4240 посетителей онлайн
6 441 45
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Путін знову показово принизив Трампа

Путін знову показово принизив Трампа

Якщо і зараз Трамп збереже віру, що Путін хоче з ним і заради нього домовитись...

Сьогодні вночі ракети і дрони знов полетіли на голови мирних українських міст, розташованих далеко від лінії фронту. Київ, Львів, навіть Мукачево. Але основна уражена ціль, де не працює ніяке ППО, це Трамп.

Насправді, Путін публічно і показово принизив Трампа. Чому він це вирішив зробити зараз, хто зна. Що там у цій голові ніхто не розбере. Але факт залишається фактом.

Не пройшло і тижня після червоної доріжки. Після американських солдат на колінах. А Путін в один день відкинув все, на що сподівався Трамп і що він бачив як свою перемогу.

Росіяни заявили, що ніякої зустрічі Путіна і Зеленського не буде. Відкинули варіант з гарантіями, про які союзники так жваво говорили. Ще й на цю тему випустивши із клітки свого ручного ведмедика, карлікового алкоголіка, якого може спеціально для цього вивели із запою. А потім вдарили по українським містам. А вони утримувались від цього кілька тижнів, намагаючись не дратувати Трампа. Але вдарили.

Щоб поставити жирну крапку.

І кожна з цих подій окремо, особливо сольний виступ карлікового алкоголіка, могли б бути випадковістю. Але ж не всі разом. В один день.

От що відбувається, коли Путін відчуває слабкість. А він відчув іі на Алясці. Трамп зробив все для цього.

Може тепер Трамп, нарешті, зрозуміє, що вести перемовини з Путіним можно тільки з позиції сили? Має ж він, нарешті, колись це зрозуміти?? Ну чорт забирай!

Щоб Путін сів за стіл перемовин по справжньому потрібні санкції і зброя, а не червона доріжка.

Сьогодні вночі він бив по українцям. Але принизив він Трампа. І США. І має ж Америка від цього втомитись?

І так, рабів до раю не пускають. Говорять в Україні. І треба про це розповісти Дональду. І Трамп, якщо дійсно хоче до раю, якщо він у нього вірить і щиро сподівається туди потрапити, має зрозуміти, що між ним і раєм стоїть Путін. Місце якого у пеклі. І треба зробити все, щоб його туди відправити. А інакше і Трампу не потрапити до раю....

Топ комментарии
+5
Фразу припусують кошовому отаману Івану Сірку. Є гаслом декількох бригад ЗСУ.
показать весь комментарий
21.08.2025 10:08 Ответить
+4
"І так, рабів до раю не пускають." - а це що за новина така? Мабуть, з якогось язичницького культу. Точно не з християнської віри. Тому як на протестанта на Трампа це не подіє, авторе!
показать весь комментарий
21.08.2025 09:26 Ответить
+3
Дивне гасло... Але якщо мається на увазі "земний рай", про який мріють іудеї, то цілком можливо... Звідси висновок, що на Майдані було багато...українців-іудеїв?
показать весь комментарий
21.08.2025 09:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну от хай возить Трампа мордописом по лайну.

