9050 посетителей онлайн
3 487 65
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Якби все залежало від мотивації

мінаєва,євгенія

Фронт би посипався, якби все залежало від мотивації.

Часом я думаю про це і задаюся питанням, яким бляха дивом ми ще маємо лінію фронту.

Думаю, як почувається кожен із моїх бійців, коли:

- кінця служби після років служби не видно;

- ротація з цивільними бугаями, які качають біцуху по клубах, не існує як вид;

- уряд регулярно посилює покарання і закрут гайок військовим, і полегшує уникнення мобілізації для цивілів без відповідальності і наслідків;

- вони випали з життя, кар'єр, сімей, роботи - а світ живе, навчається, розвивається, досягає нових висот в роботах, відпочиває в нових країнах;

- країна не передбачила абсолютно ніхуя з формату економіки на військових рейках;

- власне росіяни весь час пруть, вбивають, вбивають, вбивають - а ми весь час змушені відступати.

Ви думаєте, якщо людина служить, її це перестає лякати? Її це не гребе?

Ви думаєте, форма наділяє людину рексовістю?

Одразу не боїшся смерті, прокидаєшся щодня здоровим і вмотивованим, наїдаєшся 20к гривнями, приходить згода на виконання покладеного нарідом очікування прийдеш-порядок-наведеш, живеш лише думками про стримання рсні..

Думаєте, форма захоплює мозок, стається піксель неокортексу, і людина набуває призначення воювати і тільки воювати?

Ні.

Кожен окремий боєць - жива людина.

І дуже зайобана, повірте. Дуже. Дуже, блять.

І я собі думаю...

Чому армія, в якій немає блять плюсів крім самостійно створених у власній голові (якщо вистачає клепки), досі тримає фронт?

Чому сзч - не 100%?

Чому ми досі не програли?

Бо армія - це система.

Система взаємодіючих факторів, компонентів, важелів; система взаємозв'язків, стимулів та обмежень.

Це організація, країна в країні, це механізм.

І працює він не на індивідуумах.

Не на їх емоціях, мотивації чи поглядах.

Основний рушій армії - це її інституціональні внутрішні зв'язки.

Що може і не може зробити кожен окремий командир та боєць, хто на неї/нього впливає, які ресурси доступні, які наслідки, тощо.

Хочеш чи не хочеш, сам прийшов чи в бусі привезли - воюєш. Ти в системі, греби.

Мотивація та емоції перебільшені.

Ми занадто панькаємося з тим, як вплинути на емоції тих, хто не в армії.

Як їх заспокоїти, втішити, вмовити, приколисати і мотивувати до рівня бійця ЗСУ. Бо є ілюзія, що кожен у формі, якщо ткнути голкою і проколоти ту форму, прям фонтанує мотивацією, бо складається з неї апріорі.

Ні.

Нам потрібна система, яка працює.

Зараз вона каральна.

Зараз вона об'єктивно тюрма.

Зараз це кріпосне право.

Зараз військові і їх сім'ї приречені розплатитися собою за комфорт і повноцінне життя інших.

Зараз не створені умови, в яких би ці інші були змушені за це паритися, окрім як з власної великої волі та барської руки.

Ми поки тримаємося, бо проти нас ще гірша тюрма. Ми трохи реформована совєцька армія проти автентичної совєцької армії.

Нам потрібна СИЛЬНО реформована система

З правами. З привілеями бути в ній. З захистом членів цієї системи. З жорстоким покаранням за втрату людей та корупцію. З верховенством внутрішнього права.

На практиці це:

- Чіткі терміни служби;

- реформа і посилення мобілізації;

- військовим омбудсмен;

- реформа навчальних центрів - адаптація під сучасні умови бою;

- доступ до переводу без погодження теперішнього командира;

- реальні покарання для "м'ясних" командирів;

- реальна протидія корупції, особливо в структурах постачання та майнового забезпечення;

- ротації із відпочинком по 2-3 місяці;

- реформа влк;

- реформа всього, що стосується супроводу поранених бійців;

- система комунікації знизу-догори у війську без покарання за відображення реального стану справ;

- розширений реальний соцпакет військового (а не блядські знижки на кохвє і купони на три квитки в тролейбусі).

І тоді мотивація служити, лишатися у війську та бути приналежним до нього самі підтягнуться.

Але так, дешевше бавитися в емоції наріду, і сказати "ми зробили, що могли", ніж справді робити.

Бо влада не робить НІХУЯ з переліченого вище. Свідомо чи не свідомо, тупі вони чи злочинці, чи тупі злочинці - не так суть важливо.

Факт лишається фактом: вони справді не роблять НІХУЯ для війська, яким все одно стримують ворога. І розраховують робити це далі.

Як?..

***

Збір на дрони-вбивці для мого 214 ОШБ ОПФОР стоїть.

Чекає на ваші донати.

5354328052031222

PayPal [email protected]

Топ комментарии
+18
Хочеш чи не хочеш, сам прийшов чи в бусі привезли - воюєш. Ти в системі, греби. Джерело: https://censor.net/ua/b3573466

Вільні люди воюють за цінності та переконання . Раби та холопи воюють тому ,що система примушує та нав'язує "цінності".

Авторка виправдовує рабство - прикриваючи це патріотизмом. Мовляв - рабство необхідне ,щоб вибороти свободу та волю.

