8168 посетителей онлайн
3 854 20
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Шлях пораненого

Поранення→лікування→влк→відпустка. Тут було все зрозуміло. Я прийшов в ТЦК, щоб поставити відмітку у відпускному листку, де мені сказали, що якщо до кінця відпустки стан здоров'я не покращиться, то треба за 5 днів звернутись знову в тцк, щоб вони направили на лікування чи продовжили відпустку. Пойняв, прийняв.

жухан,олександр

За час відпустки моя нога, ніс і руки поступово загоювались, хоча не можу сказати, що я повністю боєготовий. А от з головою справи гірше. Наслідки контузій - постійні запаморочення, шум у вухах, головні болі і часткова втрата слуху внаслідок розриву барабанних перетинок і ураження слухового нерва - нікуди не поділись.

Тому за 5 днів я йду в тцк. Тцк мені кажуть їхати в лікарню, брати висновок у лікаря, що я потребую лікування. В міській лікарні мене посилають в іншу лікарню. Там недалеко, але я не те щоб дуже міг ходити. В іншій лікарні мені кажуть, що лікар мене може прийняти, тільки якщо є направлення від сімейного лікаря, яка у Києві, і за 3.5 роки і пару втрачених телефонів, звісно ж зв'язку з нею немає.

Тому я їду додому і дзвоню,потім пишу, потім ще дзвоню, і ще, щоб якось дізнатись, як же мені врешті зв'язатись з сімейною лікаркою. Прошу реєстратуру передати їй повідомлення, бо номер телефону лікаря, звісно ж вони не можуть дати. І ввечері мені дзвонить лікарка, я описую ситуацію, отримую два направлення. До ЛОРа і до невролога.

Наступного ранку їду в лікарню: до лора немає вільного часу, пробуйте попросити людей в черзі, щоб пропустили, ви ж типу військовий. А невролог приймає з 14:00. Теж ідіть в порядку живої черги.

Потрапляю до лора. Проходжу обстеження. Я не можу виписати вам направлення на лікування, це парафія військових лікарів, ось вам направлення на дообстеження у сурдолога. І аудіометрію. Сурдолог, один на всю область, приймає в обласній лікарні в Кропивницькому, я їду на автовокзал, беру квиток, приїжджаю, сідаю в таксі до лікарні.

Запису до сурдолога звісно ж немає, приїжджайте в понеділок. Пояснюю ситуацію, кажуть, в порядку живої черги. Потрапляю в кабінет до сурдолога: найближчий запис на аудіометрію на 16 число (за 2 з половиною тижні). Або можемо зробити зараз, але за 500 грн. Але ж ви типу військовий, маєте право на безкоштовну аудіометрію. Правда тільки за два тижні.

Я плачу 500 грн. Мені роблять аудіометрію, сурдолог пише висновок, таксі-вокзал-знам'янська лікарня. Знову до ЛОРа, вона дивиться результати, каже, що все нормально, лікування не потребую, радить крапати вухо горіховою олією. Іду до невролога, у нього вже кінець робочого дня, але він погодився мене прийняти. Дивиться мої виписки з лікарень, форму 5, картку пораненого. Слухає скарги. Виписує таблетки. Серед усяких магнеБешість я бачу біфрен, і моя довіра до невролога різко падає. Кажу, ви можете мені принаймні написати консультаційний висновок спеціаліста? Знизує плечима, довго шукає чистий листок, врешті вириває з якогось блокнота, пише.

Направлення на лікування у мене немає, далі вихідні.

В пн йду знову в тцк. Тьотя в приймальні матюкається на лікарів, каже, що треба, щоб було направлення від лікаря, нехай допише від руки на тому ж листочку. Їду в лікарню, пояснюю, прошу дописати. Лікарка каже, що вони мене лікувати не візьмуть, а у шпиталі немає лор відділення. Кажу, що я і не хочу у них лікуватись, буду шукати той шпиталь, де лор відділення є, або спеціалізований заклад. Пише: рекомендовано стац.лікування в шпиталі. Їду назад у тцк. Там повітряна тривога, тому всі тусуються під будівлею. За годинку, мене приймають. Пишуть рапорт, я підписую, потім направлення. З цим направленням треба їхати у обласний тцк в Кропивницькому.

Наступного дня автовокзал-квиток-таксі-обласний тцк. В обласному, чекаю, потім ще чекаю, ще трошки чекаю, довго сваряться на тцк в Знам'янці, кажуть, що треба і районний.