Головне, щоб це не вдалося на нас звалити, на нашу "непоступливість", як всім дрижчаним західникам хочеться.
показать весь комментарий
21.08.2025 08:38 Ответить
Пуйло не є проблемою для США, яку не можна розв'язати. Проблемою є Сі (за що особливе спасибі Генрі Кісінджеру), який маячить за спиною Пуйла. Воно й зрозуміло: лаптєстан ресурсна база Китаю, яку вони не збираються віддавати нікому ні при яких умовах. І війна в Україні все більше прив'язує Пуйла до Китаю. А гавкати проти Китаю США не наважуються навіть тепер. І все менше в майбутньому. Тому істеричні заклики Фурси до Трампа одуматись викликають почуття хіба що огиди до самого Фурси, як до людини, що живе в країні рожевих поні.
показать весь комментарий
21.08.2025 10:24 Ответить
Знайшов винуватого?
А ми й не знали, що у всьому винен Фурса...
Вам самому не соромно?
показать весь комментарий
21.08.2025 11:06 Ответить
Це ви вирішили, що у всьому винен Фурса? Я такого не говорив. Перечитайте уважно ще раз весь мій коментар. Фурса винен в тому, що якщо не має щось розумного сказати, то краще б помовчав.
показать весь комментарий
21.08.2025 11:23 Ответить
За вашою логікою ви мали би набрати води в рота, щоби не бовкнути якусь дурню, і повідрубувати собі пальці, щоби її не писати.
показать весь комментарий
21.08.2025 12:20 Ответить
По причні специфіки вашого мислення ви неправильно все зрозуміли: потрібно всього-навсього включати і мозок в роботу. До речі, вам теж.
показать весь комментарий
21.08.2025 12:33 Ответить
трамп вже пів року юлозить тєму, що:
що, україна винна, що почалася війна!
що, як що б крємлєчмоль захотів, то вже б давно був на кордоні з польщею!
що, як що б не тупі воділи танків, то київ впав би вже під вечір!
що, україна винна, що вперлася проти набагато більшої країни, а не треба було!
що, як що б україна не була б такою впертою, до давно б все закінчилося!

то, до чого тут черговий обстріл від плєшивої кремляді?
морпіхи на колінах перед "раія", показовий, самодостатній, не потребуючий коментарів факт та якогось словоблуддя!
показать весь комментарий
21.08.2025 09:14 Ответить
"І так, рабів до раю не пускають." - а це що за новина така? Мабуть, з якогось язичницького культу. Точно не з християнської віри. Тому як на протестанта на Трампа це не подіє, авторе!
показать весь комментарий
21.08.2025 09:26 Ответить
Таке гасло було у батальйона Айдар.
показать весь комментарий
21.08.2025 09:39 Ответить
Це гасло Майдану.
показать весь комментарий
21.08.2025 09:41 Ответить
Дивне гасло... Але якщо мається на увазі "земний рай", про який мріють іудеї, то цілком можливо... Звідси висновок, що на Майдані було багато...українців-іудеїв?
показать весь комментарий
21.08.2025 09:46 Ответить
Походження цього гасла - дуже недавнього - не відоме (принаймні мені). Думаю, що з релігією - чи вже поганською, чи християнською, чи юдейською - воно нічого спільного не має. Бо всяка релігія рабство приймає. Усі вони виникли тоді, коли рабство було нормою в людських суспільствах.
показать весь комментарий
21.08.2025 10:04 Ответить
Фразу припусують кошовому отаману Івану Сірку. Є гаслом декількох бригад ЗСУ.
показать весь комментарий
21.08.2025 10:08 Ответить
Приписують. Але з наведенням першоджерела - проблеми.
показать весь комментарий
21.08.2025 11:53 Ответить
Це тому сірку ,що допоміг кацапам,зрадив гетьмана Виговського під час Конопської битви і підло напав на наших союзників в тій війні кримських татар?Тоді можна було добити кацапію,але ж ні через таких сірків кацапи досих пір існують.
показать весь комментарий
22.08.2025 20:59 Ответить
Але в наш час таке гасло означає, що суспільство досі ділиться на рабів і панів, щоб там не було задекларовано в Конституції про рівність всіх громадян країни. Саме це ми спостерігаємо в кацапстані, проти якого і воює Айдар і підрозділи ЗСУ... Тому я й кажу, що дивне для України гасло...
показать весь комментарий
21.08.2025 13:18 Ответить
А таки ж ділиться. І ділиться завжди. І кожне суспільство. Бути рабом - це ж так комфортно: ти тільки виконуєш загадане тобі, сам не ухвалюєш ніяких рішень і ні за що не відповідаєш. Безвідповідальність = безгріховність (усі гріхи - на панові). Але так лише здається. Бо виконання злочинних наказів - теж гріх (приклад беркутні на Майдані).

