10771 посетитель онлайн
11 382 75
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

СЗЧ - єдиний спосіб змінити "сов’єт стайл" бригаду на адекватний колектив

сзч

Я посилаю промінчик проносу кожному депутату, хто проголосував за це у першому читанні. І повної стерильності кожному, хто проголосує це у другому читанні.

Я не буду згадувати нашу, прости Господи, Конституцію, яка забороняє скорочувати права та свободи людини. Про покійних або добре, або нічого, крім правди.

Я хочу дивитися на проблему перш за все очима тих цілком мотивованих бійців, для яких сьогодні СЗЧ єдиний спосіб змінити залупну "сов'єт стайл" бригаду на адекватний колектив. Для них це трагедія.

Так само це трагедія для найбільш боєздатних підрозділів, як мій. Нас усі знають, ми свою репутацію заслужили кров'ю. І люди йдуть до нас, бо ми не їбемо згідно-відповідно, бо ми беремо не на службу, а в сім'ю, бо в нас нема проблем з забезпеченням, підтримкою, ростом, сприйманням ініціативи, навчанням, самовіддачею, ефективністю і т.д. А цей ваш законопроект прирікає компетентних і мотивованих гнити у підрозділах пізньосовкового типу. Бо сьогодні НЕ ІСНУЄ ЖОДНОГО ІНШОГО СПОСОБУ ЗМІНИТИ ПІДРОЗДІЛ, КРІМ СЗЧ. Бо всі ми розуміємо, що якби переведення через Армію+ працювало - через відведені 72 години в деяких бригадах залишився б тільки комбриг.

Тому цей законопроект, ця жертва інтелектуального колективного аборту, прийнятий в інтересах виключно х#йових командирів, від яких тікають підлеглі.

Я реаліст. Я б підтримав посилання відповідальності за ухилення від мобілізації. Бо це конституційний обов'язок, а зневага до Констиуції вимагає жорстких мір. Але я проти скасування амністії за перше СЗЧ, якщо одночасно не буде введено реалістичного способу зміни підрозділу.

Топ комментарии
+24
Люди тікають від "вічної війни", фактично від неволі, а не від командирів. А цивільні тікають з країни від свавілля в тилу. Щось трохи не таку державу ви будуєте. Точніше - ви нічого і не будуєте - вже все побудували за вас
показать весь комментарий
06.09.2025 09:03 Ответить
+15
Если 11 лет войны не могут ничего исправить, может это и не "сов'єт стайл", а что-то свое, родное?
показать весь комментарий
06.09.2025 08:41 Ответить
+15
Пан командир-бард написав - " ... це конституційний обов'язок, а зневага до Конституції вимагає жорстких мір ...".

А сам пан цю Конституцію читав ? Бо в Конституції не тільки про обо'язки говориться, а також і про права громадян .

А що стосується обов'язків, то раджу пану взяти Конституцію та прочитати Розділ 4 , Статтю 85 - "До повноважень Верховної Ради України належить: ... 9) оголошення за поданням Президента України стану війни і укладення миру, схвалення рішення Президента України про використання Збройних Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти України ...".

Пане Олексію , виявляється в Україні немає війни , бо Верховна Рада не оголосила "стан війни"!

А чому вона так зробила?

А тому , пане командир-бард, що Президент України Зеленський не виконав свій конституційний обов'язок згідно розділу 5 , статті 106 - "Президент України: ...19) вносить до Верховної Ради України подання про оголошення стану війни та у разі збройної агресії проти України приймає рішення про використання Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань; ...".

Оппаньки! Виявляється, що війни НЕМАЄ! А тому , пане Бик, спочатку розберіться з своїм Головнокомандуючим - чому він не виконав свій конституційний обов'язок разом з підконтрольною йому Верховною Радою , а вже потім щось пишіть про конституційні обов'язки пересічних громадян!

