9138 посетителей онлайн
4 491 19
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Проблема безвісти зниклих

акція,зниклі

Проблема безвісти зниклих — це не лише хаос війни, а й відсутність належної ідентифікації наших полеглих.

Багато бійців досі виконують бойові завдання без ідентифікаційних жетонів та без зібраних ДНК-зразків. Ніхто не планує помирати, але без цього тіло може залишитися невпізнаним.

Ми переважно ведемо оборонні бої — якщо позиція захоплена ворогом або обстановка не дозволяє, евакуація полеглого одразу неможлива. Можливість забрати загиблого може з’явитися лише через значний час.

Так я особисто забирав через рік останки двох наших побратимів із 2-го мехбату з посадки неподалік від Кліщіївки, коли ці позиції вдалося відбити назад.

Без наявності жетона та раніше зібраного зразка ДНК їхня ідентифікація зайняла ще рік.

Командири, забезпечте своїх бійців ідентифікаційними жетонами та організуйте здачу ДНК-зразків через медиків підрозділу вже зараз.

Бійці, носіть жетони та здавайте ДНК-тести — це шанс повернути вам ім’я навіть у найгіршому випадку та дати рідним відповіді, на які вони заслуговують.

Топ комментарии
+15
Є ще одна причина, чому ця проблма не вирішується - за загиблих бійців треба робити значні виплати їх сім'ям, а от за зниклих - ні.
показать весь комментарий
26.09.2025 12:28 Ответить
+13
Буду токсичним ,непозитивним зрадофілом. Це питання мало б системно вирішитися згори - якимось умовним обов'язковим наказом Головнокомандувача . Чому це не зроблено ?
Дві в мене версії . Перша конспірологічна - щоб приховати реальні втрати . Друга - більш реальна - лампасам та піджакам згори просто глибоко всеодно ,що там з тим "відпрацьованим людським ресурсом " . Тут про живих не сильно дбають ,що вже говорити про загиблих.
показать весь комментарий
26.09.2025 12:12 Ответить
+10
з огляду на стан справ у війську, по багатьом показникам, просто всім похрєн, це по-перше, а по-друге, це безвідповідальність за той особовий склад, про який всі торочать, коли щось прилітає, наприклад, по розташуванню учбового центру, багато гине, а укриттів й досі немає..., а тут якісь жетони...
показать весь комментарий
26.09.2025 12:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Буду токсичним ,непозитивним зрадофілом. Це питання мало б системно вирішитися згори - якимось умовним обов'язковим наказом Головнокомандувача . Чому це не зроблено ?
Дві в мене версії . Перша конспірологічна - щоб приховати реальні втрати . Друга - більш реальна - лампасам та піджакам згори просто глибоко всеодно ,що там з тим "відпрацьованим людським ресурсом " . Тут про живих не сильно дбають ,що вже говорити про загиблих.
показать весь комментарий
26.09.2025 12:12 Ответить
з огляду на стан справ у війську, по багатьом показникам, просто всім похрєн, це по-перше, а по-друге, це безвідповідальність за той особовий склад, про який всі торочать, коли щось прилітає, наприклад, по розташуванню учбового центру, багато гине, а укриттів й досі немає..., а тут якісь жетони...
показать весь комментарий
26.09.2025 12:23 Ответить
Є ще одна причина, чому ця проблма не вирішується - за загиблих бійців треба робити значні виплати їх сім'ям, а от за зниклих - ні.
показать весь комментарий
26.09.2025 12:28 Ответить
Навпаки, чим довше боєць вважається безвісти зниклим, тим довше його сімя отримує половину його грошового забезпечення. Тому що у підсумку усі сімї загиблих військовослужбовців отримують одноразову грошову допомогу 15 млн, незалежно від того, знайдено тіло чи визнано смерть через суд, а ті щомісячні виплати, які сімя отримувала у період очікування не повертаються державі
показать весь комментарий
26.09.2025 14:22 Ответить