Вільна людина = відповідальна людина. Вона може своїми вичнками простелити собі дорогу до раю. Раб - ні. Бо в нього немає своїх учинків.
показать весь комментарий
21.08.2025 13:55 Ответить
Вільна людина своїми гріховними вчинками може простелити собі дорогу і до пекла. Тоді як раб, що не виконає гріховне завдання і наразиться на смерть, може потрапити до раю... Ваше відношення до поділу людей на рабів і панів, лохів і нелохів (по сркєпному Достоєвському "тварь дрожащая ілі право імєю"), як до чогось природнього і вічного, віддає зверхністю і пихою. Адже всі ми раби обставин. Де ви бачили вільних людей?
показать весь комментарий
21.08.2025 16:08 Ответить
Коли раб не виконує гріховне завдання, він рабом бути перестає. Раб - то категорія не клясова, а психологічна. Багато є багатіїв і водночас рабів.

А вільних людей ми бачили якраз на Майдані, який і гасло собі обрав відповідне. І обставинам не скорився.

Про Достоєвського навіть нічого коментувати не хочу. То автор чужий українському світоглядові.
показать весь комментарий
21.08.2025 17:46 Ответить
Ви, я так бачу, дуже відірвані від реального життя (тобто маргінал) і крім пафосних гасел нічого в своїй голові не тримаєте. Поки людина їсть, п'є і одягається вона не може бути повністю вільною. Повністю вільні - це хіба що психічно хворі люди. Як раз відповідальність і накладає на людину зобов'язання, що робить її рабом обставин.
Українці не повинні уподібнюватися до своїх ворогів кацапів і ставати такими ж шовіністами як вони, та ділити суспільство на рабів і панів, як психологічно, так і класово. Не дивно, що з такими гаслами, Майдан привів до війни, яка ще не відомо чим закінчиться...
показать весь комментарий
21.08.2025 19:38 Ответить
Відповідальність, за яку пускають чи не пускають до раю, - то відповідальність перед собою. Обставини тут ні до чого.

А "Майдан привів до війни" дуже прив'язана до реальних, ба навіть конкретних синяків-реґіоналів теза. Не дивно, що Александр Павлов #594157 почувається пупом землі та носієм у своїй голові рецептів переможного прагматизму.

І цікаво, куди його веде його ж власна логіка: ділити людей на рабів і панів = шовінізм (якщо я все правильно зрозумів), а проголосити всіх без винятку рабами - вияв психічного здоров'я.
показать весь комментарий
21.08.2025 19:56 Ответить
У нас в президенти 73% населення вибрали людину, яка не в захваті від Майданів, співробітничала з регіоналами і знову привела до влади деяких із них. Чому претензії тільки до мене? Чому вільні люди Майдану не завадили цьому? Бо "Всі ми раби обставин" - вислів класика, не мною придуманий. "Тіло - це темниця душі" - теж не моє.
показать весь комментарий
21.08.2025 21:41 Ответить
О! Образився Александр Павлов #594157… А було б триматися істоти речі замість переходити на особистості.

Тут Александр Павлов #594157 не був рабом обставин, а зробив свій учинок на власний розсуд.

І прийшла відповідальність: йому відплачено тією ж монетою.

Скажу ще тільки одне: запитання "а мене за що?" та кивання на инших ("чому хтось не зробив?") - певна прикмета саме рабської психології.
показать весь комментарий
21.08.2025 22:00 Ответить
Я в жодному разі не образився. Я прибічник істинної думки, що "всі ми раби обставин", а от ви ніяк не можете з цим змиритися. І тому ваше его змушує вас вперто вдавати з себе "вільну людину"... Вільних людей не існує...
показать весь комментарий
21.08.2025 22:08 Ответить
Якщо Александр Павлов #594157 - раб обставин, то його нема. Є тільки обставини.
показать весь комментарий
22.08.2025 02:14 Ответить
Павлов, ти такий *****. Псевдоінтелектуал інстаграмного пошибу. "Рабів до раю не пускають" популярний в Україні вислів, і треба бути відбитим, щоб не зрозуміти його значення.
показать весь комментарий
21.08.2025 20:42 Ответить
Ну ви, мабуть, істинний інтелектуал, що колекціонує швидкоспечені популярні в Україні гасла, придумані легковажними "вільними людьми". Але поєднавши з "всі ми раби обставин" - до раю не потрапить ніхто. Сумно...
показать весь комментарий
21.08.2025 22:02 Ответить
колись римляни називали наших предків "slave" (рабами), це їхнє слово, наша само-назва хоч і схоже звучить, походить від "slovo".