Бажаю вам задоволення від читання Конституції України!
показать весь комментарий
06.09.2025 09:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Дякую пану Олексію за чесність та сміливість.
показать весь комментарий
06.09.2025 07:49 Ответить
Ну на рахунок сміливості я б посперечався ... а де прізвища та посади тих самих "х#йових командирів, від яких тікають підлеглі "?
показать весь комментарий
06.09.2025 09:33 Ответить
Ну називати діючому військослужбовцю - прізвища та імена конкретних командирів ... Впевнені ,що це хороша ідея ? Арті Грін в одному з інтерв'ю розповідав - як до нього прийшли "люди з однієї небожої служби " - і попередили ,що будуть проблеми - навіть не в нього ,а в його підлеглих . Тому важливий сам факт виступу навіть в загальних рисах
показать весь комментарий
06.09.2025 11:04 Ответить
З цього виплива що оцей допис санкціоновано самими командирами, так, для створення того що ніби є якась альтернативна думка .
показать весь комментарий
06.09.2025 11:42 Ответить
Так. Бо у нього нормальні командири. Він же сам про це наголошував.
показать весь комментарий
07.09.2025 11:48 Ответить
оці виступи в "загальних рисах" - це як, вибачте, пукнути в борошно: багато пилу, а толку немає. без вказувавання які саме бригади є "мясними", без прізвищ командирів, без конкретних прикладів такий допис лише працює на руку існуючому порядку. Більш того, отака невпевненість, страх за власну карєру лише підкреслює, що автор допису з великою долею вірогідності буде виконувати накази, незалежно від їх тупості, у разі потрапляння під командування савєтскава камандіра.