Але рабовласницька система не може зробити людей вільними за визначенням . Після того ,як ветерани повернуться додому - вони побачать , що вони так і залишилися безправними холопами в своїй країні - бідними ,хворими та нікому не потрібними .
показать весь комментарий
11.09.2025 10:24 Ответить
+13
Юрчик навідміну мене - ти раб совка . Я хочу щоб український солдат - був вільною ,шанованою людиною в суспільстві. Ти ж виправдовуєш совок і рабство в ЗСУ . В тебе немає претензій до командування ,до влади . Тебе тригерить ,що люди не хочуть бути мовчазними безправними рабами як ти.
Обов'язок - ЦЕ УСВІДОМЛЕНА ДОБРОВІЛЬНА ПРИЙНЯТА НЕОБХІДНІСТЬ . Якщо цього немає - то це кріпацтво чи рабство. І немає ніякого відношення до війни незалежність . Звичайні війни феодалів - за право володіти земелькою з кріпаками
показать весь комментарий
11.09.2025 11:22 Ответить
+10
Прочитав. Якщо залишається ця мародерська ЗЕвлада , до марно сподіватися на щось краще , а буде ще гірше.

Бо якщо не поперти цю ЗЕвладу з її Потужним та Незламним ЛІДОРОМ , то й України може вже не бути! А щоб поперти цю владу і зберігти ті 80% країни, що поки ще маємо , треба якось заморозити війну. Бо саме нескінчена війна продовжує нескінчену владу ЛІДОРА та правлячого ЗЕшмурдяка , АЛЕ ...

Даю свою суб'єктивну думку. Схоже, Найвеличніший разом зі своїм оточенням , зробивши ставку на нескінчене затягування бойових дій ( що зараз вигідно і Путлу Поганому, який насолоджується діями ЗЕвлади - сотни шахедів, що кожної ночі летять на Неньку , можуть це підтвердити ) вирішили діяти по ментовському/прокурорському принципу - "Нету тела - нету дела!".

Тобто ВОНИ свідомо ведуть країну до загибелі - "Немає країни - нема де нові вибори проводити!" , "Немає країни - не треба відповідати за злочини, скоєні під час її існування!"
показать весь комментарий
11.09.2025 09:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
То може хватить скиглити а пора міняти владу
показать весь комментарий
11.09.2025 07:55 Ответить
Навіть Портніков це сказав: "Ви що, багаті не повинні воювати, воювати повинні прості люди!". Звісно пан Портніков себе відносить до тих, хто буде царювати. А так да: ілюзій вже давно немає
показать весь комментарий
11.09.2025 08:56 Ответить
портніков, це сказав з сарказмом!
показать весь комментарий
11.09.2025 09:32 Ответить
Ні
показать весь комментарий
11.09.2025 13:18 Ответить
Де він таке казав?
показать весь комментарий
11.09.2025 10:13 Ответить
Він сказав не це, ущємльонні дебіли так його трактувати почали з власної волі.
показать весь комментарий
11.09.2025 11:07 Ответить
Ця дівчина - НАШ ХЛОПАК.
А отих два скиглюки що зверху - діффчатка.
ВСЕ правильно і ВСЕ коротко чітко і ясно.
Честь і хвала.
показать весь комментарий
11.09.2025 08:44 Ответить
як що, просто писати, але нічого не робити, це є скиглення!
як що, не має можливості, щось зробити, то до кого це скиглення?
до мене?
я, нічого не можу зробити! я, такий же заручник зе!шобли, як і багато мільйонів українців.
а, просто писати, бо дуже хочеться.....
то, будь ласка, пишіть, але не баньте коментарів.
показать весь комментарий
11.09.2025 09:38 Ответить
Ця дівчина - ДІВЧИНА.
А отих два скиглюки що зверху - НАШІ ХЛОПАКИ.
В них ВСЕ правильно і ВСЕ коротко чітко і ясно.
Честь і хвала цим ХЛОПАКАМ.
показать весь комментарий
11.09.2025 17:01 Ответить
Прочитав. Якщо залишається ця мародерська ЗЕвлада , до марно сподіватися на щось краще , а буде ще гірше.

Бо якщо не поперти цю ЗЕвладу з її Потужним та Незламним ЛІДОРОМ , то й України може вже не бути! А щоб поперти цю владу і зберігти ті 80% країни, що поки ще маємо , треба якось заморозити війну. Бо саме нескінчена війна продовжує нескінчену владу ЛІДОРА та правлячого ЗЕшмурдяка , АЛЕ ...

Даю свою суб'єктивну думку. Схоже, Найвеличніший разом зі своїм оточенням , зробивши ставку на нескінчене затягування бойових дій ( що зараз вигідно і Путлу Поганому, який насолоджується діями ЗЕвлади - сотни шахедів, що кожної ночі летять на Неньку , можуть це підтвердити ) вирішили діяти по ментовському/прокурорському принципу - "Нету тела - нету дела!".

Тобто ВОНИ свідомо ведуть країну до загибелі - "Немає країни - нема де нові вибори проводити!" , "Немає країни - не треба відповідати за злочини, скоєні під час її існування!"
показать весь комментарий
11.09.2025 09:50 Ответить
не все так радикально.
бо, ще існують українці. вперті українці, що не хочуть капітулювати.
ще, існує, хай пластиліновий, але "запад".
тай кацапія, на межі.

