40285 посетителей онлайн
8 293 101
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Інфантильний підхід

війна

Я думаю, що далі буде набагато гірше, ніж зараз.

Бо більша частина країни — люди, бізнеси — живуть своїм "найкращим життям", на похуях, без війни.

А нас у майбутньому чекає:

Фортеця Покровськ.

Фортеця Краматорськ.

Фортеця Слов’янськ.

Далі — Фортеця Запоріжжя.

Фортеця Дніпро.

Фортеця Харків.

Міста, куди долітають "каби" й FPV, гарантовано будуть стерті з лиця землі. Там не залишиться життя.

І питання стоїть жорстко:

або українське суспільство перебудовується і спрямовує всі ресурси на війну —

або доживає вік у своїй бульбашці, чекаючи, що хтось інший колись вирішить цю проблему. Це інфантильний підхід.

Але якщо змін не буде — останню крапку поставить російський бурят, із задоволенням вганяючи штик у ваш живіт.

Топ комментарии
+27
Хто має перебудовувати українське суспільство? Чи воно має саме по собі це робити? Хто відповідає за спрямування всіх ресурсів на війну? Хто є потужним лідером нації,який не готувався до війни і розповідав дурнуваті жартики про Україну?

Треба було на воєнну економіку переходити ще до початку 22 року, ще коли всі західні змі кричали ,що буде вторгнення.
А зараз вже просто подякуйте потужному незламному клоуну і його команді. Бо поки можновладці купують собі елітні авто і нерухомість, прості хлопці гинуть щодня. Якось цих можновладців слабо хвилює ваша лякалка про бурятів, напевно думають домовитись з ними,відкупитись
показать весь комментарий
09.09.2025 07:41 Ответить
+22
Дивно, людина, яка пише про інфантильне суспільство жлдним чином не обмовилася про інфантильного президента-верховного, який під час війни витрачає мільйони на встановлення в своєму літаку нової гральної системи для розваг під час перельотів за державний кошт і це коли суспільство донатить кревні на допомогу ЗСУ. У автора жодного питання до влади, яка перетворила мобілізацію на бусифікацію, демотивувала народ, повідмазувала всіх своїх від армії, забронбвала вгодованих навчених молодих мусорів (бо треба ж комусь тухєс найвеличнішого від народу захищати), прокурорів, мародерить армію та оборонку на мільярди доларів через своїх кумів-друзів Міндічей, Чернишових, Тимошенок.. Невже автору й досі не зрозуміло, що така жахлива ситуація на фронті та в державі передусім через те, що при владі купка антидержавного лайна, якому до сраки і українці і Україна? Першопричина в цьому, все решта то наслідки. Не вилікувавши грип, не вигнавши вірус з організму, не можна вимагати від хворого бігти стометівку.
показать весь комментарий
09.09.2025 10:42 Ответить
+19
І знову до народу. Ні це не працює і не спрацює. Всі вже все зрозуміли давно що до чого. Тому словами класика-"нічого не буде,нічого не чекайте"
показать весь комментарий
09.09.2025 08:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Хто має перебудовувати українське суспільство? Чи воно має саме по собі це робити? Хто відповідає за спрямування всіх ресурсів на війну? Хто є потужним лідером нації,який не готувався до війни і розповідав дурнуваті жартики про Україну?