Нажаль, війна не породила в ЗСУ лідерів.
показать весь комментарий
06.09.2025 14:42 Ответить
Але такий виступ потрібний. Інакше суцільне мовчання і схвалення. Більшості посполитих байдуже. Особливо декількамільйонній армії заброньованих і відстрочених.
показать весь комментарий
07.09.2025 11:51 Ответить
коли боїсся шось казати краще мовчати
бо коли отаке опудало шось пише про совєти а сам боїться зесрань назвати
тьфу!
показать весь комментарий
06.09.2025 19:10 Ответить
знову пан Олександр САТ РАМ #601301 у перших рядах
показать весь комментарий
06.09.2025 11:10 Ответить
Ну йому ж потрібно розвалити оборону України.чим менше людей на фронті,тим швидше його медведчука всдять в крісло гауляйтера.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:32 Ответить
Оборону України розвалювали більше 30 років такі як ви колишні військові ахвіцери - які зараз сидять на пенсії за наш рахунок - платників податків - і тепер розповідають ,з тилів ,як потрібно вітчизну захищати
показать весь комментарий
06.09.2025 11:35 Ответить
Ми вже з тобою, медведчуківським прихвостнемю на цю тему розмовляли.
І ти вже забрехався, розказуючи, що твоя дочка на фронті.
Якби дійсно в тебе була дочка на фронті, прихвостень, як моя, то ти б усіма силами бажав би щоб її нарешті відправили у резерв, і вона могла б бути із дітями.
А ти топиш, за ухилянтів і і СЗЧ шників, щоб оголоти фронт, щоб ті хто не втік, там і залишилися.
Хто ти після цього?
показать весь комментарий
06.09.2025 11:44 Ответить
Навідміну від тебе кадрового тилового пенсіонера і твоїх дітей які "тяжко гарують " четвертий рік на офіцерських посадах . Моя донька пішла у 18 . І ні про яке заміжжя чи дітей не має можливості думати - бо немає можливості демобілізуатися . В тому числі через таких гондурасів ,як ти - які підтримують радянський совок в країні і в армії . І все вас тиловиків -афіцерів влаштовує - можно ще 10 років воювати . У вас жодних проблем немає - в армії - мясники офіцери тебе влаштовують , , раб солдат тебе влаштовує ,військова пєнсія тебе влаштовує . В одних ухилянтах - проблема .. Патріоти совка ви , а не України . Ще й малолітні тилові 3,14дараси,які самі воювати не підуть ,сраку таким як ви підлизують...
показать весь комментарий
06.09.2025 11:53 Ответить
Все, пішов у істеріку від брехні, почав просто наборами слів кидати, без змісту..
показать весь комментарий
06.09.2025 12:15 Ответить
Давайте пане на цьому нашу дискусію з переходом на особисті речі закінчимо і не будемо більше до того повертати. Я вибачаюся за хамство зі свого боку ,яшаную ваш вклад в розбудову країни ( бо вірю ,що ви щирі ) ,а також самопжертву ваших дітей . Але погляди ваші не розділяю . І в нашій подальшій дискусії сенсу не вбачаю - оскільки вони неконструктивна і веде до образ . Всіх благ вам і повернення ваших дітей додому цілими і якнайшвидше ...
показать весь комментарий
06.09.2025 12:31 Ответить
Приймається. І вам повернення дітей.
Все.
Тепер впипишете, я не звертаю уваги, і напаки.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:59 Ответить
Домовилися .Дякую
показать весь комментарий
06.09.2025 13:35 Ответить
Місцевий Іспанський трансвестит з російським логом - це кращий витвір Вови Пєтрова. Типу подивіться, які божевільні ті порохоботи. Не можу не поздоровити зеленого нєкрофіла з таким продуктом.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:28 Ответить
Опачки. Дочка військовослужбовець з'явилась. А треба буде, то і син військовослужбовець з'явитися. Починаються захоплюючі історії.
показать весь комментарий
07.09.2025 11:54 Ответить
Дуже цікаво. Що тоді таке - оборона країни кварталу95 - якщо точка зору одного пересічного
українця здатна її розвалити?
Може ви не там шукаєте, та не тих звинувачуєте? Може трохи сцикотно писати про дійсно тих хто розвалює оборону України?
Може то жОПа президента Зенелоха Зеленського та квартал95 в керівництві країни? Друзі-крадії Найвеличнішого? Совкові пі**ри яких цей кловун попризначав на всі посади?
А до цього - вумний нарід, який вибрав собі такий вирок?
показать весь комментарий
06.09.2025 11:52 Ответить
На .ка ти пишеш цю демагогію?
Твій Квартал, такж самі ухилянти- захребетники, як і ти.
Ріжниця у тому, що у них броня від Зеленьського, а у тебе від медведчука. Краще все строчи коменти, ніж станеш вдобривом в Україні.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:22 Ответить
Ну яка тут демагогія? Навіть я, відслуживши солдатом в армії - був би кращим Верховним Головнокомандувачем ЗСУ чим кловун з кварталу, який підтерся тричі повісткою на службу.
Цеж треба бути такими відбитими на голову.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:26 Ответить
Та, да, ти б " був"
От якщо Україну завюєте із уйлом, то може ведмідь тебе і поставить " камандующім"
показать весь комментарий
06.09.2025 12:29 Ответить
Вся політика мобілізації оборони співпраці лижить на кловуні. Точніше - ви на нього поклали ці обов'язки. І тепер замість змінити та відсторонити тупорилого довбня від прийняття доленосних рішень, від яких залежить ваше життя та життя взагалі - намагаєтесь критикувати тих хто проти такої політики кловунарні.
Це не допоможе. 100%
показать весь комментарий
06.09.2025 12:37 Ответить
Розвалити армію під час війни це метод вирішення проблеми ??

