9622 посетителя онлайн
9 653 25
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Найбезправніша людина в соціумі

зведення Генштабу

Прочитала аналіз від "Принцип" про законопроєкт про посилення відповідальності для військових за невиконання наказу та адміністративні правопорушення.

У мене шок від того, що такі нововведення пропонуються в час, коли армія і так виснажена, а приєднуватися до неї добровільно хоче дедалі менше людей.

Маю питання до тих, хто серйозно намірився зробити військових ще більш нерівними з цивільними, збільшивши їм міру відповідальності за правопорушення , - ви в якій реальності живете?

Ми всі і так відчуваємо, що життя та можливості, як і наше здоровʼя, проходять повз нас, поки цивільні та високопосадовці всіх структур комфортно вмостилися за нашими спинами і вдають із себе стратегів та живуть мирним життям, поки інші кладуть роки життя, здоровʼя, розлуку з дітьми.

Мене вразило, що за втрату військового майна пропонують забороняти адміністративну відповідальність, а лише кримінальну. Це ж призведе до того, що військове майно ховатимуть і не використовуватимуть, а ми ще більше воюватимем усім волонтерським 🤯 а реалістичніше - голими руками і нічим. Той, хто це придумав, не володіє взагалі ситуацією про те, як воюють по факту на передовій.

Чому ви вирішили, що демократія має бути тільки для тих, хто ховається за спинами сильних, а для власне сильних - рабство, батіг, та менші права? Так же не працюватимете. Ви втратите армію. Тобто не ви (вас держава переважно не гребе, тільки власні інтереси турбують) а ми втратимо спроможність обороняти державу.

Не треба розповідати, що життя не справедливе. Воно несправедливе завдяки таким як ви, які вважають, що для одних привілеї - це нормально, а для інших - вічний обовʼязок. Батіг з українською армією не працюватиме на цьому етапі, бо ми хто вцілів і тут, на відміну від ворога, не з батога прийшли.

Хочете виграти війну - робіть в ЗСУ найкомфортніші умови для роботи, створюйте привілеї. Не робіть фразу російської пропаганди про кріпацтво - справжньою реальністю, бо ми не росіяни, з нами це не працюватиме. Після збільшення міри покарання у 2022 сзч тільки побільшало, вже всі про це нагадали ж.

Це такий собі парадокс, який створили ви, відірвані від реальності недостойні влади самозванці з тилу: у державі, що воює, солдат - найбезправніша людина в соціумі.

Бо мали б ними бути ті, хто обовʼязку уникнув.