Треба було на воєнну економіку переходити ще до початку 22 року, ще коли всі західні змі кричали ,що буде вторгнення.
А зараз вже просто подякуйте потужному незламному клоуну і його команді. Бо поки можновладці купують собі елітні авто і нерухомість, прості хлопці гинуть щодня. Якось цих можновладців слабо хвилює ваша лякалка про бурятів, напевно думають домовитись з ними,відкупитись
показать весь комментарий
09.09.2025 07:41 Ответить
Згідно оманських домовленостей найвеличнішого: по Дніпру, в кращому випадку...
показать весь комментарий
09.09.2025 07:52 Ответить
І знову до народу. Ні це не працює і не спрацює. Всі вже все зрозуміли давно що до чого. Тому словами класика-"нічого не буде,нічого не чекайте"
показать весь комментарий
09.09.2025 08:37 Ответить
Кац прєдлагаєт сдаться? **** тобі, ти вже з'їбався, то чого скиглиш?
показать весь комментарий
09.09.2025 08:48 Ответить
Тобто зєльцману і йо го 5-6 дефективним менеджерам і надалі можна красти в три горла, а народ сам все поріша? Невже не ясно, що з цією владою ніфуя хорошого не буде, з цього і починати вирвшувати проблему
показать весь комментарий
09.09.2025 08:50 Ответить
Та тобі що не бай відмазку знайдеш, бо сцикло, і да зєльц - гандон
показать весь комментарий
09.09.2025 08:51 Ответить
З окопу пишеш ?
показать весь комментарий
09.09.2025 08:52 Ответить
Оця маніпуляція с двома варіантами - воюй або бурят - саме вона інфантильна. Відкрийте кордони і буде ясно, скільки людей насправді хоче воювати.
показать весь комментарий
09.09.2025 08:53 Ответить
Згадую парагвайську історію - де місцевий лідОр нічого не міняючи згори героїчно закликав воювати до останнього. І дійсно в останніх боях зброю тримали жінки та діти.
Допоміг патріотизм без зміни влади?
Ні. Результати - 90% чоловіків вбито, 40%втрачено території. Парагвай до цих пір - маленька відстала країна
Але укр нарід, хоч і не дуже мудрий, але й не дурний і розгляне третій варіант - варіант "Кулеби". Коли частина суспільства, просто візьме свої приховані доляри і гайне за кордон.
Для простого хлопа цей варіант навіть оптимістичний - буде важко гарувати, але за 1500-2000 доларів, а не за 500-700, як в неньці.
І цей варіант страшний для зелених панів, підпанків та їх гайдуків - бо вони ж то ніхріна робити не здатні. Лише паратизувати.
Тому Раджу пану автору не до народу з цидулками та гаслами, а до лідОрів та керівних еліт з палкими закликами звернення строчити...
показать весь комментарий
09.09.2025 08:55 Ответить
Мужик подумає, що я маю перед собою приклад Кулеби, Залужного, Рєзнікова - і у Лондон чи Торонто бурят прийде хіба на екскурсію.
показать весь комментарий
09.09.2025 08:59 Ответить
З росіянами можна було б воювати - але для цього потрібно якісно інше керівництво і військове командування.
Потрібно його повністю міняти.
Воювати під керівництвом цього збіговиська дегенератів - це безсенсове самогубство, прикрашене гаслами.
Якраз про наше керівництво та їх політруків є цитата:

Патріотизм - останній прихисток негідників.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:04 Ответить
Шановний диванний пропагандон! Залиште, будь ласка, свої статеві фантазії при собі. І користуйтеся свіжими матеріалами в своїй роботі. Бо бурят чи прийде чи ні (маю величезну надію, що ні), а керівник точно прийде і вставить клізму на 7 відер.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:13 Ответить
@ "Величезний і прихований мобрезерв в Україні викликає питання в суспільстві. Військові пенсіонери з досвідом служби в ЗСУ, МВС, СБУ, Нацгвардії, поліції та інших силових структурах відсиджуються вдома під час великої війни.
Більшість із них працюють на "громадянці" або сидять по домівках без роботи, https://news.telegraf.com.ua/ukraina/2025-09-07/5919977-tisyachi-viyskovikh-pensioneriv-chomu-ukraina-ne-vikoristovue-tsey-mobilizatsiyniy-rezerv з'ясували журналісти видання "Телеграф".
Частина пенсіонерів пішли у відставку не через втрату боєздатності, а за вислугою років або через реформу, як це сталося з тисячами міліціонерів після створення Національної поліції.
Офіційно всі вони на пенсії, але насправді - працездатні та фізично активні. Такий стан справ під час війни викликає безліч запитань, уточнює видання.
Близько 636 тисяч військових пенсіонерів при виході на відпочинок були віком 51 рік. Серед них 145 тисяч - чоловіки призовного віку, які начебто не працюють, не проходять військову службу і не мають інвалідності.