але, згоден, що плани зелених дегенератів мародерів, саме такі.
бо, іншого виходу в них немає.
показать весь комментарий
11.09.2025 10:29 Ответить
Кожне слово, нажаль гірка правда, 100%. Дякую авторці.
показать весь комментарий
11.09.2025 09:53 Ответить
уряд регулярно посилює покарання і закрут гайок військовим, і полегшує уникнення мобілізації для цивілів без відповідальності і наслідків Джерело: https://censor.net/ua/b3573466

Це, даруйте, де таке?
показать весь комментарий
11.09.2025 10:01 Ответить
Для ефектною написаного. Ну і виїзд до 22 років. Хоча цього вікового континенту не так багато, але факт є.
показать весь комментарий
11.09.2025 11:12 Ответить
В Україні!
показать весь комментарий
12.09.2025 07:56 Ответить
Хочеш чи не хочеш, сам прийшов чи в бусі привезли - воюєш. Ти в системі, греби. Джерело: https://censor.net/ua/b3573466

Вільні люди воюють за цінності та переконання . Раби та холопи воюють тому ,що система примушує та нав'язує "цінності".

Авторка виправдовує рабство - прикриваючи це патріотизмом. Мовляв - рабство необхідне ,щоб вибороти свободу та волю.

Але рабовласницька система не може зробити людей вільними за визначенням . Після того ,як ветерани повернуться додому - вони побачать , що вони так і залишилися безправними холопами в своїй країні - бідними ,хворими та нікому не потрібними .
показать весь комментарий
11.09.2025 10:24 Ответить
Після того ,як ветерани повернуться додому - вони побачать , що вони так і залишилися безправними холопами в своїй країні - бідними ,хворими та нікому не потрібними .

люто плюсую!!!!!!
показать весь комментарий
11.09.2025 10:30 Ответить
Сатремчик, та вони вже бачать, навіть повертатись не треба.
Якщо людина трактує свій обов'язок як примус і рабство то якого *** ви очікуєте від військових, що раби захищатимуть вільних ґаспод, ненароджених для війни?
Ох і клоуни, просто господи. Хахли такі необучаємі, через те їх то русня то пшеки і захоплювали вічно. Бо коли атаман перемагає той він герой, в коли треба самим йти до атамани воювати - то ідіть *****, я вам не раб. А потім кріпацтво, соловки і голодомор для "нерабів"
показать весь комментарий
11.09.2025 11:12 Ответить
Юрчик навідміну мене - ти раб совка . Я хочу щоб український солдат - був вільною ,шанованою людиною в суспільстві. Ти ж виправдовуєш совок і рабство в ЗСУ . В тебе немає претензій до командування ,до влади . Тебе тригерить ,що люди не хочуть бути мовчазними безправними рабами як ти.
Обов'язок - ЦЕ УСВІДОМЛЕНА ДОБРОВІЛЬНА ПРИЙНЯТА НЕОБХІДНІСТЬ . Якщо цього немає - то це кріпацтво чи рабство. І немає ніякого відношення до війни незалежність . Звичайні війни феодалів - за право володіти земелькою з кріпаками
показать весь комментарий
11.09.2025 11:22 Ответить
Сатремчик, в мене претензій до командування вагон і маленький візок, при чому на відміну від тебе я їх не з переказів з чужих слів беру.
І не треба мені оцю псевдоліберальну-псевдоісторичну чухню про війни феодалів розповідати.
Русня давно не феодали а імперія, з відповідним ставленням до завойованих територій. І якщо для якихось недорозвинених хохлів нема різниці під чим правлінням жити - то це проблема рівня свідомості цих недорозвинених хохлів
.
І ще одне - кожен твій подібний висєр знецінює подвиг тисяч і тисяч героїв які цілком усвідомлено віддавали і віддають своє життя і здоров'я за Україну. А не за владу чи феодалів чи ще когось, про що ти тут вічно жвиндиш.
Тобто все твоє нібито копротівлєніє зеленим по факту легітимізує малоросів і ухилесів - їх основний електорат - які в своїй більшості голосували за зелене чмо а зараз виють про рабство і ще мають нахабство називати себе вільними людьми.
Якщо вони були б вільними людьми, такими вільними що військові в порівнянні з ними то раби і кріпаки - вони взяли би в руки зброю чи хоча б каміння і знесли нахєр ненависну їм владу.
Але вони цього не роблять і ніколи не зроблять бо вся "свобода" цих обісрвеців то виключно свобода від обов'язку і свобода рятувати свою гнилу сраку за будь-яку ціну. І закінчується ця свобода одразу ж за порогом їх будинку.
показать весь комментарий
14.09.2025 16:10 Ответить
Давай,Юрчик, розберемо - оцей ваш совко-совєцький -патріотичний бардак у вашій голові. Бо намішали в в кучу - кашу ,мед ,гавно і бджоли.

не треба мені оцю псевдоліберальну-псевдоісторичну чухню про війни феодалів розповідати

яким чином "лібералізм " поєднується з "феодалізмом - цей гібрид залишимо мабуть історикам -психіатрам ..

Русня давно не феодали а імперія...

Я ніколи не писав ,про москву і феодалізм . Я писав про феодальні порядки в Україні

кожен твій подібний висєр знецінює подвиг тисяч і тисяч героїв які цілком усвідомлено віддавали і віддають своє життя і здоров'я за Україну.

