:30 Ответить
габарити які ?

"Енолу грей" бачили ? Випиляли пузо, щоб бомба влізла.

Перша атомна бомба розроблялася для підвіски у літаку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%83-4 Ту-4, бомболюк якого забезпечував можливість розміщення бомби діаметром до 1500 мм. Виходячи з цього габариту, був визначений діаметр балістичного корпусу бомби РДС-1. Довжина бомби становила 3,7 м, маса - 4,6 т.
показать весь комментарий
12.08.2025 21:20 Ответить
мабуть, але конструкцію цих бомберів (замовили 15 штук) змінювали суттєво
показать весь комментарий
22.08.2025 19:40 Ответить
Ну так ООН і задумувалась як говорильня. А ви що хотіли від ООН? Щоб вона мала свої збройні сили, здатні карати агресорів? Такого не буде ніколи. ООН має рівно стільки можливостей і повноважень, скільки сильні країни (читай ядерні) готові їй дати. Очевидно, що дати вони готові небагато, бо не мають жодного бажання бути покараними ООН. І мова зараз не лише про рашку, США і Китай теж нахер не потрібна сильна ООН, бо вони і самі не без гріха, давайте чесно.
показать весь комментарий
09.08.2025 21:09 Ответить
А де був пан Чалий коли підписували Будапешт? Після пожежі всі мудрі
показать весь комментарий
09.08.2025 13:53 Ответить
а ким він на той час був щоб щось вирішувати - він ніколи не був особою (ОПР) / чи групою осіб/ яка приймае рішення ...
показать весь комментарий
09.08.2025 19:53 Ответить
а ти дє був ? За будапешт , дужє "дякуй ",комунякам -кравчуку і кучмі !
показать весь комментарий
09.08.2025 22:23 Ответить
Пане Чалий досвідчений дипломат, в таке несе ....
І як ООН завадила вторгненню СєрСєрСєр до Угорщини1956, до Чехословаччини1968, до Аіганістану1989?
Так само ООН не завадила США залізти в Індокитай ( В'єтнам, Лаос, Камбоджа ) в 60...70 роки, в також в Ірак2001.
А Ізраїль взагалі гуляє по Близькому Сходу з часів свого заснування.
І Індія з Пакистаном постійно ведуть розбірки , чхаючи на ООН.

Так, що , пане Чалий, ООН майже завжди було ніяке ... хіба , що в Корейській Війні 1950...1953 року воно зіграло позитивну роль .
показать весь комментарий
09.08.2025 13:53 Ответить
Третья мировая все исправит
Всем мозги поставит на место
Перед Второй мировой тоже все надеялись
Что с Гитлером как- нибудь рассосется
Не рассосалось
Итоги Второй мировой все знают
От 50 до 85 миллионов погибших по разным оценкам
Видимо, по - другому человечество не понимает
И придется снова испить эту чашу до дна
Чтобы потом лет 100 пожить спокойно
показать весь комментарий
09.08.2025 14:11 Ответить
"Чтобы потом лет 100 пожить нормально..."
Галочко, потом не буде...
показать весь комментарий
09.08.2025 20:00 Ответить
Закулісним елітам треба війни,для них планета занадто переселена.
показать весь комментарий
09.08.2025 21:08 Ответить
Демографи ХХ ст. помилялись - ніякого перенаселення не буде.
Ще років 10 і почнеться скорочення.
показать весь комментарий
10.08.2025 11:46 Ответить
Закуліся фінансує і лобіює-ЛГБТ(чим більше їх буде тим краще-бо від одностатевих дітей не буде),фемінізм(говорять за рівність чоловіка і жінки,але на справді законодавство на стороні жінок,тому чоловіки в ярмо під назвою шлюб не йдуть).Так що ці Сороси,Голдмани,Сакси,Барухи знають як зменшити народжуваність-на них працюють справжні психологи,етологи і інші вчені.Так що війна це всього-навсього один з багатьох факторів для зменшення населення.Те що світова еліта побачила на Майдані в 2014 їх шокувало.Люди без організатора зійшлись в одному місці і організувались самі,сцену Майдану не берем в рахунок їх під кінець ніхто не слухав.І багатьом це не сподобалось,бо живе єтнос на найбагатшій землі у світі,моноетнічний,ще й може свої права навязати сильним цього світу.І як знищити силу нації?-Треба знищити наймускулінніших чоловіків у війні.А ті що залишуться мовчки проковтнуть відбирання їхніх ресурсів і заселяння їхньої країни мігрантами.https://censor.net/biz/news/3532520/vyrobnyk-mebliv-na-zakarpatti-planuye-pryvezty-robitnykiv-iz-bangladesh
показать весь комментарий
10.08.2025 21:17 Ответить
Певною мірою так, щось схоже, але без конспірології.
Про ЛГБТ і фемінізм - дійсно перекоси. Згодом може утрястись.