Журналісти звернулися до Пенсійного фонду України і з'ясували, що фактичні цифри дещо інші. Станом на червень 2025 року пенсії за вислугу років отримували 160 859 осіб віком 45 - 60 років.

https://focus.ua/static/storage/originals/7/07/8bb0ca3874a465ae0f31755e40100077.jpg

Тож, пенсії за вислугу років отримували 160 859 осіб. Із цієї кількості 47 091 особа працює не у військовій сфері, а 98 120 - безробітні.
Ще 15 544 особи продовжують військову службу, 104 особи - це наймані працівники, мобілізовані або добровольці.

З'ясувалося, що середній вік виходу на пенсію у військових пенсіонерів - 44 роки."
показать весь комментарий
09.09.2025 09:16 Ответить
Доземний уклін всім захисникам. Але оце - люди, бізнеси - живуть своїм "найкращим життям" - не хочу застосовувати табуйовану лексику. Треба ж трохи в голові щось мати.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:17 Ответить
Писав довгий допис, потім видалив. Бо для автора це - забагато букв і багато честі.Воєнкоматчики щомісяця мобілізують в середньому 25 000 осіб (плюс - мінус, не чіпляйтеся до цифри). Тобто мобілізація іде. Те, що люди не хочуть іти і гинути - це природньо. Це автору пощастило вижити. На днях дивився інтерв'ю з нашим льотчиком, експертом з авіації. Русня собі повністю компенсувала втрати у фронтовій бомбардувальній авіації. Мобілізація КАБ-ам не перешкода. На від міну від автора Луценко більш сміливим виявився - хоч визнав проблеми в написав

PS. Генералітет і кадрові реготять з подібних дописів і рахують гроші на рахунках
показать весь комментарий
09.09.2025 09:20 Ответить
До речі глянув пост за минулий рік автора :

я бачу такі проблеми в ЗСУ, які ніяк не вирішуються, а погіршуються з часом і які загалом ведуть нас до поразки:

1. Військова бюрократія.

2. Корупція при державних закупівлях.

3. Неефективне використання ресурсів.

4. Неефективна система рекрутингу.

5. Неефективна базова підготовка.

6. Відсутність курсів підвищення кваліфікації рядового та офіцерського складу.

7. Відсутність аудиту ефективності солдата, офіцера.

8. Відсутність практики присвоєння класів рядовому та офіцерському складу залежно від його кваліфікації.

9. Відсутність ефективної системи нагород та стягнень.

10. Відсутність можливості пониження в посаді або звільнення з ганьбою тих офіцерів, які не відповідають.

11. Практично повна відсутність можливості зростання перспективних офіцерів.

12. Відсутність ефективного сержантського корпусу.

13. Допишіть самі...

На мою думку, ЗСУ в цілому стрімко регресують і повертаються до формату армії 2014 року. Джерело: https://censor.net/ua/b3501573

Весь цей перелік - це не зона відповідальності суспільства ,а суто відповідальність влади та офіцерів .