А отут розберемо "висер " детальніше :

Ви впевнені ,що всі ці люди особливо в останні роки - схоплені ,бусифіковані обмануті -УСВІДОМЛЕННО віддали і віддають життя за Україну ? . З якого моменту зараз в них починається УСвіДОМЛЕННІСТЬ ? З пакування в Бусік ? Зі скотинячого ставлення в ТЦК чи учєбці ? Чи з того моменту коли їх непідготовлених на смерть посилає офіцер -карєрист , заради чергової зірочки?

І ХТО ЗНЕЦІНЮЄ ЇХ СМЕРТЬ ? Я ЯКИЙ НАМАГАЮСЯ ГОВОРИТИ ПРАВДУ ? ЧИ ВИ НЕДОПАТРІОТ ,ЯКОГО ЦЕ ГІВНО ВЛАШТОВУЄ ? ВИ ГОМО СОВЄТІКУС ЯКИЙ ТОЛЕРУЄ БРЕХНЮ, ЛИЦЕМІРСТВО ТА СКОТИНЯЧЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЛДАТ? . І у вас тіко проблєма в тому - що я це гівно вигрібаю на загал ,а ви його під ковричок назад загрібаєте

Якщо вони були б вільними людьми, такими вільними що військові в порівнянні з ними то раби і кріпаки - вони взяли би в руки зброю чи хоча б каміння і знесли нахєр ненависну їм владу.

А я тобі скажу чому не знесуть - тому, що в ЗСУ і серед цивільних багато ,таких Юрчиків ,як Ви - яким сцикотно говорити про реальні причини проблем - і яких влаштовує такий стан речей . І проти камандірів і влади вам виступати яєць нема - тому виливаєте свою жовч на "ухилянтів " . Хоча "ухилянти " реально є одні - це люди ,які знаходилися , знаходяться на держслужбі і давали присягу . Всі інші - це добровольці .
Але оскільки гібридних гомо-совєтікусів-укропатріотів - більшість - то мабуть воювати ,будемо Ще довго . Доки весь совок не вийде . А може і не вийде . Тоді не буде цієї совєцької -зеленої Укрїани .
показать весь комментарий
14.09.2025 16:31 Ответить
Сатремчик, твій "розбір" схожий на якийсь сеанс аутоурінотерапії, чесне слово..

Тобто з твоїх слів, всі ті сотні тисяч доброволтців це бусифіковані раби які просто так гинули ні за що, бо не розуміли навіщо вони пішли в армію? І серед мобілізованих не було людей які героїчно воювали, тобто кожен мобілізований це просто тупий раб в безвихідній ситуації? Ти ж це хотів сказати, я те вірно зрозумів?
Один ти в нас усвідомлений борець з совком з дивану а решта то тупа бусифіковані чернь яка не розуміла за що гине?
І також вони всі лижуть сраку командирам, з твоїх же слів, ну звісно.

Ну і вишенька на торті з абсурду - безстрашні свободолюбні ухилєси повстали би хоч завтра проти влади... але їм заважають 5-7% населення - "рабів" ЗСУ і інші конформісти яких більшість (і серед ухилєсів очевидно також - але тоді чому ти називаєш цих переважно конформістів волелюбними громадянами - це ще одне питання без відповіді).

Ну припустимо це справді так. Тоді скажи - мені нагадати тобі який відсоток людей вийшов на обидва Майдани чи ти сам вже зрозумів яку прутню несеш і видаєш бажане за дійсне, при тому знецінюючи подвиг сотень тисяч твоїх співвітчизників в яких ще не атрофувалась совість?🤷
показать весь комментарий
14.09.2025 16:44 Ответить
Чому уринотерапії ? Мабуть тому інші лікувальні засоби вам не підходять .

Раб - це людина, яка позбавлена будь-яких прав і перебуває у повній власності іншої особи (https://www.google.com/search?cs=0&sca_esv=3a6ec10a24ff1f4b&sxsrf=AE3TifNFo5Odiik0UoajIttm74QULHqhhw%3A1757857986826&q=%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0&sa=X&ved=2ahUKEwj8_sWms9iPAxUlXvEDHapEAwIQxccNegQIBxAB&mstk=AUtExfCNy2oe41LADm9HNmpF2W42pUuz-u7dwyJy9_HOkvfU5CC_66wpfko34ZtFjTpXZRgPBhFkmdzlJrzHJhPwIHCh0Pi94ucZBadCEw9H2ILgXcP-sMCrugsdUvnziGpWTnVYF2DcMN6rl9M-V0Nf7nlm4-JALFnWo0j1bzy0h2qER8YlqTTKF-lSgQ4FWR0Y8N7ngiMtIr5msLvjVh1iCmbCz4mVdCI4pqKoyPkG8LzmctCKheVYvUnyUmIqdV8a-fpc9DfY696oxFfJplxVnhoErG5jj5ZPu0A5yop6wS1sVQ&csui=3 рабовласника)

Якщо брати це визначення - воно майже повністю зараз відповідає стану солдата в ЗСУ . За певними виключенням -( грошове забезпечення ,відпустик і т.д )

Наразі - в Україні простий військослужбовець перебуває в статусі раба без термінів звільнення . Це факт подобається ,комусь чи ні . І дуже сумно, що самі військові виступають не за повалення рабовласництва - а за те ,щоб набрати нових рабів .