а потім "slaves" обурилися і зруйнували Рим вщент - відтоді римляни стали називати наших предків "vandals" ("вандали", похідне від "венеди")

от з тих пір "рабів до раю й не пускають"
показать весь комментарий
21.08.2025 15:11 Ответить
Слово slave - англійське, а не латинське. У класичній латині рабів називали инакше: servus або famulus, натомість sclavus з'являється в латині вже середньовічній, коли по Римській імперії були лише спогади. То є запозика з візантійської греки (σκλάβος або σκλαβενός; у клясичній греці рабів звано δοῦλος або δραπέτης), бо слов'яни в візантійців часто були рабами.
показать весь комментарий
21.08.2025 18:05 Ответить
в кожній мові є синоними ; наявність одного слова не заперечує їснування іншого
показать весь комментарий
21.08.2025 18:21 Ответить
І кожен синонім має свій час появи. Слово sclavus 'раб' з'явилося в латині середньовічній, коли Римської імперії вже не було.
показать весь комментарий
21.08.2025 18:49 Ответить
римської імперії не стало в середині XV ст, коли пав Константинопіль

не так і давно - вже тоді перші козаки козакували
показать весь комментарий
21.08.2025 19:01 Ответить
Де Рим, а де Константинополь?
показать весь комментарий
21.08.2025 19:33 Ответить
Не буду сперечатися. Певно ви праві, але батальйон Айдар взяв собі те гасло.
показать весь комментарий
21.08.2025 10:14 Ответить
Добродію, облиште цю псевдо богословську схоластику.
показать весь комментарий
21.08.2025 09:57 Ответить
Я тільки намагаюсь зрозуміти звідки "ноги ростуть" у Майданівських гасел. А ви мабуть, іудей, що вас так зачепив мій допис? Бо "рабів до раю не пускають" - звучить зверхньо і майже як "лохів до раю не пускають". Тобто знову це гасло намагається поділити суспільство на чорних і білих чи блатних і простаків...
показать весь комментарий
21.08.2025 13:08 Ответить
лох за змістом не раб, а простакувата людина, яку обманули
показать весь комментарий
21.08.2025 22:29 Ответить
Трохи дивний текст. Хотілося б дізнатися, а яку саме домовленість з Трампом порушив путлєр ции обстрілом? Адже домовленості про припинення вогню (навіть хоча б у повітрі) не було. Тобто по факту ніякого приниження не відбулося. Навпаки, це черговий аргумент на підтримку позиції Трампа про необхідність негайного припинення війни, навіть за рахунок втрати територій. Так що не треба видавати бажане за дійсне.
Ну а на рахунок небажання путлєра зустрічатися із зелідором і погоджуватися на гарантії безпеки з боку міжнародних партнерів (бо союзників в нас як не було, так і нема) - це стандартні пустопорожні балачки і спроба отримати вигідніші умови при укладанні угоди.
показать весь комментарий
21.08.2025 11:06 Ответить
Та путлер может даже плюнуть в Трампа, тот всё перенесёт и просто скажет принести ему новый пиджак. Потом вернётся домой и скажет: главное что Америка в войну не вступила. Трампу важнее всего, чтоб штаты в стороне от заварушки были, а что там ему унизительного скажет путлер - для него это воздух сотрясли.
показать весь комментарий
21.08.2025 11:13 Ответить
Трамп чудово це розуміє. Але буде грати роль ідіота далі (тим більше, що себе грати не важко).
показать весь комментарий
21.08.2025 12:07 Ответить
думаєте грає? цитата (не дослівно): Крим це острів в океані, розміром з Техас...
показать весь комментарий
21.08.2025 12:44 Ответить
Нікого фуйло не принизив. Трампу похер.
Як і більшості американців. Як демократам так і республіканцям. Вони сидять засунули язики в сраки. Не США ж ********.
показать весь комментарий
21.08.2025 12:48 Ответить
Останній абзац це якась іронічна сатира?
показать весь комментарий
21.08.2025 20:54 Ответить