Тому виникає питання до автора - щось з цього списку змінилося на краще чи на гірше ? І як це вплинуло на мотивацію суспільства та його здатність воювати
показать весь комментарий
09.09.2025 09:32 Ответить
Але щось же їх може налякати, в кінці кінців...
Чи так і будемо сидіти і слухати сьогодні про каву в криму, а завтра про поки нас не вбили, ми перемагаємо.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:35 Ответить
Ця заяложена затягана ковдра про бурятів і штурми Варшави давно не працює,вигадай щось інше.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:35 Ответить
Криза жанру та дефіцит фантазії - коли заяложені лякливі мантри про бурятів, штурми Варшави вже давно ні на кого не діють, але всеодно пишеш їх і не можеш зупинитися. Спробуйте якусь нову пропаганду.
показать весь комментарий
09.09.2025 09:40 Ответить
Якщо відкрити кордони - гроші втечуть від господарів
показать весь комментарий
09.09.2025 10:02 Ответить
Чому - з'ясувалося , що мовляв - середній вік виходу на пенсію у військових пенсіонерів - 44 роки )) якщо це ні для кого не було секретом - ніколи?
У силовиків зараз - 25 років вислуги , включаючи армію і навчання , і йди гуляй .! Якраз до 44 років вислуга і з'являється . Такі закони в Україні . Та й не тільки у нас . У США наприклад , можеш йти на пенсію вже через 20 років вислуги ( у 40 років ) . Правда там пенсія після 20 років , буде майже символічна .
Це всім давно відомо , а для журналістів чомусь лише зараз стало новиною .
Але перебування на пенсії , не значить що військовий пенс не підлягає мобілізації . З військового обліку , військових пенсів знімають у 60 років , як і всіх інших .
показать весь комментарий
09.09.2025 10:30 Ответить
Так, дійсно... Цікаво...
показать весь комментарий
09.09.2025 10:30 Ответить
Дивно, людина, яка пише про інфантильне суспільство жлдним чином не обмовилася про інфантильного президента-верховного, який під час війни витрачає мільйони на встановлення в своєму літаку нової гральної системи для розваг під час перельотів за державний кошт і це коли суспільство донатить кревні на допомогу ЗСУ. У автора жодного питання до влади, яка перетворила мобілізацію на бусифікацію, демотивувала народ, повідмазувала всіх своїх від армії, забронбвала вгодованих навчених молодих мусорів (бо треба ж комусь тухєс найвеличнішого від народу захищати), прокурорів, мародерить армію та оборонку на мільярди доларів через своїх кумів-друзів Міндічей, Чернишових, Тимошенок.. Невже автору й досі не зрозуміло, що така жахлива ситуація на фронті та в державі передусім через те, що при владі купка антидержавного лайна, якому до сраки і українці і Україна? Першопричина в цьому, все решта то наслідки. Не вилікувавши грип, не вигнавши вірус з організму, не можна вимагати від хворого бігти стометівку.
показать весь комментарий
09.09.2025 10:42 Ответить
Раніше з обліку в 45 знімали, мій батя у 45 знімався, до 60 підняли відносно недавно. Навіть під час АТО мобілізація була ДО 45. Старше 45 хто хотів - той у добробат ішов, там брали.

Так, ті, хто вийшов на пенсію пізніше, залишаються на обліку до 60. А щодо "журналісти з'ясували" - то мабуть мається на увазі, що 145 тис. військових пенсіонерів віком до 60 років, яких ніхто не мобілізує. Звісно, із цієї кількості варто відняти якийсь відсоток інвалідів та непридатних (як справжніх, так і фейкових), але певну кількість цих осіб можна було б призвати. І так, там не всі офіцери, старшини і прапорщики також мають бути...
показать весь комментарий
09.09.2025 10:43 Ответить
показать весь комментарий
09.09.2025 10:46 Ответить
Зебіли в 2019 році вирішили суіциднутися, так що що тепер поробиш
показать весь комментарий
09.09.2025 11:04 Ответить
Напевно, кожен допис подібного змісту повинен починатися такими словами:
"Шановні співгромадяни! Звертаюсь вже до Вас, бо мої чисельні звернення до всіх владних інстанцій, включно з офісом президента, урядом та Верховною Радою України ні до чого не призвели! Тож тільки наш народ, який згідно статті 5 Конституції є єдиним джерелом влади в Україні, може нарешті навести лад в державі, і для цього він повинен...... (далі пишуться пропозиції автора щодо необхідних дій)"