Стосовно майданів - вони не привели до зміни свідомості народу . Єдина революція ,яка має сенс - це революція свідомості . А на неї здатні ще менше в тисячу разів людей ,чим вийшло на Майдан ю
показать весь комментарий
14.09.2025 16:57 Ответить
У вас вус відклеївся пів армії в СЗЧ бігає. Розберіться там у себе, а ваша думка стороннім людям не цікава
показать весь комментарий
11.09.2025 11:24 Ответить
Так візьми і розбирист,тиж ніби як не в армії вже - то давай дуй під банкову на протест, в я підтримаю
показать весь комментарий
14.09.2025 16:11 Ответить
Саме так і трактує свій так званий обов'язок. Обов'язок, якщо для всіх. А якщо 90% гарантовано в тилу ошиваються ( по різним причинам: броньовані силовики і біс знає ще хто, батьки 3+ дітей, відстрочені інваліди, на яких орати можна , здорові бугаї 25 років включно, доглядачі хворих з інвалідністю батьків, дружин, дітей), то це примус.Хтось має уявлення про категорії заброньованих? Там бронюють направо і наліво. Підозрюю, що за хабарі. Там реальний треш. Просто з пальця висмоктані підстави для бронювання. А корупція на війні. Кожний божий день інформація: вкрали, втікли, уникнули покарання. Тому проблема з мобілізацією нікуди не подінеться. Скільки про патріотизм не волай.
показать весь комментарий
11.09.2025 11:28 Ответить
От не треба сюди доглядачів приплітати. Є люди/діти діти хворі. Хто за ними дивитись буде? Держава? Та фіг.
показать весь комментарий
11.09.2025 12:54 Ответить
Ви в цій темі профан. А я її знаю безпосередньо. Я і ще 5-6 чоловік так звільнились з армії безпосередньо з мого підрозділу. Навіть мій безпосередній начальник, через місяць після мене. Там бардак повний.
показать весь комментарий
11.09.2025 14:09 Ответить
У мене дитина інвалід до 18. Дружина не може працювати, немає коли й поїсти тому що дитина постійно тікає кудись, раніше просто сидів біля брами або на ній. Але звільнитись не можу, бо в травні 24-го цю норму ускладнили для звільнення, але залишили як і було для відстрочки. В таку ситуацію попали й інші люди, у яких ситуація ще гірша (можу кинути кілька посилань якщо цікаво).
Мовчу вже про батька, якого просто відфутболили коли він хотів другу групу (в нього третя була), і коли прийшов в лікарню через біль, то виганяли бо казали що він симулює для групи. Так і помер від онко кілька місяців тому.
показать весь комментарий
11.09.2025 14:23 Ответить
Я в 2023 звільнився, тоді ще можна було. Як зараз не знаю
показать весь комментарий
11.09.2025 18:14 Ответить
От та норма була нормальною, але ж треба було безмозглій свій ніс сюди запхати, це її правка. А в загальному багато чого змінилось на звільнення, там і огляд з тцк і документи різні і багато чого.
показать весь комментарий
11.09.2025 18:30 Ответить
Власне мій перший коментар був про відстрочку. Бо в армії все не так як для цивільних. Там дискримінація зашкалює. Про що власне всі і пишуть. Але ніхто нічого і не думає змінювати на краще
показать весь комментарий
11.09.2025 18:17 Ответить
Вже й так сзч кілька сотень тисяч, закрутять гайки ще, буде ще більше на жаль.
показать весь комментарий
11.09.2025 18:32 Ответить
Не перекручуйте, Юрію. Проблеми з мобілізацією зявилися через те, що це мобілізація не просто примусова, а:
1. Брутальна. Коли ти будеш "придатен" навіть сліпий чи безногий, якщо не маєш грошей відкупитися.
2. Нечесна. Ті, хто має владу та гроші будь вони шварцнегерами та олімпійськими стрілками мобілізовані не будуть. По определенію.
3. Безстрокова і фактично безоплатна. Тебе мобілізують довічно. Хто в своєму розумі найнявся б на роботу довічно? Ви б самі пішли? Ні? А інших чомусь посилаєте.
4. Військовим, як виглядає, все рівно як наловлять їм на заміну. Вони хочуть свободи - а те, що вашу свободу куплять ціною чужого рабства вас не хвилює. Це можна по людськи зрозуміти, люди в окопах вже 4 роки. Але, Юрію, ви теж повинні розуміти, що добровільно у рабство не йдуть. Тим більше довічно. А якщо людина вже туди попала - вона буде з нього тікати. Це чисто психологія.