Топ комментарии
+12
За словами співавторів законопроекту до них з вимогою прийняти закон звернулися понад 20 командирів все. То ж питання окрім ВР у військовослужбовці має бути і до ГШ і до свого командира - чому солдати в ЗСУ - раби панів?
показать весь комментарий
02.09.2025 13:14 Ответить
+10
Ах, да, добавлю Це якщо _ти_ захочеш то не можна. Якщо захоче командір - то тебе переведуть куди завгодно і без твоєї згоди. Якщо це не рабство в своїй найпаскуднішій сутності, то що це?
показать весь комментарий
02.09.2025 21:31 Ответить
+9
Той, хто це придумав, не володіє взагалі ситуацією про те, як воюють по факту на передовій. Джерело: https://censor.net/ua/b3571784
Помиляєтеся, той слуга зеленського, який це пропонує, дуже добре розуміє, що введенням кримінальної відповідальності для військовослужбовців, людей які хочуть мобілізуватися буде ше менше ніж зараз, бо військових ця прокремлівська ****** і так вже зробила кріпаками, а в разі прийняття цього закону ця ситуація стане ще більш нестерпною. Такі законопроекти висуваються ворогами України і ці вороги навіть не ховаються, вони відкрито шкодять державі, бо знають - поки кремлівський скоморох при владі, вони поза законом, безкарні та ні за що не відповідатимуть.
показать весь комментарий
02.09.2025 17:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
За словами співавторів законопроекту до них з вимогою прийняти закон звернулися понад 20 командирів все. То ж питання окрім ВР у військовослужбовці має бути і до ГШ і до свого командира - чому солдати в ЗСУ - раби панів?
показать весь комментарий
02.09.2025 13:14 Ответить
Хочете виграти війну - робіть в ЗСУ найкомфортніші умови для роботи, створюйте привілеї. Не робіть фразу російської пропаганди про кріпацтво - справжньою реальністю, бо ми не росіяни, з нами це не працюватиме. Джерело: https://censor.net/ua/b3571784
Пробачте, Ярино, але те, що ви написали - це і є контрактна мотивована армія. Бо лише в контрактній армії можливі, цитую вас "найкомфортніші умови роботи та привілеї". Але ж військові САМІ відмовляються від контрактної армії та наполягають на бусифікації, та навіть більш жорстких її формах. Чи ви планували, що тих, хто на фронті давно - це все не торкнеться, а торкнеться лише тих кого набусифікують - і ті швиденько замінять вас? Але ж так не працює. Тут або "найкомфортніші умови та привілеї" для всіх. Або "бусифікація стайл" теж для всіх. Просто "бусифікація стайл" для тих, хто в окопах давно - вона дещо інша за форматом. Ну, ось наприклад таким, проти якого ви протестуєте.
Тож ЗСУ спочатку самі повинні визначитися - чого ви хочете. Або "найкомфортніші умови та привілеї" як ПРИНЦИП комплектації армії, або жорсткий примус - але ж він передбачувано буде для всіх. По-іншому не буває і не працює. І дорослі люди повинні були б це розуміти ізначальна.
Я зичу вам усього найкращого. Пробачте, якщо мій допис здався вам не таким, як вам напевне бачиться реакція читачів.
показать весь комментарий
02.09.2025 21:26 Ответить
Контрактна чи не контракта то вже таке. Головне що у нас РАБОВЛАСНИЦЬКА армія. Все починається з того що не можна вільно змінити підрозділ. Якщо команддір не дозволить, то зміна підрозділа перетворюється в складний квест, часто нерішаємий. Все. Про щось далі можна навіть не розмовляти. Рабство починається вже з цього.
показать весь комментарий
02.09.2025 21:29 Ответить
Ах, да, добавлю Це якщо _ти_ захочеш то не можна. Якщо захоче командір - то тебе переведуть куди завгодно і без твоєї згоди. Якщо це не рабство в своїй найпаскуднішій сутності, то що це?
показать весь комментарий
02.09.2025 21:31 Ответить
Але, Романе, пробачте. Ви ж самі собі протирічите.
У чому сенс слова "КОНТРАКТ"? Так саме у тому, що при контрактній армії, ви підсписуєте контракт, тобто, укладаєте угоду, в якій усі ці нюанси і прописані. Термін служби, оплата, мотиваційна виплата та як саме вона виплачується (одразу чи частинами), рід військ, посада.
Тобто, контрактна армія тому і називається КОНТРАКТНОЮ, що в основі її формування - чіткі та зрозумілі людині УМОВИ. І контракт таким чином - це документ, який має юридичну силу.
Усі інші, тим більше наявні на поточний момент форми комплектування - цього моменту не мають. То на що ви скаржитеся? Тим більше, що самі військові в масі своїй проти контрактної служби.
Розумієте, не можна мати бусифікацію для одних і якісь "комфортні умови та привілеї" для іншій в ОДНІЙ І ТІ Й ЖЕ армії. Ну не працює це так. Як ви це собі уявляєте? Ну от прислали вам бусифікованих, і як? Вони будуть служити в якомусь окремому загончику, а ті, хто служить давно - в окремому? Ні. Всі будуть служити разом. А значить, на рівних умовах. Але якщо цих умов вам від самого початку не озвучує, якщо при мобілізації ставка зроблена на примус, то і йожику ясно, що рано чи пізно примус буде застосовуватися до усіх.
Саме так воно все працює. І ніяк інакше. Пробачте за зауваження.
показать весь комментарий
02.09.2025 22:41 Ответить
Ксенія, не строчи оці дурні простині. Зараз у нас давно є контракт. І там і близько нема тих умов про які ти тут розпинаєшся. І навіть граничних строків теж нема окрім молодняка.
Тому нема різниці мобілізовані чи контрактники - вони ВСІ зараз безправні. І ВСІМ треба розширити права і платити більше грошей.
показать весь комментарий
03.09.2025 01:20 Ответить
Якщо немає ніяких умов в тому контракті, який, як ви пишите, "є", то який же це контракт?