Хто небуть з притомних громадян буде проти правильної ротації, відпусток, нормального забезпечення ??
показать весь комментарий
06.09.2025 13:01 Ответить
Де там про розвал армії? Негайна зміна політики разом з недолугим верховним командуванням.
Якщо завтра бійці взнають що "воно устало і уходіт" і замість нього буде якийсь командир який має авторитет та може повести за собою націю - то що, бійці все покинуть та потікають? Квартал95 -це цемент армії?
показать весь комментарий
06.09.2025 13:26 Ответить
Чого б притомні дописувачі заперечували проти виборів і заміни Зе* ??
І призначення на усі офіцерські посади чудових і грамотних офіцерів ??
І усі СЗЧ одразу б повернулися і воювали ??
показать весь комментарий
06.09.2025 22:51 Ответить
Пані, а які психологічні комплекси у вас пов'язані з людиною на прізвище медведчук? Ви з цього прізвища починаєте і їм закінчуєте. Таке враження, що вам потрібна психіатрична фахова допомога.
показать весь комментарий
07.09.2025 11:57 Ответить
Сказала особа під Ніком " Iгор Климчук", , зарєєстрованим на фєрму ведмедчука
показать весь комментарий
07.09.2025 12:00 Ответить
показать весь комментарий
07.09.2025 15:59 Ответить
++
сов'єт стайл - в точку.
Нажаль, маємо дуже багато таких савєцких командирів, від яких адекватні військовослужбовці просто уходять.
А командування змінити систему не спроможне від слова взагалі, наш генералітет це суцільний совок по віку та ментально, їх все влаштовує.
показать весь комментарий
06.09.2025 08:10 Ответить
Немає вже генералів з радянською освітою.

По аналогії, генерал СБУ Вітюк - підозрюється у корупції.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:04 Ответить
Отож. Совка вже 30+ років немає, а "дєло єго живьот!". В армії воно законсервувалось і забетонувалось - навіть війна не здатна викорінити.
І справа не в віці. Я бачу огромєнну кучу тридцятилєтніх совків. Тобто воно ще не народилося коли совок на гражданці зник. Але в армії воно "цвіло і пахло". І в академіях їм успішно привили.
А взагалі у мене є відповідь чому навіть війна не може викорінити? РИНКОВІ ВІДНОСИНИ! Мля, невже не очевидно??? Дозвольте хоча б вільний перехід з підрозділу в підрозділ і від совка не залишиться і сліду! Тому що як каже автор - совкові командири залишаться без...як це вони називають - людського РЕСУРСУ!
показать весь комментарий
06.09.2025 18:09 Ответить
що таке укомплектована і боєздатна в/ч ??
показать весь комментарий
06.09.2025 22:30 Ответить
Ви у мене питаєте? Я не знаю, я таких не бачив. Можливо третя штурмова якась і ще парочку. Всі ті якими затикають всі дупи. А решта - просто м'ясо. Яким теж затикають дупи, але... по іншому )
В може то просто піар і третя штурмова така сама тільки розпіарена. Я не знаю. Я нікому вже в цій армії не вірю. Бо то шо військові розкаюють журналістам і рядом з правдою не валялись. По різним причинам брешуть. Об'єктивним. Ніхто з бесправних рабів не хоче здохнути. Навіть я можу писати що думаю лише інкогніто. Вживу на камеру теж скажу що у нас найвеличніша армія всесвіту. Бо я теж сцикло )
показать весь комментарий
07.09.2025 10:37 Ответить
Підтверджую. Від діючого військовослужбовця ви ніколи публічно правди не почуєте. Лише в приватній розмові, або інкогніто. Тому впевнений на 100%, що ви служили, або служите.
показать весь комментарий
07.09.2025 12:01 Ответить
"Дозвольте хоча б вільний перехід з підрозділу в підрозділ і від совка не залишиться і сліду!"

Чому ? Як це вплине на "совковість" командування ?
показать весь комментарий
07.09.2025 15:23 Ответить
Ніяк не вплине. Просто воно залишиться без "ресурсу". "Людського ресурсу", як вони людей називають.
показать весь комментарий
07.09.2025 15:31 Ответить
Так, це професійний сленг, чи професійні терміни. Вони можуть сприйматися дещо образливо, але не варто перейматися.
Якщо у бригаді 3-5 тис. людей; батальйони, роти, взводи, відділення; купа різної техніки - починаються показники і статистика, ніякий командир не зможе за кожним солдатом бігати чи переживати. Це в ідеалі. Окремі випадки бувають, але ...
А якщо корпус ?
показать весь комментарий
07.09.2025 15:48 Ответить
https://www.obozrevatel.com/ukr/novosti-obschestvo/resursi-vijni-okupantami-nalagodili-arteriyu-yaka-bude-davati-vijni-novi-sili.htm