Тому я тут вже рік пишу: лише контрактна армія здатна вивести ЗСУ з цього глухого кута. Але самі військові проти контрактної армії. Парадокс. Тож маємо, що маємо, як казав наш перший президент. Ситуація реально тупікова і буде лише погіршуватися. Це очевидно. Але це вибір українців і ваш - у тому числі. Я можу лише змиритися з ним.
показать весь комментарий
11.09.2025 12:51 Ответить
Контрактна , тобто з фіксованим терміном служби?
показать весь комментарий
11.09.2025 14:12 Ответить
Ну звичайно. В цьому ж і є суть контракту, Ігоре Климчук. Ви підписуєте контракт, за яким берете на себе зобовязання відслужити якийсь термін на якихось умовах. Термін взагалі може бути різним. Рік, три, пять. Причому можна привязувати мотиваційну виплату до терміну служби. Тобто, довше служиш, вища мотиваційна виплата, яка видається частинами. У випадку загибелі ту частину, що не встиг отримати воїн, отримує той, кому він заповів. Термін може бути привязаний до складності чи ризикованості посади. Ризикованіша - коротший термін. Господи, це ж все вже давно придумано та існує в світі. І лише українці вкотре винаходять велосипед. І ніяк не винайдуть. У світі платять та мотивують ЖИВИХ. Україна ж платить за мертвих - це нонсенс. Дружина вийде заміж вдруге і буде жити на оті 15 млн за першого. Ну це ж ненормально. НЕ дружина служить, за що їй платити 15 млн хтось пояснить? Це якісь захмарні кошти. У той же час сам військовий при житті ніхрена насправді не має. І це називається справедливість та розумний підхід? Ви так вважаєте?
показать весь комментарий
11.09.2025 14:47 Ответить
Гуцулка XENA - мафія НЕ хоче платити.
Ні живим.
Ні мертвим.
Мафія хоче нажертись вічнозеленої капусти або біткоїнів.
Мафія хоче щоб її захистило НАТО.
Мафія - не бачить себе і свого награбованого в державі Україна.
Мафія НЕ хоче вкладати гроші в майбутнє.
ВОНА НЕ ХОЧЕ сильних ЗСУ.
Висновки- очевидні.
показать весь комментарий
11.09.2025 18:31 Ответить
Клоунська мобілізація від клоунів яких обрав мудрий (ні) нарід.

Але ви як завжди опускаєте одну важливу деталь.
Адже більшість народу, як й НЕ в армії і туди не потрапить ця модель вигідна
Так-так вигідна
Я знаю людину яка платить 500 баксів хабаря за щомісячну бронь і при тому сварить владу на чому світ стоїть і жаліє військових

Оце ж і є власне колективний договір зелених сволоти із своїм електоратом - сиди дома, або якщо маєш трохи грошей то дай хабар за бронь чи виїдь по системі "Шлях" , або й безкоштовно якщо тобі до 23, чи ще якось відмажся і хай лохів пакують в буса а ти далі живи своє життя і можеш навіть гордо розповідати що ти би пішов в армію але ж мобілізація несправедлива, термінів служби нема, тцк лютують і далі за списком.
Всі довільні окрім наловлених лохів яких відсотків 5-7 від загального числа дорослого населення країни.
показать весь комментарий
14.09.2025 16:20 Ответить
Йшла вчора в метро. Стоїть військовий без руки, просить милостиню. На довгому переході на Хрещатику це було, десь в обід. Серце кровью обливається, але в кішені ні копійки. Хоч самій ставай поряд. Ще один там же часто сидить на малому переході. Там, де раніше дві жіночки співали. Оце є правда життя. І це наслідки СИСТЕМИ, яка зробила ставку на примус і ви ключно примус. Бо якщо ти знаєш, що силою зламаєш та упокориш людину стопудово - ну нахрена тобі думати за її мотивацію та її майбутнє??? Ну хто, де й коли думав про життя рабів після рабства? Ну що авторка пише, Господи? Якщо ви, шановна авторка, вважаєте існуючу систему бусифікації правільною, то навіщо тоді уся ця писанина? Тоді вже давайте змирятися і покладатися лише на Божу милість. Це хоча б чесно буде. Бо ваш текст виглядає шизофренією. "Я за існуючу систему примусу, але чи не можна додати в нії ось цей райдер?" НІ. Не можна. В систему, побудовану на бусифікації райдер не впендюрити. А розмови про це лише дратують та демотивують людей остаточно. Якщо рабам щоденно розповідати, що їх рабство можна полегшити та ваще відмінити, то хана рабовласницькій системі. Залиште вже всіх у спокої, якщо вважаєте, що існуючій "примусовій мобілізації альтернатив немає". Є дві системи комплектації будь-куди, не лише в армію: примус і мотивація. І вони антагоністичні. Ви або заохочуєте людей, або жорстко примушуєте. Не можна когось гвалтувати, при цьому розповідаючи, що ти їй даси за це канхветку. Так не працює.
показать весь комментарий
11.09.2025 12:25 Ответить
Згоден з Вами .Як казав Конфуцій - потрібно повертати правильний сенс слів. В нас під словом - обов'язок стали розуміти слово "примус".

Хоча одне з визначень слова "обов'язок " :

"" Обов'язок - вища https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C моральна зобов'язаність, що стала внутрішньою якістю і стимулом !!!! вільної поведінки особистості !!!, це органічна необхідність, що узгоджує особисті й суспільні https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81 інтереси."""

Хотілося б запитати у борцюнів за обов'язок як в ******** Україні - де з'являється вільна поведніка особистості ? В момент бусифікації ? Внутрішня якість і моральна зобов'язаність ,коли з'являється ? Коли начальник самодур відправляє тебе на непідготовлені позиції?
показать весь комментарий
11.09.2025 12:31 Ответить
Хотіла б зауважити.
У нас про це мовчать усі експерти. Як води в рота набрали. Але є суттєвий ціннісний та світоглядний момент у всій цій історії. Україна зможе виграти війну, лише коли буде морально та ціннісно переважати над РФ. Більшість, на жаль, цього мого месседжу не зрозуміє. Але реальність така, що в кінцевому підсумку виграють не країни, а системи. Та система, яка для людей виглядає більш людяною, більш привабливою чисто на рівні побуту, суспільних звичок та настроїв - рано чи пізно отримає верх. Так чи інакше. Не на полі бою, так демографічно. Люди будуть "голосувати ногами", брати штурмом Берлінську стіну, перепливати океан на човниках - лишень попасти туди, де для них очевидно краще. Де є свобода, де є перспектива життя, а не вічної боротьби за якесь світле, але ілюзорне майбутнє. Це аксіоматично.
Якщо Україна воює з країною, яка мобілізує мотивуючи та заманюючи плюшками, то як мінімум варто подумати над тим, щоб якось вирівняти ці опції і у себе в країні.
показать весь комментарий
11.09.2025 15:08 Ответить
..це -не в1йськовий..((( = ряжене побирайко узуло форму, яку знайшло...((
не треба зм1шувати мух з котлетами...((
показать весь комментарий
11.09.2025 12:37 Ответить
То поліцаї недопрацьовують, що дозволяють жебрати .
показать весь комментарий
11.09.2025 13:14 Ответить
Хтось з мудрих сказав ,що "Перемога - це отримати світ краще того ,що був до війни ".