Таксі - районний тцк. В районному ще чекаю, потім ще чекаю, і ще трохи, щоб поставити аж один підпис. З цим підписом їдьте в шпиталь. Таксі - шпиталь. В шпиталі мене реєструють і кажуть іти до хірурга, щоб він направив на лікування. Хірург з 14 години, це ще півтори години.

Врешті я у хірурга, він здивовано дивився на мої папери, пояснює, що він не ЛОР, каже, що треба їхати в обласну лікарню до ЛОРа. Таксі - обласна лікарні. У лікаря вже закінчився робочий день, але ви зайдіть в кабінет, може він вас прийме.

Лікар вирішує мене прийняти, дивиться папери, пише свій консультаційний висновок рекомендує попити таблетки і планово зробити операцію на перетинці, коли мене відпустить частина, але ніяк не може направити мене на лікування. Таксі - вокзал - квиток додому.

Це були два повних дні прогулянок з пораненою ногою, контуженою головою і пару тисяч гривень тільки на транспорт.

Їду назад в частину, бо щось цивільне життя мене розчарувало.

Топ комментарии
+21
Я неодноразово писав - що наразі ми будуємо тоталітарну зелену державу, яка не дуже далеко втекла від московії - побиття та викрадання цивільних, зневага до інвалідів та поранених, рабство та скотиняче ставлення до військових - це ланки одного ланцюга ..
Не можна "дбати про військових " б'ючи цивільних в тилу , як і не можна говорити про "захист антикорупціонерів " - коли з солдатами поводяться ,як скотиною . Система працює однаково - захищає новітніх феодалів , їх холуїв та сраколизів ,а на всіх інших дивиться ,як ресурс.

Без зміни свідомості критичної маси людей - не буде запиту на зміну правлячих недоеліт , а без зміни теперішніх лідОрів країну нічого хорошого не чекає. Не тільки риба гниє з голови
показать весь комментарий
04.09.2025 23:46 Ответить
+15
Знайомо це все... Але місцеві "патрійоти" лякають цілими днями "бурятами" та "штурмом Варшави". А ось обличчя країни, ось що реально чекає після війни. Про це у "патрійотів" - а ні слова

PS. дякую, що хоч не звинуватили в усьому міфічних "ухилянтів", яких ніхто в обличчся не бачив, як і рішення суду
показать весь комментарий
04.09.2025 22:26 Ответить
+14
Я про це недавно писав - але "дебілопатріоти " не чують . Живуть в своєму тиловому віртуальному світі зелених перомог

показать весь комментарий
04.09.2025 23:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Знайомо це все... Але місцеві "патрійоти" лякають цілими днями "бурятами" та "штурмом Варшави". А ось обличчя країни, ось що реально чекає після війни. Про це у "патрійотів" - а ні слова

PS. дякую, що хоч не звинуватили в усьому міфічних "ухилянтів", яких ніхто в обличчся не бачив, як і рішення суду
показать весь комментарий
04.09.2025 22:26 Ответить
..уху еть..((
показать весь комментарий
04.09.2025 22:53 Ответить
Я про це недавно писав - але "дебілопатріоти " не чують . Живуть в своєму тиловому віртуальному світі зелених перомог

показать весь комментарий
04.09.2025 23:39 Ответить
що ж робити з каракаями? з цими самопроголошеними "провідниками"?
показать весь комментарий
05.09.2025 00:27 Ответить
Нічого. Він нікому не потрібен (цій державі). Він і так це бачить. Я це все пройшов в 2014-15 рр. Так тоді хоч Європейське майбутнє душу гріло (да і просто надія на нормальне майбутнє). А так після дємбєля - хто горілку жер, хто повернувся на війну, хто просто не зміг себе знайти... Але я звик дбати про себе сам - навіть посвідчення УБД не беру з собою - можу заплатити собі за проїзд... А взагалі сумно це все... Да і після війни нічого гарного нас не чекає
показать весь комментарий
05.09.2025 00:39 Ответить
так, сумно...
показать весь комментарий
05.09.2025 00:49 Ответить
Згоден з Вами . Нам просто потрібно тверезо дивитися на речі - найближчі роки ніякого світлого майбутнього народ не чекає - брехня ,корупція ,показуха - це в Україні надовго . І не факт ,що країна з цим впорається . Нам потрібно не оскотинитися . ...

Нам не потрібно побороти зло - наша задача - самим не стати частиною зла ...