https://www.obozrevatel.com/ukr/person/olena-stepova.htm Олена Степова Письменниця, блогер, юрист

| Ресурси війни: окупанти налагодили артерію, яка буде давати війні нові сили

Бо люди досі не розуміють про що йде мова. Як це "ресурс", навіщо "ресурс", що входить у "ресурс"? Ці питання й цікавлять, й дратують одночасно. Особливо тоді, коли люди розуміють банальну реальність - ми й є той самий ресурс війни.

Наш час, наші гроші, наша робота, наше життя, це ресурс суспільства, ресурс людини. А є ще ресурс країни: бюджет, армія (люди), бізнес, підприємці та підприємства, копалини, родовища, надра…

Інколи банальні речі, до яких ми звикли, повсякденні та повсякчасні стають найважливішим ресурсом війни, ось, як наприклад, дороги. Дороги, це артерії війни, бо це логістика, а логістика це евакуація, постачання зброї, їжі, техніки.
показать весь комментарий
07.09.2025 20:45 Ответить
Та нууу...
Простий розрахунок років показує, що 55 літній генерал (а таких та старше повно як собак) навчався у військовому училищі десь з 1987 по 1991 рік.
До того ж совок це не тільки про вік, це про ментальність та адекватність перш за все.
показать весь комментарий
06.09.2025 18:13 Ответить
Так, це я дещо погарячкував. Менше з тим.
Вале́рій Фе́дорович Залу́жний нар. 8 липня 1973 р. - 52 р.
Та група вищих офіцерів, якиз Зе* турнув, приблизно такі ж самі.
показать весь комментарий
06.09.2025 22:38 Ответить
Если 11 лет войны не могут ничего исправить, может это и не "сов'єт стайл", а что-то свое, родное?
показать весь комментарий
06.09.2025 08:41 Ответить
Рабство! Це називається рабство! Чи кріпацтво. Якщо хочете свойо родноє Бо у нас же це не рабством а кріпацтвом називалось.
показать весь комментарий
06.09.2025 18:12 Ответить
"За час війни відкрито більше 250 тис. справ про СЗЧ і дезертирство, - прокуратура" Джерело: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fcensor.net%2Fua%2Fn3570669%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExQkVqQmR0Q3JWT1pXejYxWAEe7q6Zl4dLaS7gp1PS240X_UmMwEFyxzQsm5fxl0YgWC_pglL4cYMiJifVhVk_aem_y31Rus86TngUNMU5P3agbg&h=AT1TmGuGPs7KF4q9f9zakZnZIfX50VcZkHfhITQWQTIRKGcfJTXgNuZ9-m8Cz_G0d4N7PkMXnS6zZqZjKCDCodf1bQgJMOk_bqSDdkKZcZ4-vm8iGUfXyWWjXnjSKaSr31StGyA8vxK-Wwnc&__tn__=-UK-R&c[0]=AT2ove0DvNWdM7VZgO78CKbKyaX5xWuC56kFRH4dA-hREw2IeG3E-GzuBXGS6kHloC7fKIoVH9fi-KSATLId7GdMYNQDT4HT0VArEi-7XNFqR8U_rwv6w5CgLpRRLygbnaycm3cKjcPfgqbmphtn3ndEb2UJ9RAk6CQIxdRsFSYrXaqkRx_t74IFXm1eZ_kJKegpSCRxgXcD74XtoUGak3zJMA https://censor.net/ua/n3570669

+Якщо з цим не боротись, не проводити справедливу мобілізацію,наприклад так як в Ізраїлі, хто воювати буде, одних патріотів не вистачить, а дальше, ЩО,- капітуляція, терор і знищення української нації? Ворог гопки скаче від радості, а Світ убогим не допомагає, допомагає СИЛЬНИМ!