А чи отримає простий люд ,а особливо ветерани після війни до себе краще ставлення держави та чиновників-силовиків ніж до? З якого дива державна СИСТЕМА корупції, "безпрєдєлу " та вседозволеності ,яка звикла бусиками, постановам-малявами та кримінальними переслідуваннями прибирати всіх незгодних та неугодних - має стати людяною , турботливою та дбати про людей ,а особливо про ветеранів?
З якого дива злодій -людожер має перетворитися на співчутливого самаритянина ?

Якщо ми надалі будемо виправдовувати та замовчувати злочинні дії та бездіяльність влади ( бо мовляв війна та не на часі ) - тим сильнішим буде ставати це монстр. Цей монстр хапає людей - випиває їх життєві сили та кров , та викидає шукаючи інших . При цьому імітуючи зовні янгола -захисника .

І ніякої "перемоги " - або світу краще ніж був до війни - ми не отримаємо , поки не зрозуміємо , що СОВКОВА СИСТЕМА - ЦЕ ТЕЖ НАШ ВОРОГ. Такий самий небезпечний ,як і зовнішній..
показать весь комментарий
11.09.2025 10:50 Ответить
Дивився нещодавно серіал "Список смертників" про американський спецназ морські котики) Він починається з того, що майже всі вони гинуть на завданні десь у катакомбах Ірак(н) чи Сирії окрім командора Ріса.

Він повертається в США до сімії і на нього починають полюванні, вбивають його родину - дружину і доньку. І виявляється, що у нього пухлина в мозку через препарати від ПТСР, як і у всіх його бійців, що загинули в тих катакомбах.

Він складає список для помсти, який поповнюється усіма, хто причетний до загибелі родини і його бійців. В ньому попадають керівники як тієї приватної кампанії, величезного підрядника Пентагону, що розробила препарат проти ПТСР, так і вище морське командування аж до адмірала, аж міністра оборони, яка знала про наслідки, про те, що бійці йшли на неминучу смерть в тих катакомбах, щоб лише випробувати препарат.

Усіх вбиває і на цьому шляху він згадує в галюцинаціях через пухлину окрім чудових, чарівних момент з дружиною і донькою про братерство, яке було в його підрозділі і його допомагає один з братів з ЦРУ. Навіть слідчий ФБР, якому наказали його піймати і все розслідувати, йому співчуває, коли дізнається всі подробиці і відпускає його в останній момент, коли вже фактично схопив.

Усе це історія про мотивацію братерства, любові до родини і справедливості.
показать весь комментарий
11.09.2025 13:27 Ответить
А також про корупцію і "цінностях" у вищих ешелонах військово-політичного керівництва США, яку кілька мотивованих громадян разом з журналісткою вирішують припинити в радикальний спосіб. Це про культура самосуду, яка розвинена в США.

Зняла серіал Амазон)
показать весь комментарий
11.09.2025 13:38 Ответить
Ніхто крім нас самих не створить необхідну і достатню мотивацію - ані ПотужнийБалабос, ані сивочолий гетьман, ані Юлька-крадійка, ані олігархічні прокладки, ніхто!
показать весь комментарий
11.09.2025 14:16 Ответить
Ну створення мотивованої, професійної армії, реально еліти, реально найбільш високооплачуваємої - це в першу чергу справа самих військових. Це їх ВИБІР. Вибір офіцерів в першу чергу. Що тут можуть зробити цивільні? Нічого.
Тому або самі ЗСУ будуть запроваджувати мотиваційні виплати, заохочення іпотекою, земельними наділами, військовими надбавками до пенсії тощо, вводити чіткі диференційовані строки, контракт в цілому.
Або все залишиться як є.
Що тут гадати на кавовій гущі.
показать весь комментарий
11.09.2025 14:56 Ответить
Бляха муха. Військо це таке ж корупційне кодло як і ваша гражданка. Тільки тут іще і рабство, тобто люди безправні і беззахисні. Тоталітарна система. Що ви хочете щоб змінилось? Щоб феодали-рабовласники відмовились від своїх привілеїв? Та немає ніякого вибору. І не буде ніяких змін зсередини.
Офіцери доречі майже такі ж безправні як і солдати. Тому що на кожного офіцера є свій генерал-феодал. Тому що вони такі ж приречені служити вічно і здохнути за родину.
Я вже третій рік кричу. Лише ринкові відносини, лише свобода - вільний перехід з підрозділа в підрозділ може хоч трохи змінить ситуацію. Але ніззя, а то сразу програємо. Так генерали говорять.
показать весь комментарий
12.09.2025 08:13 Ответить
до 2014 года военных за бомжей считали и косили всей страной от армии, и НИХУЯ не делая для служащих в ЗСУ и продавая молча военное имущество налево и на право засунув язык в одно место,
а сейчас когда бумерангом прилетело - и сами попали в ЗСУ теперь ********* как это быть военным бомжом и служить за еду?