Я якраз і пишу про те, що в армії повинні бути "найкомфортніші умови та привілеї", як каже Ярина , але - для ВСІХ.

Бо я часто бачу в коментах, як військові дуже підтримують бусифікацію для тих, кого мобілізують зараз, але стають дибки, коли насилля починають застосовувати до них самих. Але тут або хрестик, або, пробачте, тр...си. Не можна бути лояльним до того, що когось іншого бусифікують, ламаючи через коліно, і при цьому вимагати прав та людського ставлення окремо для себе. Так не працює і не спрацює.
показать весь комментарий
03.09.2025 10:27 Ответить
Ксена, Ви з космосу напевно.
Ярина, Вам повага, на жаль все так і є
показать весь комментарий
03.09.2025 12:02 Ответить
На мою скромну думку авторів і співавторів треба гнати драним віником, який придбали на тендері з процедурою закупівлі у одного учасника. Щоб все, як вони *******.
показать весь комментарий
02.09.2025 13:16 Ответить
Мобілізація п'ятої частини депутатів щороку допоможе їм краще розуміти проблеми країни і приймати закони для покращення війська, а не про легалізацію краденої землі і захист корупції. Тим більше, що вони там не дуже напружуються, всі бачать як вони "працюють". Конституція писалась в мирний час, а зараз війна, тому заради порятунку країни можна внести необхідні поправки.
показать весь комментарий
02.09.2025 13:32 Ответить
Демобілізація пятої частини депутатів щороку - їм набагато краще допоможе зрозуміти ...
показать весь комментарий
02.09.2025 13:40 Ответить
Можливо децимація?
показать весь комментарий
02.09.2025 16:07 Ответить
Теж непогана ідея )))
показать весь комментарий
02.09.2025 16:08 Ответить
Той, хто це придумав, не володіє взагалі ситуацією про те, як воюють по факту на передовій. Джерело: https://censor.net/ua/b3571784
Помиляєтеся, той слуга зеленського, який це пропонує, дуже добре розуміє, що введенням кримінальної відповідальності для військовослужбовців, людей які хочуть мобілізуватися буде ше менше ніж зараз, бо військових ця прокремлівська ****** і так вже зробила кріпаками, а в разі прийняття цього закону ця ситуація стане ще більш нестерпною. Такі законопроекти висуваються ворогами України і ці вороги навіть не ховаються, вони відкрито шкодять державі, бо знають - поки кремлівський скоморох при владі, вони поза законом, безкарні та ні за що не відповідатимуть.
показать весь комментарий
02.09.2025 17:04 Ответить
Люто плюсую!!!
показать весь комментарий
02.09.2025 19:23 Ответить
вірно на всі 100...
показать весь комментарий
02.09.2025 19:07 Ответить
Піар і золотий унітаз Міндіча то так би мовити ближче до тіла президента, і професійно, і душевно, і фізично. І здається ця ідея батогів народилася з страху керманичів перед самими військовими.
показать весь комментарий
02.09.2025 23:52 Ответить
Ситуація, коли командир юридично перед бійцем ні за що не відповідає, а у бійця нема вибору: або іди гинь по вині командування, або отримуй 5-10 років в'язниці - вона неможлива. Результат утиску це СЗЧ, або крайні розборки між собою. Подібні "закони" на руку ворогам України.
показать весь комментарий
03.09.2025 00:52 Ответить
Закон, що легалізує беззаконня. Низка таких "покращень" після шанованого Залужного і привела до зростання СЗЧ. Героїчним нашим захисникам Слава і дякуємо!
показать весь комментарий
03.09.2025 01:02 Ответить
Ви ж Ярино з тих,кому в кайф було голосувати за Бубочку чи ні?На наступний термін він приведе у ВР ще не таких голодних і "патріотичних".......
показать весь комментарий
03.09.2025 08:57 Ответить
Серед Законотворців є ФСБшники,перевдягнені у вишиванках,за якими пильно стежити,щоб вони не змогли знищити Україну
показать весь комментарий
03.09.2025 17:57 Ответить
4 дні тому я написав коментар, що у вермахті за дрібні порушення затримували грошові виплати, а у нас хотять людей гноїти по в'язницях. За цей гріх мене заблокували на 3 дні, виділивши коментар. Свобода слова.
показать весь комментарий
05.09.2025 10:27 Ответить