Тільки ті народи, армії, в яких була висока мораль національного патріотизму, гордості за свій народ, своїх Героїв , всенародна ганьба і кара некомпетентно-злочинно-корупційним командирам, де нещадно карали за дезертирство і зраду, відступ, ввійшли в Історію як непереможні і Великі...! А інших, слабаків, держав і народів.вже не існує, зникли з Історії..?! Що треба з цим робити і як, спитайте у тих хто воює, не тікає, не здається, спитайте фронтовиків, добровольців, патріотів...?
показать весь комментарий
07.09.2025 11:37 Ответить
Люди тікають від "вічної війни", фактично від неволі, а не від командирів. А цивільні тікають з країни від свавілля в тилу. Щось трохи не таку державу ви будуєте. Точніше - ви нічого і не будуєте - вже все побудували за вас
показать весь комментарий
06.09.2025 09:03 Ответить
зебіли кохають зебіла аж до усирачки, але при першій же можливості втікають закордон
хтось може пояснити цей феномен ?
показать весь комментарий
06.09.2025 09:35 Ответить
За даними Міністерства юстиції та судової влади, у 2024 році в Україні було зареєстровано:

150,2 тисяч укладених шлюбів 141,8 тисяч розлучень

по аналогії
показать весь комментарий
06.09.2025 11:15 Ответить
Ні, я не можу
показать весь комментарий
06.09.2025 11:19 Ответить
Вже пояснили. Але це непопулярно серед посполитих. Бо там дурнів, а їх переважаюча більшість, називають дурнями.
показать весь комментарий
07.09.2025 12:06 Ответить
Я бачу,ти розумний парень- то йди і ,,будуй,, державу.***** тобі в помощь.
показать весь комментарий
06.09.2025 14:02 Ответить
Пан командир-бард написав - " ... це конституційний обов'язок, а зневага до Конституції вимагає жорстких мір ...".

А сам пан цю Конституцію читав ? Бо в Конституції не тільки про обо'язки говориться, а також і про права громадян .

А що стосується обов'язків, то раджу пану взяти Конституцію та прочитати Розділ 4 , Статтю 85 - "До повноважень Верховної Ради України належить: ... 9) оголошення за поданням Президента України стану війни і укладення миру, схвалення рішення Президента України про використання Збройних Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти України ...".

Пане Олексію , виявляється в Україні немає війни , бо Верховна Рада не оголосила "стан війни"!

А чому вона так зробила?

А тому , пане командир-бард, що Президент України Зеленський не виконав свій конституційний обов'язок згідно розділу 5 , статті 106 - "Президент України: ...19) вносить до Верховної Ради України подання про оголошення стану війни та у разі збройної агресії проти України приймає рішення про використання Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань; ...".

Оппаньки! Виявляється, що війни НЕМАЄ! А тому , пане Бик, спочатку розберіться з своїм Головнокомандуючим - чому він не виконав свій конституційний обов'язок разом з підконтрольною йому Верховною Радою , а вже потім щось пишіть про конституційні обов'язки пересічних громадян!