А просто констатація всім відомих фактів та видача в нікуди ультрапатріотичних закликів в стилі жОПівських політруків є не більш як даремне струшування повітря.
показать весь комментарий
09.09.2025 11:28 Ответить
Так. Ну у нас в в бригаді були добровольці і за 50 років. Одному було 58 років, йому і дали позивний "Дєд". Здається такий "дєд" був мабуть в кожному підрозділі. Та що казати - до нас в роту потрапив хлопець з одним оком - як лікарі пропустили - то вже не знаю, але тоді навпаки самі бійці намагалися приховати болячки. З'ясували, що він з одним оком, коли командир роти на стрільбах побачив, що він цілиться лівим оком - такий кіпіш був потім)))
показать весь комментарий
09.09.2025 11:53 Ответить
Ти вже сам собі радісно вставив 21 квітня 2019 року .... досі кайфуєш?
За інших не переймайся!
Я ось нещодавно відио дивився про ******* Монголію - вже десятки тисяч адекватних бурятів виїхали з Мацковської Помийки до братів-монголів ... в той Бурятії тих бурятів лишилося всьго нічого , та й бурятами більшість їх назвати неможна, бо материнської мови не знають ... тобто вони вже косоокі мацковити, а не буряти !
показать весь комментарий
09.09.2025 12:13 Ответить
Щось дуже вигідно деяким воювати а тому влада не думає як завершити війну дипломатичними (в Украіні у владі відсутні дипломати) шляхом переговорів
показать весь комментарий
09.09.2025 12:19 Ответить
не знав що сусід прокурор, що будує чергову хатинку, доживає останні дні в бульбашці, бо буряти..цікаво
показать весь комментарий
09.09.2025 12:20 Ответить
У нас в 24-му був з одним оком. Тцк відправили, а в бригаді на штурми пхали. Але таки на влк послали.
показать весь комментарий
09.09.2025 12:55 Ответить
Харош російське ІПСО по вухам розганяти.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:07 Ответить
Ну не з теплого охвісу ведмедчука, як ти.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:09 Ответить
Удивляюсь терпелке украинской армии
Ну нельзя воевать в современной войне НА ДОНАТЫ !
Все идет к тому,что в СЗЧ в итоге уйдут все ЗСУ!!!!!!!!!!
Как по мне - это справедливо
Несправедливо - когда одни живут ,словно нет войны
А другие за это умирают
Так быть не должно
Или все - или никто ....
Только так справедливо
Но в нормальной стране
А мы живем в стране ШАШЛЫЧНИКА ,ЧЕТЫРЕЖДЫ УХИЛЯНТА!!!!
показать весь комментарий
09.09.2025 13:09 Ответить
Хто з них ІПСО ? Залужний ,Рєзніков чи Кулєба ?
показать весь комментарий
09.09.2025 13:13 Ответить
Це питання. Із одного боку -патріотичне видання і ми дуже вдячні за інвання такого. З іншого боку, у коментарях 99 відсотків росіян, що зривають обороноздатність України.
Питання, якого результату намагаємося досягнути?
Це як лити льодяну воду на себе, сидячи у сауні одночасно.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:14 Ответить
Не викручуйся, у тебе російське ІПСО на рогах світиться.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:28 Ответить
А ти теж з подолячого офісу ,за колегу впрягся.
показать весь комментарий
09.09.2025 13:28 Ответить
Навіть не думав )) Просто кепкую з дурня)))
показать весь комментарий
09.09.2025 13:42 Ответить
Цікаво, а як ти визначаєш кацапських ботів? Ті, що кажуть правду - кацапи, а ті, що лижуть зелену дупу - патріоти. Чи які критерії?
показать весь комментарий
09.09.2025 14:01 Ответить
Мобілізація не припинялася ні на секунду вже 3,5 роки, це примусовий процес і "зірвати" його апріорі неможливо. Там пан Луценко - воїн - написав, що "ЗСУ - армія бомжів". Може з вашою паранойєю вже і Луценко - русня, може його в заручники взяли буряти і силуміць примусили написати таку ганьбу про ЗСУ. Підіть розберіться!
показать весь комментарий
09.09.2025 14:02 Ответить
Я за Україну і за перемогу. Але влада повинна ПРОСИТИ громадян захащати країну. Створювати такі умови, щоб люди вважали прийнятним ризик. А не весь оцей совок головного мозгу, який зараз відбувється. З оцим кріпацтвом, "долгом родінє" і "фортецями ні шагу назад". Так в совку хоч не крали так відкрито і нагло.
показать весь комментарий
09.09.2025 14:10 Ответить
У всьому винен суспільство, не держава. Це суспільство не готувалось до війни, це воно зараз краде мільярди на озброєнні. Не повезло з суспільством, тому програЄмо! А держава молодець, все робить правильно, чинуші навіть машини й квартири не купляють під час війни, жодно корупції, все для перемоги, всі гроші для фронту.
показать весь комментарий
09.09.2025 14:13 Ответить
Навіщо ти тоді тут воняєш, якщо не хочеш нічим допомогти?
показать весь комментарий
09.09.2025 14:38 Ответить
Ти бот, українці не такі вже наївні дурники як ви собі там думаєте.
показать весь комментарий
09.09.2025 14:39 Ответить
Про бурятів в Бучі забув, чорт?
показать весь комментарий
09.09.2025 14:40 Ответить
чого ти бикуеш
ти бурят? **** ти за них тут розписуешся
показать весь комментарий
09.09.2025 15:16 Ответить
ви правий
показать весь комментарий
09.09.2025 15:18 Ответить
так пише наче сам би той штик всадив да лячно
то ж висрусь на цензорі та шекель капне
показать весь комментарий
09.09.2025 15:19 Ответить
Хто б не був господарю винний що кур вкрали - злодії, поліція, пес, президент - без курей йому сидіти. Так і тут, а господар тут народ України. Демократія то не раз в чотири роки обирати собі правильного царя.
показать весь комментарий
09.09.2025 15:34 Ответить
Дядя, ти дурак? Про яке "найкраще життя" ти пілікаєш? Україна бідніша вже багатьох країн Африки. Немає на всьому світі більше ніде держави с настільки бідним білим населенням. Білі негри. То про яке краще життя може йти мова?
Бізнеси - саме тому мабуть стільки ФОПів закриваються і стоїть криза з робочою силою, що бізнес прямо таки насолоджується умовами роботи в цій державі.