"Точка зрения зависит от точки сидения." Л.Валенса
показать весь комментарий
11.09.2025 17:27 Ответить
1. ротація з цивільними бугаями, які качають біцуху по клубах

Де? Де ви бачите усих цих багатіїв у клубах? Я бачу більше 80% бідного населення що виживає як може. Не треба по тих клубах шлятись, не будете їх бачити.

2. світ живе, навчається, розвивається, досягає нових висот в роботах, відпочиває в нових країнах

Ще раз питаю: Де? Де ви бачите багатіїв, які досягають нових висот і відпочивають в нових країнах? Я бачу лише бідних.

3. наїдаєшся 20к гривнями

20 тис. гривень - великі гроші. багато людей мріють про них, тож - не жируй.

4. Зараз військові і їх сім'ї приречені розплатитися собою за комфорт і повноцінне життя інших.

Третій раз питаю: де? Де ти побачила комфорт і повноцінне життя? Я - впритул не бачу.
показать весь комментарий
11.09.2025 17:56 Ответить
2. Світ і справді живе і розвивається, поки тут одні наперед одного горлають заяви з бункерів і відправляють юнітів у бій.
показать весь комментарий
12.09.2025 00:41 Ответить
Біднесенький. Йдіть в армію. Вас тут чекають. А я піду ''виживать'' на гражданку. Це кабзда просто наскільки гражданські відірвані від реалій. Або (в чому я впевнений) просто прикидаються дурачками.
показать весь комментарий
12.09.2025 08:18 Ответить
Почекай до піру. Поки я сходжу до вітру.
показать весь комментарий
12.09.2025 08:25 Ответить
Плюсую.
Я теж не розумію звідки пішов цей бздур про забиті ресторани та повноцінне життя. Слухайте, ну в Києві так, знайдеться пара сотен тисяч багатіїв, щоб наповнити ті ресторани. Так Київ - 3 млн. А остальні 2,5 млн пашуть з ранку до вечора за копійки. ВПО - це взагалі повний жах. Це реальні бомжі. Поки вкалуєш ще якось виживаєш. Не дай Бог захворіти - все. Це кінець. Це смерть у її найгіршому варіанті: в повних злиднях десь під забором. І взагалі, люди вмирають пачками. У моєму місті дитинства - Харківщина - до великої війни було 5 промислових підприємств і 1 похоронне бюро. Наразі жодного підприємства і 5 похоронних бюро. Місцеве кладовище подвоюється за пару років.
Хто і навіщо вкинув у медіа оцю дурню про беззаботне життя цивільних???
показать весь комментарий
11.09.2025 19:17 Ответить
Не напишу хто, бо отримаю бан а то й видалення. Але маю думку - навіщо.
1. Це на поверхні. Зіштовхнути військових і цівільних. Нічого нового: розділяй і володарюй. Власне - вже зіштовхнули. Цей допис - яскравий приклад.
2. Не таке очевидне. Переконати людей (кожного окремо) в тому, що всі багаті. От просто всі. Один ти бідний, бо ти - ледар. А отже не задавай незручних питань а йди собі гаруй до смерті. Хіба на Цензорі Ви не зустрічали дописувачів, які розповідали як просто можна заробляти десятки тисяч гривень а то й тисячі долярів? Лишень треба не лінуватись і все буде.
показать весь комментарий
11.09.2025 20:01 Ответить
100000%
показать весь комментарий
11.09.2025 20:27 Ответить
згоден 100 %
Ті хто відсиджуються - по суті здають свою країну.
Очевидно, що ЗСУ дуже не вистачає сил - Потрібно близько півмільйона додаткових військовослужбовців. Про це говорять солдати, офіцери та найвище командування, від Залужного до Сирського.
Ті хто відсиджуються - по суті здають свою країну.

Півмільйона це громадяни України - тому й звертається авторка (яка служить сама!) до громадян.

Ті хто відсиджуються - по суті здають свою країну.

Так це працює в будь-якій країні з можливою військовою загрозою - в Україні, Ізраїлі, Південній Кореї.
І відсиджуватися під приводами "а що ось той не йде" це все одно зрада. (І в Ізраїлі купа говнюків не служить - але решта йде воювати, незважаючи на це інь гівно-лідерів у владі. Хто не воює - буде БЕЗ БАТЬКІВЩИНИ. Крапка.)

ТУТ в коментах - критикани і словоблуди, це колаборанти, які намагаються посіяти відчай і слабкість. Безкоштовні та платні колаборанти, розпачу та хаосу, рашки
показать весь комментарий
11.09.2025 20:39 Ответить
кому потрібні твої пархаті маніпуляції, ваші байки не працюють, так і передай Падлякові
показать весь комментарий
11.09.2025 22:07 Ответить
З макаками в трєніках воювати авіацією, бомбами і ракетами то треба вміти...
показать весь комментарий
12.09.2025 00:39 Ответить
стріляйся
показать весь комментарий
12.09.2025 08:27 Ответить