Бажаю вам задоволення від читання Конституції України!
показать весь комментарий
06.09.2025 09:54 Ответить
Він же і каже, що Конституція забороняє скорочувати права та свободи людини, осьо уважно почитайте:
Я не буду згадувати нашу, прости Господи, Конституцію, яка забороняє скорочувати права та свободи людини. Про покійних або добре, або нічого, крім правди. Джерело: https://censor.net/ua/b3572536
показать весь комментарий
06.09.2025 10:06 Ответить
Якщо Конституція сконала, то навіщо цей Бик на Покійницю посилається та пише - " ... зневага до Констиуції вимагає жорстких мір ...". Цей пан бард-командир зовсім заплутався ... нехай спочатку свої мізки розплутає, а вже потім щось від пересічних вимагає!
показать весь комментарий
06.09.2025 12:14 Ответить
Я теж на це звернув увагу, коли читав барда, поета, сфера і публіциста. Коли треба, то конституція живєє всіх живих, а коли не треба, то мертва, не варто до неї апелювати
показать весь комментарий
07.09.2025 12:08 Ответить
тому що прєзєдєнт - УХИЛЯНТ.
показать весь комментарий
07.09.2025 05:22 Ответить
ну залишиться варіант з ******** командирами - нема командира може наступний буде кращий
показать весь комментарий
06.09.2025 10:05 Ответить
Вибіркове правосуддя творить чудеса. Якщо піти в СЗЧ, то є надія що про тебе забудуть. А якщо зробити те на що ви натякаєте - сядеш однозначно. Незважаючи на те що строки якби майже однакові.
показать весь комментарий
06.09.2025 18:16 Ответить
Редакторе, виправте в останньому абзаці: треба "посилення" замість "посилання".
показать весь комментарий
06.09.2025 11:14 Ответить
Якщо знаходитися у "бульбашці" проблеми, незрозуміло хто буде воювати і країну захищати ??

"Я б підтримав посилання відповідальності за ухилення від мобілізації. Бо це конституційний обов'язок, а зневага до Констиуції вимагає жорстких мір. Але я проти скасування амністії за перше СЗЧ ..."

Тут мабуть протиріччя, яке і відображає складну ситуацію з призовом і проходженням служби - тобто, для організації та забезпечення призову суворі заходи потрібні, а для проходження служби, ні ??
показать весь комментарий
06.09.2025 11:19 Ответить
Тому що поет і в армії поет.
Після написаного Биком, постає таке врадення, що СЗЧ- шники, так це ж майже святі люди, яки всією душою воювати, та ось погана Армія+ погано працює.
Це все маячня від поета. 90 відсотків СЗЧ- це втікачі назавжди, і ні до яких лінійних частин на фронті збираються.
А як виправдання- так.
Якщо такого, хто втік і лишив своїх товаришів запитати- завжди знайдеться обмащка-"хотів перевестися"
Та от домашні справи все заважають, то цвях викрутився, то у кума- день народження.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:39 Ответить
Ти знаєш чому йдуть в сзч? Піди мобілізуйся, прослужи хоча б півроку, хоча б в тилу. А потім виписуй і звинувачуй.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:07 Ответить
Ці борцуни-політруки самі ніколи не служили і не збираються.
показать весь комментарий
07.09.2025 12:12 Ответить
Цікаво читати ,коли тиловий пацюк розмірковує про "хто буде воювати і захищати країну".

Наскільки я памятаю ти особисто , виправдовуючись , що хоробро не раз ходив в ТЦК - воювати не збираєшся ...

Найбільше не люблю лицемірних 3,14дарів ..
показать весь комментарий
06.09.2025 12:09 Ответить
Александр Штүндер

Мене читають: 1

Я читаю: 0

Реєстрація: 20.02.2025

Не треба стрілки переводити, займатися маніпуляціями і провокаціями.
По суті питання відповідь є ?
показать весь комментарий
06.09.2025 12:55 Ответить
Я так зрозумів провокація в тому - що тебе питають чого ти не показуєш особистий приклад?