Тож на етапі коли дійде до "фортеці Харків", а можливо навіть і раніше, скоріш за все вже воювати буде нікому - ні фізично, ні морально. Бо за це воювати бажаючих все менше і менше.
показать весь комментарий
09.09.2025 15:59 Ответить
Капитан очевидность, перед тем как писать почитайте Закон о мобилизации, там все давно написано надо только его выполнять, как это сделала росия, а наше государство 4год сопли жует .
показать весь комментарий
09.09.2025 16:35 Ответить
Мабуть саме щоб не зустріти того бурята, 18-22 і почали виїджати за кордон.
показать весь комментарий
09.09.2025 17:09 Ответить
Так і не поняв що робити. Здаватися?
показать весь комментарий
09.09.2025 18:17 Ответить
Є багато авторів дописів у яких винне суспільство. В усьому. Наче живемо в умовах анархії, без законів, без державних органів. Нагадаю, що є конкретна особа, яка відповідальна за мобілізаційну політику - Президент України. Є конкретна особа, яка відповідає розвиток ЗСУ - Головнокомандувач ЗСУ. І так можна пройтися по всій вертикалі, бо кожний провал має свої ПІБ, але усі ці ПІБ мають підвищення, карєру, фото з Президентом, участь у держзамовленнях. Про це автор ввічливо мовчить. Бо вінувате, як завжди - суспільство.

Чи українське суспільство ідеальне? Ні, 2019 рік показав весь рівень загального слабоумія.
Чи українське суспільстве викликає подив? Так, лютий 2022 року і черги до ТЦК були підтвердженням.

Допис автор, як і інші подібні, де у всьому винне суспільство, більше нагадують потік несвідомого. Або, навпаки, готують громадську думку, що Президент би війну виграв, а от, погані українці...
показать весь комментарий
09.09.2025 19:02 Ответить
Так суспільство доручило обраним важелі і ресурси, щоб ті ними правильно розпорядилися. Обрані не справилися (серед іншого, з проблемою мобілізації. Навіть законом зменшили мобресурс). Що далі?
показать весь комментарий
09.09.2025 19:44 Ответить
Зійтися десь по середині,як заповів ваш зелений вождь