показать весь комментарий
05.09.2025 00:57 Ответить
Я неодноразово писав - що наразі ми будуємо тоталітарну зелену державу, яка не дуже далеко втекла від московії - побиття та викрадання цивільних, зневага до інвалідів та поранених, рабство та скотиняче ставлення до військових - це ланки одного ланцюга ..
Не можна "дбати про військових " б'ючи цивільних в тилу , як і не можна говорити про "захист антикорупціонерів " - коли з солдатами поводяться ,як скотиною . Система працює однаково - захищає новітніх феодалів , їх холуїв та сраколизів ,а на всіх інших дивиться ,як ресурс.

Без зміни свідомості критичної маси людей - не буде запиту на зміну правлячих недоеліт , а без зміни теперішніх лідОрів країну нічого хорошого не чекає. Не тільки риба гниє з голови
показать весь комментарий
04.09.2025 23:46 Ответить
Ви праві, як ніколи, готовий підтримати ваше кожне слово.
показать весь комментарий
05.09.2025 00:29 Ответить
А у нас хтось дбає про військових? Цивільні, ви би хоч сходили подивились як там, і не писали ахінєї. Хочеться просто взять і ушатать. ТЦК-шнікам (таким же рабам як і я) думаю теж.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:03 Ответить
Ага то військові посилки постійно відсилають додому і волонтери бусами вивозять лишнє в тил - бо не має куди складати - влада завалила всім . І військові мільйони донатять цивільним ,щоб тим бідосям було на каву - бо в самих все є - немає куди гроші діти ....
показать весь комментарий
05.09.2025 22:12 Ответить
Деякі можуть і слати, дивлясись від звання та посади.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:27 Ответить
Дякую захиснику України що він показав як держава про його "дбає". Наразі ця "держава" так відноситься і до військових і до цивільних як до кріпаків. Тут же в блогах є допис як дбають про військових в Ізраілі. Як каже поговірка "два мира - два Шапіро".
показать весь комментарий
05.09.2025 07:39 Ответить
Україна прогнила за 30 років безбожно, шкода тих хто проливає за неї кров
показать весь комментарий
05.09.2025 08:50 Ответить
Наполеонівська війна відбулась 1812 року, "Похождения бравого солдата Швейка" була написана 1921 року, наша війна з 2014-го... отже історія кружляє сатиричними спіралями в 100 років.
показать весь комментарий
05.09.2025 14:39 Ответить
мені здається, чи в нас є МОЗ..., мені здається, чи в нас міністерство ветеранів, мені здається, чи в нас є МО, де , теж, мабуть, здається щось є типу медичних сил..., після всього вищесказаного, мені багато чого здається...
показать весь комментарий
05.09.2025 14:57 Ответить
То ще норм. Моєму товаришу після поранення рік тому поставили діагноз: потрібна операція на нозі, інакше з часом нога відсохне. Хірург у військовому шпиталі зробити її не може, але він може зробити її у приватній клініці через дорогу за 300 тис грн. Добре, що хлоп не сирота і комунікабельний, питання підняли аж на рівень депутата ВР. Все що зміг зробити депутат- знайшов іноземний бф, котрий оплатив операцію. Добре, хоч так.
показать весь комментарий
05.09.2025 17:33 Ответить
Не знаю як це відбувається в Києві, а в Харкові відбувається так: під час перебування у відпустці для лікування звертаєшся до районного ТЦК, отримуєш «Направлення на консультацію з метою визначення подальшого лікування», їдеш до поліклініки при військовому шпиталі, чекаєш у черзі декілька годин, отримуєш висновок лікаря.

Далі є декілька варіантів: якщо доведеш лікарю, що твоє захворювання потребує стаціонарного лікування в умовах військового шпиталю - такий висновок і буде. Якщо лікар вважає, що стаціонарне лікування не потрібне, може подовжити відпустку для лікування ще на 30 діб. Якщо лікар вважає, що лікування потрібне, але у військовому шпиталі немає відповідних спеціалістів - перенаправить у цивільну лікарню. Якщо лікар вважає, що лікування потрібно, але не на часі - висновок буде «Планове лікування протягом (наприклад) року» і ти маєш повертатися до частини.

Із моєї практики, найчастіше подовжують відпустку на 30 днів. Тобто ось тобі місяць, і сам якось лікуйся. Більш серйозні проблеми - направлення на стаціонар, або перенаправлення до профільної цивільної лікарні. Відсоток тих, хто отримав «Направлення на консультацію…» і без необхідної допомоги повернувся до своєї частини, як на мене, не перебільшує 2-3%

Можливо, вам просто не пощастило. Таке теж буває.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:46 Ответить