Щодо демографії у широкому сенсі, це вже відомий ефект "підвищення рівня життя".
Людям не треба багато народжувати, адже діти виживають.
показать весь комментарий
11.08.2025 13:22 Ответить
Не погоджуюсь.Раніше для жінки єдиний спосіб вижити і не вмерти з голоду-це шлюб з чоловіком.А сьогодні-роль альфа-самця перебрала на себе держава-поліція і армія захищає,МЧС рятує,держава дала роботу яка на ВВП держави не впливає-стригти валося,манікюрні з педікюрнями,насіння папочок з одного поверху на другий.Розірвання шлюбу також гарний заробіток-майно пополам навіть якщо вона цілий час сиділа і дивилась ,,Слуга народу,, і ніде не працювала+аліменти.От і дивляться на цей треш чоловіки в яких з логікою все нормально тай кажуть собі-Та нафіх мені це все треба коли в результаті все рівно вона спираючись на державу мене кидане.Та й жінки не спішать в молодості,їм би все ,,розвиватись,, а потім вже їх ніхто не бере заміж бо підросли молоді дівчата.І це все не просто так змінилось,а свідомо так їх великий проміжок часу програмували.
показать весь комментарий
11.08.2025 22:09 Ответить
хех ... дивлюсь на малюків у візочках і не розумію, хто ж їх народжує ??

І не так вже і рідко. Менше ніж раніше, але ж ...
показать весь комментарий
12.08.2025 21:13 Ответить
Огляд від ШІ

Демографічна ситуація в Україні у 2025 році характеризується значним скороченням населення та перевищенням смертності над народжуваністю. Загальна чисельність населення скоротилася приблизно на 10 мільйонів з 2021 року, а станом на початок 2025 року оцінюється приблизно у 31 мільйон, включаючи тимчасово окуповані території. Смертність перевищує народжуваність у 2,9 рази, що свідчить про глибоку демографічну кризу.

Огляд від ШІ

Падіння народжуваності у світі обумовлено комплексом соціально-економічних та культурних факторів. Основні причини включають фінансові труднощі, зростання вартості життя, нестабільність, гендерну нерівність та зміни в освітніх і професійних можливостях жінок. Також важливу роль відіграють зміни в суспільних цінностях, зокрема, більша увага до індивідуального розвитку та менше соціального тиску щодо народження дітей. -//-//-//-//-Твоє бачення дітей в колясках не охоплює загальноукраїнську і загальносвітову картину.Це всього навсього епізодична картина,надводна частина айсбергу.
показать весь комментарий
12.08.2025 22:52 Ответить
З Україною ясно.
Про Світ - звичайно не охоплює. Я ж не у Китаї живу.
Так, дійсно причин багато, але те що там перерахував Інтелект - входить у широке поняття "зростання рівня життя".

Як там у Бангладеш ? У Півд. Кореї ?
показать весь комментарий
13.08.2025 14:07 Ответить
В тому то і справа якщо брати Південну Корею і Бангладеш.І тут ШІ виявився правий-Корея багата країна(мала народжуваність),Бангладеш бідна країна(велика народжуваність).Багата країна дає більше шансів на виживання в одиночку,в бідній країні-тільки велика родина збільшує шанс виживання,бо велика кількість родичів несе ресурси спільний родинний котел.
показать весь комментарий
13.08.2025 14:32 Ответить
хм ... це не інтелект правий, а я вам про це написав
показать весь комментарий
13.08.2025 22:04 Ответить
Ні, не виправить. Все повториться і буде триматися 1-2 покоління. Прийде покоління яке не пам'ятає, те, що написане у підручниках буде вважати маячнею (бо "динозаври" ніфіга не шарили, тому наробили помилок, а зараз все не так ...). І точно так же, коли прийде час в'язатися, щоб примирити агресора, то кожен буде не бажати туди вилазити (виборці не одобрять, у нас тут спокійно, нехай і далі так буде)
показать весь комментарий
10.08.2025 07:59 Ответить
Нічому люди і ніколи не навчаться. Правда в тому що доти доки це відбувається десь непомітно для них їм байдуже що хтось гине за їх бежевільні ідеї.
показать весь комментарий
10.08.2025 13:38 Ответить
У нас буде своя ООН. З блекджеком і ...
показать весь комментарий
09.08.2025 14:53 Ответить
...без якого світ вже не буде таким, як раніше.