Давайте будем воювати,хай Європа краще підготується,в наша влада ще мільйон кине під каби
показать весь комментарий
09.09.2025 20:03 Ответить
Та тому що ти даун як і всі скотодауни які сміються з бурятів. В 19 ви скоти вже хрюкали "в то Путін нападе"? Було дідо чи ні?. Ну і як, не напав? Те саме зараз.
Яка б не була ублюдська влада але розповідати зі свого обісраного дивану діючому військовому що він пропагандист - це те саме скотоство що і 19 дрочити на клоуна.
показать весь комментарий
09.09.2025 20:27 Ответить
Ну так а робити що, розвивай думку. Чи ти хрюкнув з дивану і в кущі? Яка пропозиція? Про "треба було" тіки не пиши, це я краще тебе знаю і з 19 року свою думку не міняв. Далі що?
показать весь комментарий
09.09.2025 20:29 Ответить
фінський сценарій.
показать весь комментарий
09.09.2025 20:39 Ответить
Суспільство має вимагати від влади виконання своїх обов'язків під страхом непалізації цієї самої влади.
Але кожен раз в коментарі прилазять диванні ******* які розповідають чому саме автор не правий і як діючий військовий має закликати до чогось там владу, хоч би й під загрозою санкцій від керівництва.
У зв'язку з цим в мене питання - десь можна прочитати відкритий лист сатремчика, Мовчана чи ще когось із нашої штатної зрадокогорти до влади? Чи ви вже чужими руками жар настільки звикли загрібати що останні краплі пристойності втратили?🤦
показать весь комментарий
09.09.2025 20:44 Ответить
Чудово, фінський-шмінській, давай деталі, як будемо ***** уламувати на той сценарій, а то щось ніфіга не хоче. Хоче щоб йому віддали те що він ще навіть не захопив, навіть Сталін такого фінам не виставляв.
показать весь комментарий
09.09.2025 21:17 Ответить
я такого діючого у 2019 поселив у хаті
він виніс півхати
убд не індульгенція
пише херню, смокче у зевлади
та пішов він!
показать весь комментарий
09.09.2025 21:21 Ответить
Юрчик , тут відкритих листів ,до влади - щодня пачками ,ще й фейсбук забитий - і не тільки сатремів та інших невідомих - а й бойових офіцерів та громадських діячів . Де ті листи ? Правильно - в сраці . Там де й наші до вас заклики думати головою - а ви все для цього використовуєте орган для сидіння ....
показать весь комментарий
09.09.2025 21:25 Ответить
Критерій прості-от ти наприкдад ні разу не із їхньої компанії. Ти кришалево чистий, рафінований, обклєєний із усіх боків знаком якості невинний дописувач, що шукає правду.
показать весь комментарий
09.09.2025 21:34 Ответить
Алекс Алекс #583126

Це питання. Із одного боку -патріотичне видання і ми дуже вдячні за інвання такого. З іншого боку, у коментарях 99 відсотків росіян, що зривають обороноздатність України.
Питання, якого результату намагаємося досягнути?
Це як лити льодяну воду на себе, сидячи у сауні одночасно.
показать весь комментарий
09.09.2025 21:59 Ответить
Вчи історію
"За умовами мирного договору Фінляндія втратила частину своєї території - більше, ніж те, що "на землі" зайняла з боями Червона армія. Зокрема Карельський перешийок і Західну Карелію, друге за величиною місто Фінляндії Віпурі (Виборг), вихід до узбережжя Ладозького озера, острови в східній частині Фінської затоки. Півострів Ханко, де мала з'явитися військова база Червоної армії, Росія отримала в оренду на 30 років."

25 червня 1941-го після перших радянських авіаударів по території країни Фінляндія оголосила війну СРСР.

Однак і цього разу все закінчилося трагічно для Фінляндії. В 1944-му Маннергейму довелося вдруге виводити країну з війни під загрозою радянської окупації.

https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%80%27%D1%8F Умови перемир'я були ще жорсткішими, ніж 4 роки тому. Серед них: розрив відносин із Німеччиною і роззброєння німецьких військ на своїй території, повернення до кордонів 1940-го, передача Союзу області Петсамо, здача в оренду на 50 років півострова Порккала за кілька десятків кілометрів від Гельсінкі, скасування заборони на діяльність компартії, виплата контрибуції в 300 мільйонів доларів і так далі.