По-перше, половина його грошового забезпечення - це аж шалені 10 тис грн, бо бойові туди не входять. Але так, отримує, це дійсно факт. По-друге, визнання смерті через суд - то справа взагалі не швидка. І хоч це дійсно юридично можливо, я так підозрюю, що у нашої влади є певні плани стосовно того, як вони збираються в майбутньому відпетляти від цих виплат, я навіть здогадуюсь як саме.
показать весь комментарий
26.09.2025 14:39 Ответить
Ні! Це 20 тис + 100 тис. З них 50% родичам, а ще 50% теж виплачується, але на депонент в казначействі та будуть виплачені або бійцю, коли повернеться, або родичам коли визнають загиблим.
показать весь комментарий
26.09.2025 14:58 Ответить
Наскільки я знаю, додаткові 100 тис виплачуються тільки тим, хто офіційно перебуває у полоні. Хоча можу і помилятися, звісно.
показать весь комментарий
26.09.2025 15:04 Ответить
Помиляєтесь!
показать весь комментарий
26.09.2025 16:49 Ответить
не мели дурниць, якщо не розбираєшся у питанні
показать весь комментарий
27.09.2025 11:18 Ответить
Ідентифікаційні жетони ЗСУ видаються всім військовим, а от носять його не всі бійці через те що це рекомендація, а не обовязок
показать весь комментарий
26.09.2025 14:08 Ответить
Нудануда. Всім. У мене раз 5 збирали дані для жетона. Так досі і не видали (служу з 22).
Хоча по бумажкам я може раз 5 і "отримав" вже той жетон, я не знаю
показать весь комментарий
26.09.2025 17:32 Ответить
Це говорить лише про те, що командир у вас дебіл. Якщо вже він не спроможний навіть замовити жетони для своїх бійців, то складно уявити, як він справляється з більш серйозними завданнями
показать весь комментарий
26.09.2025 18:11 Ответить
Не видаються,а купуються за власний кошт.
показать весь комментарий
26.09.2025 18:14 Ответить
А кому відпрацьований фарш , пардон мобресурс потрібен? Владі потрібні мертві герої і по можливості щоб за них не платити.
показать весь комментарий
26.09.2025 22:19 Ответить
Тут не про засрашку та кацапів мова. Ви не там комент написали, помилились, буває.
П. С. путин-***** .
Кацап - нашваберньій раб-дегенерат, нелюдь.
рфія - страна военньіх преступников.
Кацапьі&хуйло&рфія - ПНХ!
показать весь комментарий
27.09.2025 11:07 Ответить
Я з вами повністю згоден , але добавлю ЗЛН-ПНХ . Чому? Бо я з 2020 року вважаю його зрадником і слугою ху*ла. Щодо мобресурсу , то мого свояка що був з дитинства обмежено придатний бусифікували , 79ДШБ Миколаів близько неділі , потім 45 днів під Житомиром ,потім дорога на схід , 2 дні полігонів і на першому бойовому виході рівно через два місяці після бусифікації капець. Останнє що прислав - іду на бойове це жопа. Отакий шлях самурая. Прислали -зник без вісті.І не треба мені розповідати що це війна , буває ,і так далі. Я не дурний , таких як він більшість у так званих м'ясних бригадах. Користі з них 0 . Навіть змінити по ротації на позиціях не вдається , бо не готують їх до ******** війни. Командири вперед вперед їх просто шлють на смерть. Чому? Бо дурні? А виходить так ,що саме таких і просувають , а нормальних прибирають. Це я знаю з росповідей товариша у якого син був командиром батареї. І він розповідав про це , що тих хто береже людей просто виживають.Він загинув. А воював з 2014 року.То це помилки , чи свідома політика знищення українців? А ще влада стаханівськими темпами будує засрашку у нас. А людей таки перетворює на рабів . Не треба плутати звичайних громадян і владу .
показать весь комментарий
27.09.2025 22:42 Ответить
В минулу суботу десь після обіду по телеканалу Київ судмедексперт з Вінниці сказав, що експертизи гальмуються і робиться це владою, каже, не знає, чи саботаж це і диверсія, але це факт. Людину це дістало, кричить, а нічого зробити не може. Мова була за ті 1000 тіл загиблих, що нещодавно передали.
А в Києві, взагалі, судмедекспертизи і по по цивільним справам гальмуються, черга на роки, це ми знаємо на своєму досвіді, чекаємо вже півтора роки! Повсюди корупція і якийсь жах і знущання з людей.
показать весь комментарий
27.09.2025 11:50 Ответить