Джерело: https://censor.net/ua/b3567838

Світ вже давно не такий, як той, по якому складено цей "некролог".
Дехто комфортно влаштувався, звик і не помітив, коли і як змінився світ.
показать весь комментарий
09.08.2025 21:24 Ответить
Я вже більше 100 днів чекаю , що хтось з журналістів спитає Трампа : " То може США відмовляться від свого підпису під Статутом ООН та і взагалі вийдуть з ООН ?"
показать весь комментарий
09.08.2025 23:14 Ответить
А коли СРСР шматував Фінляндію було по іншому? А коли радянці заходили в Афган? Грузія, Молдова? Цьому договору давно зплели лапті, просто певна кількість країн не хоче це помічати, поки це їх не торкнеться.
показать весь комментарий
10.08.2025 00:03 Ответить
показать весь комментарий
10.08.2025 11:00 Ответить
Статут ООН вбили придуркуваті керівники України, коли погодилися замінити представництво СРСР на представництво росії, яка в порушення Статуту не вступала в цю організацію і не має права там перебувати. Тим більше - не має права перебувати в раді без пеки ООН!
показать весь комментарий
10.08.2025 11:26 Ответить
Частково так, але то було колективне рішення, а не тільки України.
З висоти сьогодення легко бути пророком.
показать весь комментарий
10.08.2025 11:48 Ответить
Рішення колективне, але обісралось саме компартійне керівництво України, яке не вчило історію багатовікового знищення України московитами і потурало введенню московитів в раду безпеки, при тому, що ерефія тоді навіть не була членом ООН, а Україна ще й надала своєму споконвічному ворогу право вето на всі рішення організації.
Тепер за дурість своїх керівників (і тих, хто їх обирав) Україна стікає кров'ю.
показать весь комментарий
10.08.2025 12:09 Ответить
те вето немає значення. Ніхто ніколи нічого (навіть ПДР) не виконує без примусу. Беруть до уваги того хто сильний а оон безсила, бо ті хто входять до неї безсилі.
показать весь комментарий
10.08.2025 13:45 Ответить
Якби вето не мало значення, то росія його би не застосовувала. А так вона останні роки блокує всі рішення, які стосуються її агресії проти України. І це додає їй політичної сили, яку вона використовує сповна і не тільки в ООН, а і за її межами.
До складу ООН входять 193 країни, і не всі з них безсилі.
показать весь комментарий
10.08.2025 15:58 Ответить
Є припущення, якби РФ не була учасником ООН, вже б застосувала ЯЗ.
Як не дивно, але у цьому щось є.
показать весь комментарий
11.08.2025 13:07 Ответить
Це припущення брехня.
Якби ********** застосувала б ЯЗ, то її б уже не існувало на карті світу.
показать весь комментарий
11.08.2025 22:04 Ответить
ТЯЗ, як мінімум. Згідно теорії "обмеженої війни".
А хто б їм відповів ?
показать весь комментарий
12.08.2025 21:09 Ответить
З висоти сьогодення легко бути пророком. Тоді такі реалії були.
показать весь комментарий
11.08.2025 13:09 Ответить
Ніякого пророцтва тут немає.
Балтійські країни при тих реаліях легко вступили під парасольку НАТО.
А комуністично-бидловата Україна і досі борсається у комуністично-зеленому-януковичському лайні.
показать весь комментарий
11.08.2025 22:09 Ответить
Країни Балтії окупованими ніколи не були ?
показать весь комментарий
12.08.2025 21:10 Ответить
Ви ще скажіть, що коммі_Китай потрапив у радбез за допомогою "самих чєсних правіл"...
показать весь комментарий
10.08.2025 11:50 Ответить
Не скажу.
показать весь комментарий
10.08.2025 12:10 Ответить