Питання залишається те саме - чому ти - тиловик - не збираєшся йти воювати особисто - але закликаєш йти за тебе інших?
показать весь комментарий
06.09.2025 15:48 Ответить
Та вони тут всі такі, професійні посилателі інших на війну і ненависники ухилянтів. Совість, мабуть, дуже мучає, от і не можуть стримуватися на відміну від безсовісних ухилянтів)
показать весь комментарий
06.09.2025 17:24 Ответить
Як напишете, Вам видніше !
показать весь комментарий
06.09.2025 22:39 Ответить
цитату, пліз, де я когось "закликаю"
показать весь комментарий
06.09.2025 22:41 Ответить
Знову "сов'єт стайл". Якщо за майже 35 років нічого не вдалось змінити, то може пора визнати, що це наше, ріднесеньке - укростайл?
показать весь комментарий
06.09.2025 14:50 Ответить
Ну, ось ще один факт реальної ситуації у війську, бо це написав діючий командир усіма шанованої бригади. Це - не якесь там ІПСО, на що списують будь-яку вимогу навести порядок у ЗСУ "вишестоящіє камандіри". Тепер зрозуміло куди діваються люди, яких весь час обмаль, хоча і втрати наші менші в декілька разів і мобілізують майже стільки, як у ворога. СЗЧ - ось проблема. І тут наше "мудре" керівництво каже, не проблема, зараз я цей скот поставлю в стояло так само, як це зроблено у ворога. Ми ж повинні брати у нашого противника все краще й застосовувати в себе? Але ворог все тримає за рахунок страху "обнулення", а ми будемо всіх просто садити - ті ж яйця тільки в круту. Оце й є суть реформи ЗСУ, про яку так довго мріяли українці і яку клоуни-універсали широкого профілю будуть робити. З нею точно переможемо
показать весь комментарий
06.09.2025 15:05 Ответить
Автор досі в казці живе. Та це САМЕ ДЛЯ ЦЬОГО і робиться!
показать весь комментарий
06.09.2025 18:00 Ответить
Раби, країна це лише право перебувати в певній економічні зоні
показать весь комментарий
06.09.2025 18:08 Ответить
вся правда в тому,що на початку війни люди стояли в чергах під тцк,людей відправляли додому.а потім народ побачив що воно йде не туди і не так - та ну його нах.взагалі армію зломив закон 8271 - вже тоді стало зрозуміло яке відношення до людини в цій державі долбойоба ухилянта.
показать весь комментарий
07.09.2025 05:29 Ответить
"За час війни відкрито більше 250 тис. справ про СЗЧ і дезертирство, - прокуратура" Джерело: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fcensor.net%2Fua%2Fn3570669%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExQkVqQmR0Q3JWT1pXejYxWAEe7q6Zl4dLaS7gp1PS240X_UmMwEFyxzQsm5fxl0YgWC_pglL4cYMiJifVhVk_aem_y31Rus86TngUNMU5P3agbg&h=AT1TmGuGPs7KF4q9f9zakZnZIfX50VcZkHfhITQWQTIRKGcfJTXgNuZ9-m8Cz_G0d4N7PkMXnS6zZqZjKCDCodf1bQgJMOk_bqSDdkKZcZ4-vm8iGUfXyWWjXnjSKaSr31StGyA8vxK-Wwnc&__tn__=-UK-R&c[0]=AT2ove0DvNWdM7VZgO78CKbKyaX5xWuC56kFRH4dA-hREw2IeG3E-GzuBXGS6kHloC7fKIoVH9fi-KSATLId7GdMYNQDT4HT0VArEi-7XNFqR8U_rwv6w5CgLpRRLygbnaycm3cKjcPfgqbmphtn3ndEb2UJ9RAk6CQIxdRsFSYrXaqkRx_t74IFXm1eZ_kJKegpSCRxgXcD74XtoUGak3zJMA https://censor.net/ua/n3570669

+Якщо з цим не боротись, не проводити справедливу мобілізацію,наприклад так як в Ізраїлі, хто воювати буде, одних патріотів не вистачить, а дальше, ЩО,- капітуляція, терор і знищення української нації? Ворог гопки скаче від радості, а Світ убогим не допомагає, допомагає СИЛЬНИМ!

Тільки ті народи, армії, в яких була висока мораль національного патріотизму, гордості за свій народ, своїх Героїв , всенародна ганьба і кара некомпетентно-злочинно-корупційним командирам, де нещадно карали за дезертирство і зраду, відступ, ввійшли в Історію як непереможні і Великі...! А інших, слабаків, держав і народів.вже не існує, зникли з Історії..?! Що треба з цим робити і як, спитайте у тих хто воює, не тікає, не здається, спитайте фронтовиків, добровольців, патріотів...?
показать весь комментарий
07.09.2025 11:39 Ответить