***** свої умови озвучив досить чітко, вони не прийнятні, але він і неповинен нам щось гарне пропонувати. Але в перспективі при правильному підході можна як мінімум не втратити державу, і як максимум з часом повернути території. Мені ваша хамська манера спілкування неприємна,тому більше вам відповідати не буду.
показать весь комментарий
09.09.2025 22:15 Ответить
Питання до автора : А коли держава перейде на військові рейки?
В цьому головна проблема. Стан війни не оголошений, хоча після першого військового стану мало б так бути.
Але ніт! Тому що під час стану війни неможливо красти, тому маємо що маємо.
В усі ці байки про нестачу людей у війську, не треба. Люди є. Немає командирів, немає оснащення, зброї, техніки.
Немає політичної волі. І за Зленського не буде.
показать весь комментарий
09.09.2025 22:40 Ответить
Ви правильно кажете - по закону. В по закону поліція, ТЦК, та держслужбовці в першу чергу. А вже потім всі інші.
показать весь комментарий
09.09.2025 22:48 Ответить
Так що робити , пане?
показать весь комментарий
09.09.2025 22:50 Ответить
А точно справа у суспільстві? І все, більше нічого? Може трохи від рейтингів треба відпочити? А? Може хтось невеличкого зросту і без костюму береги поплутав? Може хоч десь по шухлядах каштани пошукати і таки зрозуміти, що непопулярні рішення НА ЧАСІ? І так, вибори йому більше не виграти НІКОЛИ, так може все ж таки треба рішення на літеру "Мо"?..
Суспільство... Сумне ха-ха-ха!
показать весь комментарий
10.09.2025 00:45 Ответить
Автор з якихось причин удається до сіяння паніки серед населення та дискредитації військово-політичного керівництва держави. Закликає до штучного створення кризових ситуацій в обласних центрах.

Якими можуть бути такі причини?

Чи діє віг умисно? Самостійно, чи в складі відповідної групи?

Питання, питання...
показать весь комментарий
10.09.2025 00:49 Ответить
****, просто дійте по уставу
знайшли зрадника? куля!
а так ви воювати будете до усрачки
якщо баран руководить волками... ну ви понелі
показать весь комментарий
10.09.2025 05:14 Ответить
Сцикло
показать весь комментарий
10.09.2025 07:45 Ответить
Практично всіх бурятів путлєр знищив на війні ще 2-3 р.т.
показать весь комментарий
10.09.2025 08:52 Ответить
Кремлядські диверсанти у владі перевернули усе з ніг на голову, все для свого вошдя і його перемоги над Україною у його агресивній війні
показать весь комментарий
10.09.2025 09:06 Ответить
Вы тоже не до конца читаете закон, закон о мобилизации включает не только мобилизацию человеческого ресурса, а также мобилизацию производства на потреби фронта, в рф это давно прочитали (закон о мобилизации еще совковые,что у нас что у них) и сделали все по букве закона, по этому уже ракеты и шахеды летают под 1000шт. к нам, а мы досих пор читаем только ту часть закона где говорится про мобилизацию людей игнорирую вторую часть, также как автор статьи
показать весь комментарий
10.09.2025 13:36 Ответить
згоден 100 %

Очевидно, що ЗСУ дуже не вистачає сил - Потрібно близько півмільйона додаткових військовослужбовців. Про це говорять солдати, офіцери та найвище командування, від Залужного до Сирського.

Півмільйона це громадяни України - тому й звертається автор (який служить сам!) до громадян.
Так це працює в будь-якій країні з можливою військовою загрозою - в Україні, Ізраїлі, Південній Кореї.
Ті хто відсиджуються - по суті здають свою країну.
І відсиджуватися під приводами "а що ось той не йде" це все одно зрада. І в Ізраїлі купа говнюків не служить - але решта йде воювати, незважаючи на це інь гівно-лідерів у владі. Хто не воює - буде БЕЗ БАТЬКІВЩИНИ. Крапка.

ТУТ в коментах - критикани і словоблуди, це колаборанти, які намагаються посіяти відчай і слабкість. Безкоштовні та платні колаборанти, розпачу та хаосу, рашки
показать весь комментарий
11.09.2025 13:35 Ответить
Півмільйона це громадяни України - тому й звертається автор (який служить сам!) до громадян.
Так це працює в будь-якій країні з можливою військовою загрозою - в Україні, Ізраїлі, Південній Кореї.
Ті хто відсиджуються - по суті здають свою країну.
І відсиджуватися під приводами "а що ось той не йде" це все одно зрада. І в Ізраїлі купа говнюків не служить - але решта йде воювати, незважаючи на це інь гівно-лідерів у владі. Хто не воює - буде БЕЗ БАТЬКІВЩИНИ. Крапка.

ТУТ в коментах - критикани і словоблуди, це колаборанти, які намагаються посіяти відчай і слабкість. Безкоштовні та платні колаборанти, розпачу та хаосу, рашки
показать весь комментарий
11.09.2025 13:36 Ответить
Страница 1 из 2